UCM
Vedecko/umelecko-pedagogická charakteristika osoby
Meno:
PhDr. Dominika Doktorová, PhD., univ. doc.
Email:
dominika.doktorova@ucm.sk
Homepage:
http://
Fakulta/Univerzita:
FF UCM - Filozofická fakulta UCM
Pracovisko:
KPSY - Katedra psychológie

I. - Základné údaje

I.1 - Priezvisko
Doktorová
I.2 - Meno
Dominika
I.3 - Tituly
PhDr., PhD., MBA
I.4 - Rok narodenia
1985
I.5 - Názov pracoviska
Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave
I.6 - Adresa pracoviska
Nám. J. Herdu 2, 91701 Trnava
I.7 - Pracovné zaradenie
docent
I.8 - E-mailová adresa
dominika.doktorova@ucm.sk
I.9 - Hyperlink na záznam osoby v Registri zamestnancov vysokých škôl
https://www.portalvs.sk/regzam/detail/23360
I.10 - Názov študijného odboru, v ktorom osoba pôsobí na vysokej škole
psychológia
I.11 - ORCID iD
https://orcid.org/0000-0001-8809-6745

II. - Vysokoškolské vzdelanie a ďalší kvalifikačný rast

II.1 - Vysokoškolské vzdelanie prvého stupňa
II.a - Názov vysokej školy alebo inštitúcie
Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave
II.b - Rok
2010
II.c - Odbor a program
Psychológia
II.2 - Vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa
II.a - Názov vysokej školy alebo inštitúcie
Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave
II.b - Rok
2012
II.c - Odbor a program
Psychológia
II.3 - Vysokoškolské vzdelanie tretieho stupňa
II.a - Názov vysokej školy alebo inštitúcie
Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave
II.b - Rok
2014
II.c - Odbor a program
Sociálna psychológia a psychológia práce
II.4 - Titul docent
II.5 - Titul profesor
II.6 - Titul DrSc.

III. - Súčasné a predchádzajúce zamestnania

III.a - Zamestnanie-pracovné zaradenie III.b - Inštitúcia III.c - Časové vymedzenie
odborný asistent Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave 2014-2021
docent Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave 2021- trvá

IV. - Rozvoj pedagogických, odborných, jazykových, digitálnych a iných zručností

IV.a - Popis aktivity, názov kurzu (ak išlo o kurz), iné IV.b - Názov inštitúcie IV.c - Rok
Rigorózna skúška Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave 2014
Schlafstörungen – Therapiemöglichkeiten/ Sleep disorders- Therapy options Paracelsus Schule in Zürich 2021
Eltern-Bindung/ Paretns atachment Paracelsus Schule in Zürich 2020
Mentaltraining/mentaltraining Paracelsus Schule in Zürich 2020
Depressionsberatung Paracelsus Schule in Zürich 2022
Trauersberatung Paracelsus Schule in Zürich 2022
Toxische Beziehungen Paracelsus Schule 2024
MBA Inštitút vzdelávania a osobnostného rozvoja 2023
NLP Paracelsus Schule 2024
Psychoonkologiche Terapeutin Paracelsus Schule 2024
TCM Paracelsus Schule 2025

