Meno:
|
PhDr. Adam Madleňák, PhD., MBA | |
Email:
|
adam.madlenak@ucm.sk | |
Homepage:
|
http:// | |
Fakulta/Univerzita:
|
FMK UCM
-
Fakulta masmediálnej komunikácie UCM
|
|
Pracovisko:
|
KMARK
-
Katedra marketingovej komunikácie
|
III.a - Zamestnanie-pracovné zaradenie | III.b - Inštitúcia | III.c - Časové vymedzenie |
---|---|---|
Vysokoškolský pedagóg - odborný asistent | Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, Fakulta masmediálnej komunikácie, Katedra marketingovej komunikácie | 21. 09. 2015 - 30. 04. 2023 |
Vysokoškolský pedagóg - univerzitný docent | Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, Fakulta masmediálnej komunikácie, Katedra marketingovej komunikácie | 01. 05. 2023 - súčasnosť |
IV.a - Popis aktivity, názov kurzu (ak išlo o kurz), iné | IV.b - Názov inštitúcie | IV.c - Rok |
---|---|---|
Certifikát Statistické metody v SW IBM SPSS | Acrea, centrum výuky | 2013 |
Certifikát Project-based Learning | Talentway Academy | 2019 |
Certifikát Design Thinking Tools | Talentway Academy | 2019 |
Certifikát Creative Skills for Innovation | Google, New Generation of Founders | 2020 |
G Suite: Online výučba cez Google Meet | Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave | 2020 |
Práca s Microsoft Excel | Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave | 2020 |
Prvky interaktivity v online výučbe: nástroje Kahoot, Mentimeter, Google Jamboard | Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave | 2021 |
Neuromarketing a jeho využitie vo vede, výskume a výučbe | Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave | 2021 |
Pokročilé funkcie MS Teams | Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave | 2022 |
Projektová výučba a projektové riadenie | Ostravská univerzita | 2022 |
Workshopy k tvorbe stratégie značky s Pavlom Minárom | Business Inspirations | 2023 |
V.1.a - Názov profilového predmetu | V.1.b - Študijný program | V.1.c - Stupeň | V.1.d - Študijný odbor |
---|---|---|---|
Medzinárodný marketing a marketingová komunikácia | Marketingová komunikácia | 2. stupeň | Mediálne a komunikačné štúdiá |
Seminár k záverečnej práci I | Marketingová komunikácia | 1. stupeň | Mediálne a komunikačné štúdiá |
Propedeutika mediálnych štúdií | Marketingová komunikácia | 1. stupeň | Mediálne a komunikačné štúdiá |
Projektový manažment | Aplikované mediálne štúdiá | 2. stupeň | Mediálne a komunikačné štúdiá |
V.5.a - Názov predmetu | V.5.b - Študijný program | V.5.c - Stupeň | V.5.d - Študijný odbor |
---|---|---|---|
Medzinárodný marketing a marketingová komunikácia | Marketingová komunikácia | 2. stupeň | Mediálne a komunikačné štúdiá |
Seminár k záverečnej práci I | Marketingová komunikácia | 1. stupeň | Mediálne a komunikačné štúdiá |
Propedeutika mediálnych štúdií | Marketingová komunikácia | 1. stupeň | Mediálne a komunikačné štúdiá |
Projektový manažment | Aplikované mediálne štúdiá | 2. stupeň | Mediálne a komunikačné štúdiá |
AAA Vedecké monografie vydané v zahraničných vydavateľstvách
MADLEŇÁK, A. – ŽUĽOVÁ, J.: The Right to Privacy in the Context of the Use of Social Media and Geolocation Services. Budapešť : Wolters Kluwer Hungary, 2019. 152 s. ISBN 978-963-295-900-9.
[Madleňák Adam (67%) – Žuľová Jana (33%)]
AAA Vedecké monografie vydané v zahraničných vydavateľstvách
ZAUŠKOVÁ, A. – MADLEŇÁK, A.: Communication for open innovation: Towards technology transfer and knowledge diffusion. Łódź : Księży Młyn Dom Wydawniczy Michał Koliński, 2014. 118 s. ISBN 978-83-7729-248-8.
[Zaušková Anna (50%) – Madleňák Adam (50%)]
AAA Vedecké monografie vydané v zahraničných vydavateľstvách
ZAUŠKOVÁ, A. – MADLEŇÁK, A.: Otvorené inovácie – teória a prax. Łódź : Księży Młyn Dom Wydawniczy Michał Koliński, 2012. 143 s. ISBN 978-83-7729-188-7.
