UCM
Vedecko/umelecko-pedagogická charakteristika osoby
Meno:
PhDr. Michal Kubovics, PhD.
Email:
kubovics1@ucm.sk
Homepage:
http://
Fakulta/Univerzita:
FMK UCM - Fakulta masmediálnej komunikácie UCM
Pracovisko:
KMARK - Katedra marketingovej komunikácie

I. - Základné údaje

I.1 - Priezvisko
Kubovics
I.2 - Meno
Michal
I.3 - Tituly
PhDr., PhD.
I.4 - Rok narodenia
1995
I.5 - Názov pracoviska
Fakulta masmediálnej komunikácie
I.6 - Adresa pracoviska
Námestie Jozefa Herdu 577, 917 01 Trnava
I.7 - Pracovné zaradenie
odborný asistent
I.8 - E-mailová adresa
michal.kubovics@ucm.sk
I.9 - Hyperlink na záznam osoby v Registri zamestnancov vysokých škôl
https://www.portalvs.sk/regzam/detail/45867
I.10 - Názov študijného odboru, v ktorom osoba pôsobí na vysokej škole
Mediálne a komunikačné štúdiá
I.11 - ORCID iD
https://orcid.org/0000-0003-1319-1128

II. - Vysokoškolské vzdelanie a ďalší kvalifikačný rast

II.1 - Vysokoškolské vzdelanie prvého stupňa
II.a - Názov vysokej školy alebo inštitúcie
Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave
II.b - Rok
2017
II.c - Odbor a program
ŠO mediálne a komunikačné štúdiá ŠP marketingová komunikácia
II.2 - Vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa
II.a - Názov vysokej školy alebo inštitúcie
Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave
II.b - Rok
2019
II.c - Odbor a program
ŠO mediálne a komunikačné štúdiá ŠP marketingová komunikácia
II.3 - Vysokoškolské vzdelanie tretieho stupňa
II.a - Názov vysokej školy alebo inštitúcie
Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave
II.b - Rok
2022
II.c - Odbor a program
ŠO mediálne a komunikačné štúdiá ŠP marketingová komunikácia
II.4 - Titul docent
II.5 - Titul profesor
II.6 - Titul DrSc.

III. - Súčasné a predchádzajúce zamestnania

III.a - Zamestnanie-pracovné zaradenie III.b - Inštitúcia III.c - Časové vymedzenie
Odborný asistent FMK UCM

IV. - Rozvoj pedagogických, odborných, jazykových, digitálnych a iných zručností

IV.a - Popis aktivity, názov kurzu (ak išlo o kurz), iné IV.b - Názov inštitúcie IV.c - Rok
Tvorba webových stránok ANTRE 2012
Česká marketingová společnost – KUM CO OČEKÁVAJÍ MARKETÉŘI OD MÉDIÍ ČMS 2019
Creative Skills for Innovation: Design Thinking Grow with Google Slovakia 2020
Marketing rulezz 2021 PS: Digital, MarketerBiz 2021
Neuromarketing a jeho využtie vo vede, výskume a výučbe FMK UCM 2021
Design Thinking Kick off workshop, DT Lab, FMK UCM x Studio Kiuub Studio Kiuub 2022
Pokročilé funkcie MS Teams FMK UCM 2022
Marketing Rulezz 2022 PS: Digital, MarketerBiz 2022
Design Thinking workshopy: Segmentácia zákazníkov, Mapovanie zákazníckej cesty, Kvalitatívny výskum, Interpretácia dát, Ideácia a prototypovanie Adam Brocka - Service Designer 2022
Hodnotenie študentov v rámci VŠ predmetov – Ako rozvíjať soft skills u študentov? Academic Business Centrum 2022
Ecommerce Bridge Live Ecommerce Bridge 2023
Naživo o umelej inteligencii | AI Boost konferencia Visibility 2023
Soft Skills Standard System Academic Business Centrum - ABC - Soft Skills Center 2023
Proces výskumu v neurolabe od A po ZET FMK UCM 2023

