Meno:
|
doc. PhDr. Denisa Jánošová, PhD., MSc. | |
Email:
|
denisa.janosova@ucm.sk | |
Homepage:
|
http:// | |
Fakulta/Univerzita:
|
FMK UCM
-
Fakulta masmediálnej komunikácie UCM
|
|
Pracovisko:
|
KMARK
-
Katedra marketingovej komunikácie
|
III.a - Zamestnanie-pracovné zaradenie | III.b - Inštitúcia | III.c - Časové vymedzenie |
---|---|---|
štátny zamestnanec | UPSVaR Trnava | 14 |
vysokoškolský pedagóg - odborný asistent | FMK UCM Trnava | 2010 - 2017 |
vysokoškolský pedagóg - docent | FMK UCM Trnava | 2017 - súčasnosť |
IV.a - Popis aktivity, názov kurzu (ak išlo o kurz), iné | IV.b - Názov inštitúcie | IV.c - Rok |
---|---|---|
Doplnkové pedagogické štúdium | FF UCM Trnava | 2009 |
Design thinking | 2020 | |
Zručnosti a základné poznatky v oblasti manažmentu projektu | FMK UCM Trnava | 2020 |
Zručnosti v aplikovanej štatistike | FMK UCM Trnava | 2020 |
Kariérové vzdelávanie | SSSMS | 2022 |
Erasmus ; Strategické partnerstvo | Európsky dialóg, o.z. | 2022 |
Pokročilé funkcie MS Teams | FMK UCM Trnava | 2022 |
Proces výskumu v neurolabe od A po ZET | FMK UCM Trnava | 2023 |
V.1.a - Názov profilového predmetu | V.1.b - Študijný program | V.1.c - Stupeň | V.1.d - Študijný odbor |
---|---|---|---|
Marketing a regionálny marketing | Vzťahy s médiami | prvý | Mediálne a komunikačné štúdiá |
V.2.a - Názov študijného programu | V.2.b - Stupeň | V.2.c - Študijný odbor |
---|---|---|
Vzťahy s médiami | prvý | Mediálne a komunikačné štúdiá |
V.5.a - Názov predmetu | V.5.b - Študijný program | V.5.c - Stupeň | V.5.d - Študijný odbor |
---|---|---|---|
Regionálny marketing | Marketingová komunikácia | prvý | Mediálne a komunikačné štúdiá |
Marketing a regionálny marketing | Vzťahy s médiami | prvý | Mediálne a komunikačné štúdiá |
Teória a prax marketingového výskumu | Marketingová komunikácia | prvý | Mediálne a komunikačné štúdiá |
Manažment I. | Marketingová komunikácia | prvý | Mediálne a komunikačné štúdiá |
Manažment II. | Marketingová komunikácia | prvý | Mediálne a komunikačné štúdiá |
Preddiplomová prax | Marketingová komunikácia | druhý | Mediálne a komunikačné štúdiá |
1.AAA Vedecké monografie vydané v zahraničných vydavateľstvách
Spotrebiteľské správanie a marketingová komunikácia v kontexte kruhovej ekonomiky / Igor Piatrov, Dominik Jánoš, Denisa Jánošová ; recenzenti: Alena Kusá, Miloš Čambál, Zbigniew Widera. - 1. vyd. - Praha : Wolters Kluwer, 2020. - 151 s. [9AH]. - ISBN 978-80-7598-948-2.
2. AAB Vedecké monografie vydané v domácich vydavateľstvách Verejnoprávnosť v mediálnom prostredí Slovenskej republiky / Milan Botík, Denisa Jánošová, Imrich Jenča ; recenzenti: Jozef Matúš, Andrej Tušer. - [1. vyd.]. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2012. - 158 s. - ISBN 978-80-8105-456-3
3. ADM Vedecké práce v zahraničných časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo SCOPUS Communication aspects in the framework of small and medium-sized enterprises and public administration bodies in the region / Denisa Jánošová, Renáta Sádecká, Lenka Labudová, 2021. In: AD ALTA : Journal of Interdisciplinary Research. - ISSN 1804-7890, Roč. 11, č. 1 (2021), s. 265-270.
4. ADM Vedecké práce v zahraničných časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo SCOPUS Analysis of support and identification of barriers to SMEs in Slovakia and in the Czech Republic / Lenka Labudová, Denisa Jánošová, 2019. DOI DOI 10.5937/sjm14-23494. In: Serbian Journal of Management : an International Journal for Theory and Practice of Management Science. - ISSN 1452-4864, Roč. 14, č. 2 (2019), s. 437-453
5. ACB Vysokoškolské učebnice vydané v domácich vydavateľstvách Možnosti inovatívnych foriem marketingovej komunikácie v regionálnom marketingu / Denisa Jánošová ; recenzenti: Anna Zaušková, Aleš Hes, Zbigniew Widera. - 1. vyd. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2018. - 171 s. - ISBN 978-80-8105-967-4.
