UCM
Vedecko/umelecko-pedagogická charakteristika osoby
Meno:
doc. PhDr. Denisa Jánošová, PhD., MSc.
Email:
denisa.janosova@ucm.sk
Homepage:
http://
Fakulta/Univerzita:
FMK UCM - Fakulta masmediálnej komunikácie UCM
Pracovisko:
KMARK - Katedra marketingovej komunikácie

I. - Základné údaje

I.1 - Priezvisko
Jánošová
I.2 - Meno
Denisa
I.3 - Tituly
doc. PhDr. PhD.
I.4 - Rok narodenia
1972
I.5 - Názov pracoviska
FMK UCM Trnava
I.6 - Adresa pracoviska
nám. J. Herdu 2, Trnava
I.7 - Pracovné zaradenie
docent
I.8 - E-mailová adresa
denisa.janosova@ucm.sk
I.9 - Hyperlink na záznam osoby v Registri zamestnancov vysokých škôl
I.10 - Názov študijného odboru, v ktorom osoba pôsobí na vysokej škole
Mediálne a komunikačné štúdiá
I.11 - ORCID iD
0000-003-2826-7463

II. - Vysokoškolské vzdelanie a ďalší kvalifikačný rast

II.1 - Vysokoškolské vzdelanie prvého stupňa
II.a - Názov vysokej školy alebo inštitúcie
UCM, FMK Trnava
II.b - Rok
2003
II.c - Odbor a program
Študijný odbor 3-2-3 masmediálne štúdiá SP marketingová komunikácia
II.2 - Vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa
II.a - Názov vysokej školy alebo inštitúcie
UCM, FMK Trnava
II.b - Rok
2005
II.c - Odbor a program
Študijný odbor 3-2-3 masmediálne štúdiá SP marketingová komunikácia
II.3 - Vysokoškolské vzdelanie tretieho stupňa
II.a - Názov vysokej školy alebo inštitúcie
UCM, FMK Trnava
II.b - Rok
2010
II.c - Odbor a program
Študijný odbor 3-2-3 masmediálne štúdiá SP marketingová komunikácia
II.4 - Titul docent
II.a - Názov vysokej školy alebo inštitúcie
UCM, FMK Trnava
II.b - Rok
2017
II.c - Odbor a program
Študijný odbor 3-2-3 masmediálne štúdiá SP marketingová komunikácia
II.5 - Titul profesor
II.6 - Titul DrSc.

III. - Súčasné a predchádzajúce zamestnania

III.a - Zamestnanie-pracovné zaradenie III.b - Inštitúcia III.c - Časové vymedzenie
štátny zamestnanec UPSVaR Trnava 14
vysokoškolský pedagóg - odborný asistent FMK UCM Trnava 2010 - 2017
vysokoškolský pedagóg - docent FMK UCM Trnava 2017 - súčasnosť

IV. - Rozvoj pedagogických, odborných, jazykových, digitálnych a iných zručností

IV.a - Popis aktivity, názov kurzu (ak išlo o kurz), iné IV.b - Názov inštitúcie IV.c - Rok
Doplnkové pedagogické štúdium FF UCM Trnava 2009
Design thinking Google 2020
Zručnosti a základné poznatky v oblasti manažmentu projektu FMK UCM Trnava 2020
Zručnosti v aplikovanej štatistike FMK UCM Trnava 2020
Kariérové vzdelávanie SSSMS 2022
Erasmus ; Strategické partnerstvo Európsky dialóg, o.z. 2022
Pokročilé funkcie MS Teams FMK UCM Trnava 2022
Proces výskumu v neurolabe od A po ZET FMK UCM Trnava 2023

