UCM
Vedecko/umelecko-pedagogická charakteristika osoby
Meno:
PhDr. Marián Kamenčík, PhD., univ. doc.
Email:
marian.kamencik@ucm.sk
Homepage:
http://
Fakulta/Univerzita:
FF UCM - Filozofická fakulta UCM
Pracovisko:
KSJAL - Katedra slovenského jazyka a literatúry

I. - Základné údaje

I.1 - Priezvisko
Kamenčík
I.2 - Meno
Marián
I.3 - Tituly
PhDr., PhD.
I.4 - Rok narodenia
1981
I.5 - Názov pracoviska
Katedra slovenského jazyka a literatúry Filozofickej fakulty Univerzity sv. Cyrila a Metoda v Trnave
I.6 - Adresa pracoviska
Námestie J. Herdu 2, 917 01 Trnava
I.7 - Pracovné zaradenie
univerzitný docent
I.8 - E-mailová adresa
marian.kamencik@ucm.sk
I.9 - Hyperlink na záznam osoby v Registri zamestnancov vysokých škôl
https://www.portalvs.sk/regzam/detail/14474?do=filterForm-submit&name=Mari%C3%A1n&surname=Kamen%C4%8D%C3%ADk&university=720000000&sort=surname&employment_state=yes&filter=Vyh%C4%BEada%C5%A5
I.10 - Názov študijného odboru, v ktorom osoba pôsobí na vysokej škole
filológia
I.11 - ORCID iD
https://orcid.org/0000-0002-9727-6796

II. - Vysokoškolské vzdelanie a ďalší kvalifikačný rast

II.1 - Vysokoškolské vzdelanie prvého stupňa
II.2 - Vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa
II.a - Názov vysokej školy alebo inštitúcie
Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre
II.b - Rok
2005
II.c - Odbor a program
učiteľstvo všeobecnovzdelávacích predmetov: slovenský jazyk a literatúra - etika
II.3 - Vysokoškolské vzdelanie tretieho stupňa
II.a - Názov vysokej školy alebo inštitúcie
Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre
II.b - Rok
2008
II.c - Odbor a program
teória literatúry a dejiny konkrétnych národných literatúr, teória a dejiny slovenskej literatúry
II.4 - Titul docent
II.5 - Titul profesor
II.6 - Titul DrSc.

III. - Súčasné a predchádzajúce zamestnania

III.a - Zamestnanie-pracovné zaradenie III.b - Inštitúcia III.c - Časové vymedzenie
univerzitný docent (mimoriadny docent) Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave 2009 - 2015 a 2016 - trvá
knihovník, bibliograf Vlastivedné múzeum v Hlohovci 2015 - trvá

