Meno:
|
Mgr. Ivana Pondelíková, PhD., univ. doc. | |
Email:
|
ivana.pondelikova@ucm.sk | |
Homepage:
|
http:// | |
Fakulta/Univerzita:
|
FF UCM
-
Filozofická fakulta UCM
|
|
Pracovisko:
|
KAA
-
Katedra anglistiky a amerikanistiky
|
III.a - Zamestnanie-pracovné zaradenie | III.b - Inštitúcia | III.c - Časové vymedzenie |
---|---|---|
docent | Katedra anglistiky a amerikanistiky, Filozofická fakulta, Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave | od júl 2024 - súčasnosť |
odborná asistentka, vysokoškolská pedagogička | Katedra anglistiky a amerikanistiky, Filozofická fakulta, Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave | od septembra 2021 - do jún 2024 |
odborná asistentka, vysokoškolská pedagogička | Katedra európskych kultúrnych štúdií, Filozofická fakulta, Univerzita Mateja Bela, Banská Bystrica | september 2019 – august 2021 |
lektorka anglického jazyka a prekladateľka | SZČO | jún 2012 – október 2015 |
marketingový poradca a brand manažérka | Kinstellar, s.r.o., Hviezdoslavovo nám. 13, 811 02 Bratislava | január 2011 – september 2011 |
marketingová asistentka | Kinstellar, s.r.o. (Linklaters, s.r.o.), Hviezdoslavovo nám. 13, 811 02 Bratislava | november 2008 – december 2010 |
asistentka v advokátskej kancelárii | Linklaters, s.r.o., Hviezdoslavovo nám. 13, 811 02 Bratislava | júl 2007 – november 2008 |
IV.a - Popis aktivity, názov kurzu (ak išlo o kurz), iné | IV.b - Názov inštitúcie | IV.c - Rok |
---|---|---|
Design Thinking | New Generation of Founders – Grow with Google | 2021, 2022 |
Presentations Skills Training and Train the Trainer Training – tréning zameraný na prezentácie, koučing a mentoring | Kinstellar Bratislava | 2009 |
Advisory Skills Training - tréning zameraný na poskytovanie poradenstva a rozvoj týchto zručností | Linklaters London | 2009 |
Sprievodca cestovného ruchu | Ekonomická fakulta, Univerzita Mateja Bela, Banská Bystrica | 2004 |
V.1.a - Názov profilového predmetu | V.1.b - Študijný program | V.1.c - Stupeň | V.1.d - Študijný odbor |
---|---|---|---|
Americká literatúra | anglický jazyk a kultúra v odbornej komunikácii | I. | filológia |
Tvorba a prezentacia odbornych projektov | anglický jazyk a kultúra v odbornej komunikácii | I. | filológia |
História a kultúra USA | anglický jazyk a kultúra v odbornej komunikácii | I. | filológia |
História a kultúra anglicky hovoriacich krajín | anglický jazyk a kultúra v odbornej komunikácii | II. | filológia |
Dejiny a reálie USA | anglický jazyk a kultúra v odbornej komunikácii | I. | filológia |
V.2.a - Názov študijného programu | V.2.b - Stupeň | V.2.c - Študijný odbor |
---|---|---|
anglický jazyk a kultúra v odbornej komunikácii | I. | filológia |
anglický jazyk a kultúra v odbornej komunikácii | II. | filológia |
V2 Pondelíková, I. - Tökölyová, T. 2022. Work From Home and Stress in the Slovak Academic Environment. In: Handbook of Research on the Complexities and Strategies of Occupational Stress. (editor Adnan Ul Haque). Hershey: IGI Global, 2022. pp. 200-222. ISBN 9781668439371, s. 200-222. DOI 10.4018/978-1-6684-3937-1.ch012. Scopus
O1 Pondelíková, I. 2022. Inakosť iránskej kultúry cez prizmu orientalizmu v anglicky písanej literatúre. Trnava: Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2022. 146 s. ISBN 978-80-572-0257-8.
