UCM
Vedecko/umelecko-pedagogická charakteristika osoby
Meno:
prof. Mgr. Lucia Spálová, PhD.
Email:
lucia.spalova@ucm.sk
Homepage:
http://
Fakulta/Univerzita:
FMK UCM - Fakulta masmediálnej komunikácie UCM
Pracovisko:
KDH - Katedra digitálnych hier

I. - Základné údaje

I.1 - Priezvisko
Spálová
I.2 - Meno
Lucia
I.3 - Tituly
prof. Mgr. PhD.
I.4 - Rok narodenia
1975
I.5 - Názov pracoviska
FMK UCM v Trnave, Katedra digitálnych hier
I.6 - Adresa pracoviska
Nám. J. Herdu 2, 91701 Trnava
I.7 - Pracovné zaradenie
univerzitná profesorka
I.8 - E-mailová adresa
lucia.spalova@ucm.sk
I.9 - Hyperlink na záznam osoby v Registri zamestnancov vysokých škôl
https://www.portalvs.sk/regzam/detail/10383?do=filterForm-submit&surname=Sp%C3%A1lov%C3%A1&sort=surname&employment_state=yes&filter=Vyh%C4%BEada%C5%A5
I.10 - Názov študijného odboru, v ktorom osoba pôsobí na vysokej škole
mediálne a komunikačné štúdiá
I.11 - ORCID iD
0000-0002-2854-2069

II. - Vysokoškolské vzdelanie a ďalší kvalifikačný rast

II.1 - Vysokoškolské vzdelanie prvého stupňa
II.a - Názov vysokej školy alebo inštitúcie
Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre
II.2 - Vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa
II.a - Názov vysokej školy alebo inštitúcie
Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre
II.b - Rok
1998
II.c - Odbor a program
učiteľstvo všeobecnovzdelávacích predmetov: psychológia – slovenský jazyk a literatúra
II.3 - Vysokoškolské vzdelanie tretieho stupňa
II.a - Názov vysokej školy alebo inštitúcie
Trnavská univerzita v Trnave
II.b - Rok
2010
II.c - Odbor a program
psychológia
II.4 - Titul docent
II.a - Názov vysokej školy alebo inštitúcie
Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre
II.b - Rok
2015
II.c - Odbor a program
masmediálne štúdiá
II.5 - Titul profesor
II.a - Názov vysokej školy alebo inštitúcie
Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre
II.b - Rok
2023
II.c - Odbor a program
masmediálne štúdiá
II.6 - Titul DrSc.

III. - Súčasné a predchádzajúce zamestnania

III.a - Zamestnanie-pracovné zaradenie III.b - Inštitúcia III.c - Časové vymedzenie
univerzitný profesor/ka FMK UCM v Trnave od 2023
univerzitný profesor/ka University College Prague (UCP ) čiastočný úväzok 2020 - trvá
docent UKF v Nitre 2015 - 2022
odborný asistent UKF v Nitre 2003 - 2015
psychológ Krajská pedagogicko -psychologická poradňa, Bratislava 1998 -1999

IV. - Rozvoj pedagogických, odborných, jazykových, digitálnych a iných zručností

IV.a - Popis aktivity, názov kurzu (ak išlo o kurz), iné IV.b - Názov inštitúcie IV.c - Rok
Školenie posudzovateľov Slovenská akreditačná agentúra pre vysoké školstvo 2020
Školenie odborných hodnotiteľov žiadosti o nenávratný finančný príspevok podaných v rámci prioritnej osi č. 1 Vzdelávanie operačného programu ľudské zdroje – Ministerstvo školstva, vedy, výskumu a športu SR, sekcia štrukturálnych fondov v EÚ: Komisia 1: špecifický cieľ 1.1.1. Komisia 2: špecifický cieľ 1.3.1. Komisia 3: špecifický cieľ 1.4.1. Ministerstva školstva, vedy, výskumu a športu SR 2019
Certifikát akreditovaného kouča ICF International Coach Federation, Lexington, Kentucky, USA 2017
Certifikát ACREA: a) štatistické metódy - korešpondenčná analýza b) štatistické metódy - faktorová analýza c) text mining ACREA , spol. s r.o. 2016, 2022
Osvedčenie o absolvovaní školenia: a) pre užívateľov online portálu a modulov b) pre tvorcov obsahu online modulov Centre for Modern Education (SK), Bratislava 2011
Certifikát o absolvovaní vzdelávacieho programu „Vnútorný kruh“ Annwin, Centrum na podporu a rozvoj ľudského potenciálu 1996
Certifikát o absolvovaní seminára programu „Health education projekt“ Open Society Fund, Bratislava Slovakia 1996

