Meno:
|
prof. Mgr. Lucia Spálová, PhD. | |
Email:
|
lucia.spalova@ucm.sk | |
Homepage:
|
http:// | |
Fakulta/Univerzita:
|
FMK UCM
-
Fakulta masmediálnej komunikácie UCM
|
|
Pracovisko:
|
KDH
-
Katedra digitálnych hier
|
III.a - Zamestnanie-pracovné zaradenie | III.b - Inštitúcia | III.c - Časové vymedzenie |
---|---|---|
univerzitný profesor/ka | FMK UCM v Trnave | od 2023 |
univerzitný profesor/ka | University College Prague (UCP ) čiastočný úväzok | 2020 - trvá |
docent | UKF v Nitre | 2015 - 2022 |
odborný asistent | UKF v Nitre | 2003 - 2015 |
psychológ | Krajská pedagogicko -psychologická poradňa, Bratislava | 1998 -1999 |
IV.a - Popis aktivity, názov kurzu (ak išlo o kurz), iné | IV.b - Názov inštitúcie | IV.c - Rok |
---|---|---|
Školenie posudzovateľov | Slovenská akreditačná agentúra pre vysoké školstvo | 2020 |
Školenie odborných hodnotiteľov žiadosti o nenávratný finančný príspevok podaných v rámci prioritnej osi č. 1 Vzdelávanie operačného programu ľudské zdroje – Ministerstvo školstva, vedy, výskumu a športu SR, sekcia štrukturálnych fondov v EÚ: Komisia 1: špecifický cieľ 1.1.1. Komisia 2: špecifický cieľ 1.3.1. Komisia 3: špecifický cieľ 1.4.1. | Ministerstva školstva, vedy, výskumu a športu SR | 2019 |
Certifikát akreditovaného kouča ICF | International Coach Federation, Lexington, Kentucky, USA | 2017 |
Certifikát ACREA: a) štatistické metódy - korešpondenčná analýza b) štatistické metódy - faktorová analýza c) text mining | ACREA , spol. s r.o. | 2016, 2022 |
Osvedčenie o absolvovaní školenia: a) pre užívateľov online portálu a modulov b) pre tvorcov obsahu online modulov | Centre for Modern Education (SK), Bratislava | 2011 |
Certifikát o absolvovaní vzdelávacieho programu „Vnútorný kruh“ | Annwin, Centrum na podporu a rozvoj ľudského potenciálu | 1996 |
Certifikát o absolvovaní seminára programu „Health education projekt“ | Open Society Fund, Bratislava Slovakia | 1996 |
V.1.a - Názov profilového predmetu | V.1.b - Študijný program | V.1.c - Stupeň | V.1.d - Študijný odbor |
---|---|---|---|
psychológia a sociológia komunikácie | Teória digitálnych hier | I. | Mediálne a komunikačné štúdiá |
mediálna výchova a digitálne hry | Teória digitálnych hier | I. | Mediálne a komunikačné štúdiá |
marketingová komunikácia | Teória digitálnych hier | II. | Mediálne a komunikačné štúdiá |
výskum médií a počítačových hier | Teória digitálnych hier | II. | Mediálne a komunikačné štúdiá |
sociologické a psychologické pôsobenie hier | Teória digitálnych hier | II. | Mediálne a komunikačné štúdiá |
vybrané problémy médií a marketingu | Teória digitálnych hier | III. | Mediálne a komunikačné štúdiá |
V.2.a - Názov študijného programu | V.2.b - Stupeň | V.2.c - Študijný odbor |
---|---|---|
Teória digitálnych hier | I. | Mediálne a komunikačné štúdiá |
Teória digitálnych hier | II. | Mediálne a komunikačné štúdiá |
Teória digitálnych hier | III. | Mediálne a komunikačné štúdiá |
V.5.a - Názov predmetu | V.5.b - Študijný program | V.5.c - Stupeň | V.5.d - Študijný odbor |
---|---|---|---|
Digitálny marketing | Medzinárodný manažment a marketing University College Prague | I. profesijne orientovaný program | manažment a marketing |
Spotrebiteľské správanie | Medzinárodný manažment a marketing University College Prague | I. profesijne orientovaný program | manažment a marketing |
