Meno:
|
Ing. Tamás Darázs, PhD. | |
Email:
|
darazs1@ucm.sk | |
Homepage:
|
http:// | |
Fakulta/Univerzita:
|
FMK UCM
-
Fakulta masmediálnej komunikácie UCM
|
|
Pracovisko:
|
KMARK
-
Katedra marketingovej komunikácie
|
III.a - Zamestnanie-pracovné zaradenie | III.b - Inštitúcia | III.c - Časové vymedzenie |
---|---|---|
Odborná asistent | FMK UCM v Nitre | 2022-2023 |
Marketingový manažér | Meulbauer technologies s. r. o. | 2018 |
Marketingový manažér | Darex, s. r. o. | 2014-2019 |
IV.a - Popis aktivity, názov kurzu (ak išlo o kurz), iné | IV.b - Názov inštitúcie | IV.c - Rok |
---|---|---|
Jazykový kurt - Unicert C1 - Nemecký jazyk | SPU v Nitre | 2017 |
Creative Skills for Innovation: Design Thinking | FMK UCM v Trnave | 2021 |
Štatistické metódy vo výskume, FMK UCM | Štatistické metódy vo výskume, FMK UCM | 2021 |
Štatistické metódy vo výskume, FMK UCM | FMK UCM | 2022 |
Prvky interaktivity v online výučbe: nástroje Kahoot, Mentimeter, Google Jamboard | FMK UCM | 2021 |
Marketing Rulezz 2021 | PS DIGITAL | 2021 |
Design Thinking Kick off workshop | KIUUB | 2021 |
Pokročilí funkcie MS Teams | FMK UCM | 2021 |
Marketing Rulezz 2022 | PS DIGITAL | 2022 |
Design Thinking workshopy | KIUUB | 2022 |
Hodnotenie študentov v rámci VŠ predmetov – Ako rozvíjať soft skills u študentov? | FMK UCM | 2022 |
Školenie Proces výskumu v neurolabe od A po ZET | FMK UCM | 2023 |
Workshopy k tvorbe stratégie značky s Pavlom Minárom | FMK UCM | 2023 |
V.1.a - Názov profilového predmetu | V.1.b - Študijný program | V.1.c - Stupeň | V.1.d - Študijný odbor |
---|---|---|---|
Procesy v marketingu a marketingovej komunikácii | Marketingová komunikácia | druhý | Mediálne a komunikačné štúdiá |
Teória a prax marketingového výskumu | Marketingová komunikácia | prvý | Mediálne a komunikačné štúdiá |
V.5.a - Názov predmetu | V.5.b - Študijný program | V.5.c - Stupeň | V.5.d - Študijný odbor |
---|---|---|---|
Marketing Služieb | mediálne a komunikačné štúdiá | prvý | Marketingová komunikcia |
Psychógia reklamy | mediálne a komunikačné štúdiá | prvý | Marketingová komunikácia |
ADM Vedecké práce v zahraničných časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo SCOPUS
The art of tourism marketing as a way to a sustainable restart after the pandemic / Jarmila Šalgovičová ... [et al.], 2021.
In: AD ALTA : Journal of Interdisciplinary Research. - ISSN 1804-7890, Roč. 11, č. 1 (2021), s. 278-286.
ADM Vedecké práce v zahraničných časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo SCOPUS
Testing of Standardized Advertising Slogans Within the Marketing Communication of Sustainable and Local Foods in Order to Reveal Consumer Preferences / Alena Kusá ... [et al.], 2021. DOI DOI 10.3389/fsufs.2021.703223.
In: Frontiers in Sustainable Food Systems. - ISSN 2571-581X, Roč. 5, č. júl (2021), s. [1-9] [online].
ADN Vedecké práce v domácich časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo SCOPUS
Impact of the corona crisis on marketing communication focused on tourism / Tamás Darázs, Jarmila Šalgovičová, 2021.
In: Communication Today. - ISSN 1338-130X, Roč. 12, č. 1 (2021), s. 148-160.
AFC Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
Consumer personality and its influence on consumer emotional behavior and decision-making in the food products market / Lenka Havettová, Tamás Darázs, 2021. DOI DOI 10.7441/dokbat.2021.17.
In: DOKBAT 2021 : 17th Annual International Bata Conference for Ph.D. Students and Young Researchers :
AFC Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
Consumer behaviour while watching an advertising spot / Tamás Darázs, Ľuboš Jurečka, 2020. DOI DOI 10.7441/dokbat.2020.08.