V. - Prehľad aktivít v rámci pedagogického pôsobenia na vysokej škole

V.1 - Prehľad zabezpečovaných profilových študijných predmetov v aktuálnom akademickom roku podľa študijných programov
V.1.a - Názov profilového predmetu V.1.b - Študijný program V.1.c - Stupeň V.1.d - Študijný odbor
psychológia a sociológia komunikácie Teória digitálnych hier I. Mediálne a komunikačné štúdiá
mediálna výchova a digitálne hry Teória digitálnych hier I. Mediálne a komunikačné štúdiá
marketingová komunikácia Teória digitálnych hier II. Mediálne a komunikačné štúdiá
výskum médií a počítačových hier Teória digitálnych hier II. Mediálne a komunikačné štúdiá
sociologické a psychologické pôsobenie hier Teória digitálnych hier II. Mediálne a komunikačné štúdiá
vybrané problémy médií a marketingu Teória digitálnych hier III. Mediálne a komunikačné štúdiá
V.2 - Prehľad o zodpovednosti za uskutočňovanie, rozvoj a zabezpečenie kvality študijného programu alebo jeho časti na vysokej škole v aktuálnom akademickom roku
V.2.a - Názov študijného programu V.2.b - Stupeň V.2.c - Študijný odbor
Teória digitálnych hier I. Mediálne a komunikačné štúdiá
Teória digitálnych hier II. Mediálne a komunikačné štúdiá
Teória digitálnych hier III. Mediálne a komunikačné štúdiá
V.3 - Prehľad o zodpovednosti za rozvoj a kvalitu odboru habilitačného konania a inauguračného konania v aktuálnom akademickom roku
V.4 - Prehľad vedených záverečných prác
V.4.1 - Počet aktuálne vedených prác
V.4.a - Bakalárske (prvý stupeň)
V.4.b - Diplomové (druhý stupeň)
4
V.4.c - Dizertačné (tretí stupeň)
4
V.4.2 - Počet obhájených prác
V.4.a - Bakalárske (prvý stupeň)
64
V.4.b - Diplomové (druhý stupeň)
57
V.4.c - Dizertačné (tretí stupeň)
3
V.5 - Prehľad zabezpečovaných ostatných študijných predmetov podľa študijných programov v aktuálnom akademickom roku
V.5.a - Názov predmetu V.5.b - Študijný program V.5.c - Stupeň V.5.d - Študijný odbor
Digitálny marketing Medzinárodný manažment a marketing University College Prague I. profesijne orientovaný program manažment a marketing
Spotrebiteľské správanie Medzinárodný manažment a marketing University College Prague I. profesijne orientovaný program manažment a marketing

VI. - Prehľad výsledkov tvorivej činnosti

VI.1 - Prehľad výstupov tvorivej činnosti a ohlasov na výstupy tvorivej činnosti
VI.1.1 - Počet výstupov tvorivej činnosti
VI.1.a - Celkovo
93
VI.1.b - Za posledných šesť rokov
31
VI.1.2 - Počet výstupov tvorivej činnosti registrovaných v databázach Web of Science alebo Scopus
VI.1.a - Celkovo
11
VI.1.b - Za posledných šesť rokov
11
VI.1.3 - Počet ohlasov na výstupy tvorivej činnosti
VI.1.a - Celkovo
103
VI.1.b - Za posledných šesť rokov
32
VI.1.4 - Počet ohlasov registrovaných v databázach Web of Science alebo Scopus na výstupy tvorivej činnosti
VI.1.a - Celkovo
13
VI.1.b - Za posledných šesť rokov
13
VI.1.5 - Počet pozvaných prednášok na medzinárodnej a národnej úrovni
VI.1.a - Celkovo
8
VI.1.b - Za posledných šesť rokov
8
VI.2 - Najvýznamnejšie výstupy tvorivej činnosti

