Meno:
|
Mgr. Dušan Blahút, PhD. | |
Email:
|
dusan.blahut@ucm.sk | |
Homepage:
|
http:// | |
Fakulta/Univerzita:
|
FMK UCM
-
Fakulta masmediálnej komunikácie UCM
|
|
Pracovisko:
|
KUK
-
Katedra umeleckej komunikácie
|
III.a - Zamestnanie-pracovné zaradenie | III.b - Inštitúcia | III.c - Časové vymedzenie |
---|---|---|
Vysokoškolský pedagóg/ odborný asistent | Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave | 2006-2014 |
Vysokoškolský pedagóg/ odborný asistent | Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave | 2016- |
pedagóg odborných predmetov | Súkromná škola umeleckého priemyslu animovanej tvorby | 2012-2016 |
Motion graphics designer | Alien studio | 2010 |
IV.a - Popis aktivity, názov kurzu (ak išlo o kurz), iné | IV.b - Názov inštitúcie | IV.c - Rok |
---|---|---|
Kurz motion capture | Súkromná škola umeleckého priemyslu animovanej tvorby | 2012 |
Štúdium v študijnom odbore História | Trnavská univerzita | 2014-2020 |
V.5.a - Názov predmetu | V.5.b - Študijný program | V.5.c - Stupeň | V.5.d - Študijný odbor |
---|---|---|---|
Základy 3D grafiky a animácie | Masmediálna komunikácia | 1. | Masmesiálne štúdiá |
3D grafika a animácia | Teória digitálnych hier | 1. | Masmesiálne štúdiá |
Autorské praktikum - kamera, strih | Masmediálna komunikácia | 1. | Masmesiálne štúdiá |
Základy multimediálnej komunikácie | Masmediálna komunikácia | 1. | Masmesiálne štúdiá |
Kabinet audiovizuálnej tvorby a streamingu | Masmediálna komunikácia, Marketingová komunikácia, Teória digitálnych hier | 1., 2. | Masmesiálne štúdiá |
Post-Lockdown Metamorphoses of Television Culture. Media Literacy and Academic Research. Roč. 4, č. 2 (2021), s. 88-99. ISSN 2585-8726.
Hi-Tech And Eye-Catching Alike: Information In The Multiplatform Era. ejmap. Roč. 8, č. 2 (2020), s. 118-126. ISSN 1339-4940.
Presentation of non-exisitng monuments through expanded reality. In: ESRARC 2019 : 11th European Symposium on Religious Art, Restoration & Conservation : Proceedings Book: 11th European Symposium on Religious Art, Restoration & Conservation : Proceedings Book. María Luisa Vázquez de Ágredos-Pascual, Iulian Rusu, Claudia Pelosi. Torino: Kermes, 2019, s. 254-256. ISBN 978-88-32029-11-6.
Augmented reality and its Application in Tourism Marketing. In: The Poprad economic and management forum 2019: conference proceedings from international scientific conference. editor: Peter Madzík. Ružomberok: VERBUM - vydavateľstvo KU, 2019, s. 312-318. ISBN 978-80-561-0671-6.
Conservation of cultural heritage in the Trnava self-governing region. In: Megatrends and Media : On the Edge : Conference Proceedings from the International Scientific Conference: On the Edge. editors: Zuzana Kvetanová, Martin Solík. Trnava: Fakulta masmediálnej komunikácie, 2020, s. 485-490. ISBN 978-80-572-0062-8.
Post-Lockdown Metamorphoses of Television Culture. Media Literacy and Academic Research. Roč. 4, č. 2 (2021), s. 88-99. ISSN 2585-8726.
Hi-Tech And Eye-Catching Alike: Information In The Multiplatform Era. ejmap. Roč. 8, č. 2 (2020), s. 118-126. ISSN 1339-4940.
Presentation of non-exisitng monuments through expanded reality. In: ESRARC 2019 : 11th European Symposium on Religious Art, Restoration & Conservation : Proceedings Book: 11th European Symposium on Religious Art, Restoration & Conservation : Proceedings Book. María Luisa Vázquez de Ágredos-Pascual, Iulian Rusu, Claudia Pelosi. Torino: Kermes, 2019, s. 254-256. ISBN 978-88-32029-11-6.
Augmented reality and its Application in Tourism Marketing. In: The Poprad economic and management forum 2019: conference proceedings from international scientific conference. editor: Peter Madzík. Ružomberok: VERBUM - vydavateľstvo KU, 2019, s. 312-318. ISBN 978-80-561-0671-6.
Augmented reality and its application for religious objects. In: ESRARC 2018: 10th European Symposium on Religious Art, Restoration & Conservation. edited by Slavomír Magál, Dáša Mendelová, Dana Petranová, Nicolae Apostolescu. Torino: Kermes, 2018, S. 155-158. ISBN 978-88-942064-8-7.