IV. - Rozvoj pedagogických, odborných, jazykových, digitálnych a iných zručností

V. - Prehľad aktivít v rámci pedagogického pôsobenia na vysokej škole

V.1 - Prehľad zabezpečovaných profilových študijných predmetov v aktuálnom akademickom roku podľa študijných programov
V.1.a - Názov profilového predmetu V.1.b - Študijný program V.1.c - Stupeň V.1.d - Študijný odbor
teória literatúry učiteľstvo slovenského jazyka a literatúry (v kombinácii) I. učiteľstvo a pedagogické vedy
dejiny slovenskej literatúry IV učiteľstvo slovenského jazyka a literatúry (v kombinácii) I. učiteľstvo a pedagogické vedy
svetová literatúra I učiteľstvo slovenského jazyka a literatúry (v kombinácii) I. učiteľstvo a pedagogické vedy
literatúra pre deti a mládež učiteľstvo slovenského jazyka a literatúry (v kombinácii) I. učiteľstvo a pedagogické vedy
dejiny slovenskej literatúry I učiteľstvo slovenského jazyka a literatúry (v kombinácii) I. učiteľstvo a pedagogické vedy
dejiny slovenskej literatúry II učiteľstvo slovenského jazyka a literatúry (v kombinácii) I. učiteľstvo a pedagogické vedy
dejiny slovenskej literatúry III učiteľstvo slovenského jazyka a literatúry (v kombinácii) I. učiteľstvo a pedagogické vedy
interpretačný seminár I učiteľstvo slovenského jazyka a literatúry (v kombinácii) I. učiteľstvo a pedagogické vedy
interpretačný seminár II učiteľstvo slovenského jazyka a literatúry (v kombinácii) I. učiteľstvo a pedagogické vedy
interpretačný seminár III učiteľstvo slovenského jazyka a literatúry (v kombinácii) I. učiteľstvo a pedagogické vedy
záverečná práca s obhajobou učiteľstvo slovenského jazyka a literatúry (v kombinácii) I. + II. učiteľstvo a pedagogické vedy
kolokviálna skúška učiteľstvo slovenského jazyka a literatúry (v kombinácii) I. + II. učiteľstvo a pedagogické vedy
poetika básnického a prozaického textu učiteľstvo slovenského jazyka a literatúry (v kombinácii) I. učiteľstvo a pedagogické vedy
exkurzia učiteľstvo slovenského jazyka a literatúry (v kombinácii) I. učiteľstvo a pedagogické vedy
svetová literatúra II učiteľstvo slovenského jazyka a literatúry (v kombinácii) I. učiteľstvo a pedagogické vedy
teória žánrov učiteľstvo slovenského jazyka a literatúry (v kombinácii) I. učiteľstvo a pedagogické vedy
seminár k záverečnej práci I učiteľstvo slovenského jazyka a literatúry (v kombinácii) I. + II. učiteľstvo a pedagogické vedy
interpretačný seminár IV učiteľstvo slovenského jazyka a literatúry (v kombinácii) I. učiteľstvo a pedagogické vedy
seminár k záverečnej práci II učiteľstvo slovenského jazyka a literatúry (v kombinácii) I. + II. učiteľstvo a pedagogické vedy
slovenská literatúra 20. storočia I (medzivojnová literatúra) učiteľstvo slovenského jazyka a literatúry (v kombinácii) II. učiteľstvo a pedagogické vedy
slovenská literatúra 20. storočia II (literatúra po r. 1945) učiteľstvo slovenského jazyka a literatúry (v kombinácii) II. učiteľstvo a pedagogické vedy
súčasná slovenská literatúra (literatúra po r. 1989) učiteľstvo slovenského jazyka a literatúry (v kombinácii) II. učiteľstvo a pedagogické vedy
seminár zo slovenskej literatúry 20. storočia I (medzivojnová literatúra) učiteľstvo slovenského jazyka a literatúry (v kombinácii) II. učiteľstvo a pedagogické vedy
seminár zo slovenskej literatúry 20. storočia II (literatúra po roku 1945) učiteľstvo slovenského jazyka a literatúry (v kombinácii) II. učiteľstvo a pedagogické vedy
seminár zo súčasnej slovenskej literatúry (literatúra po r. 1989) učiteľstvo slovenského jazyka a literatúry (v kombinácii) II. učiteľstvo a pedagogické vedy
literárna kritika učiteľstvo slovenského jazyka a literatúry (v kombinácii) II. učiteľstvo a pedagogické vedy
svetová literatúra po r. 1945 učiteľstvo slovenského jazyka a literatúry (v kombinácii) II. učiteľstvo a pedagogické vedy
najnovšie literárnovedné smery učiteľstvo slovenského jazyka a literatúry (v kombinácii) II. učiteľstvo a pedagogické vedy
problémy postmoderny učiteľstvo slovenského jazyka a literatúry (v kombinácii) II. učiteľstvo a pedagogické vedy
V.2 - Prehľad o zodpovednosti za uskutočňovanie, rozvoj a zabezpečenie kvality študijného programu alebo jeho časti na vysokej škole v aktuálnom akademickom roku
V.2.a - Názov študijného programu V.2.b - Stupeň V.2.c - Študijný odbor
učiteľstvo slovenského jazyka a literatúry (v kombinácii) I. (denná forma) učiteľstvo a pedagogické vedy
učiteľstvo slovenského jazyka a literatúry (v kombinácii) I. (externá forma) učiteľstvo a pedagogické vedy
učiteľstvo slovenského jazyka a literatúry (v kombinácii) II. (denná forma) učiteľstvo a pedagogické vedy
učiteľstvo slovenského jazyka a literatúry (v kombinácii) II. (externá forma) učiteľstvo a pedagogické vedy
V.3 - Prehľad o zodpovednosti za rozvoj a kvalitu odboru habilitačného konania a inauguračného konania v aktuálnom akademickom roku
V.4 - Prehľad vedených záverečných prác
V.4.1 - Počet aktuálne vedených prác
V.4.a - Bakalárske (prvý stupeň)
4
V.4.b - Diplomové (druhý stupeň)
0
V.4.c - Dizertačné (tretí stupeň)
0
V.4.2 - Počet obhájených prác
V.4.a - Bakalárske (prvý stupeň)
23
V.4.b - Diplomové (druhý stupeň)
10
V.4.c - Dizertačné (tretí stupeň)
0
V.5 - Prehľad zabezpečovaných ostatných študijných predmetov podľa študijných programov v aktuálnom akademickom roku

