Meno:
|
PhDr. Adam Madleňák, PhD., MBA | |
Email:
|
adam.madlenak@ucm.sk | |
Homepage:
|
http:// | |
Fakulta/Univerzita:
|
FMK UCM
-
Fakulta masmediálnej komunikácie UCM
|
|
Pracovisko:
|
KMARK
-
Katedra marketingovej komunikácie
|
III.a - Zamestnanie-pracovné zaradenie | III.b - Inštitúcia | III.c - Časové vymedzenie |
---|---|---|
Vysokoškolský pedagóg - univerzitný docent | Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, Fakulta masmediálnej komunikácie, Katedra marketingovej komunikácie | 01. 05. 2023 - súčasnosť |
Vysokoškolský pedagóg - odborný asistent | Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici, Ekonomická fakulta, Katedra ekonomiky a manažmentu podniku | 12. 02. 2025 - súčasnosť |
Vysokoškolský pedagóg - odborný asistent | Slovenská poľnohospodárska univerzita v Nitre, Fakulta ekonomiky a manažmentu, Ústav marketingu, obchodu a sociálnych štúdií | 24. 03. 2025 - súčasnosť |
Vysokoškolský pedagóg - odborný asistent | Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, Fakulta masmediálnej komunikácie, Katedra marketingovej komunikácie | 21. 09. 2015 - 30. 04. 2023 |
IV.a - Popis aktivity, názov kurzu (ak išlo o kurz), iné | IV.b - Názov inštitúcie | IV.c - Rok |
---|---|---|
Certifikát Statistické metody v SW IBM SPSS | Acrea, centrum výuky | 2013 |
Certifikát Project-based Learning | Talentway Academy | 2019 |
Certifikát Design Thinking Tools | Talentway Academy | 2019 |
Certifikát Creative Skills for Innovation | Google, New Generation of Founders | 2020 |
G Suite: Online výučba cez Google Meet | Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave | 2020 |
Práca s Microsoft Excel | Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave | 2020 |
Prvky interaktivity v online výučbe: nástroje Kahoot, Mentimeter, Google Jamboard | Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave | 2021 |
Neuromarketing a jeho využitie vo vede, výskume a výučbe | Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave | 2021 |
Pokročilé funkcie MS Teams | Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave | 2022 |
Projektová výučba a projektové riadenie | Ostravská univerzita | 2022 |
Workshopy k tvorbe stratégie značky s Pavlom Minárom | Business Inspirations | 2023 |
Umelá inteligencia vo vyučovaní | EDUSTEPS | 2023 |
Mindset v éře AI: Jak umělá inteligence změní naše životy a jak toho využít? | GrowJOB s.r.o. | 2024 |
Umělá inteligence pro začátečníky: Jak překonat první bariéry a opravdu začít AI prakticky používat? | GrowJOB s.r.o. | 2024 |
Kompletní průvodce ChatGPT: Jak využít funkce AI na maximum a zvýšit svoji hodnotu na trhu práce? | GrowJOB s.r.o. | 2024 |
Asistenti umělé inteligence na míru: Jak si vytvořit své GPT asistenty a usnadnit si rutinní práci? | GrowJOB s.r.o. | 2024 |
Novinky v AI kreativitě | GrowJOB s.r.o. | 2025 |
V.1.a - Názov profilového predmetu | V.1.b - Študijný program | V.1.c - Stupeň | V.1.d - Študijný odbor |
---|---|---|---|
Medzinárodný marketing a marketingová komunikácia | Marketingová komunikácia | 2. stupeň | Mediálne a komunikačné štúdiá |
Seminár k záverečnej práci I | Marketingová komunikácia | 1. stupeň | Mediálne a komunikačné štúdiá |
Propedeutika mediálnych štúdií | Marketingová komunikácia | 1. stupeň | Mediálne a komunikačné štúdiá |
Projektový manažment | Aplikované mediálne štúdiá | 2. stupeň | Mediálne a komunikačné štúdiá |
V.5.a - Názov predmetu | V.5.b - Študijný program | V.5.c - Stupeň | V.5.d - Študijný odbor |
---|---|---|---|
Medzinárodný marketing a marketingová komunikácia | Marketingová komunikácia | 2. stupeň | Mediálne a komunikačné štúdiá |
Seminár k záverečnej práci I | Marketingová komunikácia | 1. stupeň | Mediálne a komunikačné štúdiá |
Propedeutika mediálnych štúdií | Marketingová komunikácia | 1. stupeň | Mediálne a komunikačné štúdiá |
Projektový manažment | Aplikované mediálne štúdiá | 2. stupeň | Mediálne a komunikačné štúdiá |
AAA Vedecké monografie vydané v zahraničných vydavateľstvách
MADLEŇÁK, A. - ŽUĽOVÁ, J.: The Right to Privacy in the Context of the Use of Social Media and Geolocation Services. Budapešť : Wolters Kluwer Hungary, 2019. 152 s. ISBN 978-963-295-900-9.
