UCM
Vedecko/umelecko-pedagogická charakteristika osoby
Meno:
doc. Mgr. Lukasz Wojciechowski, PhD.
Email:
lukasz.wojciechowski@ucm.sk
Homepage:
http://
Fakulta/Univerzita:
FMK UCM - Fakulta masmediálnej komunikácie UCM
Pracovisko:
KMASK - Katedra masmediálnej komunikácie

I. - Základné údaje

I.1 - Priezvisko
Wojciechowski
I.2 - Meno
Łukasz Paweł
I.3 - Tituly
doc., PhD., Mgr., BcA.
I.4 - Rok narodenia
1976
I.5 - Názov pracoviska
Univerzita sv. Cyrila a Metoda
I.6 - Adresa pracoviska
Nám. J.Herdu 2, 917 01 Trnava
I.7 - Pracovné zaradenie
docent
I.8 - E-mailová adresa
lukasz.pawel.wojciechowski@ucm.sk
I.9 - Hyperlink na záznam osoby v Registri zamestnancov vysokých škôl
https://www.portalvs.sk/regzam/detail/10420
I.10 - Názov študijného odboru, v ktorom osoba pôsobí na vysokej škole
Masmediálna komunikácia
I.11 - ORCID iD
0000-0002-8608-6225

II. - Vysokoškolské vzdelanie a ďalší kvalifikačný rast

II.1 - Vysokoškolské vzdelanie prvého stupňa
II.a - Názov vysokej školy alebo inštitúcie
Institut tvůrčí fotografie Filozoficko-přírodovědecká fakulta Slezské univerzity v Opavě
II.b - Rok
2008
II.c - Odbor a program
Tvorivá fotografia
II.2 - Vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa
II.a - Názov vysokej školy alebo inštitúcie
Ústav literárnej a umeleckej komunikácie Filozofickej Fakulty Univerzity Konštantína filozofa v Nitre
II.b - Rok
2003
II.c - Odbor a program
Slovenský jazyk a literatúra - Estetika a dejiny estetiky
II.3 - Vysokoškolské vzdelanie tretieho stupňa
II.a - Názov vysokej školy alebo inštitúcie
Ústav literárnej a umeleckej komunikácie Filozofickej Fakulty Univerzity Konštantína filozofa v Nitre
II.b - Rok
2008
II.c - Odbor a program
Estetika a dejiny estetiky
II.4 - Titul docent
II.a - Názov vysokej školy alebo inštitúcie
Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave
II.b - Rok
2019
II.c - Odbor a program
Masmediálne štúdiá, Masmediálna komunikácia
II.5 - Titul profesor
II.6 - Titul DrSc.

III. - Súčasné a predchádzajúce zamestnania

III.a - Zamestnanie-pracovné zaradenie III.b - Inštitúcia III.c - Časové vymedzenie
Vysokoškolský pedagóg/ docent Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave 2019 – t.č
Vysokoškolský pedagóg/ odborný asistent Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave 2015 – 2019
VŠ učiteľ mimo prac. Pomer/ odborný asistent Paneurópska vysoká škola 2016 – 2016
Vysokoškolský pedagóg/ odborný asistent Univerzita Konštantína filozofa v Nitra 2007 – 2015
Hosťujúci profesor / odbor - žurnalistika a sociálna komunikácia Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach, Wydział Informatyki i Komunikacji, Poľsko marec - máj 2012
Učiteľ počítačovej grafiky Základná umelecká škola Tralaškola 2008 – 2010
Grafik CD Photo Design 2007 – 2008
Fotograf a tlmočník Magic Seven 2007
Asistent produkcie, fotograf Trigon Production 2005 – 2009
Asistent réžie, fotograf Apple Film Production 2005 – 2008

