Meno:
|
doc. PhDr. Ľudmila Čábyová, PhD. | |
Email:
|
ludmila.cabyova@ucm.sk | |
Homepage:
|
http:// | |
Fakulta/Univerzita:
|
FMK UCM
-
Fakulta masmediálnej komunikácie UCM
|
|
Pracovisko:
|
KMARK
-
Katedra marketingovej komunikácie
|
III.a - Zamestnanie-pracovné zaradenie | III.b - Inštitúcia | III.c - Časové vymedzenie |
---|---|---|
vysokoškolský pedagóg / odborný asistent | Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave | 2002-2003 |
vysokoškolský pedagóg / vedúca katedry | Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave | 2007-2008 |
vysokoškolský pedagóg / prodekanka | Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave | 2008-2018 |
vysokoškolský pedagóg / dekanka | Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave | 2019 - súčasnosť |
IV.a - Popis aktivity, názov kurzu (ak išlo o kurz), iné | IV.b - Názov inštitúcie | IV.c - Rok |
---|---|---|
Kurz anglického jazyka | Akadémia vzdelávania v Trnave | 2002-2003 |
Jazykový pobyt, Florida, USA | Student agency | 2016 |
Európsky vodičský preukaz na počítače | IT Akadémia | 2014 |
Digitálne zručnosti - google disk, pdf, Excel | FMK UCM v Trnave | 2020 |
Tvorba projektového vyučovania | FMK UCM v Trnave | 2020 |
Kurz štatistiky | FMK UCM v Trnave | 2020 |
Dizajn thinking | 2020 | |
Digitálny marketing | Digital Marketing Institut | 2017 |
Kurz neuromarketingu | FMK UCM v Trnave | 2021 |
Kurz anglického jazyka C1 | BEST | 2022 |
Workshop k tvorbe značky FMK | FMK UCM | 2023 |
Workshop - analýza mediálnych dát | IPSOS | 2023 |
Kurz angličtiny | Mike Valek, individuálna výučba | 2024 |
Dizajn thinking | FMK UCM | 2024 |
Jazykový kurz | BC Spain | 2024 |
V.1.a - Názov profilového predmetu | V.1.b - Študijný program | V.1.c - Stupeň | V.1.d - Študijný odbor |
---|---|---|---|
Marketing I., II. | Marketingová komunikácia | 1. | Mediálne a komunikačné štúdiá |
Mediálny marketing | Marketingová komunikácia | 1. | Mediálne a komunikačné štúdiá |
Výskum spotrebiteľa a spotrebiteľské teórie | marketingová komunikácia | 2. | Mediálne a komunikačné štúdiá |
Monitoring médií a mediálne analýzy | marketingová komunikácia | 3. | mediálne a komunikačné štúdiá |
Teória a prax marketingovej komunikácie I., II. | marketingová komunikácia | 1. | mediálne a komunikačné štúdiá |
Marketingové komunikačné stratégie I, II. | marketingová komunikácia | 2. | mediálne a komunikačné štúdiá |
V.2.a - Názov študijného programu | V.2.b - Stupeň | V.2.c - Študijný odbor |
---|---|---|
Marketingová komunukiácia | 3. | Mediálne a komunikačné štúdiá |
Marketingová komunikácia | 2. | Mediálne a komunikačné štúdiá |
Marketingová komunikácia | 1. | Mediálne a komunikačné štúdiá |
V.5.a - Názov predmetu | V.5.b - Študijný program | V.5.c - Stupeň | V.5.d - Študijný odbor |
---|---|---|---|
Teória a tvorba Corporate Identity | marketingová komunikácia | 2. | mediálne a komunikačné štúdiá |
V1 Vedecký výstup publikačnej činnosti ako celok – monografia,
The impact of the groundswell on environmental consumer behaviour and advertising literacy [elektronický zdroj] / Peter Krajčovič, Ľudmila Čábyová, Viktória Hudáková ; reviewers: Zbigniew Widera, Mohamad Saleeh Rahamad, Slavka Pitoňáková. - 1. vyd. - Budapešť : Wolters Kluver Hungary, 2023. - Kategória do roku 2021 AAA. - 124 s. [online]. - ISBN 978-963-594-240-4 (online).
