Meno:
|
doc. PhDr. Jana Galera Matúšová, PhD. | |
Email:
|
jana.galera.matusova@ucm.sk | |
Homepage:
|
http:// | |
Fakulta/Univerzita:
|
FMK UCM
-
Fakulta masmediálnej komunikácie UCM
|
|
Pracovisko:
|
KMARK
-
Katedra marketingovej komunikácie
|
III.a - Zamestnanie-pracovné zaradenie | III.b - Inštitúcia | III.c - Časové vymedzenie |
---|---|---|
Docent | FMK | 02/2022 - súčasnosť |
Odborný asistent | FMK | 09/2021 - 02/2022 |
Docent | Inštitút manažmentu | 2019-2021 |
Odborný asistent | FMK | 2009 - 2018 |
IV.a - Popis aktivity, názov kurzu (ak išlo o kurz), iné | IV.b - Názov inštitúcie | IV.c - Rok |
---|---|---|
Neuromarketing a jeho využitie vo vede, výskume a výučbe | Method Lab, FMK UCM | 2021 |
Trendy v online marketingu | Inspire Academy | 2021 |
Psychológia v praxi – Advanced modul | Advanca | 2016 - 2017 |
The Google Analytics | 2016 | |
Zákony a hybné sily rastu alebo Prečo je zameranie sa na podiel na trhu cestou do pekla | 2 muse | 2022 |
Stáž vo výskumnej agentúre | Constat research | 2011 |
Tréning krízovej a mediálnej komunikácie | Communication House | 2010 |
Manažér marketingovej komunikácie | Centrum ďalšieho vzdelávania, Univerzita Komenského | 2009 |
Komunikácia s médiami | Seesame | 2006 |
Komunikácia s verejnosťou a médiami | Academia Istropolitana | 2006 |
Raňajky s Kantar - mediálne plánovanie, efektivita, kreativita | KANTAR research | 2022 |
Marketing rulezz 2022 | PS: Digital, MarketerBiz | 2022 |
Marketing Rulezz – All about Tik Tok | PS: Digital, MarketerBiz | 2022 |
Rozvoj profesijných kompetencií vysokoškolských učiteľov | FF UCM | 9.5.2023 |
Kantar and Friends | Kantar | 18. – 20. 4. 2023 |
PR - od strategie po taktiku | Holky z marketingu | 25. 5. 2023 |
LinkedIn pro osobní značku | Holky z marketingu | 18. 4. 2023 |
Konferencia Content marketing masters | Digital marketing club | 25.4.2023 |
Marketing Rulezz Branding | PS: Digital, MarketerBiz | 16.5.2023 |
Tvorba stratégie značky FMK | Minar inspiration | apríl - máj 2023 |
Mentoring program | Holky z marketingu | 2023 - 2024 |
Kurz angličtiny | FMK UCM | 2023 |
Ako písať učebnice a skriptá | FMK UCM | jún 2023 |
Kvalitatívny výskum | IPSOS | september 2023 |
Využitie AI v publikačnej činnosti | FMK UCM | september 2023 |
Design thinking | FMK UCM | 4.9. - 5.9.2024 |
V.1.a - Názov profilového predmetu | V.1.b - Študijný program | V.1.c - Stupeň | V.1.d - Študijný odbor |
---|---|---|---|
Inovácie v marketingovom a mediálnom prostredí | Marketingová komunikácia | 3. stupeň | Mediálne a komunikačné štúdiá |
Digitálne PR | Media relations | 1. stupeň | Mediálne a komunikačné štúdiá |
Public relations | Media relations | 1. stupeň | Mediálne a komunikačné štúdiá |
Marketingová komunikácia | Media relations | 1. stupeň | Mediálne a komunikačné štúdiá |
V.2.a - Názov študijného programu | V.2.b - Stupeň | V.2.c - Študijný odbor |
---|---|---|
