Meno:
|
PhDr. David Ivanovič, PhD. | |
Email:
|
david.ivanovic@ucm.sk | |
Homepage:
|
http:// | |
Fakulta/Univerzita:
|
FF UCM
-
Filozofická fakulta UCM
|
|
Pracovisko:
|
KPED
-
Katedra pedagogiky
|
III.a - Zamestnanie-pracovné zaradenie | III.b - Inštitúcia | III.c - Časové vymedzenie |
---|---|---|
starosta | Obec Naháč | 2018-trvá |
analytik | Trnavská univerzita v Trnave | 2018 |
zamestnanec vnútornej správy | Obec Naháč | 2011-2018 |
IV.a - Popis aktivity, názov kurzu (ak išlo o kurz), iné | IV.b - Názov inštitúcie | IV.c - Rok |
---|---|---|
Doplňujúce pedagogické štúdium | Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, Filozofická fakulta | 2013 |
Rigorózne štúdium filozofie | Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, Filozofická fakulta | 2014 |
Kurz vysokoškolskej pedagogiky | Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, Filozofická fakulta | 2015 |
V.5.a - Názov predmetu | V.5.b - Študijný program | V.5.c - Stupeň | V.5.d - Študijný odbor |
---|---|---|---|
Dejiny pedagogiky | učiteľstvo akademických predmetov | I. | učiteľstvo a pedagogické vedy |
Edukačný manažment | učiteľstvo akademických predmetov | II. | učiteľstvo a pedagogické vedy |
ADE Vedecké práce v ostatných zahraničných časopisoch
Conceptualization of public sphere and public interest / David Ivanovič, 2015. - Popis urobený: 20. 1. 2016. In: GRANT journal. - ISSN 1805-0638, Vol. 4, iss. 2 (2015), pp. 18-21
AFC Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
Problem of induction and history of science / David Ivanovič, 2015. In: MMK 2015 : mezinárodní Masarykova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky : sborník příspěvků z mezinárodní vědecké konference. ročník VI. - Hradec Králové : Magnanimitas, 2015. - ISBN 978-80-87952-12-2, S. 1819-1824
ABD Kapitoly vo vedeckých monografiách vydané v domácich vydavateľstvách
Idea verejného záujmu v tradícii spoločného dobra a jej relevancia v modernej spoločnosti / David Ivanovič, 2015. In: Filozofia v sociálnom priestore / editor: David Ivanovič ; recenzenti: Ulrich Wollner, Zuzana Palovičová. - 1. vyd. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2015. - ISBN 978-80-8105-627-7, s. 37-52 [1,23 AH]
V2 Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka – kapitola, príspevok, abstrakt, abstrakt z podujatia, poster z podujatia, príspevok z podujatia
Učiteľ v ére digitalizácie edukačného procesu = Teacher in the era of digitalization of the educational process / David Ivanovič, Martin Miklis, 2023. - Kategória do roku 2021 AFC.
In: Sborník z mezinárodní konference ICOLLE 2023 : Udržitelný učitel / ed. Lenka Kamanová, Martina Miškelová, David Kryštof. - 1. vyd. - Brno : Mendelova univerzita v Brně, 2023. - ISBN 978-80-7509-958-7 (online), s. 59-65 [online].
V2 Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka – kapitola, príspevok, abstrakt, abstrakt z podujatia, poster z podujatia, príspevok z podujatia
Inkluzívne vzdelávanie v kontexte problému sociálneho vylúčenia = Inclusive education at the context of social execlusion context / David Ivanovič, 2023. - Kategória do roku 2021 AED.
In: Pedagogica Actualis 14 : podpora a inklúzia vo vzdelávaní 1. : support and inclusion in education 1. : podpora a inklúzia vo vzdelávaní 1 : support and inclusion in education 1. / editorky: Tímea Šeben Zaťková, Veronika Michvocíková ; recenzenti: Lívia Nemcová, Miroslava Tokovská. - 1. vyd. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2023. - ISBN 978-80-572-0329-2, s. 112-121 [print].
