UCM
Vedecko/umelecko-pedagogická charakteristika osoby
Meno:
doc. PhDr. Jana Galera Matúšová, PhD.
Email:
jana.galera.matusova@ucm.sk
Homepage:
http://
Fakulta/Univerzita:
FMK UCM - Fakulta masmediálnej komunikácie UCM
Pracovisko:
KMARK - Katedra marketingovej komunikácie

I. - Základné údaje

I.1 - Priezvisko
Galera Matúšová
I.2 - Meno
Jana
I.3 - Tituly
doc. PhDr. PhD.
I.4 - Rok narodenia
1980
I.5 - Názov pracoviska
FMK
I.6 - Adresa pracoviska
Nám. J. Herdu 2
I.7 - Pracovné zaradenie
docent
I.8 - E-mailová adresa
jana.galera.matusova@ucm.sk
I.9 - Hyperlink na záznam osoby v Registri zamestnancov vysokých škôl
https://www.portalvs.sk/regzam/detail/12039
I.10 - Názov študijného odboru, v ktorom osoba pôsobí na vysokej škole
Mediálne a komunikačné štúdiá
I.11 - ORCID iD
0000-0003-4514-8431

II. - Vysokoškolské vzdelanie a ďalší kvalifikačný rast

II.1 - Vysokoškolské vzdelanie prvého stupňa
II.2 - Vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa
II.a - Názov vysokej školy alebo inštitúcie
Univerzita Komenského
II.b - Rok
2002
II.c - Odbor a program
žurnalistika
II.3 - Vysokoškolské vzdelanie tretieho stupňa
II.a - Názov vysokej školy alebo inštitúcie
Univerzita Komenského
II.b - Rok
2008
II.c - Odbor a program
Teória a história žurnalistiky
II.4 - Titul docent
II.a - Názov vysokej školy alebo inštitúcie
UCM
II.b - Rok
2019
II.c - Odbor a program
Mediálne a komunikačné štúdiá
II.5 - Titul profesor
II.6 - Titul DrSc.

III. - Súčasné a predchádzajúce zamestnania

III.a - Zamestnanie-pracovné zaradenie III.b - Inštitúcia III.c - Časové vymedzenie
Docent FMK 02/2022 - súčasnosť
Odborný asistent FMK 09/2021 - 02/2022
Docent Inštitút manažmentu 2019-2021
Odborný asistent FMK 2009 - 2018

IV. - Rozvoj pedagogických, odborných, jazykových, digitálnych a iných zručností

IV.a - Popis aktivity, názov kurzu (ak išlo o kurz), iné IV.b - Názov inštitúcie IV.c - Rok
Neuromarketing a jeho využitie vo vede, výskume a výučbe Method Lab, FMK UCM 2021
Trendy v online marketingu Inspire Academy 2021
Psychológia v praxi – Advanced modul Advanca 2016 - 2017
The Google Analytics Google 2016
Zákony a hybné sily rastu alebo Prečo je zameranie sa na podiel na trhu cestou do pekla 2 muse 2022
Stáž vo výskumnej agentúre Constat research 2011
Tréning krízovej a mediálnej komunikácie Communication House 2010
Manažér marketingovej komunikácie Centrum ďalšieho vzdelávania, Univerzita Komenského 2009
Komunikácia s médiami Seesame 2006
Komunikácia s verejnosťou a médiami Academia Istropolitana 2006
Raňajky s Kantar - mediálne plánovanie, efektivita, kreativita KANTAR research 2022
Marketing rulezz 2022 PS: Digital, MarketerBiz 2022
Marketing Rulezz – All about Tik Tok PS: Digital, MarketerBiz 2022
Rozvoj profesijných kompetencií vysokoškolských učiteľov FF UCM 9.5.2023
Kantar and Friends Kantar 18. – 20. 4. 2023
PR - od strategie po taktiku Holky z marketingu 25. 5. 2023
LinkedIn pro osobní značku Holky z marketingu 18. 4. 2023
Konferencia Content marketing masters Digital marketing club 25.4.2023
Marketing Rulezz Branding PS: Digital, MarketerBiz 16.5.2023
Tvorba stratégie značky FMK Minar inspiration apríl - máj 2023
Mentoring program Holky z marketingu 2023
Kurz angličtiny FMK UCM 2023
Ako písať učebnice a skriptá FMK UCM jún 2023
Kvalitatívny výskum IPSOS september 2023
Využitie AI v publikačnej činnosti FMK UCM september 2023

