|
Meno:
|
Mgr. Natália Nagyová, PhD. | |
|
Email:
|
nagyova6@ucm.sk | |
|
Homepage:
|
http:// | |
|
Fakulta/Univerzita:
|
FMK UCM
-
Fakulta masmediálnej komunikácie UCM
|
|
|
Pracovisko:
|
KMARK
-
Katedra marketingovej komunikácie
|
| III.a - Zamestnanie-pracovné zaradenie | III.b - Inštitúcia | III.c - Časové vymedzenie |
|---|---|---|
| Grafický dizajnér | Divino | 2018-2020 |
| Odborný asistent | Univerzita sv. Cyrila a Metoda, Fakulta masmediálnej komunikácie | 2022 - |
| IV.a - Popis aktivity, názov kurzu (ak išlo o kurz), iné | IV.b - Názov inštitúcie | IV.c - Rok |
|---|---|---|
| Creative Skills for Innovation: Design Thinking | Grow with Google Slovakia | 11/2020 |
| G Suite: Online výučba cez Google Meet | FMK UCM | 03/2020 |
| Štatistické metódy vo výskume | FMK UCM | 11/2020 |
| Pertov a Ganttov diagram | FMK UCM | 11/2020 |
| Digital Rulezz 2021 | PS: Digital, MarketerBiz | 03/2021 |
| Neuromarketing a jeho využitie vo vede, výskume a výučbe | FMK UCM | 09/2021 |
| Pokročilé funkcie MS Teams | FMK UCM | 09/2022 |
| Marketing Rulezz 2022 | PS: Digital, MarketerBiz | 09/2022 |
| Design Thinking workshopy: Segmentácia zákazníkov, Mapovanie zákazníckej cesty, Kvalitatívny výskum, Interpretácia dát, Ideácia a prototypovanie | Adam Brocka - Service Designer | 10 - 12/2022 |
| Workshopy k tvorbe stratégie značky s Pavlom Minárom | Inspiration Minar | 04-05/2023 |
| WORKSHOP: AKO ZAPOJIŤ KREATÍVNE TECHNIKY DO VYUČOVANIA? | Vlado Slivka | 2025 |
| V.1.a - Názov profilového predmetu | V.1.b - Študijný program | V.1.c - Stupeň | V.1.d - Študijný odbor |
|---|---|---|---|
| Teória a tvorba Corporate Identity | Marketingová komunikácia | 2. stupeň | Mediálne a komunikačné štúdiá |
| V.5.a - Názov predmetu | V.5.b - Študijný program | V.5.c - Stupeň | V.5.d - Študijný odbor |
|---|---|---|---|
| Grafický dizajn pre marketingovú prax I. | Marketingová komunikácia | 1. stupeň | Mediálne a komunikačné štúdiá |
| Grafický dizajn pre marketingovú prax II. | Marketingová komunikácia | 1. stupeň | Mediálne a komunikačné štúdiá |
ADN Vedecké práce v domácich časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo SCOPUS
Texture and Pattern in Corporate Design / Jaroslav Bednárik, Natália Augustínová, 2021.
In: ejmap : European Journal of Media, Art & Photography. - ISSN 1339-4940, Roč. 9, č. 1 (2021), s. 112-121.
AFC Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
Socially Responsible Marketing as an Educational and Communication Tool of Modern Business in the Context of the Circular Economy / Natália Augustínová, Jaroslav Bednárik, 2020. - Príspevok je indexovaný v Scopus. DOI DOI 10.34190/EIE.20.184.
In: Proceedings of the 15th European Conference on Innovation and Entrepreneurship / edited by Alessandro De Nisco. - Reading : Academic Conferences and Publishing International, 2020. - ISBN 978-1-912764-67-9. - ISSN 2049-1050, s. 723-731.
V3 Vedecký výstup publikačnej činnosti z časopisu – abstrakt, článok, abstrakt z podujatia, poster z podujatia, článok z podujatia
The Environmental, Social and Economic Pillar Of Socially Responsible Marketing as a Necessary Condition for Increasing the Competitiveness of Medium-Sized Enterprises in Selected Regions of Slovakia in the Context of Used Media / Jaroslav Bednárik, Natália Nagyová, 2024. - Kategória do roku 2021 ADN. DOI 10.34135/mlar-24-01-06.
In: Media Literacy and Academic Research. - ISSN 2585-8726, Roč. 7, č. 1 (2024), s. 114-128.
AFC Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
Social responsibility of the company and its impact on the reputation and the employers brand / Jana Charvát Janechová, Natália Augustínová, 2021. DOI DOI 10.7441/dokbat.2021.11.
In: DOKBAT 2021 : 17th Annual International Bata Conference for Ph.D. Students and Young Researchers / edited by Michael Fafílek. - 1. vyd. - Zlin : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2021. - ISBN 978-80-7678-025-5. DOI DOI 10.7441/dokbat.2021, s. 130-138 [online].
