Meno:
|
prof. Ing. Alena Kusá, PhD. | |
Email:
|
alena.kusa@ucm.sk | |
Homepage:
|
http:// | |
Fakulta/Univerzita:
|
FMK UCM
-
Fakulta masmediálnej komunikácie UCM
|
|
Pracovisko:
|
KMARK
-
Katedra marketingovej komunikácie
|
III.a - Zamestnanie-pracovné zaradenie | III.b - Inštitúcia | III.c - Časové vymedzenie |
---|---|---|
Vysokoškolský pedagóg /profesor od.r.2013 | Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, Katedra marketingovej komunikácie | 2009 až súčasnosť |
Vysokoškolský pedagóg /Odborný asistent, docent od r.2004 | Drevárska fakulta Technickej univerzity vo Zvolene, katedra marketingu, obchodu a svetového lesníctva (1997-2011) | 1994 až 2011 |
Vysokoškolský pedagóg/ Odborný asistent | Drevárska fakulta Technickej univerzity vo Zvolene, katedra marketingu, obchodu a svetového lesníctva (1997-2011) | 1994 až 2011 |
vedúca obchodného oddelenia referentka obchodu | Žiara, VD Zvolen Mestský národný výbor vo Zvolene, odbor obchodu, dopravy a služieb | 1992-1993 1979-1990 |
IV.a - Popis aktivity, názov kurzu (ak išlo o kurz), iné | IV.b - Názov inštitúcie | IV.c - Rok |
---|---|---|
Kurz vysokoškolskej pedagogiky- absolvent- certifikát | Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici | 1998-2000 |
Tréning predaja – certifikát | Spol.Businnes Sucsses | 1992 až 1993 |
Online workshop – projektové vyučovanie - Design Thinking - certifikát | spol. Google | 2020 |
Kurz Štatistické metódy vo výskume | FMK UCM | 11/2020 |
Kurz Pertov a Ganttov diagram | FMK UCM | 11/2021 |
Neuromarketing a jeho využitie vo vede, výskume a výučbe | Neurolab FMK UCM | 9/2021 |
Školenie na prípravu členov prac.skupín Akreditačnej rady UNIZA pre posudzovanie ŠP | Žilinská univerzita v Žiline | 2/2022 |
Pokročilé funkcie MS Teams | FMK UCM | 9/2022 |
V.1.a - Názov profilového predmetu | V.1.b - Študijný program | V.1.c - Stupeň | V.1.d - Študijný odbor |
---|---|---|---|
Marketingové stratégie I a II | Marketingová komunikácia | bakalársky | Mediálne a komunikačné štúdiá |
Marketingové komunikačné stratégie I a II | Marketingová komunikácia | magisterský | Mediálne a komunikačné štúdiá |
Výskum spotrebiteľa a spotrebiteľské teórie | Marketingová komunikácia | doktorandský | Mediálne a komunikačné štúdiá |
Spotrebiteľské správanie | Marketingová komunikácia | bakalársky | Mediálne a komunikačné štúdiá |
V.2.a - Názov študijného programu | V.2.b - Stupeň | V.2.c - Študijný odbor |
---|---|---|
Marketingová komunikácia | Bakalársky - garant | Mediálne a komunikačné štúdiá |
Marketingová komunikácia | magisterský - garant | Mediálne a komunikačné štúdiá |
Marketingová komunikácia | doktorandský - garant | Mediálne a komunikačné štúdiá |
V.5.a - Názov predmetu | V.5.b - Študijný program | V.5.c - Stupeň | V.5.d - Študijný odbor |
---|---|---|---|
Budovanie značky I a II | Marketingová komunikácia | magisterský | Mediálne a komunikačné štúdiá |
Marketingové komunikačné stratégie a integrovaná marketingová komunikácia I a II | marketingová komunikácia | doktorandský | mediálne a komunikačné štúdiá |
Budovanie značky I. , II. | marketingová komunikácia | magisterský | mediálne a komunikačné štúdiá |
. ADC Vedecké práce v zahraničných karentovaných časopisoch Comparison of furniture demand in Croatia and Slovakia / Darko Motik ... [et al.], 2004. In: Forest Products Journal. - ISSN 0015-7473, Roč. 54, č. 12 (2004), s. 85-89. [Motik Darko - Kusá Alena - Jazbec Anamarija - Jelačić Denis]
ADM Vedecké práce v zahraničných časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo SCOPUS ECO-ECO Recycling Models and Application of their Principles into the Circular Economy / Alena Kusá ... [et al.], 2020. In: Acta Polytechnica Hungarica. - ISSN 1785-8860, Roč. 17, č. 9 (2020), s. 85-107.