AAA SPÁLOVÁ Lucia et al.:Media – Migration – Politics Discursive Strategies in the Current Czech and Slovak Context. Studies in

Communication and Politics. Frankfurt am Main: Peter Lang Verlag, 2022

ADN SPÁLOVÁ Lucia et al.: Attitudes Towards Different Influencer Categories - Exploration of Generation Z. In Communication Today,

2021, Vol. 12, No. 1. ISSN 1338-130. Indexované v databáze Web of Science alebo Current Contents Connect

ADN SPÁLOVÁ Lucia - Púchovská, Oľga. Research Report of Project VEGA 1/0192/18 Formation of Attitudes of Generation Y in the V4 Geographic Area to the Issue of Migrants Through Digital Communication on Social Networks In: Media Literacy and Academic Research. ISSN 2585-8726, Vol. 2, no. 1 (2019), p. 114-119. Indexované v databáze Web of Science alebo Current Contents Connect

Peter Szabo, Peter Mikuláš, LUCIA SPÁLOVÁ. Comparative Media Discourse Analysis of a Selected Political Event in Slovakia, 2013. In. Studies in Communication and Politics : Political Communication in the Era of New Technologies. - Frankfurt am Main : Peter Lang

Verlag, 2013. - ISSN 2197-1684, No. 1 (2013), s. 261-279

Eva Kapsová, Lucia Spálová, 2022. Corona Art Challenge 2020. Strategy Of Re-Interpretation/Creation In Art-Marketing In The Environment Of Participative Culture Of Social Media = Creation in Art-Marketing in the Environment of Participative Culture of Social MediaIn: European Journal of Media, Art and Photography. - ISSN 1339-4940, Roč. 10, č. 1 (2022), s. 74-84.

VI.3 - Najvýznamnejšie výstupy tvorivej činnosti za ostatných šesť rokov

AAA SPÁLOVÁ Lucia et al.:Media – Migration – Politics Discursive Strategies in the Current Czech and Slovak Context. Studies in

Communication and Politics. Frankfurt am Main: Peter Lang Verlag, 2022

AND SPÁLOVÁ, LUCIA a Oľga Púchovská. Research Report of Project VEGA 1/0192/18 Formation of Attitudes of Generation Y in the V4 Geographic Area to the Issue of Migrants Through Digital Communication on Social Networks. In Media Literacy and Academic Research. Vol. 2, no. 1 (2019), p. 114-119. ISSN 2585-8726. Indexované v databáze Web of Science alebo Current Contents Connect

ADN SPÁLOVÁ Lucia et al.: Attitudes Towards Different Influencer Categories - Exploration of Generation Z. In Communication Today,

2021, Vol. 12, No. 1. ISSN 1338-130. Indexované v databáze Web of Science alebo Current Contents Connect

ADE SPÁLOVÁ, LUCIA a Iveta Balážiová. Terminological and historical background of guerilla marketing as a marketing communication

strategy. DOI 10.2478/sc-2020-0009 Social Communication. Vol. 6, no. 1 (2020), p. 81-92. ISSN 2299-5382.

ADN Eva Kapsová, Lucia Spálová, 2022. Corona Art Challenge 2020. Strategy Of Re-Interpretation/Creation In Art-Marketing In The Environment Of Participative Culture Of Social Media = Creation in Art-Marketing in the Environment of Participative Culture of Social MediaIn: European Journal of Media, Art and Photography. - ISSN 1339-4940, Roč. 10, č. 1 (2022), s. 74-84.

VI.4 - Najvýznamnejšie ohlasy na výstupy tvorivej činnosti

Citovaný dokument:

SPÁLOVÁ, Lucia a Zuzana BAČÍKOVÁ. Celebrities in social advertisement: Psychosomatic perspective. In: Economic and Social Development: Book of Proceedings from 20th International Scientific Conference on Economic and Social Development, Prague, 27-28

April 2017. Varazdin: Varazdin Development and Enterpreneurship Agency, 2017, CD-ROM, p. 392-401.

