Meno:
|
Prof. Ing. Jarmila Šalgovičová, CSc. | |
Email:
|
jarmila.salgovicova@ucm.sk | |
Homepage:
|
http:// | |
Fakulta/Univerzita:
|
FMK UCM
-
Fakulta masmediálnej komunikácie UCM
|
|
Pracovisko:
|
KMARK
-
Katedra marketingovej komunikácie
|
III.a - Zamestnanie-pracovné zaradenie | III.b - Inštitúcia | III.c - Časové vymedzenie |
---|---|---|
profesorka | FMK UCM v Trnave | 2019 - súčasnosť |
odborná asistentka, docentka, profesorka | MTF STU v Trnave | 1986 - 2013 |
stredoškolská učiteľka | SOU obchodné v Trnve | 1976 - 1986 |
odborná referentka DzO | Okresná finančná správa v Trnave | 1974 - 1975 |
IV.a - Popis aktivity, názov kurzu (ak išlo o kurz), iné | IV.b - Názov inštitúcie | IV.c - Rok |
---|---|---|
Doplnkové pedagogické štúdium | VŠE Bratislaava | 1986 |
Intenzívny kurz Obsluha počítačov typu IBM PC | Kolping Slovensko | 1999 |
Intensive English Language course | Sheffield Hallam University Tesol Centre | 2000 |
Course "Quality in Health and Social Care Institutions" | Dum techniky Ostrava | 2004 |
Škola jazykovej komunikácie | STU | 2009 |
Creative Skolls for Innovation: Design Thinking | Grow with Google Slovakia | 2020 |
Štatistické metódy vo výskume | FMK UCM | 2020 |
Projektový manažment: Pertov Ganttov diagram | FMK UCM | 2020 |
G Suite: Online výučba cez Google Meet | FMK UCM | 2020 |
Neuromarketing a jeho využitie vo vede, výskume a výučbe | Method lab, FMK UCM | 2021 |
Pokročilé funkcie MS Teams | FMK UCM | 2022 |
V.1.a - Názov profilového predmetu | V.1.b - Študijný program | V.1.c - Stupeň | V.1.d - Študijný odbor |
---|---|---|---|
Procesy v marketingu a marketingovej komunikácii | Marketingová komunikácia | Druhý stupeň | Mediálne a komunikačné stúdiá |
Manažment a marketing | Masmediálna komunikácia | Prvý stupeň | Mediálne a komunikačné štúdiá |
Manažment a marketing | Teória digitálnych hier | Prvý stupeň | Mediálne a komunikačné štúdiá |
Marketingová komunikácia | Teória digitálnych hier | Druhý stupeň | Mediálne a komunikačné štúdiá |
Vybrané problémy médií a marktingu | teória digitálnych hier | tretí | mediálne a komunikačné štúdiá |
Manažment I., II. | marketingová komunikácia | prvý | mediálne a komunikačné štúdiá |
Procesy v marketingu a marketingovej komunikácii | marketingová komunikácia | druhý | mediálne a komunikačné štúdiá |
V.2.a - Názov študijného programu | V.2.b - Stupeň | V.2.c - Študijný odbor |
---|---|---|
Teória digitálnych hier | Prvý | Mediálne a komunikačné štúdiá |
Teória digitálnych hier | druhý | Mediálne a komunikačné štúdiá |
Teória digitálnych hier | tretí | Mediálne a komunikačné štúdiá |
V.5.a - Názov predmetu | V.5.b - Študijný program | V.5.c - Stupeň | V.5.d - Študijný odbor |
---|---|---|---|
manažment a markting | aplikované mediálne štúdiá | prvý | mediálne a komunikačné štúdiá |
AAA Vedecké monografie vydané v zahraničných vydavateľstvách
Šalgovičová, Jarmila - Štefančíková, A.: Marketing processes. - Łódź : KSIĘŻY MŁYN Dom Wydawniczy Michał Koliński, 2011. - 194 s. - ISBN 978-83-7729-119-1.
AAA Vedecké monografie vydané v zahraničných vydavateľstvách
Svoboda,Ján – Šalgovičová, Jarmila: Rozvoj online marketingu v oblasti hotelierstva [elektronický zdroj; 1. vyd. - Ostrava : ÁMOS - Vzdělávací centrum a vydavatelství, 2013. - 1 CD-ROM (152 s.). - Elektronická monografia. - ISBN 978-80-87691-05-2.