Media relations | 1. stupeň | Mediálne a komunikačné štúdiá |
Marketingová komunikácia | 3. stupeň | Mediálne a komunikačné štúdiá |
V.5.a - Názov predmetu | V.5.b - Študijný program | V.5.c - Stupeň | V.5.d - Študijný odbor |
---|---|---|---|
Media relations | Marketingová komunikácia | 2. stupeň | Mediálne a komunikačné štúdiá |
PR praktikum I. | Marketingová komunikácia | 2. stupeň | Mediálne a komunikačné štúdiá |
Hovorca a médiá | Media relations | 1. stupeň | Mediálne a komunikačné štúdiá |
Tvorba PR kampaní | Media relations | 1. stupeň | Mediálne a komunikačné štúdiá |
Marketingová komunikácia | Teória digitálnych hier | 2. stupeň | Mediálne a komunikačné štúdiá |
Psychológia médií | Media relations | 1. stupeň | Mediálne a komunikačné štúdiá |
Psychologické a etické aspekty reklamy | Marketingová komunikácia | 2. stupeň | Mediálne a komunikačné štúdiá |
PR praktikum II. | Marketingová komunikácia | 2. stupeň | Mediálne a komunikačné štúdiá |
Budovanie značky | Marketingová komunikácia | Mgr. | Mediálne a komunikačné štúdiá |
AAB Komunikačné stratégie vybraných značiek v rôznych štádiách ich životného cyklu/Jana Galera Matúšová; recenzenti: Alena Kusá, Ondřej Roubal, Andrej Tušer. - 1. vyd. – Trnava: Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2020. ISBN 978-80-572-0060-4.
AAB Súčasné trendy rozvoja marketingovej komunikácie a ich interakcie / Jana Galera Matúšová; recenzenti: Jozef Sablik, Ľudmila Čábyová. - 1. vyd. - Trnava :Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2015. ISBN 978-80-8105-642-0.
ACD | Interná komunikácia / Galera Matúšová, Jana [Autor, 100%] In: Public relations - teória a prax [elektronický dokument] / Ďurková, Katarína [Zostavovateľ, editor] ; Franic, Dáša [Zostavovateľ, editor] ; Brník, Andrej [Recenzent] ; Matušínská, Kateřina [Recenzent]. – 1. vyd. – Trnava (Slovensko) : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave. Fakulta masmediálnej komunikácie, 2021. – ISBN (elektronické) 978-80-572-0218-9, s. 99-116 [1 AH] [CD-ROM]
AAB Stav riešenia problematiky etiky v rôznych oblastiach marketingovej a masmediálnej komunikácie / Jana Galera Matúšová; recenzenti: Katarína Ďurková, Viliam Končál. - 1. vyd. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2014. - 79 s. [3,83 AH]. - ISBN 978-80-8105-621-5.
AEC New trends in communication / Galera Matúšová, Jana [Autor, 50%] ; Varečková, Ľubica [Autor, 50%]. – [recenzované] In: Economy and Business [elektronický dokument] / [bez zostavovateľa] [Zostavovateľ, editor]. – Roč. 15. – Burgas (Bulharsko) : Science Events, 2021. – ISSN (online) 1314-7242, s. 278-283 [online]
AAB Komunikačné stratégie vybraných značiek v rôznych štádiách ich životného cyklu [elektronický zdroj] / Jana Galera Matúšová; recenzenti: Alena Kusá, Andrej Tušer, Ondřej Roubal. - 1. vyd. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2020. - 187 s. [CD-ROM]. - ISBN 978-80-572-0060-4.
