Meno:
|
Mgr. Martin Graca, PhD. | |
Email:
|
martin.graca@ucm.sk | |
Homepage:
|
http:// | |
Fakulta/Univerzita:
|
FMK UCM
-
Fakulta masmediálnej komunikácie UCM
|
|
Pracovisko:
|
KMEDV
-
Katedra mediálnej výchovy
|
III.a - Zamestnanie-pracovné zaradenie | III.b - Inštitúcia | III.c - Časové vymedzenie |
---|---|---|
Vysokoškolský pedagóg/ odborný asistent | Fakulta masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda v Trnave | 21.8.2017 - súčasnosť |
IV.a - Popis aktivity, názov kurzu (ak išlo o kurz), iné | IV.b - Názov inštitúcie | IV.c - Rok |
---|---|---|
Design Thinking/New Generation of Founders | Grow with Google programme | 2020 |
E-learning pre kariérových poradcov | E-learning: Kariérové poradenstvo pre 21. storočie | 2022 |
Meet the Future of AI: Countering Sophisticated & Advanced Disinformation | EURACTIV | 2023 |
V.5.a - Názov predmetu | V.5.b - Študijný program | V.5.c - Stupeň | V.5.d - Študijný odbor |
---|---|---|---|
Audiovizuálna a multimediálna tvorba pre marketingovú prax I., II. | Marketingová komunikácia | Prvý | Mediálne a komunikačné štúdiá |
Autorské praktikum - kamera, strih | Teória digitálnych hier | Druhý | Mediálne a komunikačné štúdiá |
Počítačová grafika | Aplikované mediálne štúdiá | Druhý | Mediálne a komunikačné štúdiá |
ADM - VRABEC, N., GRACA, M.: Mobile applications in the context of the new evangelization. European Journal of Science and Theology. Vol. 13, no. 4 (2017), pp. 123-135. ISSN 1841-0464.
ADM - GRACA, M.: Rate of use of social network in Catholic media in Slovakia. European Journal of Science and Theology. Roč. 16, č. 1 (2020), s. 113-118. ISSN 1841-0464.
ACB - GRACOVÁ, S., BRNÍK, A., GRACA, M., PRONER, J.: Základy audiovizuálnej tvorby. 1. vyd. Trnava: Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2018. 124 s. ISBN 978-80-8105-914-8.
ADN - GRACOVÁ, S., BôTOŠOVÁ, Ľ., GRACA, M., BRNÍK, A.: Comparison Of Television Broadcasting For Children And Youth In A Public Broadcaster In The Slovak And Czech Republic During The Covid-19 Pandemic. In: Media Literacy and Academic Research. - ISSN 2585-8726, Roč. 3, č. 2 (2020). s. 48-61.
AFC - GRACA, Martin. Catholic media in Slovakia and their audience on social networks. In: ESRARC 2019 : 11th European Symposium on Religious Art, Restoration & Conservation : Proceedings Book: 11th European Symposium on Religious Art, Restoration & Conservation : Proceedings Book. María Luisa Vázquez de Ágredos-Pascual, Iulian Rusu, Claudia Pelosi. Torino: Kermes, 2019, s. 286-288. ISBN 978-88-32029-11-6.
ADM - VRABEC, N., GRACA, M.: Mobile applications in the context of the new evangelization. European Journal of Science and Theology. Vol. 13, no. 4 (2017), pp. 123-135. ISSN 1841-0464.
ADM - GRACA, M.: Rate of use of social network in Catholic media in Slovakia. European Journal of Science and Theology. Roč. 16, č. 1 (2020), s. 113-118. ISSN 1841-0464.
ACB - GRACOVÁ, S., BRNÍK, A., GRACA, M., PRONER, J.: Základy audiovizuálnej tvorby. 1. vyd. Trnava: Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2018. 124 s. ISBN 978-80-8105-914-8.
ADN - GRACOVÁ, S., BôTOŠOVÁ, Ľ., GRACA, M., BRNÍK, A.: Comparison Of Television Broadcasting For Children And Youth In A Public Broadcaster In The Slovak And Czech Republic During The Covid-19 Pandemic. In: Media Literacy and Academic Research. - ISSN 2585-8726, Roč. 3, č. 2 (2020). s. 48-61.
AFC - GRACA, Martin. Catholic media in Slovakia and their audience on social networks. In: ESRARC 2019 : 11th European Symposium on Religious Art, Restoration & Conservation : Proceedings Book: 11th European Symposium on Religious Art, Restoration & Conservation : Proceedings Book. María Luisa Vázquez de Ágredos-Pascual, Iulian Rusu, Claudia Pelosi. Torino: Kermes, 2019, s. 286-288. ISBN 978-88-32029-11-6.