V2 Pondelíková, I. 2023. Design thinking for specific purposes: Comparative study of design thinking technique to enhance educational process for students of English and teachers of various academic fields. In: Journal of Teaching English for Specific and Academic Purposes. Roč. 11, č., s. 633-650. ISSN 2334-9182. WoS/Scopus
ACB Pondelíková, I. 2020. Úvod do medzinárodných kultúrnych vzťahov a interkultúrnej komunikácie. Banská Bystrica: DALI-BB, 2020. 95 s. ISBN 978-80-8141-243-1.
V1 Pondelíková, I. Blended education for university of 21st century. Trnava: Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2022. 131 s. ISBN ISBN 978-80-572-0369-8.
V2 Pondelíková, I. - Tökölyová, T. 2022. Work From Home and Stress in the Slovak Academic Environment. In: Handbook of Research on the Complexities and Strategies of Occupational Stress. (editor Adnan Ul Haque). Hershey: IGI Global, 2022. pp. 200-222. ISBN 9781668439371, s. 200-222. DOI 10.4018/978-1-6684-3937-1.ch012. Scopus
O1 Pondelíková, I. 2022. Inakosť iránskej kultúry cez prizmu orientalizmu v anglicky písanej literatúre. Trnava: Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2022. 146 s. ISBN 978-80-572-0257-8.
V2 Pondelíková, I. 2023. Design thinking for specific purposes: Comparative study of design thinking technique to enhance educational process for students of English and teachers of various academic fields. In: Journal of Teaching English for Specific and Academic Purposes. Roč. 11, č., s. 633-650. ISSN 2334-9182. WoS/Scopus
ACB Pondelíková, I. 2020. Úvod do medzinárodných kultúrnych vzťahov a interkultúrnej komunikácie. Banská Bystrica: DALI-BB, 2020. 95 s. ISBN 978-80-8141-243-1.
V1 Pondelíková, I. Blended education for university of 21st century. Trnava: Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2022. 131 s. ISBN ISBN 978-80-572-0369-8.
AED Pondelíková, I. - Pecníková, J. 2020. Inovatívne metódy na univerzite súčasnosti a rozvoj digitálnej identity študentov. In: Jazykovedné, literárnovedné a didaktické kolokvium = Linguistic, Literary and Didactic Colloquium L-7. Bratislava : Z-F LINGUA, 2020. pp. 66-77. ISBN 978-80-8177-076-0.
ul Haque, A. No One Wants to be a Host of Ghost Sessions: Techniques to Improve Student Engagement and Active Participation. In: Teaching in the Post COVID-19 Era. Springer Nature, 2021, s. 433. 978-3-030-74088-7. Scopus
Strategic Management Through Digital Platforms for Remote Working in the Higher Education Industry During and After the YAMOH, F.A., Ul HAQUE, A. COVID-19 Pandemic. DOI 10.23762/FSO_VOL10_NO2_6. In: Forum scientiae oeconomia. 2022, roč. 10, č. 2, s. 111-128. Scopus
ACB Pondelíková, I. 2020. Úvod do medzinárodných kultúrnych vzťahov a interkultúrnej komunikácie. Banská Bystrica : DALI-BB, 2020. 95 s. ISBN 978-80-8141-243-1.
PECNÍKOVÁ, J. On migration, identity and literature in French language teaching. In: E-revista de estudos interculturais. São Mamede de Infesta: Center for Intercultural Studies, 2021, s. 1-9. ISSN 2182-6439. Scopus
AEC Pondelíková, I. 2020. Exploring intercultural differences between east and west throughout cultural dimensions and literature. In: Annales Universitatis Mariae Curie-Sklodowska : SectionN - Educatio Nova. pp. 343-357. ISSN 2451-049. DOI 10.17951/en.2020.5.343-357.