VI. - Prehľad výsledkov tvorivej činnosti

VI.1 - Prehľad výstupov tvorivej činnosti a ohlasov na výstupy tvorivej činnosti
VI.1.1 - Počet výstupov tvorivej činnosti
VI.1.a - Celkovo
182
VI.1.b - Za posledných šesť rokov
53
VI.1.2 - Počet výstupov tvorivej činnosti registrovaných v databázach Web of Science alebo Scopus
VI.1.a - Celkovo
3
VI.1.b - Za posledných šesť rokov
3
VI.1.3 - Počet ohlasov na výstupy tvorivej činnosti
VI.1.a - Celkovo
141
VI.1.b - Za posledných šesť rokov
48
VI.1.4 - Počet ohlasov registrovaných v databázach Web of Science alebo Scopus na výstupy tvorivej činnosti
VI.1.a - Celkovo
9
VI.1.b - Za posledných šesť rokov
9
VI.1.5 - Počet pozvaných prednášok na medzinárodnej a národnej úrovni
VI.1.a - Celkovo
3
VI.1.b - Za posledných šesť rokov
2
VI.2 - Najvýznamnejšie výstupy tvorivej činnosti

Slovenský nadrealizmus v korešpondencii (1935 - 1948) / Dušan Teplan, Marián Kamenčík ; recenzenti Jana Juhásová, Jaroslav Šrank, Ján Gavura, Michal Habaj. - 1. vyd. - Fintice : FACE - Fórum alternatívnej kultúry a vzdelávania, 2022. - 846 s. - (MONOLIT : monografie literárnej vedy). - ISBN 978-80-89763-87-0.

Z Hlohovca do Honolulu a späť : Rudolf Dilong a hlohovská literárna avantgarda / Marián Kamenčík ; recenzenti: Jozef Brunclík, Juraj Hladký, Ján Gallik. - 1. vyd. - Hlohovec : Ex libris ad personam, 2019. - 400 s. - ISBN 978-80-971313-6-4.

Vďačná pamiatka fraštackému richtárovi : príspevok ku kultúrnym dejinám a literárnemu životu mesta Hlohovec na začiatku 19. storočia : vydané pri príležitosti 650. výročia udelenia trhových výsad mestečku Hlohovec / Marián Kamenčík ; recenzenti: Peter Liba, Jana Nemcová, Jozef Urminský. - 1. vyd. - Hlohovec : Ex libris ad personam Hlohovec, 2012. - 256 s. [8,7 AH]. - ISBN 978-80-971106-5-9.

Domov ako hrozba, domov ako útecha - priestorové implikácie v súčasnej slovenskej próze / Marián Kamenčík, 2012.

In: Pramene a križovatky : (slovensko-české literárne paralely v súčasnosti) / Emília Nemcová, Ivo Pospíšil (editori) ; recenzenti: Vladimír Patráš, Miloš Zelenka. - 1. vyd. - Trnava : Filozofická fakulta Univerzity sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2012. - ISBN 978-80-8105-345-0, s. 7-65 [3,8 AH].

Vývin literárnovedného myslenia na Slovensku / Marián Kamenčík. - 1. vyd. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2011. - 163 s. - ISBN 978-80-8105-214-9.

VI.3 - Najvýznamnejšie výstupy tvorivej činnosti za ostatných šesť rokov

Slovenský nadrealizmus v korešpondencii (1935 - 1948) / Dušan Teplan, Marián Kamenčík ; recenzenti Jana Juhásová, Jaroslav Šrank, Ján Gavura, Michal Habaj. - 1. vyd. - Fintice : FACE - Fórum alternatívnej kultúry a vzdelávania, 2022. - 846 s. - (MONOLIT : monografie literárnej vedy). - ISBN 978-80-89763-87-0.