ADN Logo as the Greatest Symbol of Brand / Galera Matúšová, Jana [Autor, 100%]. – WOS CC
In: European Journal of Media, Art and Photography [textový dokument (print)] [elektronický dokument] . – Trnava (Slovensko) : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave. Fakulta masmediálnej komunikácie. – ISSN 1339-4940. – Roč. 9, č. 2 (2021), s. 126-133 [tlačená forma] [online]
Media relations [textový dokument (print)] [učebnica pre vysoké školy] : techniky, nástroje a tipy na budovanie vzťahov s médiami / Galera Matúšová, Jana [Autor, 40%] ; Čábyová, Ľudmila [Autor, 12%] ; Ďurková, Katarína [Autor, 12%] ; Franič, Dáša [Autor, 12%] ; Martovič, Matej [Autor, 12%] ; Višňovský, Ján [Autor, 12%] ; Hanuláková, Eva [Recenzent] ; Ihnátová, Zuzana [Recenzent]. – 1. vyd. – Trnava (Slovensko) : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave. Fakulta masmediálnej komunikácie, 2022. – 221 s. – ISBN 978-80-572-0283-7
ACD Krízová komunikácia / Galera Matúšová, Jana [Autor, 100%] In: Public relations - teória a prax [elektronický dokument] / Ďurková, Katarína [Zostavovateľ, editor] ; Franič, Dáša [Zostavovateľ, editor] ; Brník, Andrej [Recenzent] ; Matušínská, Kateřina [Recenzent]. – 1. vyd. – Trnava (Slovensko) : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave. Fakulta masmediálnej komunikácie, 2021. – ISBN (elektronické) 978-80-572-0218-9, s. 117-132 [1 AH] [CD-ROM]
ADM | Direction of businesses operating in Slovakia to develop key managerial competencies / Stacho, Zdenko [Korešpondenčný autor, 25%] ; Stachová, Katarína [Autor, 25%] ; Varečková, Ľubica [Autor, 25%] ; Galera Matúšová, Jana [Autor, 25%]. – DOI 10.30657/pea.2021.27.39. – SCOPUS
In: Production Engineering Archives [textový dokument (print)] [elektronický dokument] . – Varšava (Poľsko) : De Gruyter. – ISSN 2353-5156. – ISSN (online) 2353-7779. – Roč. 27, č. 4 (2021), s. 291-295 [tlačená forma] [online]
Direction of businesses operating in Slovakia to develop key managerial competencies / Stacho, Zdenko [Korešpondenčný autor, 25%] ; Stachová, Katarína [Autor, 25%] ; Varečková, Ľubica [Autor, 25%] ; Galera Matúšová, Jana [Autor, 25%]. – DOI 10.30657/pea.2021.27.39. – ESCI ; WOS CC ; SCO
In: Production Engineering Archives [textový dokument (print)] [elektronický dokument] . – Varšava (Poľsko) : De Gruyter. – ISSN 2353-5156. – ISSN (online) 2353-7779. – Roč. 27, č. 4 (2021), s. 291-295 [tlačená forma] [online]
2023 | Jun 2023 (Early Access) | AGRICULTURAL ECONOMICS-ZEMEDELSKA EKONOMIKA
, pp.223-233
Karacsony, P; Metzker, Z; (...); Koltai, JP 2023 | E & M EKONOMIE A MANAGEMENT
26 (1) , pp.94-110
THE INFLUENCE OF HUMAN RESOURCE PRACTICES ON THE EMPLOYEE COMMITMENT AND PERFORMANCEAl Doghan, MA 2022 | POLISH JOURNAL OF MANAGEMENT STUDIES
25 (1) , pp.27-40
GUIDELINES FOR PROMOTING UNDERSTANDING OF BLOCKCHAIN'S INFLUENCE ON BUSINESS OPERATIONS IN SERVICE SECTORPhimolsathien, T 2022 | POLISH JOURNAL OF MANAGEMENT STUDIES
25 (1) , pp.327-345
THE BUSINESS ENVIRONMENT OF FAMILY ENTERPRISES IN SLOVAKIA-PERCEPTION OF EXTERNAL BARRIERSKroslakova, N; Khouri, S; (...); Derkawi, H.2021 | POLISH JOURNAL OF MANAGEMENT STUDIES
24 (2) , pp.321-335
TQM KNOWLEDGE MANAGEMENT AND ANALYSIS OF SMES IN THAILANDPotjanajaruwit, P 2021 | POLISH JOURNAL OF MANAGEMENT STUDIES
24 (2) , pp.386-397
(KIS:STU Bratislava_StuUsCat/0094774) 471457: Age Management as a Challenge in Sustainable Human Resource Management and its Implementation in Slovakia / Vraňaková, Natália [Autor, 60%] ; Stareček, Augustín [Autor, 40%]. – [recenzované]. – DOI 10.33642/ijbass.v8n3p6
In: International journal of business and applied social science [elektronický dokument] . – New York (USA) : Center for Promoting Education and Research. – ISSN (online) 2469-6501. – Roč. 8, č. 3 (2022), s. 53-61 [online]
ACB Budovanie a komunikácia značky : značka v PR a reklame / Jana Matúšová; recenzenti: Dušan Pavlů, Katarína Ďurková. - 1.
vyd. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2012. - 118 s. - ISBN 978-80-8105-440-2.
