UCM
Vedecko/umelecko-pedagogická charakteristika osoby
Meno:
Prof. Ing. Jarmila Šalgovičová, CSc.
Email:
jarmila.salgovicova@ucm.sk
Homepage:
http://
Fakulta/Univerzita:
FMK UCM - Fakulta masmediálnej komunikácie UCM
Pracovisko:
KMARK - Katedra marketingovej komunikácie

I. - Základné údaje

I.1 - Priezvisko
Šalgovičová
I.2 - Meno
Jarmila
I.3 - Tituly
prof. Ing. CSc.
I.4 - Rok narodenia
1950
I.5 - Názov pracoviska
Fakulta masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda v Trnave
I.6 - Adresa pracoviska
Nám. J. Herdu 2 917 01 Trnava
I.7 - Pracovné zaradenie
profesorka
I.8 - E-mailová adresa
jarmila.salgovicova@ucm.sk
I.9 - Hyperlink na záznam osoby v Registri zamestnancov vysokých škôl
https://www.portalvs.sk/regzam/detail/13983
I.10 - Názov študijného odboru, v ktorom osoba pôsobí na vysokej škole
Mediálne a komunikačné štúdiá
I.11 - ORCID iD
0000-0002-2431-4907

II. - Vysokoškolské vzdelanie a ďalší kvalifikačný rast

II.1 - Vysokoškolské vzdelanie prvého stupňa
II.2 - Vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa
II.a - Názov vysokej školy alebo inštitúcie
VŠE Bratislava
II.b - Rok
1974
II.c - Odbor a program
Vnútorný obchod
II.3 - Vysokoškolské vzdelanie tretieho stupňa
II.a - Názov vysokej školy alebo inštitúcie
VŠE Bratislava
II.b - Rok
1988
II.c - Odbor a program
Odvetvové a prierezové ekonomiky
II.4 - Titul docent
II.a - Názov vysokej školy alebo inštitúcie
MTF STU Trnava
II.b - Rok
1996
II.c - Odbor a program
Inžinierstvo kvality produkcie
II.5 - Titul profesor
II.a - Názov vysokej školy alebo inštitúcie
FMK UCM v Trnave
II.b - Rok
2011
II.c - Odbor a program
Marmediálne štúdiá
II.6 - Titul DrSc.

III. - Súčasné a predchádzajúce zamestnania

III.a - Zamestnanie-pracovné zaradenie III.b - Inštitúcia III.c - Časové vymedzenie
profesorka FMK UCM v Trnave 2019 - súčasnosť
odborná asistentka, docentka, profesorka MTF STU v Trnave 1986 - 2013
stredoškolská učiteľka SOU obchodné v Trnve 1976 - 1986
odborná referentka DzO Okresná finančná správa v Trnave 1974 - 1975

IV. - Rozvoj pedagogických, odborných, jazykových, digitálnych a iných zručností

IV.a - Popis aktivity, názov kurzu (ak išlo o kurz), iné IV.b - Názov inštitúcie IV.c - Rok
Doplnkové pedagogické štúdium VŠE Bratislaava 1986
Intenzívny kurz Obsluha počítačov typu IBM PC Kolping Slovensko 1999
Intensive English Language course Sheffield Hallam University Tesol Centre 2000
Course "Quality in Health and Social Care Institutions" Dum techniky Ostrava 2004
Škola jazykovej komunikácie STU 2009
Creative Skolls for Innovation: Design Thinking Grow with Google Slovakia 2020
Štatistické metódy vo výskume FMK UCM 2020
Projektový manažment: Pertov Ganttov diagram FMK UCM 2020
G Suite: Online výučba cez Google Meet FMK UCM 2020
Neuromarketing a jeho využitie vo vede, výskume a výučbe Method lab, FMK UCM 2021
Pokročilé funkcie MS Teams FMK UCM 2022