Krajina detstva Jana Vladislava - literárne návraty do rodného mesta / Marián Kamenčík, 2023. - Kategória do roku 2021 AEC. DOI 10.63013/la.2023.01. In: Literární archiv : sborník Památníku národního písemnictví : Jahrbuch des Museums der tschechischen Literatur : Annual of the Museum of Czech Literature : Almanach du Musée de la littérature tchéque / editor Michal Jareš. - 1. vyd. - Praha : Památník národního písemnictví, 2023. - ISBN 978-80-88503-23-1. - ISSN 0231-5904, s. 10-35.

Kazateľ neskoršej bernolákovskej generácie Jozef Blásy a jeho reč pri posvätení ostrihomského chrámu = Preacher of the Later Bernolák Generation, Jozef Blásy and his Speech at the Consecration of the Ostrihom Basilica / Marián Kamenčík, 2024. - Kategória do roku 2021 AFD. In:  Kazateľská tvorba, jej recepcia a stimuly : zborník štúdií z vedeckej konferencie Kazateľská tvorba, jej recepcia a stimuly (Bratislava 21. 11. – 22. 11. 2023) : zborník štúdií z vedeckej konferencie Kazateľská tvorba, jej recepcia a stimuly (Bratislava 21. 11. – 22. 11. 2023) / ed. Erika Brtáňová, Katarína Žeňuchová, Marián Kamenčík ; rec. Šimon Marinčák, Róbert Lapko. - 1. vyd. - Trnava : Filozofická fakulta, 2024. - ISBN 978-80-572-0447-3, s. 142-160 [print].

Básnické začiatky Ivana Kupca. In: Literárny archív 42 / zostavila Karin Šišmišová ; lektorovali Erika Brtáňová, Elena Machajdíková. - 1. vyd. - Martin : Slovenská národná knižnica, 2020. - (Teória a výskum, Vedecké zborníky ; 42). - ISBN 978-80-8149-136-8, s. 11 - 27.

"K tríznivcom mluvím ešte pármi slovy..." - reč Martina Tamaškoviča proti týraniu zvierat = "K tríznivcom mluvím ešte pármi slovy..." - the speech of martin Tamaškovič against animal abuse / Marián Kamenčík, 2024. In: Conversatoria Litteraria : Miedzynarodowy Rocznik Naukowy : Tyrani i tyranie w literaturze, kulturze i jezyku / redakcja naukowa: Ewa Kozak, Adriana Pogoda-Kolodziejak. - 1. vyd. - Siedlce : Uniwersytet w Siedlcach, Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici, 2024. - ISSN 1897-1423, s. 61-71.

VI.4 - Najvýznamnejšie ohlasy na výstupy tvorivej činnosti

Z Hlohovca do Honolulu a späť : Rudolf Dilong a hlohovská literárna avantgarda / Marián Kamenčík ; recenzenti: Jozef Brunclík, Juraj Hladký, Ján Gallik. - 1. vyd. - Hlohovec : Ex libris ad personam, 2019. - 400 s. - ISBN 978-80-971313-6-4.


Ohlasy


TOLLAROVIČ, Peter. K novým cestám Hlbinovej poézie. In: Slovenská literatúra. 2021, 68(1), s. 19-39. WoS

Slovenský nadrealizmus v korešpondencii (1935 - 1948) / Dušan Teplan, Marián Kamenčík ; recenzenti Jana Juhásová, Jaroslav Šrank, Ján Gavura, Michal Habaj. - 1. vyd. - Fintice : FACE - Fórum alternatívnej kultúry a vzdelávania, 2022. - 846 s. - (MONOLIT : monografie literárnej vedy). - ISBN 978-80-89763-87-0.


Ohlasy


GAVURA, J. Hľadanie absolútnej poézie (od čistej poézie k ne-poézii: Bremond, Hlbina, Silan a Groch). In: Slovenská literatúra. 2022, 69(5), s. 442-459. Scopus

Domov ako permanencia úniku - stratifikácia literárneho priestoru a jeho modality (na príklade románu Máriusa Kopcsaya Domov) / Marián Kamenčík, 2010.

