Meno:
|
Mgr. Matej Martovič, PhD. | |
Email:
|
matej.martovic@ucm.sk | |
Homepage:
|
http:// | |
Fakulta/Univerzita:
|
FMK UCM
-
Fakulta masmediálnej komunikácie UCM
|
|
Pracovisko:
|
KMARK
-
Katedra marketingovej komunikácie
|
III.a - Zamestnanie-pracovné zaradenie | III.b - Inštitúcia | III.c - Časové vymedzenie |
---|---|---|
odborný asistent | FMK UCM v Trnave | 2018 |
IV.a - Popis aktivity, názov kurzu (ak išlo o kurz), iné | IV.b - Názov inštitúcie | IV.c - Rok |
---|---|---|
Design thinking | 2020 | |
Design thinking | TalentWay Academy | 2019 |
Design Thinking Tools a Partneri z praxe | Talentway Academy | 2019 |
G Suite: Online výučba cez Google Meet | FMK UCM | 2020 |
Creative Skills for Innovation | Grow with Google Slovensko | 2020 |
Design Thinking Kick off workshop | FMK UCM x Studio Kiuub | 2022 |
Pokročilé funkcie MS Teams | FMK UCM | 2022 |
Design Thinking workshopy: Segmentácia zákazníkov, Mapovanie zákazníckej cesty, Kvalitatívny výskum, Interpretácia dát, Ideácia a prototypovanie | Adam Brocka - Service Designer | 2022 |
Workshopy k tvorbe stratégie značky s Pavlom Minárom | FMK UCM v Trnave | 2023 |
V.1.a - Názov profilového predmetu | V.1.b - Študijný program | V.1.c - Stupeň | V.1.d - Študijný odbor |
---|---|---|---|
Teória a prax marketingovej komunikácie I. a II. | Marketingová komunikácia | I. | Mediálne a komunikačné štúdiá |
V.5.a - Názov predmetu | V.5.b - Študijný program | V.5.c - Stupeň | V.5.d - Študijný odbor |
---|---|---|---|
Politická komunikácia a politický marketing | Marketingová komunikácia | 1 | Mediálne a komunikačné štúdiá |
Podnikateľský inkubátor I., II., III, IV. | Marketingová komunikácia a Masmediálna komunikácia | 1 | Mediálne a komunikačné štúdiá |
Podnikateľský inkubátor I., II., III, IV. | Teória digitálnych hier | 2 | Mediálne a komunikačné štúdiá |
AFD Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciáchPositive, negative or neutral image of hospitals on internet news portals / Matej Martovič, 2017. - Príspevok je indexovaný v databáze Web of Science Core Collection.In: Megatrends and Media : Media Future / editors: Dana Petranová, Slavomír Magál. - 1. vyd. - Trnava : Faculty of Mass Media Communication, University of SS. Cyril and Methodius, 2017. - ISBN 978-80-8105-861-5, S. 279-288.
AFD Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciáchInteraction of brand and marketing (Implementation in health service) / Jozef Matúš, Matej Martovič, 2016. - Príspevok je indexovaný v databáze Web of Science Core Collection.In: Marketing Identity : Brands we love - part I. : Conference Proceedings from International Scientific Conference 8th - 9th November 2016, Congress Hall of the Slovak Academy of Sciences, Smolenice, Slovak Republic / editors: Dana Petranová, Jozef Matúš, Dáša Mendelová. - 1. vyd. - Trnava : Faculty of Mass Media Communication, University of Ss. Cyril and Methodius in Trnava, 2016. - ISBN 978-80-8105-840-0. - ISSN 1339-5726, S. 195-203.
Marketing department as a part of organizational structure of university and faculty hospitals in Slovakia / Matej Martovič, 2018. - Príspevok je indexovaný v databáze Web of Science Core Collection.In: Megatrends and Media : Reality and Media Bubbles : Conference Proceedings from the International Scientific Conference / editors: Martin Solík, Rudolf Rybanský. - 1. vyd. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2018. - ISBN 978-80-8105-952-0. - ISSN 2453-6474, S. 455-463.
AFD Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciáchPolitical talk shows within the context of balance of representation of political parties in 2018 / Matej Martovič, 2019. - Príspevok je indexovaný v databáze WoS Core Collection.In: Megatrends and Media : Digital Universe : Digital Universe / editors: Zuzana Bučková, Lenka Rusňáková, Martin Solík. - 1. vyd. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2019. - ISBN 978-80-572-0015-4 (online), s. 645-653 [online].