V. - Prehľad aktivít v rámci pedagogického pôsobenia na vysokej škole

V.1 - Prehľad zabezpečovaných profilových študijných predmetov v aktuálnom akademickom roku podľa študijných programov
V.1.a - Názov profilového predmetu V.1.b - Študijný program V.1.c - Stupeň V.1.d - Študijný odbor
Procesy v marketingu a marketingovej komunikácii Marketingová komunikácia Druhý stupeň Mediálne a komunikačné stúdiá
Manažment a marketing Masmediálna komunikácia Prvý stupeň Mediálne a komunikačné štúdiá
Manažment a marketing Teória digitálnych hier Prvý stupeň Mediálne a komunikačné štúdiá
Marketingová komunikácia Teória digitálnych hier Druhý stupeň Mediálne a komunikačné štúdiá
Vybrané problémy médií a marktingu teória digitálnych hier tretí mediálne a komunikačné štúdiá
Manažment I., II. marketingová komunikácia prvý mediálne a komunikačné štúdiá
Procesy v marketingu a marketingovej komunikácii marketingová komunikácia druhý mediálne a komunikačné štúdiá
V.2 - Prehľad o zodpovednosti za uskutočňovanie, rozvoj a zabezpečenie kvality študijného programu alebo jeho časti na vysokej škole v aktuálnom akademickom roku
V.2.a - Názov študijného programu V.2.b - Stupeň V.2.c - Študijný odbor
Teória digitálnych hier Prvý Mediálne a komunikačné štúdiá
Teória digitálnych hier druhý Mediálne a komunikačné štúdiá
Teória digitálnych hier tretí Mediálne a komunikačné štúdiá
V.3 - Prehľad o zodpovednosti za rozvoj a kvalitu odboru habilitačného konania a inauguračného konania v aktuálnom akademickom roku
V.4 - Prehľad vedených záverečných prác
V.4.1 - Počet aktuálne vedených prác
V.4.a - Bakalárske (prvý stupeň)
0
V.4.b - Diplomové (druhý stupeň)
11
V.4.c - Dizertačné (tretí stupeň)
1
V.4.2 - Počet obhájených prác
V.4.a - Bakalárske (prvý stupeň)
79
V.4.b - Diplomové (druhý stupeň)
199
V.4.c - Dizertačné (tretí stupeň)
8
V.5 - Prehľad zabezpečovaných ostatných študijných predmetov podľa študijných programov v aktuálnom akademickom roku
V.5.a - Názov predmetu V.5.b - Študijný program V.5.c - Stupeň V.5.d - Študijný odbor
manažment a markting aplikované mediálne štúdiá prvý mediálne a komunikačné štúdiá

VI. - Prehľad výsledkov tvorivej činnosti

VI.1 - Prehľad výstupov tvorivej činnosti a ohlasov na výstupy tvorivej činnosti
VI.1.1 - Počet výstupov tvorivej činnosti
VI.1.a - Celkovo
76 v katalógu UCM, celkov 331
VI.1.b - Za posledných šesť rokov
39
VI.1.2 - Počet výstupov tvorivej činnosti registrovaných v databázach Web of Science alebo Scopus
VI.1.a - Celkovo
23
VI.1.b - Za posledných šesť rokov
8
VI.1.3 - Počet ohlasov na výstupy tvorivej činnosti
VI.1.a - Celkovo
85
VI.1.b - Za posledných šesť rokov
21
VI.1.4 - Počet ohlasov registrovaných v databázach Web of Science alebo Scopus na výstupy tvorivej činnosti
VI.1.a - Celkovo
21
VI.1.b - Za posledných šesť rokov
12
VI.1.5 - Počet pozvaných prednášok na medzinárodnej a národnej úrovni
VI.1.a - Celkovo
6/3
VI.1.b - Za posledných šesť rokov
0/2
VI.2 - Najvýznamnejšie výstupy tvorivej činnosti

 AAA Vedecké monografie vydané v zahraničných vydavateľstvách

Šalgovičová, Jarmila - Štefančíková, A.: Marketing processes. - Łódź : KSIĘŻY MŁYN Dom Wydawniczy Michał Koliński, 2011. - 194 s. - ISBN 978-83-7729-119-1. 

AAA Vedecké monografie vydané v zahraničných vydavateľstvách

Svoboda,Ján – Šalgovičová, Jarmila: Rozvoj online marketingu v oblasti hotelierstva [elektronický zdroj; 1. vyd. - Ostrava : ÁMOS - Vzdělávací centrum a vydavatelství, 2013. - 1 CD-ROM (152 s.). - Elektronická monografia. - ISBN 978-80-87691-05-2. 

AAA Vedecké monografie vydané v zahraničných vydavateľstvách

Šalgovičová, J. - Klinčeková, S.: Why should we care about customer value?, Katowice : Wydawnictwo Unikat 2, 2017. - 130 s. - ISBN 978-83-62314-37-9. 

AAA Vedecké monografie vydané v zahraničných vydavateľstvách

Šalgovičová, J. - Klinčeková, S.: Selected chapters of integrated marketing communication in the era of information society., Łódź : Księžy Młyn Dom Wydawniczy Michal Koliński, 2014. - 157 s. - ISBN 978-83-7729-242-6. 

AAA Vedecké monografie vydané v zahraničných vydavateľstvách

Svoboda, J., Šalgovičová, J.: Rozvoj online marketingu v oblasti hotelierstva [elektronický zdroj] - 1. vyd. - Ostrava : ÁMOS - Vzdělávací centrum a vydavatelství, 2013. - 1 CD-ROM (152 s.). - Elektronická monografia. - ISBN 978-80-87691-05-2. 



VI.3 - Najvýznamnejšie výstupy tvorivej činnosti za ostatných šesť rokov

AAA Vedecké monografie vydané v zahraničných vydavateľstvách

Šalgovičová, J. - Jánoš, D.: Use of marketing tools in selected aspects of circular economy 1. vyd. - [s.l.] : Professional Publishing, 2019. - 116 s. - ISBN 978-80-88260-41-7. 

