Meno:
|
Mgr. Miroslav Macák, PhD. | |
Email:
|
macak1@ucm.sk | |
Homepage:
|
http:// | |
Fakulta/Univerzita:
|
FMK UCM
-
Fakulta masmediálnej komunikácie UCM
|
|
Pracovisko:
|
KDH
-
Katedra digitálnych hier
|
IV.a - Popis aktivity, názov kurzu (ak išlo o kurz), iné | IV.b - Názov inštitúcie | IV.c - Rok |
---|---|---|
Depolarizácia #Kritické myslenie a digitálne hry | PCDS, mentor Lukáš Zorád | 2025 |
Využitie neurolabu v digitálnych hrách | EÚ NextGenerationEU prostredníctvom Plánu obnovy a odolnosti Slovenskej republiky v rámci projektu 09I01-03-V04-00004 „Kritické preskúmanie mediálnych rizík a príležitostí pre deliberatívnu komunikáciu: Scenáre rozvoja slovenského mediálneho prostredia v oblasti reklamnej gramotnosti“ | 2025 |
Didaktika pre pedagógov 4x | UCM | 2024 |
Bezpečnosť na školách a Aktívny strelec a mäkké ciele | BMSEC, Zvyšovanie bezpečnosti na Vysokých školách, Mgr. Peter Spörer | 2024 |
V.1.a - Názov profilového predmetu | V.1.b - Študijný program | V.1.c - Stupeň | V.1.d - Študijný odbor |
---|---|---|---|
Dejiny digitálnych hier | Teória digitálnych hier | I. | mediálne a komunikačné štúdiá |
V.5.a - Názov predmetu | V.5.b - Študijný program | V.5.c - Stupeň | V.5.d - Študijný odbor |
---|---|---|---|
priemysel digitálnych hier I. | TEDI | I. | mediálne a komunikačné štúdiá |
priemysel digitálnych hier II. | TEDI | I. | mediálne a komunikačné štúdiá |
participačná kultúra a fanúšikovské štúdiá | TEDI | II. | mediálne a komunikačné štúdiá |
tvorba príbehov v hrách I. | TEDI | II. | mediálne a komunikačné štúdiá |
tvorba príbehov v hrách II. | TEDI | II. | mediálne a komunikačné štúdiá |
nezávislé digitálne hry I. | TEDI | II. | mediálne a komunikačné štúdiá |
nezávislé digitálne hry II. | TEDI | II. | mediálne a komunikačné štúdiá |
V1 Vedecký výstup publikačnej činnosti ako celok – monografia, kritická pramenná edícia, kritický komentovaný preklad, kartografické dielo, katalóg umeleckých diel, editovaná kniha, zborník
Digitalisation as the Tsunami of a New Civilization: Industries, Digital Games, Players / Hana Pravdová, Zora Hudíková, Miroslav Macák ; reviewers: Ľudovít Hajduk, Zuzana Slušná. - 1. vyd. - Praha : Wolters Kluwer, 2024. - Kategória do roku 2021 AAA. - 270 s. - ISBN 978-80-286-0082-2.
V1 Vedecký výstup publikačnej činnosti ako celok – monografia, kritická pramenná edícia, kritický komentovaný preklad, kartografické dielo, katalóg umeleckých diel, editovaná kniha, zborník
Synergia odvetví globalizovaného mediálneho priemyslu [elektronický zdroj] / Jana Radošinská, Zuzana Točená, Miroslav Macák ; recenzenti: Jana Majerová, Peter Kubinyi, Martin Ševčovič. - 1. vyd. - Praha : Wolters Kluwer, 2022. - Kategória do roku 2021 AAA. - 195 s. [14AH] [online]. - ISBN 978-80-7676-586-3 (online).
V3 Vedecký výstup publikačnej činnosti z časopisu – abstrakt, článok, abstrakt z podujatia, poster z podujatia, článok z podujatia
Digital games, collectors and (artificial) scarcity: the digital future might be a bit pdysical after all / Miroslav Macák, Veronika Šašalová, 2022. - Kategória do roku 2021 ADN.
In: Communication Today. - ISSN 1338-130X, Roč. 13, č. 2 (2022), s. 4-23.
AFD Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
How Pokémon go deals with COVID-19: the lockdown conundrum / Miroslav Macák, 2020. - Príspevok je indexovaný v databáze WoS CC.
In: Marketing identity COVID-2.0 : conference proceedings from the annual international scientific conference : COVID-2.0 : conference proceedings from the international scientific conference / editors: Zuzana Kvetanová, Zuzana Bezáková, Adam Madleňák. - 1. vyd. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie, 2020. - ISBN 978-80-572-0107-6. - ISSN 2729-7527, s. 374-384 [online].
V3 Vedecký výstup publikačnej činnosti z časopisu – abstrakt, článok, abstrakt z podujatia, poster z podujatia, článok z podujatia
Pokémon TCG Live: A Game without Monetization and Its Place in the Gaming Industry / Miroslav Macák, 2024. - Kategória do roku 2021 ADF.
In: Acta Ludologica. - ISSN 2585-8599, Roč. 7, č. 1 (2024), s. 74-84.