V. - Prehľad aktivít v rámci pedagogického pôsobenia na vysokej škole

V.1 - Prehľad zabezpečovaných profilových študijných predmetov v aktuálnom akademickom roku podľa študijných programov
V.1.a - Názov profilového predmetu V.1.b - Študijný program V.1.c - Stupeň V.1.d - Študijný odbor
Marketing a regionálny marketing Vzťahy s médiami prvý Mediálne a komunikačné štúdiá
V.2 - Prehľad o zodpovednosti za uskutočňovanie, rozvoj a zabezpečenie kvality študijného programu alebo jeho časti na vysokej škole v aktuálnom akademickom roku
V.2.a - Názov študijného programu V.2.b - Stupeň V.2.c - Študijný odbor
Vzťahy s médiami prvý Mediálne a komunikačné štúdiá
V.3 - Prehľad o zodpovednosti za rozvoj a kvalitu odboru habilitačného konania a inauguračného konania v aktuálnom akademickom roku
V.4 - Prehľad vedených záverečných prác
V.4.1 - Počet aktuálne vedených prác
V.4.a - Bakalárske (prvý stupeň)
0
V.4.b - Diplomové (druhý stupeň)
10
V.4.c - Dizertačné (tretí stupeň)
1
V.4.2 - Počet obhájených prác
V.4.a - Bakalárske (prvý stupeň)
39
V.4.b - Diplomové (druhý stupeň)
81
V.4.c - Dizertačné (tretí stupeň)
4
V.5 - Prehľad zabezpečovaných ostatných študijných predmetov podľa študijných programov v aktuálnom akademickom roku
V.5.a - Názov predmetu V.5.b - Študijný program V.5.c - Stupeň V.5.d - Študijný odbor
Regionálny marketing Marketingová komunikácia prvý Mediálne a komunikačné štúdiá
Marketing a regionálny marketing Vzťahy s médiami prvý Mediálne a komunikačné štúdiá
Teória a prax marketingového výskumu Marketingová komunikácia prvý Mediálne a komunikačné štúdiá
Manažment I. Marketingová komunikácia prvý Mediálne a komunikačné štúdiá
Manažment II. Marketingová komunikácia prvý Mediálne a komunikačné štúdiá
Preddiplomová prax Marketingová komunikácia druhý Mediálne a komunikačné štúdiá

VI. - Prehľad výsledkov tvorivej činnosti

VI.1 - Prehľad výstupov tvorivej činnosti a ohlasov na výstupy tvorivej činnosti
VI.1.1 - Počet výstupov tvorivej činnosti
VI.1.a - Celkovo
109
VI.1.b - Za posledných šesť rokov
67
VI.1.2 - Počet výstupov tvorivej činnosti registrovaných v databázach Web of Science alebo Scopus
VI.1.a - Celkovo
11
VI.1.b - Za posledných šesť rokov
11
VI.1.3 - Počet ohlasov na výstupy tvorivej činnosti
VI.1.a - Celkovo
62
VI.1.b - Za posledných šesť rokov
44
VI.1.4 - Počet ohlasov registrovaných v databázach Web of Science alebo Scopus na výstupy tvorivej činnosti
VI.1.a - Celkovo
19
VI.1.b - Za posledných šesť rokov
19
VI.1.5 - Počet pozvaných prednášok na medzinárodnej a národnej úrovni
VI.1.a - Celkovo
5
VI.1.b - Za posledných šesť rokov
5
VI.2 - Najvýznamnejšie výstupy tvorivej činnosti

1.AAA Vedecké monografie vydané v zahraničných vydavateľstvách

Spotrebiteľské správanie a marketingová komunikácia v kontexte kruhovej ekonomiky / Igor Piatrov, Dominik Jánoš, Denisa Jánošová ; recenzenti: Alena Kusá, Miloš Čambál, Zbigniew Widera. - 1. vyd. - Praha : Wolters Kluwer, 2020. - 151 s. [9AH]. - ISBN 978-80-7598-948-2.