V. - Prehľad aktivít v rámci pedagogického pôsobenia na vysokej škole

V.1 - Prehľad zabezpečovaných profilových študijných predmetov v aktuálnom akademickom roku podľa študijných programov
V.1.a - Názov profilového predmetu V.1.b - Študijný program V.1.c - Stupeň V.1.d - Študijný odbor
Všeobecná Psychológia I. psychológia denná/ externá bakalársky psychológia
Všeobecná Psychológia II psychológia denná/ externá bakalársky psychológia
seminár k záverečnej práci II. psychológia denná/ externá bakalársky / magisterský psychológia
kolokviálna skúška psychológia denná/ externá bakalársky / magisterský psychológia
bakalársky seminár psychológia denná/ externá bakalársky psychológia
záverečná práca s obhajobou psychológia denná/ externá bakalársky /magisterský psychológia
stáž I. psychológia denná/ externá magisterský psychológia
stáž II. psychológia denná/ externá magisterský psychológia
diplomový seminár psychológia denná/ externá magisterský psychológia
dizertačná skúška Všeobecná a experimentálna psychológia denná/externá doktorandský psychológia
V.2 - Prehľad o zodpovednosti za uskutočňovanie, rozvoj a zabezpečenie kvality študijného programu alebo jeho časti na vysokej škole v aktuálnom akademickom roku
V.2.a - Názov študijného programu V.2.b - Stupeň V.2.c - Študijný odbor
Psychológia bakalársky psychológia
V.3 - Prehľad o zodpovednosti za rozvoj a kvalitu odboru habilitačného konania a inauguračného konania v aktuálnom akademickom roku
V.4 - Prehľad vedených záverečných prác
V.4.1 - Počet aktuálne vedených prác
V.4.a - Bakalárske (prvý stupeň)
2
V.4.b - Diplomové (druhý stupeň)
8
V.4.c - Dizertačné (tretí stupeň)
0
V.4.2 - Počet obhájených prác
V.4.a - Bakalárske (prvý stupeň)
59
V.4.b - Diplomové (druhý stupeň)
43
V.4.c - Dizertačné (tretí stupeň)
0
V.5 - Prehľad zabezpečovaných ostatných študijných predmetov podľa študijných programov v aktuálnom akademickom roku
V.5.a - Názov predmetu V.5.b - Študijný program V.5.c - Stupeň V.5.d - Študijný odbor
tvorivosť a inteligencia psychológia denná/ externá bakalársky psychológia
psychológia denná/externá magisterský psychológia
Teória mysle psychológia denná / externá magisterský psychológia
Vybrané kapitoly zo Všeobecnej psychológie Všeobecná a experimentálna psychológia denná/ externá doktorandký psychológia
teória mysle Všeobecná a experimentálna psychológia denná/ externá doktorandský psychológia

VI. - Prehľad výsledkov tvorivej činnosti

VI.1 - Prehľad výstupov tvorivej činnosti a ohlasov na výstupy tvorivej činnosti
VI.1.1 - Počet výstupov tvorivej činnosti
VI.1.a - Celkovo
130
VI.1.b - Za posledných šesť rokov
77
VI.1.2 - Počet výstupov tvorivej činnosti registrovaných v databázach Web of Science alebo Scopus
VI.1.a - Celkovo
39
VI.1.b - Za posledných šesť rokov
27
VI.1.3 - Počet ohlasov na výstupy tvorivej činnosti
VI.1.a - Celkovo
40
VI.1.b - Za posledných šesť rokov
35
VI.1.4 - Počet ohlasov registrovaných v databázach Web of Science alebo Scopus na výstupy tvorivej činnosti
VI.1.a - Celkovo
20
VI.1.b - Za posledných šesť rokov
18
VI.1.5 - Počet pozvaných prednášok na medzinárodnej a národnej úrovni
VI.1.a - Celkovo
0
VI.1.b - Za posledných šesť rokov
0
VI.2 - Najvýznamnejšie výstupy tvorivej činnosti

Doktorová,D., Piteková, N 2020.Tripartite Typology of Perfectionism among Psychology Students DOI DOI 10.18662/po/11.1sup1/122.In: Postmodern Openings : a LUMEN Peer Reviewed Open Access Journal. - ISSN 2068-0236, Roč. 11, č. 1 (2020), s. 45-60.

Doktorová, D., Masár, M., Barannovská, A.2020.The research study of emotional intelligence between academic procrastination and emotional intelligence among female university students of humanities , In: AD ALTA : Journal of Interdisciplinary Research. - ISSN 1804-7890, Roč. 10, č. 1 (2020), s. 55-59.