[Madleňák Adam (67%) - Žuľová Jana (33%)]
V1 (AAA Vedecké monografie vydané v zahraničných vydavateľstvách)
MADLEŇÁK, A. - HLADÍKOVÁ, V.: The Groundswell: Understanding the Role of Online Customer Experiences on Social Media. Budapešť : Wolters Kluwer Hungary, 2023. 104 s. ISBN 978-963-594-294-7.
[Madleňák Adam (50%) - Hladíková Vladimíra (50%)]
AAA Vedecké monografie vydané v zahraničných vydavateľstvách
ZAUŠKOVÁ, A. - MADLEŇÁK, A.: Communication for Open Innovation: Towards Technology Transfer and Knowledge Diffusion. Łódź : Księży Młyn Dom Wydawniczy Michał Koliński, 2014. 118 s. ISBN 978-83-7729-248-8.
[Zaušková Anna (50%) - Madleňák Adam (50%)]
V1 (AAA Vedecké monografie vydané v zahraničných vydavateľstvách)
HLADÍKOVÁ, V. - MADLEŇÁK, A.: The Infodemic Era: Understanding Social Media Communication amidst Technological Interference. Budapešť : Wolters Kluwer Hungary, 2023. 129 s. ISBN 978-963-594-293-0.
[Hladíková Vladimíra (50%) - Madleňák Adam (50%)]
ADC Vedecké práce v zahraničných karentovaných časopisoch
ZAUŠKOVÁ, A. - MIKLENČIČOVÁ, R. - MADLEŇÁK, A. - BEZÁKOVÁ, Z. - MENDELOVÁ, D.: Environmental Protection and Sustainable Development in the Slovak Republic. In: European Journal of Science and Theology. - ISSN 1841-0464, roč. 9, č. 6 (2013), s. 153-159.
[Zaušková Anna (50%) - Miklenčičová Renáta (20%) - Madleňák Adam (20%) - Bezáková Zuzana (5%) - Mendelová Dáša (5%)]
V1 (AAA Vedecké monografie vydané v zahraničných vydavateľstvách)
MADLEŇÁK, A. - HLADÍKOVÁ, V.: The Groundswell: Understanding the Role of Online Customer Experiences on Social Media. Budapešť : Wolters Kluwer Hungary, 2023. 104 s. ISBN 978-963-594-294-7.
[Madleňák Adam (50%) - Hladíková Vladimíra (50%)]
V1 (AAA Vedecké monografie vydané v zahraničných vydavateľstvách)
HLADÍKOVÁ, V. - MADLEŇÁK, A.: The Infodemic Era: Understanding Social Media Communication amidst Technological Interference. Budapešť : Wolters Kluwer Hungary, 2023. 129 s. ISBN 978-963-594-293-0.
[Hladíková Vladimíra (50%) - Madleňák Adam (50%)]
AAA Vedecké monografie vydané v zahraničných vydavateľstvách
MADLEŇÁK, A. - ŽUĽOVÁ, J.: The Right to Privacy in the Context of the Use of Social Media and Geolocation Services. Budapešť : Wolters Kluwer Hungary, 2019. 152 s. ISBN 978-963-295-900-9.
[Madleňák Adam (67%) - Žuľová Jana (33%)]
P1 (ACB Vysokoškolské učebnice vydané v domácich vydavateľstvách)
MADLEŇÁK, A.: Medzinárodné podnikanie a medzinárodný marketing. Bratislava : Wolters Kluwer, 2023. 116 s. ISBN 978-80-571-0636-4.