Ohlas:

2019 [1] SHAMNE, A. - DOTSEVYCH, T. - AKIMOVA, A. 2019. Psychosemantic Peculiarities of Promotional Videos Perception. In

Psycholinguistics, vol. 25, no. 1, pp. 384–408. ISSN 2309-1797. Available from: DOI: 10.31470/2309-1797-2019-25-1-384-408 . (Citácia je evidovaná vo WoS a Scopus)

Citovaný dokument:

Szabo Peter, Peter Mikuláš a Lucia SPÁLOVÁ. Analýza mediálneho diskurzu - návšteva maďarského prezidenta na odhalení sochy sv. Štefana v Komárne 2009 z pohľadu národne orientovaných médií. In: K problémom mediálnej komunikácie I : aktuálne otázky mediálnej kultúry : komunikačný diskurz : audiovizuálna kreativita: medzinárodná vedecká konferencia, Smolenice. Trnava: UCM, 2010, S. 371-387. ISBN 978-80-8105-187-6.

Ohlasy:

2018 [1] HURAJOVÁ, A. 2018. The visit of Pope Francis in Cuba as reflected by selected Cuban and. Slovak media. In ESRARC 2018:

10th European Symposium on Religious Art, Restoration & Conservation. Torino : Kermes, 14-16. ISBN 978-88-942064-8-7. (Citácia je evidovaná vo WoS a Scopus)

Citovaný dokument:

Szabo, Peter - Mikuláš, Peter - Spálová, Lucia. Comparative Media Discourse Analysis of a Selected Political Event in Slovakia. In:

Studies in Communication and Politics : Political Communication in the Era of New Technologies. - Frankfurt am Main : Peter Lang

Verlag, 2013. - ISSN 2197-1684, No. 1 (2013), s. 261-279.

Ohlas:

2018 [1CI] PAVÓN-GUINEA, A. 2018. The empirical factors of Twitter adoption by world governments: the impact of regime type and time on diffusion. In The Journal of International Communication, vol. 24, no. 1, pp. 138-161. ISSN 1321-6597. DOI:

10.1080/13216597.2017.1405833.

Citovaný dokument

SPÁLOVÁ, Lucia - Balážiová, Iveta. Terminological and historical background of guerilla marketing as a marketing communication

strategy / Lucia Spálová, Iveta Balážiová, 2020. DOI 10.2478/sc-2020-0009. In: Social Communication. - ISSN 2299-5382, Vol. 6, no. 1 (2020), p. 81-92.

Ohlas:

2020 [3] GEDİK, Y. 2020. Gerilla Pazarlama: Araçları, Avantajları ve Stratejileri Üzerine Teorik Bir Çerçeve. In Çağ Üniversitesi Sosyal

Bilimler Dergisi, vol. 17, no. 2, pp. 68-86. ISSN 1304-8392.

Citovaný dokument

SPÁLOVÁ, Lucia - Balážiová, Iveta. Terminological and historical background of guerilla marketing as a marketing communication strategy / Lucia Spálová, Iveta Balážiová, 2020. DOI 10.2478/sc-2020-0009. In: Social Communication. - ISSN 2299-5382, Vol. 6, no. 1

(2020), p. 81-92.

Ohlasy:

2021 [3] HAMMAD, A. 2021. The Impact of Adopting Guerrilla Marketing on Increasing the Market Share of EgyptAir Airlines. In Journal of Association of Arab Universities for Tourism and Hospitality, roč. 21, č. 2, s. 113-128. ISSN 1687-1863. DOI:

10.21608/jaauth.2021.88796.1218.

