UCM
Vedecko/umelecko-pedagogická charakteristika osoby
Meno:
prof. Ing. Alena Kusá, PhD.
Email:
alena.kusa@ucm.sk
Homepage:
http://
Fakulta/Univerzita:
FMK UCM - Fakulta masmediálnej komunikácie UCM
Pracovisko:
KMARK - Katedra marketingovej komunikácie

I. - Základné údaje

I.1 - Priezvisko
Kusá
I.2 - Meno
Alena
I.3 - Tituly
prof. Ing. PhD.
I.4 - Rok narodenia
1955
I.5 - Názov pracoviska
Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave
I.6 - Adresa pracoviska
nám. J.Herdu 2, 91701 Trnava
I.7 - Pracovné zaradenie
pedagóg - vysokoškolský profesor
I.8 - E-mailová adresa
alena.kusa@ucm.sk
I.9 - Hyperlink na záznam osoby v Registri zamestnancov vysokých škôl
https://www.portalvs.sk/regzam/detail/14461 ID: 12149825885
I.10 - Názov študijného odboru, v ktorom osoba pôsobí na vysokej škole
Mediálne a komunikačné štúdiá
I.11 - ORCID iD
0000-0002-6421-2454

II. - Vysokoškolské vzdelanie a ďalší kvalifikačný rast

II.1 - Vysokoškolské vzdelanie prvého stupňa
II.2 - Vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa
II.a - Názov vysokej školy alebo inštitúcie
Vysoká škola ekonomická Bratislava, Fakulta ekonomiky, služieb a cestovného ruchu Banská Bystrica
II.b - Rok
1979
II.c - Odbor a program
Ekonomika služieb a CR
II.3 - Vysokoškolské vzdelanie tretieho stupňa
II.a - Názov vysokej školy alebo inštitúcie
Technická univerzita vo Zvolene, Drevárska fakulta
II.b - Rok
2000
II.c - Odbor a program
Odvetvové a prierezové ekonomiky
II.4 - Titul docent
II.a - Názov vysokej školy alebo inštitúcie
Žilinská univerzita v Žiline, Fakulta PEDAS
II.b - Rok
2004
II.c - Odbor a program
Odvetvové a prierezové ekonomiky
II.5 - Titul profesor
II.a - Názov vysokej školy alebo inštitúcie
Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, Fakulta masmediálnej komunikácie
II.b - Rok
2013
II.c - Odbor a program
Masmediálne štúdiá, ŠP Marketingová komunikácia
II.6 - Titul DrSc.

III. - Súčasné a predchádzajúce zamestnania

III.a - Zamestnanie-pracovné zaradenie III.b - Inštitúcia III.c - Časové vymedzenie
Vysokoškolský pedagóg /profesor od.r.2013 Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, Katedra marketingovej komunikácie 2009 až súčasnosť
Vysokoškolský pedagóg /Odborný asistent, docent od r.2004 Drevárska fakulta Technickej univerzity vo Zvolene, katedra marketingu, obchodu a svetového lesníctva (1997-2011) 1994 až 2011
Vysokoškolský pedagóg/ Odborný asistent Drevárska fakulta Technickej univerzity vo Zvolene, katedra marketingu, obchodu a svetového lesníctva (1997-2011) 1994 až 2011
vedúca obchodného oddelenia referentka obchodu Žiara, VD Zvolen Mestský národný výbor vo Zvolene, odbor obchodu, dopravy a služieb 1992-1993 1979-1990

IV. - Rozvoj pedagogických, odborných, jazykových, digitálnych a iných zručností

IV.a - Popis aktivity, názov kurzu (ak išlo o kurz), iné IV.b - Názov inštitúcie IV.c - Rok
Kurz vysokoškolskej pedagogiky- absolvent- certifikát Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici 1998-2000
Tréning predaja – certifikát Spol.Businnes Sucsses 1992 až 1993
Online workshop – projektové vyučovanie - Design Thinking - certifikát spol. Google 2020
Kurz Štatistické metódy vo výskume FMK UCM 11/2020
Kurz Pertov a Ganttov diagram FMK UCM 11/2021
Neuromarketing a jeho využitie vo vede, výskume a výučbe Neurolab FMK UCM 9/2021
Školenie na prípravu členov prac.skupín Akreditačnej rady UNIZA pre posudzovanie ŠP Žilinská univerzita v Žiline 2/2022
Pokročilé funkcie MS Teams FMK UCM 9/2022