ACB - GRACOVÁ, Sláva, Andrej BRNÍK, Martin GRACA a Ján PRONER. Základy audiovizuálnej tvorby. 1. vyd. Trnava: Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2018. 124 s. ISBN 978-80-8105-914-8
OHLASY:
2019 [2] VIŠŇOVSKÝ, J., et al. Relevision news as an information source and its perception in Slovakia. In: Communication Today. 2019, 10(1), pp. 41-60. WoS
AFD - GRACA, Martin. Migrácia printových médií do digitálneho sveta = Migration of print media into the digital world. In: Megatrendy a médiá 2015: Mediálna farma II.: transkultúrna komunikácia a mediálne umenie. editori zborníka: Dana Petranová, Hana Pravdová, Martin Solík. Trnava: Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2015, S. 153-162 [CD-ROM]. ISBN 978-80-8105-722-9.
OHLASY:
2019 [1] GRACOVÁ, Slávka. The Catholic press distributed by street-selling in Slovakia. In: ESRARC 2019. Torino: Kermes, 2019, s. 282. ISBN 978-88-32029-11-6. WoS
ADM - VRABEC, Norbert a Martin GRACA. Mobile applications in the context of the new evangelization. European Journal of Science and Theology. Vol. 13, no. 4 (2017), pp. 123-135. ISSN 1841-0464.
OHLASY:
2019 BRNÍK, Andrej. Sound. Its aspects and acoustics in connection with sacral buildings. In: ESRARC 2019. Torino: Kermes, 2019, s. 259. ISBN 978-88-32029-11-6. WoS
AFD - GRACA, Martin. Mobilné zariadenia a ich využitie v kontexte environmentálneho vzdelávania = Mobile devices and their use in the context of environment education. In: Megatrendy a médiá 2018: Realita a mediálne bubliny. editori zborníka: Zuzana Bučková, Lenka Rusňáková, Rudolf Rybanský, Martin Solík. Trnava: Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2018, S. 484-492. ISBN 978-80-8105-953-7.
OHLASY:
2019 BLAHÚT, Dušan. Presentation of non-existing monuments through expanded reality. In: ESRARC 2019. Torino: Kermes, 2019, s. 256. ISBN 978-88-32029-11-6. WoS
ADM - GRACA, Martin. Rate of use of social network in Catholic media in Slovakia. European Journal of Science and Theology. Roč. 16, č. 1 (2020), s. 113-118. ISSN 1841-0464.
OHLASY:
2022 KACZMAREK-ŚLIWINSKA, M., et al. Social Media Marketing in Practice of Polish Nationwide Catholic Opinion-Forming Weeklies: Case of Instagram and YouTube. In: RELIGIONS. 2022, roč. 13, č. 1. ISSN 2077-1444. WoS
2021 PRZYWARA, B., et al. Online Live-Stream Broadcasting of the Holy Mass during the COVID-19 Pandemic in Poland as an Example of the Mediatisation of Religion: Empirical Studies in teh Field of Mass Media Studies and Pastoral Theology. In: Religions. 2021, 12(261), s. 1-28. Scopus
2020 ADAMSKI, A., JUPOWICZ-GINALSKA, A., LEONOWICZ-BUKALA, I. Polish nationwide catholic opinion-forming weeklies on social media—from theoretical introduction to empirical approach. In: Religions. 2020, roč. 11, č. 4. Scopus
2020 JUPOWICZ-GINALSKA, A., LEONOWICZ-BUKALA, I., ADAMSKI, A. Polish Nationwide Catholic Opinion-Forming Weeklies on Facebook - A Marketing Perspective. In: Religions. 2020, 11(246), s. 1-24. Scopus
CBC01021 - Komunikáciou k prosperite Slovensko – Ukrajinského prihraničného regiónu (COPESU) doba riešenia: 2015-2017, účasť: spoluriešiteľ projektu
VEGA 1/0708/18 Aspekty využívania koncepcie SoLoMo marketingu na zvýšenie povedomia o ekoinováciách doba riešenia: 2018-2020, vedúca projektu: prof. Ing. Anna Zaušková, PhD., účasť: spoluriešiteľ projektu
KEGA 010UCM-4/2018 Materiálno-didaktická podpora výučby mediálnej výchovy prostredníctvom školiaceho mediálneho strediska na FMK UCM v Trnave doba riešenia: 2018-2020, vedúca projektu: doc. PhDr. Viera Kačinová, PhD., účasť: spoluriešiteľ projektu
APVV-0754-12 (2013 - 2015) Implementácia kvantitatívnych a kvalitatívnych výskumných stratégií monitorovania a evaluácie úrovne mediálnej gramotnosti v Slovenskej republike. Člen riešiteľského kolektívu.
