UCM
Vedecko/umelecko-pedagogická charakteristika osoby
Meno:
doc. PhDr. Daniela Kollárová, PhD.
Email:
daniela.kollarova@ucm.sk
Homepage:
http://
Fakulta/Univerzita:
FMK UCM - Fakulta masmediálnej komunikácie UCM
Pracovisko:
KMARK - Katedra marketingovej komunikácie

I. - Základné údaje

I.1 - Priezvisko
Kollárová
I.2 - Meno
Daniela
I.3 - Tituly
doc. PhDr. PhD.
I.4 - Rok narodenia
1980
I.5 - Názov pracoviska
FMK UCM v Trnave
I.6 - Adresa pracoviska
Nám. J. Herdu 2, 917 01 Trnava
I.7 - Pracovné zaradenie
docent
I.8 - E-mailová adresa
daniela.kollarova@ucm.sk
I.9 - Hyperlink na záznam osoby v Registri zamestnancov vysokých škôl
https://www.portalvs.sk/regzam/detail/14240
I.10 - Názov študijného odboru, v ktorom osoba pôsobí na vysokej škole
mediálne a informačné kompetencie
I.11 - ORCID iD
https://orcid.org/0000-0002-6923-5057?lang=en

II. - Vysokoškolské vzdelanie a ďalší kvalifikačný rast

II.1 - Vysokoškolské vzdelanie prvého stupňa
II.a - Názov vysokej školy alebo inštitúcie
FMK UCM v Trnave
II.b - Rok
2001
II.c - Odbor a program
Masmediálne štúdie, marketingová komunikácia
II.2 - Vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa
II.a - Názov vysokej školy alebo inštitúcie
FMK UCM v Trnave
II.b - Rok
2003
II.c - Odbor a program
Masmediálne štúdie, marketingová komunikácia
II.3 - Vysokoškolské vzdelanie tretieho stupňa
II.a - Názov vysokej školy alebo inštitúcie
Filozofická fakulta UKF v Nitre
II.b - Rok
2011
II.c - Odbor a program
Masmediálne štúdiá, marketingová komunikácia a reklama
II.4 - Titul docent
II.a - Názov vysokej školy alebo inštitúcie
FMK UCM v Trnave
II.b - Rok
2020
II.c - Odbor a program
Masmediálne štúdiá, marketingová komunikácia
II.5 - Titul profesor
II.6 - Titul DrSc.

III. - Súčasné a predchádzajúce zamestnania

III.a - Zamestnanie-pracovné zaradenie III.b - Inštitúcia III.c - Časové vymedzenie
Vysokoškolský pedagóg/asistent FMK UCM v Trnave 30. 9. 2003 - 30. 9. 2008
Vysokoškolský pedagóg/odborný asistent FMK UCM v Trnave od 1. 10. 2008 do 30. 9. 2020
Vysokoškolský pedagóg/docent FMK UCM v Trnave od 1. 10. 2020 doposiaľ

IV. - Rozvoj pedagogických, odborných, jazykových, digitálnych a iných zručností

IV.a - Popis aktivity, názov kurzu (ak išlo o kurz), iné IV.b - Názov inštitúcie IV.c - Rok
Design thinking workshopy: Segmentácia, Mapovanie zákazníckej cesty, Kvalitatívny výskum, Interpretácia dát, Ideácia a prototypovanie Adam Brocka 2022
Neuromarketing a jeho využitie vo vede, výskume a výučbe FMK UCM v Trnave 2021
Digitálne technológie v retailu v době pandemie POPAI CE 2021
Marketing Rulezz 2022 PS: Digital, MarketerBiz 2022
Vyšší princip retailu POPAI CE 2020
Jak správně na Category Management? POPAI CE 2020
Kapitáni Pert a Gantt FMK UCM v Trnave 2020
Design thinking Google Slovensko 2020
Štatistické metódy v marketingovom výskume FMK UCM v Trnave 2020
Project Based Learning, 4 fázy projektovej výučby: Analýza, Koncepcia, Verifikácia, Argumentácia Talentway Academy 2019
Design Thinking Tools, Talentway Academy Metódy: Who? What? How? Why?, Persona, Brainstorming, Brainwriting, Letter to Grandma, Prototyping Talentway Academy 2019
Creative Skills for Innovation, Grow with Google Slovensko Google Slovensko 2020
Prvky interaktivity v online výučbe: nástroje Kahoot, Mentimeter, Google Jamboard FMK UCM v Trnave 2021
Digital Rulezz 2021 PS: Digital, MarketerBiz 2021
Školenie k antiplagiátorskému systému Urkund Albertina icome 2021
Interaktívny vzdelávací seminár pre pracovníkov s mládežou a učiteľov zameraný na inovácie v oblasti digitálneho vzdelávania mládeže Európsky dialóg, Občianske združenie 2022
Pokročilé funkcie MS Teams FMK UCM v Trnave 2022
Workshopy k tvorbe stratégie značky s Pavlom Minárom Inspirations Minar 2022
Hodnotenie študentov v rámci VŠ predmetov Ako rozvíjať soft skills u študentov? TALENTWAY 2022
Kvalitatívny výskum (seminár) Ipsos 2023
Kreativita a kreatívne vyučovanie marketingovej komunikácie: 7+ je jednoduchý návod, ako sa naučiť pozerať na kreativitu v reklame Wiktor Leo Burnett 2023
Ako využiť AI v publikovaní (eticky) FMK UCM v Trnave 2024
Kvantitatívna a kvalitatívna obsahová analýza FMK UCM v Trnave 2024
Neuro & AI RULEZZ Špeciál (špecializovaná konferencia o neuromarketingu a využití AI v komunikácii a v reklame) MARKETERS s.r.o. 2024
Design thinking workshop Adam Brocka 2024
Didaktika pre učiteľov 1, 2, 3 Jozef Strakoš 2024
Standard general English Maltalingua School of English, 2, Birkirkara Hill St. Julians, STJ 1141, Malta 2025