Ohlasy:
2013
[3] ACÉLOVÁ, Katarína. Gýč vo fotografii. In Quaere 2013 [CD-ROM]. Hradec Králové . Magnanimitas, 2013. s. 1797. ISBN 978-80-905243-7-8.
[3] JURIŠOVÁ, V., HLIBOKÝ, M. Affiliate marketing a vstup tradičnej predajnej hodnoty v kontexte komunikácie značky v online prostredí. In Quaere 2013 [CD-ROM]. Hradec Králové . Magnanimitas, 2013. s. 43. ISBN 978-80-905243-7-8.
[3] JURIŠOVÁ, Vladimíra. Affiliate marketing in the context of online marketing. In Review of Applied Socio-Economic Research [online]. 2013, vol. 5, no. 1 [2014-09-29], p. 111. Dostupné na internete: <http://www.reaser.eu>. ISSN 2247-6172.
[4] MATÚŠ, Jozef. Ekonomika médií a mediálny systém. In PETRANOVÁ, D., MATÚŠ, J., ČÁBYOVÁ, Ľ. (eds.) Megatrendy a médiá. 2013. ISBN 978-80-8105-479-2, s. 155.
2014
[4] KUSÁ, Alena. Customizácia vo vzťahu k inováciám - nový trend individuálneho marketingu a komunikácie. In: KUSÁ, A., PAVLŮ, D. (eds.) Marketing Identity 2014 : Inovácie v marketingu a komunikácii and Inovácie v médiách. 2014. ISBN 978-80-8105-667-3, s. 125.
2015
[4] KOVÁČOVÁ BEČKOVÁ, Ina. Nové prístupy a trendy v marketingovom manažmente. In: Global Media Journal. 2015, roč. 3, č. 1, s. 104-115. ISSN 1339-0767.
[2] MATÚŠ, Jozef. Marketing in digital era. In: Marketing Identity: Digital Life - part I. Trnava: FMK UCM, 2015, s. 178. ISBN 978-80-8105-779-3.
2016
[4] GRACOVÁ, Slávka. Meno školy ako značka. In: Marketing Identity 2016: značky, ktoré milujeme. Trnava: FMK UCM, 2016, s. 31, 36. ISBN 978-80-8105-839-4.
[4] MARTOVIČ, Matej. Budovanie značky zdravotníckych zariadení. In: Podniková ekonomika a manažment
[online]. 2016, č. 2, s. 85, 88 [2017-06-30]. ISSN 1336-5878. Dostupné na: http://ke.uniza.sk/el-casopis/
[1] NOVÁKOVÁ, R., OVSENÁK, V. The importance of marketing for effective management of quality indicators.
In: Production Management and Engineering Sciences. 2016, pp. 229-234. ISBN 978-1-138-02856-2.
AFD Communication of global brands in digital space / Jana Galera Matúšová, Zuzana Ihnátová. (Príspevok je indexovaný v databáze Web of Science). In:Marketing Identity :Digital Life - part I. :Conference Proceedings from International Scientific Conference 10th - 11th November 2015, Congress Hall of the Slovak Academy of Science Smolenice, Slovak Republic / editors:Ľudmila Čábyová, Dana Petranová. - Trnava :Faculty of Mass Media Communication, University of Ss. Cyril and Methodius in Trnava, 2015. - ISBN 978-80-8105-779-3. - ISSN 1339-5726. - S. 59-67.
Ohlasy: 2016 [2] RUŽIČKA, Tomáš. The consumers perception of the brand in digital environment. In:Marketing Identity:Brands we love part II. Trnava:FMK UCM, 2016, s. 261. ISBN 978-80-8105-841-7.