[Madleňák Adam (100%)]
ADN Vedecké práce v domácich časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo SCOPUS
ŠVEC, M. - MADLEŇÁK, A. - BEZÁKOVÁ, Z. - HORECKÝ, J.: Possibilities and Limitations of Communication of Special Purpose Civic Associations – The Case of Internal Communication of a Trade Union Active in a Company Influenced by the Groundswell Concept. In: Communication Today. - ISSN 1338-130X, roč. 12, č. 2 (2021), s. 32-45.
[Švec Marek (33%) - Madleňák Adam (33%) - Bezáková Zuzana (33%) - Horecký Jan (1%)]
ADC Vedecké práce v zahraničných karentovaných časopisoch
ZAUŠKOVÁ, A. – MIKLENČIČOVÁ, R. – MADLEŇÁK, A. – BEZÁKOVÁ, Z. – MENDELOVÁ, D.: Environmental protection and sustainable development in the Slovak Republic. In: European Journal of Science and Theology. – ISSN 1841-0464, Roč. 9, č. 6 (2013), s. 153-159.
[Zaušková Anna (50%) – Miklenčičová Renáta (20%) – Madleňák Adam (20%) – Bezáková Zuzana (5%) – Mendelová Dáša (5%)]
OHLASY:
2024 [01] Implementation of a performance management system for environmental sustainability in an industrial organization / Rada, E. C.; Nicolae, I. C.; Zerbes, M. V.; Tulbure, A.; Karaeva, A.; Torretta, V.; Giurea, R. DOI 10.1088/1742-6596/2857/1/012030. In: Journal of Physics: Conference Series. – 2857. vyd. – č. 1, 2024. – ISSN 17426588. – ISSN (online) 17426596. Scopus
2024 [01] Psychological mechanism of forest-based wellness tourism decision-making during the prevention and control of COVID-19 / Li, Ying; Wen, Ting. DOI 10.1016/j.forpol.2023.103140. In: FOREST POLICY AND ECONOMICS. – ISSN 1389-9341. – ISSN (online) 1872-7050. – Roč. 160 (2024). WoS, Scopus
2022 [01] DUAN, W. Impacts of Social Trust on Rural Households' Attitudes Towards Ecological Conversation - Example of the Giant Panda Nature Reserves in China. In: Forests. 2022, 13(1), art. no. 53. Scopus
2018 [1] SUJOVÁ, A., REMEŇ, O. Management of changes in business processes: an empirical study in Slovak enterprises. In: Engineering Management in Production and Services. 2018, 10(3), s. 49. ISSN 2543-6597. Scopus
2016 [1] SNIRCOVA, J., FIDLEROVA, H., BOZIKOVA, L. Sustainable Global Competitiveness Model as a New Strategic Opportunity for the Companies in Slovakia. In: TEM Journal. 2016, vol. 5, iss. 2, pp. 241-247. ISSN 2217-8309. WoS
ADF Vedecké práce v ostatných domácich časopisoch
ŽUĽOVÁ, J. – ŠVEC, M. – MADLEŇÁK, A.: Personality aspects of the employee and their exploration from the GDPR perspective. In: Central European Journal of Labour Law and Personnel Management. – ISSN 2644-4542, Roč. 1, č. 1 (2018), s. 68-77.
[Žuľová Jana (40%) – Švec Marek (30%) – Madleňák Adam (30%)]
OHLASY:
2021 [01] POSTIL, S., et al. Development of communicative competencies during integrated analysis and synthesis of a text. In: Studies in Media and Communication. 2021, 9(2), pp. 36-44. Scopus
2021 [1] HITKA, M., et al. Sustainability of Human Resource Management Processes through Employee Motivation and Job Satisfaction. In: Acta Polytechnica Hungarica. 2021, 18(2), pp. 7-26. WoS
2020 [1] SZEINER, Z., et al. Management consulting trends in Slovakia in the light of global and regional tendencies. In: Journal of Eastern European and Central Asian Research. 2020, 7(2), pp. 191-204. ISSN 2328-8272. WoS
2020 [1] ANDRONICEANU, A, et al. Multidimensional Analysis of Consumer Behaviour on the European Digital Market. In: Contributions to Management Science. 2020, pp. 75-79. ISSN 1431-1941. Scopus
2020 [1] ALSHAABANI, A., et al. Impact of distributive justice on the trust climate among middle eastern employees. In: Polish Journal of Management Studies. 2020, 21(1), pp. 34-47. ISSN 2081-7452. Scopus
ADM Vedecké práce v zahraničných časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo SCOPUS
ŠVEC, M. – MADLEŇÁK, A.: Legal frameworks for the phygital concept. In: European Journal of Science and Theology. – ISSN 1841-0464, Roč. 13, č. 6 (2017), s. 209-217.