V. - Prehľad aktivít v rámci pedagogického pôsobenia na vysokej škole

V.1 - Prehľad zabezpečovaných profilových študijných predmetov v aktuálnom akademickom roku podľa študijných programov
V.1.a - Názov profilového predmetu V.1.b - Študijný program V.1.c - Stupeň V.1.d - Študijný odbor
Marketing I Marketingová komunikácia I. mediálne a komunikačné štúdiá
Marketing II marketingová komunikácia I. mediálne a komunikačné štúdiá
Reklamná a spotrebiteľská gramotnosť Aplikované mediálne štúdiá II. mediálne a komunikačné štúdiá
Propedeutika manažmentu a marketingu Aplikované mediálne štúdiá I. mediálne a komunikačné štúdiá
Etika v mediálnej komunikácii Aplikované mediálne štúdiá II. mediálne a komunikačné štúdiá
Spotrebiteľská gramotnosť Mediálne a informačné kompetencie II. mediálne a komunikačné štúdiá
Marketingové stratégie I marketingová komunikácia I. mediálne a komunikačné štúdiá
Marketingové stratégie II marketingová komunikácia I. mediálne a komunikačné štúdiá
Výskum spotrebiteľa a spotrebiteľské teórie marketingová komunikácia III. mediálne a komunikačné štúdiá
V.2 - Prehľad o zodpovednosti za uskutočňovanie, rozvoj a zabezpečenie kvality študijného programu alebo jeho časti na vysokej škole v aktuálnom akademickom roku
V.2.a - Názov študijného programu V.2.b - Stupeň V.2.c - Študijný odbor
Aplikované mediálne štúdiá prvý Mediálne a komunikačné štúdiá
Aplikované mediálne štúdiá druhý Mediálne a komunikačné štúdiá
Mediálne a informačné kompetencie tretí Mediálne a komunikačné štúdiá
V.3 - Prehľad o zodpovednosti za rozvoj a kvalitu odboru habilitačného konania a inauguračného konania v aktuálnom akademickom roku
V.4 - Prehľad vedených záverečných prác
V.4.1 - Počet aktuálne vedených prác
V.4.a - Bakalárske (prvý stupeň)
6
V.4.b - Diplomové (druhý stupeň)
4
V.4.c - Dizertačné (tretí stupeň)
2
V.4.2 - Počet obhájených prác
V.4.a - Bakalárske (prvý stupeň)
52
V.4.b - Diplomové (druhý stupeň)
144
V.4.c - Dizertačné (tretí stupeň)
2
V.5 - Prehľad zabezpečovaných ostatných študijných predmetov podľa študijných programov v aktuálnom akademickom roku
V.5.a - Názov predmetu V.5.b - Študijný program V.5.c - Stupeň V.5.d - Študijný odbor
Direct marketing marketingová komunikácia II. mediálne a komunikačné štúdiá
Podpora predaja marketingová komunikácia II. mediálne a komunikačné štúdiá
Medzinárodný marketing a marketingová komunikácia marketingová komunikácia II. mediálne a komunikačné štúdiá
Manažment a marketing masmediálna komunikácia 1. stupeň Mediálne a komunikačné štúdiá
Odborná prax marketingová komunikáca I. mediálne a komunikačné štúdiá
Seminár k záverečnej práci I. marketingová komunikácia I. mediálne a komunikačné štúdiá
Spotrebiteľská gramotnosť mediálne a informačné kompetencie III. mediálne a komunikačné štúdiá
Stratégie ekonomiky pozornosti digitálnych médií mediálne a informačné kompetencie III. mediálne a komunikačné štúdiá

VI. - Prehľad výsledkov tvorivej činnosti

VI.1 - Prehľad výstupov tvorivej činnosti a ohlasov na výstupy tvorivej činnosti
VI.1.1 - Počet výstupov tvorivej činnosti
VI.1.a - Celkovo
125
VI.1.b - Za posledných šesť rokov
28
VI.1.2 - Počet výstupov tvorivej činnosti registrovaných v databázach Web of Science alebo Scopus
VI.1.a - Celkovo
30
VI.1.b - Za posledných šesť rokov
18
VI.1.3 - Počet ohlasov na výstupy tvorivej činnosti
VI.1.a - Celkovo
175
VI.1.b - Za posledných šesť rokov
42
VI.1.4 - Počet ohlasov registrovaných v databázach Web of Science alebo Scopus na výstupy tvorivej činnosti
VI.1.a - Celkovo
73
VI.1.b - Za posledných šesť rokov
24
VI.1.5 - Počet pozvaných prednášok na medzinárodnej a národnej úrovni
VI.1.a - Celkovo
2
VI.1.b - Za posledných šesť rokov
2
VI.2 - Najvýznamnejšie výstupy tvorivej činnosti

V1 Vedecký výstup publikačnej činnosti ako celok – monografia, kritická pramenná edícia, kritický komentovaný preklad, kartografické dielo, katalóg umeleckých diel, editovaná kniha, zborník

Retail Marketing Communication and the Consumer Behaviour of Selected Generations / Alena Kusá, Tomáš Fašiang, Daniela Kollárová. - 1. vyd. - Oxford : Peter Lang, 2022. - 192 s. [9,64AH]. - ISBN 978-1-80079-855-7.


[Kusá Alena (33 [3,20 AH]%) - Fašiang Tomáš (34 [3,24 AH]%) - Kollárová Daniela (33 [3,20 AH]%)]

V3 Vedecký výstup publikačnej činnosti z časopisu – abstrakt, článok, abstrakt z podujatia, poster z podujatia, článok z podujatia

Trends in education during the pandemic: modern online technologies as a tool for the sustainability of university education in the field of media and communication studies / Anna Hurajová, Daniela Kollárová, Ladislav Huraj, 2022. DOI DOI 10.1016/j.heliyon.2022.e09367.

In: Heliyon. - ISSN 2405-8440, Roč. 8, č. 5 (2022), s. 1-17 [online].

Spôsob prístupu:V3 Vedecký výstup publikačnej činnosti z časopisu – abstrakt, článok, abstrakt z podujatia, poster z podujatia, článok z podujatia

https://www.cell.com/heliyon/fulltext/S2405-8440(22)00655-7

[Hurajová Anna (40%) - Kollárová Daniela (40%) - Huraj Ladislav (20%)]

V3 Vedecký výstup publikačnej činnosti z časopisu – abstrakt, článok, abstrakt z podujatia, poster z podujatia, článok z podujatia

Visual Communication of Festive Shop Window Displays with Customers / Daniela Kollárová ... [et al.], 2024. - Kategória do roku 2021 ADN. DOI 10.34135/ejmap-24-01-06.

In: European Journal of Media, Art and Photography. - ISSN 1339-4940, Roč. 12, č. 1 (2024), s. 104-111 [print, online].

[Kollárová Daniela (30%) - Habiňáková Eva (30%) - Tománková Andrea (20%) - Kushnarevych Andrii (20%)]

AAB Vedecké monografie vydané v domácich vydavateľstvách

Podpora predaja pri komunikácii s vybranými cieľovými skupinami / Daniela Kollárová ; recenzenti: Anna Zaušková, Aleš Hes. - 1. vyd. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2014. - 109 s. - ISBN 978-80-8105-618-5.

[Kollárová Daniela (100%)]

V3 Vedecký výstup publikačnej činnosti z časopisu – abstrakt, článok, abstrakt z podujatia, poster z podujatia, článok z podujatia

Mobile phone as a means of communication with Generation Z consumers in retail / Daniela Kollárová, Miriama Koliščáková, Andrej Trnka, 2023. - Kategória do roku 2021 ADE. DOI DOI 10.7251/EMC2301113K.