[Zaušková Anna (50%) – Madleňák Adam (50%)]
ADC Vedecké práce v zahraničných karentovaných časopisoch
ZAUŠKOVÁ, A. – MIKLENČIČOVÁ, R. – MADLEŇÁK, A. – BEZÁKOVÁ, Z. – MENDELOVÁ, D.: Environmental protection and sustainable development in the Slovak Republic. In: European Journal of Science and Theology. – ISSN 1841-0464, Roč. 9, č. 6 (2013), s. 153-159.
[Zaušková Anna (50%) – Miklenčičová Renáta (20%) – Madleňák Adam (20%) – Bezáková Zuzana (5%) – Mendelová Dáša (5%)]
ADM Vedecké práce v zahraničných časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo SCOPUS
ZAUŠKOVÁ, A. – BOBOVNICKÝ, A. – MADLEŇÁK, A.: How can the state support the innovations to build sustainable competitive advantage of the country. In: Serbian Journal of Management. – ISSN 1452-4864, Roč. 8, č. 2 (2013), s. 255-267.
[Zaušková Anna (34%) – Bobovnický Artur (33%) – Madleňák Adam (33%)]
AAA Vedecké monografie vydané v zahraničných vydavateľstvách
MADLEŇÁK, A. – ŽUĽOVÁ, J.: The Right to Privacy in the Context of the Use of Social Media and Geolocation Services. Budapešť : Wolters Kluwer Hungary, 2019. 152 s. ISBN 978-963-295-900-9.
[Madleňák Adam (67%) – Žuľová Jana (33%)]
ACB Vysokoškolské učebnice vydané v domácich vydavateľstvách
MADLEŇÁK, A. – ŠVEC, M.: Interná komunikácia: Rozvíjanie mediálnych a komunikačných kompetencií v prostredí občianskych združení s osobitným charakterom. Bratislava : Wolters Kluwer SR, 2021. 100 s. ISBN 978-80-571-0345-5.
[Madleňák Adam (50%) – Švec Marek (50%)]
ADN Vedecké práce v domácich časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo SCOPUS
ŠVEC, M. – MADLEŇÁK, A. – BEZÁKOVÁ, Z. – HORECKÝ, J.: Possibilities and limitations of communication of special purpose civic associations – the case of internal communication of a trade union active in a company influenced by the groundswell concept. In: Communication Today. – ISSN 1338-130X, Roč. 12, č. 2 (2021), s. 32-45.
[Švec Marek (33%) – Madleňák Adam (33%) – Bezáková Zuzana (33%) – Horecký Jan (1%)]
ADN Vedecké práce v domácich časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo SCOPUS
BEZÁKOVÁ, Z. – MADLEŇÁK, A. – ŠVEC, M.: Security risks of sharing content based on minors by their family members on social media in times of technology interference. In: Media Literacy and Academic Research. – ISSN 2585-8726, Roč. 4, č. 1 (2021), s. 53-69.
[Bezáková Zuzana (34%) – Madleňák Adam (33%) – Švec Marek (33%)]
V3 Vedecký výstup publikačnej činnosti z časopisu – abstrakt, článok, abstrakt z podujatia, poster z podujatia, článok z podujatia
HLADÍKOVÁ, V. – MADLEŇÁK, A.: Netholism and technological interference as manifestations of communication in the digital environment. In: Studies in Media and Communication. – ISSN 2325-8071, Roč. 10, č. 1 (2022), s. 74-82. Príspevok je indexovaný v Scopus.
[Hladíková Vladimíra (70%) – Madleňák Adam (30%)]
ADC Vedecké práce v zahraničných karentovaných časopisoch
ZAUŠKOVÁ, A. – MIKLENČIČOVÁ, R. – MADLEŇÁK, A. – BEZÁKOVÁ, Z. – MENDELOVÁ, D.: Environmental protection and sustainable development in the Slovak Republic. In: European Journal of Science and Theology. – ISSN 1841-0464, Roč. 9, č. 6 (2013), s. 153-159.