IV. - Rozvoj pedagogických, odborných, jazykových, digitálnych a iných zručností

IV.a - Popis aktivity, názov kurzu (ak išlo o kurz), iné IV.b - Názov inštitúcie IV.c - Rok
Cerifikát – kurz Data Mining Centrum výuky Acrea, Praha, Česka republika 2022
Diplom zo štúdia francúzskeho jazyka – úroveň DELF A1 [Diplôme d ́études en langue française DEFL A1] République Française, Ministède l ́éducation nationale, Francúzsko 2013
Tvorba – online modulov Centre for Modern Education Bratislava, Slovenska republika 2011-2012
Certifikát Web Joomla Lapis. s.r.o. Nitra, Slovensko 2011
Osvedčenie - aktívny jazyk [Certificat–Actilangue] Ecole Privée de Langue Fr., Nice, Francúzsko 2011
Cerifikát – kurz faktorovej analýzy v štatistickom programe SPSS Centrum výuky SPSS ČR, Praha, Česka republika 2010
Certifikát Web HTML Lapis. s.r.o. Nitra, Slovensko 2005
Prevention of Sexual Exploitation and Abuse (PSEA) Unicef 2023

V. - Prehľad aktivít v rámci pedagogického pôsobenia na vysokej škole

V.1 - Prehľad zabezpečovaných profilových študijných predmetov v aktuálnom akademickom roku podľa študijných programov
V.1.a - Názov profilového predmetu V.1.b - Študijný program V.1.c - Stupeň V.1.d - Študijný odbor
Propedeutika mediálnych štúdií aplikované mediálne štúdiá 1 Mediálne a komunikačné štúdiá
Teória a dejiny mediálnej komunikácie II Aplikované mediálne štúdiá 1 Mediálne a komunikačné štúdiá
Správa mediálneho obsahu masmediálna komunikácia prvý mediálne a komunikačné štúdiá
Estetika médií masmediálna komunikácia prvý mediálne a komunikačné štúdiá
produkcia a distribúcia mediálneho diela masmediálne komunikácia druhý mediálne a komunikačné štúdiá
mediálne a komunikačné stratégie masmediálna komunikácia druhý mediálne a komunikačné štúdiá
teoreticko-metodologické východiská mediálnej komunikácie masmediálna komunikácia tretí mediálne a komunikačné štúdiá
Teória masovej komunikácie Marketingová komunikácia prvý
V.2 - Prehľad o zodpovednosti za uskutočňovanie, rozvoj a zabezpečenie kvality študijného programu alebo jeho časti na vysokej škole v aktuálnom akademickom roku
V.2.a - Názov študijného programu V.2.b - Stupeň V.2.c - Študijný odbor
masmediálna komunikácia prvý Mediálne a komunikačné štúdiá
masmediálna komunikácia druhý Mediálne a komunikačné štúdiá
masmediálna komunikácia tretí Mediálne a komunikačné štúdiá
V.3 - Prehľad o zodpovednosti za rozvoj a kvalitu odboru habilitačného konania a inauguračného konania v aktuálnom akademickom roku
V.4 - Prehľad vedených záverečných prác
V.4.1 - Počet aktuálne vedených prác
V.4.a - Bakalárske (prvý stupeň)
4
V.4.b - Diplomové (druhý stupeň)
2
V.4.c - Dizertačné (tretí stupeň)
1
V.4.2 - Počet obhájených prác
V.4.a - Bakalárske (prvý stupeň)
44
V.4.b - Diplomové (druhý stupeň)
35
V.4.c - Dizertačné (tretí stupeň)
V.5 - Prehľad zabezpečovaných ostatných študijných predmetov podľa študijných programov v aktuálnom akademickom roku
V.5.a - Názov predmetu V.5.b - Študijný program V.5.c - Stupeň V.5.d - Študijný odbor
Dejiny filmu I a II Masmediálna komunikácia 1 Mediálne a komunikačné štúdiá
Dejiny masovej komunikácie teória digitálnych hier prý mediálne a komunikačné štúdiá
Semiotika v marketingovej komunikácii vzťahy s médiami prvý mediálne a komunikačné štúdiá
Výrazové prostriedky digitálnych hier teória digitálnych hier prvý mediálne a komunikačné štúdiá
Kľúčové digitálne hry teória digitálnych hier prvý mediálne a komunikačné štúdiá
Kľúčové české a slovenské hry teória digitálnych hier druhý mediálne a komunikačné štúdiá
Teória masovej komunikácie Marketingová komunikácia prvý