AAA Vedecké monografie vydané v zahraničných vydavateľstvách
Šalgovičová, J. - Klinčeková, S.: Why should we care about customer value?, Katowice : Wydawnictwo Unikat 2, 2017. - 130 s. - ISBN 978-83-62314-37-9.
AAA Vedecké monografie vydané v zahraničných vydavateľstvách
Šalgovičová, J. - Klinčeková, S.: Selected chapters of integrated marketing communication in the era of information society., Łódź : Księžy Młyn Dom Wydawniczy Michal Koliński, 2014. - 157 s. - ISBN 978-83-7729-242-6.
AAA Vedecké monografie vydané v zahraničných vydavateľstvách
Svoboda, J., Šalgovičová, J.: Rozvoj online marketingu v oblasti hotelierstva [elektronický zdroj] - 1. vyd. - Ostrava : ÁMOS - Vzdělávací centrum a vydavatelství, 2013. - 1 CD-ROM (152 s.). - Elektronická monografia. - ISBN 978-80-87691-05-2.
AAA Vedecké monografie vydané v zahraničných vydavateľstvách
Šalgovičová, J. - Jánoš, D.: Use of marketing tools in selected aspects of circular economy 1. vyd. - [s.l.] : Professional Publishing, 2019. - 116 s. - ISBN 978-80-88260-41-7.
AAA Vedecké monografie vydané v zahraničných vydavateľstvách
Šalgovičová, J. - Klinčeková, S.: Why should we care about customer value? Katowice : Wydawnictwo Unikat 2, 2017. - 130 s. - ISBN 978-83-62314-37-9.
AAB Vedecké monografie vydané v domácich vydavateľstvách
Šalgovičová, J.: Vybrané problémy marketingovej komunikácie v kruhovej ekonomike v etape globalizácie : vedecká monografia, Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2019. - 146 s. - ISBN 978-80-8105-976-6.
ADM Vedecké práce v zahraničných časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo SCOPUS
Šalgovičová, J.... [et al.]: The art of tourism marketing as a way to a sustainable restart after the pandemic. In: AD ALTA : Journal of Interdisciplinary Research. - ISSN 1804-7890, Roč. 11, č. 1 (2021), s. 278-286. [Šalgovičová Jarmila (25%) - Jánošová Denisa (25%) - Darázs Tamás (25%) - Sádecká Renáta (25%)]
ADN Vedecké práce v domácich časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo SCOPUS
Darázs, T., Šalgovičová, J.: Impact of the corona crisis on marketing communication focused on tourism. In: Communication Today. - ISSN 1338-130X, Roč. 12, č. 1 (2021), s. 148-160.
P1 Pedagogický výstup publikačnej činnosti ako celok – učebnica pre vysoké školy, učebnica pre stredné školy, učebnica pre základné školy, skriptum, učebný text, pracovný zošit, didaktická príručka
Procesy v marketingu a marketingovej komunikácii [elektronický zdroj] : vysokoškolská učebnica / Tamás Darázs, Jarmila Šalgovičová ; recenzenti: Jaromíra Vaňová, Pavol Molnár. - 1. vyd. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2022. - Kategória do roku 2021 ACB. - 361 s. [CD-ROM]. - ISBN 978-80-572-0292-9.
AAB8 Paulová, Iveta - Hekelová, Edita - Šatanová, Anna - Šalgovičová, Jarmila : Metódy zlepšovania efektívnosti a účinnosti TQM. - 1. vyd. - Bratislava : STU v Bratislave, 2008. - 304 s. - ISBN 978-80-227-2857-7 [vnútrofakult. kateg.: neuv.]
ohlasy:
[o3] x2008 Gašparík, Marián: Economic social model of quality management in corporation. In: Quality, environment, health protection and safety management development trends : Proceedings. International scientific conference. Neum, Bosnia and Herzegovina, 2.-6.9.2008. - Brno : Tribun EU, 2008. - ISBN 978-80-7399-479-2. - S. 81-86.
[o3] x2008 Gašparík, Jozef: Key activities and processes concerning the integrated management system development and implementation in construction company. In: Quality, environment, health protection and safety management development trends : Proceedings. International scientific conference. Neum, Bosnia and Herzegovina, 2.-6.9.2008. - Brno : Tribun EU, 2008. - ISBN 978-80-7399-479-2. - S. 75-80.