[Zaušková Anna (50%) – Miklenčičová Renáta (20%) – Madleňák Adam (20%) – Bezáková Zuzana (5%) – Mendelová Dáša (5%)]
OHLASY:
2023 [01] LI, Y., WEN, T. Impact of Cognition and Social Trust on Forest-Based Health Tourism Intention during COVID-19. In: SUSTAINABILITY. 2023, vol. 15, no. 1. ISSN 2071-1050. WoS
2022 [01] DUAN, W. Impacts of Social Trust on Rural Households' Attitudes Towards Ecological Conversation - Example of the Giant Panda Nature Reserves in China. In: Forests. 2022, 13(1), art. no. 53. Scopus
2018 [1] SUJOVÁ, A., REMEŇ, O. Management of changes in business processes: an empirical study in Slovak enterprises. In: Engineering Management in Production and Services. 2018, 10(3), s. 49. ISSN 2543-6597. Scopus
2016 [1] SNIRCOVA, J., FIDLEROVA, H., BOZIKOVA, L. Sustainable Global Competitiveness Model as a New Strategic Opportunity for the Companies in Slovakia. In: TEM Journal. 2016, vol. 5, iss. 2, pp. 241-247. ISSN 2217-8309. WoS
2015 [1] CHROMEK, I., HLAVÁČ, P., KODRÍK, M. Protection of sacral anf historical monuments against fires in the town Bardejov. In European Journal of Science and Theology, 2015, vol. 11, no. 1, p. 263, 271. Scopus
ADF Vedecké práce v ostatných domácich časopisoch
ŽUĽOVÁ, J. – ŠVEC, M. – MADLEŇÁK, A.: Personality aspects of the employee and their exploration from the GDPR perspective. In: Central European Journal of Labour Law and Personnel Management. – ISSN 2644-4542, Roč. 1, č. 1 (2018), s. 68-77.
[Žuľová Jana (40%) – Švec Marek (30%) – Madleňák Adam (30%)]
OHLASY:
2021 [01] POSTIL, S., et al. Development of communicative competencies during integrated analysis and synthesis of a text. In: Studies in Media and Communication. 2021, 9(2), pp. 36-44. Scopus
2021 [1] HITKA, M., et al. Sustainability of Human Resource Management Processes through Employee Motivation and Job Satisfaction. In: Acta Polytechnica Hungarica. 2021, 18(2), pp. 7-26. WoS
2020 [1] SZEINER, Z., et al. Management consulting trends in Slovakia in the light of global and regional tendencies. In: Journal of Eastern European and Central Asian Research. 2020, 7(2), pp. 191-204. ISSN 2328-8272. WoS
2020 [1] ANDRONICEANU, A, et al. Multidimensional Analysis of Consumer Behaviour on the European Digital Market. In: Contributions to Management Science. 2020, pp. 75-79. ISSN 1431-1941. Scopus
2020 [1] ALSHAABANI, A., et al. Impact of distributive justice on the trust climate among middle eastern employees. In: Polish Journal of Management Studies. 2020, 21(1), pp. 34-47. ISSN 2081-7452. Scopus
ADM Vedecké práce v zahraničných časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo SCOPUS
ŠVEC, M. – MADLEŇÁK, A.: Legal frameworks for the phygital concept. In: European Journal of Science and Theology. – ISSN 1841-0464, Roč. 13, č. 6 (2017), s. 209-217.
[Švec Marek (50%) – Madleňák Adam (50%)]
OHLASY:
2022 [01] DEL VECCHIO, P., SECUNDO, G., GARZONI, A. Phygital technologies and environments for breakthrough innovation in customers' and citizens' journey. A critical literature review and future agenda. In: Technological Forecasting and Social Change. 2022, vol. 189, art. no. 122342. Scopus
2020 [1] PERACEK, T., VILCEKOVA, L., STRAZOVSKA, L. Selected Problems of Family Business: A Case Study from Slovakia. In: Acta Polytechnica Hungarica. 2020, 17(7), pp. 145-162. WoS
2019 [1] PAVOLOVA, H., et al. Model of sustainable regional development with implementation of brownfield areas. In: Entrepreneurship and Sustainability Issues. 2019, 6(3), pp. 1088-1100. WoS
2019 [1] MUSTAFIN, A.N., et al. The governance of innovation in industrial enterprises. In: Polish Journal of Management Studies. 2019, 20(1), pp. 318-331. WoS
2019 [1] BURKSAITIENE, D., et al. Economic Indicators Paradigm on the Labour Market in Lithuania and Slovakia. In: Inzinerine ekonomika-Engineering Economics. 2019, 30(5), pp. 612-620. WoS
ADM Vedecké práce v zahraničných časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo SCOPUS
MURA, L. – ŽUĽOVÁ, J. – MADLEŇÁK, A.: Strategic management and management of personnel costs: employing young people in the Slovak Republic. In: Problems and perspectives in management. – ISSN 1727-7051, Roč. 14, č. 1 (2016), s. 79-84.