In: Časopis za ekonomiju i tržišne komunikacije = Economy and Market Communication Review = Economy and Market Communication Review. - ISSN 2232-8823, Roč. 13, č. 1 (2023), s. 113-130.

VI.3 - Najvýznamnejšie výstupy tvorivej činnosti za ostatných šesť rokov

V1 Vedecký výstup publikačnej činnosti ako celok – monografia, kritická pramenná edícia, kritický komentovaný preklad, kartografické dielo, katalóg umeleckých diel, editovaná kniha, zborník

Retail Marketing Communication and the Consumer Behaviour of Selected Generations / Alena Kusá, Tomáš Fašiang, Daniela Kollárová. - 1. vyd. - Oxford : Peter Lang, 2022. - 192 s. [9,64AH]. - ISBN 978-1-80079-855-7.

[Kusá Alena (33 [3,20 AH]%) - Fašiang Tomáš (34 [3,24 AH]%) - Kollárová Daniela (33 [3,20 AH]%)]

OHLASY: 5

2024  [01] Localization and expansion of grocery stores of selected retail chains in the Czech Republic and Slovakia / Danielová, Katarína; Trembošová, Miroslava. DOI 10.1016/j.cities.2025.106377. In: Cities. ISSN 0264-2751. ISSN (online) 1873-6084. Roč. 167 (2025), s. 1-13. Scopus

2024  [02] BEDNÁRIK, J.; NAGYOVÁ, N. The Environmental, Social and Economic Pillar Of Socially Responsible Marketing as a Necessary Condition for Increasing the Competitiveness of Medium-Sized Enterprises in Selected Regions of Slovakia in the Context of Used Media. In: Media Literacy and Academic Research. 2024, 7(1), s. 114-128.

2023  [01] CASTILLO, Rafael C. Dostoevsky on Guadalupe Street: Writings from the Edge. DOI 10.3726/b19771. In: Dostoevsky on Guadalupe Street: Writings from the Edge. 2023. ISBN 9781433197895. ISBN 9781433197888, s. 1-139. Scopus

2023  [01] ROJAS, C.A.A.The combatant: A che guevara enigma. DOI 10.3726/b20548. 2023. ISBN 9781636670850. ISBN 9781636670874, s. 1-102. Scopus

2023  [02] MINÁRIKOVÁ, J., RADOŠINSKÁ, J., VIŠŇOVSKÝ, J. Východiská výskumu v mediálnych a komunikačných štúdiách. Trnava: FMK UCM, 2023. ISBN 978-80-572-0355-1. s. 119.

V3 Vedecký výstup publikačnej činnosti z časopisu – abstrakt, článok, abstrakt z podujatia, poster z podujatia, článok z podujatia

Trends in education during the pandemic: modern online technologies as a tool for the sustainability of university education in the field of media and communication studies / Anna Hurajová, Daniela Kollárová, Ladislav Huraj, 2022. DOI DOI 10.1016/j.heliyon.2022.e09367.

In: Heliyon. - ISSN 2405-8440, Roč. 8, č. 5 (2022), s. 1-17 [online].

[Hurajová Anna (40%) - Kollárová Daniela (40%) - Huraj Ladislav (20%)]

OHLASY: 33

2025  [01] Effects of Online Learning Environments to the Academic Performance of Students / Horváth, András; Farkas, Gabriella. DOI 10.1109/SAMI63904.2025.10883321. In: Proceedings of the International Symposium on Applied Machine Intelligence and Informatics Sami. ISSN 28360834. ISSN (online) 27679438. 2025, s. 407-412. Scopus

2025  [01] INTEGRATION OF EDUCATION AIMED AT DEVELOPING THE KNOWLEDGE AND SKILLS OF THE STUDENT REFLECTING THE REQUIREMENTS OF THE 21ST CENTURY / Chodasová, Zuzana; Takáčová, Miriam. DOI 10.35011/IDIMT-2025-381. In: Idimt 2025 ICT in Business AI Everywhere Glory and Disgrace of AI 33rd Interdisciplinary Information Management Talks. 2025. ISBN [9783991518563], s. 381-390. Scopus

2024  [02] WANG, T.; WU, T.; LIU, H.; BROWN, CH.; CHEN, Y. Generative Co-Learners: Enhancing Cognitive and Social Presence of Students in Asynchronous Learning with Generative AI. ACM, 2024, s. 1-21. Dostupné na: https://arxiv.org/abs/2410.04365v1

2024  [01] Formation of students' research skills and abilities with the help of Mobile Learning in the course of general physics / Sakibayeva, Bela; Sakibayev, Spartak. DOI 10.54919/physics/55.2024.256ma7. In: Scientific Herald of Uzhhorod University. Series Physics. ISSN 24158038. č. 55 (2024), s. 2567-2575. Scopus

2024  [01] BASTIAN, Adolf. The Role and Impact of Information Technology in the World of Education in Indonesia. DOI 10.70082/esiculture.vi.978. In: Evolutionary Studies in Imaginative Culture. ISSN 24729884. ISSN (online) 24729876. Roč. 8, č. 1 (2024), s. 885-891. Scopus

2024  [02] KORMIĽCEVA, E.A.; SOKUR, E.A.; FILIMONOV, V.A.; ŠMAKOVA, A.P.; BURMISTROVA, N.A. Opredelenie i ocenka funkcij pedagoga-prodjusera dlja podgotovki ekonomistov v sovremennych uslovijach cifrovizaciji sistemy obrazovanija. In: Science for Education Today. 2024, 14(1), s. 149-166. ISSN 2658-6762.

2024  [02] CHALMETA, R., BARBEITO-CAAMANO, A.M. Framework for using online social networks for sustainability awareness. In: Online Information Review. 2024, 48(2), s. 334-353.

2023  [02] SOLANO, J.J.B., SOLANO, R.B., ESTEBAN, A.M. Prácticas digitales y sostenibilidad socioambienta en la educación básica de las Smart Cities. In: Revista de Educación a Distancia. 2023, 72(23), s. 1-35.

2023  [02] NOGUERA-FRUCTUOSO, I., VALDIVIA-VIZARETTA, P. Teachers' and students' perspectives on the intensive use of technology for teaching and learning. In: Educar. 2023, 59(1), s. 213-229. ISSN 0211-819X.