V. - Prehľad aktivít v rámci pedagogického pôsobenia na vysokej škole

V.1 - Prehľad zabezpečovaných profilových študijných predmetov v aktuálnom akademickom roku podľa študijných programov
V.1.a - Názov profilového predmetu V.1.b - Študijný program V.1.c - Stupeň V.1.d - Študijný odbor
Inovácie v marketingovom a mediálnom prostredí Marketingová komunikácia 3. stupeň Mediálne a komunikačné štúdiá
Digitálne PR Media relations 1. stupeň Mediálne a komunikačné štúdiá
Public relations Media relations 1. stupeň Mediálne a komunikačné štúdiá
Marketingová komunikácia Media relations 1. stupeň Mediálne a komunikačné štúdiá
V.2 - Prehľad o zodpovednosti za uskutočňovanie, rozvoj a zabezpečenie kvality študijného programu alebo jeho časti na vysokej škole v aktuálnom akademickom roku
V.2.a - Názov študijného programu V.2.b - Stupeň V.2.c - Študijný odbor
Media relations 1. stupeň Mediálne a komunikačné štúdiá
Marketingová komunikácia 3. stupeň Mediálne a komunikačné štúdiá
V.3 - Prehľad o zodpovednosti za rozvoj a kvalitu odboru habilitačného konania a inauguračného konania v aktuálnom akademickom roku
V.4 - Prehľad vedených záverečných prác
V.4.1 - Počet aktuálne vedených prác
V.4.a - Bakalárske (prvý stupeň)
9
V.4.b - Diplomové (druhý stupeň)
3
V.4.c - Dizertačné (tretí stupeň)
2
V.4.2 - Počet obhájených prác
V.4.a - Bakalárske (prvý stupeň)
41
V.4.b - Diplomové (druhý stupeň)
81
V.4.c - Dizertačné (tretí stupeň)
V.5 - Prehľad zabezpečovaných ostatných študijných predmetov podľa študijných programov v aktuálnom akademickom roku
V.5.a - Názov predmetu V.5.b - Študijný program V.5.c - Stupeň V.5.d - Študijný odbor
Media relations Marketingová komunikácia 2. stupeň Mediálne a komunikačné štúdiá
PR praktikum I. Marketingová komunikácia 2. stupeň Mediálne a komunikačné štúdiá
Hovorca a médiá Media relations 1. stupeň Mediálne a komunikačné štúdiá
Tvorba PR kampaní Media relations 1. stupeň Mediálne a komunikačné štúdiá
Marketingová komunikácia Teória digitálnych hier 2. stupeň Mediálne a komunikačné štúdiá
Psychológia médií Media relations 1. stupeň Mediálne a komunikačné štúdiá
Psychologické a etické aspekty reklamy Marketingová komunikácia 2. stupeň Mediálne a komunikačné štúdiá
PR praktikum II. Marketingová komunikácia 2. stupeň Mediálne a komunikačné štúdiá
Budovanie značky Marketingová komunikácia Mgr. Mediálne a komunikačné štúdiá

VI. - Prehľad výsledkov tvorivej činnosti

VI.1 - Prehľad výstupov tvorivej činnosti a ohlasov na výstupy tvorivej činnosti
VI.1.1 - Počet výstupov tvorivej činnosti
VI.1.a - Celkovo
91
VI.1.b - Za posledných šesť rokov
21
VI.1.2 - Počet výstupov tvorivej činnosti registrovaných v databázach Web of Science alebo Scopus
VI.1.a - Celkovo
10
VI.1.b - Za posledných šesť rokov
5
VI.1.3 - Počet ohlasov na výstupy tvorivej činnosti
VI.1.a - Celkovo
49
VI.1.b - Za posledných šesť rokov
7
VI.1.4 - Počet ohlasov registrovaných v databázach Web of Science alebo Scopus na výstupy tvorivej činnosti
VI.1.a - Celkovo
21
VI.1.b - Za posledných šesť rokov
10
VI.1.5 - Počet pozvaných prednášok na medzinárodnej a národnej úrovni
VI.1.a - Celkovo
1
VI.1.b - Za posledných šesť rokov
0
VI.2 - Najvýznamnejšie výstupy tvorivej činnosti