AAA Vedecké monografie vydané v zahraničných vydavateľstvách

Šalgovičová, J. - Klinčeková, S.: Why should we care about customer value? Katowice : Wydawnictwo Unikat 2, 2017. - 130 s. - ISBN 978-83-62314-37-9. 

 AAB Vedecké monografie vydané v domácich vydavateľstvách

Šalgovičová, J.: Vybrané problémy marketingovej komunikácie v kruhovej ekonomike v etape globalizácie : vedecká monografia, Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2019. - 146 s. - ISBN 978-80-8105-976-6. 

 ADM Vedecké práce v zahraničných časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo SCOPUS

Šalgovičová, J.... [et al.]: The art of tourism marketing as a way to a sustainable restart after the pandemic. In: AD ALTA : Journal of Interdisciplinary Research. - ISSN 1804-7890, Roč. 11, č. 1 (2021), s. 278-286. [Šalgovičová Jarmila (25%) - Jánošová Denisa (25%) - Darázs Tamás (25%) - Sádecká Renáta (25%)] 


ADN Vedecké práce v domácich časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo SCOPUS

Darázs, T., Šalgovičová, J.: Impact of the corona crisis on marketing communication focused on tourism. In: Communication Today. - ISSN 1338-130X, Roč. 12, č. 1 (2021), s. 148-160.


P1 Pedagogický výstup publikačnej činnosti ako celok – učebnica pre vysoké školy, učebnica pre stredné školy, učebnica pre základné školy, skriptum, učebný text, pracovný zošit, didaktická príručka

Procesy v marketingu a marketingovej komunikácii [elektronický zdroj] : vysokoškolská učebnica / Tamás Darázs, Jarmila Šalgovičová ; recenzenti: Jaromíra Vaňová, Pavol Molnár. - 1. vyd. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2022. - Kategória do roku 2021 ACB. - 361 s. [CD-ROM]. - ISBN 978-80-572-0292-9.

VI.4 - Najvýznamnejšie ohlasy na výstupy tvorivej činnosti

AAB8 Paulová, Iveta - Hekelová, Edita - Šatanová, Anna - Šalgovičová, Jarmila : Metódy zlepšovania efektívnosti a účinnosti TQM. - 1. vyd. - Bratislava : STU v Bratislave, 2008. - 304 s. - ISBN 978-80-227-2857-7 [vnútrofakult. kateg.: neuv.]

ohlasy:

[o3] x2008 Gašparík, Marián: Economic social model of quality management in corporation. In: Quality, environment, health protection and safety management development trends : Proceedings. International scientific conference. Neum, Bosnia and Herzegovina, 2.-6.9.2008. - Brno : Tribun EU, 2008. - ISBN 978-80-7399-479-2. - S. 81-86.

[o3] x2008 Gašparík, Jozef: Key activities and processes concerning the integrated management system development and implementation in construction company. In: Quality, environment, health protection and safety management development trends : Proceedings. International scientific conference. Neum, Bosnia and Herzegovina, 2.-6.9.2008. - Brno : Tribun EU, 2008. - ISBN 978-80-7399-479-2. - S. 75-80.

[o3] x2009 Kučerová, Marta: Stratégia Six Sigma - cesta k úspechu organizácie. In: Obchod, jakost a finance v podnicích - determinanty konkurenceschopnosti VII : Sborník příspěvků z mezinárodní vědecké konference, 16.-17. dubna 2009, Praha, ČR. - Praha : Česká zemědělská univerzita v Praze, 2009. - ISBN 978-80-213-1941-7. - S. 39-42.

[o3] x2011 Andrašová, Andrea - Hajnik, Bartolomej - Zlocha, Jozef: Sustainable development in small and medium-sized engineering companies. In: Annals of DAAAM and Proceedings of DAAAM Symposium. - ISSN 1726-9679. - Vol. 22, No. 1. Annals of DAAAM for 2011 & Proceedings of the 22nd International DAAAM Symposium "Intelligent Manufacturing & Automation: Power of Knowledge and Creativity", 23-26th November 2011, Vienna, Austria. - Vienna : DAAAM International, 2011. - ISBN 978-3-901509-83-4, s. 1637-1638.

[o4] x2008 Hvorecký, Jozef: Enhancing e-learning quality. In: Dištančné vzdelávanie v aplikovanej informatike. DIVAI 2008 : Zborník príspevkov z konferencie s medzinárodnou účasťou. - Nitra 28.-29. 5. 2008. - Nitra : Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre, 2008. - ISBN 978-80-8094-317-2. - S. 31-36.

[o4] x2009 Šurinová, Yulia: APQP and PPAP application in Slovak automotive organizations research. In: CO-MAT-TECH 2009. Industrial Engineering, Management and Quality for 21st century. [CD-ROM] : Proceedings of the 17th International Science Conference, Trnava 22.-23. October 2009. - Trnava : AlumniPress, 2009. - ISBN 978-80-8096-100-8. - S. 389-396.