Doktorová, D., & Baranovská, A. (2024). Determining the Connection Between Creativity in Pupils and Teachers. BRAIN. Broad Research in Artificial Intelligence and Neuroscience15(1), 558-571. https://doi.org/10.18662/brain/15.1/569

Doktorová, D., Démuthová, S.:2021 Symptoms of eating disorders in young women with and without selfharming behaviour, AD ALTA: Journal of Interdisciplinary Research, ISSN 2464-6733 (ONLINE) www.doi.org/10.33543/1101, volume 11, issue 01

Doktorová, D., & Hubinská, J. (2024). Investigating Correlations between Subjective Satisfaction with Body Image and Selected Personality Characteristics in Gender Adolescents with Attractive Face. Revista Romaneasca Pentru Educatie Multidimensionala16(1), 506-517. https://doi.org/10.18662/rrem/16.1/835

VI.3 - Najvýznamnejšie výstupy tvorivej činnosti za ostatných šesť rokov

Doktorová, D., & Mirdalíková, I. 2020. Quantitative-Qualitative Analysis the Theory of Mind in Patients with Psychotic Disorder. BRAIN. Broad Research in Artificial Intelligence and Neuroscience, 11(4), 89-117. https://doi.org/10.18662/brain/11.4/143

Doktorová, D., Hubinská, J., & Masár, M. 2020. Finding the Connection between the Level of Empathy, Life Satisfaction and Their Inter-Sex Differences. Revista Romaneasca Pentru Educatie Multidimensionala, 12(4), 01-15. https://doi.org/10.18662/rrem/12.4/330

Doktorová,D., Piteková, N 2020.Tripartite Typology of Perfectionism among Psychology Students DOI DOI 10.18662/po/11.1sup1/122.In: Postmodern Openings : a LUMEN Peer Reviewed Open Access Journal. - ISSN 2068-0236, Roč. 11, č. 1 (2020), s. 45-60.

Doktorová, D., Masár, M., Barannovská, A.2020.The research study of emotional intelligence between academic procrastination and emotional intelligence among female university students of humanities , In: AD ALTA : Journal of Interdisciplinary Research. - ISSN 1804-7890, Roč. 10, č. 1 (2020), s. 55-59.

Doktorová, D., & Šomodiová, P. . (2022). Detecting of Interrelationships between Eating Disorders and Self-Harm in Girls during Adolescence. Postmodern Openings13(3), 13-25. https://doi.org/10.18662/po/13.3/473

Doktorová, D., & Kochanová, D. (2021). Typology of Perfectionists in the Context of Procrastination and Age among Female Students of Humanities. Revista Romaneasca Pentru Educatie Multidimensionala13(4), 359-372. https://doi.org/10.18662/rrem/13.4/487

VI.4 - Najvýznamnejšie ohlasy na výstupy tvorivej činnosti

Doktorová, D., Hubinská, J., & Masár, M. (2020). Finding the Connection between the Level of Empathy, Life Satisfaction and Their Inter-Sex Differences. Revista Romaneasca Pentru Educatie Multidimensionala12(4), 01-15. https://doi.org/10.18662/rrem/12.4/330

15 cit:

Namani, E., Fatehi Moghaddam, A., & Mohammadi Hoseini, A. (2024). The effect of basic psychological needs on life satisfaction according to the mediating role of emotional empathy and resilience in elderly women. Journal of Gerontology9(1), 61-75.

An, J. S., & Suh, K. H. (2025). Predictors of Expectations for the Future Among Young Korean Adults. Behavioral Sciences15(3), 391.

Bekavac-Basić, M. (2024). Problemi u prehrani u odrasloj dobi (Doctoral dissertation, University of Zadar. Department of Psychology).

الكاتب : العلواني مريم زناد دليلة .التعاطف الزوجي بين الحقيقة والإدراك، وعلاقته بالرضا الزواجي Marital empathy between truth and perception, and its relationship to marital satisfaction Volume 6, Numéro 1, Pages 25-39, 2022-06-30

Kochubei, T., Kravchuk, N., & Melnykova, O. (2022). Activation of Students’ Cognitive Activity in the Context of Filling Educational Components with Health Preserving Content. Forming a Health Preserving Competence. Revista Romaneasca Pentru Educatie Multidimensionala14(1), 69-92.

