UCM
Vedecko/umelecko-pedagogická charakteristika osoby
Meno:
PhDr. Dominika Doktorová, PhD., univ. doc.
Email:
dominika.doktorova@ucm.sk
Homepage:
http://
Fakulta/Univerzita:
FF UCM - Filozofická fakulta UCM
Pracovisko:
KPSY - Katedra psychológie

I. - Základné údaje

I.1 - Priezvisko
Doktorová
I.2 - Meno
Dominika
I.3 - Tituly
PhDr., PhD., MBA
I.4 - Rok narodenia
1985
I.5 - Názov pracoviska
Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave
I.6 - Adresa pracoviska
Nám. J. Herdu 2, 91701 Trnava
I.7 - Pracovné zaradenie
docent
I.8 - E-mailová adresa
dominika.doktorova@ucm.sk
I.9 - Hyperlink na záznam osoby v Registri zamestnancov vysokých škôl
https://www.portalvs.sk/regzam/detail/23360
I.10 - Názov študijného odboru, v ktorom osoba pôsobí na vysokej škole
psychológia
I.11 - ORCID iD
https://orcid.org/0000-0001-8809-6745

II. - Vysokoškolské vzdelanie a ďalší kvalifikačný rast

II.1 - Vysokoškolské vzdelanie prvého stupňa
II.a - Názov vysokej školy alebo inštitúcie
Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave
II.b - Rok
2010
II.c - Odbor a program
Psychológia
II.2 - Vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa
II.a - Názov vysokej školy alebo inštitúcie
Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave
II.b - Rok
2012
II.c - Odbor a program
Psychológia
II.3 - Vysokoškolské vzdelanie tretieho stupňa
II.a - Názov vysokej školy alebo inštitúcie
Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave
II.b - Rok
2014
II.c - Odbor a program
Sociálna psychológia a psychológia práce
II.4 - Titul docent
II.5 - Titul profesor
II.6 - Titul DrSc.

III. - Súčasné a predchádzajúce zamestnania

III.a - Zamestnanie-pracovné zaradenie III.b - Inštitúcia III.c - Časové vymedzenie
odborný asistent Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave 2014-2021
docent Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave 2021- trvá

IV. - Rozvoj pedagogických, odborných, jazykových, digitálnych a iných zručností

IV.a - Popis aktivity, názov kurzu (ak išlo o kurz), iné IV.b - Názov inštitúcie IV.c - Rok
Rigorózna skúška Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave 2014
Schlafstörungen – Therapiemöglichkeiten/ Sleep disorders- Therapy options Paracelsus Schule in Zürich 2021
Eltern-Bindung/ Paretns atachment Paracelsus Schule in Zürich 2020
Mentaltraining/mentaltraining Paracelsus Schule in Zürich 2020
Depressionsberatung Paracelsus Schule in Zürich 2022
Trauersberatung Paracelsus Schule in Zürich 2022
Toxische Beziehungen Paracelsus Schule 2024
NLP Paracelsus Schule 2024
Psychoonkologiche Terapeutin Paracelsus Schule 2024