V. - Prehľad aktivít v rámci pedagogického pôsobenia na vysokej škole

V.1 - Prehľad zabezpečovaných profilových študijných predmetov v aktuálnom akademickom roku podľa študijných programov
V.1.a - Názov profilového predmetu V.1.b - Študijný program V.1.c - Stupeň V.1.d - Študijný odbor
Digitálny marketing I., II. Marketingová komunikácia 1. Mediálne a komunikačné štúdiá
V.2 - Prehľad o zodpovednosti za uskutočňovanie, rozvoj a zabezpečenie kvality študijného programu alebo jeho časti na vysokej škole v aktuálnom akademickom roku
V.3 - Prehľad o zodpovednosti za rozvoj a kvalitu odboru habilitačného konania a inauguračného konania v aktuálnom akademickom roku
V.4 - Prehľad vedených záverečných prác
V.4.1 - Počet aktuálne vedených prác
V.4.a - Bakalárske (prvý stupeň)
9
V.4.b - Diplomové (druhý stupeň)
V.4.c - Dizertačné (tretí stupeň)
V.4.2 - Počet obhájených prác
V.4.a - Bakalárske (prvý stupeň)
29
V.4.b - Diplomové (druhý stupeň)
V.4.c - Dizertačné (tretí stupeň)
V.5 - Prehľad zabezpečovaných ostatných študijných predmetov podľa študijných programov v aktuálnom akademickom roku
V.5.a - Názov predmetu V.5.b - Študijný program V.5.c - Stupeň V.5.d - Študijný odbor
Tvorba webových stránok I., II. Masmediálna komunikácia 1. Mediálne a komunikačné štúdiá
Digitálne marketingové platformy a systémy I., II. Marketingová komunikácia 1. Mediálne a komunikačné štúdiá

VI. - Prehľad výsledkov tvorivej činnosti

VI.1 - Prehľad výstupov tvorivej činnosti a ohlasov na výstupy tvorivej činnosti
VI.1.1 - Počet výstupov tvorivej činnosti
VI.1.a - Celkovo
32
VI.1.b - Za posledných šesť rokov
32
VI.1.2 - Počet výstupov tvorivej činnosti registrovaných v databázach Web of Science alebo Scopus
VI.1.a - Celkovo
6
VI.1.b - Za posledných šesť rokov
6
VI.1.3 - Počet ohlasov na výstupy tvorivej činnosti
VI.1.a - Celkovo
1
VI.1.b - Za posledných šesť rokov
1
VI.1.4 - Počet ohlasov registrovaných v databázach Web of Science alebo Scopus na výstupy tvorivej činnosti
VI.1.a - Celkovo
VI.1.b - Za posledných šesť rokov
VI.1.5 - Počet pozvaných prednášok na medzinárodnej a národnej úrovni
VI.1.a - Celkovo
VI.1.b - Za posledných šesť rokov
VI.2 - Najvýznamnejšie výstupy tvorivej činnosti

ADN Vedecké práce v domácich časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo SCOPUS Perception of Data from the Ecological Activities of Companies Using Innovative Communication Tools / Michal Kubovics, Anna Zaušková, Simona Ščepková, 2021. In: Communication Today. - ISSN 1338-130X, Roč. 12, č. 2 (2021), s. 84-99. 

V3 Vedecký výstup publikačnej činnosti z časopisu – abstrakt, článok, abstrakt z podujatia, poster z podujatia, článok z podujatia Awareness of industry 4.0 and its tools across the V4 countries, Serbia and Bulgaria / Anna Zaušková ... [et al.], 2022. DOI DOI 10.5937/sjm17-36472. In: Serbian Journal of Management. - ISSN 1452-4864, Roč. 17, č. 1 (2022), s. 253-264. 

V3 Vedecký výstup publikačnej činnosti z časopisu – abstrakt, článok, abstrakt z podujatia, poster z podujatia, článok z podujatia Current state and prediction of the future of digitization as a part of industry 4.0 / Anna Zaušková ... [et al.], 2022. DOI DOI 10.5937/sjm17-36468. In: Serbian Journal of Management. - ISSN 1452-4864, Roč. 17, č. 1 (2022), s. 111-123. 

ADN Vedecké práce v domácich časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo SCOPUS Elements of Visual Communication of Educational Institutions on Social Networks / Martin Vanko, Anna Zaušková, Michal Kubovics, 2021. In: ejmap : European Journal of Media, Art & Photography. - ISSN 1339-4940, Roč. 9, č. 1 (2021), s. 98-111. 

AFC Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách Possibilities of Display and Collection of Marketing Data From the Social Media / Michal Kubovics, Anna Zaušková, 2020. - Príspevok je indexovaný v Scopus. DOI DOI 10.34190/ESM.20.050. In: Proceedings of the 7th European Conference on Social Media ECSM 2020 / edited by Christos Karpasitis, Christiana Varda. - Reading : Academic Conferences and Publishing International, 2020. - ISBN 978-1-912764-63-1. - ISSN 2055-7213, s. 144-153. 

VI.3 - Najvýznamnejšie výstupy tvorivej činnosti za ostatných šesť rokov

ADN Vedecké práce v domácich časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo SCOPUS Perception of Data from the Ecological Activities of Companies Using Innovative Communication Tools / Michal Kubovics, Anna Zaušková, Simona Ščepková, 2021. In: Communication Today. - ISSN 1338-130X, Roč. 12, č. 2 (2021), s. 84-99. 

V3 Vedecký výstup publikačnej činnosti z časopisu – abstrakt, článok, abstrakt z podujatia, poster z podujatia, článok z podujatia Awareness of industry 4.0 and its tools across the V4 countries, Serbia and Bulgaria / Anna Zaušková ... [et al.], 2022. DOI DOI 10.5937/sjm17-36472. In: Serbian Journal of Management. - ISSN 1452-4864, Roč. 17, č. 1 (2022), s. 253-264. 