V. - Prehľad aktivít v rámci pedagogického pôsobenia na vysokej škole

V.1 - Prehľad zabezpečovaných profilových študijných predmetov v aktuálnom akademickom roku podľa študijných programov
V.1.a - Názov profilového predmetu V.1.b - Študijný program V.1.c - Stupeň V.1.d - Študijný odbor
Marketingové stratégie I a II Marketingová komunikácia bakalársky Mediálne a komunikačné štúdiá
Marketingové komunikačné stratégie I a II Marketingová komunikácia magisterský Mediálne a komunikačné štúdiá
Výskum spotrebiteľa a spotrebiteľské teórie Marketingová komunikácia doktorandský Mediálne a komunikačné štúdiá
Spotrebiteľské správanie Marketingová komunikácia bakalársky Mediálne a komunikačné štúdiá
V.2 - Prehľad o zodpovednosti za uskutočňovanie, rozvoj a zabezpečenie kvality študijného programu alebo jeho časti na vysokej škole v aktuálnom akademickom roku
V.2.a - Názov študijného programu V.2.b - Stupeň V.2.c - Študijný odbor
Marketingová komunikácia Bakalársky - garant Mediálne a komunikačné štúdiá
Marketingová komunikácia magisterský - garant Mediálne a komunikačné štúdiá
Marketingová komunikácia doktorandský - garant Mediálne a komunikačné štúdiá
V.3 - Prehľad o zodpovednosti za rozvoj a kvalitu odboru habilitačného konania a inauguračného konania v aktuálnom akademickom roku
V.4 - Prehľad vedených záverečných prác
V.4.1 - Počet aktuálne vedených prác
V.4.a - Bakalárske (prvý stupeň)
V.4.b - Diplomové (druhý stupeň)
10/2022-2023
V.4.c - Dizertačné (tretí stupeň)
2/2022-2023
V.4.2 - Počet obhájených prác
V.4.a - Bakalárske (prvý stupeň)
22/od r.2000
V.4.b - Diplomové (druhý stupeň)
246/ od r. 2000
V.4.c - Dizertačné (tretí stupeň)
15/od r.2004
V.5 - Prehľad zabezpečovaných ostatných študijných predmetov podľa študijných programov v aktuálnom akademickom roku
V.5.a - Názov predmetu V.5.b - Študijný program V.5.c - Stupeň V.5.d - Študijný odbor
Budovanie značky I a II Marketingová komunikácia magisterský Mediálne a komunikačné štúdiá
Marketingové komunikačné stratégie a integrovaná marketingová komunikácia I a II marketingová komunikácia doktorandský mediálne a komunikačné štúdiá
Budovanie značky I. , II. marketingová komunikácia magisterský mediálne a komunikačné štúdiá

VI. - Prehľad výsledkov tvorivej činnosti

VI.1 - Prehľad výstupov tvorivej činnosti a ohlasov na výstupy tvorivej činnosti
VI.1.1 - Počet výstupov tvorivej činnosti
VI.1.a - Celkovo
131 +66( evidované od r.2010)
VI.1.b - Za posledných šesť rokov
66
VI.1.2 - Počet výstupov tvorivej činnosti registrovaných v databázach Web of Science alebo Scopus
VI.1.a - Celkovo
75
VI.1.b - Za posledných šesť rokov
37
VI.1.3 - Počet ohlasov na výstupy tvorivej činnosti
VI.1.a - Celkovo
186, z toho 159 od 2010- 2023
VI.1.b - Za posledných šesť rokov
95
VI.1.4 - Počet ohlasov registrovaných v databázach Web of Science alebo Scopus na výstupy tvorivej činnosti
VI.1.a - Celkovo
Do r.2010 -10 Po r.2010(FMK) - 44
VI.1.b - Za posledných šesť rokov
38
VI.1.5 - Počet pozvaných prednášok na medzinárodnej a národnej úrovni
VI.1.a - Celkovo
2/4
VI.1.b - Za posledných šesť rokov
2/4
VI.2 - Najvýznamnejšie výstupy tvorivej činnosti

. ADC Vedecké práce v zahraničných karentovaných časopisoch Comparison of furniture demand in Croatia and Slovakia / Darko Motik ... [et al.], 2004. In: Forest Products Journal. - ISSN 0015-7473, Roč. 54, č. 12 (2004), s. 85-89. [Motik Darko - Kusá Alena - Jazbec Anamarija - Jelačić Denis] 

ADM Vedecké práce v zahraničných časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo SCOPUS ECO-ECO Recycling Models and Application of their Principles into the Circular Economy / Alena Kusá ... [et al.], 2020. In: Acta Polytechnica Hungarica. - ISSN 1785-8860, Roč. 17, č. 9 (2020), s. 85-107.

