Meno:
|
PhDr. Katarína Ďurková, PhD. | |
Email:
|
katarina.durkova@ucm.sk | |
Homepage:
|
http:// | |
Fakulta/Univerzita:
|
FMK UCM
-
Fakulta masmediálnej komunikácie UCM
|
|
Pracovisko:
|
KMARK
-
Katedra marketingovej komunikácie
|
III.a - Zamestnanie-pracovné zaradenie | III.b - Inštitúcia | III.c - Časové vymedzenie |
---|---|---|
asistent | FMK UCM v Trnave | 2002-2005 |
odborný asistent | FMK UCM v Trnave | 2005 - doteraz |
IV.a - Popis aktivity, názov kurzu (ak išlo o kurz), iné | IV.b - Názov inštitúcie | IV.c - Rok |
---|---|---|
Akreditovaný sprievodca cestovného ruchu | Slovenská obchodná a priemyselná komora | 1998 |
G Suite: Online výučba cez Google Meet, | FMK UCM | 03/2020 |
Pertov a Ganttov diagram | FMK UCM | 11/2020 |
Digital Rulezz 2021 - najväčšia marketingová konferencia na Slovensku | PS: Digital, MarketerBiz | 03/2021 |
Pokročilé funkcie MS Teams | FMK UCM v Trnave | 09/2022 |
Marketing Rulezz 2022 | PS: Digital, MarketerBiz | 09/2022 |
Design Thinking workshopy s Adamom Brockom | Adam Brocka - Service Designer | 10 - 12/2022 |
Marketing Rulezz – All about Tik Tok | PS: Digital, MarketerBiz | 12/2022 |
Hodnotenie študentov v rámci VŠ predmetov – Ako rozvíjať soft skills u študentov? | Academic Business Centrum | 12/2022 |
Workshopy k tvorbe stratégie značky s Pavlom Minárom | FMK UCM v Trnave | 4 - 5/ 2023 |
V.1.a - Názov profilového predmetu | V.1.b - Študijný program | V.1.c - Stupeň | V.1.d - Študijný odbor |
---|---|---|---|
Teória a prax marketingovej komunikácie I. | Marketingová komunikácia | 1. stupeň | Mediálne a komunikačné štúdiá |
Teória a prax marketingovej komunikácie II. | Marketingová komunikácia | 1. stupeň | Mediálne a komunikačné štúdiá |
V.5.a - Názov predmetu | V.5.b - Študijný program | V.5.c - Stupeň | V.5.d - Študijný odbor |
---|---|---|---|
Mediálne a komunikačné stratégie | Masmediálna komunikácia | 2. stupeň | Mediálne a komunikačné štúdiá |
Mediálne a komunikačné stratégie | Masmediálna komunikácia | 2. stupeň | Mediálne a komunikačné štúdiá |
Sponzoring | Marketingová komunikácia | 1. stupeň | Mediálne a komunikačné štúdiá |
Public relations | Marketingová komunikácia | 2. stupeň | Mediálne a komunikačné štúdiá |
Hovorca a médiá | Vzťahy s médiami | 1. stupeň | Mediálne a komunikačné štúdiá |
AAB: ĎURKOVÁ, K., a kol. : Vyššie územné celky a ich interná komunikácia. Trnava: UCM v Trnave 2011. ISBN 978-80-8105-329-0
ACA: MATÚŠ, J. – ĎURKOVÁ, K, ČÁBYOVÁ, Ľ.: Moderný marketing. Lodz: Ksiezy Mlyn Dom Wydawniczy Michal Kolinski 2012. ISBN 978-83-7729-184-9
AEC : ĎURKOVÁ, K.: Advergaming in furniture companies. In: Position and Role of the Forest Based Sector in the Green Economy : Proceedings of Scientific Papers / editors: Mikuláš Šupín, Hubert Paluš ; scientific reviewers: Rastislav Šulek, Ján Borota, Živka Meloska. - Zagreb : International Association for Economics and Management in Wood Processing and Furniture Manufacturing - WoodEMA, 2014. - ISBN 978-953-57822-1-6. - S. 31-36.
ADE : JURIŠOVÁ, V., ĎURKOVÁ, K.: CSR communication and its impact on corporate image. In: Review of Applied Socio-Economic Research. - ISSN 2247-6172. - Roč. 4, č. 2 (2012), [5 s.].
ACB: ĎURKOVÁ, K., FRANIC, D. a kol.: PUBLIC RELATIONS, Teória a prax. Trnava: UCM v Trnave 2022. ISBN 978-80-572-0251-6
AFC : ĎURKOVÁ, K.: Activities for increasing interest in religious monuments by residents of a particular city. In: ESRARC 2016 : 8th European Symposium on Religious Art, Restoration & Consevation : Proceedings book / edited by Claudia Pelosi ... [et al.] ; [reviewers] Giorgia Agresti, Barbara Aquilani. - [Firenze] : Nardini Editore, 2016. - ISBN 978-88-404-4377-5. - S. 148-149.
DURKOVÁ, K.: Slovak pilgrimage sites in digital world. In: ESRARC: 11th European Symposium on Religious Art, Restoration & Conservation : Proceedings Book. Editors: Vázquez de Ágredos-Pascual, María Luis ; Rusu, Iulian ; Pelosi,; Lanteri,; Lo Monaco, Angela; Apostolescu,; Torino (Taliansko) : Kermes, 2019. – (Kermes Books, ISSN 2532-4381). – ISBN 978-88-32029-11-6, s. 289-291
ACD Kapitoly vo vysokoškolských učebniciach vydané v domácich vydavateľstvách
Sponzoring / Katarína Ďurková, 2021.