[o3] x2009 Kučerová, Marta: Stratégia Six Sigma - cesta k úspechu organizácie. In: Obchod, jakost a finance v podnicích - determinanty konkurenceschopnosti VII : Sborník příspěvků z mezinárodní vědecké konference, 16.-17. dubna 2009, Praha, ČR. - Praha : Česká zemědělská univerzita v Praze, 2009. - ISBN 978-80-213-1941-7. - S. 39-42.
[o3] x2011 Andrašová, Andrea - Hajnik, Bartolomej - Zlocha, Jozef: Sustainable development in small and medium-sized engineering companies. In: Annals of DAAAM and Proceedings of DAAAM Symposium. - ISSN 1726-9679. - Vol. 22, No. 1. Annals of DAAAM for 2011 & Proceedings of the 22nd International DAAAM Symposium "Intelligent Manufacturing & Automation: Power of Knowledge and Creativity", 23-26th November 2011, Vienna, Austria. - Vienna : DAAAM International, 2011. - ISBN 978-3-901509-83-4, s. 1637-1638.
[o4] x2008 Hvorecký, Jozef: Enhancing e-learning quality. In: Dištančné vzdelávanie v aplikovanej informatike. DIVAI 2008 : Zborník príspevkov z konferencie s medzinárodnou účasťou. - Nitra 28.-29. 5. 2008. - Nitra : Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre, 2008. - ISBN 978-80-8094-317-2. - S. 31-36.
[o4] x2009 Šurinová, Yulia: APQP and PPAP application in Slovak automotive organizations research. In: CO-MAT-TECH 2009. Industrial Engineering, Management and Quality for 21st century. [CD-ROM] : Proceedings of the 17th International Science Conference, Trnava 22.-23. October 2009. - Trnava : AlumniPress, 2009. - ISBN 978-80-8096-100-8. - S. 389-396.
[o4] x2011 Mizla, Martin - Genčanská, Natália: Vzťah manažmentu znalostí a TQM. In: Manažment podnikov. - ISSN 1338-4104. - Roč. 1, č. 1 (2011), s. 32-42.
[o4] x2012 Andrašová, Andrea - Hajnik, Bartolomej - Zlocha, Jozef: Environmentálne orientované investície v malých a stredných strojárskych podnikoch. In: Ekonomicko-environmentálna efektivita v podnikaní : Zborník z konferencie, 26. januára 2012. - Banská Bystrica : Fakulta prírodných vied UMB Banská Bystrica, 2012. - ISBN 978-80-557-0329-9. - S. 16-19
AAB Podskľan, Adrián [30%] - Šalgovičová, Jarmila [M4000] [40%] - Hyršlová, Jaroslava [30%]: Marketingová stratégia podniku orientujúceho sa na TQEM. - 1. vyd. - Hnúšťa : AP SOLUTION, 2004. - 215 s. - ISBN 80-968734-5-8
ohlasy:
[o3] x2005 Hajnik, Bartolomej - Bednárik, Jaroslav: Environmentálna orientácia - nevyhnutnosť našich podnikov. In: Finanční a logistické řízení - 2005 : Sborník referátů / konf.(heslo) Mezinárodní konference. Malenovice, Česká republika, 9.-10.6.2005. - Ostrava : Vysoká škola báňská - Technická univerzita v Ostravě, 2005. - ISBN 80-248-0854-4. - S. 399-403.
[o3] x2010 Drieniková, Katarína - Hrdinová, Gabriela - Naňo, Tomáš - Rašla, Vladimír - Sakál, Peter - Sekera, Branislav: Primenenie analitičeskogo ierarchičeskogo processa v oblasti KSO - I (analitičeskij ierarchičeskij process). In: Upravlenije ekonomikoj: metody, modeli, technologii. Tom 1 : X Meždunarodnaja konferencija s elementami naučnoj školy dlja molodeži. 21-23 oktjabrja 2010, Ufa. - Ufa : UGATU, 2010. - ISBN 978-5-4221-0119-1. - S. 256-260.