AAA Vedecké monografie vydané v zahraničných vydavateľstvách
Spotrebiteľské správanie a marketingová komunikácia v kontexte kruhovej ekonomiky / Igor Piatrov, Dominik Jánoš, Denisa Jánošová ; recenzenti: Alena Kusá, Miloš Čambál, Zbigniew Widera. - 1. vyd. - Praha : Wolters Kluwer, 2020. - 151 s. [9AH]. - ISBN 978-80-7598-948-2.
ADM Vedecké práce v zahraničných časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo SCOPUS Communication aspects in the framework of small and medium-sized enterprises and public administration bodies in the region / Denisa Jánošová, Renáta Sádecká, Lenka Labudová, 2021. In: AD ALTA : Journal of Interdisciplinary Research. - ISSN 1804-7890, Roč. 11, č. 1 (2021), s. 265-270.
ADM Vedecké práce v zahraničných časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo SCOPUS Analysis of support and identification of barriers to SMEs in Slovakia and in the Czech Republic / Lenka Labudová, Denisa Jánošová, 2019. DOI DOI 10.5937/sjm14-23494. In: Serbian Journal of Management : an International Journal for Theory and Practice of Management Science. - ISSN 1452-4864, Roč. 14, č. 2 (2019), s. 437-453
ACB Vysokoškolské učebnice vydané v domácich vydavateľstvách Možnosti inovatívnych foriem marketingovej komunikácie v regionálnom marketingu / Denisa Jánošová ; recenzenti: Anna Zaušková, Aleš Hes, Zbigniew Widera. - 1. vyd. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2018. - 171 s. - ISBN 978-80-8105-967-4.
ADM Vedecké práce v zahraničných časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo SCOPUS The art of tourism marketing as a way to a sustainable restart after the pandemic / Jarmila Šalgovičová ... [et al.], 2021. In: AD ALTA : Journal of Interdisciplinary Research. - ISSN 1804-7890, Roč. 11, č. 1 (2021), s. 278-286.
AAB Vedecké monografie vydané v domácich vydavateľstvách Verejnoprávnosť v mediálnom prostredí Slovenskej republiky / Milan Botík, Denisa Jánošová, Imrich Jenča ; recenzenti: Jozef Matúš, Andrej Tušer. - [1. vyd.]. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2012. - 158 s. - ISBN 978-80-8105-456-3.
ohlasy:
2021 [4] SÁMELOVÁ, A. Spoločenské kontexty zrodu mediálnej verejnoprávnosti. Poslanie a služby verejnosti. In: Otázky žurnalistiky. 2021, 3-4, s. 14. ISSN 0322-7049. 2021 [3] BRNÍK, A., BOTOŠOVÁ, Ľ., KAPEC, M. Current trends in the news service of commercial radio stations in Slovakia. In: Diskursologija i mediakritika sredstv massovoj informacii. Belgorod: Politerra, 2021, s. 204. ISBN 978-5-98242-337-7. 2020 [4] BRNÍK, A., BOTOŠOVÁ, Ľ., KAPEC, M. Rozhlasová tvorba a prax. Trnava: FMK UCM, 2020. ISBN 978-80-572-0112-0. s. 131. 2018 [4] HURAJOVÁ, A., MINÁRIKOVÁ, J. TV and Broadcasting: Basic Outlines and Current Position. Trnava: FMK UCM, 2018. ISBN 978-80-8105-968-1. s. 26. 2018 [4] PREDNÁ, N., BUČKOVÁ, Z. Relácie o varení v slovenských verejnoprávnych a komerčných televíziách. In: ŠVOAUK 2018 [online] : sekcia masmediálnej komunikácie. Trnava: FMK UCM, 2018, s. 358 [2019-04-08]. ISBN 978-80-8105-981-0. Dostupné na: https://fmk.sk/download/SVOaUK-2018-Sekcia-masmedialnej-komunikacie.pdf 2016 [4] MEŠŤÁNKOVÁ, Mária. Politická komunikácia v médiách. In: Súmrak médií II. Košice: UPJŠ, 2016, s. 179, 180. ISBN 978-80-8152-419-6. 2015 [3] VIŠŇOVSKÝ, Ján. Súčasnosť a budúcnosť verejnoprávneho vysielania vo Veľkej Británii. In: Autor - Vize - Meze - Televize. Praha: Česká televize, 2015, s. 119. ISBN 978-80-7404-176-1. 2014 [2] SZKURÁKOVÁ, L., BEDNÁRIK, J. Green marketing as opportunity for innovation. In MATÚŠ, J., PETRANOVÁ, D. (eds.) Marketing Identity : Explosion of Innovations. 2014. ISBN 978-80-8105-666-6, s. 510. WoS 2014 [4] VIŠŇOVSKÝ, Ján. Televízia v Spojených štátoch amerických : história, fakty, súvislosti. Trnava : FMK UCM, 2014. ISBN 978-80-8105-608-6. s. 122. 2014 [1] VIŠŇOVSKÝ, J., LALUHOVÁ, J. Public television as a provider of human values. In European Journal of Science and Theology, 2014, vol. 10, suppl. 1, pp. 175-184. Scopus 2013 [4] VIŠŇOVSKÝ, Ján. Televízia vo Veľkej Británii : história, fakty, súvislosti. Trnava : FMK UCM, 2013. ISBN 978-80-8105-508-9. s. 106.