In: DOKBAT 2020 = proceedings : 16th Annual International Bata Conference for Ph.D. Students and Young Researchers = proceedings : 16th Annual International Bata Conference for Ph.D. Students and Young Researchers / edited by: Pavel Ondra. - 1. vyd. - Zlín : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2020. - ISBN 978-80-7454-935-9 (online). DOI DOI 10.7441/dokbat.2020, s. 88-100.
AFC Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
Consumer behaviour while watching an advertising spot / Tamás Darázs, Ľuboš Jurečka, 2020. DOI DOI 10.7441/dokbat.2020.08.
In: DOKBAT 2020 = proceedings : 16th Annual International Bata Conference for Ph.D. Students and Young Researchers = proceedings : 16th Annual International Bata Conference for Ph.D. Students and Young Researchers / edited by: Pavel Ondra. - 1. vyd. - Zlín : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2020. - ISBN 978-80-7454-935-9 (online). DOI DOI 10.7441/dokbat.2020, s. 88-100.
ADM Vedecké práce v zahraničných časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo SCOPUS
Testing of Standardized Advertising Slogans Within the Marketing Communication of Sustainable and Local Foods in Order to Reveal Consumer Preferences / Alena Kusá ... [et al.], 2021. DOI DOI 10.3389/fsufs.2021.703223.
In: Frontiers in Sustainable Food Systems. - ISSN 2571-581X, Roč. 5, č. júl (2021), s. [1-9] [online].
ADN Vedecké práce v domácich časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo SCOPUS
Impact of the corona crisis on marketing communication focused on tourism / Tamás Darázs, Jarmila Šalgovičová, 2021.
In: Communication Today. - ISSN 1338-130X, Roč. 12, č. 1 (2021), s. 148-160.
AFC Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
Consumer personality and its influence on consumer emotional behavior and decision-making in the food products market / Lenka Havettová, Tamás Darázs, 2021. DOI DOI 10.7441/dokbat.2021.17.
In: DOKBAT 2021 : 17th Annual International Bata Conference for Ph.D. Students and Young Researchers :
AFC Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
Consumer behaviour while watching an advertising spot / Tamás Darázs, Ľuboš Jurečka, 2020. DOI DOI 10.7441/dokbat.2020.08.
In: DOKBAT 2020 = proceedings : 16th Annual International Bata Conference for Ph.D. Students and Young Researchers = proceedings : 16th Annual International Bata Conference for Ph.D. Students and Young Researchers / edited by: Pavel Ondra. - 1. vyd. - Zlín : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2020. - ISBN 978-80-7454-935-9 (online). DOI DOI 10.7441/dokbat.2020, s. 88-100.
VEGA č.1/0283/15 „Aspekty marketingovej komunikácie v oblasti procesu tvorby hodnoty zákazníka na trhu B2C v kontexte s maximalizáciou trhového podielu v nákupnom spáde maloobchodu.“
VEGA 1/0078/18 Aspekty marketingovej komunikácie v manažérskych procesoch kruhovej ekonomiky,
VII.a - Aktivita, funkcia | VII.b - Názov inštitúcie, grémia | VII.c - Časové vymedzenia pôsobenia |
---|---|---|
Účasť na projekte VEGA 1/0606/21 | FMK UCM | 2021 - 2023 |
Vedenie projektu FPPV - Tvorba modernej vysokoškolskej učebnice pre vybraný predmet 1. stupňa vysokoškolského vzdelávania zameraného na marketing služieb | FMK UCM | 2023 |
Účasť na projekte VEGA - 1/0334/24 | FMK UCM | 2024 - 2026 |
Vedenie projektu - KA220-HED-F6C2B09C (ERASMUS KA220) | FMK UCM | 2024 - 2026 |
Účasť na projekte 22320126 | 2023 | 2023 - 2025 |
VIII.a - Názov inštitúcie | VIII.b - Sídlo inštitúcie | VIII.c - Obdobie trvania pôsobenia/pobytu (uviesť dátum odkedy dokedy trval pobyt) | VIII.d - Mobilitná schéma, pracovný kontrakt, iné (popísať) |
---|---|---|---|
Česká zemědělská univerzita v Praze | Kamýcká 129, 165 00 Praha-Suchdol, Česko | 04 - 06/2021 | Výskum k odbornej vedeckej práci |