VI.5 - Účasť na riešení (vedení) najvýznamnejších vedeckých projektov alebo umeleckých projektov za posledných šesť rokov

Typ projektu: VEGA

Číslo projektu: VEGA 1/0650/22

Názov projektu: Masmediálne komunikáty v digitálnej a printovej forme a ich komprehenzia u rôznych cieľových skupín

Doba riešenia: 4/2022 - 12/2024 prebiehajúci

Riešiteľská pozícia: riešiteľka

Anotácia: Výskumy zo zahraničia uvádzajú rozporné zistenia o miere porozumenia mediálnym textom v printovej a digitálnej podobe,

spôsobené dĺžkou textu, typom digitálneho média, cieľovou skupinou samotnou a i. Aktuálna situácia s COVID 19 spôsobila

zintenzívnený akcent na digitálne komunikáty a to v médiách a iných oblastiach (vzdelávanie). Uvedené nás inšpirovalo k cieľom

prebádať rozdiely v percepcii, porozumení a tvorivej produkcii printového a digitálneho mediálneho textu vo vekových kohortách

(adolescenti a dospelí) z rôznych mediálnych prostredí. Použijeme modifikované aj vlastné autorské metódy. Na výskume budú

participovať odborníci z popredných univerzít v Poľsku. Vzhľadom na interdisciplinárne presahy výskumu i povahu témy očakávame

prínosy vo viacerých rovinách. Objasnením stanovených faktorov sa doplní a rozšíri základná teoretická báza masmediálnej vedy,

žurnalistiky, s presahmi do príbuzných disciplín.

Typ projektu : KEGA

Číslo projektu: 041UKF-4/2021 Digitálni influenceri - edukačné roviny rozvoja kritického myslenia a angažovanosti generácie Z

Doba riešenia: 4/2021 - 12/2023- prebiehajúci

Riešiteľská pozícia: zodpovedná riešiteľka 2021, zástupkyňa od 2022

Anotácia: Cieľom predloženého projektu je identifikovať vplyvy digitálnych ovplyvňovateľov na hodnotový systém generácie Z a

vytvoriť výučbový model zameraný na rozvoj kritického myslenia a kritickú apercepciu mediálnych obsahov s následným

odstraňovaním rizikového správania vysokoškolských študentov (predsudkov, diskriminácie, nárast extrémistických prejavov, šírenie

konšpirácií, a iných)

Typ projektu: APVV

Číslo projektu: APVV-18-0257

Názov projektu: Inkubátor multimediálnej digitálnej produkcie - recipročný transfer vedy, umenia a kreatívnych priemyslov

Doba riešenia: 7/2019 - 12/2022 ukončený

Riešiteľská pozícia: zodpovedná riešiteľka

Anotácia: Cieľom projektu je produkovať a zároveň výskumne verifikovať efektivitu a dopad vytvorených multimediálnych produktov pre kultúrne inštitúcie v nitrianskom regióne na princípoch coworkingu v novom výskumnom centre v spolupráci s významnými marketingovými/komunikačnými agentúrami.

Typ projektu: VEGA

Číslo projektu: 1/0192/18

Názov projektu: Formovanie postojov generácie Y v geografickom priestore V4 k problematike migrantov prostredníctvom digitálnej

komunikácie na sociálnych sieťach

Doba riešenia: 4/2018 - 12/2020 ukončený

Riešiteľská pozícia: zodpovedná riešiteľka

Anotácia: Projekt na princípoch transdisciplinárneho vedeckého prístupu (mediálne a komunikačné štúdiá, politológia, psychológia a lingvistika) skúmal spoločenský problém migrácie a jej reflexie na sociálnych sieťach vo višegrádskom priestore (s dôrazom na

komparáciu ČR a SR) v období rokov 2015 -2020. Komparačná analýza strojového sentimentu digitálnych médií ČR a SR v rokoch

2018-20 (Spálová a kol, 2021) naznačila výrazne negatívny dlhodobý diskurz migrácie v intenciách kultúrnej hrozby a

bezpečnostného rizika v oboch krajinách, v hlbšej analýze sa preukázala výraznejšia snaha SR obohatiť dominantný politický diskurz o atribúty „hlasu migrantov“ a čiastočne tak objektivizovať spravodajstvo. Odmietavý postoj k migrácii sme zaznamenali v

mainstreamových médiách a prístup akceptácie bol intenzívnejší v bulvárnych médiách. Identifikovali sme účinný integračný model s

aktívnou participáciou občanov s využitím potenciálu sociálnych sietí, alternatívny diskurz „všetci sme migranti“.

