UCM
Vedecko/umelecko-pedagogická charakteristika osoby
Meno:
Mgr. Dominika Kurajda, PhD.
Email:
kurajda1@ucm.sk
Homepage:
http://
Fakulta/Univerzita:
FF UCM - Filozofická fakulta UCM
Pracovisko:
KPSY - Katedra psychológie

I. - Základné údaje

I.1 - Priezvisko
Kurajda
I.2 - Meno
Dominika
I.3 - Tituly
Mgr., PhD.
I.4 - Rok narodenia
1996
I.5 - Názov pracoviska
Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave
I.6 - Adresa pracoviska
Námestie J. Herdu 2, 91701 Trnava
I.7 - Pracovné zaradenie
Odborný asistent
I.8 - E-mailová adresa
dominika.kurajda@ucm.sk
I.9 - Hyperlink na záznam osoby v Registri zamestnancov vysokých škôl
https://www.portalvs.sk/regzam/detail/33731
I.10 - Názov študijného odboru, v ktorom osoba pôsobí na vysokej škole
Psychológia
I.11 - ORCID iD
0000-0002-9002-3163

II. - Vysokoškolské vzdelanie a ďalší kvalifikačný rast

II.1 - Vysokoškolské vzdelanie prvého stupňa
II.a - Názov vysokej školy alebo inštitúcie
Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave
II.b - Rok
2018
II.c - Odbor a program
psychológia
II.2 - Vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa
II.a - Názov vysokej školy alebo inštitúcie
Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave
II.b - Rok
2020
II.c - Odbor a program
psychológia
II.3 - Vysokoškolské vzdelanie tretieho stupňa
II.a - Názov vysokej školy alebo inštitúcie
Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave
II.b - Rok
2023
II.c - Odbor a program
všeobecná a experimentálna psychológia
II.4 - Titul docent
II.5 - Titul profesor
II.6 - Titul DrSc.

III. - Súčasné a predchádzajúce zamestnania

III.a - Zamestnanie-pracovné zaradenie III.b - Inštitúcia III.c - Časové vymedzenie
Vedecko- výskumný pracovník Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave 2021-2023
Psychológ Súkromné centrum poradenstva a prevencie v Trnave 2023- súčasnosť

IV. - Rozvoj pedagogických, odborných, jazykových, digitálnych a iných zručností

IV.a - Popis aktivity, názov kurzu (ak išlo o kurz), iné IV.b - Názov inštitúcie IV.c - Rok
House- tree- person test Inštitút rodinnej terapie A terapie vzťahovej väzby 2021
Mindfulness Mindfulness MBSR Slovensko 2021

V. - Prehľad aktivít v rámci pedagogického pôsobenia na vysokej škole

V.1 - Prehľad zabezpečovaných profilových študijných predmetov v aktuálnom akademickom roku podľa študijných programov
V.1.a - Názov profilového predmetu V.1.b - Študijný program V.1.c - Stupeň V.1.d - Študijný odbor
Seminár k záverečnej práci II. psychológia Bc., Mgr. psychológia
Psychológia osobnosti I., II. - seminár psychológia Bc. psychológia
Praktikum z organizačnej a pracovnej psychológie psychológia Mgr. psychológia
Základy metodológie II. psychológia Bc. psychológia
Bakalársky/ diplomový seminár psychológia Bc., Mgr. psychológia
V.2 - Prehľad o zodpovednosti za uskutočňovanie, rozvoj a zabezpečenie kvality študijného programu alebo jeho časti na vysokej škole v aktuálnom akademickom roku
V.3 - Prehľad o zodpovednosti za rozvoj a kvalitu odboru habilitačného konania a inauguračného konania v aktuálnom akademickom roku
V.4 - Prehľad vedených záverečných prác
V.4.1 - Počet aktuálne vedených prác
V.4.a - Bakalárske (prvý stupeň)
9
V.4.b - Diplomové (druhý stupeň)
3
V.4.c - Dizertačné (tretí stupeň)
0
V.4.2 - Počet obhájených prác
V.4.a - Bakalárske (prvý stupeň)
14
V.4.b - Diplomové (druhý stupeň)
0
V.4.c - Dizertačné (tretí stupeň)
0
V.5 - Prehľad zabezpečovaných ostatných študijných predmetov podľa študijných programov v aktuálnom akademickom roku
V.5.a - Názov predmetu V.5.b - Študijný program V.5.c - Stupeň V.5.d - Študijný odbor
Vedecké aktivity III. psychológia Mgr. psychológia

VI. - Prehľad výsledkov tvorivej činnosti

VI.1 - Prehľad výstupov tvorivej činnosti a ohlasov na výstupy tvorivej činnosti
VI.1.1 - Počet výstupov tvorivej činnosti
VI.1.a - Celkovo
18
VI.1.b - Za posledných šesť rokov
18
VI.1.2 - Počet výstupov tvorivej činnosti registrovaných v databázach Web of Science alebo Scopus
VI.1.a - Celkovo
4
VI.1.b - Za posledných šesť rokov
4
VI.1.3 - Počet ohlasov na výstupy tvorivej činnosti
VI.1.a - Celkovo
0
VI.1.b - Za posledných šesť rokov
0
VI.1.4 - Počet ohlasov registrovaných v databázach Web of Science alebo Scopus na výstupy tvorivej činnosti
VI.1.a - Celkovo
0
VI.1.b - Za posledných šesť rokov
0
VI.1.5 - Počet pozvaných prednášok na medzinárodnej a národnej úrovni
VI.1.a - Celkovo
0
VI.1.b - Za posledných šesť rokov
0
VI.2 - Najvýznamnejšie výstupy tvorivej činnosti

V3 DOKTOROVÁ, D. & KOCHANOVÁ, D. 2021. Typology of perfectionists in the context of procrastination and age among female students of humanities. In: Revista Romaneasca pentru Educatie Multidimensionala = Romanian Journal of Multidimensional Education. - ISSN 2066-7329, Roč. 13, č. 4, s. 359-372.