. ADM Vedecké práce v zahraničných časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo SCOPUS Communication as a Part of Identity of Sustainable Subjects in Fashion / Alena Kusá, Marianna Urmínová, 2020. DOI DOI 10.3390/jrfm13120305. In: Journal of Risk and Financial Management. - ISSN 1911-8066, Roč. 13, č. 12 (2020), s. 305-320
. ADM Vedecké práce v zahraničných časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo SCOPUS Effect of marketing communication on consumer preferences and purchasing decisions / Alena Kusá, Anna Zaušková, Ľudmila Čábyová, 2020. In: AD ALTA : Journal of Interdisciplinary Research. - ISSN 1804-7890, Roč. 10, č. 1 (2020), s. 150-155
ADM Vedecké práce v zahraničných časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo SCOPUS Testing of Standardized Advertising Slogans Within the Marketing Communication of Sustainable and Local Foods in Order to Reveal Consumer Preferences / Alena Kusá ... [et al.], 2021. DOI DOI 10.3389/fsufs.2021.703223. In: Frontiers in Sustainable Food Systems. - ISSN 2571-581X, Roč. 5, č. júl (2021), s. [1-9] [online].
V3 Vedecký výstup publikačnej činnosti z časopisu – abstrakt, článok, abstrakt z podujatia, poster z podujatia, článok z podujatia
Greenwashing and the nature of education in relation to consumer trust in fast fashion marketing communication / Marianna Marko, Alena Kusá, 2023. - Kategória do roku 2021 ADN.
In: Communication Today. - ISSN 1338-130X, Roč. 14, č. 1 (2023), s. 86-99.
ADM Vedecké práce v zahraničných časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo SCOPUS Testing of Standardized Advertising Slogans Within the Marketing Communication of Sustainable and Local Foods in Order to Reveal Consumer Preferences / Alena Kusá ... [et al.], 2021. DOI DOI 10.3389/fsufs.2021.703223. In: Frontiers in Sustainable Food Systems. - ISSN 2571-581X, Roč. 5, č. júl (2021), s. [1-9] [online].
V2 Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka – kapitola, príspevok, abstrakt, abstrakt z podujatia, poster z podujatia, príspevok z podujatia Communicating sustainability in the circular economy and its implementation in selected areas / Alena Kusá, Renáta Miklenčičová, Marianna Urmínová, 2022. In: Possibilities and barriers for Industry 4.0 implementation in SMEs in V4 countries and Serbia : monograph : Visegrad+ Grant No. 22110036 / editor-in-Chief: Ivan Mihajlović ; reviewers: Zuzana Virglerova, Ivana Mladenović Ranisavljević. - 1. vyd. - Bor : University of Belgrade, Technical Faculty in Bor, 2022. - ISBN 978-86-6305-121-8, s. 444-488.
ADM Vedecké práce v zahraničných časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo Scopus Communication as a Part of Identity of Sustainable Subjects in Fashion / Alena Kusá, Marianna Urmínová, 2020. DOI DOI 10.3390/jrfm13120305. In: Journal of Risk and Financial Management. - ISSN 1911-8066, Roč. 13, č. 12 (2020), s. 305-320.
. V1 Vedecký výstup publikačnej činnosti ako celok – monografia, kritická pramenná edícia, kritický komentovaný preklad, kartografické dielo, katalóg umeleckých diel, editovaná kniha, zborník Retail Marketing Communication and the Consumer Behaviour of Selected Generations / Alena Kusá, Tomáš Fašiang, Daniela Kollárová. - 1. vyd. - Oxford : Peter Lang, 2022. - 192 s. [9,64AH]. - ISBN 978-1-80079-855-7.