Project ID #/Title: 22020344 (1.11.2020 - 30.4.2022)V4: Increasing Digital Competencies - The Growth Of Education In Society. Člen riešiteľského kolektívu.
VII.a - Aktivita, funkcia | VII.b - Názov inštitúcie, grémia | VII.c - Časové vymedzenia pôsobenia |
---|---|---|
Člen redakčnej rady/Grafic Production Coordinator | Media Literacy and Academic Research | 2018 - súčasnosť |
Člen redakčnej rady/Grafic Production Coordinator | Acta Ludologica | 2018 - súčasnosť |
Člen Disciplinárnej komisie FMK | Disciplinárna komisia Fakulty masmediálnej komunikácie UCM v Trnave | 2017 - súčasnosť |
VIII.a - Názov inštitúcie | VIII.b - Sídlo inštitúcie | VIII.c - Obdobie trvania pôsobenia/pobytu (uviesť dátum odkedy dokedy trval pobyt) | VIII.d - Mobilitná schéma, pracovný kontrakt, iné (popísať) |
---|---|---|---|
J. J. Strossmayer University of Osijek | Osijek, Chorvársko | 11.06.2018 – 14.06.2018 | Erasmus+ |
Lucian Blaga University of Sibiu, Faculty of Social Sciences and Humanities | Sibiu, Rumunsko | 02.03.2015 – 01.04.2015 | CEEPUS, freemover |
Hochschule der Medien | Stuttgart, Nemecko | 22.11.2021 – 26.11.2021 | Erasmus+ |
J. J. Strossmayer University of Osijek | Osijek, Chorvársko | 22.03.2022 – 26.03.2022 | Erasmus+ |
Rôzne aktivity zamerané na propagáciu fakulty: Každoročná organizácia Detskej univerzity UCM v rámci dňa Fakulty masmediálnej komunikácie, účasť na Veľtrhu vysokých škôl 2016 - 2018, podujatie Kam na vysokú 2017-2019, Detská mediálna škola - spoluorganizátor,Člen organizačného tímu Dňa otvorených dverí FMK od roku 2016 - 2021, Člen organizačného tímu Dňa otvorených dverí UCM 2016, Člen organizačného tímu FMK DAY 2017-2020, Člen organizačného tímu Welcome day 2017-2022,
Člen organizačného tímu konferencie Megatrends and Media 2015: Media Farm – Totems and Taboo, Člen organizačného tímu konferencie Megatrends and Media 2017: Media Future, Člen organizačného tímu konferencie Megatrends and Media 2020: On the Edge, Člen organizačného tímu konferencie Megatrends and Media 2021: HOME OFFICETAINMENT, Člen organizačného tímu konferencie Marketing Identity 2017: #onlinerules, Člen organizačného tímu konferencie Marketing Identity 2018: Digital Mirrors,
ŠVOAUK 2016 - vedenie práce: PRONER, Ján a Martin GRACA. Vývoj a tvorba vizuálnych efektov. In: Zborník ŠVOaUK: zborník príspevkov zo študentskej vedeckej odbornej a umeleckej konferencie zo dňa 07. apríla 2016. zostavovatelia: Dana Petranová, Ján Višňovský, Denisa Jánošová. Trnava: Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, Fakulta masmediálnej komunikácie, 2016, S. 141-166 [CD-ROM]. ISBN 978-80-8105-794-6.
ŠVOAUK 2019 - zostavovateľské práce
FPPV - Vývoj a tvorba metodických materiálov pre praktickú časť výučby v predmete Audiovizuálna tvorba. Reg. číslo projektu: FPPV- 24 -2017, Doba riešenia projektu: 1 rok,
Vedúci projektu: Mgr. Sláva Gracová, PhD., Zástupca vedúceho projektu: Mgr. Andrej Brník, PhD., Členovia riešiteľského kolektívu: Mgr. Sláva Gracová, PhD., Mgr. Andrej Brník, PhD., Mgr. Martin Graca, PhD., Mgr. Ján Proner,
Ocenenie v roku 2022 - Cena rektorky UCM za prínos a rozvoj Fakulty masmediálnej komunikácie UCM v oblasti dobročinnej práce v spojitosti s utečencami pred vojnou na Ukrajine.