2023  [01] Level of satisfaction of hybrid and online educational systems in university students during Post-Pandemic times / Gutierrez-Aguilar, Olger; Gutierrez-Aguilar, Anani; Chicana-Huanca, Sandra. DOI 10.23919/CISTI58278.2023.10211367. In: Iberian Conference on Information Systems and Technologies, CISTI. 2023. ISBN [9789893347928]. ISSN 21660727. – ISSN (online) 21660735. Scopus

2023  [01] Online Educational Game - Tool for Education in Raw Material / Molokac, M.; Alexandrova, G.; Babicova, Zdenka; Tometzova, D.; Molitoris, Lucia. DOI 10.1109/ICETA61311.2023.10343942. In: ICETA 2023 - 21st Year of International Conference on Emerging eLearning Technologies and Applications, Proceedings. 2023. ISBN [9798350370690], s. 371-374. Scopus

2023  [01] Staffing Database Application Development Based on YII Framework / Haq, Mohammad Syahidul; Samani, Muchlas; Karwanto; Roesminingsih, Erny; Murtadlo; Khamidi, Amrozi. DOI 10.18517/ijaseit.13.3.16013. In: International Journal on Advanced Science, Engineering and Information Technology. ISSN 20885334. ISSN (online) 24606952. Roč. 13, č. 3 (2023), s. 1087-1093. Scopus

2023  [02] ÜNAL, E.; YILDIZ, T.; ÜTEBAY, G.; SÜZME, K. Üniversite Ogrencilerinin E-Ogrenme Ortamina Yonelik Memnuniyetleriyle Iliskili Faktorlerin Incelenmesi. In: CAKÜ Sosyall Bilimler Enstitusus Dergisi. 2023, 15(1), s. 1-28.

2023  [02] ROHMATULLOH, et al. Scaffolding learning and its application to energy conversation field training: A bibliometric analysis. In: Jurnal Aparatur Kementerian Energi dan Sumber Daya Mineral. 2023, 7(2), s. 103.

2023  [01] Digital transformation in higher education: A qualitative evaluative study of a hybrid virtual format using a smart classroom system / Petchame, Josep; Iriondo, Ignasi; Korres, Oihane; Panos-Castro, Jessica. DOI 10.1016/j.heliyon.2023.e16675. In: HELIYON. ISSN (online) 2405-8440. Roč. 9, č. 6 (2023). WoS, Scopus

2023  [02] BILIUK, O., STEPANENKO, O., KYRYCHENKO, V. Modern Tools for Distance Education: Information and Analytical Prospectus. In: Futurity Education. 2023, 3(2), s. 251-265.

2023  [01] Social Media Influence on Students’ Knowledge Sharing and Learning: An Empirical Study / Sivakumar, Arunkumar; Jayasingh, Sudarsan; Shaik, Shahenaz. DOI 10.3390/educsci13070745. In: Education Sciences. ISSN (online) 22277102. Roč. 13, č. 7 (2023). Scopus

2023  [02] SEKWATLAKWATLA, S.P., MALELE, V. A Bibliometric Analysis of Generative Artificial intelligence Chatbots in Higher Education: A case study of African countries collaborating with developing nations. In: International Journal of Education and Development using Information and Communication Technology. 2023, 19(3), s. 39-49.

2023  [02] The Power of Virtual Literature Circles to Cultivate Text Connection through Student's Role in Reading Novel: A Case Study in Critical Reading Class / Wafiroh, Laili Hibatin; Retnaningdyah, Pratiwi; Munir, Ahmad. In: Proceedings of the 69th TEFLIN International Conference in conjunction with the 3rd English Education International Conference (EEIC). Indonézia, 2023. – ISSN 2527-8037, s. 1-6.

2023  [02] HANDAYANI, T., et al. Teacher's Efforts in Overcoming Student's Difficulty Post Distance Learning at Elementary School. In: JIP. 2023, 9(2), s. 93-103. ISSN 2527-2764.

2023  [02] SIAGAN, K.A. Survey Research Trends on English Language Teaching in Indonesia: Compare to Mathematics Teaching. In: Edukatif: Jurnal Ilmu Pendidikan. 2023, 5(6), s. 2783-2793. ISSN 2656-8063.

2023  [02] RASMINI, N.W., NGURAH WEDA, I.G.L., SATRIA WIBAWA, I.G.J. Rational Emotive Counseling Based On Krishna-Arjuna Conversation In Treating Stress In The Covid-19 Pandemic. In: Jurnal Penelitian dan Pengembangan Pendidikan. 2023, 7(2), s. 273-282. ISSN 1979-7109.

2023  [02] YERINDE, D., ER, M. Compartmental Models of the COVID-19 Pandemic: A Systematic Literature review. In: Bayburt University Journal of Science. 2023, 6(2), s. 254-267. ISSN 2667-579X.

2023  [01] HLADÍKOVÁ, V., MADLEŇÁK, A. Sharenting on social networks as an ecological form of presentation of the visual content exposed to the influence of groundswell. In: Danube. 2023, 14(2), s. 89-106. Scopus

2023  [02] AL-ABSY, M.S.M. Effects of COVID-19 Pandemic on Accounting Students' Capability to Use Technology. In: International Journal of Learning, Teaching and Educational Research. 2023, 22(1), pp. 247-267.

2022  [01] How to Promote Online Education through Educational Software-An Analytical Study of Factor Analysis and Structural Equation Modeling with Chinese Users as an Example / Wang, Zheng ; Jiang, Qianling; Li, Zichao. DOI 10.3390/systems10040100. In: Systems [elektronický dokument] . – Basel (Švajčiarsko) : Multidisciplinary Digital Publishing Institute. – ISSN (online) 2079-8954. – Roč. 10, č. 4 (2022). Scopus

2022  [01] TYMCHENKO, O., et al. Determining the Priority of Factors Influencing the Selection of Information Technology for Distance Education. In: Unternational Scientific and Technical Conference Sciences and Information Technologies. 2022, vol. 2022, pp. 279-283. Scopus

2022  [01] Qualitative Analysis of Use of ICTs and Necessary Personal Competencies (Self-Efficacy, Creativity and Emotional Intelligence) of Future Teachers: Implications for Education / Molero Jurado, Maria del Mar; Simon Marquez, Maria del Mar; Martinez, Africa Martos; Barragan Martin, Ana Belen; Perez-Fuentes, Maria Del Carmen; Gazquez Linares, Jose Jesus. DOI 10.3390/su141912257. In: SUSTAINABILITY. – ISSN (online) 2071-1050. – Roč. 14, č. 19 (2022). WoS

2022  [01] Analysis of MOOC Quality Requirements for Landscape Architecture Based on the KANO Model in the Context of the COVID-19 Epidemic / Qiao, Lifang; Zhang, Yichuan. DOI 10.3390/su142315775. In: SUSTAINABILITY. – ISSN (online) 2071-1050. – Roč. 14, č. 23 (2022). WoS

2022  [01] Evaluation of Online and Offline Communication Skills in Higher Education / Cirtita-Buzoianu, Cristina; Tzafilkou, Katerina; Mata, Liliana; Amalancei, Brindusa-Mariana. DOI 10.3390/su142417039. In: SUSTAINABILITY. – ISSN (online) 2071-1050. – Roč. 14, č. 24 (2022). WoS

2022  [01] Designing and Delivering Experiential Journalism Tasks in Online Environments: A Framework Grounded in Cognitive Apprenticeship Theory / Delaney, Brian. DOI 10.1080/1461670X.2022.2150263. In: JOURNALISM STUDIES. – ISSN 1461-670X. – ISSN (online) 1469-9699. – 2022. WoS

2022  [02] NURSULISTIYO, E., et al. Perception Scale of Online Learning in the Indonesian Context During the Covid-19 Pandemic: Psychometric Properties Based on the Rasch Model. In: Indonesian Review of Physics. 2022, 5(2), s. 49-56. ISSN 2621-3761.