AAB Komunikačné stratégie vybraných značiek v rôznych štádiách ich životného cyklu/Jana Galera Matúšová; recenzenti: Alena Kusá, Ondřej Roubal, Andrej Tušer. - 1. vyd. – Trnava: Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2020. ISBN 978-80-572-0060-4.

AAB Súčasné trendy rozvoja marketingovej komunikácie a ich interakcie / Jana Galera Matúšová; recenzenti: Jozef Sablik, Ľudmila Čábyová. - 1. vyd. - Trnava :Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2015. ISBN 978-80-8105-642-0.

ACD | Interná komunikácia / Galera Matúšová, Jana [Autor, 100%] In: Public relations - teória a prax [elektronický dokument] / Ďurková, Katarína [Zostavovateľ, editor] ; Franic, Dáša [Zostavovateľ, editor] ; Brník, Andrej [Recenzent] ; Matušínská, Kateřina [Recenzent]. – 1. vyd. – Trnava (Slovensko) : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave. Fakulta masmediálnej komunikácie, 2021. – ISBN (elektronické) 978-80-572-0218-9, s. 99-116 [1 AH] [CD-ROM]

AAB Stav riešenia problematiky etiky v rôznych oblastiach marketingovej a masmediálnej komunikácie / Jana Galera Matúšová; recenzenti: Katarína Ďurková, Viliam Končál. - 1. vyd. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2014. - 79 s. [3,83 AH]. - ISBN 978-80-8105-621-5.

AEC New trends in communication / Galera Matúšová, Jana [Autor, 50%] ; Varečková, Ľubica [Autor, 50%]. – [recenzované] In: Economy and Business [elektronický dokument] / [bez zostavovateľa] [Zostavovateľ, editor]. – Roč. 15. – Burgas (Bulharsko) : Science Events, 2021. – ISSN (online) 1314-7242, s. 278-283 [online]

VI.3 - Najvýznamnejšie výstupy tvorivej činnosti za ostatných šesť rokov

AAB Komunikačné stratégie vybraných značiek v rôznych štádiách ich životného cyklu [elektronický zdroj] / Jana Galera Matúšová; recenzenti: Alena Kusá, Andrej Tušer, Ondřej Roubal. - 1. vyd. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2020. - 187 s. [CD-ROM]. - ISBN 978-80-572-0060-4.

ADN Logo as the Greatest Symbol of Brand / Galera Matúšová, Jana [Autor, 100%]. – WOS CC

In: European Journal of Media, Art and Photography [textový dokument (print)] [elektronický dokument] . – Trnava (Slovensko) : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave. Fakulta masmediálnej komunikácie. – ISSN 1339-4940. – Roč. 9, č. 2 (2021), s. 126-133 [tlačená forma] [online]

Media relations [textový dokument (print)] [učebnica pre vysoké školy] : techniky, nástroje a tipy na budovanie vzťahov s médiami / Galera Matúšová, Jana [Autor, 40%] ; Čábyová, Ľudmila [Autor, 12%] ; Ďurková, Katarína [Autor, 12%] ; Franič, Dáša [Autor, 12%] ; Martovič, Matej [Autor, 12%] ; Višňovský, Ján [Autor, 12%] ; Hanuláková, Eva [Recenzent] ; Ihnátová, Zuzana [Recenzent]. – 1. vyd. – Trnava (Slovensko) : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave. Fakulta masmediálnej komunikácie, 2022. – 221 s. – ISBN 978-80-572-0283-7