VI. - Prehľad výsledkov tvorivej činnosti

VI.1 - Prehľad výstupov tvorivej činnosti a ohlasov na výstupy tvorivej činnosti
VI.1.1 - Počet výstupov tvorivej činnosti
VI.1.a - Celkovo
82
VI.1.b - Za posledných šesť rokov
38
VI.1.2 - Počet výstupov tvorivej činnosti registrovaných v databázach Web of Science alebo Scopus
VI.1.a - Celkovo
7
VI.1.b - Za posledných šesť rokov
3
VI.1.3 - Počet ohlasov na výstupy tvorivej činnosti
VI.1.a - Celkovo
105
VI.1.b - Za posledných šesť rokov
39
VI.1.4 - Počet ohlasov registrovaných v databázach Web of Science alebo Scopus na výstupy tvorivej činnosti
VI.1.a - Celkovo
23
VI.1.b - Za posledných šesť rokov
23
VI.1.5 - Počet pozvaných prednášok na medzinárodnej a národnej úrovni
VI.1.a - Celkovo
8
VI.1.b - Za posledných šesť rokov
4
VI.2 - Najvýznamnejšie výstupy tvorivej činnosti

AAA Vedecké monografie vydané v zahraničných vydavateľstvách WOJCIECHOWSKI, Łukasz Pawel. Ambient marketing: + case studies in V4. 1. vyd. Kraków: Towarzystwo Słowaków w Polsce, 2016. 149 s. ISBN 978-83-7490-953-2. Kategória podľa SAAVŠ: A+

 AEC Vedecké práce v zahraničných recenzovaných vedeckých monografiách FICHNOVÁ, Katarína, WOJCIECHOWSKI, Lukasz a Mikuláš, Peter. Trust and Marketing. In: Intuition, Trust and Analytics. Abingdon Oxfordshire: CRC Press - Taylor & Francis Group, 2018, P. 143-172 [2,17 AH]. ISBN 978-1-138-71912-5. Indexované v databáze Scopus Kategória podľa SAAVŠ: A+

AAB Vedecké monografie vydané v domácich vydavateľstvách SZYSZKA, Michał a Łukasz Pawel WOJCIECHOWSKI. Formovanie obrazu inštitúcií sociálnej pomoci v médiách. 1. vyd. Trnava: Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2018. 236 s. [12,11 AH]. ISBN 978-80-8105-987-2. Kategória podľa SAAVŠ: A

ADN Vedecké práce v domácich časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo SCOPUS FICHNOVÁ, Katarína, Łukasz Pawel WOJCIECHOWSKI a Peter SZABO. A reflection on the citizens ́ attitudes to the political situation (and their creative renditions). Communication today. Roč. 10, č. 1 (2019), s. 76-92. ISSN 1338-130X. Kategória podľa SAAVŠ: A+

AEC Vedecké práce v zahraničných recenzovaných vedeckých monografiách FICHNOVÁ, Katarína, WOJCIECHOWSKI, Lukasz a Edita ŠTRBOVÁ. Ambient, Guerilla and Event Marketing in Education of Marketers, and Development of creative abilities: A Case Study. In: Digital Transformation, Perspective Development, and Value Creation: Research case studies: Routlege- Taylor & Francis Group, 2023. ISBN 978-10-324-534-08. Október 2023. https://www.routledge.com/Digital-Transformation-Perspective-Development-and-Value-Creation-Research/Pankowska/p/book/9781032453408. Kategória podľa SAAVŠ: A+

VI.3 - Najvýznamnejšie výstupy tvorivej činnosti za ostatných šesť rokov

AEC Vedecké práce v zahraničných recenzovaných vedeckých monografiách FICHNOVÁ, Katarína, Wojciechowski, Lukasz a Mikuláš, Peter. Trust and Marketing. In: Intuition, Trust and Analytics. Abingdon Oxfordshire: CRC Press - Taylor & Francis Group, 2018, P. 143-172 [2,17 AH]. ISBN 978-1-138-71912-5.