V3 Vedecký výstup publikačnej činnosti z časopisu – abstrakt, článok, abstrakt z podujatia, poster z podujatia, článok z podujatia
Audiobranding in American and Slovak telecommunications advertising: a linguistic standpoint / Inna Zabuzhanska, Matej Martovič, Marija Hekelj, 2022.
AFD Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciáchPositive, negative or neutral image of hospitals on internet news portals / Matej Martovič, 2017. - Príspevok je indexovaný v databáze Web of Science Core Collection.In: Megatrends and Media : Media Future / editors: Dana Petranová, Slavomír Magál. - 1. vyd. - Trnava : Faculty of Mass Media Communication, University of SS. Cyril and Methodius, 2017. - ISBN 978-80-8105-861-5, S. 279-288.
V3 Vedecký výstup publikačnej činnosti z časopisu – abstrakt, článok, abstrakt z podujatia, poster z podujatia, článok z podujatia
Audiobranding in American and Slovak telecommunications advertising: a linguistic standpoint / Inna Zabuzhanska, Matej Martovič, Marija Hekelj, 2022.
Marketing department as a part of organizational structure of university and faculty hospitals in Slovakia / Matej Martovič, 2018. - Príspevok je indexovaný v databáze Web of Science Core Collection.In: Megatrends and Media : Reality and Media Bubbles : Conference Proceedings from the International Scientific Conference / editors: Martin Solík, Rudolf Rybanský. - 1. vyd. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2018. - ISBN 978-80-8105-952-0. - ISSN 2453-6474, S. 455-463.
AFD Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciáchPolitical talk shows within the context of balance of representation of political parties in 2018 / Matej Martovič, 2019. - Príspevok je indexovaný v databáze WoS Core Collection.In: Megatrends and Media : Digital Universe : Digital Universe / editors: Zuzana Bučková, Lenka Rusňáková, Martin Solík. - 1. vyd. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2019. - ISBN 978-80-572-0015-4 (online), s. 645-653 [online].
AFC Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciáchMarketing communication of fastfood chains / Matej Martovič, 2019. - Príspevok je indexovaný v databáze WoS CC.In: Creative strategy / strategy of creativity : trends in creative marketing communication : trends in creative marketing communication / editors: Dušan Pavlů, Petr Majerik. - Praha : Professional Publishing, Vysoká škola kreativní komunikace, 2019. - ISBN 978-80-88260-38-7, s. 193-199.
VEGA 1/0708/18Aspekty využívanie koncepcie SoLoMo marketingu na zvýšenie povedomia o ekoinováciách
VEGA 1/0458/21 - spoluriešiteľ vedeckého projektu Manažment konceptu "spodnej vlny" zo strany podnikateľských subjektov pri propagácii environmentálne vhodných produktov v čase technologickej interferencie. Vedúci projektu: PhDr. Adam Madleňák, PhD., MBA
2022-1-SK01-KA220-HED-000087258 – „Podpora kreativity a kreatívneho myslenia v oblasti vzdelávania marketingovej komunikácie“ - vedúci projektu
VII.a - Aktivita, funkcia | VII.b - Názov inštitúcie, grémia | VII.c - Časové vymedzenia pôsobenia |
---|---|---|
Člen organizačného a programového výboru medzinárodnej vedeckej konferencie | Marketing Identity | 2016 - 2021 |
Člen Rady FnPV | Fond na podporu vzdelávania | 2015 - 2019 |
Členstvo v zahraničnej profesijnej organizácii | ČMS | 2019 - súčasnosť |
Členstvo v zahraničnej profesijnej organizácii | Klub učitelů marketingu | 2019 - súčasnosť |
Členstvo v zahraničnej profesijnej organizácii | POPAI Central Europe | 2019 - súčasnosť |
Člen komisií pre štátne skúšky | FMK UCM | 2018 - súčasnosť |
Člen organizačného a programového výboru medzinárodnej vedeckej konferencie | Marketing & Media Identity | 2022 - súčasnosťFakulta managmentu a ekonomiky UTB v Zline |
VIII.a - Názov inštitúcie | VIII.b - Sídlo inštitúcie | VIII.c - Obdobie trvania pôsobenia/pobytu (uviesť dátum odkedy dokedy trval pobyt) | VIII.d - Mobilitná schéma, pracovný kontrakt, iné (popísať) |
---|---|---|---|
Fakulta managmentu a ekonomiky UTB v Zline | Zlín, Česká republika | 1.2. 2018 – 28.2. 2018 | CEEPUS |
University of Malaya | Kuala Lumpur, Malajzia | 3.5. 2022 - 12.6. 2022 | ERASMUS+ |