[o3] x2010 Drieniková, Katarína - Hrdinová, Gabriela - Naňo, Tomáš - Rašla, Vladimír - Sakál, Peter - Sekera, Branislav: Primenenie analitičeskogo ierarchičeskogo processa v oblasti KSO - II (zainteresovannyje storony). In: Upravlenije ekonomikoj: metody, modeli, technologii. Tom 1 : X Meždunarodnaja konferencija s elementami naučnoj školy dlja molodeži. 21-23 oktjabrja 2010, Ufa. - Ufa : UGATU, 2010. - ISBN 978-5-4221-0119-1. - S. 261-267.
[o3] x2010 Drieniková, Katarína - Hrdinová, Gabriela - Naňo, Tomáš - Rašla, Vladimír - Sakál, Peter - Sekera, Branislav: Primenenie analitičeskogo ierarchičeskogo processa v oblasti KSO - III (ispoľzovanie metoda AIP dlja sozdanija strategičeskich celej zainteresovannych storon). In: Upravlenije ekonomikoj: metody, modeli, technologii. Tom 2 : X Meždunarodnaja konferencija s elementami naučnoj školy dlja molodeži. 21-23.oktjabrja 2010, Ufa. - Ufa : UGATU, 2010. - ISBN 978-5-904122-28-7. - S. 275-287.
[o3] x2010 Drieniková, Katarína - Hrdinová, Gabriela - Naňo, Tomáš - Rašla, Vladimír - Sakál, Peter - Sekera, Branislav: Primenenie analitičeskogo ierarchičeskogo processa v oblasti KSO - IV (teoretičeskije osnovy ekologičeski orientirovannogo antikrizisnogo upravlenija riskami). In: Upravlenije ekonomikoj: metody, modeli, technologii. Tom 2 : X Meždunarodnaja konferencija s elementami naučnoj školy dlja molodeži. 21-23.oktjabrja 2010, Ufa. - Ufa : UGATU, 2010. - ISBN 978-5-904122-28-7. - S. 287-296.
[o3] x2010 Drieniková, Katarína - Hrdinová, Gabriela - Naňo, Tomáš - Rašla, Vladimír - Sakál, Peter - Sekera, Branislav: Primenenie analitičeskogo ierarchičeskogo processa v oblasti KSO - V (ispoľzovanie metoda AIP v ekologičeski orientirovannom antikrizisnom upravlenii). In: Upravlenije ekonomikoj: metody, modeli, technologii. Tom 2 : X Meždunarodnaja konferencija s elementami naučnoj školy dlja molodeži. 21-23.oktjabrja 2010, Ufa. - Ufa : UGATU, 2010. - ISBN 978-5-904122-28-7. - S. 297-310.
[o3] x2010 Hrdinová, Gabriela - Sakál, Peter - Drieniková, Katarína - Naňo, Tomáš: Skúsenosti s využitím metódy AHP pri riešení vybraných problémov spoločensky zodpovedného podnikania. In: In Look Days 2010 : International Scientific Conference. 10. - 13. 11.2010, Castle Hotel Hédervár, Hungary. - , 2010. - ISBN 978-80-970118-1-9. - [30].
[o3] x2011 Andrašová, Andrea - Zlocha, Jozef - Hajnik, Bartolomej: Assessing the effectiveness of investments from the perspective of two systems - economy and ecology. In: TEAM 2011 : Proceedings of the 3rd International Scientific and Expert Conference with simultaneously organised 17th International Scientific Conference CO-MAT-TECH 2011, 19th -21st October 2011, Trnava Slovakia. - Slavonski Brod : University of Applied Sciences of Slavonski Brod, 2011. - ISBN 978-953-55970-4-9. - S. 281-284.
[o4] x2010 Frianová, Viera: Efektívna marketingová komunikácia ako zdroj konkurenčnej výhody podnikov služieb na trhu. In: Organizácia založená na vedomostiach v období globalizácie a internacionalizácie : Zborník príspevkov z II. ročníka vedeckej konferencie s medzinárodnou účasťou. - Ružomberok : VERBUM - vydavateľstvo Katolíckej univerzity v Ružomberku, 2010. - ISBN 978-80-8084-586-5. - S. 186-195.
[o4] x2011 Majerník, Milan - Chovancová, Jana: Zelený marketing a jeho uplatnenie v podnikovej praxi na Slovensku. In: Podniková revue = Business review. - ISSN 1335-9746. - Roč. 10, č. 23 (2011), s. 66-77.