AFD Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Human resources and personnel marketing management in business practice from the perspective of globalization / Denisa Jánošová, 2016. - Príspevok je indexovaný v databáze Web of Science. Abstrakt príspevku je uverejnený v zborníku Globalization and its Socio-Economic Consequences : Book of Abstracts. In: Globalization and Its Socio-Economic Consequences : 16th International Scientific Conference : Proceedings / edited by Tomas Kliestik ; reviewed by Viera Bartosova, Jaroslav Belas. - Zilina : ZU - University of Zilina, 2016. - ISBN 978-80-8154-191-9, S. 767-774.
ohlasy:
2017 [1] MAZANEC, J., BIELIKOVÁ, A. Evaluation of efficiency on pribciple of data envelopment analysis as a part of personnel management. In: Finance and performance of firms in science, education, and practice. Zlín: UTB, 2017, pp. 639-652. WoS
ADM Vedecké práce v zahraničných časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo SCOPUS Analysis of support and identification of barriers to SMEs in Slovakia and in the Czech Republic / Lenka Labudová, Denisa Jánošová, 2019. DOI DOI 10.5937/sjm14-23494. In: Serbian Journal of Management : an International Journal for Theory and Practice of Management Science. - ISSN 1452-4864, Roč. 14, č. 2 (2019), s. 437-453.
ohlasy:
2021 [02] KUSÁ, A., PÁTÍK, L. Current trends in marketing communication due to changes in consumer shopping behavior Genertion Z. In: Marketing Identity. Trnava: FMK UCM, 2021, s. 435-447. ISBN 978-80-572-0220-2. 2021 [02] JÁNOŠ, D. The impact of globalization on selected aspects of marketing communication in the circular economy. In: Globalization and its Socio-Economic Consequences. Žilina: ŽU, 2021, s. 1-8. SHS Web of Conferences, 92. 2021 [01] BELÁS, J., et al. Perception of selected strategic management factors of SME in V4 countries. In: Serbian Journal of Management. 2021, 16(2), pp. 437-452. WoS 2020 [01] DVORSKÝ, J., KOZUBÍKOVÁ, L., BACOVÁ, B. The perception of business risks by smes in the Czech republic. In: Central European Business Review. 2020, roč. 9, č. 5, s. 25-44. WoS, Scopus 2020 [02] DANGHELA, M., MURMURA, F. The Impacts of EU Support Programs on SMEs: A Literature Review. In: Procedings of the ENTRENOVA. Zagreb: IRENET, 2020, s. 353-364. vol. 6. 2020 [3] JÁNOŠ, D., RYBANSKÝ, R. Waste Legislation and its Impact on Marketing Communication of the Circular Economy in Slovakia. In: Political Preferences. 2020, č. 26, s. 68. 2020 [2] RADOŠINSKÁ, J., KVETANOVÁ, Z., VIŠŇOVSKÝ, J. To thrive means to entertain: the nature of todays media industries. In: Communication Today. 2020, 11(1), s. 4-21. ISSN 1338-130X. WoS
AAB Vedecké monografie vydané v domácich vydavateľstvách Vybrané aspekty regionálneho marketingu / Denisa Jánošová ; recenzenti: Aleš Hes, Rudolf Rybanský, Jaroslav Rašner. - 1. vyd. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, Fakulta masmediálnej komunikácie, 2015. - 114 s. - ISBN 978-80-8105-746-5.
ohlasy:
2017 [3] RYBANSKÝ, R., BOTÍK, M. Teoretické koncepcie regionálneho rozvoja. In: Communication towards the prosperity of the Slovakia-Ukraine cross-border region (COPESCU). Uzhorod: Uzhorod National University, 2017, s. 277. ISBN 978-617-7333-36-3. 2016 [3] PETRANOVÁ, D., RYBANSKÝ, R., VAŠKO, P. Impact of regional development on tourism of region in Slovakia. In: The 6th Advances in Hospitality and Tourism Marketing and Management Conference. 2016, p. 103, 108. ISBN 978-0-9964244-1-7.