V3 Vedecký výstup publikačnej činnosti z časopisu – abstrakt, článok, abstrakt z podujatia, poster z podujatia, článok z podujatia Current state and prediction of the future of digitization as a part of industry 4.0 / Anna Zaušková ... [et al.], 2022. DOI DOI 10.5937/sjm17-36468. In: Serbian Journal of Management. - ISSN 1452-4864, Roč. 17, č. 1 (2022), s. 111-123. 

ADN Vedecké práce v domácich časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo SCOPUS Elements of Visual Communication of Educational Institutions on Social Networks / Martin Vanko, Anna Zaušková, Michal Kubovics, 2021. In: ejmap : European Journal of Media, Art & Photography. - ISSN 1339-4940, Roč. 9, č. 1 (2021), s. 98-111. 

AFC Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách Possibilities of Display and Collection of Marketing Data From the Social Media / Michal Kubovics, Anna Zaušková, 2020. - Príspevok je indexovaný v Scopus. DOI DOI 10.34190/ESM.20.050. In: Proceedings of the 7th European Conference on Social Media ECSM 2020 / edited by Christos Karpasitis, Christiana Varda. - Reading : Academic Conferences and Publishing International, 2020. - ISBN 978-1-912764-63-1. - ISSN 2055-7213, s. 144-153. 

VI.4 - Najvýznamnejšie ohlasy na výstupy tvorivej činnosti

AFD Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách The airlines communicating through SoLoMo platforms during the COVID-19 pandemic / Martin Vanko, Michal Kubovics, Anna Zaušková, 2020. - Príspevok je indexovaný v databáze WoS CC. In: Marketing identity COVID-2.0 : conference proceedings from the annual international scientific conference : COVID-2.0 : conference proceedings from the international scientific conference / editors: Zuzana Kvetanová, Zuzana Bezáková, Adam Madleňák. - 1. vyd. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie, 2020. - ISBN 978-80-572-0107-6. - ISSN 2729-7527, s. 622-631 [online].

ohlasy:

Machova, R., Santa, K., & Basa, P. (2021). International overview of business profiles from the perspective of Instagram users. Marketing and Management of Innovations, 5(3), 11–22. https://doi.org/10.21272/mmi.2021.3-01 

VI.5 - Účasť na riešení (vedení) najvýznamnejších vedeckých projektov alebo umeleckých projektov za posledných šesť rokov

ERASMUS+ K220 - 2022-1-SK01-KA220-HED-000087258 - spoluriešiteľ medzinárodného projektu Podpora kreativity a kreatívneho myslenia v oblasti vzdelávania marketingovej komunikácie (2022 - 2024)

VEGA 1/0458/21 - spoluriešiteľ vedeckého projektu Manažment konceptu " spodnej vlny" zo strany podnikateľských subjektov pri propagácii environmentálne vhodných produktov v čase technologickej interferencie. Vedúci projektu: PhDr. Adam Madleňák, PhD., MBA (2020 - 2022)

VEGA 1/0708/18 - spoluriešiteľ vedeckého projektu Aspekty využívania koncepcie SoLoMo marketingu na zvýšenie povedomia o ekoinováciách. Vedúca projektu: prof. Ing. Anna Zaušková, PhD. (2018-2020)

VII. - Prehľad aktivít v organizovaní vysokoškolského vzdelávania a tvorivých činností

VII.a - Aktivita, funkcia VII.b - Názov inštitúcie, grémia VII.c - Časové vymedzenia pôsobenia
Členstvo v organizačnom a programovom výbore konferencie Marketing Identity 2019 - 2021
Členstvo v zahraničnej profesijnej organizácii ČMS 2019 - súčasnosť
Členstvo v zahraničnej profesijnej organizácii Klub učitelú marketingu 2019 - súčasnosť
Členstvo v zahraničnej profesijnej organizácii POPAI Central Europe 2019 - súčasnosť
Členstvo v organizačnom a programovom výbore konferencie Marketing & Media Identity 2022 - súčasnosť

VIII. - Prehľad zahraničných mobilít a pôsobenia so zameraním na vzdelávanie a tvorivú činnosť v študijnom odbore

VIII.a - Názov inštitúcie VIII.b - Sídlo inštitúcie VIII.c - Obdobie trvania pôsobenia/pobytu (uviesť dátum odkedy dokedy trval pobyt) VIII.d - Mobilitná schéma, pracovný kontrakt, iné (popísať)
Tomas Bata University Zlín, Czech Republic 30.03.2021 - 30.04.2021 CEEPUS

IX. - Iné relevantné skutočnosti

Dátum poslednej aktualizácie
2023-03-25