V2 Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka – kapitola, príspevok, abstrakt, abstrakt z podujatia, poster z podujatia, príspevok z podujatia
Inkluzívne vzdelávanie ako verejný záujem = Inclusive education as a public interest / David Ivanovič, 2024. - Kategória do roku 2021 AED.
In: Pedagogica Actualis 15 : podpora a inklúzia vo vzdelávaní 2. : support and inclusion in education 2. : spoločným úsilím k zelenej, konkurencieschopnej a inkluzívnej Európe : working together for a green, competitive and inclusive Europe : podpora a inklúzia vo vzdelávaní 2 : support and inclusion in education 2 / editori: Mariana Sirotová, Veronika Michvocíková ; recenzenti: Tomáš Jablonský, Marianna Müller de Morais. - 1. vyd. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2024. - ISBN 978-80-572-0431-2, s. 97-106.
V2 Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka – kapitola, príspevok, abstrakt, abstrakt z podujatia, poster z podujatia, príspevok z podujatia
Učiteľ v ére digitalizácie edukačného procesu = Teacher in the era of digitalization of the educational process / David Ivanovič, Martin Miklis, 2023. - Kategória do roku 2021 AFC.
In: Sborník z mezinárodní konference ICOLLE 2023 : Udržitelný učitel / ed. Lenka Kamanová, Martina Miškelová, David Kryštof. - 1. vyd. - Brno : Mendelova univerzita v Brně, 2023. - ISBN 978-80-7509-958-7 (online), s. 59-65 [online].
V2 Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka – kapitola, príspevok, abstrakt, abstrakt z podujatia, poster z podujatia, príspevok z podujatia
Inkluzívne vzdelávanie ako verejný záujem = Inclusive education as a public interest / David Ivanovič, 2024. - Kategória do roku 2021 AED.
In: Pedagogica Actualis 15 : podpora a inklúzia vo vzdelávaní 2. : support and inclusion in education 2. : spoločným úsilím k zelenej, konkurencieschopnej a inkluzívnej Európe : working together for a green, competitive and inclusive Europe : podpora a inklúzia vo vzdelávaní 2 : support and inclusion in education 2 / editori: Mariana Sirotová, Veronika Michvocíková ; recenzenti: Tomáš Jablonský, Marianna Müller de Morais. - 1. vyd. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2024. - ISBN 978-80-572-0431-2, s. 97-106.
Galileov inkvizičný proces na pozadí metodologického anarchizmu / David Ivanovič, 2014. - Popis urobený: 22. 10. 2014. In: Ostium : internetový časopis pre humanitné odbory. - ISSN 1336-6556, Roč. 10, č. 3 (2014), [9 s.]
2015 [2] ČANA, Tomáš. Boghossian on the Unjustifiability of the Epistemiological Claims of Logic. In: Filozofia. 2015, vol. 70, iss. 8, pp. 620-632. ISSN 0046-385X. WoS
KEGA 004UCM-4/2022 Podpora zdravia a pohody študentov prostredníctvom inkluzívnej edukácie na terciárnom stupni.
VII.a - Aktivita, funkcia | VII.b - Názov inštitúcie, grémia | VII.c - Časové vymedzenia pôsobenia |
---|---|---|
predseda | Rada pre kvalitu FF UCM | 2022-trvá |
predseda | Komisia na vybavovanie podnetov FF UCM | 2022-trvá |
prodekan | Filozofická fakulta FF UCM | 2022-trvá |
podpredseda | Komisia pre rodovú rovnosť UCM | 2024-trvá |
člen | Komisia pre kvalitu | 2023-trvá |
VIII.a - Názov inštitúcie | VIII.b - Sídlo inštitúcie | VIII.c - Obdobie trvania pôsobenia/pobytu (uviesť dátum odkedy dokedy trval pobyt) | VIII.d - Mobilitná schéma, pracovný kontrakt, iné (popísať) |
---|---|---|---|
Vysoká škola chemicko-technologická v Praze | Technická 5 166 28 Praha 6 | 10.6.-14.6.2024 | Staff Mobility For Training |
Uniwersytet Mikolaja Kopernika w Toruniu | Gagarina 11 street, 87 100 Torun, Poland | 15.5.-16.5.2023 | Staff Mobility For Training |