2. AAB Vedecké monografie vydané v domácich vydavateľstvách Verejnoprávnosť v mediálnom prostredí Slovenskej republiky / Milan Botík, Denisa Jánošová, Imrich Jenča ; recenzenti: Jozef Matúš, Andrej Tušer. - [1. vyd.]. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2012. - 158 s. - ISBN 978-80-8105-456-3



3. ADM Vedecké práce v zahraničných časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo SCOPUS Communication aspects in the framework of small and medium-sized enterprises and public administration bodies in the region / Denisa Jánošová, Renáta Sádecká, Lenka Labudová, 2021. In: AD ALTA : Journal of Interdisciplinary Research. - ISSN 1804-7890, Roč. 11, č. 1 (2021), s. 265-270.



4. ADM Vedecké práce v zahraničných časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo SCOPUS Analysis of support and identification of barriers to SMEs in Slovakia and in the Czech Republic / Lenka Labudová, Denisa Jánošová, 2019. DOI DOI 10.5937/sjm14-23494. In: Serbian Journal of Management : an International Journal for Theory and Practice of Management Science. - ISSN 1452-4864, Roč. 14, č. 2 (2019), s. 437-453



5. ACB Vysokoškolské učebnice vydané v domácich vydavateľstvách Možnosti inovatívnych foriem marketingovej komunikácie v regionálnom marketingu / Denisa Jánošová ; recenzenti: Anna Zaušková, Aleš Hes, Zbigniew Widera. - 1. vyd. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2018. - 171 s. - ISBN 978-80-8105-967-4.


VI.3 - Najvýznamnejšie výstupy tvorivej činnosti za ostatných šesť rokov

 AAA Vedecké monografie vydané v zahraničných vydavateľstvách

Spotrebiteľské správanie a marketingová komunikácia v kontexte kruhovej ekonomiky / Igor Piatrov, Dominik Jánoš, Denisa Jánošová ; recenzenti: Alena Kusá, Miloš Čambál, Zbigniew Widera. - 1. vyd. - Praha : Wolters Kluwer, 2020. - 151 s. [9AH]. - ISBN 978-80-7598-948-2.

 ADM Vedecké práce v zahraničných časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo SCOPUS Communication aspects in the framework of small and medium-sized enterprises and public administration bodies in the region / Denisa Jánošová, Renáta Sádecká, Lenka Labudová, 2021. In: AD ALTA : Journal of Interdisciplinary Research. - ISSN 1804-7890, Roč. 11, č. 1 (2021), s. 265-270.

ADM Vedecké práce v zahraničných časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo SCOPUS Analysis of support and identification of barriers to SMEs in Slovakia and in the Czech Republic / Lenka Labudová, Denisa Jánošová, 2019. DOI DOI 10.5937/sjm14-23494. In: Serbian Journal of Management : an International Journal for Theory and Practice of Management Science. - ISSN 1452-4864, Roč. 14, č. 2 (2019), s. 437-453

 ACB Vysokoškolské učebnice vydané v domácich vydavateľstvách Možnosti inovatívnych foriem marketingovej komunikácie v regionálnom marketingu / Denisa Jánošová ; recenzenti: Anna Zaušková, Aleš Hes, Zbigniew Widera. - 1. vyd. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2018. - 171 s. - ISBN 978-80-8105-967-4.

 ADM Vedecké práce v zahraničných časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo SCOPUS The art of tourism marketing as a way to a sustainable restart after the pandemic / Jarmila Šalgovičová ... [et al.], 2021. In: AD ALTA : Journal of Interdisciplinary Research. - ISSN 1804-7890, Roč. 11, č. 1 (2021), s. 278-286.