AAA Vedecké monografie vydané v zahraničných vydavateľstvách The role of Solomo Marketing and Media in the Communication of Eco Innnovacions./ Ľudmila Čábyová, Krajčovič Peter, recenzenti (Zbigniew Widera, Václav Kupec) – 1. vyd. Budapešť : Wolters Kluwer HU, 2020 (zaslané vydavateľstvu)
AAA Vedecké monografie vydané v zahraničných vydavateľstvách Marketing a marketingová komunikácia v médiách (Marketing and marketing communication in media) / Ľudmila Čábyová ; recenzenti: [Dariusz Rott, Ivana Šindleryová. - 1. vyd. - Łódź : Księży Młyn Dom Wydawniczy Michał Koliński, 2012. - 211 s. [7,51 AH]. - ISBN 978-83-7729-181-8. [Čábyová Ľudmila (100%)]
ADN Vedecké práce v domácich časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo SCOPUS Media images of Slovak and Ukrainian presidents: I/We binary pronominal opposition in political speeches / Halyna Stashko ... [et al.], 2020. In: Lege Artis : Language yesterday, today, tomorrow. - ISSN 2453-8035, Roč. 5, č. 1 (2020), s. 350-389. [Stashko Halyna (5%) - Prykhodchenko Oleksandra (5%) - Čábyová Ľudmila (45%) - Vrabec Norbert (45%)]
ADN Vedecké práce v domácich časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo SCOPUS Digital Literacy and Readership of E-Books in Slovakia / Ľudmila Čábyová, Peter Krajčovič, Jana Paveleková, 2020. DOI DOI 10.13187/ijmil.2020.1.3. In: International Journal of Media and Information Literacy. - ISSN 2500-106X, Roč. 5, č. 1 (2020), s. 3-14. Spôsob prístupu: http://ejournal46.com/en/index.html [Čábyová Ľudmila (34%) - Krajčovič Peter (33%) - Paveleková Jana (33%)]
V3 Vedecký výstup publikačnej činnosti z časopisu – článok
Legal and Ethical Regulation in Slovakia and Its Relation to Deliberative Communication / Ľudmila Čábyová ... [et al.], 2024. - Kategória do roku 2021 ADM. DOI DOI 10.17645/mac.7257.
In: Media and Communication. - ISSN 2183-2439 (online), Roč. 12 (2024), s. 1-19 [online].
AAA Vedecké monografie vydané v zahraničných vydavateľstvách
The role of SoLoMo marketing and media in the communication of eco-innovations [elektronický zdroj] / Ľudmila Čábyová, Peter Krajčovič ; reviewers: Zbigniew Widera, Václav Kupec. - 1. vyd. - Budapešť : Wolters Kluwer, 2020. - 176 s. [7,92AH]. - Online monografia. - ISBN 978-963-295-952-8.
ADN Vedecké práce v domácich časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo SCOPUS Media images of Slovak and Ukrainian presidents: I/We binary pronominal opposition in political speeches / Halyna Stashko ... [et al.], 2020. In: Lege Artis : Language yesterday, today, tomorrow. - ISSN 2453-8035, Roč. 5, č. 1 (2020), s. 350-389. [Stashko Halyna (5%) - Prykhodchenko Oleksandra (5%) - Čábyová Ľudmila (45%) - Vrabec Norbert (45%)]
ADN Vedecké práce v domácich časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo SCOPUS
Reading Behaviour in the Digital Age: Impact of Covid-19 on Consumer Behaviour / Jana Paveleková, Ľudmila Čábyová, Alena Hrušková, 2021.
In: Media Literacy and Academic Research. - ISSN 2585-8726, Roč. 4, č. 2 (2021), s. 25-41.
V1 Vedecký výstup publikačnej činnosti ako celok – monografia, kritická pramenná edícia, kritický komentovaný preklad, kartografické dielo, katalóg umeleckých diel, editovaná kniha, zborník
Hypermodern media culture and its audiences / Jana Radošinská, Ľudmila Čábyová, Ján Višňovský ; reviewers: Marián Grupač, Martin Ševčovič. - 1. vyd. - Praha : Wolters Kluwer, 2024. - Kategória do roku 2021 AAA. - 143 s. [10,27AH] [online]. - ISBN 978-80-286-0109-6 (online).