[o4] x2012 Andrašová, Andrea - Hajnik, Bartolomej - Zlocha, Jozef: Environmentálne orientované investície v malých a stredných strojárskych podnikoch. In: Ekonomicko-environmentálna efektivita v podnikaní : Zborník z konferencie, 26. januára 2012. - Banská Bystrica : Fakulta prírodných vied UMB Banská Bystrica, 2012. - ISBN 978-80-557-0329-9. - S. 16-19.
[o4] x2012 Andrašová, Andrea - Zlocha, Jozef - Hajnik, Bartolomej: Hodnotenie efektívnosti investícií v intenciách spoločensky zodpovedného podnikania. In: Procesné riadenie 2012 : Zborník prednášok a príspevkov z medzinárodnej odbornej konferencie, Zemplínska Šírava 18.10.-19.10.2012. - Košice : Slovenská asociácia procesného riadenia, 2012. - ISBN 978-80-969519-7-0. - [6].
ADC Vedecké práce v zahraničných karentovaných časopisoch
Svoboda, J., Šalgovičová, J., Polakovič, A..: Religion and tourism in Slovakia .
In: European Journal of Science and Theology. - ISSN 1841-0464, Roč. 9, č. 6 (2013), s. 125-132.
ohlasy:
PETRANOVA, Dana. Film tourism as opportunity for tourism development. In: Conference Proceedings: 7th Advances in Hospitality & Tourism Marketing & Management (AHTMM) Conference. Famagusta: Eastern Mediterranean University, 2017, s. 512, 523. ISBN 978-0-9964244-2-4.
BLIŠÁK, Ľ. Volunteer project to preserve the cultural monument of church and monastery of Saint Catherine. In: European Journal of Science and Theology. 2016, 12(1), pp. 261-269. WoS
RYBANSKÝ, R., JÁNOŠOVÁ, D., VAŠKO, P. Brand of region and regional development of selected region in Slovakia and marketing communication of this region. In: Marketing Identity: Brands we love - part II. Trnava: FMK UCM, 2016, s. 423. ISBN 978-80-8105-841-7. WoS
PETRANOVÁ, D., RYBANSKÝ, R., VAŠKO, P. Impact of regional development on tourism of region in Slovakia. In: The 6th Advances in Hospitality and Tourism Marketing and Management Conference. 2016, p. 101, 109. ISBN 978-0-9964244-1-7.
KIM, B., KIM, S.S., KING, B. The sacred and the profane: Identifying traveler value orientations using means-end theory. In: Tourism Management. 2016, 56, pp. 142-155. ISSN 0261-5177. Scopus
RYBANSKÝ, R., JÁNOŠOVÁ, D., VAŠKO, P. Problems of Regional Development in Contemporary Slovak Society. In: Mediterranean Journal of Social Sciences. 2016, vol. 7, no. 1 S1, pp. 327-334. ISSN 2039-9340.
ČERNÁ, Jana. Religiousness and religious tourism in Slovakia : case study. In European Journal of Science and Theology, 2014, vol. 10, suppl. 1, pp. 29-37. Scopus
ACB Šalgovičová, Jarmila [M4000] [100%]: Marketing v manažérstve kvality. - 1. vyd. - Bratislava : STU v Bratislave, 2005. - 202 s. - (Edícia vysokoškolských učebníc). - e-učebnica. - ISBN 80-227-2288-X (https://sweb.mtf.stuba.sk) [vnútrofakult. kateg.: neuv.] [jazyk: slovenčina]
ohlasy:
[o1] x2009 Rybanský, Rudolf - Prajová, Vanesa: Communication with customers via brand. - registrovaný: Web of Science. In: Annals of DAAAM and Proceedings of DAAAM Symposium. - ISSN 1726-9679. - Vol. 20, No. 1 Annals of DAAAM for 2009 & Proceedings of the 20th international DAAAM symposium "Intelligent manufacturing & automation: Focus on theory, practice and education" 25 - 28th November 2009, Vienna, Austria. - Vienna : DAAAM International, 2009. - ISBN 978-3-901509-70-4, s. 1679-1680 (v indexe Web of Science).
[o1] x2012 Babčanová, Dagmar - Prajová, Vanesa - Marková, Petra: Brand Management - the Part of Integrated Marketing Communication of Industrial Enterprises. - registrovaný: Web of Science. In: Proceedings of the 8th European Conference on Management Leadership and Governance : Neapolis University, Pafos, Cyprus, 8 - 9 November 2012. - Reading : Academic Publishing International Limited, 2012. - ISBN 978-1-908272-76-8[E]. - S. 15-21 (v indexe Web of Science).
