UCM
Vedecko/umelecko-pedagogická charakteristika osoby
Meno:
PhDr. Katarína Ďurková, PhD.
Email:
katarina.durkova@ucm.sk
Homepage:
http://
Fakulta/Univerzita:
FMK UCM - Fakulta masmediálnej komunikácie UCM
Pracovisko:
KMARK - Katedra marketingovej komunikácie

I. - Základné údaje

I.1 - Priezvisko
Ďurková
I.2 - Meno
Katarína
I.3 - Tituly
PhDr., PhD.
I.4 - Rok narodenia
1978
I.5 - Názov pracoviska
Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave
I.6 - Adresa pracoviska
Námestie J. Herdu 2, 91701 Trnava
I.7 - Pracovné zaradenie
odborný asistent
I.8 - E-mailová adresa
katarina.durkova@ucm.sk
I.9 - Hyperlink na záznam osoby v Registri zamestnancov vysokých škôl
https://www.portalvs.sk/regzam/detail/14295
I.10 - Názov študijného odboru, v ktorom osoba pôsobí na vysokej škole
Mediálne a komunikačné štúdiá
I.11 - ORCID iD
0000-0002-0460-099X

II. - Vysokoškolské vzdelanie a ďalší kvalifikačný rast

II.1 - Vysokoškolské vzdelanie prvého stupňa
II.a - Názov vysokej školy alebo inštitúcie
FMK UCM v Trnave
II.b - Rok
2000
II.c - Odbor a program
ŠO 3.2.3 masmediálne štúdiá, študijný program: marketingová komunikácia
II.2 - Vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa
II.a - Názov vysokej školy alebo inštitúcie
FMK UCM v Trnave
II.b - Rok
2002
II.c - Odbor a program
ŠO 3.2.3 masmediálne štúdiá, študijný program: marketingová komunikácia
II.3 - Vysokoškolské vzdelanie tretieho stupňa
II.a - Názov vysokej školy alebo inštitúcie
FMK UCM v Trnave
II.b - Rok
2011
II.c - Odbor a program
ŠO 3.2.3 masmediálne štúdiá, študijný program: marketingová komunikácia
II.4 - Titul docent
II.5 - Titul profesor
II.6 - Titul DrSc.

III. - Súčasné a predchádzajúce zamestnania

III.a - Zamestnanie-pracovné zaradenie III.b - Inštitúcia III.c - Časové vymedzenie
asistent FMK UCM v Trnave 2002-2005
odborný asistent FMK UCM v Trnave 2005 - doteraz

IV. - Rozvoj pedagogických, odborných, jazykových, digitálnych a iných zručností

IV.a - Popis aktivity, názov kurzu (ak išlo o kurz), iné IV.b - Názov inštitúcie IV.c - Rok
Akreditovaný sprievodca cestovného ruchu Slovenská obchodná a priemyselná komora 1998
G Suite: Online výučba cez Google Meet, FMK UCM 03/2020
Pertov a Ganttov diagram FMK UCM 11/2020
Digital Rulezz 2021 - najväčšia marketingová konferencia na Slovensku PS: Digital, MarketerBiz 03/2021
Pokročilé funkcie MS Teams FMK UCM v Trnave 09/2022
Marketing Rulezz 2022 PS: Digital, MarketerBiz 09/2022
Design Thinking workshopy s Adamom Brockom Adam Brocka - Service Designer 10 - 12/2022
Marketing Rulezz – All about Tik Tok PS: Digital, MarketerBiz 12/2022
Hodnotenie študentov v rámci VŠ predmetov – Ako rozvíjať soft skills u študentov? Academic Business Centrum 12/2022
Workshopy k tvorbe stratégie značky s Pavlom Minárom FMK UCM v Trnave 4 - 5/ 2023