[Radošinská Jana (34 [3,49 AH]%) - Čábyová Ľudmila (33 [3,39 AH]%) - Višňovský Ján (33 [3,39 AH]%)]
AAA Vedecké monografie vydané v zahraničných vydavateľstvách
The role of SoLoMo marketing and media in the communication of eco-innovations [elektronický zdroj] / Ľudmila Čábyová, Peter Krajčovič ; reviewers: Zbigniew Widera, Václav Kupec. - 1. vyd. - Budapešť : Wolters Kluwer, 2020. - 176 s. [7,92AH]. - Online monografia. - ISBN 978-963-295-952-8.
[Čábyová Ľudmila (57,7 [4,57 AH]%) - Krajčovič Peter (42,3 [3,35 AH]%)]
Ohlasy
2022 [02] KUSÁ, A., FAŠIANG, T., KOLLÁROVÁ, D. Retail Marketing Communication and the Consumer Behaviour of Selected Generations. Oxford: Peter Lang, 2022. ISBN 978-1-80079-855-7. s. 182.
2022 [02] OBDRŽÁLKOVÁ, E., MORAVCOVÁ, M. Pros and Cons of Home Office during the Covid-19 Pandemic. In: International Conference on Entrepreneurial Competencies in a Changing World (Volume 135 (2022)). České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích, 2022. SHS Web of Conferences, s. 1-9.
2022 [01] ZAUŠKOVÁ, A., et al. Current state and prediction of the future of digitization as a part of industry 4.0. In: Serbian Journal of Management. 2022, 17(1), pp. 111-123. WoS
2021 [02] JURIŠOVÁ, V. Spoločensky zodpovedné podnikanie. In: Public relations - teória a prax. Trnava: FMK UCM, 2021. ISBN 978-80-572-0218-9. s. 83.
2021 [02] PITOŇÁKOVÁ, Slavka. Úvod so štúdia mediálnych produktov. Žilina: EDIS, 2021. ISBN 978-80-554-1834-6. s. 13, 143.
2021 [2] JANKELOVÁ, N., et al. Vodcovské zručnosti v komunálnej politike. In: Politické vedy. 2021, 24(1), s. 181-201. WoS
2021 [2] SPÁLOVÁ, L., MIKULÁŠ, P., PÚCHOVSKÁ, O. Attitudes towards different influencer categories - exploration of Generation Z. In: Communication Today. 2021, 12(1), s. 44-59. WoS, Scopus
2021 [2] LUKÁČ, M., et al. The interaction between the marketing communications audit and visitors in Museum facilities. In: Communication today. 2021, 12(1), s. 80-95. WoS
V3 Vedecký výstup publikačnej činnosti z časopisu – abstrakt, článok, abstrakt z podujatia, poster z podujatia, článok z podujatia
Social Media Use and Adolescents' Levels of Advertising Literacy / Ľudmila Čábyová, Viktória Hudáková, 2022. - Kategória do roku 2021 ADN. In: Media Literacy and Academic Research. - ISSN 2585-8726, Roč. 5, č. 2 (2022), s. 147-163.
[Čábyová Ľudmila (50%) - Hudáková Viktória (50%)]
Ohlasy
2025 [02] KUBOVICS, M.; ZAUSKOVA, A. Global Use of Artificial Intelligence for Predicting and Working with. In: Globalization and Its Socio-Economic Consequences. Vol. 1.Berlin: Peter Lang, 2025, s. 264. ISBN 978-3-631-92465-5.
2025 [01] Children and Adolescents' Advertising Literacy in the Face of New Digital Formats / Feijoo, Beatriz; Nunez-Gomez, Patricia; Alvarez-Flores, Erika P. DOI 10.62008/ixc/15/01Laalfa. In: Index comunicacion. ISSN 2444-3239. ISSN (online) 2174-1859. Roč. 15, č. 1 (2025), s. 13-27. WoS
2025 [02] JAVORIK, Denis. Advertising literacy of Gen Z in the context of social media marketing. In: 11th International New York Conference on Evolving Trends in Interdisciplinary Research & Practices: Proceedings Book, 2025, s. 59-66. ISBN 979-8-89695-019-6.