AEC Vedecké práce v zahraničných recenzovaných vedeckých monografiách FICHNOVÁ, Katarína, WOJCIECHOWSKI, Lukasz a Edita ŠTRBOVÁ. Ambient, Guerilla and Event Marketing in Education of Marketers, and Development of creative abilities: A Case Study. In: Digital Transformation, Perspective Development, and Value Creation: Research case studies: Routlege- Taylor & Francis Group, 2023. ISBN 978-10-324-534-08. Október 2023. https://www.routledge.com/Digital-Transformation-Perspective-Development-and-Value-Creation-Research/Pankowska/p/book/9781032453408. Kategória podľa SAAVŠ: A+

AAB Vedecké monografie vydané v domácich vydavateľstvách SZYSZKA, Michał a Łukasz Pawel WOJCIECHOWSKI. Formovanie obrazu inštitúcií sociálnej pomoci v médiách. 1. vyd. Trnava: Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2018. 236 s. [12,11 AH]. ISBN 978-80-8105-987-2

ADN MAGO, Zdenko, Łukasz Pawel WOJCIECHOWSKI, Magdaléna BALÁŽIKOVÁ a Amiee SHELTON. Learning by Playing: A Case Study of the Education in Photography by Digital Games. Journal of education culture and society = JECS. roč. 14, č. 1 (2023), s. 465-479 [online]. ISSN 2081-1640.

ADN FICHNOVÁ, Katarína, Łukasz Pawel WOJCIECHOWSKI a Peter SZABO. A reflection on the citizens ́ attitudes to the political situation (and their creative renditions). Communication today. Roč. 10, č. 1 (2019), s. 76-92. ISSN 1338-130X.

VI.4 - Najvýznamnejšie ohlasy na výstupy tvorivej činnosti

ABC 001 FICHNOVÁ, Katarína, Łukasz Pawel WOJCIECHOWSKI a Peter MIKULÁŠ. Trust and Marketing. In: Intuition, Trust, and Analytics. edited by Jay Liebowitz, Joanna Paliszkiewicz, Jerzy Gołuchowski. Boca Raton: CRC Press Taylor & Francis Group, 2018, s. 143-172 [2,17 AH]. ISBN 978-1387-1912-5.

ohlasy:

2019 [1] STERNADORI, M., ABITBOL, A. Support for women´s rights and feminist self-identification as antecedents of attitude toward femvertising. In: Journal of Consumer Marketing. 2019, DOI 10.1108/JCM-05-2018-2661. WoS 2018 [3] SPÁLOVÁ, L., SZABO, P. Migration Policy in the European Union - Methodological Modification of Psychosemantic Methods. In: ICEI 2018: Proceedings of the 4th International Conference on European Integration 2018. Ostrava: VŠB, 2018, s. 1338, 1341. ISBN 978-80-248-4169-4.

ADE 002 WOJCIECHOWSKI, Łukasz Pawel a Viktória BABJAKOVÁ. Necromarketing in the Media and Marketing Communications. Social Communication. Vol. 2 (2015), pp. 15-29 [online]. ISSN 2299-5382.

ohlasy:

2018 [3] OCHOA DAZA, P.E. Necromarketing digital. Una mirada a la publicidad que gira en torno a la muerte. In: Publicidad dinámica y contextual. Colombia: Faundación Universidad de Bogotá Jorge Tadeo Lozano Carrera, 2018, s. 80-96. ISSN 2619-5321.

ADM 001 FICHNOVÁ, Katarína a Łukasz Pawel WOJCIECHOWSKI. Election Opinion Polls and Their Impacts on Voting Preferences of Slovak and Polish Voters. European Journal of Science and Theology. Vol. 11, no. 6 (2015), pp. 261-272. ISSN 1841-0464.

ohlasy:

2017 [3] BAHNSEN, Oke. An Agent-Based Approach to Estimate Social Interaction Effects on Government Satisfaction in Germany [online]. 2017. Dostupné na: https://okebahnsen.netlify.app/publication/abm/ 2017 [1] MIKULÁŠ, P., CHALÁNYOVÁ, O. Celebritization of religious leaders in contemporary culture. In: European Journal of Science and Theology. 2017, vol. 13, no. 6, pp. 43-52. Scopus

AFD 001 MIKULÁŠ, Peter a Łukasz Pawel WOJCIECHOWSKI. Celebrity naecromarketing: Nonliving celebrities in media communication. In: Marketing Identity: Digital Life - part I.. editors: Ľudmila Čábyová, Dana Petranová. Trnava: Faculty of Mass Media Communication, University of Ss. Cyril and Methodius in Trnava, 2015, S. 192-207. ISBN 978-80-8105-779-3.

ohlasy:

2018 [3] OCHOA DAZA, P.E. Necromarketing digital. Una mirada a la publicidad que gira en torno a la muerte. In: Publicidad dinámica y contextual. Colombia: Faundación Universidad de Bogotá Jorge Tadeo Lozano Carrera, 2018, s. 80-96. ISSN 2619-5321. 2017 [3] BULANDA, I., CHALANYOVA, O., KOPRDA, T. Adolescents´ perception of celebrities in social advertising: activation of transactional analysis ego states. In: Economic and Social Development: Book of Proceedings. Varazdin: Varazdin Development and Enterpreneurship Agency, 2017, s. 343-353. ISSN 1849-7535. 2017 [3] LABERSCHEK, Marcin. Nekromarketingowe strategie pozycjonowania produktów informacyjnych w serwisach internetowych. In: Zarządzanie mediami. 2017, 5(2), s. 45, 59.

ADN 001 SHELTON, Amiee J., Łukasz Pawel WOJCIECHOWSKI a Jamie WARNER. Ambient Marketing Practices in the United States: A Professional View. Communication Today. Vol. 7, no. 1 (2016), pp. 66-81. ISSN 1338-130X.

ohlasy:

2021 [3] HAMMAD, A.A. The Impact of Adopting Guerilla Marketing on Increasing the Market Share of EgyptAir Airlines. 2021, 21(2), pp. 113-128. 2020 [3] GOLUBKOVA, E. The Urban Environment Transformation Through Ambient Media in the Estimates of the Yekaterinburg Asvertising Community. In: XXIII International Conference "Culture, Personality, Society in the Conditions of Digitalization: Methodology and Experience of Empirical Research" named after professor L.N. Kogan. Jekaterinburg: Ural Federal University named after the first President of Russia B.N. Yeltsin, 2020, s. 364-373. ISBN 978-5-91256-474-1. 2019 [3] GOLUBKOVA, E.A., GRUNT, E.V. Ambient Media as a New Trend in Socio-Cultural Space of Russian City. In: Russian Man and Power in the Context of Dramatic Changes in Todays World. Yekaterinburg: Liberal Arts University - University for Humanities, 2019, s. 355-363. 2019 [1] ROUX, T. Drifting between Counting Atoms and Telling Stories: Quantitative and Qualitative Ambient OOH Media Planning Guidelines for Emerging Economies. In: Journal of Global Marketing. 2019, 32(1), pp. 49-63. Scopus 2019 [3] GOLUBKOVA, E.A. Nestandartnye kommunikacii v ocenkach professionaľnogo reklamnogo soobščestva Jekaterinburga. In: Tempus et Memoria. 2019, 14(4/194). 2019 [3] MONFARED, N., HAGHBIN, F. Resemioticisation of the Context of Situation in Ambient Billboards (A Case Study of Teheran). In: Iranian Journal of Sociolinguistics. 2019. 2019 [1] GRUNT, E., GOLUBKOVA, E. Ambient media in the modern information society. In: III Post mass media in the modern informational society (PMMIS 2019) journalistic text in a new technological environment: achievements and problems. Nicosia: Future Acad, 2019, pp. 573-583. WoS 2019 [3] GOLUBKOVA, E.A. Vozmožnosti kuľturnoj identifikacii posredstvom innovacionnych mediakommunikacij (Ambient media). In: Kuľtura, ličnosť, obščestvo v sovremennom mire: metodologija, opyt empiričeskogo issledovanija. Jekaterinburg: Uraľskij Federaľnyj universitet, 2019, s. 697-705. ISBN 978-5-91256-440-6. 2018 [1] STOENESCU, A.O. The Impact of Unconventional Marketing Communications. In: International conference on marketing and business development. Bucharest: Bucharest Univ Economic Studies Publishing House, 2018, pp. 85-94. WoS

VI.5 - Účasť na riešení (vedení) najvýznamnejších vedeckých projektov alebo umeleckých projektov za posledných šesť rokov

KEGA 018UCM-4/2021: Umenie v masmédiách – ambientné média Art in mass media - ambient media. Úloha v projekte: hlavný riešiteľ. 1/2020 - 1/2022 Hodnotený ako excelentný.