Post-Lockdown Metamorphoses of Television Culture. Media Literacy and Academic Research. Roč. 4, č. 2 (2021), s. 88-99. ISSN 2585-8726.
ohlasy:
2022 [01] KASARDA, M. Shocking in popular music: commodification by eccentricity. In: European Journal of Media, Art and Photography. 2022, roč. 10, č. 1, s. 108-117. WoS
2022 [01] MATHIASOVÁ, A., SOLÍK, M., MINÁRIKOVÁ, J. Paid subscriptions and premium content: online news publishers monetisation strategies. In: Communication today. 2022, 13(1), s. 18-27. WoS
2022 [01] GÁLIK, S., GÁLIKOVÁ TOLNAIOVÁ, S. Media coverage and its determinants in the context of the Covid-19 pandemic. In: Communication today. 2022, 13(1), s. 46-58. WoS
2022 [02] MORAVČÍKOVÁ, Erika. The Contexts of Hyperconsumerist Culture and Social Media Platforms. In: Media Literacy and Academic Research. 2022, 5(1), s. 141-160. WoS
2021 [02] SZOMOLÁNYI, A. Visual aspects of composition in web communication: non-verbal subtext of web communication. In: Marketing Identity: New Changes, New Challenges. Trnava: FMK UCM, 2021, s. 619-629. ISBN 978-80-572-0220-2.
Hi-Tech And Eye-Catching Alike: Information In The Multiplatform Era. ejmap. Roč. 8, č. 2 (2020), s. 118-126. ISSN 1339-4940.
ohlasy:
2021 [2] PANASENKO, N., KRAJČOVIČ, P., STASHKO, H. Hard news revisited: A case study of various approaches to an incident at a primary school as reflected in the media. In: Communication Today. 2021, 12(1), s. 112-128. WoS, Scopus
2021 [2] GÁLIKOVÁ TOLNAIOVÁ, S. On Perspectives of Teacher Training and Understanding of their Digital Competencies as Determinants of Digital Education. In: Media Literacy and Academic Research. 2021, 4(1), s. 118-132. WoS
Augmented reality and its application for religious objects. In: ESRARC 2018: 10th European Symposium on Religious Art, Restoration & Conservation. edited by Slavomír Magál, Dáša Mendelová, Dana Petranová, Nicolae Apostolescu. Torino: Kermes, 2018, S. 155-158. ISBN 978-88-942064-8-7.
ohlasy:
2019 [1] ČÁBYOVÁ, Ľ., HRUŠKOVÁ, A. Marketing specifics for organizing religious festivals. In: ESRARC 2019. Torino: Kermes, 2019, s. 48. ISBN 978-88-32029-11-6. WoS 2019 [1] BRNÍK, Andrej. Sound. Its aspects and acoustics in connection with sacral buildings. In: ESRARC 2019. Torino: Kermes, 2019, s. 259. ISBN 978-88-32029-11-6. WoS
Rozšírená realita a kultúrne dedičstvo. In: Marketing Identity 2017: onlinové pravidlá. editori: Vladimíra Jurišová, Martin Klementis, Jana Radošinská. Trnava: Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2017, S. 198-204. ISBN 978-80-8105-919-3.
ohlasy:
2020 [4] MACÁK, M. How Pokémon go deals with Covid-19: the lockdown conundrum. In: Marketing Identity: COVID-2.0 [online]. Trnava: FMK UCM, 2020, s. 382. ISBN 978-80-572-0107-6. 2020 [3] RADOŠINSKÁ, J., KVETANOVÁ, Z., RUSŇÁKOVÁ, L. Globalizovaný filmový priemysel. Praha: Wolters Kluwer, 2020. ISBN 978-80-7598-950-5. s. 268.
Case study - 3D animácia v reklame = Case study - 3D animation advertising. In: Megatrendy a médiá 2019 : Digital Universe: Digital Universe. editori zborníka: Zuzana Bučková, Anna Kačincová Predmerská, Lenka Rusňáková. Trnava: Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2019
ohlasy:
RADOŠINSKÁ, J., KVETANOVÁ, Z., RUSŇÁKOVÁ, L. Globalizovaný filmový priemysel. Praha: Wolters Kluwer, 2020. ISBN 978-80-7598-950-5. s. 268
010UCM-4/2018 Materiálno-didaktická podpora výučby mediálnej výchovy prostredníctvom školiaceho mediálneho strediska na FMK UCM
313011ASN4 - Riešenie spoločenských ohrození v dôsledku pandémie ochorenia COVID-19
Posudzovateľ projektu - 006TTU-4/2019 Digitálne technológie v historických vedách a archeológii - vytvorenie koncepcie a infraštruktúry interdisciplinárneho predmetu
Posudzovateľ projektu - 006VŠMU-4/2019 Náš deň
Posudzovateľ projektu 013TTU-4/2020 - Digital Humanities v historických vedách a archeológii - príprava nového univerzitného predmetu
VII.a - Aktivita, funkcia | VII.b - Názov inštitúcie, grémia | VII.c - Časové vymedzenia pôsobenia |
---|---|---|
Člen redakčnej rady vedeckého časopisu (WoS) | Ejmap | 2019- |
Člen komisie ŠVOaUK | FMK | 2019, 2020, 2022 |
Člen organizačného tímu | FMK DAY | 2019 |
VIII.a - Názov inštitúcie | VIII.b - Sídlo inštitúcie | VIII.c - Obdobie trvania pôsobenia/pobytu (uviesť dátum odkedy dokedy trval pobyt) | VIII.d - Mobilitná schéma, pracovný kontrakt, iné (popísať) |
---|---|---|---|
Vysoká škola finanční a správní | Praha | 25.10-29.10.2021 | Erasmus+ |
Posudzovateľ projektov grantovej schémy KEGA, člen poroty súťaže amatérskych filmov CINEAMA