2024 [01] FICHNOVÁ, Katarína. Comprehension of print and digital media texts - anticipation of own comprehension performance. DOI 10.34135/mlar-24-02-10. In: Media Literacy and Academic Research. ISSN 2585-8726. ISSN (online) 2585-9188. Roč. 7, č. 2 (2024), s. 146-156. WoS
2024 [01] How does engagement on social media reinforce life aesthetic literacy? The role of interpersonal and intrapersonal influences / Pan, Ling-Yen; Lee, Crystal T. DOI 10.1016/j.chb.2024.108409. In: COMPUTERS IN HUMAN BEHAVIOR. ISSN 0747-5632. ISSN (online) 1873-7692. Roč. 161 (2024). WoS
2024 [02] FERNÁNDEZ-GÓMEZ, E., FEIJOO, B. Children's Advertising Literacy in the Current Digital Landscape. In: Advertising Literacy for Young Audiences in the Digital Age. Springer, 2024. s. 1-14.
2023 [01] KUSÁ, A., et al. The Impact of Visual Product Communication on Customers' Irrational Buying Behaviour. In: Ejmap. 2023, 11(2), s. 1056-115. ISSN 1339-4940. WoS
V3 Vedecký výstup publikačnej činnosti z časopisu – abstrakt, článok, abstrakt z podujatia, poster z podujatia, článok z podujatia
Legal and Ethical Regulation in Slovakia and Its Relation to Deliberative Communication / Ľudmila Čábyová ... [et al.], 2024. - Kategória do roku 2021 ADC. DOI 10.17645/mac.7257.
In: Media and Communication. - ISSN 2183-2439 (online), Roč. 12 (2024), s. 1-19 [online].
[Čábyová Ľudmila (12.5%) - Krajčovič Peter (25%) - Švecová Magdaléna (12.5%) - Radošinská Jana (25%) - Brník Andrej (12.5%) - Mináriková Juliána (12.5%)]
Ohlasy
2024 [01] Enhancing old age: smart and welfare technologies use among older adults / Šolcová, Jana; Šeben Zaťková, Tímea; Franta, Andrea; Tokovská, Miroslava. DOI 10.18421/TEM141-13. In: TEM Journal: Technology, Education, Management, Informatics. ISSN 2217-8309. ISSN 2217-8333. Roč. 14, č. 1 (2025), s. 139-148. WoS
2024 [02] VIŠŇOVSKÝ, J.; FRANCISTYOVÁ, B.; DÚBRAVSKÁ, O. Profesionalita v televízii: Štandardy, postupy a prax v spravodajstve komerčnej televízie. In: Fenomén 2024. Bratislava: UK, 2024, s. 26-36. ISBN 978-80-223-5957-3.
2024 [01] GREGUŠ, Ľ.; PISOŇOVÁ, N. Gatekeeping in a News Agency - A Way of Influencing News Coverage Across Media. DOI 10.34135/mlar-24-02-13. In: Media Literacy and Academic Research. ISSN 2585-8726. ISSN (online) 2585-9188. Roč. 7, č. 2 (2024), s. 204-220. WoS
2024 [01] Man vs. technology (forms and transformations of virtualisation of everyday life in the era of transhumanism) / Moravčíková, Erika; Jakubovská, Viera; Jakubovská, Kristína. DOI 10.34135/communicationtoday.2024.Vol.15.No.2.1. In: Communication Today. ISSN 1338-130X. Roč. 15, č. 2 (2024), s. 4-15. Scopus
2024 [01] AI IN COMMUNICATION: THEORETICAL PERSPECTIVES, ETHICAL IMPLICATIONS, AND EMERGING COMPETENCIES / Mirek-Rogowska, Aleksandra; Kucza, Wojciech; Gajdka, Krzysztof. DOI 10.34135/communicationtoday.2024.Vol.15.No.2.2. In: Communication Today. ISSN 1338130X. ISSN (online) 2730051X. – Roč. 15, č. 2 (2024), s. 16-28. Scopus
2024 [01] HABIŇÁK, Andrej. Press under pressure: Framing of the Russian-Ukrainian conflict in the Slovak Press. DOI 10.34135/communicationtoday.2024.Vol.15.No.2.12. In: Communication Today. ISSN 1338-130X. – Roč. 15, č. 2 (2024), s. 200-217. WoS, Scopus
2024 [01] LAUK, E., BERGLEZ, P. Can Media Enhance Deliberative Democracy? Exploring Media Monitoring Capabilities in 14 EU - Countries. In: Media and Communication. 2024, 12, art. no. 7888. ISSN 2183-2439. Scopus
ADN Vedecké práce v domácich časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo SCOPUS
Media images of Slovak and Ukrainian presidents: 'I/We' binary pronominal opposition in political speeches / Halyna Stashko ... [et al.], 2020.