ADC Vedecké práce v zahraničných karentovaných časopisoch Comparison of furniture demand in Croatia and Slovakia / Darko Motik ... Alena Kusá ...[et al.], 2004. In: Forest Products Journal. - ISSN 0015-7473, Roč. 54, č. 12 (2004), s. 85-89.
ohlasy:
2020 [01] GRZEGORZEWSKA, E., et al. Evaluating the international competitiveness of polish furniture manufacturing industry in comparison to the selected eu countries. In: Acta Facultatis Xylologiae Zvolen. 2020, 62(2), pp. 149-164. ISSN 1336-3824. Scopus
2020 [3] JOŠT, M., et al. Changes in Customer Preferences for Furniture in Slovenia. In: Drvna industrija. 2020, 71(2), pp. 149-156.
2013 [01] SHUKRI, M., SAM SHOR, N.Y., LI YANA, Y. Consumers knowledge and preferences for wood-based materials used in household furniture manufacture. In: Malaysian Forester. 2013, 76(1), pp. 53-58. ISSN 0302-2935. Scopus
2010 [3] PERIĆ, I., et al. Analiza zadovoljstva kupaca namještaja. In: Drvna industrija. 2010, 61(4), pp. 251-258.
2008 [3] SHUKRI, M., TAN POH, Y. Wooden Furniture Purchase Attributes: A Malaysian Consumers Perspective. In: Pertanika J. Trop. Agric.Sci. 2008, 31(2), s. 197-203. ISSN 1511-3701.
2008 [3] MOHAMED, S. and YI, T.P., 2008. Wooden furniture purchase attributes: A Malaysian consumers perspective. Pertanika Journal of Tropical Agricultural Science, 31(2), pp. 197-203.( SCOPUS)
2010 [3] PERIĆ, I., BIČANIĆ, K., PIRC, A., OJUROVIĆ, R. and GRLADINOVIĆ, T., 2010. Analysis of customer satisfaction in furniture market. Drvna Industrija, 61(4), pp. 251-258.(SCOPUS)
2011 SHUKRI, M., SAM SHOR NAHAR, Y., MOHD KHAIRON, B., ASHRIQ FAHMY, A., BAZILAH, A.R. and AHMAD AIZUDDIN, H., 2011. Malaysian consumers perceived importance and knowledge of household furniture materials. Malaysian Forester, 74(1), pp. 61-68.(SCOPUS)
ADM Vedecké práce v zahraničných časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo SCOPUS
Communication as a Part of Identity of Sustainable Subjects in Fashion / Alena Kusá, Marianna Urmínová, 2020. DOI DOI 10.3390/jrfm13120305. In: Journal of Risk and Financial Management. - ISSN 1911-8066, Roč. 13, č. 12 (2020), s. 305-320.
ohlasy:
2022 [01] MINHUS, S.M., HUIE, L. Sustainability of Costume Appearance: Influence of Psychological and Social Values on the Bangladeshi Young Generation. In: Sage Open. 2022, roč. 12, č. 2. Scopus
2021 [01] SanMiguel, P., et al. How to communicate sustainability: from the corporate web to e-commerce. The case of the fashion industry. In: Sustainability. 2021, roč. 13, č. 20, art. no. 11363. WoS
2021 [01] URDEA, A.M., CONSTANTIN, C.P. Experts Perspective on the Development of Experiential Marketing Strategy: Implementation Steps, Benefits, and Challenges. In: JOURNAL OF RISK AND FINANCIAL MANAGEMENT. 2021, roč. 14, č. 10 (2021), 502. WoS
2021 [3] KUCHCIAK, I., WIKTOROWICZ, J. Empowering Financial Education by Banks—Social Media as a Modern Channel. In: Journal of Risk and Financial Management. 2021, 14(3), 118.
ADM Vedecké práce v zahraničných časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo SCOPUS
Gender differences in purchase decision-making styles / Alena Kusá ... [et al.], 2014. In: European Journal of Science and Theology. - ISSN 1841-0464, Vol. 10, no. 5 (2014), pp. 113-123.
ohlasy:
2020 [3] GUMUS, N., KARACA, S. Tuketicilerinin Karar Verme Tarzlarinin Incelenmesi: Turk Dunyasi Ornegi. In: MANAS Journal of Social Studies. 2020, 9(2), pp. 946-957. ISSN 1694-7215.
2020 [1] Cho, H., Chiu, W., Tan, X.D. Travel overseas for a game: the effect of nostalgia on satellite fans psychological commitment, subjective well-being, and travel intention. In: Current Issues in Tourism. 2020. WoS
2019 [3] Liem Gai Sin. Analisis perbedaan gaya pengambilan keputusan pembelian konsumen laki-laki da perempuan akan produk suplemen makanan di kota malang. In: Media Ekonomi. 2019, 19(2). ISSN 2579-4418.