V. - Prehľad aktivít v rámci pedagogického pôsobenia na vysokej škole

V.1 - Prehľad zabezpečovaných profilových študijných predmetov v aktuálnom akademickom roku podľa študijných programov
V.1.a - Názov profilového predmetu V.1.b - Študijný program V.1.c - Stupeň V.1.d - Študijný odbor
Všeobecná Psychológia I. psychológia denná/ externá bakalársky psychológia
Všeobecná Psychológia II psychológia denná/ externá bakalársky psychológia
seminár k záverečnej práci II. psychológia denná/ externá bakalársky / magisterský psychológia
kolokviálna skúška psychológia denná/ externá bakalársky / magisterský psychológia
bakalársky seminár psychológia denná/ externá bakalársky psychológia
záverečná práca s obhajobou psychológia denná/ externá bakalársky /magisterský psychológia
stáž I. psychológia denná/ externá magisterský psychológia
stáž II. psychológia denná/ externá magisterský psychológia
diplomový seminár psychológia denná/ externá magisterský psychológia
dizertačná skúška Všeobecná a experimentálna psychológia denná/externá doktorandský psychológia
V.2 - Prehľad o zodpovednosti za uskutočňovanie, rozvoj a zabezpečenie kvality študijného programu alebo jeho časti na vysokej škole v aktuálnom akademickom roku
V.2.a - Názov študijného programu V.2.b - Stupeň V.2.c - Študijný odbor
Psychológia bakalársky psychológia
V.3 - Prehľad o zodpovednosti za rozvoj a kvalitu odboru habilitačného konania a inauguračného konania v aktuálnom akademickom roku
V.4 - Prehľad vedených záverečných prác
V.4.1 - Počet aktuálne vedených prác
V.4.a - Bakalárske (prvý stupeň)
2
V.4.b - Diplomové (druhý stupeň)
8
V.4.c - Dizertačné (tretí stupeň)
0
V.4.2 - Počet obhájených prác
V.4.a - Bakalárske (prvý stupeň)
57
V.4.b - Diplomové (druhý stupeň)
37
V.4.c - Dizertačné (tretí stupeň)
0
V.5 - Prehľad zabezpečovaných ostatných študijných predmetov podľa študijných programov v aktuálnom akademickom roku
V.5.a - Názov predmetu V.5.b - Študijný program V.5.c - Stupeň V.5.d - Študijný odbor
tvorivosť a inteligencia psychológia denná/ externá bakalársky psychológia
psychológia denná/externá magisterský psychológia
Teória mysle psychológia denná / externá magisterský psychológia
Vybrané kapitoly zo Všeobecnej psychológie Všeobecná a experimentálna psychológia denná/ externá doktorandký psychológia
teória mysle Všeobecná a experimentálna psychológia denná/ externá doktorandský psychológia

VI. - Prehľad výsledkov tvorivej činnosti

VI.1 - Prehľad výstupov tvorivej činnosti a ohlasov na výstupy tvorivej činnosti
VI.1.1 - Počet výstupov tvorivej činnosti
VI.1.a - Celkovo
130
VI.1.b - Za posledných šesť rokov
72
VI.1.2 - Počet výstupov tvorivej činnosti registrovaných v databázach Web of Science alebo Scopus
VI.1.a - Celkovo
39
VI.1.b - Za posledných šesť rokov
27
VI.1.3 - Počet ohlasov na výstupy tvorivej činnosti
VI.1.a - Celkovo
40
VI.1.b - Za posledných šesť rokov
35
VI.1.4 - Počet ohlasov registrovaných v databázach Web of Science alebo Scopus na výstupy tvorivej činnosti
VI.1.a - Celkovo
20
VI.1.b - Za posledných šesť rokov
18
VI.1.5 - Počet pozvaných prednášok na medzinárodnej a národnej úrovni
VI.1.a - Celkovo
0
VI.1.b - Za posledných šesť rokov
0
VI.2 - Najvýznamnejšie výstupy tvorivej činnosti

Doktorová,D., Piteková, N 2020.Tripartite Typology of Perfectionism among Psychology Students DOI DOI 10.18662/po/11.1sup1/122.In: Postmodern Openings : a LUMEN Peer Reviewed Open Access Journal. - ISSN 2068-0236, Roč. 11, č. 1 (2020), s. 45-60.

Doktorová, D., Masár, M., Barannovská, A.2020.The research study of emotional intelligence between academic procrastination and emotional intelligence among female university students of humanities , In: AD ALTA : Journal of Interdisciplinary Research. - ISSN 1804-7890, Roč. 10, č. 1 (2020), s. 55-59.

Doktorová, D., & Baranovská, A. (2024). Determining the Connection Between Creativity in Pupils and Teachers. BRAIN. Broad Research in Artificial Intelligence and Neuroscience15(1), 558-571. https://doi.org/10.18662/brain/15.1/569

Doktorová, D., Démuthová, S.:2021 Symptoms of eating disorders in young women with and without selfharming behaviour, AD ALTA: Journal of Interdisciplinary Research, ISSN 2464-6733 (ONLINE) www.doi.org/10.33543/1101, volume 11, issue 01

Doktorová, D., & Hubinská, J. (2024). Investigating Correlations between Subjective Satisfaction with Body Image and Selected Personality Characteristics in Gender Adolescents with Attractive Face. Revista Romaneasca Pentru Educatie Multidimensionala16(1), 506-517. https://doi.org/10.18662/rrem/16.1/835

VI.3 - Najvýznamnejšie výstupy tvorivej činnosti za ostatných šesť rokov

Doktorová, D., & Mirdalíková, I. 2020. Quantitative-Qualitative Analysis the Theory of Mind in Patients with Psychotic Disorder. BRAIN. Broad Research in Artificial Intelligence and Neuroscience, 11(4), 89-117. https://doi.org/10.18662/brain/11.4/143