AFC Impact of Social Networks on Brand Communication / Jana Galera. In:Perspektywy czlowieczeństwa - wyzwania XXI w. [elektronický zdroj] :miedzynarodowa konferencja naukowa (7 kwieceń - 11kwietnia 2015 roku) / redakcja Marcin Demczuk, Michal Niewiadomy. - [S.l.] :[s.n.], 2015. - ISBN 978-83-65021-01-4. - S. 264-272 [CD-ROM].
AFC Impact of Social Networks on Brand Communication / Jana Galera. In:Perspektywy czlowieczeństwa - wyzwania XXI w. [elektronický zdroj] :miedzynarodowa konferencja naukowa (7 kwiecen - 11kwietnia 2015 roku) / redakcja Marcin Demczuk, Michal Niewiadomy. - [S.l.] :[s.n.], 2015. - ISBN 978-83-65021-01-4. - S. 264-272 [CD-ROM].
Ohlasy: 2016 [3] MASTROCOLA, V.M., IHNATOVA, Z. Selling the Brazilian atmosphere in a Slovakian brand:the Acaico case. In:Comunicon [online]. 2016 [2016-10-18]. ISBN 978-85-99790-21-2. Dostupné na: http://anais-comunicon2016.espm.br/GTs/GTPOS/GT6/GT06-VICENTE_MASTROCOLA.pdf
Komunikačné stratégie vybraných značiek v rôznych štádiách ich životného cyklu [elektronický dokument] [monografia (do 2021)] / Galera Matúšová, Jana [Autor, 100%] ; Kusá, Alena [Recenzent] ; Tušer, Andrej [Recenzent] ; Roubal, Ondřej [Recenzent]. – 1. vyd. – Trnava (Slovensko) : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2020. – 187 s. [CD-ROM]. – ISBN 978-80-572-0060-4
Ohlasy:
202102463226: Dynamic transformation of tourism [textový dokument (print)] [monografia] / Černá, Jana [Autor, 60%] ; Stacho, Zdenko [Autor, 20%] ; Mikle, Lenka [Autor, 20%] ; Joniaková, Zuzana [Recenzent] ; Ali Taha, Viktória [Recenzent]. – 1. vyd. – [s.l.] (Poľsko) : Oficyna Wydawnicza Stowarzyszenia Menedżerów Jakości i Produkcji, 2021. – 97 s. [tlačená forma]. – ISBN 978-83-63978-94-5
202102464838: Central European Foreign Exchange Markets [textový dokument (print)] [editovaná kniha] / Moravcová, Michala [Autor, 100%] ; Kočenda, Evžen [Recenzent] ; Papula, Ján [Recenzent]. – 1. vyd. – Częstochowa (Poľsko) : Oficyna Wydawnicza Stowarzyszenia Menedżerów Jakości i Produkcji, 2021. – 135 s. [7,39 AH]. – ISBN 978-83-63978-93-8
202202469979: Odmeňovanie [textový dokument (print)] [učebnica pre vysoké školy] / Bajzíková, Ľubica [Autor, 60%] ; Bajzík, Peter [Autor, 35%] ; Vojteková, Monika [Autor, 5%] ; Hitka, Miloš [Recenzent] ; Stachová, Katarína [Recenzent]. – 1. vyd. – Bratislava (Slovensko) : Ofprint, 2022. – 208 s. [tlačená forma]. – ISBN 978-80-89037-61-2
Členka riešiteľského kolektívu projektu VEGA č. 1/0304/24 s názvom Vplyv a hodnota digitalizácie inovácií marketingovej komunikácie produktov pre generácie ekologických používateľov.
CEDMO (Central European Digital Media Observatory) - členka riešiteľského kolektívu. Medzinárodný projekt, ktorého cieľom je zrýchliť a zefektívniť overovanie faktov s využitím umelej inteligencie, ako aj odhaľovať, skúmať a znižovať šírenie tzv. informačných porúch vrátane dezinformácií. Konzorcium CEDMO pod vedením Fakulty sociálnych vied Karlovej univerzity v Prahe zahŕňa osem partnerov a štyroch subdodávateľov. Projekt je spolufinancovaný Európskou komisiou prostredníctvom Nástroja na prepájanie Európy (CEF). Hlavným koordinátorom je PhDr. Václav Moravec, Ph.D.