VI.4 - Najvýznamnejšie ohlasy na výstupy tvorivej činnosti

 AAB Vedecké monografie vydané v domácich vydavateľstvách Verejnoprávnosť v mediálnom prostredí Slovenskej republiky / Milan Botík, Denisa Jánošová, Imrich Jenča ; recenzenti: Jozef Matúš, Andrej Tušer. - [1. vyd.]. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2012. - 158 s. - ISBN 978-80-8105-456-3.

ohlasy:

2021 [4] SÁMELOVÁ, A. Spoločenské kontexty zrodu mediálnej verejnoprávnosti. Poslanie a služby verejnosti. In: Otázky žurnalistiky. 2021, 3-4, s. 14. ISSN 0322-7049. 2021 [3] BRNÍK, A., BOTOŠOVÁ, Ľ., KAPEC, M. Current trends in the news service of commercial radio stations in Slovakia. In: Diskursologija i mediakritika sredstv massovoj informacii. Belgorod: Politerra, 2021, s. 204. ISBN 978-5-98242-337-7. 2020 [4] BRNÍK, A., BOTOŠOVÁ, Ľ., KAPEC, M. Rozhlasová tvorba a prax. Trnava: FMK UCM, 2020. ISBN 978-80-572-0112-0. s. 131. 2018 [4] HURAJOVÁ, A., MINÁRIKOVÁ, J. TV and Broadcasting: Basic Outlines and Current Position. Trnava: FMK UCM, 2018. ISBN 978-80-8105-968-1. s. 26. 2018 [4] PREDNÁ, N., BUČKOVÁ, Z. Relácie o varení v slovenských verejnoprávnych a komerčných televíziách. In: ŠVOAUK 2018 [online] : sekcia masmediálnej komunikácie. Trnava: FMK UCM, 2018, s. 358 [2019-04-08]. ISBN 978-80-8105-981-0. Dostupné na: https://fmk.sk/download/SVOaUK-2018-Sekcia-masmedialnej-komunikacie.pdf 2016 [4] MEŠŤÁNKOVÁ, Mária. Politická komunikácia v médiách. In: Súmrak médií II. Košice: UPJŠ, 2016, s. 179, 180. ISBN 978-80-8152-419-6. 2015 [3] VIŠŇOVSKÝ, Ján. Súčasnosť a budúcnosť verejnoprávneho vysielania vo Veľkej Británii. In: Autor - Vize - Meze - Televize. Praha: Česká televize, 2015, s. 119. ISBN 978-80-7404-176-1. 2014 [2] SZKURÁKOVÁ, L., BEDNÁRIK, J. Green marketing as opportunity for innovation. In MATÚŠ, J., PETRANOVÁ, D. (eds.) Marketing Identity : Explosion of Innovations. 2014. ISBN 978-80-8105-666-6, s. 510. WoS 2014 [4] VIŠŇOVSKÝ, Ján. Televízia v Spojených štátoch amerických : história, fakty, súvislosti. Trnava : FMK UCM, 2014. ISBN 978-80-8105-608-6. s. 122. 2014 [1] VIŠŇOVSKÝ, J., LALUHOVÁ, J. Public television as a provider of human values. In European Journal of Science and Theology, 2014, vol. 10, suppl. 1, pp. 175-184. Scopus 2013 [4] VIŠŇOVSKÝ, Ján. Televízia vo Veľkej Británii : história, fakty, súvislosti. Trnava : FMK UCM, 2013. ISBN 978-80-8105-508-9. s. 106.

AFD Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Human resources and personnel marketing management in business practice from the perspective of globalization / Denisa Jánošová, 2016. - Príspevok je indexovaný v databáze Web of Science. Abstrakt príspevku je uverejnený v zborníku Globalization and its Socio-Economic Consequences : Book of Abstracts. In: Globalization and Its Socio-Economic Consequences : 16th International Scientific Conference : Proceedings / edited by Tomas Kliestik ; reviewed by Viera Bartosova, Jaroslav Belas. - Zilina : ZU - University of Zilina, 2016. - ISBN 978-80-8154-191-9, S. 767-774.

ohlasy:

2017 [1] MAZANEC, J., BIELIKOVÁ, A. Evaluation of efficiency on pribciple of data envelopment analysis as a part of personnel management. In: Finance and performance of firms in science, education, and practice. Zlín: UTB, 2017, pp. 639-652. WoS

