UCM
Vedecko/umelecko-pedagogická charakteristika osoby
Meno:
Mgr. Natália Nagyová, PhD.
Email:
nagyova6@ucm.sk
Homepage:
http://
Fakulta/Univerzita:
FMK UCM - Fakulta masmediálnej komunikácie UCM
Pracovisko:
KMARK - Katedra marketingovej komunikácie

I. - Základné údaje

I.1 - Priezvisko
Nagyová
I.2 - Meno
Natália
I.3 - Tituly
Mgr., PhD.
I.4 - Rok narodenia
1994
I.5 - Názov pracoviska
Fakulta masmediálnej komunikácie, Univerzita sv. Cyrila a Metoda
I.6 - Adresa pracoviska
Nám. J. Herdu 2 917 01 Trnava
I.7 - Pracovné zaradenie
odborný asistent
I.8 - E-mailová adresa
natalia.nagyova@ucm.sk
I.9 - Hyperlink na záznam osoby v Registri zamestnancov vysokých škôl
https://www.portalvs.sk/regzam/detail/45868?do=filterForm-submit&name=natália&surname=nagyová&university=720000000&faculty=720010000&sort=surname&employment_state=yes&filter=Vyhľadať
I.10 - Názov študijného odboru, v ktorom osoba pôsobí na vysokej škole
Mediálne a komunikačné štúdiá
I.11 - ORCID iD
0000-0002-6574-1374

II. - Vysokoškolské vzdelanie a ďalší kvalifikačný rast

II.1 - Vysokoškolské vzdelanie prvého stupňa
II.a - Názov vysokej školy alebo inštitúcie
Univerzita sv. Cyrila a Metoda, Fakulta masmediálnej komunikácie
II.b - Rok
2017
II.c - Odbor a program
Mediálne a komunikačné štúdia , Marketingová komunikácia
II.2 - Vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa
II.a - Názov vysokej školy alebo inštitúcie
Univerzita sv. Cyrila a Metoda, Fakulta masmediálnej komunikácie
II.b - Rok
2019
II.c - Odbor a program
Mediálne a komunikačné štúdia , Marketingová komunikácia
II.3 - Vysokoškolské vzdelanie tretieho stupňa
II.a - Názov vysokej školy alebo inštitúcie
Univerzita sv. Cyrila a Metoda, Fakulta masmediálnej komunikácie
II.b - Rok
2022
II.c - Odbor a program
Mediálne a komunikačné štúdia , Marketingová komunikácia
II.4 - Titul docent
II.5 - Titul profesor
II.6 - Titul DrSc.

III. - Súčasné a predchádzajúce zamestnania

III.a - Zamestnanie-pracovné zaradenie III.b - Inštitúcia III.c - Časové vymedzenie
Grafický dizajnér Divino 2018-2020
Odborný asistent Univerzita sv. Cyrila a Metoda, Fakulta masmediálnej komunikácie 2022 -

IV. - Rozvoj pedagogických, odborných, jazykových, digitálnych a iných zručností

IV.a - Popis aktivity, názov kurzu (ak išlo o kurz), iné IV.b - Názov inštitúcie IV.c - Rok
Creative Skills for Innovation: Design Thinking Grow with Google Slovakia 11/2020
G Suite: Online výučba cez Google Meet FMK UCM 03/2020
Štatistické metódy vo výskume FMK UCM 11/2020
Pertov a Ganttov diagram FMK UCM 11/2020
Digital Rulezz 2021 PS: Digital, MarketerBiz 03/2021
Neuromarketing a jeho využitie vo vede, výskume a výučbe FMK UCM 09/2021
Pokročilé funkcie MS Teams FMK UCM 09/2022
Marketing Rulezz 2022 PS: Digital, MarketerBiz 09/2022
Design Thinking workshopy: Segmentácia zákazníkov, Mapovanie zákazníckej cesty, Kvalitatívny výskum, Interpretácia dát, Ideácia a prototypovanie Adam Brocka - Service Designer 10 - 12/2022
Workshopy k tvorbe stratégie značky s Pavlom Minárom Inspiration Minar 04-05/2023