2022  [01] WANG, Z., JIANG, Q., LI, Z. How to Promote Online Education through Educational Software-An Analytical Study of Factor Analysis and Structural Equation Modeling with Chinese Users as an Example. In: SYSTEMS. 2022, roč. 10, č. 4.

V3 Vedecký výstup publikačnej činnosti z časopisu – abstrakt, článok, abstrakt z podujatia, poster z podujatia, článok z podujatia

Mobile phone as a means of communication with Generation Z consumers in retail / Daniela Kollárová, Miriama Koliščáková, Andrej Trnka, 2023. - Kategória do roku 2021 ADE. DOI DOI 10.7251/EMC2301113K.

In: Časopis za ekonomiju i tržišne komunikacije = Economy and Market Communication Review = Economy and Market Communication Review. - ISSN 2232-8823, Roč. 13, č. 1 (2023), s. 113-130.

OHLASY: 1

2023  [01] MURÁR, P., KUBOVICS, M. Using AI to Create Content Designed for Marketing Communications. In: Proceedings of the 18th European Conference on Innovation and Entrepreneurship. 2023, s. 660-668. Scopus

V3 Vedecký výstup publikačnej činnosti z časopisu – abstrakt, článok, abstrakt z podujatia, poster z podujatia, článok z podujatia

Visual Communication of Festive Shop Window Displays with Customers / Daniela Kollárová ... [et al.], 2024. - Kategória do roku 2021 ADN. DOI 10.34135/ejmap-24-01-06.

In: European Journal of Media, Art and Photography. - ISSN 1339-4940, Roč. 12, č. 1 (2024), s. 104-111 [print, online].

[Kollárová Daniela (30%) - Habiňáková Eva (30%) - Tománková Andrea (20%) - Kushnarevych Andrii (20%)]

V2 Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka – kapitola, príspevok, abstrakt, abstrakt z podujatia, poster z podujatia, príspevok z podujatia

AR and VR as a Shaping Trend in Consumer Behaviour / Andrii Kushnarevych, Daniela Kollárová, 2023. - Kategória do roku 2021 AFC. Príspevok je indexovaný v Scopus. DOI 10.34190/ecie.18.1.1460.

In: Proceedings of the 18th European Conference on Innovation and Entrepreneurship. 1. part.. 1 : part. / Edited by Fernando Moreira and Shital Jayantilal. - 1. vyd. - Reading : Academic Conferences International Limited, 2023. - ISBN 978-1-914587-82-5. - ISSN 2049-1050, s. 501-508 [online].

Kushnarevych Andrii (80%) - Kollárová Daniela (20%)

Ohlasy (3)

2025  [01] New Strategic Deployment of Augmented and Virtual Reality for Enhancing Purchase Intentions and Brand Attitudes / Altarifi, Shadi; Zraqou, Jamal; Omar, Firas; Momani, Raed. DOI 10.56294/dm2025552. In: Data and Metadata. ISSN (online) 29534917. Roč. 4 (2025). Scopus

2024  [02] MEIREZALDI, Onni. The New Realm of Digital Advertising: Unveiling the Impact and Opportunities of Augmented Reality and Virtual Try-Ons-Title. In: Management Studies and Entrepreneurship Journal. 2024, 5(2), s. 5013-5023.

2024  [02] TIOLULOPE OYEWOLE, A., et al. Augmented and virtual reality in financial services: A review of emerging applications. In: World Journal of Advanced Research and Reviews. 2024, 21(3), s. 551-567. ISSN 2581-9615.

VI.4 - Najvýznamnejšie ohlasy na výstupy tvorivej činnosti

V3 Vedecký výstup publikačnej činnosti z časopisu – abstrakt, článok, abstrakt z podujatia, poster z podujatia, článok z podujatia

Trends in education during the pandemic: modern online technologies as a tool for the sustainability of university

education in the field of media and communication studies / Anna Hurajová, Daniela Kollárová, Ladislav Huraj, 2022. DOI DOI 10.1016 j.heliyon.2022.e09367. In: Heliyon. - ISSN 2405-8440, Roč. 8, č. 5 (2022), s. 1-17 [online].

[Hurajová Anna (40%) - Kollárová Daniela (40%) - Huraj Ladislav (20%)]

 

OHLASY: 33

2025  [01] Effects of Online Learning Environments to the Academic Performance of Students / Horváth, András; Farkas, Gabriella. DOI 10.1109/SAMI63904.2025.10883321. In: Proceedings of the International Symposium on Applied Machine Intelligence and Informatics Sami. ISSN 28360834. ISSN (online) 27679438. 2025, s. 407-412. Scopus

2025  [01] INTEGRATION OF EDUCATION AIMED AT DEVELOPING THE KNOWLEDGE AND SKILLS OF THE STUDENT REFLECTING THE REQUIREMENTS OF THE 21ST CENTURY / Chodasová, Zuzana; Takáčová, Miriam. DOI 10.35011/IDIMT-2025-381. In: Idimt 2025 ICT in Business AI Everywhere Glory and Disgrace of AI 33rd Interdisciplinary Information Management Talks. 2025. ISBN [9783991518563], s. 381-390. Scopus

2024  [02] WANG, T.; WU, T.; LIU, H.; BROWN, CH.; CHEN, Y. Generative Co-Learners: Enhancing Cognitive and Social Presence of Students in Asynchronous Learning with Generative AI. ACM, 2024, s. 1-21. Dostupné na: https://arxiv.org/abs/2410.04365v1

2024  [01] Formation of students' research skills and abilities with the help of Mobile Learning in the course of general physics / Sakibayeva, Bela; Sakibayev, Spartak. DOI 10.54919/physics/55.2024.256ma7. In: Scientific Herald of Uzhhorod University. Series Physics. ISSN 24158038. č. 55 (2024), s. 2567-2575. Scopus

2024  [01] BASTIAN, Adolf. The Role and Impact of Information Technology in the World of Education in Indonesia. DOI 10.70082/esiculture.vi.978. In: Evolutionary Studies in Imaginative Culture. ISSN 24729884. ISSN (online) 24729876. Roč. 8, č. 1 (2024), s. 885-891. Scopus

2024  [02] KORMIĽCEVA, E.A.; SOKUR, E.A.; FILIMONOV, V.A.; ŠMAKOVA, A.P.; BURMISTROVA, N.A. Opredelenie i ocenka funkcij pedagoga-prodjusera dlja podgotovki ekonomistov v sovremennych uslovijach cifrovizaciji sistemy obrazovanija. In: Science for Education Today. 2024, 14(1), s. 149-166. ISSN 2658-6762.