. ADM Vedecké práce v zahraničných časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo SCOPUS Communication as a Part of Identity of Sustainable Subjects in Fashion / Alena Kusá, Marianna Urmínová, 2020. DOI DOI 10.3390/jrfm13120305. In: Journal of Risk and Financial Management. - ISSN 1911-8066, Roč. 13, č. 12 (2020), s. 305-320 

. ADM Vedecké práce v zahraničných časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo SCOPUS Effect of marketing communication on consumer preferences and purchasing decisions / Alena Kusá, Anna Zaušková, Ľudmila Čábyová, 2020. In: AD ALTA : Journal of Interdisciplinary Research. - ISSN 1804-7890, Roč. 10, č. 1 (2020), s. 150-155 

ADM Vedecké práce v zahraničných časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo SCOPUS Testing of Standardized Advertising Slogans Within the Marketing Communication of Sustainable and Local Foods in Order to Reveal Consumer Preferences / Alena Kusá ... [et al.], 2021. DOI DOI 10.3389/fsufs.2021.703223. In: Frontiers in Sustainable Food Systems. - ISSN 2571-581X, Roč. 5, č. júl (2021), s. [1-9] [online]. 

VI.3 - Najvýznamnejšie výstupy tvorivej činnosti za ostatných šesť rokov

V3 Vedecký výstup publikačnej činnosti z časopisu – abstrakt, článok, abstrakt z podujatia, poster z podujatia, článok z podujatia

Greenwashing and the nature of education in relation to consumer trust in fast fashion marketing communication / Marianna Marko, Alena Kusá, 2023. - Kategória do roku 2021 ADN.

In: Communication Today. - ISSN 1338-130X, Roč. 14, č. 1 (2023), s. 86-99.



ADM Vedecké práce v zahraničných časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo SCOPUS Testing of Standardized Advertising Slogans Within the Marketing Communication of Sustainable and Local Foods in Order to Reveal Consumer Preferences / Alena Kusá ... [et al.], 2021. DOI DOI 10.3389/fsufs.2021.703223. In: Frontiers in Sustainable Food Systems. - ISSN 2571-581X, Roč. 5, č. júl (2021), s. [1-9] [online].

V2 Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka – kapitola, príspevok, abstrakt, abstrakt z podujatia, poster z podujatia, príspevok z podujatia Communicating sustainability in the circular economy and its implementation in selected areas / Alena Kusá, Renáta Miklenčičová, Marianna Urmínová, 2022. In: Possibilities and barriers for Industry 4.0 implementation in SMEs in V4 countries and Serbia : monograph : Visegrad+ Grant No. 22110036 / editor-in-Chief: Ivan Mihajlović ; reviewers: Zuzana Virglerova, Ivana Mladenović Ranisavljević. - 1. vyd. - Bor : University of Belgrade, Technical Faculty in Bor, 2022. - ISBN 978-86-6305-121-8, s. 444-488. 

ADM Vedecké práce v zahraničných časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo Scopus Communication as a Part of Identity of Sustainable Subjects in Fashion / Alena Kusá, Marianna Urmínová, 2020. DOI DOI 10.3390/jrfm13120305. In: Journal of Risk and Financial Management. - ISSN 1911-8066, Roč. 13, č. 12 (2020), s. 305-320. 

. V1 Vedecký výstup publikačnej činnosti ako celok – monografia, kritická pramenná edícia, kritický komentovaný preklad, kartografické dielo, katalóg umeleckých diel, editovaná kniha, zborník Retail Marketing Communication and the Consumer Behaviour of Selected Generations / Alena Kusá, Tomáš Fašiang, Daniela Kollárová. - 1. vyd. - Oxford : Peter Lang, 2022. - 192 s. [9,64AH]. - ISBN 978-1-80079-855-7. 