[o4] x2011 Mizla, Martin - Genčanská, Natália: Vzťah manažmentu znalostí a TQM. In: Manažment podnikov. - ISSN 1338-4104. - Roč. 1, č. 1 (2011), s. 32-42.

[o4] x2012 Andrašová, Andrea - Hajnik, Bartolomej - Zlocha, Jozef: Environmentálne orientované investície v malých a stredných strojárskych podnikoch. In: Ekonomicko-environmentálna efektivita v podnikaní : Zborník z konferencie, 26. januára 2012. - Banská Bystrica : Fakulta prírodných vied UMB Banská Bystrica, 2012. - ISBN 978-80-557-0329-9. - S. 16-19 

AAB Podskľan, Adrián [30%] - Šalgovičová, Jarmila [M4000] [40%] - Hyršlová, Jaroslava [30%]: Marketingová stratégia podniku orientujúceho sa na TQEM. - 1. vyd. - Hnúšťa : AP SOLUTION, 2004. - 215 s. - ISBN 80-968734-5-8

ohlasy:

[o3] x2005 Hajnik, Bartolomej - Bednárik, Jaroslav: Environmentálna orientácia - nevyhnutnosť našich podnikov. In: Finanční a logistické řízení - 2005 : Sborník referátů / konf.(heslo) Mezinárodní konference. Malenovice, Česká republika, 9.-10.6.2005. - Ostrava : Vysoká škola báňská - Technická univerzita v Ostravě, 2005. - ISBN 80-248-0854-4. - S. 399-403.

[o3] x2010 Drieniková, Katarína - Hrdinová, Gabriela - Naňo, Tomáš - Rašla, Vladimír - Sakál, Peter - Sekera, Branislav: Primenenie analitičeskogo ierarchičeskogo processa v oblasti KSO - I (analitičeskij ierarchičeskij process). In: Upravlenije ekonomikoj: metody, modeli, technologii. Tom 1 : X Meždunarodnaja konferencija s elementami naučnoj školy dlja molodeži. 21-23 oktjabrja 2010, Ufa. - Ufa : UGATU, 2010. - ISBN 978-5-4221-0119-1. - S. 256-260.

[o3] x2010 Drieniková, Katarína - Hrdinová, Gabriela - Naňo, Tomáš - Rašla, Vladimír - Sakál, Peter - Sekera, Branislav: Primenenie analitičeskogo ierarchičeskogo processa v oblasti KSO - II (zainteresovannyje storony). In: Upravlenije ekonomikoj: metody, modeli, technologii. Tom 1 : X Meždunarodnaja konferencija s elementami naučnoj školy dlja molodeži. 21-23 oktjabrja 2010, Ufa. - Ufa : UGATU, 2010. - ISBN 978-5-4221-0119-1. - S. 261-267.

[o3] x2010 Drieniková, Katarína - Hrdinová, Gabriela - Naňo, Tomáš - Rašla, Vladimír - Sakál, Peter - Sekera, Branislav: Primenenie analitičeskogo ierarchičeskogo processa v oblasti KSO - III (ispoľzovanie metoda AIP dlja sozdanija strategičeskich celej zainteresovannych storon). In: Upravlenije ekonomikoj: metody, modeli, technologii. Tom 2 : X Meždunarodnaja konferencija s elementami naučnoj školy dlja molodeži. 21-23.oktjabrja 2010, Ufa. - Ufa : UGATU, 2010. - ISBN 978-5-904122-28-7. - S. 275-287.

[o3] x2010 Drieniková, Katarína - Hrdinová, Gabriela - Naňo, Tomáš - Rašla, Vladimír - Sakál, Peter - Sekera, Branislav: Primenenie analitičeskogo ierarchičeskogo processa v oblasti KSO - IV (teoretičeskije osnovy ekologičeski orientirovannogo antikrizisnogo upravlenija riskami). In: Upravlenije ekonomikoj: metody, modeli, technologii. Tom 2 : X Meždunarodnaja konferencija s elementami naučnoj školy dlja molodeži. 21-23.oktjabrja 2010, Ufa. - Ufa : UGATU, 2010. - ISBN 978-5-904122-28-7. - S. 287-296.

[o3] x2010 Drieniková, Katarína - Hrdinová, Gabriela - Naňo, Tomáš - Rašla, Vladimír - Sakál, Peter - Sekera, Branislav: Primenenie analitičeskogo ierarchičeskogo processa v oblasti KSO - V (ispoľzovanie metoda AIP v ekologičeski orientirovannom antikrizisnom upravlenii). In: Upravlenije ekonomikoj: metody, modeli, technologii. Tom 2 : X Meždunarodnaja konferencija s elementami naučnoj školy dlja molodeži. 21-23.oktjabrja 2010, Ufa. - Ufa : UGATU, 2010. - ISBN 978-5-904122-28-7. - S. 297-310.