[o3] x2006 Mĺkva, Miroslava: Human resources management in the quality management system. In: RaDMI 2006 : Proceedings on CD-ROM / konf.(heslo) International Conference. Budva, Montenegro, 13-17.Sept. 2006. - Trstenik : High Technical Mechanical School of Trstenik, 2006. - ISBN 86-83803-21-X. - S. 1-3. [o3] x2010 Prajová, Vanesa - Rybanský, Rudolf: Brand management. In: INTERCATHEDRA. - ISSN 1640-3622. - No 26 (2010), s. 112-116.
[o3] x2010 Rybanský, Rudolf - Prajová, Vanesa: Communication with customers via brand. - Lódź : KSIEZY MLYN Dom Wydawniczy Michal Kolinski, 2010. - 152 s. - ISBN 978-83-7729-058-3. [o3] x2011 Mošať, Miroslav: Hlediska vztahu mezi kvalitou a cenou. In: Mezinárodní Masarykova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky 2011 (MMK 2011) : Sborník příspěvků. Česká republika, Hradec Králové, 12. - 16. 12. 2011. - Hradec Králové : Magnanimitas, 2011. - ISBN 978-80-904877-7-2.
[o4] x2008 Gúčik, Marian - Benčaj, Michal: Manažérstvo sťažností v organizáciách cestovného ruchu. In: Acta oeconomica No 24 : Manažérstvo sťažností v organizáciách služieb. - Banská Bystrica : Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici, 2008. - ISBN 978-80-8083-620-7. - S. 43-53.
[o4] x2009 Soboň, Tomáš: Six Sigma vs. other systems of quality improvements. In: CO-MAT-TECH 2009. Industrial Engineering, Management and Quality for 21st century. [CD-ROM] : Proceedings of the 17th International Science Conference, Trnava 22.-23. October 2009. - Trnava : AlumniPress, 2009. - ISBN 978-80-8096-100-8. - S. 320-325.
ADF Šalgovičová, Jarmila [M4000] [100%]: Marketing a komplexné manažérstvo kvality. Marketing and the total quality management. In: Vedecké práce MtF STU v Bratislave so sídlom v Trnave. Research papers Faculty of Materials Science and Technology Slovak University of Technology in Trnava. - ISSN 1336-1589. - Vol. 12 (2002), s. 135-138 [vnútrofakult. kateg.: neuv.] [jazyk: slovenčina]
ohlasy:
[o3] x2003 Podskľan, Adrián - Sakál, Peter: Cez futuristický marketing k sledovaniu environmentálnych nákladov. In: Ekonomické aspekty ochrany životního prostředí : Sborník k mezinárodní vědecké konference. - Pardubice : Univerzita Pardubice, 2003. - ISBN 80-7194-586-2. - S. 70-73.
[o3] x2003 Podskľan, Adrián: Environmentálne stratégie a logistika. In: Finanční a logistické řízení v kontextu vstupu České republiky do Evropské unie : Sborník referátů. 2.díl / konf.(heslo) Mezinárodní konference. Hotel Srdce Beskyd, Česká republika, 25.-26.6.2003. - Ostrava : Vysoká škola báňská - Technická univerzita v Ostravě, 2003. - ISBN 80-239-0860-X. - S. 440-444.
[o3] x2004 Podskľan, Adrián: Filozofia TQEM verzus stratégia podniku. In: Obchod, jakost a finance v podnicích - determinanty konkurenceschopnosti III : Sborník / konf.(heslo) Mezinárodní vědecká konference. Praha, 7.-8.10.2004. - Praha : Česká zemědělská univerzita v Praze, 2004. - ISBN 80-213-1162-2. - S. 108-111.
[o3] x2004 Podskľan, Adrián: Podnikové environmentálne a ekologické náklady. In: Environmentální manažerské účetnictví : Vybrané stati k problematice environmentálního účetnictví. - Pardubice : Univerzita Pardubice, 2004. - ISBN 80-7194-643-5. - S. 47-51.
[o3] x2004 Podskľan, Adrián - Vidová, Jaroslava: Prínosy zo zavedenia environmentálnych manažérskych systémov. In: Environmentální manažerské účetnictví : Vybrané stati k problematice environmentálního účetnictví. - Pardubice : Univerzita Pardubice, 2004. - ISBN 80-7194-643-5. - S. 52-56.