V. - Prehľad aktivít v rámci pedagogického pôsobenia na vysokej škole

V.1 - Prehľad zabezpečovaných profilových študijných predmetov v aktuálnom akademickom roku podľa študijných programov
V.1.a - Názov profilového predmetu V.1.b - Študijný program V.1.c - Stupeň V.1.d - Študijný odbor
Teória a prax marketingovej komunikácie I. Marketingová komunikácia 1. stupeň Mediálne a komunikačné štúdiá
Teória a prax marketingovej komunikácie II. Marketingová komunikácia 1. stupeň Mediálne a komunikačné štúdiá
V.2 - Prehľad o zodpovednosti za uskutočňovanie, rozvoj a zabezpečenie kvality študijného programu alebo jeho časti na vysokej škole v aktuálnom akademickom roku
V.3 - Prehľad o zodpovednosti za rozvoj a kvalitu odboru habilitačného konania a inauguračného konania v aktuálnom akademickom roku
V.4 - Prehľad vedených záverečných prác
V.4.1 - Počet aktuálne vedených prác
V.4.a - Bakalárske (prvý stupeň)
5
V.4.b - Diplomové (druhý stupeň)
5
V.4.c - Dizertačné (tretí stupeň)
V.4.2 - Počet obhájených prác
V.4.a - Bakalárske (prvý stupeň)
152
V.4.b - Diplomové (druhý stupeň)
172
V.4.c - Dizertačné (tretí stupeň)
V.5 - Prehľad zabezpečovaných ostatných študijných predmetov podľa študijných programov v aktuálnom akademickom roku
V.5.a - Názov predmetu V.5.b - Študijný program V.5.c - Stupeň V.5.d - Študijný odbor
Mediálne a komunikačné stratégie Masmediálna komunikácia 2. stupeň Mediálne a komunikačné štúdiá
Mediálne a komunikačné stratégie Masmediálna komunikácia 2. stupeň Mediálne a komunikačné štúdiá
Sponzoring Marketingová komunikácia 1. stupeň Mediálne a komunikačné štúdiá
Public relations Marketingová komunikácia 2. stupeň Mediálne a komunikačné štúdiá
Hovorca a médiá Vzťahy s médiami 1. stupeň Mediálne a komunikačné štúdiá

VI. - Prehľad výsledkov tvorivej činnosti

VI.1 - Prehľad výstupov tvorivej činnosti a ohlasov na výstupy tvorivej činnosti
VI.1.1 - Počet výstupov tvorivej činnosti
VI.1.a - Celkovo
118
VI.1.b - Za posledných šesť rokov
10
VI.1.2 - Počet výstupov tvorivej činnosti registrovaných v databázach Web of Science alebo Scopus
VI.1.a - Celkovo
1
VI.1.b - Za posledných šesť rokov
1
VI.1.3 - Počet ohlasov na výstupy tvorivej činnosti
VI.1.a - Celkovo
VI.1.b - Za posledných šesť rokov
VI.1.4 - Počet ohlasov registrovaných v databázach Web of Science alebo Scopus na výstupy tvorivej činnosti
VI.1.a - Celkovo
VI.1.b - Za posledných šesť rokov
VI.1.5 - Počet pozvaných prednášok na medzinárodnej a národnej úrovni
VI.1.a - Celkovo
1/1
VI.1.b - Za posledných šesť rokov
1/0
VI.2 - Najvýznamnejšie výstupy tvorivej činnosti

AAB: ĎURKOVÁ, K., a kol. : Vyššie územné celky a ich interná komunikácia. Trnava: UCM v Trnave 2011. ISBN 978-80-8105-329-0

ACA: MATÚŠ, J. – ĎURKOVÁ, K, ČÁBYOVÁ, Ľ.: Moderný marketing. Lodz: Ksiezy Mlyn Dom Wydawniczy Michal Kolinski 2012. ISBN 978-83-7729-184-9

AEC : ĎURKOVÁ, K.: Advergaming in furniture companies. In: Position and Role of the Forest Based Sector in the Green Economy : Proceedings of Scientific Papers / editors: Mikuláš Šupín, Hubert Paluš ; scientific reviewers: Rastislav Šulek, Ján Borota, Živka Meloska. - Zagreb : International Association for Economics and Management in Wood Processing and Furniture Manufacturing - WoodEMA, 2014. - ISBN 978-953-57822-1-6. - S. 31-36.