Doktorová, D., & Varečková, Ľ. (2021). An investigation into interrelations between trait emotional intelligence and perfectionism in middle school aged children. Postmodern Openings12(3), 336-349.

cit 4

Özal, Z., Ambrosini, F., Biolcati, R., Trombini, E., Mavroveli, S., & Mancini, G. (2024). Exploring emotional intelligence in children using the trait emotional intelligence questionnaire: a systematic review. BMC psychology12(1), 604.

Balková, M., Lejsková, P., & Ližbetinová, L. (2022). The values supporting the creativity of employees. Frontiers in Psychology12, 805153.

Vicent, M., Sanmartín, R., Cargua-García, N. I., & García-Fernández, J. M. (2022). Perfectionism and Emotional Intelligence: A Person‐Centered Approach. International Journal of Clinical Practice2022(1), 8660575.

Марчук, С. В. (2023). Вплив перфекціонізму на розвиток емоційного інтелекту в осіб юнацького віку.

Doktorova, D., & Demuthova, S. (2021). Symptoms of eating disorders in young women with and without selfharming behaviour.

Ad Alta: Journal of Interdisciplinary Research

cit 2

Kirkpatrick, R. H., Breton, E., Biorac, A., Munoz, D. P., & Booij, L. (2024). Non‐suicidal self‐injury among individuals with an eating disorder: A systematic review and prevalence meta‐analysis. International journal of eating disorders57(2), 223-248.

BScH, R. H. K., & BScH, A. B. (2023). Non-suicidal self-injury among individuals with an eating disorder: A systematic review and prevalence meta-analysis.

Doktorová, D., Kurajda, D., & Ľubica, V. (2023). Research of Mutual Connection and Differences Between Academic Procrastination and Excessive Internet Use Among College and University Students. Revista Romaneasca Pentru Educatie Multidimensionala15(4), 1-19. https://doi.org/10.18662/rrem/15.4/776

cit 4

Reagle, T., Xie, Y., Li, Z., Carnero, W., & Baumgart, T. (2024). Methyl-β-cyclodextrin asymmetrically extracts phospholipid from bilayers, granting tunable control over differential stress in lipid vesicles. Soft Matter20(21), 4291-4307.

ŠOLCOVÁ, J., ZAŤKOVÁ, T. Š., & TOKOVSKÁ, M. (2024). ENHANCING FIRST-YEAR UNDERGRADUATE STUDENTS'ADAPTATION THROUGH PERSONCENTRED THINKING. Ad Alta: Journal of Interdisciplinary Research14(2).

Rodríguez-Sáez, J. L., Martín-Antón, L. J., Salgado-Ruiz, A., & Carbonero-Martín, M. Á. (2025). Uso problemático de internet en personas universitarias: influencia de la inteligencia emocional, depresión, ansiedad, estrés, apoyo social percibido y rendimiento académico. Revista Tecnología, Ciencia y Educación.

Asghar, A., & Tariq, O. (2025). Perceived Academic Stress, Cyberloafing and Academic Procrastination in University Students. Online Media and Society6(3), 49-61.

Doktorová, D., & Piteková, N. . (2020). Determination of Differences in Personality Characteristics in Indi-vidual Types of Perfectionism in Humanistic Sciences. Postmodern Openings11(4), 20-40. https://doi.org/10.18662/po/11.4/221

Doktorová, D., & Piteková, N. (2020). Tripartite Typology of Perfectionism among Psychology Students. Postmodern Openings11(1Sup1), 45-60. https://doi.org/10.18662/po/11.1sup1/122

Blynova, O., Kostenko, T., Nesin, Y., Fedorova, O., Chaban, O., Pyslar, A., & Popovych, I. (2021). Research of the Relationship Between Perfectionism and Feelings of Loneliness of Youths. Postmodern Openings12(2), 01-17. https://doi.org/10.18662/po/12.2/294

Doktorová, D., EL MGHARI, S., & Tokovská, M. (2025). SOCIAL MEDIA ENGAGEMENT AND IDENTITY: THE LONELINESS AND FOMO EXPERIENCE OF YOUNG PEOPLE. Communication Today16(1).

cit 2

Nash, L. (2025). The Impact of Cell Phones and Social Media on Social and Emotional Development of High School Students.