Doktorová, D., Hubinská, J., & Masár, M. 2020. Finding the Connection between the Level of Empathy, Life Satisfaction and Their Inter-Sex Differences. Revista Romaneasca Pentru Educatie Multidimensionala, 12(4), 01-15. https://doi.org/10.18662/rrem/12.4/330

Doktorová,D., Piteková, N 2020.Tripartite Typology of Perfectionism among Psychology Students DOI DOI 10.18662/po/11.1sup1/122.In: Postmodern Openings : a LUMEN Peer Reviewed Open Access Journal. - ISSN 2068-0236, Roč. 11, č. 1 (2020), s. 45-60.

Doktorová, D., Masár, M., Barannovská, A.2020.The research study of emotional intelligence between academic procrastination and emotional intelligence among female university students of humanities , In: AD ALTA : Journal of Interdisciplinary Research. - ISSN 1804-7890, Roč. 10, č. 1 (2020), s. 55-59.

Doktorová, D., & Šomodiová, P. . (2022). Detecting of Interrelationships between Eating Disorders and Self-Harm in Girls during Adolescence. Postmodern Openings13(3), 13-25. https://doi.org/10.18662/po/13.3/473

Doktorová, D., & Kochanová, D. (2021). Typology of Perfectionists in the Context of Procrastination and Age among Female Students of Humanities. Revista Romaneasca Pentru Educatie Multidimensionala13(4), 359-372. https://doi.org/10.18662/rrem/13.4/487

VI.4 - Najvýznamnejšie ohlasy na výstupy tvorivej činnosti

Doktorová, D.; Baranovská, A.; Masár M. Detection of mutual connections between prosocial behavior and emotional intelligence in young adulthood. Ad Alta J. Interdiscip. Res. 2018, 8, 47–49. Available online: https://www.researchgate.net/publication/ 340065802_DETECTION_OF_MUTUAL_CONNECTIONS_BETWEEN_PROSOCIAL_BEHAVIOR_AND_EMOTIONAL_ INTELLIGENCE_IN_YOUNG_ADULTHOOD (accessed on 14 October 2021).

Martí-Vilar, M.; Trejos-Gil, C.A.; Betancur-Arias, J.D. Emotional Intelligence as a Predictor of Prosocial Behaviors in Spanish and Colombian Older Adults Based on Path Models. Healthcare 202210, 284. https://doi.org/10.3390/healthcare10020284

Doktorová, D., Hubinská, J., & Masár, M. (2020). Finding the Connection between the Level of Empathy, Life Satisfaction and Their Inter-Sex Differences. Revista Romaneasca Pentru Educatie Multidimensionala12(4), 01-15. https://doi.org/10.18662/rrem/12.4/330


الكاتب : العلواني مريم زناد دليلة .التعاطف الزوجي بين الحقيقة والإدراك، وعلاقته بالرضا الزواجي Marital empathy between truth and perception, and its relationship to marital satisfaction Volume 6, Numéro 1, Pages 25-39, 2022-06-30

Doktorová, D., Hubinská, J., & Masár, M. (2020). Finding the Connection between the Level of Empathy, Life Satisfaction and Their Inter-Sex Differences. Revista Romaneasca Pentru Educatie Multidimensionala12(4), 01-15. https://doi.org/10.18662/rrem/12.4/330

HORVÁTH, P.; URC, E. 2020. The 2020 Parliamentary Elections in the Slovak Republic from a Regional Perspective. In: Slovak Journal of Public Policy and Public Administration. Vol. 7, No. 2, 2020. s. 65-87. ISSN 1339-7826.

AFC Rozvoj sociálnych kompetencií v strednom školskom veku = Development of social skills in the middle school age / Dominika Doktorová, 2013.In: QUAERE 2013 : recenzovaný sborník příspěvků vědecké interdisciplinární mezinárodní vědecké konference doktorandů a odborných asistentů : 20. - 24. května 2013 Hradec Králové, Česká republika. Vol. III / recenzenti: Jiří Králík, Milan Muška. - Hradec Králové : Magnanimitas, 2013. - ISBN 978-80-905243-7-8, S. 2212-2223 [CD-ROM].

cit.: 2019 [1-WoS] MIČKOVÁ, Zuzana. The relationship of trust and communication in adolescents towards parents in a post-divorce family arrangement. In: Ad Alta. 2019, 9(1), s. 194, 195. ISSN 1804-7890.