In: Lege Artis : Language yesterday, today, tomorrow. - ISSN 2453-8035, Roč. 5, č. 1 (2020), s. 350-389.
[Stashko Halyna (5%) - Prykhodchenko Oleksandra (5%) - Čábyová Ľudmila (45%) - Vrabec Norbert (45%)]
Ohlasy
2023 [01] ZABUZHANSKA, I., PIEŠ, L. The acoustic image of irony (based on American electoral speeches). In: Lege Artis. 2023, 8(1), pp. 179-193. ISSN 2453-8035. WoS
2022 [01] METAPHORS DESCRIBING AMERICA IN OBAMA'S FIRST PRESIDENTIAL CAMPAIGN - A CASE STUDY OF THE PRESIDENTIAL MEMOIR A PROMISED LAND / Uberman, Agnieszka [Autor]. – WOS CC In: LEGE ARTIS-LANGUAGE YESTERDAY TODAY TOMORROW. – ISSN 2453-8035. – Roč. 7, č. 3 (2022), s. 116-151. WoS
2022 [02] PANASENKO, N., GREGUŠ, Ľ. Media text in the mirror of linguistics. Praha: Wolters Kluwer, 2022. ISBN 978-80-7676-514-6.
2022 [01] ZBUZHANSKA, I., YAMCHYNSKA, T. COMMUNICATIVE SILENCE IN POLITICAL DISCOURSE: A CASE STUDY ON AMERICAN AND UKRAINIAN PRESIDENTIAL SPEECHES. In: LEGE ARTIS-LANGUAGE YESTERDAY TODAY TOMORROW. 2022, roč. 7, č. 2, s. 208-224. ISSN 2453-8035. WoS
2021 [01] LIUBCHENKO, Y., et al. Political communication in the post-truth era: mind mapping values of Ukraine's Volodymyr Zelensky. In: Communication Today. 2021, 12(2), pp. 146-166. WoS
2021 [02] LITKOVIČ, Ju.V., KOVAĽČUK, L.V., LESIK, I.V. Reklamna funkcija anglomovnich gazetnich zagolovkiv. In: Akademični studii. Serija Gumanitarni nauki. 2021, 3, s. 125-131.
2021 [2] VASO, R., ALEKSIIEVETS, O. RHETORICAL PROSODY IN ENGLISH POLITICAL DISCOURSE. In: LEGE ARTIS-LANGUAGE YESTERDAY TODAY TOMORROW. 2021, roč. 6, č. 2, s. 255-291. WoS
2021 [2] POTAPENKO, S., IZOTOVA, N. COGNITIVE RHETORIC OF EFFECT: RESPONSIBILITY IMPRESSION IN RUSSIAN AND UKRAINIAN PRESIDENTS' INAUGURALS. In: LEGE ARTIS-LANGUAGE YESTERDAY TODAY TOMORROW. 2021, roč. 6, č. 2, s. 165-201. WoS
2020 [2] PANASENKO, N., et al. COVID-19 as a media-cum-language event: cognitive, communicative, and cross-cultural aspects. In: Lege Artis: Language yesterday, today, tomorrow. 2020, roč. 5, č. 2, s. 122-210. WoS
2020 [2] GRACOVÁ, S., et al. Comparison Of Television Broadcasting For Children And Youth In A Public Broadcaster In The Slovak And Czech Republic During The Covid-19 Pandemic. In: Media Literacy and Academic Research. 2020, roč. 3, č. 2, s. 48-61. WoS
2020 [2] RUTKOWSKI, M., SKOWRONEK, K. LINGUISTIC CONSTRUCTION OF FEMALE IDENTITY IN POLISH POLITICAL DISCOURSE. In: LEGE ARTIS-LANGUAGE YESTERDAY TODAY TOMORROW. 2020, roč. 5, č. 2, s. 263-300. WoS
ADN Vedecké práce v domácich časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo SCOPUS
Benchmarking Comparison of Marketing Communication of Universities in Slovakia / Ľudmila Čábyová, Jakub Ptačin, 2014.
In: Communication Today. - ISSN 1338-130X, Roč. 5, č. 1 (2014), s. 55-69.