Členka riešiteľského kolektívu VEGA č. 1/0038/22 Využitie kompetitívnych digitálnych hier na rozvoj tímovej kohézie a sociálnej adaptácie Generácie Z
Členka riešiteľského kolektívu KEGA č. 012UCM-4/2022 Riadenie ľudí v digitálnom svete – bilingválna (slovensko-anglická) vysokoškolská učebnica s podporou e-learningových modulov s multimediálnym obsahom
Členka riešiteľského kolektívu 2022-1-SK01-KA220-HED-000087258 Fostering creativity and creative thinking in marketing communications education
Členka riešiteľského kolektívu APVV-Cestovná mapa digitálnej platformy zabezpečujúcej AI (Artificial Intelligence)autooomatizáciu rozhodovacích procesov v oblasti komunikačnej stratégie.
Členka riešiteľského kolektívu projektu DIGITÁLNA REZILIENCIA - ZVYŠOVANIE KRITICKÉHO MYSLENIA OHROZENÝCH SKUPÍN DEZINFORMAČNÝMI NARATÍVMI V ČASE INFODÉMIE A ROZMACHU UMELEJ INTELIGENCIE (VAIA)
Členka riešiteľského kolektívu Vega č. 1/0606/21 Zmena preferencií v nákupnom správaní spotrebiteľov v kontexte dynamiky vývoja nástrojov marketingovej komunikácie.
VII.a - Aktivita, funkcia | VII.b - Názov inštitúcie, grémia | VII.c - Časové vymedzenia pôsobenia |
---|---|---|
garant študijného programu Media relations | Media relations | od 2022 |
Garant predmetu Advertising | Fakulta ekonomických štúdií VŠFS Praha | 2014-2015 |
Členka | PR Klub ČR | od 2012 |
Členka komisií pre štátne skúšky a rigorózne skúšky | FMK | od 2009 |
Členstvo v zahraničnej profesijnej organizácii | Klub učitelu marketingu | od roku 2021 |
Členstvo v zahraničnej profesijnej organizácii | ČMS | od roku 2021 |
Členstvo v zahraničnej profesijnej organizácii | POPAI Central Europe | od roku 2021 |
Member of reviewer board | Marketing and Management of Innovations | od 2022 |
Členka vedeckej komisie konferencie | PEMF conference | 2022 |
Členka | Vedecká rada FMK UCM | od 2023 |
Členka | Odborová komisia pre doktorandské štúdium FMK UCM | od 2023 |
Členka | Etická komisia pre VVČ | od 2022 |
Členka | Podnetová komisia FMK | od 2023 |
Členka vedeckej komisie konferencie | Marketing and media identity | od roku 2023 |
VIII.a - Názov inštitúcie | VIII.b - Sídlo inštitúcie | VIII.c - Obdobie trvania pôsobenia/pobytu (uviesť dátum odkedy dokedy trval pobyt) | VIII.d - Mobilitná schéma, pracovný kontrakt, iné (popísať) |
---|---|---|---|
Fakulta ekonomických štúdií VŠFS | Praha | 2014 - 2016 | dohoda o pracovnej činnosti |
Business and Technology University, Georgia | Georgia | 26. - 29. 4. 2022 | 2nd INTERNATIONAL TEACHING WEEK 2022 |
Vysoká škola finanční a správní | Praha, ČR | december 2022 | Erasmus |
3.miesto v súťaži Prokop (SR) a 1. miesto v súťaži Zlatý Středník (ČR) v kategórii Krízová komunikácia s projektom krízovej komunikácie pre Dedoles (Dúhové komentáre) - 2021
Zlatá Effie (ČR) s kampaňou pre LAMA mobile (2014)
Mentor v mentoringovom programe PR klubu (ČR) LINK 2012 a LINK 2014
Mentor v mentoringovom programe Holky z marketingu (ČR) 2023
Mentor v Juniorní Akademii - Holky z marketingu - 2023 a 2024
Porotkyňa v súťaži Prokop (SR) - 2021