ACD  Krízová komunikácia / Galera Matúšová, Jana [Autor, 100%] In: Public relations - teória a prax [elektronický dokument] / Ďurková, Katarína [Zostavovateľ, editor] ; Franič, Dáša [Zostavovateľ, editor] ; Brník, Andrej [Recenzent] ; Matušínská, Kateřina [Recenzent]. – 1. vyd. – Trnava (Slovensko) : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave. Fakulta masmediálnej komunikácie, 2021. – ISBN (elektronické) 978-80-572-0218-9, s. 117-132 [1 AH] [CD-ROM]

ADM | Direction of businesses operating in Slovakia to develop key managerial competencies / Stacho, Zdenko [Korešpondenčný autor, 25%] ; Stachová, Katarína [Autor, 25%] ; Varečková, Ľubica [Autor, 25%] ; Galera Matúšová, Jana [Autor, 25%]. – DOI 10.30657/pea.2021.27.39. – SCOPUS

In: Production Engineering Archives [textový dokument (print)] [elektronický dokument] . – Varšava (Poľsko) : De Gruyter. – ISSN 2353-5156. – ISSN (online) 2353-7779. – Roč. 27, č. 4 (2021), s. 291-295 [tlačená forma] [online]


VI.4 - Najvýznamnejšie ohlasy na výstupy tvorivej činnosti

 Direction of businesses operating in Slovakia to develop key managerial competencies / Stacho, Zdenko [Korešpondenčný autor, 25%] ; Stachová, Katarína [Autor, 25%] ; Varečková, Ľubica [Autor, 25%] ; Galera Matúšová, Jana [Autor, 25%]. – DOI 10.30657/pea.2021.27.39. – ESCI ; WOS CC ; SCO

In: Production Engineering Archives [textový dokument (print)] [elektronický dokument] . – Varšava (Poľsko) : De Gruyter. – ISSN 2353-5156. – ISSN (online) 2353-7779. – Roč. 27, č. 4 (2021), s. 291-295 [tlačená forma] [online]

  1. Routledge, 2011.


Human potential of talents in agriculture and forestry in context of Agriculture 4.0

Hitka, M and Lizbetinova, L

2023 | Jun 2023 (Early Access) | AGRICULTURAL ECONOMICS-ZEMEDELSKA EKONOMIKA

, pp.223-233


EMPLOYEE ATTITUDE TO ORGANISATIONAL CHANGE IN SMALL AND MEDIUM-SIZED ENTERPRISES

Karacsony, PMetzker, Z; (...); Koltai, JP 2023 | E & M EKONOMIE A MANAGEMENT

 26 (1) , pp.94-110

THE INFLUENCE OF HUMAN RESOURCE PRACTICES ON THE EMPLOYEE COMMITMENT AND PERFORMANCE

Al Doghan, MA 2022 | POLISH JOURNAL OF MANAGEMENT STUDIES

 25 (1) , pp.27-40

GUIDELINES FOR PROMOTING UNDERSTANDING OF BLOCKCHAIN'S INFLUENCE ON BUSINESS OPERATIONS IN SERVICE SECTOR

Phimolsathien, T 2022 | POLISH JOURNAL OF MANAGEMENT STUDIES

 25 (1) , pp.327-345

THE BUSINESS ENVIRONMENT OF FAMILY ENTERPRISES IN SLOVAKIA-PERCEPTION OF EXTERNAL BARRIERS

Kroslakova, NKhouri, S; (...); Derkawi, H.2021 | POLISH JOURNAL OF MANAGEMENT STUDIES

 24 (2) , pp.321-335

TQM KNOWLEDGE MANAGEMENT AND ANALYSIS OF SMES IN THAILAND

Potjanajaruwit, P 2021 | POLISH JOURNAL OF MANAGEMENT STUDIES

 24 (2) , pp.386-397

(KIS:STU Bratislava_StuUsCat/0094774) 471457: Age Management as a Challenge in Sustainable Human Resource Management and its Implementation in Slovakia / Vraňaková, Natália [Autor, 60%] ; Stareček, Augustín [Autor, 40%]. – [recenzované]. – DOI 10.33642/ijbass.v8n3p6

In: International journal of business and applied social science [elektronický dokument] . – New York (USA) : Center for Promoting Education and Research. – ISSN (online) 2469-6501. – Roč. 8, č. 3 (2022), s. 53-61 [online]

 

ACB Budovanie a komunikácia značky : značka v PR a reklame / Jana Matúšová; recenzenti: Dušan Pavlů, Katarína Ďurková. - 1.

vyd. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2012. - 118 s. - ISBN 978-80-8105-440-2.