[Švec Marek (50%) – Madleňák Adam (50%)]
OHLASY:
2024 [01] The Phygital World: The Role of Imagination in the Development of Artificial Intelligence / Lisenkova, Anastasia; Koneva, Anna; Nam, Tatiana. DOI 10.1007/978-3-031-76797-5_4. In: Lecture Notes in Networks and Systems, 2024. – ISBN [9783031767968]. – ISSN 23673370. – ISSN (online) 23673389, s. 45-55. Scopus
2024 [01] Phygital customer journey: A practice-based approach / Mele, Cristina; Di Bernardo, Irene; Ranieri, Angelo; Russo Spena, Tiziana. DOI 10.1108/QMR-08-2023-0102. In: Qualitative Market Research. – ISSN 13522752. – 2024. Scopus
2023 [01] SMORADA, M., et al. Business management and methods of predictive financial analysis of companies’ activity. DOI 10.37075/EA.2023.1.08.In: Economic Alternatives. Sofia: Universitet za nacionalno i svetovno stopanstvo. – ISSN 1312-7462. – ISSN (online) 2367-9409. – Roč. 29, č. 1 (2023), s. 155-168. Scopus
2022 [01] DEL VECCHIO, P., SECUNDO, G., GARZONI, A. Phygital technologies and environments for breakthrough innovation in customers' and citizens' journey. A critical literature review and future agenda. In: Technological Forecasting and Social Change. 2022, vol. 189, art. no. 122342. Scopus
2019 [1] MUSTAFIN, A.N., et al. The governance of innovation in industrial enterprises. In: Polish Journal of Management Studies. 2019, 20(1), pp. 318-331. WoS
2019 [1] BURKSAITIENE, D., et al. Economic Indicators Paradigm on the Labour Market in Lithuania and Slovakia. In: Inzinerine ekonomika-Engineering Economics. 2019, 30(5), pp. 612-620. WoS
ADM Vedecké práce v zahraničných časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo SCOPUS
MURA, L. – ŽUĽOVÁ, J. – MADLEŇÁK, A.: Strategic management and management of personnel costs: employing young people in the Slovak Republic. In: Problems and perspectives in management. – ISSN 1727-7051, Roč. 14, č. 1 (2016), s. 79-84.
[Mura Ladislav (34%) – Žuľová Jana (33%) – Madleňák Adam (33%)]
OHLASY:
2023 [01] Selected aspects of the marketing of bus transport companies during COVID-19 / Kicová, Eva; Poniščiaková, Oľga; Rosnerová, Zuzana. DOI 10.3846/btp.2023.18964. In: Verslas: teorija ir praktika. ISSN 1648-0627. – ISSN (online) 1822-4202. – Roč. 24, č. 2 (2023), s. 473-487. Scopus
2019 [1] LIZBETINOVA, L., WEBEROVA, D. Design students view of creation in the context of the consumer market. In: 13th International technology, education and development conference (INTED2019). Valencia: IATED Int. Assoc. Technology Education & Development, 2019, pp. 7261-7265. WoS
2018 [1] BACIK, R., HORVATH, J., FEDORKO, R. Comparing customer management of the new customer generation using desktop versus smartphone in e-commerce conditions. In: Economic and social development (ESD 2018). Varaždin: Varaždin development & entrepreneurship agency, 2018, pp. 317-323. WoS
2018 [1] MACHOVA, R., KOSAR, S.T., HEVESI, A. Management and motivation of human resources in case of a Slovak multinational Corporation. In: Marketing and management of Innovations. 2018, 3. pp. 174-185. WoS
2017 [1] BENCSIK, A. Appropriate leadership style in knowledge management system (KMS) building. In: Organizational Culture and Behavior: Concepts, Methodologies, Tools, and Applications. IGI Global, 2017, pp. 1584-1606. ISBN 9781522519140. Scopus
2016 [1] STACHO, Z., et al. The organizational culture as a support of innovation processes management: A case study. In: International Journal for Quality Research. 2016, vol. 10, iss. 4, pp. 769-784. ISSN 1800-6450. Scopus
ADM Vedecké práce v zahraničných časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo SCOPUS
ZAUŠKOVÁ, A. – BOBOVNICKÝ, A. – MADLEŇÁK, A.: How can the state support the innovations to build sustainable competitive advantage of the country. In: Serbian Journal of Management. – ISSN 1452-4864, Roč. 8, č. 2 (2013), s. 255-267.