AAA SPÁLOVÁ Lucia et al.:Media – Migration – Politics Discursive Strategies in the Current Czech and Slovak Context. Studies in
Communication and Politics. Frankfurt am Main: Peter Lang Verlag, 2022
ADN SPÁLOVÁ Lucia et al.: Attitudes Towards Different Influencer Categories - Exploration of Generation Z. In Communication Today,
2021, Vol. 12, No. 1. ISSN 1338-130. Indexované v databáze Web of Science alebo Current Contents Connect
ADN SPÁLOVÁ Lucia - Púchovská, Oľga. Research Report of Project VEGA 1/0192/18 Formation of Attitudes of Generation Y in the V4 Geographic Area to the Issue of Migrants Through Digital Communication on Social Networks In: Media Literacy and Academic Research. ISSN 2585-8726, Vol. 2, no. 1 (2019), p. 114-119. Indexované v databáze Web of Science alebo Current Contents Connect
Peter Szabo, Peter Mikuláš, LUCIA SPÁLOVÁ. Comparative Media Discourse Analysis of a Selected Political Event in Slovakia, 2013. In. Studies in Communication and Politics : Political Communication in the Era of New Technologies. - Frankfurt am Main : Peter Lang
Verlag, 2013. - ISSN 2197-1684, No. 1 (2013), s. 261-279
Eva Kapsová, Lucia Spálová, 2022. Corona Art Challenge 2020. Strategy Of Re-Interpretation/Creation In Art-Marketing In The Environment Of Participative Culture Of Social Media = Creation in Art-Marketing in the Environment of Participative Culture of Social MediaIn: European Journal of Media, Art and Photography. - ISSN 1339-4940, Roč. 10, č. 1 (2022), s. 74-84.
AAA SPÁLOVÁ Lucia et al.:Media – Migration – Politics Discursive Strategies in the Current Czech and Slovak Context. Studies in
Communication and Politics. Frankfurt am Main: Peter Lang Verlag, 2022
AND SPÁLOVÁ, LUCIA a Oľga Púchovská. Research Report of Project VEGA 1/0192/18 Formation of Attitudes of Generation Y in the V4 Geographic Area to the Issue of Migrants Through Digital Communication on Social Networks. In Media Literacy and Academic Research. Vol. 2, no. 1 (2019), p. 114-119. ISSN 2585-8726. Indexované v databáze Web of Science alebo Current Contents Connect
ADN SPÁLOVÁ Lucia et al.: Attitudes Towards Different Influencer Categories - Exploration of Generation Z. In Communication Today,
2021, Vol. 12, No. 1. ISSN 1338-130. Indexované v databáze Web of Science alebo Current Contents Connect
ADE SPÁLOVÁ, LUCIA a Iveta Balážiová. Terminological and historical background of guerilla marketing as a marketing communication
strategy. DOI 10.2478/sc-2020-0009 Social Communication. Vol. 6, no. 1 (2020), p. 81-92. ISSN 2299-5382.
ADN Eva Kapsová, Lucia Spálová, 2022. Corona Art Challenge 2020. Strategy Of Re-Interpretation/Creation In Art-Marketing In The Environment Of Participative Culture Of Social Media = Creation in Art-Marketing in the Environment of Participative Culture of Social MediaIn: European Journal of Media, Art and Photography. - ISSN 1339-4940, Roč. 10, č. 1 (2022), s. 74-84.
Citovaný dokument:
SPÁLOVÁ, Lucia a Zuzana BAČÍKOVÁ. Celebrities in social advertisement: Psychosomatic perspective. In: Economic and Social Development: Book of Proceedings from 20th International Scientific Conference on Economic and Social Development, Prague, 27-28
April 2017. Varazdin: Varazdin Development and Enterpreneurship Agency, 2017, CD-ROM, p. 392-401.