2024  [02] CHALMETA, R., BARBEITO-CAAMANO, A.M. Framework for using online social networks for sustainability awareness. In: Online Information Review. 2024, 48(2), s. 334-353.

2023  [02] SOLANO, J.J.B., SOLANO, R.B., ESTEBAN, A.M. Prácticas digitales y sostenibilidad socioambienta en la educación básica de las Smart Cities. In: Revista de Educación a Distancia. 2023, 72(23), s. 1-35.

2023  [02] NOGUERA-FRUCTUOSO, I., VALDIVIA-VIZARETTA, P. Teachers' and students' perspectives on the intensive use of technology for teaching and learning. In: Educar. 2023, 59(1), s. 213-229. ISSN 0211-819X.

2023  [01] Level of satisfaction of hybrid and online educational systems in university students during Post-Pandemic times / Gutierrez-Aguilar, Olger; Gutierrez-Aguilar, Anani; Chicana-Huanca, Sandra. DOI 10.23919/CISTI58278.2023.10211367. In: Iberian Conference on Information Systems and Technologies, CISTI. 2023. ISBN [9789893347928]. ISSN 21660727. – ISSN (online) 21660735. Scopus

2023  [01] Online Educational Game - Tool for Education in Raw Material / Molokac, M.; Alexandrova, G.; Babicova, Zdenka; Tometzova, D.; Molitoris, Lucia. DOI 10.1109/ICETA61311.2023.10343942. In: ICETA 2023 - 21st Year of International Conference on Emerging eLearning Technologies and Applications, Proceedings. 2023. ISBN [9798350370690], s. 371-374. Scopus

2023  [01] Staffing Database Application Development Based on YII Framework / Haq, Mohammad Syahidul; Samani, Muchlas; Karwanto; Roesminingsih, Erny; Murtadlo; Khamidi, Amrozi. DOI 10.18517/ijaseit.13.3.16013. In: International Journal on Advanced Science, Engineering and Information Technology. ISSN 20885334. ISSN (online) 24606952. Roč. 13, č. 3 (2023), s. 1087-1093. Scopus

2023  [02] ÜNAL, E.; YILDIZ, T.; ÜTEBAY, G.; SÜZME, K. Üniversite Ogrencilerinin E-Ogrenme Ortamina Yonelik Memnuniyetleriyle Iliskili Faktorlerin Incelenmesi. In: CAKÜ Sosyall Bilimler Enstitusus Dergisi. 2023, 15(1), s. 1-28.

2023  [02] ROHMATULLOH, et al. Scaffolding learning and its application to energy conversation field training: A bibliometric analysis. In: Jurnal Aparatur Kementerian Energi dan Sumber Daya Mineral. 2023, 7(2), s. 103.

2023  [01] Digital transformation in higher education: A qualitative evaluative study of a hybrid virtual format using a smart classroom system / Petchame, Josep; Iriondo, Ignasi; Korres, Oihane; Panos-Castro, Jessica. DOI 10.1016/j.heliyon.2023.e16675. In: HELIYON. ISSN (online) 2405-8440. Roč. 9, č. 6 (2023). WoS, Scopus

2023  [02] BILIUK, O., STEPANENKO, O., KYRYCHENKO, V. Modern Tools for Distance Education: Information and Analytical Prospectus. In: Futurity Education. 2023, 3(2), s. 251-265.

2023  [01] Social Media Influence on Students’ Knowledge Sharing and Learning: An Empirical Study / Sivakumar, Arunkumar; Jayasingh, Sudarsan; Shaik, Shahenaz. DOI 10.3390/educsci13070745. In: Education Sciences. ISSN (online) 22277102. Roč. 13, č. 7 (2023). Scopus

2023  [02] SEKWATLAKWATLA, S.P., MALELE, V. A Bibliometric Analysis of Generative Artificial intelligence Chatbots in Higher Education: A case study of African countries collaborating with developing nations. In: International Journal of Education and Development using Information and Communication Technology. 2023, 19(3), s. 39-49.

2023  [02] The Power of Virtual Literature Circles to Cultivate Text Connection through Student's Role in Reading Novel: A Case Study in Critical Reading Class / Wafiroh, Laili Hibatin; Retnaningdyah, Pratiwi; Munir, Ahmad. In: Proceedings of the 69th TEFLIN International Conference in conjunction with the 3rd English Education International Conference (EEIC). Indonézia, 2023. – ISSN 2527-8037, s. 1-6.

2023  [02] HANDAYANI, T., et al. Teacher's Efforts in Overcoming Student's Difficulty Post Distance Learning at Elementary School. In: JIP. 2023, 9(2), s. 93-103. ISSN 2527-2764.

2023  [02] SIAGAN, K.A. Survey Research Trends on English Language Teaching in Indonesia: Compare to Mathematics Teaching. In: Edukatif: Jurnal Ilmu Pendidikan. 2023, 5(6), s. 2783-2793. ISSN 2656-8063.

2023  [02] RASMINI, N.W., NGURAH WEDA, I.G.L., SATRIA WIBAWA, I.G.J. Rational Emotive Counseling Based On Krishna-Arjuna Conversation In Treating Stress In The Covid-19 Pandemic. In: Jurnal Penelitian dan Pengembangan Pendidikan. 2023, 7(2), s. 273-282. ISSN 1979-7109.

2023  [02] YERINDE, D., ER, M. Compartmental Models of the COVID-19 Pandemic: A Systematic Literature review. In: Bayburt University Journal of Science. 2023, 6(2), s. 254-267. ISSN 2667-579X.

2023  [01] HLADÍKOVÁ, V., MADLEŇÁK, A. Sharenting on social networks as an ecological form of presentation of the visual content exposed to the influence of groundswell. In: Danube. 2023, 14(2), s. 89-106. Scopus

2023  [02] AL-ABSY, M.S.M. Effects of COVID-19 Pandemic on Accounting Students' Capability to Use Technology. In: International Journal of Learning, Teaching and Educational Research. 2023, 22(1), pp. 247-267.