[Zaušková Anna (34%) – Bobovnický Artur (33%) – Madleňák Adam (33%)]
OHLASY:
2021 [01] ŽUĽOVÁ, J., ŠVEC, M. Assessment of legality of anti-terrorist screening of job seekers under EU law and national law. A theoretical and practical approach. In: Danube: Law, Economics and Social Issues Review. 2021, roč. 12, č. 4, s. 293-307. Scopus
2020 [1] ONDRUSOVA, M. Impact of human capital on the development and qualification of company management activities in a selected market segment. In: RELIK 2020. Praha: Oeconomica publishing house, 2020, pp. 425-434. ISBN 978-80-245-2394-1. WoS
2019 [1] NAIDOO, S., HEWITT, M., BUSSIN, M. A leadership model validation: Dimensions influential to innovation. In: South African Journal of Business Management. 2019, 50(1), art. no. UNSP a1294. WoS
2019 [1] HAVIERNIKOVA, K., KLUCKA, J. The risks in the case of cluster cooperation and ways of their prevention: as seen by SMEs entrepreneurs. In: Ad Alta - Journal of Interdisciplinary Research. 2019, 9(1), pp. 114-119. WoS
2019 [1] ŘÍHOVÁ, L., PÍSAŘ, P., HAVLÍČEK, K. Innovation potential of cross-generational creative teams in the EU. In: Problems and Perspectives in Management. 2019, 17(4), pp. 38-51. ISSN 1727-7051. Scopus
2021-2023, VEGA č. 1/0458/21
Manažment konceptu „spodnej vlny“ zo strany podnikateľských subjektov pri propagácii environmentálne vhodných produktov v čase technologickej interferencie, vedúci projektu
2023-2027, APVV-22-0469
Cestovná mapa digitálnej platformy zabezpečujúcej AI automatizáciu rozhodovacích procesov v oblasti komunikačnej stratégie, člen riešiteľského kolektívu
2024-2026, VEGA č. 1/0304/24
Vplyv a hodnota digitalizácie inovácií marketingovej komunikácie produktov pre generácie ekologických používateľov, člen riešiteľského kolektívu
2025, KEGA č. 025UCM-4/2023
Riziká a príležitosti (online) vzdelávania v čase technologickej interferencie, člen riešiteľského kolektívu
2018-2020, VEGA č. 1/0708/18
Aspekty využívania koncepcie SoLoMo marketingu na zvýšenie povedomia o ekoinováciách, zástupca vedúceho projektu
2018-2019, ClusterFY, Interreg Europe
Podpora klastrových organizácií na regionálnej, národnej a medzinárodnej úrovni, účasť na vypracovaní expertnej štúdie
VII.a - Aktivita, funkcia | VII.b - Názov inštitúcie, grémia | VII.c - Časové vymedzenia pôsobenia |
---|---|---|
Tajomník a člen | Vedecká rada vydavateľstva Wolters Kluwer pre oblasť marketingu a marketingovej komunikácie | 2018 – súčasnosť |
Člen | Vedecká rada vydavateľstva Wolters Kluwer pre oblasť pracovného práva, práva sociálneho zabezpečenia a personálneho manažmentu | 2017 – súčasnosť |
Člen | Redakčná rada vedeckého časopisu Central European Journal of Labour Law and Personnel Management | 2018 – 2021 |
Podpredseda | Nezávislý inštitút bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci | 2016 – súčasnosť |
Člen | International Educators and Scientists Foundation | 2023 - súčasnosť |
Člen | European Social Marketing Association | 2022 - súčasnosť |
Člen | International Association for Media Education | 2022 - súčasnosť |
Člen | POPAI Central Europe | 2020 – súčasnosť |
Člen | Česká marketingová společnost | 2019 – súčasnosť |
Člen | Klub učitelů marketingu | 2019 – súčasnosť |
Člen | Slovenská asociácia sociálnej antropológie | 2021 - súčasnosť |