Ohlasy: 

2013 

[3] ACÉLOVÁ, Katarína. Gýč vo fotografii. In Quaere 2013 [CD-ROM]. Hradec Králové . Magnanimitas, 2013. s. 1797. ISBN 978-80-905243-7-8.

[3] JURIŠOVÁ, V., HLIBOKÝ, M. Affiliate marketing a vstup tradičnej predajnej hodnoty v kontexte komunikácie značky v online prostredí. In Quaere 2013 [CD-ROM]. Hradec Králové . Magnanimitas, 2013. s. 43. ISBN 978-80-905243-7-8.

[3] JURIŠOVÁ, Vladimíra. Affiliate marketing in the context of online marketing. In Review of Applied Socio-Economic Research [online]. 2013, vol. 5, no. 1 [2014-09-29], p. 111. Dostupné na internete: <http://www.reaser.eu>. ISSN 2247-6172.

[4] MATÚŠ, Jozef. Ekonomika médií a mediálny systém. In PETRANOVÁ, D., MATÚŠ, J., ČÁBYOVÁ, Ľ. (eds.) Megatrendy a médiá. 2013. ISBN 978-80-8105-479-2, s. 155.

2014 

[4] KUSÁ, Alena. Customizácia vo vzťahu k inováciám - nový trend individuálneho marketingu a komunikácie. In: KUSÁ, A., PAVLŮ, D. (eds.) Marketing Identity 2014 : Inovácie v marketingu a komunikácii and Inovácie v médiách. 2014. ISBN 978-80-8105-667-3, s. 125.

2015 

[4] KOVÁČOVÁ BEČKOVÁ, Ina. Nové prístupy a trendy v marketingovom manažmente. In: Global Media Journal. 2015, roč. 3, č. 1, s. 104-115. ISSN 1339-0767.

[2] MATÚŠ, Jozef. Marketing in digital era. In: Marketing Identity: Digital Life - part I. Trnava: FMK UCM, 2015, s. 178. ISBN 978-80-8105-779-3.

2016 

[4] GRACOVÁ, Slávka. Meno školy ako značka. In: Marketing Identity 2016: značky, ktoré milujeme. Trnava: FMK UCM, 2016, s. 31, 36. ISBN 978-80-8105-839-4.

[4] MARTOVIČ, Matej. Budovanie značky zdravotníckych zariadení. In: Podniková ekonomika a manažment

[online]. 2016, č. 2, s. 85, 88 [2017-06-30]. ISSN 1336-5878. Dostupné na: http://ke.uniza.sk/el-casopis/

[1] NOVÁKOVÁ, R., OVSENÁK, V. The importance of marketing for effective management of quality indicators.

In: Production Management and Engineering Sciences. 2016, pp. 229-234. ISBN 978-1-138-02856-2.

AFD Communication of global brands in digital space / Jana Galera Matúšová, Zuzana Ihnátová. (Príspevok je indexovaný v databáze Web of Science). In:Marketing Identity :Digital Life - part I. :Conference Proceedings from International Scientific Conference 10th - 11th November 2015, Congress Hall of the Slovak Academy of Science Smolenice, Slovak Republic / editors:Ľudmila Čábyová, Dana Petranová. - Trnava :Faculty of Mass Media Communication, University of Ss. Cyril and Methodius in Trnava, 2015. - ISBN 978-80-8105-779-3. - ISSN 1339-5726. - S. 59-67.

Ohlasy: 2016 [2] RUŽIČKA, Tomáš. The consumers perception of the brand in digital environment. In:Marketing Identity:Brands we love part II. Trnava:FMK UCM, 2016, s. 261. ISBN 978-80-8105-841-7.