Typ projektu: medzinárodný vedecký projekt zahraničnej inštitúcie

Číslo projektu: AGA - CZ 20200415/010

Názov projektu: Nové trendy v marketingovej komunikácii v medzikultúrnych súvislostiach v ČR a SR

Názov inštitúcie, ktorá podporu poskytla: Vysoká škola kreativní komunikace Praha

Doba riešenia: 4/2020 - 12/2022 -ukončený

Riešiteľská pozícia: riešiteľka

Anotácia: Cieľom projektu je reflektovať nové trendy v marketingovej komunikácii v medzikultúrnych súvislostiach v ČR a SR vzhľadom na technologické a sociálno-psychologické zmeny v digitálnej komunikácii v aspekte zvyšujúcich sa participačných modelov marketingovej komunikácie vo vzťahu značka a spotrebiteľ/spolutvorca identity značky.

VII. - Prehľad aktivít v organizovaní vysokoškolského vzdelávania a tvorivých činností

VII.a - Aktivita, funkcia VII.b - Názov inštitúcie, grémia VII.c - Časové vymedzenia pôsobenia
Členstvo vo vedeckej rade vedeckého ústavu v zahraničí Centrum pro studium mediální kultury Metropolitní univerzita Praha, Česká republika 2019 – 2022
Členstvo vo vedeckej rade vedeckého ústavu v zahraničí Akademická rada Vysoká škola mezinárodních a veřejných vztahů Praha, U Santošky 17, 150 00 Praha 5, Česká republika 2019 - súčasnosť
Členstvo v najvýznamnejších výskumných tímoch UKF v Nitre Názov: Kreativita a digitálne mediálne platformy v interdisciplinárnych súvislostiach 2018 – 2022
Členka odborovej komisie odborová komisia doktorandského štúdia pre študijný odbor 23 mediálne a komunikačné štúdiá, Filozofická fakulta, Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre 2015 – 2020 2020-2022
Členka odborovej komisie odborová komisia doktorandského štúdia pre študijný odbor 23 mediálne a komunikačné štúdiá Fakulta masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda v Trnave 2019-2023
Členstvo v zahraničných profesijných organizáciách Klub učitelů marketingu. Česká marketingová společnost. Praha, Česká republika 2015 - súčasnosť
Členstvo v zahraničných profesijných organizáciách ICF =International Coach Federation, Lexington, Kentucky, USA 2017 - súčasnosť
Členstvo v domácich profesijných organizáciách Európska akadémia manažmentu, marketingu a médií Bratislava 2010 - súčasnosť
Členstvo v domácich profesijných organizáciách Business Coaching College. Bratislava, Slovenská republika 2017 - súčasnosť
Členstvo v pracovných skupinách MŠVVaŠ SR pracovná skupina odborných posudzovateľov Slovenskej akreditačnej agentúry pre vysoké školy – SAAVS 2020 - súčasnosť
Členstvo v pracovných skupinách MŠVVaŠ SR pracovná skupina odborných hodnotiteľov projektov - Ministerstvo školstva, vedy, výskumu a športu SR - KEGA, VEGA, APVV, sekcia štrukturálnych fondov v EÚ 2015 - súčasnosť
Členstvo v pracovných skupinách MŠVVaŠ SR pracovná skupina supervízorov národného projektu Medzinárodné hodnotenie kompetencií dospelých. NÚCEM 2019 - 2021
Členstvo v redakčných radách vedeckých časopisov Media Literacy and Academic Research. ISSN 2585-8726 (print version) a ISSN 2585-9188 (online version), UCM Trnava, Slovenská republika 2019 - súčasnosť
Členstvo v redakčných radách vedeckých časopisov Studia de Cultura. ISSN 2083-7275 (print version), ISSN 2391- 4432 (online version). Wydawnictvo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowe, Poľská republika 2019 - súčasnosť
Členstvo v redakčných radách vedeckých časopisov DOT.COMM. ISSN 1339-5181, EAMMM, Slovenská republika 2014 - súčasnosť
Členstvo v redakčných radách vedeckých časopisov Analýza a výskum v marketingovej komunikácii ISSN 1339- 3715, FF UKF v Nitre, Slovenská republika 2014 - súčasnosť
Členstvo v medzinárodnom vedeckom výbore kongresu IV. European Congress on Economic Issues ECOEI 2018, Kocaeli, Turecko V. European Congress on Economic Issues 2019, Baku/ Azer&baijan VI. European Congress on Economic Issues ECOEI 2019, Kocaeli, Turecko 2018 -2019
Členstvo v medzinárodnom vedeckom výbore Inkubátor multimediálnej tvorby : teória, metodológia, trendy - vedecký projektový seminár Média – migrace – politika: diskurzivní strategie v současném českém a slovenském kontextu – vedecké kolokvium Metropolitná univerzita Praha, Česká republika 2019
Členstvo v medzinárodnom vedeckom výbore Religia i kultura w cyfrowych mediach - medzinárodná vedecká konferencia Krakov: UK Katovice, Poľsko 2016
Členstvo v medzinárodnom vedeckom výbore Vedecký projektový seminár – k projektu VEGA Formovanie postojov generácie Y v geografickom priestore V4 k problematike migrantov prostredníctvom digitálnej komunikácie na sociálnych sieťach Pedagogium Wyzsza Szkola Nauk Spolecznych w Warszawie, Poľsko 2018