VI.4 - Najvýznamnejšie ohlasy na výstupy tvorivej činnosti

 ADC Vedecké práce v zahraničných karentovaných časopisoch Comparison of furniture demand in Croatia and Slovakia / Darko Motik ... Alena Kusá ...[et al.], 2004. In: Forest Products Journal. - ISSN 0015-7473, Roč. 54, č. 12 (2004), s. 85-89.

ohlasy:

2020 [01] GRZEGORZEWSKA, E., et al. Evaluating the international competitiveness of polish furniture manufacturing industry in comparison to the selected eu countries. In: Acta Facultatis Xylologiae Zvolen. 2020, 62(2), pp. 149-164. ISSN 1336-3824. Scopus

2020 [3] JOŠT, M., et al. Changes in Customer Preferences for Furniture in Slovenia. In: Drvna industrija. 2020, 71(2), pp. 149-156.

2013 [01] SHUKRI, M., SAM SHOR, N.Y., LI YANA, Y. Consumers knowledge and preferences for wood-based materials used in household furniture manufacture. In: Malaysian Forester. 2013, 76(1), pp. 53-58. ISSN 0302-2935. Scopus

2010 [3] PERIĆ, I., et al. Analiza zadovoljstva kupaca namještaja. In: Drvna industrija. 2010, 61(4), pp. 251-258.

2008 [3] SHUKRI, M., TAN POH, Y. Wooden Furniture Purchase Attributes: A Malaysian Consumers Perspective. In: Pertanika J. Trop. Agric.Sci. 2008, 31(2), s. 197-203. ISSN 1511-3701.

2008 [3] MOHAMED, S. and YI, T.P., 2008. Wooden furniture purchase attributes: A Malaysian consumers perspective. Pertanika Journal of Tropical Agricultural Science, 31(2), pp. 197-203.( SCOPUS)

2010 [3] PERIĆ, I., BIČANIĆ, K., PIRC, A., OJUROVIĆ, R. and GRLADINOVIĆ, T., 2010. Analysis of customer satisfaction in furniture market. Drvna Industrija, 61(4), pp. 251-258.(SCOPUS)

2011 SHUKRI, M., SAM SHOR NAHAR, Y., MOHD KHAIRON, B., ASHRIQ FAHMY, A., BAZILAH, A.R. and AHMAD AIZUDDIN, H., 2011. Malaysian consumers perceived importance and knowledge of household furniture materials. Malaysian Forester, 74(1), pp. 61-68.(SCOPUS)

 ADM Vedecké práce v zahraničných časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo SCOPUS

Communication as a Part of Identity of Sustainable Subjects in Fashion / Alena Kusá, Marianna Urmínová, 2020. DOI DOI 10.3390/jrfm13120305. In: Journal of Risk and Financial Management. - ISSN 1911-8066, Roč. 13, č. 12 (2020), s. 305-320.

ohlasy:

2022 [01] MINHUS, S.M., HUIE, L. Sustainability of Costume Appearance: Influence of Psychological and Social Values on the Bangladeshi Young Generation. In: Sage Open. 2022, roč. 12, č. 2. Scopus

2021 [01] SanMiguel, P., et al. How to communicate sustainability: from the corporate web to e-commerce. The case of the fashion industry. In: Sustainability. 2021, roč. 13, č. 20, art. no. 11363. WoS

2021 [01] URDEA, A.M., CONSTANTIN, C.P. Experts Perspective on the Development of Experiential Marketing Strategy: Implementation Steps, Benefits, and Challenges. In: JOURNAL OF RISK AND FINANCIAL MANAGEMENT. 2021, roč. 14, č. 10 (2021), 502. WoS

2021 [3] KUCHCIAK, I., WIKTOROWICZ, J. Empowering Financial Education by Banks—Social Media as a Modern Channel. In: Journal of Risk and Financial Management. 2021, 14(3), 118. 

ADM Vedecké práce v zahraničných časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo SCOPUS

Gender differences in purchase decision-making styles / Alena Kusá ... [et al.], 2014. In: European Journal of Science and Theology. - ISSN 1841-0464, Vol. 10, no. 5 (2014), pp. 113-123.

ohlasy:

2020 [3] GUMUS, N., KARACA, S. Tuketicilerinin Karar Verme Tarzlarinin Incelenmesi: Turk Dunyasi Ornegi. In: MANAS Journal of Social Studies. 2020, 9(2), pp. 946-957. ISSN 1694-7215.

2020 [1] Cho, H., Chiu, W., Tan, X.D. Travel overseas for a game: the effect of nostalgia on satellite fans psychological commitment, subjective well-being, and travel intention. In: Current Issues in Tourism. 2020. WoS

2019 [3] Liem Gai Sin. Analisis perbedaan gaya pengambilan keputusan pembelian konsumen laki-laki da perempuan akan produk suplemen makanan di kota malang. In: Media Ekonomi. 2019, 19(2). ISSN 2579-4418.