Doktorová, D., & Piteková, N. . (2020). Determination of Differences in Personality Characteristics in Indi-vidual Types of Perfectionism in Humanistic Sciences. Postmodern Openings11(4), 20-40. https://doi.org/10.18662/po/11.4/221

Doktorová, D., & Piteková, N. (2020). Tripartite Typology of Perfectionism among Psychology Students. Postmodern Openings11(1Sup1), 45-60. https://doi.org/10.18662/po/11.1sup1/122


Blynova, O., Kostenko, T., Nesin, Y., Fedorova, O., Chaban, O., Pyslar, A., & Popovych, I. (2021). Research of the Relationship Between Perfectionism and Feelings of Loneliness of Youths. Postmodern Openings12(2), 01-17. https://doi.org/10.18662/po/12.2/294

AFD Účinnosť rolových hier na vyjadrenie emócií vo vzťahu matka a dieťa=The effectiveness of role-playing games to express emotions in a mother-child relationship / Dominika Doktorová, Gabriela Ručková, 2015.In: Psychológia a patopsychológia dieťaťa. - ISSN 0555-5574, Roč. 49, č. 1-2 (2015), s. 31-39.

Ohlasy

Cit.: 2019 [3] MIČKOVÁ, Z., BLATNÝ, M. Rodinné vzťahy v súvislosti so somatickou symptomatológiou v období adolescencie.=Family relationships in relation to somatic symptoms during adolescence In: Česká a slovenská psychitarie. 2019, 115(5), s. 207-214.

Cit.: 2018 [1-WoS] MIČKOVÁ, Z., BLATNÝ, M., HRDLIČKA, M. The relationship between family factors and somatic problems in adolescence. In: Ad Alta. 2018, 8(2), s. 172, 178. WoS

AFD Anxiety and child anxiety: an obstacle in communicative competence development, mother tongue acquisition and foreign language learning / Andrea Baranovská ... [et al.], 2016.In: Proceedings of the 2nd World Multi-Conference on Global Science : ATTENTIS 2016, ISBN 978-80-554-1302-0, S. 6-10.

cit.: 2018 [1-WoS] MIČKOVÁ, Z., BLATNÝ, M., HRDLIČKA, M. The relationship between family factors and somatic problems in adolescence. In: Ad Alta. 2018, 8(2), s. 172-178. WoS

ADM Hubinska, J., & Doktorová, D. (2019). Demonstrating the Survival of a Child in a Renovated Family. Postmodern Openings, 10(1), 36-52. https://doi.org/10.18662/po/54.

2020 [1] DEMUTHOVA, S., et al. The Problem of Self-Disclosure of Self-Harming Behaviour in Adolescence. In: Postmodern Openings. 2020, 11(4), pp. 1-19. ISSN 2068-0236. WoS

VI.5 - Účasť na riešení (vedení) najvýznamnejších vedeckých projektov alebo umeleckých projektov za posledných šesť rokov

Projekt: APVV-17-0123 "Sebapoškodzovanie: vymedzenie, prevalencia, ovplyvňujúce faktory a implikácie pre klinické intervencie"

Člen riešiteľského kolektívu: PhDr. Dominika Doktorová, PhD.

Charakteristika projektu: Úmyselné spôsobovanie zranení sebe samému v adolescentnej populácii je natoľko nežiadúcim a z mnohých (zdravotných i psychologických) ohľadov rizikovým správaním, že jeho skúmanie psychológmi je nevyhnutné. Doposiaľ bolo sebapoškodzovanie chápané predovšetkým ako symptóm prítomný pri niektorých psychiatrických diagnózach, prípadne pri disharmonickom vývine osobnosti, a tak sa vzťahovalo predovšetkým na klinickú populáciu. Najnovšie zistenia zo zahraničia, ako i tendencie zaznamenané v domácom prostredí však upozorňujú na skutočnosť, že v oblasti sebapoškodzovania došlo k zmenám v prevalencii, formách, účeloch, ale i viazanosti na klinické syndrómy. Aktuálnosť témy reflektuje aj najnovšia, 5. revízia Diagnostického a štatistického manuálu duševných porúch, ktorá v závere kapitoly "Conditions for Further Study" spomína práve problematiku nesuicidálneho sebapoškodzovania ako oblasti vyžadujúcej intenzívny výskum. Predložený projekt plánuje realizovať základný výskum, ktorý poskytne dáta týkajúce sa prevalencie sebapoškodzovania v populácii, jeho foriem a dôvodov, chápania pojmu samotnou ohrozenou skupinou, vymedzenia tohto pojmu v kontexte výskytu nových foriem a spolupôsobiacich faktorov, ako aj etablovania relevantnej metodiky na zisťovanie výskytu a špecifických súvislostí tohto javu. Neoddeliteľnou súčasťou bude sprístupnenie získaných výsledkov čo najširšiemu okruhu profesionálov, formulácia implikácií pre prípadné klinické intervencie a publikovanie výsledkov výskumu na relevantných vedeckých fórach.