VIII. - Prehľad zahraničných mobilít a pôsobenia so zameraním na vzdelávanie a tvorivú činnosť v študijnom odbore

VIII.a - Názov inštitúcie VIII.b - Sídlo inštitúcie VIII.c - Obdobie trvania pôsobenia/pobytu (uviesť dátum odkedy dokedy trval pobyt) VIII.d - Mobilitná schéma, pracovný kontrakt, iné (popísať)
Roger Williams University 1 Old Ferry Rd, Bristol, RI 02809, Spojené štáty 2022 pozývací list: Amiee Shelton Prednáškovo-výskumný pobyt v rámci projektu APVV Incubator of Multimedia Digital Production
Boston University College of Communication Boston University College of Communication ATTN: PRLab 2022 pozývací list: Justin Joseph a Amy Shanler Prednáškovo-výskumný pobyt v rámci projektu APVV Incubator of
PRLab: Student-Staffed Public Relations Agency 640 Commonwealth Avenue Boston, MA 02215-2422 Multimedia Digital Production
the St. Pölten University of Applied Sciences Department of Media and Digital Technologies Campus-Platz 1, A-3100 St. Pölten Austria 2022 pozývací list: Mag. Dr. Georg Vogt Prednáškovo-výskumný pobyt v rámci programu Erazmus +
University of Bergen University of Bergen P.O.Box 7800 5020 Bergen Norway 2019 pozývací list: prof Leif Ove Larsen Výskumný pobyt v rámci projektu APVV Incubator of Multimedia Digital Production
Katedra elekronické kultury a sémiotiky, Fakulta humanitních studií, Karlova univerzita Praha Pátkova 2137/5 182 00 Praha 8 – Libeň Česká republika 2019, 2022 pozývací list: doc. Jakub Češka – garant programu Prednáškovo-výskumný pobyt v rámci programu Ceepus, Erazmus +
Vysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava 7. listopadu 2172/15 708 00 Ostrava-Poruba Česká republika 2022 pozývací list:: Ing. Libor Nečas, PhD. Prednáškovo-výskumný pobyt v rámci programu Erazmus +
Katedra mediální komunikace, Metropolitní univerzita Praha Učňovská 100/1 190 00 Praha 9 Česká republika 2018, 2019, 2021, 2022 pozývací list: prof. Jirák - garant programu Prednáškovo-výskumný pobyt v rámci programu Erazmus +, Ceepus
Vysoká škola mezinárodních a veřejných vztahů Praha U Santošky 17, Praha 5, 150 00 Česká republika 2018 pozývací list: PhDr. Jirí Kohoutek, PhD. Prednáškovo-výskumný pobyt v rámci programu Ceepus
UTB v Zlíne Multimediální fakulta Univerzitní 2431 760 01 Zlín Česká republika 2017 pozývací list: doc. Jurášková, PhD. Prednáškovo-výskumný pobyt v rámci programu Ceepus
Slezská univerzita v Opave, Filozoficko - přírodovědecká fakulta, Ústav audiovizuálnej tvorby Masarykova třída 343/37 746 01 Opava Česká republika 2015 pozvanie: doc. PhDr. Eva Höflerová, Ph.D. Prednáškovo-výskumný pobyt v rámci programu Erazmus +
Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie, Katedra lingvistyki kulturowej i komunikacji społecznej, Krakow ul. Podchorążych 2 30-084 Kraków Poľsko 2010 pozývací list: dr.hab. Stanislaw Kosiera prof UE Prednáškovo-výskumný pobyt v rámci programu Erazmus +