V3 KURAJDA, D., DOKTOROVÁ, D. 2022. The connection between problematic internet use, social media use and academic procrastination: case studies. In Communication Today. 13(2), s. 196-212. ISSN 1338-130X

V3 KURAJDA, D., SELECKÁ, L., DOKTOROVÁ, D. 2022. The predictive importance of executive functions and internet use to idetify academic procrastination during adolescence. In AD ALTA : journal of interdisciplinary research. 12(2), s. 124-127. ISSN 1804-7890

V3 KOCHANOVÁ, D. & VAVROVÁ, M. 2022. Parental Factors Associated With Binge Drinking During Adolescence. In: Horizons of Psychology : Scientific and Professional Psychological Journal of the Slovenian Psychologists' Association, Povzetki s konference (2022), Roč. 31, s. 384-384. ISSN 1318-1874

V2 KOCHANOVÁ, D., DOKTOROVÁ, D. & HUBINSKÁ, J. 2021. Detection of mutual connections and differences between the first and the second year secondary schools´ students in the level of empathy and attachment. In CER 2021 - Comparative European Research conference: Proceedings of the 16th CER Comparative European Research Conference - International Scientific Conference for Ph.D. Students of EU Countries, London, 178 s., ISBN 978-1-7399378-0-5

VI.3 - Najvýznamnejšie výstupy tvorivej činnosti za ostatných šesť rokov

V3 DOKTOROVÁ, D. & KOCHANOVÁ, D. 2021. Typology of perfectionists in the context of procrastination and age among female students of humanities. In: Revista Romaneasca pentru Educatie Multidimensionala = Romanian Journal of Multidimensional Education. - ISSN 2066-7329, Roč. 13, č. 4, s. 359-372.

V3 KURAJDA, D., DOKTOROVÁ, D. 2022. The connection between problematic internet use, social media use and academic procrastination: case studies. In Communication Today. 13(2), s. 196-212. ISSN 1338-130X

V3 KURAJDA, D., SELECKÁ, L., DOKTOROVÁ, D. 2022. The predictive importance of executive functions and internet use to idetify academic procrastination during adolescence. In AD ALTA : journal of interdisciplinary research. 12(2), s. 124-127. ISSN 1804-7890

V3 KOCHANOVÁ, D. & VAVROVÁ, M. 2022. Parental Factors Associated With Binge Drinking During Adolescence. In: Horizons of Psychology : Scientific and Professional Psychological Journal of the Slovenian Psychologists' Association, Povzetki s konference (2022), Roč. 31, s. 384-384. ISSN 1318-1874

V2 KOCHANOVÁ, D., DOKTOROVÁ, D. & HUBINSKÁ, J. 2021. Detection of mutual connections and differences between the first and the second year secondary schools´ students in the level of empathy and attachment. In CER 2021 - Comparative European Research conference: Proceedings of the 16th CER Comparative European Research Conference - International Scientific Conference for Ph.D. Students of EU Countries, London, 178 s., ISBN 978-1-7399378-0-5

VI.4 - Najvýznamnejšie ohlasy na výstupy tvorivej činnosti
VI.5 - Účasť na riešení (vedení) najvýznamnejších vedeckých projektov alebo umeleckých projektov za posledných šesť rokov

VEGA 1/0203/20 - Vývoj a štandardizácia skríningovej metodiky na identifikáciu výskytu a rizika problémového užívania legálnych drog u adolescentov - spoluriešiteľ

313011ASN4 - Riešenie spoločenských ohrození v dôsledku pandémie ochorenia COVID-19- spoluriešiteľ (vedecko- výskumný pracovník)

Fond na podporu výskumu UCM (FPPV-22-2021): Dopad využívania sociálnych sietí na mieru akademickej prokrastinácie u dospievajúcich

Fond na podporu výskumu UCM (FPPV-33-2022): Prediktívny význam vybraných exekutívnych funkcií

a problematického užívania internetu pre identifikáciu aktívnej a pasívnej prokrastinácie v období adolescencie

Fond na podporu výskumu UCM (FPPV-02-2023): Typológia prokrastinátorov v kontexte vybraných premenných


VII. - Prehľad aktivít v organizovaní vysokoškolského vzdelávania a tvorivých činností

VII.a - Aktivita, funkcia VII.b - Názov inštitúcie, grémia VII.c - Časové vymedzenia pôsobenia
Podpredseda za študenstkú časť Akademický senát FF UCM 2021-2023
Člen za študentskú časť Akademický senát UCM 2021-2023
Člen za študentskú časť Rada kvality FF UCM 2021-2023

VIII. - Prehľad zahraničných mobilít a pôsobenia so zameraním na vzdelávanie a tvorivú činnosť v študijnom odbore

VIII.a - Názov inštitúcie VIII.b - Sídlo inštitúcie VIII.c - Obdobie trvania pôsobenia/pobytu (uviesť dátum odkedy dokedy trval pobyt) VIII.d - Mobilitná schéma, pracovný kontrakt, iné (popísať)
Psychologický ústav Masarykova univerzita, Filozofická fakulta, Psychologický ústav Arne Nováka 1, 60200 Brno, +420549497794 01.03.2022- 31.05.2022 Erasmus+ (stáž)

IX. - Iné relevantné skutočnosti

Dátum poslednej aktualizácie
2023-11-20