2022  [01] How to Promote Online Education through Educational Software-An Analytical Study of Factor Analysis and Structural Equation Modeling with Chinese Users as an Example / Wang, Zheng ; Jiang, Qianling; Li, Zichao. DOI 10.3390/systems10040100. In: Systems [elektronický dokument] . – Basel (Švajčiarsko) : Multidisciplinary Digital Publishing Institute. – ISSN (online) 2079-8954. – Roč. 10, č. 4 (2022). Scopus

2022  [01] TYMCHENKO, O., et al. Determining the Priority of Factors Influencing the Selection of Information Technology for Distance Education. In: Unternational Scientific and Technical Conference Sciences and Information Technologies. 2022, vol. 2022, pp. 279-283. Scopus

2022  [01] Qualitative Analysis of Use of ICTs and Necessary Personal Competencies (Self-Efficacy, Creativity and Emotional Intelligence) of Future Teachers: Implications for Education / Molero Jurado, Maria del Mar; Simon Marquez, Maria del Mar; Martinez, Africa Martos; Barragan Martin, Ana Belen; Perez-Fuentes, Maria Del Carmen; Gazquez Linares, Jose Jesus. DOI 10.3390/su141912257. In: SUSTAINABILITY. – ISSN (online) 2071-1050. – Roč. 14, č. 19 (2022). WoS

2022  [01] Analysis of MOOC Quality Requirements for Landscape Architecture Based on the KANO Model in the Context of the COVID-19 Epidemic / Qiao, Lifang; Zhang, Yichuan. DOI 10.3390/su142315775. In: SUSTAINABILITY. – ISSN (online) 2071-1050. – Roč. 14, č. 23 (2022). WoS

2022  [01] Evaluation of Online and Offline Communication Skills in Higher Education / Cirtita-Buzoianu, Cristina; Tzafilkou, Katerina; Mata, Liliana; Amalancei, Brindusa-Mariana. DOI 10.3390/su142417039. In: SUSTAINABILITY. – ISSN (online) 2071-1050. – Roč. 14, č. 24 (2022). WoS

2022  [01] Designing and Delivering Experiential Journalism Tasks in Online Environments: A Framework Grounded in Cognitive Apprenticeship Theory / Delaney, Brian. DOI 10.1080/1461670X.2022.2150263. In: JOURNALISM STUDIES. – ISSN 1461-670X. – ISSN (online) 1469-9699. – 2022. WoS

2022  [02] NURSULISTIYO, E., et al. Perception Scale of Online Learning in the Indonesian Context During the Covid-19 Pandemic: Psychometric Properties Based on the Rasch Model. In: Indonesian Review of Physics. 2022, 5(2), s. 49-56. ISSN 2621-3761.

2022  [01] WANG, Z., JIANG, Q., LI, Z. How to Promote Online Education through Educational Software-An Analytical Study of Factor Analysis and Structural Equation Modeling with Chinese Users as an Example. In: SYSTEMS. 2022, roč. 10, č. 4.

V1 Vedecký výstup publikačnej činnosti ako celok – monografia, kritická pramenná edícia, kritický komentovaný preklad, kartografické dielo, katalóg umeleckých diel, editovaná kniha, zborník

Retail Marketing Communication and the Consumer Behaviour of Selected Generations / Alena Kusá, Tomáš Fašiang, Daniela Kollárová. - 1. vyd. - Oxford : Peter Lang, 2022. - Kategória do roku 2021 AAA. Publikácia je indexovaná v databáze Scopus. - 192 s. [9,64AH]. - ISBN 978-1-80079-855-7.

[Kusá Alena (33 [3,20 AH]%) - Fašiang Tomáš (34 [3,24 AH]%) - Kollárová Daniela (33 [3,20 AH]%)]

Ohlasy (5)

2024  [01] Localization and expansion of grocery stores of selected retail chains in the Czech Republic and Slovakia / Danielová, Katarína; Trembošová, Miroslava. DOI 10.1016/j.cities.2025.106377. In: Cities. ISSN 0264-2751. ISSN (online) 1873-6084. Roč. 167 (2025), s. 1-13. Scopus

2024  [02] BEDNÁRIK, J.; NAGYOVÁ, N. The Environmental, Social and Economic Pillar Of Socially Responsible Marketing as a Necessary Condition for Increasing the Competitiveness of Medium-Sized Enterprises in Selected Regions of Slovakia in the Context of Used Media. In: Media Literacy and Academic Research. 2024, 7(1), s. 114-128.

2023  [01] CASTILLO, Rafael C. Dostoevsky on Guadalupe Street: Writings from the Edge. DOI 10.3726/b19771. In: Dostoevsky on Guadalupe Street: Writings from the Edge. 2023. ISBN 9781433197895. ISBN 9781433197888, s. 1-139. Scopus

2023  [01] ROJAS, C.A.A.The combatant: A che guevara enigma. DOI 10.3726/b20548. 2023. ISBN 9781636670850. ISBN 9781636670874, s. 1-102. Scopus

2023  [02] MINÁRIKOVÁ, J., RADOŠINSKÁ, J., VIŠŇOVSKÝ, J. Východiská výskumu v mediálnych a komunikačných štúdiách. Trnava: FMK UCM, 2023. ISBN 978-80-572-0355-1. s. 119.

AAB Vedecké monografie vydané v domácich vydavateľstvách

Podpora predaja pri komunikácii s vybranými cieľovými skupinami / Daniela Kollárová ; recenzenti: Anna Zaušková, Aleš Hes. - 1. vyd. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2014. - 109 s. - ISBN 978-80-8105-618-5.

[Kollárová Daniela (100%)]

Ohlasy (8)

2022  [02] ŠIMEKOVÁ, T., NAGYOVÁ, N. Marketingová komunikácia vybraného subjektu. In: Zborník ŠVOaUK 2022. Trnava: FMK UCM, 2022, s. 121. ISBN 978-80-572-0282-0.

2021  [02] FAŠIANG, T. The relation between the generational preference and the choice of the type of retail. In: Marketing Identity. Trnava: FMK UCM, 2021, s. 277-282. ISBN 978-80-572-0220-2.

2021  [02] MRÁČEK, P., MILICHOVSKÝ, F. Influence of communication tools on customer behaviour within a food product after declared consumption date in global retail. In: The 20th International Scientific Conference Globalization and its Socio-Economic Consequences 2020. Les Ulis: Édition Diffusion Presse Sciences, 2021. SHS Web of Conferences, ISSN 2261-2424 ; 92, s. 1-7.

2021  [4] HUDÁKOVÁ, V. Vplyv marketingovej komunikácie na prosperitu rozhlasovej stanice. In: Marketing identity: nové zmeny, nové šance. Trnava: FMK UCM, 2021, s. 52-63. ISBN 978-80-572-0219-6.

2020  [1] MILICHOVSKÝ, F., MRÁČEK, P. Customers' behaviour during purchasing vegetarian products in global retail environment. In: 19th International scientific conference Globalization and its socio-economic consequences 2019 - sustainability in the global-knowledge economy. 2020, art. no. 04016. SHS Web of Conferences, vol. 74. WoS

2019  [4] KOTELEŠ, M., KUSÁ, A. Online vs. offline v e-shopoch. In: Marketing Identity 2019: Offline Is the New Online - aktuálne výzvy onlinovej a offlinovej komunikácie. Trnava: FMK UCM, 2019, s. 289. ISBN 978-80-572-0039-0.