AFD Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Human resources and personnel marketing management in business practice from the perspective of globalization / Denisa Jánošová, 2016. - Príspevok je indexovaný v databáze Web of Science. Abstrakt príspevku je uverejnený v zborníku Globalization and its Socio-Economic Consequences : Book of Abstracts. In: Globalization and Its Socio-Economic Consequences : 16th International Scientific Conference : Proceedings / edited by Tomas Kliestik ; reviewed by Viera Bartosova, Jaroslav Belas. - Zilina : ZU - University of Zilina, 2016. - ISBN 978-80-8154-191-9, S. 767-774.
ohlasy:
2017 [1] MAZANEC, J., BIELIKOVÁ, A. Evaluation of efficiency on pribciple of data envelopment analysis as a part of personnel management. In: Finance and performance of firms in science, education, and practice. Zlín: UTB, 2017, pp. 639-652. WoS
„How to prevent SMEs failure“ 10/2018 -06/2019„How to prevent SMEs failure“ 10/2018 -06/2019
VEGA č.1/0283/15 „Aspekty marketingovej komunikácie v oblasti procesu tvorby hodnoty zákazníka na trhu B2C v kontexte s maximalizáciou trhového podielu v nákupnom spáde maloobchodu.“
VEGA 1/0078/18 Aspekty marketingovej komunikácie v manažérskych procesoch kruhovej ekonomiky,
VEGA 1/0606/21 Zmena preferencií v nákupnom správaní spotrebiteľov v kontexte dynamiky vývoja nástrojov marketingovej komunikácie.
Possibilities and barriers for Industry 4.0 implementation in SMEs in V4 countries and Serbia
VII.a - Aktivita, funkcia | VII.b - Názov inštitúcie, grémia | VII.c - Časové vymedzenia pôsobenia |
---|---|---|
Člen | VR - FMK UCM | 2016 - 2023 |
člen | Odborová komisia FMK UCM Trnava | 2018 - 2023 |
člen | Editorial team - MLAR - FMK UCM Trnava | 2015 - súčasnosť |
člen | Redakčná rada - SLOVAK JOURNAL of HEALTH SCIENCES | 2017 - súčasnosť |
člen | KUM - Česká republika | 2016 - súčasnosť |
člen | Polish Communication Association | 2021 - súčasnosť |
člen | POPAI Central Europe | 2019 - súčasnosť |
člen | ČMS | 2019 - súčasnosť |
VIII.a - Názov inštitúcie | VIII.b - Sídlo inštitúcie | VIII.c - Obdobie trvania pôsobenia/pobytu (uviesť dátum odkedy dokedy trval pobyt) | VIII.d - Mobilitná schéma, pracovný kontrakt, iné (popísať) |
---|---|---|---|
THE UNIVERSITY OF INFORMATION TECHNOLOGY AND MANAGEMENT | Sucharskiego 2, Rzeszow, Poland | 14.03.2016 – 18.03.2016 | Erasmus+ |
UNIVERSITY OF ECONOMICS IN KATOWICE | Ul. 1 Maja 50, Katowice, Poland | 09.04.2018 – 12.04.2018 | Erasmus+ |
Vysoká škola finanční a správní | Estonská 600, Praha, ČR | 06.05.2019 – 10.05.2019 | Erasmus+ |
UNIVERSITY OF ECONOMICS IN KATOWICE | Ul. 1 Maja 50, Katowice, Poland | 11.11.2019 – 15.11.2019 | Erasmus+ |
University of Belgrade, Technical faculty in Bor (Srbsko) | Vojske Jugoslavije 12, Bor, 19210, Serbia | 2018 - 2020 | V4 visegrad fund |
UNIVERSITY OF ECONOMIC | Ul. 1 Maja 50, Katowice, Poľsko | 09.05.2022-13.05.2022 | Erasmus+ |
UNIVERSITY OF ECONOMIC | Ul. 1 Maja 50, Katowice, Poľsko | 22.05.2023 - 26.05.2023 | Erasmus+ |
Expertízna a posudzovateľská činnosť: - vypracovávanie posudkov pre Vedeckú grantovú agentúru MŠVVaŠ SR a SAV - vypracovávanie expertných posudkov v oblasti regionálneho rozvoja