2019 [3] MMARI, W.E., KAZUNGU, I. Does value perception impinge consumer purchase decision? The perspective of gender differences in shopping malls, dar es Salaam-Tanzania. In: Journal of Co-operative and Business Studies. 2019, 4(2), pp. 32-38. ISSN 0856-9037.

2016 [2] KOLLAROVA, Daniela. Slovak retail in era of globalization. In: Globalization and its socio-economic consequences. Zilina: ZU, 2016, s. 935, 936. ISBN 978-80-8154-191-9. WoS

.ADM Vedecké práce v zahraničných časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo SCOPUS

Communication as a Part of Identity of Sustainable Subjects in Fashion / Alena Kusá, Marianna Urmínová, 2020. DOI DOI 10.3390/jrfm13120305.

In: Journal of Risk and Financial Management. - ISSN 1911-8066, Roč. 13, č. 12 (2020), s. 305-320.

Ohlasy

2022  [01] MINHUS, S.M., HUIE, L. Sustainability of Costume Appearance: Influence of Psychological and Social Values on the Bangladeshi Young Generation. In: Sage Open. 2022, roč. 12, č. 2. Scopus

2021  [01] SanMiguel, P., et al. How to communicate sustainability: from the corporate web to e-commerce. The case of the fashion industry. In: Sustainability. 2021, roč. 13, č. 20, art. no. 11363. WoS

2021  [01] URDEA, A.M., CONSTANTIN, C.P. Experts' Perspective on the Development of Experiential Marketing Strategy: Implementation Steps, Benefits, and Challenges. In: JOURNAL OF RISK AND FINANCIAL MANAGEMENT. 2021, roč. 14, č. 10 (2021), 502. WoS

2021  [3] KUCHCIAK, I., WIKTOROWICZ, J. Empowering Financial Education by Banks—Social Media as a Modern Channel. In: Journal of Risk and Financial Management. 2021, 14(3), 118.


ADM Vedecké práce v zahraničných časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo SCOPUS

Effect of marketing communication on consumer preferences and purchasing decisions / Alena Kusá, Anna Zaušková, Ľudmila Čábyová, 2020.

In: AD ALTA : Journal of Interdisciplinary Research. - ISSN 1804-7890, Roč. 10, č. 1 (2020), s. 150-155.

Ohlasy

2022  [02] IZAKOVA, N., et al. The Role of Social Communications in Private medical Clinic Brand Management During the Covid-19 Pandemic. In: Proceedings of the International Scientific and Practical Conference "Sustainable development of environment after Covid-19" (SDEC 2021). Paríž: Atlantis Press, 2022. Advances in Social Science, Education and Humanities Research, ISSN 2352-5398 ; Volume 632, s. 164-168.

2022  [01] ZABUZHANSKA, I., MARTOVIČ, M., HEKELJ, M. Audiobranding in American and Slovak telecommunications advertising: a linguistic standpoint. In: Lege Artis: Language yesterday, today, tomorrow. 2022, roč. 7, č. 1, s. 267-304. WoS

2021  [02] IZAKOVA, N.B., KAPUSTINA, L.M. Marketingovoe issledovanie vlijanija uznavaemosti brenda na konkurentosposobnosť agentstv nedvižimosti. In: Praktičeskij marketing. 2021, č. 9, s. 11-17. ISSN 2071-3762.

2021  [02] IZAKOVA, N., et al. Digital Marketing Communications for Sustainable Company Development. In: Proceedings of the Second Conference on Sustainable Development: Industrial Future of Territories (IFT 2021). Atlantis Press, 2021. Advances in Economics, Business and Management Research, ISSN 2352-5428 ; Volume 195, s. 163-167.

2021  [02] IZAKOVA, N.B., SOLOSIČENKO, T.Ž. Methodological approach to assessing the brand management performance of a private medical clinic. In: Voprosy upravlenija. 2021, roč. 5, č. 72, s. 23-36.