Hyperlink projektu (výstupy, ohlasy, finančná dotácia, časové rozpätie): http://kpsych.ff.ucm.sk/sk/granty/

Projekt: VEGA 1/0251/21 "Atraktivita ľudskej tváre - kľúčové charakteristiky a psychologické mechanizmy jej posudzovania"

Člen riešiteľského kolektívu: PhDr. Dominika Doktorová, PhD.

Charakteristika projektu: Percepcia ľudskej tváre a jej atribútov predstavuje kľúčový moment sociálnej interakcie. Hodnotenie atraktivity a jej vplyv na prežívanie a správanie jedinca boli a sú predmetom dlhodobého skúmania mnohých vedných oblastí - estetiky, kunsthistórie, filozofie, biológie a pod. Psychologické vedy však vtomto kontexte neponúkajú jen deskripciu sledovaného fenoménu, ale disponujú potenciálom explanácie interných mechanizmov a dôvodov takéhoto posudzovania jedincom. Aktuálne možnosti výpočtovej techniky (konkrétne možnosť generovania počítačových tvárových kompozitov a cielená úprava ich špecifických atribútov) umožňujú veľmi presne sledovať dôsledky špecifických zmien v atribútoch percipovanej tváre na jej vnímanie a hodnotenie jedincom. Hlavným cieľom projektu je identifikácia kľúčových charakteristík ovplyvňujúcich percepciu atraktivity ľudskej tváre (na strane percipovaného objektu aj na strane percipienta) a psychologických mechanizmov, ktoré sa na percepcii a hodnotení atraktivity ľudskej tváre podieľajú.

Projekt: 2020-1-PL01-KA204-082037 Sophia - Hľadanie múdrosti vo vzdelávaní dospelých                                                                                                                                

Člen riešiteľského kolektívu: PhDr. Dominika Doktorová, PhD.                                                                                                                                            Charakteristika projektu: Projekt je zameraný na medzikultúrny pohľad na múdrosť a vzdelávanie dospelých. V každej kultúre existujú prístupy mapujúce túto oblasť a aplikujúce ju do celoživotného vzdelávania. Projekt sa zameriava na zdvihnutie povedomia o múdrosti skrz kroskulturálne vzdelávanie. Cieľom projektu je tiež umožniť partnerom rozvíjať a posilniť siete vzdelávacích organizácií a vymieňať si osvedčené prístupy, ktoré by bolo možné použiť pri vzdelávaní seniorov. Základné ciele sú: zvýšiť kompetencie pedagógov v efektívne výučbe seniorov, rozprávať sa so seniormi a porovnať si skúsenosti na nadnárodnej úrovni. 

Hyperlink projektu (výstupy, ohlasy, finančná dotácia, časové rozpätie): http://kpsych.ff.ucm.sk/sk/granty/  


Projekt: VEGA 1/0454/18 Logofóbia ako prekážka rozvíjania jazykovej kompetencie pri osvojovaní si materinského a cudzieho jazyka

Člen riešiteľského kolektívu: PhDr. Dominika Doktorová, PhD.    