V3 VEDECKÝ VÝSTUP PUBLIKAČNEJ ČINNOSTI Z ČASOPISU – ABSTRAKT, ČLÁNOK, ABSTRAKT Z PODUJATIA, POSTER Z PODUJATIA, ČLÁNOK Z PODUJATIA
Position of Corporate Social Responsibility in a Corporate Design / Natália Nagyová, Jaroslav Bednárik, 2022. In: ejmap : European Journal of Media, Art & Photography. - ISSN 1339-4940, Roč. 10, č. 2 (2022), s. 110-119.
ADN Vedecké práce v domácich časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo SCOPUS
Texture and Pattern in Corporate Design / Jaroslav Bednárik, Natália Augustínová, 2021.
In: ejmap : European Journal of Media, Art & Photography. - ISSN 1339-4940, Roč. 9, č. 1 (2021), s. 112-121.
V3 Vedecký výstup publikačnej činnosti z časopisu – abstrakt, článok, abstrakt z podujatia, poster z podujatia, článok z podujatia
The Environmental, Social and Economic Pillar Of Socially Responsible Marketing as a Necessary Condition for Increasing the Competitiveness of Medium-Sized Enterprises in Selected Regions of Slovakia in the Context of Used Media / Jaroslav Bednárik, Natália Nagyová, 2024. - Kategória do roku 2021 ADN. DOI 10.34135/mlar-24-01-06.
In: Media Literacy and Academic Research. - ISSN 2585-8726, Roč. 7, č. 1 (2024), s. 114-128.
AFD Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
Communication of Global Aspects of Corporate Social Responsibility in the Circular Economy / Jaroslav Bednárik, Natália Augustínová, 2021. DOI DOI 10.1051/shsconf/202119206002.
In: Globalization and its socio-economic consequences : 20th International Scientific Conference : 20th International Scientific Conference / edited by Tomáš Klieštik. - Žilina : Žilinská univerzita v Žiline, 2021. - (SHS Web of Conferences, ISSN 2261-2424 ; 92), s. 1-9 [online].
AFC Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
Social responsibility of the company and its impact on the reputation and the employers brand / Jana Charvát Janechová, Natália Augustínová, 2021. DOI DOI 10.7441/dokbat.2021.11.
In: DOKBAT 2021 : 17th Annual International Bata Conference for Ph.D. Students and Young Researchers / edited by Michael Fafílek. - 1. vyd. - Zlin : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2021. - ISBN 978-80-7678-025-5. DOI DOI 10.7441/dokbat.2021, s. 130-138 [online].
V3 VEDECKÝ VÝSTUP PUBLIKAČNEJ ČINNOSTI Z ČASOPISU – ABSTRAKT, ČLÁNOK, ABSTRAKT Z PODUJATIA, POSTER Z PODUJATIA, ČLÁNOK Z PODUJATIA
Position of Corporate Social Responsibility in a Corporate Design / Natália Nagyová, Jaroslav Bednárik, 2022. In: ejmap : European Journal of Media, Art & Photography. - ISSN 1339-4940, Roč. 10, č. 2 (2022), s. 110-119.
1
ADN Vedecké práce v domácich časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo SCOPUS
Texture and Pattern in Corporate Design / Jaroslav Bednárik, Natália Augustínová, 2021.
In: ejmap : European Journal of Media, Art & Photography. - ISSN 1339-4940, Roč. 9, č. 1 (2021), s. 112-121.
Ohlasy (2)
2024 [01] SEDLÁK, J.; SVITOK MAYEROVÁ, K. Fluidity of Image (Photo)Montage in Cultural and Artistic Contexts of the Time. In: European Journal of Media, Art and Photography. ISSN 1339-4940. ISSN (online) 2989-3224. Roč. 12, č. 2 (2024), s. 70-77. WoS
2021 [2] GALERA MATÚŠOVÁ, J. Logo as the Greatest Symbol of Brand. In: ejmap. 2021. 9(2), s. 126-133. ISSN 1339-4940. WoS
AFD Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
Communication of Global Aspects of Corporate Social Responsibility in the Circular Economy / Jaroslav Bednárik, Natália Augustínová, 2021. DOI DOI 10.1051/shsconf/202119206002.
In: Globalization and its socio-economic consequences : 20th International Scientific Conference : 20th International Scientific Conference / edited by Tomáš Klieštik. - Žilina : Žilinská univerzita v Žiline, 2021. - (SHS Web of Conferences, ISSN 2261-2424 ; 92), s. 1-9 [online].