[o3] x2010 Hrdinová, Gabriela - Sakál, Peter - Drieniková, Katarína - Naňo, Tomáš: Skúsenosti s využitím metódy AHP pri riešení vybraných problémov spoločensky zodpovedného podnikania. In: In Look Days 2010 : International Scientific Conference. 10. - 13. 11.2010, Castle Hotel Hédervár, Hungary. - , 2010. - ISBN 978-80-970118-1-9. - [30].

[o3] x2011 Andrašová, Andrea - Zlocha, Jozef - Hajnik, Bartolomej: Assessing the effectiveness of investments from the perspective of two systems - economy and ecology. In: TEAM 2011 : Proceedings of the 3rd International Scientific and Expert Conference with simultaneously organised 17th International Scientific Conference CO-MAT-TECH 2011, 19th -21st October 2011, Trnava Slovakia. - Slavonski Brod : University of Applied Sciences of Slavonski Brod, 2011. - ISBN 978-953-55970-4-9. - S. 281-284.

[o4] x2010 Frianová, Viera: Efektívna marketingová komunikácia ako zdroj konkurenčnej výhody podnikov služieb na trhu. In: Organizácia založená na vedomostiach v období globalizácie a internacionalizácie : Zborník príspevkov z II. ročníka vedeckej konferencie s medzinárodnou účasťou. - Ružomberok : VERBUM - vydavateľstvo Katolíckej univerzity v Ružomberku, 2010. - ISBN 978-80-8084-586-5. - S. 186-195.

[o4] x2011 Majerník, Milan - Chovancová, Jana: Zelený marketing a jeho uplatnenie v podnikovej praxi na Slovensku. In: Podniková revue = Business review. - ISSN 1335-9746. - Roč. 10, č. 23 (2011), s. 66-77.

[o4] x2012 Andrašová, Andrea - Hajnik, Bartolomej - Zlocha, Jozef: Environmentálne orientované investície v malých a stredných strojárskych podnikoch. In: Ekonomicko-environmentálna efektivita v podnikaní : Zborník z konferencie, 26. januára 2012. - Banská Bystrica : Fakulta prírodných vied UMB Banská Bystrica, 2012. - ISBN 978-80-557-0329-9. - S. 16-19.

[o4] x2012 Andrašová, Andrea - Zlocha, Jozef - Hajnik, Bartolomej: Hodnotenie efektívnosti investícií v intenciách spoločensky zodpovedného podnikania. In: Procesné riadenie 2012 : Zborník prednášok a príspevkov z medzinárodnej odbornej konferencie, Zemplínska Šírava 18.10.-19.10.2012. - Košice : Slovenská asociácia procesného riadenia, 2012. - ISBN 978-80-969519-7-0. - [6]. 

ADC Vedecké práce v zahraničných karentovaných časopisoch

Svoboda, J., Šalgovičová, J., Polakovič, A..: Religion and tourism in Slovakia .

In: European Journal of Science and Theology. - ISSN 1841-0464, Roč. 9, č. 6 (2013), s. 125-132.

ohlasy:

PETRANOVA, Dana. Film tourism as opportunity for tourism development. In: Conference Proceedings: 7th Advances in Hospitality & Tourism Marketing & Management (AHTMM) Conference. Famagusta: Eastern Mediterranean University, 2017, s. 512, 523. ISBN 978-0-9964244-2-4.

BLIŠÁK, Ľ. Volunteer project to preserve the cultural monument of church and monastery of Saint Catherine. In: European Journal of Science and Theology. 2016, 12(1), pp. 261-269. WoS

RYBANSKÝ, R., JÁNOŠOVÁ, D., VAŠKO, P. Brand of region and regional development of selected region in Slovakia and marketing communication of this region. In: Marketing Identity: Brands we love - part II. Trnava: FMK UCM, 2016, s. 423. ISBN 978-80-8105-841-7. WoS

PETRANOVÁ, D., RYBANSKÝ, R., VAŠKO, P. Impact of regional development on tourism of region in Slovakia. In: The 6th Advances in Hospitality and Tourism Marketing and Management Conference. 2016, p. 101, 109. ISBN 978-0-9964244-1-7.

KIM, B., KIM, S.S., KING, B. The sacred and the profane: Identifying traveler value orientations using means-end theory. In: Tourism Management. 2016, 56, pp. 142-155. ISSN 0261-5177. Scopus

RYBANSKÝ, R., JÁNOŠOVÁ, D., VAŠKO, P. Problems of Regional Development in Contemporary Slovak Society. In: Mediterranean Journal of Social Sciences. 2016, vol. 7, no. 1 S1, pp. 327-334. ISSN 2039-9340.