2019 [3] MMARI, W.E., KAZUNGU, I. Does value perception impinge consumer purchase decision? The perspective of gender differences in shopping malls, dar es Salaam-Tanzania. In: Journal of Co-operative and Business Studies. 2019, 4(2), pp. 32-38. ISSN 0856-9037.
2016 [2] KOLLAROVA, Daniela. Slovak retail in era of globalization. In: Globalization and its socio-economic consequences. Zilina: ZU, 2016, s. 935, 936. ISBN 978-80-8154-191-9. WoS
.ADM Vedecké práce v zahraničných časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo SCOPUS
Communication as a Part of Identity of Sustainable Subjects in Fashion / Alena Kusá, Marianna Urmínová, 2020. DOI DOI 10.3390/jrfm13120305.
In: Journal of Risk and Financial Management. - ISSN 1911-8066, Roč. 13, č. 12 (2020), s. 305-320.
Ohlasy
2022 [01] MINHUS, S.M., HUIE, L. Sustainability of Costume Appearance: Influence of Psychological and Social Values on the Bangladeshi Young Generation. In: Sage Open. 2022, roč. 12, č. 2. Scopus
2021 [01] SanMiguel, P., et al. How to communicate sustainability: from the corporate web to e-commerce. The case of the fashion industry. In: Sustainability. 2021, roč. 13, č. 20, art. no. 11363. WoS
2021 [01] URDEA, A.M., CONSTANTIN, C.P. Experts' Perspective on the Development of Experiential Marketing Strategy: Implementation Steps, Benefits, and Challenges. In: JOURNAL OF RISK AND FINANCIAL MANAGEMENT. 2021, roč. 14, č. 10 (2021), 502. WoS
2021 [3] KUCHCIAK, I., WIKTOROWICZ, J. Empowering Financial Education by Banks—Social Media as a Modern Channel. In: Journal of Risk and Financial Management. 2021, 14(3), 118.
ADM Vedecké práce v zahraničných časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo SCOPUS
Effect of marketing communication on consumer preferences and purchasing decisions / Alena Kusá, Anna Zaušková, Ľudmila Čábyová, 2020.
In: AD ALTA : Journal of Interdisciplinary Research. - ISSN 1804-7890, Roč. 10, č. 1 (2020), s. 150-155.
Ohlasy
2022 [02] IZAKOVA, N., et al. The Role of Social Communications in Private medical Clinic Brand Management During the Covid-19 Pandemic. In: Proceedings of the International Scientific and Practical Conference "Sustainable development of environment after Covid-19" (SDEC 2021). Paríž: Atlantis Press, 2022. Advances in Social Science, Education and Humanities Research, ISSN 2352-5398 ; Volume 632, s. 164-168.
2022 [01] ZABUZHANSKA, I., MARTOVIČ, M., HEKELJ, M. Audiobranding in American and Slovak telecommunications advertising: a linguistic standpoint. In: Lege Artis: Language yesterday, today, tomorrow. 2022, roč. 7, č. 1, s. 267-304. WoS
2021 [02] IZAKOVA, N.B., KAPUSTINA, L.M. Marketingovoe issledovanie vlijanija uznavaemosti brenda na konkurentosposobnosť agentstv nedvižimosti. In: Praktičeskij marketing. 2021, č. 9, s. 11-17. ISSN 2071-3762.
2021 [02] IZAKOVA, N., et al. Digital Marketing Communications for Sustainable Company Development. In: Proceedings of the Second Conference on Sustainable Development: Industrial Future of Territories (IFT 2021). Atlantis Press, 2021. Advances in Economics, Business and Management Research, ISSN 2352-5428 ; Volume 195, s. 163-167.
2021 [02] IZAKOVA, N.B., SOLOSIČENKO, T.Ž. Methodological approach to assessing the brand management performance of a private medical clinic. In: Voprosy upravlenija. 2021, roč. 5, č. 72, s. 23-36.