Morales, C. C., Rodríguez, J. S., Concepción, M. P., & Orozco, L. V. (2025). Relación entre el FoMO (miedo a perderse de algo) y el uso de redes sociales en personas de 18 a 35 años en el Gran Área Metropolitana de Costa Rica durante el segundo cuatrimestre del 2025. Revista Gaudeamus Ulatina1(1), 75-75.

Tokovská, M., Doktorová, D., & Šolcová, J. (2024). Promoting Cognitive Brain Health and Sustained Attention in Adults and Older Adults Through e-Games. Journal of Social Studies Education Research15(3), 1-22.

cit.

Indrastuti, A., Satria, R. P., & Khan, M. C. A. (2025). Brain Exercise Therapy Using Scrabble Board Game To Overcome Memory Impairment In Elderly With Dementia In The Working Area Of Tegal Selatan Community Health Center. PROFESSIONAL HEALTH JOURNAL6(2), 544-550.

Doktorová, D., & Piteková, N. . (2020). Determination of Differences in Personality Characteristics in Indi-vidual Types of Perfectionism in Humanistic Sciences. Postmodern Openings11(4), 20-40. https://doi.org/10.18662/po/11.4/221

2 cit

Shiripour C, Shams A, Molanorozi K. Develop a Model of Perfectionism for Abnormal Personality Traits. Shenakht Journal of Psychology and Psychiatry 2024; 11 (3) :137-160 URL: http://shenakht.muk.ac.ir/article-1-1868-en.html

Blynova, O., Kostenko, T., Nesin, Y., Fedorova, O., Chaban, O., Pyslar, A., & Popovych, I. (2021). Research of the Relationship Between Perfectionism and Feelings of Loneliness of Youths. Postmodern Openings12(2), 01-17. https://doi.org/10.18662/po/12.2/294

  

VI.5 - Účasť na riešení (vedení) najvýznamnejších vedeckých projektov alebo umeleckých projektov za posledných šesť rokov

Projekt: APVV-17-0123 "Sebapoškodzovanie: vymedzenie, prevalencia, ovplyvňujúce faktory a implikácie pre klinické intervencie"

Člen riešiteľského kolektívu: PhDr. Dominika Doktorová, PhD.

Charakteristika projektu: Úmyselné spôsobovanie zranení sebe samému v adolescentnej populácii je natoľko nežiadúcim a z mnohých (zdravotných i psychologických) ohľadov rizikovým správaním, že jeho skúmanie psychológmi je nevyhnutné. Doposiaľ bolo sebapoškodzovanie chápané predovšetkým ako symptóm prítomný pri niektorých psychiatrických diagnózach, prípadne pri disharmonickom vývine osobnosti, a tak sa vzťahovalo predovšetkým na klinickú populáciu. Najnovšie zistenia zo zahraničia, ako i tendencie zaznamenané v domácom prostredí však upozorňujú na skutočnosť, že v oblasti sebapoškodzovania došlo k zmenám v prevalencii, formách, účeloch, ale i viazanosti na klinické syndrómy. Aktuálnosť témy reflektuje aj najnovšia, 5. revízia Diagnostického a štatistického manuálu duševných porúch, ktorá v závere kapitoly "Conditions for Further Study" spomína práve problematiku nesuicidálneho sebapoškodzovania ako oblasti vyžadujúcej intenzívny výskum. Predložený projekt plánuje realizovať základný výskum, ktorý poskytne dáta týkajúce sa prevalencie sebapoškodzovania v populácii, jeho foriem a dôvodov, chápania pojmu samotnou ohrozenou skupinou, vymedzenia tohto pojmu v kontexte výskytu nových foriem a spolupôsobiacich faktorov, ako aj etablovania relevantnej metodiky na zisťovanie výskytu a špecifických súvislostí tohto javu. Neoddeliteľnou súčasťou bude sprístupnenie získaných výsledkov čo najširšiemu okruhu profesionálov, formulácia implikácií pre prípadné klinické intervencie a publikovanie výsledkov výskumu na relevantných vedeckých fórach.