Ohlasy:
2021 [01] KUSÁ, A., et al. Testing of Standardized Advertising Slogans Within the Marketing Communication of Sustainable and Local Foods in Order to Reveal Consumer Preferences. In: Frontiers in Sustainable Food Systems. 2021, roč. 5, č. júl, s. 1-9. ISSN 2571-581X. WoS, Scopus
AFD Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
Communication of Global Aspects of Corporate Social Responsibility in the Circular Economy / Jaroslav Bednárik, Natália Augustínová, 2021. DOI DOI 10.1051/shsconf/202119206002.
In: Globalization and its socio-economic consequences : 20th International Scientific Conference : 20th International Scientific Conference / edited by Tomáš Klieštik. - Žilina : Žilinská univerzita v Žiline, 2021. - (SHS Web of Conferences, ISSN 2261-2424 ; 92), s. 1-9 [online].
Ohlasy (3)
2023 [02] MONTEJANO-PICHARDO, M.P.; URÍAS-ARMENTA, A.G.; MAYORGA-SALAMANCA, P.I. Le relación de la economía circular y la logística inversa a través de un análisis bibliométrico: claves para el desarrollo sostenible en las Pymes manufactureras de Jalisco, Michoacán y Sinaloa. In: GESPYE. 2023, 6(12), s. 47-69. ISSN 1665-6652.
2021 [01] KUSÁ, A., et al. Testing of Standardized Advertising Slogans Within the Marketing Communication of Sustainable and Local Foods in Order to Reveal Consumer Preferences. In: Frontiers in Sustainable Food Systems. 2021, roč. 5, č. júl, s. 1-9. ISSN 2571-581X. WoS, Scopus
2021 [3] KRAJČOVIČ, P. Možnosti využitia dát zo sociálnych sietí pri manažmente spodnej vlny v rámci marketingovej komunikácie ekoinovácií. In: Sociální dilema 2021. Nové přístupy k managementu znalostí a ochraně na internetu [textový dokument (print)] : recenzovaný sborník příspěvků interdisciplinární mezinárodní vědecké konference konané dne 5. 11. 2021 v Brně. Brno: Právní institut, 2021, s. 278-284. ISBN 978-80-908357-0-2.
ERASMUS+ K220 - 2022-1-SK01-KA220-HED-000087258 - spoluriešiteľka medzinárodného projektu Podpora kreativity a kreatívneho myslenia v oblasti vzdelávania marketingovej komunikácie. Vedúci projektu: Mgr. Matej Martovič, PhD. (2022 - 2024)
VEGA 1/0458/21 - spoluriešiteľka vedeckého projektu Manažment konceptu "spodnej vlny" zo strany podnikateľských subjektov pri propagácii environmentálne vhodných produktov v čase technologickej interferencie. Vedúci projektu: PhDr. Adam Madleňák, PhD., MBA (2020 - 2022)
VEGA - spoluriešiteľka vedeckého projektu Aspekty marketingovej komunikácie v manažérskych procesoch kruhovej ekonomiky Vedúci projektu: doc. Ing. Rudolf Rybanský, CSc.
FPPV- Grafický dizajn pre marketingovú prax. Vedúci projektu : Mgr. Natália Nagyová, PhD. (2023)
| VII.a - Aktivita, funkcia | VII.b - Názov inštitúcie, grémia | VII.c - Časové vymedzenia pôsobenia |
|---|---|---|
| Členstvo v organizačnom a programovom výbore medzinárodnej vedeckej konferencie | Marketing Identity, FMK UCM | 2019 - 2021 |
| Členstvo v zahraničnej profesijnej organizácii | ČMS | 2019- súčasnosť |
| Členstvo v zahraničnej profesijnej organizácii | POPAI Central Europe | 2019- súčasnosť |
| Členstvo v zahraničnej profesijnej organizácii | Klub učitelú marketingu | 2019 - súčasnosť |
| Členstvo v organizačnom tíme | Súťaž KEMP x FMK UCM | 2020 |
| Členstvo v organizačnom a programovom výbore konferencie | QUO VADIS | 2020 |
| Členka tímu zodpovedného za implementáciu novej vizuálnej identity UCM | UCM | 2021 - súčasnosť |
| Členstvo v organizačnom a programovom výbore medzinárodnej vedeckej konferencie | Marketing & Media Identity, FMK UCM | 2022 - súčasnosť |
| Členka komisií pre štátne skúšky | FMK UCM | 2023 - súčasnosť |
| VIII.a - Názov inštitúcie | VIII.b - Sídlo inštitúcie | VIII.c - Obdobie trvania pôsobenia/pobytu (uviesť dátum odkedy dokedy trval pobyt) | VIII.d - Mobilitná schéma, pracovný kontrakt, iné (popísať) |
|---|---|---|---|
| University of Economics in Katowice | 1 Maja 50, 40-287 Katowice, Poľsko | 1.2.2022 - 28.2.2022 | Ceepus |