ADM Vedecké práce v zahraničných časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo SCOPUS Analysis of support and identification of barriers to SMEs in Slovakia and in the Czech Republic / Lenka Labudová, Denisa Jánošová, 2019. DOI DOI 10.5937/sjm14-23494. In: Serbian Journal of Management : an International Journal for Theory and Practice of Management Science. - ISSN 1452-4864, Roč. 14, č. 2 (2019), s. 437-453.

ohlasy:

2021 [02] KUSÁ, A., PÁTÍK, L. Current trends in marketing communication due to changes in consumer shopping behavior Genertion Z. In: Marketing Identity. Trnava: FMK UCM, 2021, s. 435-447. ISBN 978-80-572-0220-2. 2021 [02] JÁNOŠ, D. The impact of globalization on selected aspects of marketing communication in the circular economy. In: Globalization and its Socio-Economic Consequences. Žilina: ŽU, 2021, s. 1-8. SHS Web of Conferences, 92. 2021 [01] BELÁS, J., et al. Perception of selected strategic management factors of SME in V4 countries. In: Serbian Journal of Management. 2021, 16(2), pp. 437-452. WoS 2020 [01] DVORSKÝ, J., KOZUBÍKOVÁ, L., BACOVÁ, B. The perception of business risks by smes in the Czech republic. In: Central European Business Review. 2020, roč. 9, č. 5, s. 25-44. WoS, Scopus 2020 [02] DANGHELA, M., MURMURA, F. The Impacts of EU Support Programs on SMEs: A Literature Review. In: Procedings of the ENTRENOVA. Zagreb: IRENET, 2020, s. 353-364. vol. 6. 2020 [3] JÁNOŠ, D., RYBANSKÝ, R. Waste Legislation and its Impact on Marketing Communication of the Circular Economy in Slovakia. In: Political Preferences. 2020, č. 26, s. 68. 2020 [2] RADOŠINSKÁ, J., KVETANOVÁ, Z., VIŠŇOVSKÝ, J. To thrive means to entertain: the nature of todays media industries. In: Communication Today. 2020, 11(1), s. 4-21. ISSN 1338-130X. WoS

 AAB Vedecké monografie vydané v domácich vydavateľstvách Vybrané aspekty regionálneho marketingu / Denisa Jánošová ; recenzenti: Aleš Hes, Rudolf Rybanský, Jaroslav Rašner. - 1. vyd. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, Fakulta masmediálnej komunikácie, 2015. - 114 s. - ISBN 978-80-8105-746-5.

ohlasy:

2017 [3] RYBANSKÝ, R., BOTÍK, M. Teoretické koncepcie regionálneho rozvoja. In: Communication towards the prosperity of the Slovakia-Ukraine cross-border region (COPESCU). Uzhorod: Uzhorod National University, 2017, s. 277. ISBN 978-617-7333-36-3. 2016 [3] PETRANOVÁ, D., RYBANSKÝ, R., VAŠKO, P. Impact of regional development on tourism of region in Slovakia. In: The 6th Advances in Hospitality and Tourism Marketing and Management Conference. 2016, p. 103, 108. ISBN 978-0-9964244-1-7.

 AFD Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Human resources and personnel marketing management in business practice from the perspective of globalization / Denisa Jánošová, 2016. - Príspevok je indexovaný v databáze Web of Science. Abstrakt príspevku je uverejnený v zborníku Globalization and its Socio-Economic Consequences : Book of Abstracts. In: Globalization and Its Socio-Economic Consequences : 16th International Scientific Conference : Proceedings / edited by Tomas Kliestik ; reviewed by Viera Bartosova, Jaroslav Belas. - Zilina : ZU - University of Zilina, 2016. - ISBN 978-80-8154-191-9, S. 767-774.

ohlasy:

2017 [1] MAZANEC, J., BIELIKOVÁ, A. Evaluation of efficiency on pribciple of data envelopment analysis as a part of personnel management. In: Finance and performance of firms in science, education, and practice. Zlín: UTB, 2017, pp. 639-652. WoS