Ohlas:
2019 [1] SHAMNE, A. - DOTSEVYCH, T. - AKIMOVA, A. 2019. Psychosemantic Peculiarities of Promotional Videos Perception. In
Psycholinguistics, vol. 25, no. 1, pp. 384–408. ISSN 2309-1797. Available from: DOI: 10.31470/2309-1797-2019-25-1-384-408 . (Citácia je evidovaná vo WoS a Scopus)
Citovaný dokument:
Szabo Peter, Peter Mikuláš a Lucia SPÁLOVÁ. Analýza mediálneho diskurzu - návšteva maďarského prezidenta na odhalení sochy sv. Štefana v Komárne 2009 z pohľadu národne orientovaných médií. In: K problémom mediálnej komunikácie I : aktuálne otázky mediálnej kultúry : komunikačný diskurz : audiovizuálna kreativita: medzinárodná vedecká konferencia, Smolenice. Trnava: UCM, 2010, S. 371-387. ISBN 978-80-8105-187-6.
Ohlasy:
2018 [1] HURAJOVÁ, A. 2018. The visit of Pope Francis in Cuba as reflected by selected Cuban and. Slovak media. In ESRARC 2018:
10th European Symposium on Religious Art, Restoration & Conservation. Torino : Kermes, 14-16. ISBN 978-88-942064-8-7. (Citácia je evidovaná vo WoS a Scopus)
Citovaný dokument:
Szabo, Peter - Mikuláš, Peter - Spálová, Lucia. Comparative Media Discourse Analysis of a Selected Political Event in Slovakia. In:
Studies in Communication and Politics : Political Communication in the Era of New Technologies. - Frankfurt am Main : Peter Lang
Verlag, 2013. - ISSN 2197-1684, No. 1 (2013), s. 261-279.
Ohlas:
2018 [1CI] PAVÓN-GUINEA, A. 2018. The empirical factors of Twitter adoption by world governments: the impact of regime type and time on diffusion. In The Journal of International Communication, vol. 24, no. 1, pp. 138-161. ISSN 1321-6597. DOI:
10.1080/13216597.2017.1405833.
Citovaný dokument
SPÁLOVÁ, Lucia - Balážiová, Iveta. Terminological and historical background of guerilla marketing as a marketing communication
strategy / Lucia Spálová, Iveta Balážiová, 2020. DOI 10.2478/sc-2020-0009. In: Social Communication. - ISSN 2299-5382, Vol. 6, no. 1 (2020), p. 81-92.
Ohlas:
2020 [3] GEDİK, Y. 2020. Gerilla Pazarlama: Araçları, Avantajları ve Stratejileri Üzerine Teorik Bir Çerçeve. In Çağ Üniversitesi Sosyal
Bilimler Dergisi, vol. 17, no. 2, pp. 68-86. ISSN 1304-8392.
Citovaný dokument
SPÁLOVÁ, Lucia - Balážiová, Iveta. Terminological and historical background of guerilla marketing as a marketing communication strategy / Lucia Spálová, Iveta Balážiová, 2020. DOI 10.2478/sc-2020-0009. In: Social Communication. - ISSN 2299-5382, Vol. 6, no. 1
(2020), p. 81-92.
Ohlasy:
2021 [3] HAMMAD, A. 2021. The Impact of Adopting Guerrilla Marketing on Increasing the Market Share of EgyptAir Airlines. In Journal of Association of Arab Universities for Tourism and Hospitality, roč. 21, č. 2, s. 113-128. ISSN 1687-1863. DOI:
10.21608/jaauth.2021.88796.1218.