V1 Vedecký výstup publikačnej činnosti ako celok – monografia, kritická pramenná edícia, kritický komentovaný preklad, kartografické dielo, katalóg umeleckých diel, editovaná kniha, zborník
Digitalisation as the Tsunami of a New Civilization: Industries, Digital Games, Players / Hana Pravdová, Zora Hudíková, Miroslav Macák ; reviewers: Ľudovít Hajduk, Zuzana Slušná. - 1. vyd. - Praha : Wolters Kluwer, 2024. - Kategória do roku 2021 AAA. - 270 s. - ISBN 978-80-286-0082-2.
V1 Vedecký výstup publikačnej činnosti ako celok – monografia, kritická pramenná edícia, kritický komentovaný preklad, kartografické dielo, katalóg umeleckých diel, editovaná kniha, zborník
Synergia odvetví globalizovaného mediálneho priemyslu [elektronický zdroj] / Jana Radošinská, Zuzana Točená, Miroslav Macák ; recenzenti: Jana Majerová, Peter Kubinyi, Martin Ševčovič. - 1. vyd. - Praha : Wolters Kluwer, 2022. - Kategória do roku 2021 AAA. - 195 s. [14AH] [online]. - ISBN 978-80-7676-586-3 (online).
V3 Vedecký výstup publikačnej činnosti z časopisu – abstrakt, článok, abstrakt z podujatia, poster z podujatia, článok z podujatia
Digital games, collectors and (artificial) scarcity: the digital future might be a bit pdysical after all / Miroslav Macák, Veronika Šašalová, 2022. - Kategória do roku 2021 ADN.
In: Communication Today. - ISSN 1338-130X, Roč. 13, č. 2 (2022), s. 4-23.
AFD Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
How Pokémon go deals with COVID-19: the lockdown conundrum / Miroslav Macák, 2020. - Príspevok je indexovaný v databáze WoS CC.
In: Marketing identity COVID-2.0 : conference proceedings from the annual international scientific conference : COVID-2.0 : conference proceedings from the international scientific conference / editors: Zuzana Kvetanová, Zuzana Bezáková, Adam Madleňák. - 1. vyd. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie, 2020. - ISBN 978-80-572-0107-6. - ISSN 2729-7527, s. 374-384 [online].
V3 Vedecký výstup publikačnej činnosti z časopisu – abstrakt, článok, abstrakt z podujatia, poster z podujatia, článok z podujatia
Pokémon TCG Live: A Game without Monetization and Its Place in the Gaming Industry / Miroslav Macák, 2024. - Kategória do roku 2021 ADF.
In: Acta Ludologica. - ISSN 2585-8599, Roč. 7, č. 1 (2024), s. 74-84.
2021 [01] WU, J.H., et al. THE MEDIATING ROLE OF SITUATIONAL ENGAGEMENT IN FACILITATING PLAYER VALUE. In: Journal of Electronic Commerce Research, 2021, roč. 22, č. 4 (2021), s. 382-402. ISSN 1938-9027. Scopus
2025 [01] The Collector's Dilemma: Navigating pleasure and pain in brand communities amidst speculating behavior / Hass, Danielle; Jahari, Siti Aqilah; Hass, Ashley; Tanner, Emily. DOI 10.1016/j.jbusres.2025.115496. In: Journal of Business Research. ISSN 01482963. Roč. 198 (2025). Scopus
2024 [01] Money in Digital Assets / Khan, Jashim; Belk, Russell. DOI 10.4324/9781003425021-2. In: Digital Currency and Consumption: The Meaning of Money in an Era of Digital Currency. Abingdon: Routledge, 2024, s. 15-41. ISBN 978-1-032-54461-8. Scopus
2021 [01] WU, J.H., et al. THE MEDIATING ROLE OF SITUATIONAL ENGAGEMENT IN FACILITATING PLAYER VALUE. In: Journal of Electronic Commerce Research, 2021, roč. 22, č. 4 (2021), s. 382-402. ISSN 1938-9027. Scopus
2025 [01] The Collector's Dilemma: Navigating pleasure and pain in brand communities amidst speculating behavior / Hass, Danielle; Jahari, Siti Aqilah; Hass, Ashley; Tanner, Emily. DOI 10.1016/j.jbusres.2025.115496. In: Journal of Business Research. ISSN 01482963. Roč. 198 (2025). Scopus
2024 [01] Money in Digital Assets / Khan, Jashim; Belk, Russell. DOI 10.4324/9781003425021-2. In: Digital Currency and Consumption: The Meaning of Money in an Era of Digital Currency. Abingdon: Routledge, 2024, s. 15-41. ISBN 978-1-032-54461-8. Scopus
VIII.a - Názov inštitúcie | VIII.b - Sídlo inštitúcie | VIII.c - Obdobie trvania pôsobenia/pobytu (uviesť dátum odkedy dokedy trval pobyt) | VIII.d - Mobilitná schéma, pracovný kontrakt, iné (popísať) |
---|---|---|---|
Univerzita Karlova | Ovocný trh 560/5 Praha 1, 116 36 Česká republika | 30 dní | Doktorandská mobilita (online), školiteľ Jaroslav Švelch |