VI.5 - Účasť na riešení (vedení) najvýznamnejších vedeckých projektov alebo umeleckých projektov za posledných šesť rokov

„How to prevent SMEs failure“ 10/2018 -06/2019„How to prevent SMEs failure“ 10/2018 -06/2019

VEGA č.1/0283/15 „Aspekty marketingovej komunikácie v oblasti procesu tvorby hodnoty zákazníka na trhu B2C v kontexte s maximalizáciou trhového podielu v nákupnom spáde maloobchodu.“

VEGA 1/0078/18 Aspekty marketingovej komunikácie v manažérskych procesoch kruhovej ekonomiky,

 VEGA 1/0606/21 Zmena preferencií v nákupnom správaní spotrebiteľov v kontexte dynamiky vývoja nástrojov marketingovej komunikácie.

Possibilities and barriers for Industry 4.0 implementation in SMEs in V4 countries and Serbia

VII. - Prehľad aktivít v organizovaní vysokoškolského vzdelávania a tvorivých činností

VII.a - Aktivita, funkcia VII.b - Názov inštitúcie, grémia VII.c - Časové vymedzenia pôsobenia
Člen VR - FMK UCM 2016 - 2023
člen Odborová komisia FMK UCM Trnava 2018 - 2023
člen Editorial team - MLAR - FMK UCM Trnava 2015 - súčasnosť
člen Redakčná rada - SLOVAK JOURNAL of HEALTH SCIENCES 2017 - súčasnosť
člen KUM - Česká republika 2016 - súčasnosť
člen Polish Communication Association 2021 - súčasnosť
člen POPAI Central Europe 2019 - súčasnosť
člen ČMS 2019 - súčasnosť

VIII. - Prehľad zahraničných mobilít a pôsobenia so zameraním na vzdelávanie a tvorivú činnosť v študijnom odbore

VIII.a - Názov inštitúcie VIII.b - Sídlo inštitúcie VIII.c - Obdobie trvania pôsobenia/pobytu (uviesť dátum odkedy dokedy trval pobyt) VIII.d - Mobilitná schéma, pracovný kontrakt, iné (popísať)
THE UNIVERSITY OF INFORMATION TECHNOLOGY AND MANAGEMENT Sucharskiego 2, Rzeszow, Poland 14.03.2016 – 18.03.2016 Erasmus+
UNIVERSITY OF ECONOMICS IN KATOWICE Ul. 1 Maja 50, Katowice, Poland 09.04.2018 – 12.04.2018 Erasmus+
Vysoká škola finanční a správní Estonská 600, Praha, ČR 06.05.2019 – 10.05.2019 Erasmus+
UNIVERSITY OF ECONOMICS IN KATOWICE Ul. 1 Maja 50, Katowice, Poland 11.11.2019 – 15.11.2019 Erasmus+
University of Belgrade, Technical faculty in Bor (Srbsko) Vojske Jugoslavije 12, Bor, 19210, Serbia 2018 - 2020 V4 visegrad fund
UNIVERSITY OF ECONOMIC Ul. 1 Maja 50, Katowice, Poľsko 09.05.2022-13.05.2022 Erasmus+
UNIVERSITY OF ECONOMIC Ul. 1 Maja 50, Katowice, Poľsko 22.05.2023 - 26.05.2023 Erasmus+

IX. - Iné relevantné skutočnosti

IX.a - Ak je to podstatné, uvádzajú sa iné aktivity súvisiace s vysokoškolským vzdelávaním alebo s tvorivou činnosťou

Expertízna a posudzovateľská činnosť: - vypracovávanie posudkov pre Vedeckú grantovú agentúru MŠVVaŠ SR a SAV - vypracovávanie expertných posudkov v oblasti regionálneho rozvoja

Dátum poslednej aktualizácie
2023-09-17