AFC Impact of Social Networks on Brand Communication / Jana Galera. In:Perspektywy czlowieczeństwa - wyzwania XXI w. [elektronický zdroj] :miedzynarodowa konferencja naukowa (7 kwieceń - 11kwietnia 2015 roku) / redakcja Marcin Demczuk, Michal Niewiadomy. - [S.l.] :[s.n.], 2015. - ISBN 978-83-65021-01-4. - S. 264-272 [CD-ROM].

AFC Impact of Social Networks on Brand Communication / Jana Galera. In:Perspektywy czlowieczeństwa - wyzwania XXI w. [elektronický zdroj] :miedzynarodowa konferencja naukowa (7 kwiecen - 11kwietnia 2015 roku) / redakcja Marcin Demczuk, Michal Niewiadomy. - [S.l.] :[s.n.], 2015. - ISBN 978-83-65021-01-4. - S. 264-272 [CD-ROM].

Ohlasy: 2016 [3] MASTROCOLA, V.M., IHNATOVA, Z. Selling the Brazilian atmosphere in a Slovakian brand:the Acaico case. In:Comunicon [online]. 2016 [2016-10-18]. ISBN 978-85-99790-21-2. Dostupné na: http://anais-comunicon2016.espm.br/GTs/GTPOS/GT6/GT06-VICENTE_MASTROCOLA.pdf

 Komunikačné stratégie vybraných značiek v rôznych štádiách ich životného cyklu [elektronický dokument] [monografia (do 2021)] / Galera Matúšová, Jana [Autor, 100%] ; Kusá, Alena [Recenzent] ; Tušer, Andrej [Recenzent] ; Roubal, Ondřej [Recenzent]. – 1. vyd. – Trnava (Slovensko) : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2020. – 187 s. [CD-ROM]. – ISBN 978-80-572-0060-4

Ohlasy:

202102463226: Dynamic transformation of tourism [textový dokument (print)] [monografia] / Černá, Jana [Autor, 60%] ; Stacho, Zdenko [Autor, 20%] ; Mikle, Lenka [Autor, 20%] ; Joniaková, Zuzana [Recenzent] ; Ali Taha, Viktória [Recenzent]. – 1. vyd. – [s.l.] (Poľsko) : Oficyna Wydawnicza Stowarzyszenia Menedżerów Jakości i Produkcji, 2021. – 97 s. [tlačená forma]. – ISBN 978-83-63978-94-5

202102464838: Central European Foreign Exchange Markets [textový dokument (print)] [editovaná kniha] / Moravcová, Michala [Autor, 100%] ; Kočenda, Evžen [Recenzent] ; Papula, Ján [Recenzent]. – 1. vyd. – Częstochowa (Poľsko) : Oficyna Wydawnicza Stowarzyszenia Menedżerów Jakości i Produkcji, 2021. – 135 s. [7,39 AH]. – ISBN 978-83-63978-93-8

202202469979: Odmeňovanie [textový dokument (print)] [učebnica pre vysoké školy] / Bajzíková, Ľubica [Autor, 60%] ; Bajzík, Peter [Autor, 35%] ; Vojteková, Monika [Autor, 5%] ; Hitka, Miloš [Recenzent] ; Stachová, Katarína [Recenzent]. – 1. vyd. – Bratislava (Slovensko) : Ofprint, 2022. – 208 s. [tlačená forma]. – ISBN 978-80-89037-61-2

VI.5 - Účasť na riešení (vedení) najvýznamnejších vedeckých projektov alebo umeleckých projektov za posledných šesť rokov

Členka riešiteľského kolektívu projektu VEGA č. 1/0606/21 Zmena preferencii v nákupnom správaní spotrebiteľov v kontexte dynamiky vývoja nástrojov marketingovej komunikácie na roky 2022 a 2023.

CEDMO (Central European Digital Media Observatory) - členka riešiteľského kolektívu. Medzinárodný projekt, ktorého cieľom je zrýchliť a zefektívniť overovanie faktov s využitím umelej inteligencie, ako aj odhaľovať, skúmať a znižovať šírenie tzv. informačných porúch vrátane dezinformácií. Konzorcium CEDMO pod vedením Fakulty sociálnych vied Karlovej univerzity v Prahe zahŕňa osem partnerov a štyroch subdodávateľov. Projekt je spolufinancovaný Európskou komisiou prostredníctvom Nástroja na prepájanie Európy (CEF). Hlavným koordinátorom je PhDr. Václav Moravec, Ph.D.