Typ projektu: VEGA
Číslo projektu: VEGA 1/0650/22
Názov projektu: Masmediálne komunikáty v digitálnej a printovej forme a ich komprehenzia u rôznych cieľových skupín
Doba riešenia: 4/2022 - 12/2024 prebiehajúci
Riešiteľská pozícia: riešiteľka
Anotácia: Výskumy zo zahraničia uvádzajú rozporné zistenia o miere porozumenia mediálnym textom v printovej a digitálnej podobe,
spôsobené dĺžkou textu, typom digitálneho média, cieľovou skupinou samotnou a i. Aktuálna situácia s COVID 19 spôsobila
zintenzívnený akcent na digitálne komunikáty a to v médiách a iných oblastiach (vzdelávanie). Uvedené nás inšpirovalo k cieľom
prebádať rozdiely v percepcii, porozumení a tvorivej produkcii printového a digitálneho mediálneho textu vo vekových kohortách
(adolescenti a dospelí) z rôznych mediálnych prostredí. Použijeme modifikované aj vlastné autorské metódy. Na výskume budú
participovať odborníci z popredných univerzít v Poľsku. Vzhľadom na interdisciplinárne presahy výskumu i povahu témy očakávame
prínosy vo viacerých rovinách. Objasnením stanovených faktorov sa doplní a rozšíri základná teoretická báza masmediálnej vedy,
žurnalistiky, s presahmi do príbuzných disciplín.
Typ projektu : KEGA
Číslo projektu: 041UKF-4/2021 Digitálni influenceri - edukačné roviny rozvoja kritického myslenia a angažovanosti generácie Z
Doba riešenia: 4/2021 - 12/2023- prebiehajúci
Riešiteľská pozícia: zodpovedná riešiteľka 2021, zástupkyňa od 2022
Anotácia: Cieľom predloženého projektu je identifikovať vplyvy digitálnych ovplyvňovateľov na hodnotový systém generácie Z a
vytvoriť výučbový model zameraný na rozvoj kritického myslenia a kritickú apercepciu mediálnych obsahov s následným
odstraňovaním rizikového správania vysokoškolských študentov (predsudkov, diskriminácie, nárast extrémistických prejavov, šírenie
konšpirácií, a iných)
Typ projektu: APVV
Číslo projektu: APVV-18-0257
Názov projektu: Inkubátor multimediálnej digitálnej produkcie - recipročný transfer vedy, umenia a kreatívnych priemyslov
Doba riešenia: 7/2019 - 12/2022 ukončený
Riešiteľská pozícia: zodpovedná riešiteľka
Anotácia: Cieľom projektu je produkovať a zároveň výskumne verifikovať efektivitu a dopad vytvorených multimediálnych produktov pre kultúrne inštitúcie v nitrianskom regióne na princípoch coworkingu v novom výskumnom centre v spolupráci s významnými marketingovými/komunikačnými agentúrami.
Typ projektu: VEGA
Číslo projektu: 1/0192/18
Názov projektu: Formovanie postojov generácie Y v geografickom priestore V4 k problematike migrantov prostredníctvom digitálnej
komunikácie na sociálnych sieťach
Doba riešenia: 4/2018 - 12/2020 ukončený
Riešiteľská pozícia: zodpovedná riešiteľka
Anotácia: Projekt na princípoch transdisciplinárneho vedeckého prístupu (mediálne a komunikačné štúdiá, politológia, psychológia a lingvistika) skúmal spoločenský problém migrácie a jej reflexie na sociálnych sieťach vo višegrádskom priestore (s dôrazom na
komparáciu ČR a SR) v období rokov 2015 -2020. Komparačná analýza strojového sentimentu digitálnych médií ČR a SR v rokoch
2018-20 (Spálová a kol, 2021) naznačila výrazne negatívny dlhodobý diskurz migrácie v intenciách kultúrnej hrozby a
bezpečnostného rizika v oboch krajinách, v hlbšej analýze sa preukázala výraznejšia snaha SR obohatiť dominantný politický diskurz o atribúty „hlasu migrantov“ a čiastočne tak objektivizovať spravodajstvo. Odmietavý postoj k migrácii sme zaznamenali v
mainstreamových médiách a prístup akceptácie bol intenzívnejší v bulvárnych médiách. Identifikovali sme účinný integračný model s
aktívnou participáciou občanov s využitím potenciálu sociálnych sietí, alternatívny diskurz „všetci sme migranti“.