[Mura Ladislav (34%) – Žuľová Jana (33%) – Madleňák Adam (33%)]
OHLASY:
2019 [1] LIZBETINOVA, L., WEBEROVA, D. Design students view of creation in the context of the consumer market. In: 13th International technology, education and development conference (INTED2019). Valencia: IATED Int. Assoc. Technology Education & Development, 2019, pp. 7261-7265. WoS
2018 [1] BACIK, R., HORVATH, J., FEDORKO, R. Comparing customer management of the new customer generation using desktop versus smartphone in e-commerce conditions. In: Economic and social development (ESD 2018). Varaždin: Varaždin development & entrepreneurship agency, 2018, pp. 317-323. WoS
2018 [1] MACHOVA, R., KOSAR, S.T., HEVESI, A. Management and motivation of human resources in case of a Slovak multinational Corporation. In: Marketing and management of Innovations. 2018, 3. pp. 174-185. WoS
2017 [1] BENCSIK, A. Appropriate leadership style in knowledge management system (KMS) building. In: Organizational Culture and Behavior: Concepts, Methodologies, Tools, and Applications. IGI Global, 2017, pp. 1584-1606. ISBN 9781522519140. Scopus
2016 [1] STACHO, Z., et al. The organizational culture as a support of innovation processes management: A case study. In: International Journal for Quality Research. 2016, vol. 10, iss. 4, pp. 769-784. ISSN 1800-6450. Scopus
ADM Vedecké práce v zahraničných časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo SCOPUS
ZAUŠKOVÁ, A. – BOBOVNICKÝ, A. – MADLEŇÁK, A.: How can the state support the innovations to build sustainable competitive advantage of the country. In: Serbian Journal of Management. – ISSN 1452-4864, Roč. 8, č. 2 (2013), s. 255-267.
[Zaušková Anna (34%) – Bobovnický Artur (33%) – Madleňák Adam (33%)]
OHLASY:
2021 [01] ŽUĽOVÁ, J., ŠVEC, M. Assessment of legality of anti-terrorist screening of job seekers under EU law and national law. A theoretical and practical approach. In: Danube: Law, Economics and Social Issues Review. 2021, roč. 12, č. 4, s. 293-307. Scopus
2020 [1] ONDRUSOVA, M. Impact of human capital on the development and qualification of company management activities in a selected market segment. In: RELIK 2020. Praha: Oeconomica publishing house, 2020, pp. 425-434. ISBN 978-80-245-2394-1. WoS
2019 [1] NAIDOO, S., HEWITT, M., BUSSIN, M. A leadership model validation: Dimensions influential to innovation. In: South African Journal of Business Management. 2019, 50(1), art. no. UNSP a1294. WoS
2019 [1] HAVIERNIKOVA, K., KLUCKA, J. The risks in the case of cluster cooperation and ways of their prevention: as seen by SMEs entrepreneurs. In: Ad Alta - Journal of Interdisciplinary Research. 2019, 9(1), pp. 114-119. WoS
2019 [1] ŘÍHOVÁ, L., PÍSAŘ, P., HAVLÍČEK, K. Innovation potential of cross-generational creative teams in the EU. In: Problems and Perspectives in Management. 2019, 17(4), pp. 38-51. ISSN 1727-7051. Scopus
2021-2023, VEGA č. 1/0458/21
Manažment konceptu „spodnej vlny“ zo strany podnikateľských subjektov pri propagácii environmentálne vhodných produktov v čase technologickej interferencie, vedúci projektu
2021-2023, 7427/2021/02 IGA VŠFS, Česká republika
Digitální audit a řízení rizik v prostředí Průmyslu 4.0, člen riešiteľského kolektívu
2018-2020, VEGA č. 1/0708/18
Aspekty využívania koncepcie SoLoMo marketingu na zvýšenie povedomia o ekoinováciách, zástupca vedúceho projektu
2018-2019, ClusterFY, Interreg Europe
Podpora klastrových organizácií na regionálnej, národnej a medzinárodnej úrovni, účasť na vypracovaní expertnej štúdie
2016-2017, VEGA č. 1/0640/15
Koncepcia Phygital a jej uplatnenie v udržateľnom integrovanom environmentálnom manažmente podnikov, člen riešiteľského kolektívu
VII.a - Aktivita, funkcia | VII.b - Názov inštitúcie, grémia | VII.c - Časové vymedzenia pôsobenia |
---|---|---|