ČERNÁ, Jana. Religiousness and religious tourism in Slovakia : case study. In European Journal of Science and Theology, 2014, vol. 10, suppl. 1, pp. 29-37. Scopus

ACB Šalgovičová, Jarmila [M4000] [100%]: Marketing v manažérstve kvality. - 1. vyd. - Bratislava : STU v Bratislave, 2005. - 202 s. - (Edícia vysokoškolských učebníc). - e-učebnica. - ISBN 80-227-2288-X (https://sweb.mtf.stuba.sk) [vnútrofakult. kateg.: neuv.] [jazyk: slovenčina]

ohlasy:

[o1] x2009 Rybanský, Rudolf - Prajová, Vanesa: Communication with customers via brand. - registrovaný: Web of Science. In: Annals of DAAAM and Proceedings of DAAAM Symposium. - ISSN 1726-9679. - Vol. 20, No. 1 Annals of DAAAM for 2009 & Proceedings of the 20th international DAAAM symposium "Intelligent manufacturing & automation: Focus on theory, practice and education" 25 - 28th November 2009, Vienna, Austria. - Vienna : DAAAM International, 2009. - ISBN 978-3-901509-70-4, s. 1679-1680 (v indexe Web of Science).

[o1] x2012 Babčanová, Dagmar - Prajová, Vanesa - Marková, Petra: Brand Management - the Part of Integrated Marketing Communication of Industrial Enterprises. - registrovaný: Web of Science. In: Proceedings of the 8th European Conference on Management Leadership and Governance : Neapolis University, Pafos, Cyprus, 8 - 9 November 2012. - Reading : Academic Publishing International Limited, 2012. - ISBN 978-1-908272-76-8[E]. - S. 15-21 (v indexe Web of Science).

[o3] x2006 Mĺkva, Miroslava: Human resources management in the quality management system. In: RaDMI 2006 : Proceedings on CD-ROM / konf.(heslo) International Conference. Budva, Montenegro, 13-17.Sept. 2006. - Trstenik : High Technical Mechanical School of Trstenik, 2006. - ISBN 86-83803-21-X. - S. 1-3. [o3] x2010 Prajová, Vanesa - Rybanský, Rudolf: Brand management. In: INTERCATHEDRA. - ISSN 1640-3622. - No 26 (2010), s. 112-116.

[o3] x2010 Rybanský, Rudolf - Prajová, Vanesa: Communication with customers via brand. - Lódź : KSIEZY MLYN Dom Wydawniczy Michal Kolinski, 2010. - 152 s. - ISBN 978-83-7729-058-3. [o3] x2011 Mošať, Miroslav: Hlediska vztahu mezi kvalitou a cenou. In: Mezinárodní Masarykova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky 2011 (MMK 2011) : Sborník příspěvků. Česká republika, Hradec Králové, 12. - 16. 12. 2011. - Hradec Králové : Magnanimitas, 2011. - ISBN 978-80-904877-7-2.

[o4] x2008 Gúčik, Marian - Benčaj, Michal: Manažérstvo sťažností v organizáciách cestovného ruchu. In: Acta oeconomica No 24 : Manažérstvo sťažností v organizáciách služieb. - Banská Bystrica : Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici, 2008. - ISBN 978-80-8083-620-7. - S. 43-53.

[o4] x2009 Soboň, Tomáš: Six Sigma vs. other systems of quality improvements. In: CO-MAT-TECH 2009. Industrial Engineering, Management and Quality for 21st century. [CD-ROM] : Proceedings of the 17th International Science Conference, Trnava 22.-23. October 2009. - Trnava : AlumniPress, 2009. - ISBN 978-80-8096-100-8. - S. 320-325.


ADF Šalgovičová, Jarmila [M4000] [100%]: Marketing a komplexné manažérstvo kvality. Marketing and the total quality management. In: Vedecké práce MtF STU v Bratislave so sídlom v Trnave. Research papers Faculty of Materials Science and Technology Slovak University of Technology in Trnava. - ISSN 1336-1589. - Vol. 12 (2002), s. 135-138 [vnútrofakult. kateg.: neuv.] [jazyk: slovenčina]

ohlasy:

[o3] x2003 Podskľan, Adrián - Sakál, Peter: Cez futuristický marketing k sledovaniu environmentálnych nákladov. In: Ekonomické aspekty ochrany životního prostředí : Sborník k mezinárodní vědecké konference. - Pardubice : Univerzita Pardubice, 2003. - ISBN 80-7194-586-2. - S. 70-73.

[o3] x2003 Podskľan, Adrián: Environmentálne stratégie a logistika. In: Finanční a logistické řízení v kontextu vstupu České republiky do Evropské unie : Sborník referátů. 2.díl / konf.(heslo) Mezinárodní konference. Hotel Srdce Beskyd, Česká republika, 25.-26.6.2003. - Ostrava : Vysoká škola báňská - Technická univerzita v Ostravě, 2003. - ISBN 80-239-0860-X. - S. 440-444.