2021  [01] Askan, E., Topcu, Y., Sahin, A. Determining consumption preferences of consumers considering quality attributes of drinking water: case of lgdir. In: ITALIAN JOURNAL OF FOOD SCIENCE. 2021, roč. 33, č. 2, s. 156-165. WoS

2021  [01] KNOŠKOVÁ, Ľ., GARASOVÁ, P. Consumer perception of product features in buying process of wooden furniture. In: AD ALTA: journal of interdisciplinary research. 2021, roč. 11, č. 2, s. 119-126. WoS

2020  [02] AGARWAL, S., DAMLE, M. Sentiment analysis to evaluate influencer marketing: exploring to identify the parameters of influence. In: PalArch’s Journal Of Archaeology Of Egypt/Egyptology. 2020, roč. 17, č. 6, s. 4784-4799. ISSN 1567-214X.

2020  [2] POLIAČIKOVÁ, E., MUSOVÁ, Z., DRUGDOVÁ, J. Perception of package free shops as a part of the circular economy principles implementation by generations X and Y. In: Marketing Identity: Covid-2.0. Trnava: FMK UCM, 2020, s. 482-490. ISBN 978-80-572-0107-6. WoS


VI.5 - Účasť na riešení (vedení) najvýznamnejších vedeckých projektov alebo umeleckých projektov za posledných šesť rokov

1. APVV-22-0469-

Roadmap of a digital platform providing AI (Artificial Intelligence) automation of decision-making processes in the field of communication strategy. - spoluriešiteľ (2022-2024)

.


VEGA 1/0283/15 Aspekty marketingovej komunikácie v oblasti procesu tvorby hodnoty zákazníka na trhu B2C v kontexte s maximalizáciou trhového podielu v nákupnom spáde maloobchodu – vedúca projektu (2015-2017) 

VEGA 1/0606/21 Zmena preferencii v nákupnom správaní spotrebiteľov v kontexte dynamiky vývoja nástrojov marketingovej komunikácie – spoluriešiteľ (2021- 2023) 

Medzinárodný projekt V4 (visegrad found) F22110036- Possibilities and barriers for Industry 4.0 implementation in SMEs in V4 countries and Serbia ( 2021-2022) 

Medzinárodný projekt OECD, EK a MŽP SR -Preparation of Circular Economy Roadmap for the Slovak Republic - Príprava cestovnej mapy pre obehové hospodárstvo na Slovensku - - členka prac.skupiny (2020-2022) 

VII. - Prehľad aktivít v organizovaní vysokoškolského vzdelávania a tvorivých činností

VII.a - Aktivita, funkcia VII.b - Názov inštitúcie, grémia VII.c - Časové vymedzenia pôsobenia
Členstvo v Českej marketingovej společnosti, ČR, Členstvo v Klube učiteľov marketingu Česká marketingová společnost, Praha, ČR 1995 až doposiaľ
Členstvo v POPAI, ČR POPAI Central Europe, nezisková organizácia na podporu marketingu v mieste predaja 2019 až doposiaľ
Členstvo vo Vedeckej rade Ecoletra.com Scientific eJournal Medzinárodný interdisciplinárny e- časopis www.ecoletra.com 2015 až doposiaľ
Členstvo vo Vedeckej rade UCM v Trnave UCM v Trnave 2018 až doposiaľ
Členstvo vo Vedeckej rade FMK UCM v Trnave FMK UCM v Trnave 2012 až doposiaľ
Členstvo v Rade pre vnútorné hodnotenie kvality UCM UCM v Trnave 2015 až doposiaľ
Členka Odborovej komisie mediálne a komunikačné štúdiá FMK UCM Trnava FMK UCM v Trnave 2012 až doposiaľ
Členka a školiteľka Odborovej komisie 3-3-16 Ekonomika a manažment podniku F PEDAS Žilinská univerzita v Žiline Žilinská univerzita v Žiline 2007 až doposiaľ
Hodnotiteľ projektov VEGA, Hodnotiteľ projektov KEGA Vedecká grantová agentúra pri MŠVVaŠ Kultúrna a edukačná grantová agentúra pri MŠVVaŠ 2014 až doposiaľ, 2016 až doposiaľ
Členka Vedeckého výboru medzinárodnej konferencie Marketing Identity ( každoročne) FMK UCM v Trnave 2012 až doposiaľ
Členka Klub učiteľov marketingu Česká marketingová spoločnosť, Praha 2019 až doteraz
Členka Polish Communication Association Polskie Towarzystwo Komunikacij Spolocznej 2021 až doteraz
členka vedeckých výborov konferencií Žilinská univerzita v Žiline, FMK UCM v Trnave 2014 až doteraz
osoba nesúca hlavnú zodpovednosť za uskutočňovanie, rozvoj a zabezpečenie kvality študijného programu marketingová komunikácia FMK UCM v Trnave 2013 až doteraz
Členka Rady pre študijný program marketingová komunikácia FMK UCM v Trnave 2012 až doteraz
členka AR UNIZA pre posudzovanie ŠP so štandardami SAAVŠ Žilinská univerzita v Žiline 2022 až doteraz
členka ESMA European Social Marketing Association medzinárodná organizácia ESMA 2022 až doteraz