[o4] x2003 Hajnik, M.: Kvalita komunikačnej politiky - súčasť marketingovej stratégie. In: Nové trendy v manažérstve kvality : Zborník / konf.(heslo) Vedecký seminár s medzinárodnou účasťou. Trnava, Apríl 2003. - Bratislava : STU v Bratislave MTF, 2003. - ISBN 80-227-1894-7. - S. 33-37.
[o4] x2003 Hajnik, M.: Ľudské zdroje pri tvorbe komunikačnej politiky. In: Acta academica trenchiniensis. - 2003, č. 2 / konf.(heslo) Medzinárodný seminár. Trenčín, 10.-11.6.2003 (2003). - Trenčín : Trenčianska univerzita Alexandra Dubčeka v Trenčíne. - ISBN 80-88914-90-6, s. 38-40.
[o4] x2003 Soboň, Tomáš: Zmena vo filozofii a prístupoch k manažérstvu kvality. In: Nové trendy v manažérstve kvality : Zborník / konf.(heslo) Vedecký seminár s medzinárodnou účasťou. Trnava, Apríl 2003. - Bratislava : STU v Bratislave MTF, 2003. - ISBN 80-227-1894-7. - S. 151-156.
[o4] x2004 Podskľan, Adrián: Marketingové stratégie podniku orientovaného na TQEM. In: Akademická Dubnica 2004 : II. diel. - Bratislava : STU v Bratislave, 2004. - ISBN 80-227-2076-3. - S. 439-444.
[o4] x2004 Podskľan, Adrián: Podstata tvorby marketingovej stratégie podniku orientovaného na TQEM. In: Kvalita. - ISSN 1335-9231. - Roč. 12, č. 3 (2004), s. 36-39.
[o4] x2004 Podskľan, Adrián - Vidová, J.: Vyhodnocovanie environmentálnych nákladov v priemyselných podnikoch. In: Akademická Dubnica 2004 : II. diel. - Bratislava : STU v Bratislave, 2004. - ISBN 80-227-2076-3. - S. 445-449.
[o4] x2005 Podskľan, Adrián: Budúcnosť tvorby marketingovej stratégie podniku orientovaného na uplatňovanie filozofie TQEM. In: Kvalita. - ISSN 1335-9231. - Roč. 13, č. 2 (2005), s. 27-29.
[o4] x2005 Podskľan, Adrián: Marketingová analýza podniku orientovaného na uplatňovanie filozofie TQEM. In: Kvalita. - ISSN 1335-9231. - Roč. 13, č. 1 (2005), s. 35-39.
VEGA č. 1/0078/18 Aspekty marketingovej komunikácie v manažérskych procesoch kruhovej ekonomiky ( 2018 -2020)
VEGA č. 1/0640/15 „Koncepcia Phygital a jejuplatnenie v udržateľnom integrovanom environmentálnom manažmente podnikov
VEGA 1/0606/21 - Zmena preferencií v nákupnom správaní spotrebiteľov v kontexte dynamiky vývoja nástrojov marketingovej komunikácie. Vedúci projektu: Ing. Tomáš Fašiang, PhD.