2021 [01] Askan, E., Topcu, Y., Sahin, A. Determining consumption preferences of consumers considering quality attributes of drinking water: case of lgdir. In: ITALIAN JOURNAL OF FOOD SCIENCE. 2021, roč. 33, č. 2, s. 156-165. WoS
2021 [01] KNOŠKOVÁ, Ľ., GARASOVÁ, P. Consumer perception of product features in buying process of wooden furniture. In: AD ALTA: journal of interdisciplinary research. 2021, roč. 11, č. 2, s. 119-126. WoS
2020 [02] AGARWAL, S., DAMLE, M. Sentiment analysis to evaluate influencer marketing: exploring to identify the parameters of influence. In: PalArch’s Journal Of Archaeology Of Egypt/Egyptology. 2020, roč. 17, č. 6, s. 4784-4799. ISSN 1567-214X.
2020 [2] POLIAČIKOVÁ, E., MUSOVÁ, Z., DRUGDOVÁ, J. Perception of package free shops as a part of the circular economy principles implementation by generations X and Y. In: Marketing Identity: Covid-2.0. Trnava: FMK UCM, 2020, s. 482-490. ISBN 978-80-572-0107-6. WoS
1. APVV-22-0469-
Roadmap of a digital platform providing AI (Artificial Intelligence) automation of decision-making processes in the field of communication strategy. - spoluriešiteľ (2022-2024)
.
VEGA č.1/0334/24 Význam interakčných väzieb ovplyvňujúcich nákupný rozhodovací proces vybraného spotrebiteľského segmentu v kontexte identifikácie kľúčových komunikačných metrík B2C trhu (2023-2025)
VEGA 1/0606/21 Zmena preferencii v nákupnom správaní spotrebiteľov v kontexte dynamiky vývoja nástrojov marketingovej komunikácie – spoluriešiteľ (2021- 2023)
Medzinárodný projekt V4 (visegrad found) F22110036- Possibilities and barriers for Industry 4.0 implementation in SMEs in V4 countries and Serbia ( 2021-2022)
Medzinárodný projekt OECD, EK a MŽP SR -Preparation of Circular Economy Roadmap for the Slovak Republic - Príprava cestovnej mapy pre obehové hospodárstvo na Slovensku - - členka prac.skupiny (2020-2022)
VII.a - Aktivita, funkcia | VII.b - Názov inštitúcie, grémia | VII.c - Časové vymedzenia pôsobenia |
---|---|---|
Členstvo v Českej marketingovej společnosti, ČR, Členstvo v Klube učiteľov marketingu | Česká marketingová společnost, Praha, ČR | 1995 až doposiaľ |
Členstvo v POPAI, ČR | POPAI Central Europe, nezisková organizácia na podporu marketingu v mieste predaja | 2019 až doposiaľ |
Členstvo vo Vedeckej rade Ecoletra.com Scientific eJournal | Medzinárodný interdisciplinárny e- časopis www.ecoletra.com | 2015 až doposiaľ |
Členstvo vo Vedeckej rade UCM v Trnave | UCM v Trnave | 2018 až doposiaľ |
Členstvo vo Vedeckej rade FMK UCM v Trnave | FMK UCM v Trnave | 2012 až doposiaľ |
Členstvo v Rade pre vnútorné hodnotenie kvality UCM | UCM v Trnave | 2015 až doposiaľ |
Členka Odborovej komisie mediálne a komunikačné štúdiá FMK UCM Trnava | FMK UCM v Trnave | 2012 až doposiaľ |
Členka a školiteľka Odborovej komisie 3-3-16 Ekonomika a manažment podniku F PEDAS Žilinská univerzita v Žiline | Žilinská univerzita v Žiline | 2007 až doposiaľ |
Hodnotiteľ projektov VEGA, Hodnotiteľ projektov KEGA | Vedecká grantová agentúra pri MŠVVaŠ Kultúrna a edukačná grantová agentúra pri MŠVVaŠ | 2014 až doposiaľ, 2016 až doposiaľ |
Členka Vedeckého výboru medzinárodnej konferencie Marketing Identity ( každoročne) | FMK UCM v Trnave | 2012 až doposiaľ |
Členka Klub učiteľov marketingu | Česká marketingová spoločnosť, Praha | 2019 až doteraz |
Členka Polish Communication Association | Polskie Towarzystwo Komunikacij Spolocznej | 2021 až doteraz |