VIII. - Prehľad zahraničných mobilít a pôsobenia so zameraním na vzdelávanie a tvorivú činnosť v študijnom odbore

VIII.a - Názov inštitúcie VIII.b - Sídlo inštitúcie VIII.c - Obdobie trvania pôsobenia/pobytu (uviesť dátum odkedy dokedy trval pobyt) VIII.d - Mobilitná schéma, pracovný kontrakt, iné (popísať)
Česká zemedelská univerzita, Provozne ekonomická fakulta - prednáškový pobyt Praha, ČR 9.1.2012 – 13.1.2012 Erasmus
Vysoká škola finanční a správní - - prednáškový pobyt Praha, ČR 24.9.2013- 28.9.2013 Erasmus
Univerzita ITM Rzeszow - prednáškový pobyt, spoločný výskum Rzeszow, Poľsko 15.3.2016 – 17.3.2016 Erasmus +
University of Economie Katowice - prednáškový pobyt, spoločný výskum Katowice, Poľsko 9.4.2018- 12.4.2018 Erasmus +
University of Economie Katowice - prednáškový pobyt, spoločný výskum Katowice, Poľsko 9. 5. 2022 - 13.5. 2022 Erasmus +
University of Economie Katowice - prednáškový pobyt, spoločný výskum Katowice Poľsko 22.5.2023 - 26.5.2023 Erasmus +

IX. - Iné relevantné skutočnosti

IX.a - Ak je to podstatné, uvádzajú sa iné aktivity súvisiace s vysokoškolským vzdelávaním alebo s tvorivou činnosťou


V rámci pôsobenia na UCM, Fakulte masmediálnej komunikácie najskôr ako docentka na Katedre marketingovej komunikácie, od r.2013 ako profesorka v ŠO 3.2.3 Masmediálne štúdiá, neskôr mediálne a komunikačné štúdiá, je osoba nesúca hlavnú zodpovednosť za uskutočňovanie, rozvoj a zabezpečenie kvality ŠP Marketingová komunikácia vo všetkých stupňoch štúdia Je garantkou predmetov Marketingové stratégie I. a II., Marketingové komunikačné stratégie I a II , ktoré aj v súčasnosti vyučuje. V rámci predmetu Marketingové stratégie I. a II. vytvorila v spoluautorstve pre študentov FMK študijnú literatúru - vysokoškolskú učebnicu v r. 2011, 2012 a jej pokračovanie v r. 2023,vysokoškolské skriptá v r.2015, čím prispela k obohateniu problematiky v jednotlivých predmetoch v rámci ŠP. Je autorkou a spoluautorkou viacerých monografií (1 AAA, 6 AAB), príspevkov v databázových časopisoch v počte 17 a v súčasnosti intenzívne publikuje v oblasti spotrebiteľského správania, kruhovej ekonomiky, udržateľnosti, stratégií a marketingovej komunikácie. Je autorkou /spoluautorkou ďalších štyroch učebníc, šiestich skrípt, šiestich monografií a kapitol v učebniciach(5), učebných textov (2), ktoré študenti môžu využívať ako študijnú literatúru. V rámci výučby predmetov vo výučbe implementuje inovatívne a kreatívne prístupy výučby formou otvorených prípadových štúdií, ktoré majú študentom priniesť teoretické a praktické poznatky z problematiky analýz a stratégií z podnikateľského prostredia. Odborne sa venuje marketingu, marketingovej komunikácii, marketingovým a komunikačným stratégiám, analýzam trhu a spotrebiteľskému správaniu s dôrazom na spotrebiteľa v rámci generačných skupín, ako aj na envirosprávanie spotrebiteľov v obchode, výskum spotrebiteľa a hodnotu značky.. Na tieto oblasti orientuje aj svoju vedeckú, výskumnú a publikačnú činnosť a projekty. 

Dátum poslednej aktualizácie
2023-09-21