In: Středoevropský areál ve vnitřních souvislostech : (česko-slovensko-maďarské reflexe) / editoři Ivo Pospíšil, Josef Šaur. - Brno : Masarykova univerzita, 2010. - ISBN 978-80-210-5300-7, S. 273-286.


BADŽGOŇOVÁ, K. Podoby mestského a prírodného prostredia v prózach Máriusa Kopcsaya, Moniky Kompaníkovej a Petra Krištúfka. In: Slovenská literatúra. 2020, 67(2), s. 139-156. WoS

Podoby a premeny lyrického subjektu v kontexte mesianizmu Sama Bohdana Hroboňa / Marián Kamenčík, 2008. - Popis urobený: 10. 12. 2009.

In: Podoby outsiderstva v umeleckej literatúre : zborník z medzinárodnej literárnovednej konferencie usporiadanej Katedrou slovenského jazyka a lierárnej vedy ... / editorky: Zuzana Bariaková, Martina Kubealaková. - Banská Bystrica : Fakulta humanitných vied Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici, 2008. - ISBN 978-80-8083-578-1, S. 21-33.



Ohlasy


BILIŃSKA, I., SCHMARCOVÁ, Ľ. Štylizácie Sama Bohdana Hroboňa ako asketického mesianistu a romantického milovníka. In: Slovenský romantizmus: synopticko-pulzačný model kultúrneho javu. Brno: Host, 2019, s. 400. ISBN 978-80-7491-545-1.

Súčasné prozaické variácie na tému domov. Stratifikácia priestorových kvalít domova vo vybraných textoch slovenskej literatúry poslednej dvojdekády. In: KAMENČÍK, Marián - POSPÍŠIL, Ivo - NEMCOVÁ, Emília (eds.): Kontúry voľnosti. Typológia slovenských a českých literárnych textov na prelome 20. a 21. storočia z hľadiska lingvistiky, štylistiky, poetiky a genológie. Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2010, s. 109 - 136. ISBN 978-80-8105-198.


Ohlasy:


KIŠŠOVÁ, Mária: Fasting and feasting on the spiritual path to tranquility and self-recongnition: reading Anita Desal´s novel Fasting, Feasting. In: MADIEVA,G. B. (ed.): Language and intercultural communication. Collected Articles of III International Scientific-Theoretical Conference, Kazan October 3-4 2014. Alma-Ata : Al-Farabi Kazakh National University, 2014, s. 99 - 102. ISBN 978-601-247-474-9.

VI.5 - Účasť na riešení (vedení) najvýznamnejších vedeckých projektov alebo umeleckých projektov za posledných šesť rokov

Názov projektu: Společný vzdělávací program přeshraničního exkurzního vyučování ITMS2014+ NF304010C840 Program INTERREG V-A Slovenská republika - Česká republika 2014 - 2020 INTERREG A-A SK-CZ/2016/01. Stručná charakteristika: Projekt vytvára podmienky pre zlepšenie uplatnenia absolventov učiteľstva Masarykovej univerzity v Brne a Univerzity sv. Cyrila a Metoda v Trnave. Vytvoril sa, testoval a realizoval Spoločný vzdelávací program exkurzného vyučovania v cezhraničnom regióne Hodonína, Břeclavi, Skalice, Senice a Trnavy. Ide o sústavnú spoluprácu partnerských univerzít pri vzdelávaní budúcich učiteľov občianskej výchovy, základov spoločenských vied a výučby týchto predmetov v regionálnom školstve ČR a SR prispeje k prekonávaniu sociálnych a kultúrnych bariér medzi prihraničnými oblasťami. Druh účasti: člen riešiteľského kolektívu

Názov projektu: Slovenská kázňová spisba v 19. storočí. APVV-19-0158. Stručná charaktristika pojektu: Súčasťou duchovnej kultúry je slovenská kázňová spisba, preto je predmetom záujmu projektu analyzovať z jazykového, literárneho či kultúrneho aspekty kázňovej tvorby aj zapisovanej a vydávanej v 19. storočí. Možno tak skúmať autentický pramenný priestor, v ktorom boli Slováci formovaní, a to nielen duchovne, ale aj morálne, kultúrne, či vlastenecky. Je tu rozsiahly priestor na výskum tejto pramennej spisby: tlačou vydanej literatúry a rukopisných pozostalostí duchovných, ktoré sú uložené v štátnych i súkromných (cirkevných) archívoch. Druh účasti: člen riešiteľského kolektívu

Inovácia a optimalizácia vzdelávacích nástrojov a prostriedkov výučby slovenčiny mimo územia Slovenska. Projekt Erazmus+ 2021-1-SK01-KA220-HED-000032157.