[Čábyová Ľudmila (50%) - Ptačin Jakub (50%)]
Ohlasy
2019 [1] GUNINA, D., KOMARKOVA, L., PRIBYL, V. How to attract university applications: exploring tertiary education advertising patterns in the Czech Republic. In: Tertiary Education and Management. 2019, 25(4), pp. 349-366. WoS
2019 [2] SCHUNOVÁ, Romana. Marketing of education and its specifics in modern society. In: Megatrends and Media: Digital Universe. Trnava: FMK UCM, 2019, s. 732. ISBN 978-80-572-0015-4. WoS
2017 [1] SIMON, M., et al. Combined Heuristic Attack Strategy on Complex Networks. In: Mathematical Problems in Engineering. 2017, art. no. 6108563. ISSN 1024-123X. WoS
2016 [1] DIRGOVÁ LUPTÁKOVÁ, I., et al. Neural Gas Clustering Adapted for Given Size of Cluster. In: Mathematical Problems in Engineering. 2016, art. no. 9324793. WoS
2016 [1] ZAUŠKOVÁ, A., RYBANSKÝ, R., MIKLENČIČOVÁ, R. Eco Innovations in Slovakia and Their Marketing Communication. In: ICASSR 2015: 3rd International Conference on Applied Social Science Research. 2016, s. 219, 220. ISBN 978-94-6252-148-3. WoS
2016 [01] LUPTÁKOVÁ DIRGOVÁ, I., et al. Neural Gas Clustering Adapted for Given Size of Clusters. In: Mathematical problems in engineering. 2016, art. no. 9324793. WoS
2015 [1] MALAČKA, Lena. Role of marketing communication in applicants ́ choice university. In: Acta Universitatis Agriculturae et Silviculturae Mendelianae Brunensis. 2015, 63 (45), pp. 1311-1322. Scopus
2015 [2] KRAJČOVIČ, Peter. Strategies in media planning. In: Communication Today. 2015, vol. 6, no. 2, p. 22, 29. ISSN 1338-130X. WoS
2015 [1] STRAČIAK, M., BUTORACOVÁ ŠINDLERYOVÁ, I. Model Systems and Models of Public Relations. In Proceedings of the 2015 International Conference on Education Reform and Modern Management (ERMM 2015). 2015, pp. 395-397. ISBN 978-94-62520-66-0. WoS
NFP 313011ASN4 Riešenie spoločenských ohrození v dôsledku pandémie ochorenia COVID-19, 2020 - 2023, zodpovedný riešiteľ za FMK UCM.
HORIZON 2020 - Research and Innovation Framework Programme - „Critical Exploration of Media Related Risks and Opportunities for Deliberative Communication: Development Scenarios of the European Media Landscape“. Zodpovedný riešiteľ medzinárodnej grantovej úlohy za FMK UCM v Trnave. Hlavný riešiteľ: Halliki Harro-Loit (Estónsko), doba riešenia: 2021 – 2023.
VEGA: Koncepcia Phygital a jej uplatnenie v udržateľnom integrovanom environmentálnom manažmente podnikov (VEGA), spoluriešiteľ projektu
VEGA: Aspekty marketingovej komunikácie v oblasti procesu tvorby hodnoty zákazníka na trhu B2C v kontexte s maximalizáciou trhového podielu v nákupnom spáde maloobchodu, spoluriešiteľ projektu
Cezhraničná spolupráca: Komunikáciou k prosperite Slovensko - Ukrajinského prihraničného regiónu (COPESU) - CBC01021 Doba riešenia: 2016 – 2017, spoluriešiteľ projektu
APVV-21-0115 Hypermoderná mediálna kultúra – Filmová a televízna tvorba ako zrkadlo sociálno-kultúrnych fenoménov 21.storočia, 2022 – 2026, vedúci projektu doc. PhDr. Jana Radošinská, PhD.
VEGA 1/0458/21 Manažment konceptu "spodnej vlny" zo strany podnikateľských subjektov pri propagácii environmentálne vhodných produktov v čase technologickej interferencie, 2021 – 2023, vedúci projektu: PhDr. Adam Madleňák, PhD.