[o3] x2004 Podskľan, Adrián: Filozofia TQEM verzus stratégia podniku. In: Obchod, jakost a finance v podnicích - determinanty konkurenceschopnosti III : Sborník / konf.(heslo) Mezinárodní vědecká konference. Praha, 7.-8.10.2004. - Praha : Česká zemědělská univerzita v Praze, 2004. - ISBN 80-213-1162-2. - S. 108-111.

[o3] x2004 Podskľan, Adrián: Podnikové environmentálne a ekologické náklady. In: Environmentální manažerské účetnictví : Vybrané stati k problematice environmentálního účetnictví. - Pardubice : Univerzita Pardubice, 2004. - ISBN 80-7194-643-5. - S. 47-51.

[o3] x2004 Podskľan, Adrián - Vidová, Jaroslava: Prínosy zo zavedenia environmentálnych manažérskych systémov. In: Environmentální manažerské účetnictví : Vybrané stati k problematice environmentálního účetnictví. - Pardubice : Univerzita Pardubice, 2004. - ISBN 80-7194-643-5. - S. 52-56.

[o4] x2003 Hajnik, M.: Kvalita komunikačnej politiky - súčasť marketingovej stratégie. In: Nové trendy v manažérstve kvality : Zborník / konf.(heslo) Vedecký seminár s medzinárodnou účasťou. Trnava, Apríl 2003. - Bratislava : STU v Bratislave MTF, 2003. - ISBN 80-227-1894-7. - S. 33-37.

[o4] x2003 Hajnik, M.: Ľudské zdroje pri tvorbe komunikačnej politiky. In: Acta academica trenchiniensis. - 2003, č. 2 / konf.(heslo) Medzinárodný seminár. Trenčín, 10.-11.6.2003 (2003). - Trenčín : Trenčianska univerzita Alexandra Dubčeka v Trenčíne. - ISBN 80-88914-90-6, s. 38-40.

[o4] x2003 Soboň, Tomáš: Zmena vo filozofii a prístupoch k manažérstvu kvality. In: Nové trendy v manažérstve kvality : Zborník / konf.(heslo) Vedecký seminár s medzinárodnou účasťou. Trnava, Apríl 2003. - Bratislava : STU v Bratislave MTF, 2003. - ISBN 80-227-1894-7. - S. 151-156.

[o4] x2004 Podskľan, Adrián: Marketingové stratégie podniku orientovaného na TQEM. In: Akademická Dubnica 2004 : II. diel. - Bratislava : STU v Bratislave, 2004. - ISBN 80-227-2076-3. - S. 439-444.

[o4] x2004 Podskľan, Adrián: Podstata tvorby marketingovej stratégie podniku orientovaného na TQEM. In: Kvalita. - ISSN 1335-9231. - Roč. 12, č. 3 (2004), s. 36-39.

[o4] x2004 Podskľan, Adrián - Vidová, J.: Vyhodnocovanie environmentálnych nákladov v priemyselných podnikoch. In: Akademická Dubnica 2004 : II. diel. - Bratislava : STU v Bratislave, 2004. - ISBN 80-227-2076-3. - S. 445-449.

[o4] x2005 Podskľan, Adrián: Budúcnosť tvorby marketingovej stratégie podniku orientovaného na uplatňovanie filozofie TQEM. In: Kvalita. - ISSN 1335-9231. - Roč. 13, č. 2 (2005), s. 27-29.

[o4] x2005 Podskľan, Adrián: Marketingová analýza podniku orientovaného na uplatňovanie filozofie TQEM. In: Kvalita. - ISSN 1335-9231. - Roč. 13, č. 1 (2005), s. 35-39.

VI.5 - Účasť na riešení (vedení) najvýznamnejších vedeckých projektov alebo umeleckých projektov za posledných šesť rokov

VEGA č. 1/0078/18 Aspekty marketingovej komunikácie v manažérskych procesoch kruhovej ekonomiky ( 2018 -2020) 

VEGA č. 1/0640/15 „Koncepcia Phygital a jejuplatnenie v udržateľnom integrovanom environmentálnom manažmente podnikov 

VEGA 1/0606/21 - Zmena preferencií v nákupnom správaní spotrebiteľov v kontexte dynamiky vývoja nástrojov marketingovej komunikácie. Vedúci projektu: Ing. Tomáš Fašiang, PhD. 