Dynamika a podoby súčasného naratívneho folklóru. Číslo: VEGA 1/0099/22. Stručná charakteristika projektu: Cieľom predkladaného projektu je systematické štúdium a kritická analýza vybraných prameňov súčasnej slovenskej ľudovej slovesnosti v časovom intervale od 19. storočia po 21. storočie. Projekt sa zameria na výskum aktualizovaných foriem prozaického naratívneho folklóru a na dynamiku jeho vzťahu k súčasnej slovenskej popkultúre. Svojím zameraním sa projekt pokúsi rozšíriť doterajšie výskumy v oblasti súčasného rozprávania (contemporary storytelling), zameria sa na jazykovo-štylistické spracovanie, literárnovednú interpretáciu poetických kvalít a čŕt vybraných naratívnych žánrov, dôraz bude pritom klásť na distribúciu naratívnych žánrov v digitálnom priestore internetu, ktorý sa postupne stáva dominantným prostredím spoločenských interakcií. Do úvahy sa budú brať aj naratívne prejavy preddigitálnej éry a ich vplyv na súčasný naratívny folklór. Tento projektový zámer počíta s interdisciplinárnou poznatkovou bázou, ktorá prepája najmä metodiku literárnej vedy, jazykovedy, folkloristiky a etnolingvistiky.

VEGA 1/0294/25 Literárno-kultúrne tradície nadrealizmu v Trnave v 30. a 40. rokoch 20. storočia. Stručná charakteristika: Cieľom projektu je pramenným výskumom rekonštruovať podobu literárneho života Trnavy v medzivojnovom období. Pôjde o literárne aktivity aktérov, ktoré možno stotožniť s činnosťou surrealistickej a neskôr nadrealistickej skupiny. Slovenskí nadrealisti sústredili svoju činnosť predovšetkým do Bratislavy. Napriek jej zásadnému postaveniu ako nadrealistického centra sa ukazuje, že aj iné mestá na Slovensku možno považovať za živé nadrealistické bunky. Medzi tie najaktívnejšie radíme Trnavu, kde viacerí z členov nadrealistickej skupiny študovali, pôsobili, organizovali literárny život, spolupracovali s vydavateľmi, zakladali literárne časopisy a knižné edície, či prezentovali výsledky literárnej činnosti. Projekt bude mapovať aktivity nadrealistov situovaných do Trnavy a identifikovať priestor, v ktorom sa v rámci mesta aktéri hnutia pohybovali. Za dôležité považujeme aj interpretačnú analýzu tvorby trnavských nadrealistov, ktorá sa pokúša prostredníctvom umeleckého slova zachytiť literárne reprezentácie mesta.

VII. - Prehľad aktivít v organizovaní vysokoškolského vzdelávania a tvorivých činností

VIII. - Prehľad zahraničných mobilít a pôsobenia so zameraním na vzdelávanie a tvorivú činnosť v študijnom odbore

IX. - Iné relevantné skutočnosti

IX.a - Ak je to podstatné, uvádzajú sa iné aktivity súvisiace s vysokoškolským vzdelávaním alebo s tvorivou činnosťou
  • člen Rady vysokých škôl na Slovensku
  • člen Rady pre vnútorné hodnotenie kvality UCM v Trnave
  • organizátor vzdelávaco-populárnych podujatí: Literárne potulky Trnavou, Literárne potulky Hlohovcom
  • člen organizačného tímu pre tvorbu programu Detskej univerzity UCM v Trnave
  • člen redakčnej rady odborného časopisu Hlohoveckom
  • porotca dejepisno-literárnej súťaže Felcánove príbehy
  • recenzent vedeckých časopisov Slovenská literatúra, Litikon, Stredoeurópske pohľady, Trimarium.
Dátum poslednej aktualizácie
2025-04-25