IX. - Iné relevantné skutočnosti

IX.a - Ak je to podstatné, uvádzajú sa iné aktivity súvisiace s vysokoškolským vzdelávaním alebo s tvorivou činnosťou

Spolupráca s marketingovou praxou:

• Spoluzakladateľka medzinárodnej študentskej súťaže V4 v reklamnej tvorbe Cirkulátor - spolupráca s VISIBILITY s.r.o., SCR ®,

Zaraguza, TRIAD Advertising v rámci konkrétnych marketingových zadaní od reklamných agentúr a následnej marketingovej

praxe/stáže vybraných študentov.

• Zakladateľka medzinárodnej súťaže ŠOKG (od roku 2014) - kreatívne guerillové marketingové výstupy na základe spolupráce

s neziskovým sektorom,

• Zakladateľka Inkubátora multimediálnej digitálnej produkcie (od roku 2019 na UKF v Nitre). IMDP je fyzický ale aj

virtuálny/digitálny priestor na coworkingovom princípe budovania startupu pre viac cieľových skupín: študentov kreatívcov

a stratégov pripravujúcich sa na povolanie marketingových špecialistov, expertov/mentorov z marketingovej praxe aj

akademickej pôdy a výskumníkov z interdisciplinárnych odborov mediálnych štúdií, vied o umení, digitálneho marketingu

a neuromarketingu. V IMDP môžu členovia navrhovať, produkovať a zároveň výskumne verifikovať efektivitu a dopad

vytvorených multimediálnych produktov pod mentorstvom skúsených odborníkov.

Vzdelávanie širšej odbornej komunity v odbore mediálne a komunikačné štúdiá:

• Lektorka, autorka vstupného testu, spoluautorka vysokoškolskej učebnice pre absolventov zahraničného projektu ESF KIMKA –

Komunikační, informační a marketingové kompetence absolventů vysokých škol / Communication, information and marketing

competencies of graduates, Ostravská univerzita. (2008). Veľmi úspešné vzdelávanie absolventov humanitných odborov v

marketingovej komunikáciii s cieľom lepšieho uplatnenia na trhu práce. Publikácia autorky "Efektivní sociálne-mediální

komunikace" je doteraz súčasťou infolistov (2020) niekoľkých domácich a českých univerzít: napr. Univerzita Jana Evangelisty

Purkyně v Ústí nad Labem (Sociální komunikace), UCM Trnava FMK (Verbálne komunikačné praktikum) a Ostravskej univerzity

(Sociální komunikace), je tiež odporúčanou literatúrou Justičnej akadémie SR (Komunikácia s médiami) a verejným prepravcom

RegioJet v oblasti starostlivosti a komunikácie so zákazníkmi.

Ocenenia:

• Certifikát o excelentnom ukončení projektu : KEGA 35269/07 - Nácvik tolerancie riešenia intolerancie, 2009 – spoluriešiteľka.

KEGA 106-007UKF-4/2010 Tvorba emocionálnej a sociálnej pohody v školskom prostredí, 2011 – spoluriešiteľka., KEGA Ľudské

práva a protipredsudková výchova, 2018 – hlavná riešiteľka.

• Cena rektora UKF v Nitre za medzinárodne akceptovateľnú publikačnú činnosť 2017/2018, 2018/2019, 2021/2022.

Dátum poslednej aktualizácie
2023-03-09