Typ projektu: medzinárodný vedecký projekt zahraničnej inštitúcie
Číslo projektu: AGA - CZ 20200415/010
Názov projektu: Nové trendy v marketingovej komunikácii v medzikultúrnych súvislostiach v ČR a SR
Názov inštitúcie, ktorá podporu poskytla: Vysoká škola kreativní komunikace Praha
Doba riešenia: 4/2020 - 12/2022 -ukončený
Riešiteľská pozícia: riešiteľka
Anotácia: Cieľom projektu je reflektovať nové trendy v marketingovej komunikácii v medzikultúrnych súvislostiach v ČR a SR vzhľadom na technologické a sociálno-psychologické zmeny v digitálnej komunikácii v aspekte zvyšujúcich sa participačných modelov marketingovej komunikácie vo vzťahu značka a spotrebiteľ/spolutvorca identity značky.
VII.a - Aktivita, funkcia | VII.b - Názov inštitúcie, grémia | VII.c - Časové vymedzenia pôsobenia |
---|---|---|
Členstvo vo vedeckej rade vedeckého ústavu v zahraničí | Centrum pro studium mediální kultury Metropolitní univerzita Praha, Česká republika | 2019 – 2022 |
Členstvo vo vedeckej rade vedeckého ústavu v zahraničí | Akademická rada Vysoká škola mezinárodních a veřejných vztahů Praha, U Santošky 17, 150 00 Praha 5, Česká republika | 2019 - súčasnosť |
Členstvo v najvýznamnejších výskumných tímoch UKF v Nitre | Názov: Kreativita a digitálne mediálne platformy v interdisciplinárnych súvislostiach | 2018 – 2022 |
Členka odborovej komisie | odborová komisia doktorandského štúdia pre študijný odbor 23 mediálne a komunikačné štúdiá, Filozofická fakulta, Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre | 2015 – 2020 2020-2022 |
Členka odborovej komisie | odborová komisia doktorandského štúdia pre študijný odbor 23 mediálne a komunikačné štúdiá Fakulta masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda v Trnave | 2019-2023 |
Členstvo v zahraničných profesijných organizáciách | Klub učitelů marketingu. Česká marketingová společnost. Praha, Česká republika | 2015 - súčasnosť |
Členstvo v zahraničných profesijných organizáciách | ICF =International Coach Federation, Lexington, Kentucky, USA | 2017 - súčasnosť |
Členstvo v domácich profesijných organizáciách | Európska akadémia manažmentu, marketingu a médií Bratislava | 2010 - súčasnosť |
Členstvo v domácich profesijných organizáciách | Business Coaching College. Bratislava, Slovenská republika | 2017 - súčasnosť |
Členstvo v pracovných skupinách MŠVVaŠ SR | pracovná skupina odborných posudzovateľov Slovenskej akreditačnej agentúry pre vysoké školy – SAAVS | 2020 - súčasnosť |
Členstvo v pracovných skupinách MŠVVaŠ SR | pracovná skupina odborných hodnotiteľov projektov - Ministerstvo školstva, vedy, výskumu a športu SR - KEGA, VEGA, APVV, sekcia štrukturálnych fondov v EÚ | 2015 - súčasnosť |
Členstvo v pracovných skupinách MŠVVaŠ SR | pracovná skupina supervízorov národného projektu Medzinárodné hodnotenie kompetencií dospelých. NÚCEM | 2019 - 2021 |
Členstvo v redakčných radách vedeckých časopisov | Media Literacy and Academic Research. ISSN 2585-8726 (print version) a ISSN 2585-9188 (online version), UCM Trnava, Slovenská republika | 2019 - súčasnosť |
Členstvo v redakčných radách vedeckých časopisov | Studia de Cultura. ISSN 2083-7275 (print version), ISSN 2391- 4432 (online version). Wydawnictvo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowe, Poľská republika | 2019 - súčasnosť |