ADE : JURIŠOVÁ, V., ĎURKOVÁ, K.: CSR communication and its impact on corporate image. In: Review of Applied Socio-Economic Research. - ISSN 2247-6172. - Roč. 4, č. 2 (2012), [5 s.].

ACB: ĎURKOVÁ, K., FRANIC, D. a kol.: PUBLIC RELATIONS, Teória a prax. Trnava: UCM v Trnave 2022. ISBN 978-80-572-0251-6

VI.3 - Najvýznamnejšie výstupy tvorivej činnosti za ostatných šesť rokov

AFC : ĎURKOVÁ, K.: Activities for increasing interest in religious monuments by residents of a particular city. In: ESRARC 2016 : 8th European Symposium on Religious Art, Restoration & Consevation : Proceedings book / edited by Claudia Pelosi ... [et al.] ; [reviewers] Giorgia Agresti, Barbara Aquilani. - [Firenze] : Nardini Editore, 2016. - ISBN 978-88-404-4377-5. - S. 148-149.

DURKOVÁ, K.: Slovak pilgrimage sites in digital world. In: ESRARC: 11th European Symposium on Religious Art, Restoration & Conservation : Proceedings Book. Editors: Vázquez de Ágredos-Pascual, María Luis ; Rusu, Iulian ; Pelosi,; Lanteri,; Lo Monaco, Angela; Apostolescu,; Torino (Taliansko) : Kermes, 2019. – (Kermes Books, ISSN 2532-4381). – ISBN 978-88-32029-11-6, s. 289-291

ACD Kapitoly vo vysokoškolských učebniciach vydané v domácich vydavateľstvách

Sponzoring / Katarína Ďurková, 2021.

In: Public relations - teória a prax / editori: Katarína Ďurková, Dáša Franić - 1. vyd. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2021. - ISBN 978-80-572-0218-9, s. 50-66 [CD-ROM].



ACD Kapitoly vo vysokoškolských učebniciach vydané v domácich vydavateľstvách

Vzťahy s médiami / Katarína Ďurková, 2021.

In: Public relations - teória a prax / editori: Katarína Ďurková, Dáša Franić ; - 1. vyd. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2021. - ISBN 978-80-572-0218-9, s. 20-35 [CD-ROM].



ACD Kapitoly vo vyšokoškolských učebniciach vydané v domácich vydavateľstvách

Techniky media relations/ Katarína Ďurková/ 2021

In: Media relations - techniky, nástroje a tipy na budovanie vzťahov s médiami/ ed. Jana Galera Matúšová ; - 1. vyd. : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave. - ISBN 978 - 80 - 572 - 0283 - 7

VI.4 - Najvýznamnejšie ohlasy na výstupy tvorivej činnosti

VÝSTUP

ACA: MATÚŠ, J. – ĎURKOVÁ, K, ČÁBYOVÁ, Ľ.: Moderný marketing. Lodz: Ksiezy Mlyn Dom Wydawniczy Michal Kolinski 2012. ISBN 978-83-7729-184-9


OHLASY

2018 [1] HALMO, Martin. Communication of Local Authority in Conditions of the Slovak Republic. In: Development, democracy and society in the contemporary world. Bologna: Filodiritto Publisher, 2018, pp. 196-201. WoS 


2018 [2] HORVÁTH, J., OLEÁROVÁ, M. Analytical view of the consumer behaviour of Slovak customers in the online environment. In: Marketing Identity: Digital Mirrors - part I. Trnava: FMK UCM, 2018, s. 340. ISBN 978-80-8105-984-1. WoS


2018 [2] MUSOVÁ, Z., POLIAČIKOVÁ, E. Consumers´ perception of digital marketing tools. In: Marketing Identity: Digital Mirrors - part I. Trnava: FMK UCM, 2018, s. 432, 440. ISBN 978-80-8105-984-1. WoS

VÝSTUP

ACB: JOZEF MATÚŠ, ĽUDMILA ČÁBYOVÁ, KATARÍNA ĎURKOVÁ: Marketing - základy a nástroje. Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2008. - 284 s. - ISBN 978-80-8105-074-9.