2019  [2] MRÁČEK, P., MILICHOVSKÝ, F. Influence of in-store marketing and customers' behaviour in outdoor shops. In: Marketing Identity: Offline Is the New Online. Trnava: FMK UCM, 2019, s. 665. ISBN 978-80-572-0038-3. WoS

2018  [2] MILICHOVSKÝ, F., MRÁČEK, P. Customers ́ behaviour according to their reaction on communication of vegetarianism in Czech Republic. In: Marketing Identity: Digital Mirrors - part I. Trnava: FMK UCM, 2018, s. 392, 396. ISBN 978-80-8105-984-1. WoS

AFD Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách

Globalisation and its impact on the creation of sustainable points of purchase / Daniela Kollárová, 2020. - Príspevok je indexovaný v databáze WoS Core Collection. DOI DOI 10.1051/shsconf/20207404011. In: Globalization and its socio-economic consequences : sustainability in the global-knowledge economy : 19th international scientific conference : [conference proceedings] : sustainability in the global-knowledge economy : 19th international scientific conference : [conference proceedings] / Tomáš Klieštik (ed.). - 1 vyd. - Žilina : Žilinská univerzita v Žiline, 2020. - (ISSN 2261-2424, SHS Web of Conferences, ISSN 2261-2424 ; 74). - ISSN 2261-2424, s. 1-6.


OHLASY:

2021 [01] HADRIAN, P., MILICHOVSKY, F., MRACEK, P. The Concept of Strategic Control in Marketing Management in Connection to Measuring Marketing Performance. In: SUSTAINABILITY. 2021, roč. 13, č. 7, art. no. 3887. WoS


2021 [02] MRÁČEK, P., MILICHOVSKÝ, F. Influence of communication tools on customer behaviour within a food product after declared consumption date in global retail. In: The 20th International Scientific Conference Globalization and its Socio-Economic Consequences 2020. Les Ulis: Édition Diffusion Presse Sciences, 2021. SHS Web of Conferences, ISSN 2261-2424 ; 92, s. 1-7.


VI.5 - Účasť na riešení (vedení) najvýznamnejších vedeckých projektov alebo umeleckých projektov za posledných šesť rokov

VEGA 1/0606/21 - spoluriešiteľ vedeckého projektu Zmena preferencií v nákupnom správaní spotrebiteľov v kontexte dynamiky vývoja nástrojov marketingovej komunikácie. Vedúci projektu: Ing. Tomáš Fašiang, PhD.

VEGA 1/0283/15 Aspekty marketingovej komunikácie v oblasti procesu tvorby hodnoty zákazníka na trhu B2C v kontexte s maximalizáciou trhového podielu v nákupnom spáde maloobchodu, vedúca projektu: prof. Ing. Alena Kusá, PhD., doba riešenia: 2015-2017, členka riešiteľského kolektívu

VEGA 1/0640/15 Koncepcia Phygital a jej uplatnenie v udržateľnom integrovanom environmentálnom manažmente podnikov, doba riešenia: 2015 – 2017, vedúca projektu: prof. Ing. Anna Zaušková, PhD., členka riešiteľského kolektívu

VEGA č. 1/0334/24 Význam interakčných väzieb ovplyvňujúcich nákupný rozhodovací proces vybraného spotrebiteľského segmentu v kontexte identifikácie kľúčových komunikačných a výkonnostných metrík B2C trhu. Doba riešenia: 2024 - 2026. Vedúca projektu.

VII. - Prehľad aktivít v organizovaní vysokoškolského vzdelávania a tvorivých činností

VII.a - Aktivita, funkcia VII.b - Názov inštitúcie, grémia VII.c - Časové vymedzenia pôsobenia
členka redakčnej rady domáceho vedeckého časopisu (WoS) Communication Today FMK UCM v Trnave od 2010 doposiaľ
členka zahraničnej profesijnej spoločnosti Česká marketingová společnost od 2013 doposiaľ
členka zahraničnej profesijnej spoločnosti WoodEMA od 2012 doposiaľ
členka zahraničnej profesijnej spoločnosti POPAI CE od 2020 doposiaľ
členka Vedeckého výboru konferencie Marketing Identity FMK UCM v Trnave od 2010 doposiaľ
členka Rady kvality FMK FMK UCM v Trnave od 2021 doposiaľ
členka Rady pre vnútorné hodnotenie kvality UCM v Trnave UCM v Trnave od 2022 doposiaľ
členka zahraničnej profesijnej spoločnosti ESMA od 2021 doposiaľ
členka zahraničnej profesijnej spoločnosti Klub učitelú marketingu od 2019 doposiaľ
členka organizačného a programového výboru medzinárodnej vedeckej konferencie Marketing and Media Identity FMK UCM v Trnave od 2022 doposiaľ
podpredsedníčka Rady pre vnútorné hodnotenie kvality UCM v Trnave UCM v Trnave od 02/2023
členka Odborovej komisie pre doktorandské štúdium FMK UCM v Trnave 2023-2027
členka redakčnej rady zahraničného odborného časopisu Scientia et Societas od 06/2023 doposiaľ

VIII. - Prehľad zahraničných mobilít a pôsobenia so zameraním na vzdelávanie a tvorivú činnosť v študijnom odbore

VIII.a - Názov inštitúcie VIII.b - Sídlo inštitúcie VIII.c - Obdobie trvania pôsobenia/pobytu (uviesť dátum odkedy dokedy trval pobyt) VIII.d - Mobilitná schéma, pracovný kontrakt, iné (popísať)
Univerzita Jana Amose Komenského Roháčova 1148/63, 130 00 Praha 3 10. 6. 2013 – 14. 6. 2013 Erasmus+
Vysoká škola finanční a správní Estonská 500, 101 00 Praha 10 16. 6. 2014 – 18. 6. 2014 Erasmus+
University of Dubrovnik Ul. branitelja Dubrovnika 29, 20000, Dubrovnik 4. 5. 2015 – 8. 5. 2015 Erasmus+
Saxion University of Appplied Sciences M. H. Tromplaan 28, 7513 AB Enschede 12. 3. 2017 – 17. 3. 2017 Erasmus+
Brno University of Technology, Antonínská 548/1, 601 90 Brno 23. 5. 2022 - 27. 5. 2022 Erasmus+
Institution of SpainBcn-Barcelona Carrer del Pare Lainez, 19 - 08025 Barcelona 10.3.2025 - 14.3.2025 Erasmus+, mobilita zamestnancov za účelom odbornej prípravy

IX. - Iné relevantné skutočnosti

Dátum poslednej aktualizácie
2025-09-18