Členstvo v redakčných radách vedeckých časopisov | DOT.COMM. ISSN 1339-5181, EAMMM, Slovenská republika | 2014 - súčasnosť |
Členstvo v redakčných radách vedeckých časopisov | Analýza a výskum v marketingovej komunikácii ISSN 1339- 3715, FF UKF v Nitre, Slovenská republika | 2014 - súčasnosť |
Členstvo v medzinárodnom vedeckom výbore kongresu | IV. European Congress on Economic Issues ECOEI 2018, Kocaeli, Turecko V. European Congress on Economic Issues 2019, Baku/ Azer&baijan VI. European Congress on Economic Issues ECOEI 2019, Kocaeli, Turecko | 2018 -2019 |
Členstvo v medzinárodnom vedeckom výbore | Inkubátor multimediálnej tvorby : teória, metodológia, trendy - vedecký projektový seminár Média – migrace – politika: diskurzivní strategie v současném českém a slovenském kontextu – vedecké kolokvium Metropolitná univerzita Praha, Česká republika | 2019 |
Členstvo v medzinárodnom vedeckom výbore | Religia i kultura w cyfrowych mediach - medzinárodná vedecká konferencia Krakov: UK Katovice, Poľsko | 2016 |
Členstvo v medzinárodnom vedeckom výbore | Vedecký projektový seminár – k projektu VEGA Formovanie postojov generácie Y v geografickom priestore V4 k problematike migrantov prostredníctvom digitálnej komunikácie na sociálnych sieťach Pedagogium Wyzsza Szkola Nauk Spolecznych w Warszawie, Poľsko | 2018 |
VIII.a - Názov inštitúcie | VIII.b - Sídlo inštitúcie | VIII.c - Obdobie trvania pôsobenia/pobytu (uviesť dátum odkedy dokedy trval pobyt) | VIII.d - Mobilitná schéma, pracovný kontrakt, iné (popísať) |
---|---|---|---|
Roger Williams University | 1 Old Ferry Rd, Bristol, RI 02809, Spojené štáty | 2022 pozývací list: Amiee Shelton | Prednáškovo-výskumný pobyt v rámci projektu APVV Incubator of Multimedia Digital Production |
Boston University College of Communication | Boston University College of Communication ATTN: PRLab | 2022 pozývací list: Justin Joseph a Amy Shanler | Prednáškovo-výskumný pobyt v rámci projektu APVV Incubator of |
PRLab: Student-Staffed Public Relations Agency | 640 Commonwealth Avenue Boston, MA 02215-2422 | Multimedia Digital Production | |
the St. Pölten University of Applied Sciences Department of Media and Digital Technologies | Campus-Platz 1, A-3100 St. Pölten Austria | 2022 pozývací list: Mag. Dr. Georg Vogt | Prednáškovo-výskumný pobyt v rámci programu Erazmus + |
University of Bergen | University of Bergen P.O.Box 7800 5020 Bergen Norway | 2019 pozývací list: prof Leif Ove Larsen | Výskumný pobyt v rámci projektu APVV Incubator of Multimedia Digital Production |
Katedra elekronické kultury a sémiotiky, Fakulta humanitních studií, Karlova univerzita Praha | Pátkova 2137/5 182 00 Praha 8 – Libeň Česká republika | 2019, 2022 pozývací list: doc. Jakub Češka – garant programu | Prednáškovo-výskumný pobyt v rámci programu Ceepus, Erazmus + |
Vysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava | 7. listopadu 2172/15 708 00 Ostrava-Poruba Česká republika | 2022 pozývací list:: Ing. Libor Nečas, PhD. | Prednáškovo-výskumný pobyt v rámci programu Erazmus + |
Katedra mediální komunikace, Metropolitní univerzita Praha | Učňovská 100/1 190 00 Praha 9 Česká republika | 2018, 2019, 2021, 2022 pozývací list: prof. Jirák - garant programu | Prednáškovo-výskumný pobyt v rámci programu Erazmus +, Ceepus |
Vysoká škola mezinárodních a veřejných vztahů Praha | U Santošky 17, Praha 5, 150 00 Česká republika | 2018 pozývací list: PhDr. Jirí Kohoutek, PhD. | Prednáškovo-výskumný pobyt v rámci programu Ceepus |