Tajomník a člen | Vedecká rada vydavateľstva Wolters Kluwer pre oblasť marketingu a marketingovej komunikácie | 2018 – súčasnosť |
Člen | Vedecká rada vydavateľstva Wolters Kluwer pre oblasť pracovného práva, práva sociálneho zabezpečenia a personálneho manažmentu | 2017 – súčasnosť |
Člen | Redakčná rada vedeckého časopisu Central European Journal of Labour Law and Personnel Management | 2018 – súčasnosť |
Podpredseda | Nezávislý inštitút bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci | 2016 – súčasnosť |
Člen | Česká marketingová společnost | 2019 – súčasnosť |
Člen | Klub učitelů marketingu | 2019 – súčasnosť |
Člen | Vedecký výbor zborníka vedeckých prác s názvom Mladí vedci 2019, Paneurópska vysoká škola v Bratislave | 2019 |
Člen | Redakčný výbor zborníka vedeckých prác s názvom Výskumné štúdie a analýzy súvisiace s uplatnením komunikačných aktivít prezentujúcich environmentálne inovácie prostredníctvom konceptu SoLoMo, Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave | 2019 |
Člen | Redakčný výbor zborníka vedeckých prác s názvom Integrácia sociálnych médií, geolokačných služieb a mobilných zariadení v záujme podpory environmentálnych inovácií, Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave | 2018 |
Člen | Redakčný výbor zborníka vedeckých prác s názvom Manažment environmentálnych inovácií prostredníctvom phygitalových nástrojov, Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave | 2017 |
Člen | Redakčný výbor zborníka vedeckých prác s názvom Otvorený inovačný proces: podpora šírenia vedomostí a vytvárania hodnôt v podnikateľských subjektoch, Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave | 2014 |
Člen | POPAI Central Europe | 2020 – súčasnosť |
Člen | Slovenská asociácia sociálnej antropológie | 2021 - súčasnosť |
Člen | International Association for Media Education | 2022 - súčasnosť |
Člen | European Social Marketing Association | 2022 - súčasnosť |
Člen | International Educators and Scientists Foundation | 2023 - súčasnosť |
VIII.a - Názov inštitúcie | VIII.b - Sídlo inštitúcie | VIII.c - Obdobie trvania pôsobenia/pobytu (uviesť dátum odkedy dokedy trval pobyt) | VIII.d - Mobilitná schéma, pracovný kontrakt, iné (popísať) |
---|---|---|---|
Vysoká škola finanční a správní, Fakulta ekonomických studií | Estonská 500, 101 00 Praha 10 Česká republika | 25. 11. 2019 – 29. 11. 2019 | Erasmus+ Teaching Mobility |
Nautillus – open innovation platform, technologické centrum | Business centre EPOS, Ak. Heyrovskeho 1178, 500 03 Hradec Králové Česká republika | 20. 05. 2013 – 24. 05. 2013 | Výskumný pobyt VEGA |
Vysoká škola finanční a správní, Fakulta ekonomických studií | Estonská 500, 101 00 Praha 10 Česká republika | 04. 04. 2022 - 08. 04. 2022 | Erasmus+ Teaching Mobility |
Titul PhDr. - Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, Fakulta masmediálnej komunikácie - 2012 - ŠO masmediálne štúdiá, ŠP marketingová komunikácia
Titul MBA - International Education Society London, International School of Management - 2020 - ŠO management obchodu a public relations, ŠP master of business administration
Odborný hodnotiteľ projektov Vedeckej grantovej agentúry MŠVVaŠ SR a SAV
Recenzent vedeckých štúdií publikovaných v časopisoch Communication Today (v databáze Web of Science a Scopus), Entrepreneurship and Sustainability Issues (v databáze Web of Science a Scopus), Studia Iuridica Cassoviensia (v databáze ERIH Plus)
Oponent pre doktorandské štúdium FMK UCM v Trnave v študijnom odbore mediálne a komunikačné štúdiá
Člen komisií pre štátne záverečné skúšky v I. a II. stupni štúdia na FMK UCM v Trnave
Člen organizačného výboru série medzinárodných vedeckých konferencií o marketingu a marketingovej komunikácii s názvom Marketing & Media Identity
Držiteľ Ceny dekanky FMK UCM v Trnave za významný prínos vo vedecko-výskumnej oblasti (2020) a v publikačnej činnosti (2022)