Členka riešiteľského kolektívu VEGA č. 1/0038/22 Využitie kompetitívnych digitálnych hier na rozvoj tímovej kohézie a sociálnej adaptácie Generácie Z 

Členka riešiteľského kolektívu KEGA č. 012UCM-4/2022 Riadenie ľudí v digitálnom svete – bilingválna (slovensko-anglická) vysokoškolská učebnica s podporou e-learningových modulov s multimediálnym obsahom

Členka riešiteľského kolektívu 2022-1-SK01-KA220-HED-000087258 Fostering creativity and creative thinking in marketing communications education

Členka riešiteľského kolektívu APVV-Cestovná mapa digitálnej platformy zabezpečujúcej AI (Artificial Intelligence)autooomatizáciu rozhodovacích procesov v oblasti komunikačnej stratégie.

Členka riešiteľského kolektívu projektu DIGITÁLNA REZILIENCIA - ZVYŠOVANIE KRITICKÉHO MYSLENIA OHROZENÝCH SKUPÍN DEZINFORMAČNÝMI NARATÍVMI V ČASE INFODÉMIE A ROZMACHU UMELEJ INTELIGENCIE (VAIA)

VII. - Prehľad aktivít v organizovaní vysokoškolského vzdelávania a tvorivých činností

VII.a - Aktivita, funkcia VII.b - Názov inštitúcie, grémia VII.c - Časové vymedzenia pôsobenia
garant študijného programu Media relations Media relations od 2022
Garant predmetu Advertising Fakulta ekonomických štúdií VŠFS Praha 2014-2015
Členka PR Klub ČR od 2012
Členka komisií pre štátne skúšky a rigorózne skúšky FMK od 2009
Členstvo v zahraničnej profesijnej organizácii Klub učitelu marketingu od roku 2021
Členstvo v zahraničnej profesijnej organizácii ČMS od roku 2021
Členstvo v zahraničnej profesijnej organizácii POPAI Central Europe od roku 2021
Member of reviewer board Marketing and Management of Innovations od 2022
Členka vedeckej komisie konferencie PEMF conference 2022
Členka Vedecká rada FMK UCM od 2023
Členka Odborová komisia pre doktorandské štúdium FMK UCM od 2023
Členka Etická komisia pre VVČ od 2022
Členka Podnetová komisia FMK od 2023

VIII. - Prehľad zahraničných mobilít a pôsobenia so zameraním na vzdelávanie a tvorivú činnosť v študijnom odbore

VIII.a - Názov inštitúcie VIII.b - Sídlo inštitúcie VIII.c - Obdobie trvania pôsobenia/pobytu (uviesť dátum odkedy dokedy trval pobyt) VIII.d - Mobilitná schéma, pracovný kontrakt, iné (popísať)
Fakulta ekonomických štúdií VŠFS Praha 2014 - 2016 dohoda o pracovnej činnosti
Business and Technology University, Georgia Georgia 26. - 29. 4. 2022 2nd INTERNATIONAL TEACHING WEEK 2022
Vysoká škola finanční a správní Praha, ČR december 2022 Erasmus

IX. - Iné relevantné skutočnosti

IX.a - Ak je to podstatné, uvádzajú sa iné aktivity súvisiace s vysokoškolským vzdelávaním alebo s tvorivou činnosťou

3.miesto v súťaži Prokop (SR) a 1. miesto v súťaži Zlatý Středník (ČR) v kategórii Krízová komunikácia s projektom krízovej komunikácie pre Dedoles (Dúhové komentáre) - 2021

Zlatá Effie (ČR) s kampaňou pre LAMA mobile (2014)

Mentor v mentoringovom programe PR klubu (ČR) LINK 2012 a LINK 2014

Mentor v mentoringovom programe Holky z marketingu (ČR) 2023

Porotkyňa v súťaži Prokop (SR) - 2021

Dátum poslednej aktualizácie
2023-09-22