UTB v Zlíne Multimediální fakulta | Univerzitní 2431 760 01 Zlín Česká republika | 2017 pozývací list: doc. Jurášková, PhD. | Prednáškovo-výskumný pobyt v rámci programu Ceepus |
Slezská univerzita v Opave, Filozoficko - přírodovědecká fakulta, Ústav audiovizuálnej tvorby | Masarykova třída 343/37 746 01 Opava Česká republika | 2015 pozvanie: doc. PhDr. Eva Höflerová, Ph.D. | Prednáškovo-výskumný pobyt v rámci programu Erazmus + |
Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie, Katedra lingvistyki kulturowej i komunikacji społecznej, Krakow | ul. Podchorążych 2 30-084 Kraków Poľsko | 2010 pozývací list: dr.hab. Stanislaw Kosiera prof UE | Prednáškovo-výskumný pobyt v rámci programu Erazmus + |
Spolupráca s marketingovou praxou:
• Spoluzakladateľka medzinárodnej študentskej súťaže V4 v reklamnej tvorbe Cirkulátor - spolupráca s VISIBILITY s.r.o., SCR ®,
Zaraguza, TRIAD Advertising v rámci konkrétnych marketingových zadaní od reklamných agentúr a následnej marketingovej
praxe/stáže vybraných študentov.
• Zakladateľka medzinárodnej súťaže ŠOKG (od roku 2014) - kreatívne guerillové marketingové výstupy na základe spolupráce
s neziskovým sektorom,
• Zakladateľka Inkubátora multimediálnej digitálnej produkcie (od roku 2019 na UKF v Nitre). IMDP je fyzický ale aj
virtuálny/digitálny priestor na coworkingovom princípe budovania startupu pre viac cieľových skupín: študentov kreatívcov
a stratégov pripravujúcich sa na povolanie marketingových špecialistov, expertov/mentorov z marketingovej praxe aj
akademickej pôdy a výskumníkov z interdisciplinárnych odborov mediálnych štúdií, vied o umení, digitálneho marketingu
a neuromarketingu. V IMDP môžu členovia navrhovať, produkovať a zároveň výskumne verifikovať efektivitu a dopad
vytvorených multimediálnych produktov pod mentorstvom skúsených odborníkov.
Vzdelávanie širšej odbornej komunity v odbore mediálne a komunikačné štúdiá:
• Lektorka, autorka vstupného testu, spoluautorka vysokoškolskej učebnice pre absolventov zahraničného projektu ESF KIMKA –
Komunikační, informační a marketingové kompetence absolventů vysokých škol / Communication, information and marketing
competencies of graduates, Ostravská univerzita. (2008). Veľmi úspešné vzdelávanie absolventov humanitných odborov v
marketingovej komunikáciii s cieľom lepšieho uplatnenia na trhu práce. Publikácia autorky "Efektivní sociálne-mediální
komunikace" je doteraz súčasťou infolistov (2020) niekoľkých domácich a českých univerzít: napr. Univerzita Jana Evangelisty
Purkyně v Ústí nad Labem (Sociální komunikace), UCM Trnava FMK (Verbálne komunikačné praktikum) a Ostravskej univerzity
(Sociální komunikace), je tiež odporúčanou literatúrou Justičnej akadémie SR (Komunikácia s médiami) a verejným prepravcom
RegioJet v oblasti starostlivosti a komunikácie so zákazníkmi.
Ocenenia:
• Certifikát o excelentnom ukončení projektu : KEGA 35269/07 - Nácvik tolerancie riešenia intolerancie, 2009 – spoluriešiteľka.
KEGA 106-007UKF-4/2010 Tvorba emocionálnej a sociálnej pohody v školskom prostredí, 2011 – spoluriešiteľka., KEGA Ľudské
práva a protipredsudková výchova, 2018 – hlavná riešiteľka.
• Cena rektora UKF v Nitre za medzinárodne akceptovateľnú publikačnú činnosť 2017/2018, 2018/2019, 2021/2022.