HUŤKA, M. The triggers which caused the founding of medieval mendicant monasteries in Slovakia (An introduction to the issue). In: Kultúrne Dejiny. 2021, roč. 12, s. 31-49. Scopus
V2 Pondelíková, I. - Tökölyová, T. 2022. Work From Home and Stress in the Slovak Academic Environment. In: Handbook of Research on the Complexities and Strategies of Occupational Stress. (editor Adnan Ul Haque). Hershey: IGI Global, 2022. pp. 200-222. ISBN 9781668439371, s. 200-222. DOI 10.4018/978-1-6684-3937-1.ch012. Scopus
JURINOVÁ, J., MIŠTINA, J. Open-book versus closed-book exams as a part of hybrid education in computer science and humanities in the post-COVID era. In: ICETA 2023 [elektronický dokument] : 21st Year of International Conference on Emerging eLearning Technologies and Applications : proceedings : October 26 – 27, 2023 Grand Hotel Starý Smokovec, High Tatras, Slovakia / Fejedelem, Štefan [Zostavovateľ, editor]. – [recenzované]. – 1. vyd. – Piscataway (USA) : Institute of Electrical and Electronics Engineers, 2023. ISBN 979-8-3503-7068-3, s. 258-263. Scopus
AEC Pondelíková, I. 2019. Reflection of muslim culture in literature. In: Radomskie Studia Filologiczne. Radom : Uniwersytet Technologiczno-Humanistyczny im. Kazimierza Pułaskiego w Radomiu, 2019. pp. 177-192. ISSN 2299-1131.
CHAUDHARY, P. Layers of discourse and gender relation in Khaled Hosseini's a Thousand Splendid Suns. In: Humanitgies & Social Sciences Reviews. 2020, 8(3), pp. 1464-1471. ISSN 2395-6518.
Ženy vo vede a technike – zvyšovanie povedomia študentov a študentiek v oblasti rodovej rovnosti č. 012UCM-4/2024, KEGA, 2024 - 2026, členka riešiteľského tímu
Kultúrna pamäť európskych veľkomiest č. 1/0538/21, VEGA, 2021 - 2023, členka riešiteľského tímu
Shaping of the European citizenship in the post-totalitarian societies: Reflections after 15 years of EU enlargement, Europe for Citizens / Share EU, 2019 - 2021, členka riešiteľského tímu
Inovatívne metódy vo výučbe kultúrnych štúdií č. 033UMB-4/2018, KEGA, 2018 - 2020, zástupkyňa vedúcej projektu
(E)migrácia ako politický, kultúrny a jazykový fenomén v ére globalizácie č. 033UMB-4/2017, KEGA, 2017 - 2019, členka riešiteľského tímu
VII.a - Aktivita, funkcia | VII.b - Názov inštitúcie, grémia | VII.c - Časové vymedzenia pôsobenia |
---|---|---|
členka Central European Association for Canadian Studies, Slovakia | Central European Association for Canadian Studies, Slovakia | od 2016 |
posudzovateľka odborného vedeckého časopisu registrovaného v databáze Scopus | Slovak Journal of Political Sciences, Slovakia | 2021 |
posudzovateľka odborného vedeckého časopisu | Nová filologická revue, Filozofická fakulta Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici | od 2022 |
posudzovateľka KEGA | KEGA | 2021, 2023 |
posudzovateľka APVV | APVV | 2023 |
posudzovateľka vedeckého časopisu registrovaného v databáze Scopus | Environment and Social Psychology | 2024 |
VIII.a - Názov inštitúcie | VIII.b - Sídlo inštitúcie | VIII.c - Obdobie trvania pôsobenia/pobytu (uviesť dátum odkedy dokedy trval pobyt) | VIII.d - Mobilitná schéma, pracovný kontrakt, iné (popísať) |
---|---|---|---|
Univesidade da Madeira Funchal | Colégio dos Jesuítas, Rua dos Ferreiros, 9000-082 Funchal, Portugalsko | 13. 4. 2024 - 20. 4. 2024 | STT |