VII.a - Aktivita, funkcia | VII.b - Názov inštitúcie, grémia | VII.c - Časové vymedzenia pôsobenia |
---|---|---|
Členka VR FMK UCM Trnava, UCM Trnava | UCM Trnava | 2010 - súčasnosť |
Členka VR, TnUAD Trenčín | SMÚ Bratislava | 2010 - 2015 |
Členka VR TnUAD Trenčín | TnUAD Trenčín | 2012 - 2015 |
Členka Odborovej komisie 3-2-3 masmediálne štúdiá FMK UCM v Trnave, | UCM Trnava | 2010 - súčasnosť |
Členka Rady pre vnútorné hodnotenie kvality UCM | UCM Trnava | 2020 - súčasnosť |
Členka Českej marketingovej spoločnosti | Česká marketingová spoločnosť | 2010 - súčasnosť |
Členka Technickej normalizačnej komisie č. 22 KVALITA | ÚNMS Bratislava | 2015 - 2019 |
Členka komisie pre dizertačné skúšky na UCM MTF STU, EF UMB, FM | UCM Trnava, MTF STU Trnava, UMB Banská Bystrica, OF EU Bratislava | 2010 - 1990 - 1995 - 2015 2010 - 2020 |
Predsedkyňa komisie pre štátne skúšky na bakalárskom a inžinierskom stupni štúdia | UCM MTF STU | 2010 - 1990 – 2020 |
Členka redakčnej rady vedeckého časopisu Vedecké práce MtF STU – ISSN 1336-1589 | MTF STU | 1990 - 2013 |
Členka redakčnej rady vedeckého časopisu Materials Science and Technology – ISSN 1335-9053 | MTF STU | 2005 - 2013 |
Členka redakčnej rady odborného časopisu Fórum Manažéra – ISSN 1336-7773 | MTF STU | 2011 - 2013 |
Členka vedeckých rád konferencií Marketing Identity FMK UCM, CO-MAT-TECH Trnava, Akademická Dubnica , Nové trendy v manažérstve kvality Trnava | MTF STU, FMK UCM | |
Školiteľka doktorandského štúdia v ŠP: Marketingová komunikácia, Inžinierstvo kvality produkcie, Priemyselné inžinierstvo | FMK UCM Trnava, MTF STU Trnava | 2010 - súčasnosť |
Členstvo v zahraničných profesných organizáciách | KUM, ČMS | 2019 - súčasnosť |
Členstvo v zahraničnej profesijnej organizácii | POPAI | 2019 - súčasnosť |
VIII.a - Názov inštitúcie | VIII.b - Sídlo inštitúcie | VIII.c - Obdobie trvania pôsobenia/pobytu (uviesť dátum odkedy dokedy trval pobyt) | VIII.d - Mobilitná schéma, pracovný kontrakt, iné (popísať) |
---|---|---|---|
Fachhochschule | Braunschweig/Wolfenbuttel Deutschland | apríl - máj 1994 | odborná stáž a konzultácie súvisiace s prípravou študijného programu Sozialwesen na FOŠ STU |
University of Sheffield Department of Russian and Slavonic Studies Sheffield Hallam University1994 | Sheffield GB | jún - júl 1994 | Konzultácie súvisiace s štúdiom manažérstva kvality vzdelávacej inštitúcie a prípravou študijného programu Sozialwese |
Universiti degli Studi dell'lnsubria I VARESEO2 DIPARTIMENTO DI BIOTECNOLOGIE E SCIENZE DELLA VITA | VARESE ITALY | 28. 8. 2023 to 01. 9. 2023 | Mobilitnú schému tvorila: - výmena informácií medzi pedagogickými zamestnancami vysokých škôl, - zdieľanie akademických skúseností s metódami výučby a učenia. Témy vedeckých diskusií: 1. Kvalita v zdravotníckych zariadeniach 2. Marketing a marketingová komunikácia v zdravotníctve a zdravotníckych organizáciách |
Spolupráca s praxou:
Externá poradkyňa a konzultantka v oblasti marketingu a služieb zákazníkom v akciovej spoločnosti Slovenský plynárenský priemysel, OJ Služby zákazníkom.
Externá poradkyňa a konzultantka v oblasti marketingových stratégií v stavebníctve - Invex, s.r.o. Trnava,
Externá poradkyňa a konzultantka v oblasti marketingových procesov v zdravotníctve – SURGERY, s.r.o. , AGAVE, s.r.o.
Vyžiadané prednášky:
Slovenská spoločnosť pre kvalitu – XIV. Medzinárodná konferencia Svetový deň kvality – prednáška: „Dvadsaťročná história noriem systémov manažérstva kvality“. 2007
Konferencia. Kvalitet 2005, Faculty of Mechanical Engineering in Zenica. Bosna i Hercegovina.
prednáška: Šalgovičová, Bílý – Quality, Safety and legal Responsibility for Product
SMU Bratislava: Marketing v organizácii poskytujúcej služby a výkony podľa zákona. Bratislava 2004 SMÚ Bratislava: Možnosti implementácie marketingových činnosti v špecifických službách,
2003 1. a 2. ročník vedeckej a odbornej konferencie Marketing služeb v praxi finančních institucií Newport University Faculty o Business Administration, Ostrava, Czech Republic r. 1998, 1999
University of Sheffield Department of Russian and Slavonic Studies,: Basic Problems of the Slovac Economy. 1994