Hyperlink projektu (výstupy, ohlasy, finančná dotácia, časové rozpätie): http://kpsych.ff.ucm.sk/sk/granty/

Projekt: VEGA 1/0251/21 "Atraktivita ľudskej tváre - kľúčové charakteristiky a psychologické mechanizmy jej posudzovania"

Člen riešiteľského kolektívu: PhDr. Dominika Doktorová, PhD.

Charakteristika projektu: Percepcia ľudskej tváre a jej atribútov predstavuje kľúčový moment sociálnej interakcie. Hodnotenie atraktivity a jej vplyv na prežívanie a správanie jedinca boli a sú predmetom dlhodobého skúmania mnohých vedných oblastí - estetiky, kunsthistórie, filozofie, biológie a pod. Psychologické vedy však vtomto kontexte neponúkajú jen deskripciu sledovaného fenoménu, ale disponujú potenciálom explanácie interných mechanizmov a dôvodov takéhoto posudzovania jedincom. Aktuálne možnosti výpočtovej techniky (konkrétne možnosť generovania počítačových tvárových kompozitov a cielená úprava ich špecifických atribútov) umožňujú veľmi presne sledovať dôsledky špecifických zmien v atribútoch percipovanej tváre na jej vnímanie a hodnotenie jedincom. Hlavným cieľom projektu je identifikácia kľúčových charakteristík ovplyvňujúcich percepciu atraktivity ľudskej tváre (na strane percipovaného objektu aj na strane percipienta) a psychologických mechanizmov, ktoré sa na percepcii a hodnotení atraktivity ľudskej tváre podieľajú.

Názov projektu: Univerzita podporujúca inteligentné aktívne starnutie  

Číslo projektu: BIN SGS02_2021_002  

Zodpovedný riešiteľ: PaedDr. Timea Šebeň Zaťková, PhD. 

Riešiteľský tím: Sirotová Mariana, Michvocíková Veronika, Olvecký, Hosťovecký, Jurinová, PhDr. Doktorová Dominika, Siantová Gabriela, Neslušanová  Anna, Schmidtová Martina; Kurajda Lukáš, Vyskočová Barbora, Šolcová (Partner 2), Mrs. Tokovska (Donor Project Partner) 

Časové rozpätie projektu: 2022 - 2024  

Charakteristika projektu: Projekt je orientovaný na oblasť vysokoškolskej pedagogiky so zameraním na propagáciu a implementáciu problematiky aktívneho inteligentného starnutia medzi rôznymi vekovými kategóriami edukantov navštevujúcich univerzity. Hlavný dôraz je kladený na sprostredkovanie a implementáciu konceptu verejnoprospešných technológií v edukačnom procese, ktorý sa člení do oblastí zlepšovania vedomostí a zručností: inteligentná domácnosť; bezpečná komunikácia; technológie pre nezávislý život. Aktivity projektu povedú k realizácií edukačných aktivít v oblasti aktívneho inteligentného starnutia, k rozvoju a implementácii inovatívnych učebných osnov a metodík pre cieľové skupiny, vedeckých štúdií a iných publikácií.