členka vedeckých výborov konferencií | Žilinská univerzita v Žiline, FMK UCM v Trnave | 2014 až doteraz |
osoba nesúca hlavnú zodpovednosť za uskutočňovanie, rozvoj a zabezpečenie kvality študijného programu marketingová komunikácia | FMK UCM v Trnave | 2013 až doteraz |
Členka Rady pre študijný program marketingová komunikácia | FMK UCM v Trnave | 2012 až doteraz |
členka AR UNIZA pre posudzovanie ŠP so štandardami SAAVŠ | Žilinská univerzita v Žiline | 2022 až doteraz |
členka ESMA European Social Marketing Association | medzinárodná organizácia ESMA | 2022 až doteraz |
VIII.a - Názov inštitúcie | VIII.b - Sídlo inštitúcie | VIII.c - Obdobie trvania pôsobenia/pobytu (uviesť dátum odkedy dokedy trval pobyt) | VIII.d - Mobilitná schéma, pracovný kontrakt, iné (popísať) |
---|---|---|---|
Česká zemedelská univerzita, Provozne ekonomická fakulta - prednáškový pobyt | Praha, ČR | 9.1.2012 – 13.1.2012 | Erasmus |
Vysoká škola finanční a správní - - prednáškový pobyt | Praha, ČR | 24.9.2013- 28.9.2013 | Erasmus |
Univerzita ITM Rzeszow - prednáškový pobyt, spoločný výskum | Rzeszow, Poľsko | 15.3.2016 – 17.3.2016 | Erasmus + |
University of Economie Katowice - prednáškový pobyt, spoločný výskum | Katowice, Poľsko | 9.4.2018- 12.4.2018 | Erasmus + |
University of Economie Katowice - prednáškový pobyt, spoločný výskum | Katowice, Poľsko | 9. 5. 2022 - 13.5. 2022 | Erasmus + |
University of Economie Katowice - prednáškový pobyt, spoločný výskum | Katowice Poľsko | 22.5.2023 - 26.5.2023 | Erasmus + |
Ambis VŠ Praha | Praha, Česká republika | 10.5.-14.5.2024 | Erasmus + |
V rámci pôsobenia na UCM, Fakulte masmediálnej komunikácie najskôr ako docentka na Katedre marketingovej komunikácie, od r.2013 ako profesorka v ŠO 3.2.3 Masmediálne štúdiá, neskôr mediálne a komunikačné štúdiá, je osoba nesúca hlavnú zodpovednosť za uskutočňovanie, rozvoj a zabezpečenie kvality ŠP Marketingová komunikácia vo všetkých stupňoch štúdia Je garantkou predmetov Marketingové stratégie I. a II., Marketingové komunikačné stratégie I a II , ktoré aj v súčasnosti vyučuje. V rámci predmetu Marketingové stratégie I. a II. vytvorila v spoluautorstve pre študentov FMK študijnú literatúru - vysokoškolskú učebnicu v r. 2011, 2012 a jej pokračovanie v r. 2023,vysokoškolské skriptá v r.2015, čím prispela k obohateniu problematiky v jednotlivých predmetoch v rámci ŠP. Je autorkou a spoluautorkou viacerých monografií (1 AAA, 6 AAB), príspevkov v databázových časopisoch v počte 17 a v súčasnosti intenzívne publikuje v oblasti spotrebiteľského správania, kruhovej ekonomiky, udržateľnosti, stratégií a marketingovej komunikácie. Je autorkou /spoluautorkou ďalších štyroch učebníc, šiestich skrípt, šiestich monografií a kapitol v učebniciach(5), učebných textov (2), ktoré študenti môžu využívať ako študijnú literatúru. V rámci výučby predmetov vo výučbe implementuje inovatívne a kreatívne prístupy výučby formou otvorených prípadových štúdií, ktoré majú študentom priniesť teoretické a praktické poznatky z problematiky analýz a stratégií z podnikateľského prostredia. Odborne sa venuje marketingu, marketingovej komunikácii, marketingovým a komunikačným stratégiám, analýzam trhu a spotrebiteľskému správaniu s dôrazom na spotrebiteľa v rámci generačných skupín, ako aj na envirosprávanie spotrebiteľov v obchode, výskum spotrebiteľa a hodnotu značky.. Na tieto oblasti orientuje aj svoju vedeckú, výskumnú a publikačnú činnosť a projekty.