In: Public relations - teória a prax / editori: Katarína Ďurková, Dáša Franić - 1. vyd. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2021. - ISBN 978-80-572-0218-9, s. 50-66 [CD-ROM].
ACD Kapitoly vo vysokoškolských učebniciach vydané v domácich vydavateľstvách
Vzťahy s médiami / Katarína Ďurková, 2021.
In: Public relations - teória a prax / editori: Katarína Ďurková, Dáša Franić ; - 1. vyd. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2021. - ISBN 978-80-572-0218-9, s. 20-35 [CD-ROM].
ACD Kapitoly vo vyšokoškolských učebniciach vydané v domácich vydavateľstvách
Techniky media relations/ Katarína Ďurková/ 2021
In: Media relations - techniky, nástroje a tipy na budovanie vzťahov s médiami/ ed. Jana Galera Matúšová ; - 1. vyd. : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave. - ISBN 978 - 80 - 572 - 0283 - 7
VÝSTUP
ACA: MATÚŠ, J. – ĎURKOVÁ, K, ČÁBYOVÁ, Ľ.: Moderný marketing. Lodz: Ksiezy Mlyn Dom Wydawniczy Michal Kolinski 2012. ISBN 978-83-7729-184-9
OHLASY
2018 [1] HALMO, Martin. Communication of Local Authority in Conditions of the Slovak Republic. In: Development, democracy and society in the contemporary world. Bologna: Filodiritto Publisher, 2018, pp. 196-201. WoS
2018 [2] HORVÁTH, J., OLEÁROVÁ, M. Analytical view of the consumer behaviour of Slovak customers in the online environment. In: Marketing Identity: Digital Mirrors - part I. Trnava: FMK UCM, 2018, s. 340. ISBN 978-80-8105-984-1. WoS
2018 [2] MUSOVÁ, Z., POLIAČIKOVÁ, E. Consumers´ perception of digital marketing tools. In: Marketing Identity: Digital Mirrors - part I. Trnava: FMK UCM, 2018, s. 432, 440. ISBN 978-80-8105-984-1. WoS
VÝSTUP
ACB: JOZEF MATÚŠ, ĽUDMILA ČÁBYOVÁ, KATARÍNA ĎURKOVÁ: Marketing - základy a nástroje. Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2008. - 284 s. - ISBN 978-80-8105-074-9.
OHLASY
2017 [2] KUPEC, Václav. Marketing information and its impact on generation Z. In: Megatrends and Media: Media Future. Trnava: UCM, 2017, s. 266, 276. ISBN 978-80-8105-861-5. WoS
2013 [1] BEZÁKOVÁ, Zuzana. Green Computing Practices as a Part of the Way to the Sustainable Development. In HŘEBÍČEK, J. ... et al (eds.) Environmental Software Systems. 2013. ISBN 978-3-642-41150-2, s. 586, 587. Scopus
VEGA 1/0283/15
Aspekty marketingovej komunikácie v oblasti procesu tvorby hodnoty zákazníka na trhu B2C v kontexte s maximalizáciou trhového podielu v nákupnom spáde maloobchodu. Doba riešenia 2015 – 17. Vedúca projektu prof. Inf. Alena Kusá, PhD.
VEGA 1/0606/21
Zmena preferencii v nákupnom správaní spotrebiteľov v kontexte dynamiky vývoja nástrojov
marketingovej komunikácie, 2021 – 2023, vedúci projektu: Ing. Tomáš Fašiang, PhD.
VII.a - Aktivita, funkcia | VII.b - Názov inštitúcie, grémia | VII.c - Časové vymedzenia pôsobenia |
---|---|---|
Členka medzinárodnej vedeckej spoločnosti | Česká marketingová společnost | 2019 - súčasnosť |
Členka medzinárodnej vedeckej spoločnosti | POPAI Central Europe | 2020 - súčasnosť |
Členka redakčnej rady | Communication Today | od 2010 - súčasnosť |
Členka medzinárodnej vedeckej spoločnosti | WOODEMA | 2011 - 2016 |
Členka organizačného výboru | Medzinárodná vedecká konferencia Nové trendy v marketingu | 2003 - 2011 |
Členka vedeckého výboru | Medzinárodná vedecká konferencia Marketing Identity | 2012 - 2020 |
VIII.a - Názov inštitúcie | VIII.b - Sídlo inštitúcie | VIII.c - Obdobie trvania pôsobenia/pobytu (uviesť dátum odkedy dokedy trval pobyt) | VIII.d - Mobilitná schéma, pracovný kontrakt, iné (popísať) |
---|---|---|---|
Sveučilište u Dubrovniku/University of Dubrovnik | Chorvátsko, Dubrovnik | 2015 | Erasmus + Lectures, meeting, academic week |
Faculty of Forestry,University of Zagreb | Chorvátsko, Záhreb | 2013 | Erasmus + Lectures, meetings |
Universita degli studi di Teramo | Teramo, Taliansko | 1.-5.5.2023 | Erasmus + lectures, meetings |
december 2021: Zisk ocenenia Štefana Mašlonku
Klub športových redaktorov SSN udelil Cenu Štefana Mašlonku za poskytnutie najlepších tlačových služieb v roku 2021 dvom organizátorom. Organizátorom majstrovstiev sveta v kanoistike na divokej vode a vodnom zjazde v Čunove a usporiadateľom medzinárodných cyklistických pretekov Okolo Slovenska, ktorých som šéfkou PR tímu.