KEGA 023UCM-4/2020: Rozvoj digitálny herných štúdií a dizajnu. Úloha v projekte: spoluriešiteľ. 1/2020 - 1/2022

APVV-18-0257: Inkubátor multimediálnej digitálnej produkcie – recipročný transfer vedy, umenia a kreatívnych priemyslov. Úloha v projekte: spoluriešiteľ. 3/2020 - 3/2022

KEGA 017UKF-4/2015: Ambientná komunikácia ako nová alternatíva marketingovej komunikácie v štátoch Vyšehradskej skupiny príprava modernej vysokoškolskej učebnice. Úloha v projekte: Zodpovedný riešiteľ 9/2015 - 12/2016 Hodnotený ako excelentný

VII. - Prehľad aktivít v organizovaní vysokoškolského vzdelávania a tvorivých činností

VIII. - Prehľad zahraničných mobilít a pôsobenia so zameraním na vzdelávanie a tvorivú činnosť v študijnom odbore

VIII.a - Názov inštitúcie VIII.b - Sídlo inštitúcie VIII.c - Obdobie trvania pôsobenia/pobytu (uviesť dátum odkedy dokedy trval pobyt) VIII.d - Mobilitná schéma, pracovný kontrakt, iné (popísať)
Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach Katowice, Poľsko 25.04. - 30.04.2022 Ceepus
Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach Katowice, Poľsko 06.05. - 11.05.2019 Erasmus+
Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach Katowice, Poľsko 23.04. - 28.04.2018 Erasmus+
Univerzita Karlova v Prahe Praha, Česko 1.04. – 30.04.2017 Ceepus
Wyższa Szkoła Administracji Bielsko - Biała, Poľsko 16.06. - 22.06.2014 Erazmus
Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisiji Edukacji Narodowej w Krakowie Kraków, Poľsko 02.03. - 08.03.2014 Erazmus
Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach Katowice, Poľsko 21.04. - 28.4.2013 Erazmus
Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach, Fakulta informatiky a komunikácie Katovice, Poľsko marec - máj 2012 Visiting Professor
Mykolas Romeris University Vilnius, Litva 12.06. 2023 - 16.06.2023 Erasmus+

IX. - Iné relevantné skutočnosti

IX.a - Ak je to podstatné, uvádzajú sa iné aktivity súvisiace s vysokoškolským vzdelávaním alebo s tvorivou činnosťou

1. Visiting Professor na Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach, Fakulta informatiky a komunikácie. 2. Pozvané prednášky na Roger Williams University v USA. Téma: Ambient marketing. 3. Pozvaný blok prednášok na Janáčkovej Akadémii múzických umění v Brne. Témy: Marketingové intervencie do verejného priestoru a Self Promotion v Art marketingu. 4. Pozvaná prednáška – Konferencia: Religia i kultura w mediach cyfrowych. Téma: Digital and conventional form of ambient marketing of cultural and educational institutions and their subjective perception of youth. 5. Pozvané prednášky na Štátnom pedagogickom ústave v Bratislave. Téma: Príprava učiteľov mediálnej výchovy. 6. Pozvaná prednáška - Medzinárodný školský projekt v spolupráci s UNESCO. Téma: Kultúra v priebehu času. 7. Pozvaná prednáška – Uniwersytet Pedagogiczny w Krakowie. Téma: Media masowe i ich postrzeganie przez młodzież. 8. Expertíza pre The Modern Poland Foundation projektu: Media and information literacy competencies catalogue, 2013 (PL). 9. Člen rady záverečnej oponentúry projektu: KEGA 008UMB-4/2015 Ľudské práva a protipredsudková výchova. 10. Expertný posudok pre Karlovu univerzitu v Prahe: Mediálni studia. 11. Recenzia monografie autorov Michał Szyszka, Katarzyna Walotek-Ściańska, Arkadiusz Wąsiński, Danuta Smołucha: New media in the social spaces. Strategies of influence, Praha: Verbum. 12. Momentálne neučím predm., ktoré priamo súvisia s praktickou tvorbou a nemôžem vykazovať v CREUČ. Napriek tomu som držiteľom ceny Grand Prix Divadelnej fotografie, ceny na festivele filmov Emigra. Moja tvorba je prezentovaná na filmových plagátoch, filmových web stránkach (o.i. IMDB.com), službách VoD (Netflix), aj na obálkach knižných publikácii (napr. Jánošík vyd. Ikar) či časopisoch.

Dátum poslednej aktualizácie
2023-09-18