OHLASY

2017 [2] KUPEC, Václav. Marketing information and its impact on generation Z. In: Megatrends and Media: Media Future. Trnava: UCM, 2017, s. 266, 276. ISBN 978-80-8105-861-5. WoS


2013 [1] BEZÁKOVÁ, Zuzana. Green Computing Practices as a Part of the Way to the Sustainable Development. In HŘEBÍČEK, J. ... et al (eds.) Environmental Software Systems. 2013. ISBN 978-3-642-41150-2, s. 586, 587. Scopus



VI.5 - Účasť na riešení (vedení) najvýznamnejších vedeckých projektov alebo umeleckých projektov za posledných šesť rokov

VEGA 1/0283/15 

Aspekty marketingovej komunikácie v oblasti procesu tvorby hodnoty zákazníka na trhu B2C v kontexte s maximalizáciou trhového podielu v nákupnom spáde maloobchodu. Doba riešenia 2015 – 17. Vedúca projektu prof. Inf. Alena Kusá, PhD.

 

VEGA 1/0606/21

Zmena preferencii v nákupnom správaní spotrebiteľov v kontexte dynamiky vývoja nástrojov

marketingovej komunikácie, 2021 – 2023, vedúci projektu: Ing. Tomáš Fašiang, PhD.



VII. - Prehľad aktivít v organizovaní vysokoškolského vzdelávania a tvorivých činností

VII.a - Aktivita, funkcia VII.b - Názov inštitúcie, grémia VII.c - Časové vymedzenia pôsobenia
Členka medzinárodnej vedeckej spoločnosti Česká marketingová společnost 2019 - súčasnosť
Členka medzinárodnej vedeckej spoločnosti POPAI Central Europe 2020 - súčasnosť
Členka redakčnej rady Communication Today od 2010 - súčasnosť
Členka medzinárodnej vedeckej spoločnosti WOODEMA 2011 - 2016
Členka organizačného výboru Medzinárodná vedecká konferencia Nové trendy v marketingu 2003 - 2011
Členka vedeckého výboru Medzinárodná vedecká konferencia Marketing Identity 2012 - 2020

VIII. - Prehľad zahraničných mobilít a pôsobenia so zameraním na vzdelávanie a tvorivú činnosť v študijnom odbore

VIII.a - Názov inštitúcie VIII.b - Sídlo inštitúcie VIII.c - Obdobie trvania pôsobenia/pobytu (uviesť dátum odkedy dokedy trval pobyt) VIII.d - Mobilitná schéma, pracovný kontrakt, iné (popísať)
Sveučilište u Dubrovniku/University of Dubrovnik Chorvátsko, Dubrovnik 2015 Erasmus + Lectures, meeting, academic week
Faculty of Forestry,University of Zagreb Chorvátsko, Záhreb 2013 Erasmus + Lectures, meetings
Universita degli studi di Teramo Teramo, Taliansko 1.-5.5.2023 Erasmus + lectures, meetings

IX. - Iné relevantné skutočnosti

IX.a - Ak je to podstatné, uvádzajú sa iné aktivity súvisiace s vysokoškolským vzdelávaním alebo s tvorivou činnosťou

december 2021: Zisk ocenenia Štefana Mašlonku 

Klub športových redaktorov SSN udelil Cenu Štefana Mašlonku za poskytnutie najlepších tlačových služieb v roku 2021 dvom organizátorom. Organizátorom majstrovstiev sveta v kanoistike na divokej vode a vodnom zjazde v Čunove a usporiadateľom medzinárodných cyklistických pretekov Okolo Slovenska, ktorých som šéfkou PR tímu.

Dátum poslednej aktualizácie
2023-06-08