APVV-22-0469 Cestovná mapa digitálnej platformy zabezpečujúcej AI (Artificial Intelligence) automatizáciu rozhodovacích procesov v oblasti komunikačnej stratégie. (vedúca projektu)
Plán obnovy a odolnosti SR/09I01-03-V04-00004 Kritické skúmanie rizík súvisiace s médiami a príležitosti pre deliberatívnu komunikáciu: scenáre vývoja slovenskej mediálnej krajiny v oblasti reklamnej gramotnosti, doba riešenia 2024 – 2026, zodpovedná riešiteľka: doc. PhDr. Ľudmila Čábyová, PhD.
Plán obnovy a odolnosti SR/09I03-03-V06-00016 Kapitálový booster na podporu tvorby cestovnej mapy digitálnej platformy pre tvorbu komunikačnej stratégie, doba riešenia: 2024 – 2025, zodpovedná riešiteľka: doc. PhDr. Ľudmila Čábyová, PhD.
VII.a - Aktivita, funkcia | VII.b - Názov inštitúcie, grémia | VII.c - Časové vymedzenia pôsobenia |
---|---|---|
Členstvo v redakčnej rade časopisu | Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas Management (ISSN 1899-8658) | 2018 - trvá |
Členstvo vo Vedeckej rade vydavateľstva Wolters Kluwer pre oblasť marketingu a marketingovej komunikácie | Wolter Kluwer | 2018 - trvá |
Členstvo v redakčnej rade časopisu | Communication Today, EJMAP, MLAR | 2010 - súčasnosť |
Členstvo vo vedeckej rade | UCM, Fakulta ekonomiky a manažmentu UKF, Fakulta humanitných vied, Žilinská univerzita | 2016 - súčasnosť, 2019 - súčasnosť |
Členstvo v štátnicovej komisii | odbor mediálne a komunikačné štúdiá: FMK UCM, FF UKF, FEM SPU | 2002-trvá |
Členstvo v hablitačnej komisii | odbor mediálne a komunikačné štúdiá: FMK UCM, FF UKF, FEM SPU | 2018-2020 |
Členstvo v zahraničnej profesijnej organizácii | POPAI Central Europe, Klub učitelů marketingu | 2019 - trvá |
členstvo | Členstvo vo vedeckom časopise European Jornal Media and information literacy | 2020 - trvá |
Členstvo v zahraničnej profesijnej organizácii | European Social Marketing Association | 2022 - trvá |
Členstvo vo Vedeckej rade vydavateľstva Wolters Kluwer pre oblasť marketingu a marketingovej komunikácie | Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave | 2008-trvá |
Členstvo v medzinárodnej organizácii | ICA - International Communication Association | 2022 - trvá |
Členstvo v medzinárodnej organizácii | ALFAMED - medzinárodná sieť pre mediálnu výchovu | 2023 - trvá |
VIII.a - Názov inštitúcie | VIII.b - Sídlo inštitúcie | VIII.c - Obdobie trvania pôsobenia/pobytu (uviesť dátum odkedy dokedy trval pobyt) | VIII.d - Mobilitná schéma, pracovný kontrakt, iné (popísať) |
---|---|---|---|
Vysoká kola finanční a správní | Praha | Erasmus | |
Fakulta humanitních vied | Krakow | Erasmus | |
Academy of Arts and Culture, University of Osijek, Croatia, | Osijek | december 2020 | Erasmus |
University of Malaya | Kuala Lumpur | jún 2022 | Erasmus+ |
Edward Bernays University College, Záhreb, Chorvátsko | Zagreb | júl 2022 | Erasmus |
Business Technology University | Tbilisi, Georgia | máj 2024 | Erasmus |
Spain bcn Erasmus, Las Palmas | Barcelona, Spain | september 2024 | Erasmus staff mobility |
1. Cena Literárneho fondu za trojročný vedecký ohlas v kategórii spoločenské vedy (2017). 2. Zodpovedný riešiteľ (principal investigator) za Slovensko vo Worlds of Journalism Study v rámci 3. vlny výskumu stavu žurnalistiky vo svete: Worlds of Journalism Study (WJS3): 2020 – 2022. Hlavný riešiteľ: Thomas Hanitzsch (Nemecko) Posudzovateľ projektov grantovej schémy KEGA a VEGA. Posudzovanie zahraničných výstupov pre Communication Today (ISSN1338-130X) Recenzent zahraničnej monografie: Marketing processes / Jarmila Šalgovičová, Anna Štefančiková. - Łódź : KSIĘŻY MŁYN Dom Wydawniczy Michał Koliński, 2011. - 194 s. - ISBN 978-83-7729-119-1.