VII. - Prehľad aktivít v organizovaní vysokoškolského vzdelávania a tvorivých činností

VII.a - Aktivita, funkcia VII.b - Názov inštitúcie, grémia VII.c - Časové vymedzenia pôsobenia
Členka VR FMK UCM Trnava, UCM Trnava UCM Trnava 2010 - súčasnosť
Členka VR, TnUAD Trenčín SMÚ Bratislava 2010 - 2015
Členka VR TnUAD Trenčín TnUAD Trenčín 2012 - 2015
Členka Odborovej komisie 3-2-3 masmediálne štúdiá FMK UCM v Trnave, UCM Trnava 2010 - súčasnosť
Členka Rady pre vnútorné hodnotenie kvality UCM UCM Trnava 2020 - súčasnosť
Členka Českej marketingovej spoločnosti Česká marketingová spoločnosť 2010 - súčasnosť
Členka Technickej normalizačnej komisie č. 22 KVALITA ÚNMS Bratislava 2015 - 2019
Členka komisie pre dizertačné skúšky na UCM MTF STU, EF UMB, FM UCM Trnava, MTF STU Trnava, UMB Banská Bystrica, OF EU Bratislava 2010 - 1990 - 1995 - 2015 2010 - 2020
Predsedkyňa komisie pre štátne skúšky na bakalárskom a inžinierskom stupni štúdia UCM MTF STU 2010 - 1990 – 2020
Členka redakčnej rady vedeckého časopisu Vedecké práce MtF STU – ISSN 1336-1589 MTF STU 1990 - 2013
Členka redakčnej rady vedeckého časopisu Materials Science and Technology – ISSN 1335-9053 MTF STU 2005 - 2013
Členka redakčnej rady odborného časopisu Fórum Manažéra – ISSN 1336-7773 MTF STU 2011 - 2013
Členka vedeckých rád konferencií Marketing Identity FMK UCM, CO-MAT-TECH Trnava, Akademická Dubnica , Nové trendy v manažérstve kvality Trnava MTF STU, FMK UCM
Školiteľka doktorandského štúdia v ŠP: Marketingová komunikácia, Inžinierstvo kvality produkcie, Priemyselné inžinierstvo FMK UCM Trnava, MTF STU Trnava 2010 - súčasnosť
Členstvo v zahraničných profesných organizáciách KUM, ČMS 2019 - súčasnosť
Členstvo v zahraničnej profesijnej organizácii POPAI 2019 - súčasnosť

VIII. - Prehľad zahraničných mobilít a pôsobenia so zameraním na vzdelávanie a tvorivú činnosť v študijnom odbore

VIII.a - Názov inštitúcie VIII.b - Sídlo inštitúcie VIII.c - Obdobie trvania pôsobenia/pobytu (uviesť dátum odkedy dokedy trval pobyt) VIII.d - Mobilitná schéma, pracovný kontrakt, iné (popísať)
Fachhochschule Braunschweig/Wolfenbuttel Deutschland apríl - máj 1994 odborná stáž a konzultácie súvisiace s prípravou študijného programu Sozialwesen na FOŠ STU
University of Sheffield Department of Russian and Slavonic Studies Sheffield Hallam University1994 Sheffield GB jún - júl 1994 Konzultácie súvisiace s štúdiom manažérstva kvality vzdelávacej inštitúcie a prípravou študijného programu Sozialwese
Universiti degli Studi dell'lnsubria I VARESEO2 DIPARTIMENTO DI BIOTECNOLOGIE E SCIENZE DELLA VITA VARESE ITALY 28. 8. 2023 to 01. 9. 2023 Mobilitnú schému tvorila: - výmena informácií medzi pedagogickými zamestnancami vysokých škôl, - zdieľanie akademických skúseností s metódami výučby a učenia. Témy vedeckých diskusií: 1. Kvalita v zdravotníckych zariadeniach 2. Marketing a marketingová komunikácia v zdravotníctve a zdravotníckych organizáciách

IX. - Iné relevantné skutočnosti

IX.a - Ak je to podstatné, uvádzajú sa iné aktivity súvisiace s vysokoškolským vzdelávaním alebo s tvorivou činnosťou

Spolupráca s praxou:

Externá poradkyňa a konzultantka v oblasti marketingu a služieb zákazníkom v akciovej spoločnosti Slovenský plynárenský priemysel, OJ Služby zákazníkom.

Externá poradkyňa a konzultantka v oblasti marketingových stratégií v stavebníctve - Invex, s.r.o. Trnava,

Externá poradkyňa a konzultantka v oblasti marketingových procesov v zdravotníctve – SURGERY, s.r.o. , AGAVE, s.r.o.


Vyžiadané prednášky:

Slovenská spoločnosť pre kvalitu – XIV. Medzinárodná konferencia Svetový deň kvality – prednáška: „Dvadsaťročná história noriem systémov manažérstva kvality“. 2007

Konferencia. Kvalitet 2005, Faculty of Mechanical Engineering in Zenica. Bosna i Hercegovina.

prednáška: Šalgovičová, Bílý – Quality, Safety and legal Responsibility for Product

SMU Bratislava: Marketing v organizácii poskytujúcej služby a výkony podľa zákona. Bratislava 2004 SMÚ Bratislava: Možnosti implementácie marketingových činnosti v špecifických službách,

2003 1. a 2. ročník vedeckej a odbornej konferencie Marketing služeb v praxi finančních institucií Newport University Faculty o Business Administration, Ostrava, Czech Republic r. 1998, 1999

University of Sheffield Department of Russian and Slavonic Studies,: Basic Problems of the Slovac Economy. 1994 

Dátum poslednej aktualizácie
2023-09-25