Člen | Vedecký výbor zborníka vedeckých prác s názvom Mladí vedci 2019, Paneurópska vysoká škola v Bratislave | 2019 |
Člen | Redakčný výbor zborníka vedeckých prác s názvom Výskumné štúdie a analýzy súvisiace s uplatnením komunikačných aktivít prezentujúcich environmentálne inovácie prostredníctvom konceptu SoLoMo, Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave | 2019 |
Člen | Redakčný výbor zborníka vedeckých prác s názvom Integrácia sociálnych médií, geolokačných služieb a mobilných zariadení v záujme podpory environmentálnych inovácií, Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave | 2018 |
Člen | Redakčný výbor zborníka vedeckých prác s názvom Manažment environmentálnych inovácií prostredníctvom phygitalových nástrojov, Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave | 2017 |
Člen | Redakčný výbor zborníka vedeckých prác s názvom Otvorený inovačný proces: podpora šírenia vedomostí a vytvárania hodnôt v podnikateľských subjektoch, Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave | 2014 |
VIII.a - Názov inštitúcie | VIII.b - Sídlo inštitúcie | VIII.c - Obdobie trvania pôsobenia/pobytu (uviesť dátum odkedy dokedy trval pobyt) | VIII.d - Mobilitná schéma, pracovný kontrakt, iné (popísať) |
---|---|---|---|
Vysoká škola finanční a správní, Fakulta ekonomických studií | Estonská 500, 101 00 Praha 10 Česká republika | 04. 04. 2022 - 08. 04. 2022 | Erasmus+ Teaching Mobility |
Vysoká škola finanční a správní, Fakulta ekonomických studií | Estonská 500, 101 00 Praha 10 Česká republika | 25. 11. 2019 – 29. 11. 2019 | Erasmus+ Teaching Mobility |
SpainBcn-Programs in Barcelona | Pare Lainez, 19 - 08025 Barcelona, Spain | 10. 03. - 14. 03. 2025 | Erasmus+ Training Mobility, English Course |
Norwegian University of Life Sciences | Ås, Nórsko | 25. 06. 2024 - 25. 09. 2024 | medzinárodná diaľková vedecko-pedagogická stáž – 180 hod. |
Danmarks Tekniske Universitet | Kongens Lyngby, Kodaň | 12. 02. 2024 - 08. 04. 2024 | medzinárodná diaľková vedecko-pedagogická stáž – 180 hod. |
Nautillus – open innovation platform, technologické centrum | Business centre EPOS, Ak. Heyrovskeho 1178, 500 03 Hradec Králové Česká republika | 20. 05. 2013 – 24. 05. 2013 | Výskumný pobyt VEGA |
Titul PhDr. - Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, Fakulta masmediálnej komunikácie - 2012 - ŠO masmediálne štúdiá, ŠP marketingová komunikácia
Titul MBA - International Education Society London, International School of Management - 2020 - ŠO management obchodu a public relations, ŠP master of business administration
Odborný hodnotiteľ projektov Vedeckej grantovej agentúry MŠVVaŠ SR a SAV
Recenzent vedeckých štúdií publikovaných v časopisoch Communication Today (v databáze Web of Science a Scopus), Entrepreneurship and Sustainability Issues (v databáze Web of Science a Scopus), Studia Iuridica Cassoviensia (v databáze ERIH Plus)
Oponent pre doktorandské štúdium FMK UCM v Trnave v študijnom odbore mediálne a komunikačné štúdiá
Člen komisií pre štátne záverečné skúšky v I. a II. stupni štúdia a rigorózne skúšky na FMK UCM v Trnave
Člen organizačného výboru série medzinárodných vedeckých konferencií o marketingu a marketingovej komunikácii s názvom Marketing & Media Identity
Držiteľ Ceny dekanky FMK UCM v Trnave za významný prínos vo vedecko-výskumnej oblasti (2020) a v publikačnej činnosti (2022, 2024)