Charakteristika projektu: Osvojovanie si cudzieho jazyka je nevyhnutnosťou, ktorú súčasná doba vyžaduje. Vzťahom a závislosťou medzi jazykom a jazykovým vedomím sa zaoberá psycholingvistika avšak v podobe a v súvislosti s anxietou sa tento jav stáva predmetom záujmu viacerých odborov, nakoľko v sebe prepája nazeranie na učenie sa materinského jazyka, osvojovanie si cudzieho jazyka - angličtiny, osobnosti dieťaťa a učiteľa, ktorý mu jazyk sprostredkúva. Aktívnu úlohu pri osvojovaní si jazyka zohrávajú rodičia, a neskôr učitelia v škole. Bolo dokázané, že procesom učenia sa stimulujú určité konkrétne oblasti v mozgu, rovnako ako sa rozvíjajú schopnosti a kompetencie osobnosti dieťaťa. Pokiaľ však v priebehu vývinu dôjde u dieťaťa k zablokovaniu, alebo k zvýšeniu miery úzkosti v súvislosti s rozprávaním, môže sa vyvinúť u neho neuróza až logofóbia. Naším zámerom je odhaliť zdroje a príčiny jej vzniku rovnako ako nástroje na jej odstraňovanie.

Hyperlink projektu (výstupy, ohlasy, finančná dotácia, časové rozpätie): http://kpsych.ff.ucm.sk/sk/granty/ 

Projekt: 2017-1-PL01-KA204-038609 Hybridné príbehy vo vzdelávaní dospelých                                                                                                                              Člen riešiteľského kolektívu: PhDr. Dominika Doktorová, PhD.                                                                                                                                                Charakteristika projektu: Hlavným cieľom projektu je výmena postupov za efektívne stratégie pre aktivizáciu, poradenstvo a motiváciu rodičov s nízkymi kľúčovými kompetenciami pre rozvoj. Konkrétne ciele boli jasne určené a je možné ich dosiahnuť vzhľadom na charakter a skúsenosti z partnerstva.                                                                                                                                                                                                                                               Hyperlink projektu (výstupy, ohlasy, finančná dotácia, časové rozpätie): http://kpsych.ff.ucm.sk/sk/granty/ 

VEGA 1/0038/22 Využitie kompetitívnych digitálnych hier na rozvoj tímovej kohézie a sociálnej adaptácie Generácie Z

Spoluriešitelia za UCM: doc. PhDr. Jana Galera Matúšová, PhD.; PhDr. Dominika Doktorová, PhD.; PhDr. Jana Hubinská, PhD.; Mgr. Magdaléna Balážiková, PhD.; Mgr. Magdaléna Švecová, PhD.; Mgr. Michal Kabát, PhD.

Doba riešenia: 2022 – 2024


VII. - Prehľad aktivít v organizovaní vysokoškolského vzdelávania a tvorivých činností

VII.a - Aktivita, funkcia VII.b - Názov inštitúcie, grémia VII.c - Časové vymedzenia pôsobenia
organizácia konferencie Kondášove dni Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave 2015-2019
organizácia žiakov ŠVVP Univerzita sv. Cyrila a Metoda október 2023

VIII. - Prehľad zahraničných mobilít a pôsobenia so zameraním na vzdelávanie a tvorivú činnosť v študijnom odbore

VIII.a - Názov inštitúcie VIII.b - Sídlo inštitúcie VIII.c - Obdobie trvania pôsobenia/pobytu (uviesť dátum odkedy dokedy trval pobyt) VIII.d - Mobilitná schéma, pracovný kontrakt, iné (popísať)
Františkánska Univerzita Steubenville Kartause 1, 3292 Gaming, Rakúsk 4. - 6. 1. 2019 VEGA
Katolícka univerzita Lisabon Palma de Cima, Edifício Reitoria, 1649-023 Lisboa, Portugalsko 12.11.-15.11.2017 ERASMUS KA2
SGS Consorzio Via Piave, 75, 66034 Lanciano CH, Taliansko 19. - 21. 9.2018 ERASMUS KA2
Fundacja Family Center Jagiellońska 17A, 40-032 Katowice, Poľsko 17. - 19. 5.2018 ERASMUS KA2
Fundacja Family Center Jagiellońska 17A, 40-032 Katowice, Poľsko 20.9.2022-23.9.2022 ERASMUS KA2
Filozofická fakulta/Psychologický ústav / Masarykova univerzita v Brne Arna Nováka 1, 602 00 Brno 12.12.2022-16.12.2022 ERASMUS
Fundacja Family Center Jagiellońska 17A, 40-032 Katowice, Poľsko 24.1.2024-29.1.2024 ERASMUS KA2
Plackého univerzita v Olomouci Křížkovského 10 779 00 Olomouc 7.10.2024-11.10.2024 Erasmus

IX. - Iné relevantné skutočnosti

Dátum poslednej aktualizácie
2025-03-12