Projekt: 2020-1-PL01-KA204-082037 Sophia - Hľadanie múdrosti vo vzdelávaní dospelých                                                                                                                                

Člen riešiteľského kolektívu: PhDr. Dominika Doktorová, PhD.                                                                                                                                            Charakteristika projektu: Projekt je zameraný na medzikultúrny pohľad na múdrosť a vzdelávanie dospelých. V každej kultúre existujú prístupy mapujúce túto oblasť a aplikujúce ju do celoživotného vzdelávania. Projekt sa zameriava na zdvihnutie povedomia o múdrosti skrz kroskulturálne vzdelávanie. Cieľom projektu je tiež umožniť partnerom rozvíjať a posilniť siete vzdelávacích organizácií a vymieňať si osvedčené prístupy, ktoré by bolo možné použiť pri vzdelávaní seniorov. Základné ciele sú: zvýšiť kompetencie pedagógov v efektívne výučbe seniorov, rozprávať sa so seniormi a porovnať si skúsenosti na nadnárodnej úrovni. 

Hyperlink projektu (výstupy, ohlasy, finančná dotácia, časové rozpätie): http://kpsych.ff.ucm.sk/sk/granty/  


VEGA 1/0498/25: Aktivizácia potenciálu predstaviteľov Generácie Z prostredníctvom využitia mindless hier na zvýšenie efektivity ich rozvoja

2025 – 2027

Zodpovedná riešiteľka: Mgr. Magdaléna Švecová, PhD.

spoluriešiteľ: Dominika Doktorová

VEGA 1/0038/22 Využitie kompetitívnych digitálnych hier na rozvoj tímovej kohézie a sociálnej adaptácie Generácie Z

Spoluriešitelia za UCM: doc. PhDr. Jana Galera Matúšová, PhD.; PhDr. Dominika Doktorová, PhD.; PhDr. Jana Hubinská, PhD.; Mgr. Magdaléna Balážiková, PhD.; Mgr. Magdaléna Švecová, PhD.; Mgr. Michal Kabát, PhD.

Doba riešenia: 2022 – 2024


VII. - Prehľad aktivít v organizovaní vysokoškolského vzdelávania a tvorivých činností

VII.a - Aktivita, funkcia VII.b - Názov inštitúcie, grémia VII.c - Časové vymedzenia pôsobenia
organizácia konferencie Kondášove dni Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave 2015-2019
organizácia žiakov ŠVVP Univerzita sv. Cyrila a Metoda október 2023

VIII. - Prehľad zahraničných mobilít a pôsobenia so zameraním na vzdelávanie a tvorivú činnosť v študijnom odbore

VIII.a - Názov inštitúcie VIII.b - Sídlo inštitúcie VIII.c - Obdobie trvania pôsobenia/pobytu (uviesť dátum odkedy dokedy trval pobyt) VIII.d - Mobilitná schéma, pracovný kontrakt, iné (popísať)
Františkánska Univerzita Steubenville Kartause 1, 3292 Gaming, Rakúsk 4. - 6. 1. 2019 VEGA
Katolícka univerzita Lisabon Palma de Cima, Edifício Reitoria, 1649-023 Lisboa, Portugalsko 12.11.-15.11.2017 ERASMUS KA2
SGS Consorzio Via Piave, 75, 66034 Lanciano CH, Taliansko 19. - 21. 9.2018 ERASMUS KA2
Fundacja Family Center Jagiellońska 17A, 40-032 Katowice, Poľsko 17. - 19. 5.2018 ERASMUS KA2
Fundacja Family Center Jagiellońska 17A, 40-032 Katowice, Poľsko 20.9.2022-23.9.2022 ERASMUS KA2
Filozofická fakulta/Psychologický ústav / Masarykova univerzita v Brne Arna Nováka 1, 602 00 Brno 12.12.2022-16.12.2022 ERASMUS
Fundacja Family Center Jagiellońska 17A, 40-032 Katowice, Poľsko 24.1.2024-29.1.2024 ERASMUS KA2
Plackého univerzita v Olomouci Křížkovského 10 779 00 Olomouc 7.10.2024-11.10.2024 Erasmus
The University of Applied Sciences in Elblag ul. Wojska Polskiego 82-300 Elbląg, Poland 6.10.2025-10.10.2025 Erasmus

IX. - Iné relevantné skutočnosti

Dátum poslednej aktualizácie
2025-10-12