V. - Prehľad aktivít v rámci pedagogického pôsobenia na vysokej škole

V.1 - Prehľad zabezpečovaných profilových študijných predmetov v aktuálnom akademickom roku podľa študijných programov
V.1.a - Názov profilového predmetu V.1.b - Študijný program V.1.c - Stupeň V.1.d - Študijný odbor
Teória a tvorba Corporate Identity Marketingová komunikácia 2. stupeň Mediálne a komunikačné štúdiá
V.2 - Prehľad o zodpovednosti za uskutočňovanie, rozvoj a zabezpečenie kvality študijného programu alebo jeho časti na vysokej škole v aktuálnom akademickom roku
V.3 - Prehľad o zodpovednosti za rozvoj a kvalitu odboru habilitačného konania a inauguračného konania v aktuálnom akademickom roku
V.4 - Prehľad vedených záverečných prác
V.4.1 - Počet aktuálne vedených prác
V.4.a - Bakalárske (prvý stupeň)
11
V.4.b - Diplomové (druhý stupeň)
0
V.4.c - Dizertačné (tretí stupeň)
0
V.4.2 - Počet obhájených prác
V.4.a - Bakalárske (prvý stupeň)
13
V.4.b - Diplomové (druhý stupeň)
0
V.4.c - Dizertačné (tretí stupeň)
0
V.5 - Prehľad zabezpečovaných ostatných študijných predmetov podľa študijných programov v aktuálnom akademickom roku
V.5.a - Názov predmetu V.5.b - Študijný program V.5.c - Stupeň V.5.d - Študijný odbor
Grafický dizajn pre marketingovú prax I. Marketingová komunikácia 1. stupeň Mediálne a komunikačné štúdiá
Grafický dizajn pre marketingovú prax II. Marketingová komunikácia 1. stupeň Mediálne a komunikačné štúdiá

VI. - Prehľad výsledkov tvorivej činnosti

VI.1 - Prehľad výstupov tvorivej činnosti a ohlasov na výstupy tvorivej činnosti
VI.1.1 - Počet výstupov tvorivej činnosti
VI.1.a - Celkovo
17
VI.1.b - Za posledných šesť rokov
17
VI.1.2 - Počet výstupov tvorivej činnosti registrovaných v databázach Web of Science alebo Scopus
VI.1.a - Celkovo
2
VI.1.b - Za posledných šesť rokov
2
VI.1.3 - Počet ohlasov na výstupy tvorivej činnosti
VI.1.a - Celkovo
3
VI.1.b - Za posledných šesť rokov
3
VI.1.4 - Počet ohlasov registrovaných v databázach Web of Science alebo Scopus na výstupy tvorivej činnosti
VI.1.a - Celkovo
2
VI.1.b - Za posledných šesť rokov
2
VI.1.5 - Počet pozvaných prednášok na medzinárodnej a národnej úrovni
VI.1.a - Celkovo
0
VI.1.b - Za posledných šesť rokov
0
VI.2 - Najvýznamnejšie výstupy tvorivej činnosti

ADN Vedecké práce v domácich časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo SCOPUS

Texture and Pattern in Corporate Design / Jaroslav Bednárik, Natália Augustínová, 2021.

In: ejmap : European Journal of Media, Art & Photography. - ISSN 1339-4940, Roč. 9, č. 1 (2021), s. 112-121.

AFC Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách

Socially Responsible Marketing as an Educational and Communication Tool of Modern Business in the Context of the Circular Economy / Natália Augustínová, Jaroslav Bednárik, 2020. - Príspevok je indexovaný v Scopus. DOI DOI 10.34190/EIE.20.184.

In: Proceedings of the 15th European Conference on Innovation and Entrepreneurship / edited by Alessandro De Nisco. - Reading : Academic Conferences and Publishing International, 2020. - ISBN 978-1-912764-67-9. - ISSN 2049-1050, s. 723-731.

AFD Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách

Communication of Global Aspects of Corporate Social Responsibility in the Circular Economy / Jaroslav Bednárik, Natália Augustínová, 2021. DOI DOI 10.1051/shsconf/202119206002.

In: Globalization and its socio-economic consequences : 20th International Scientific Conference : 20th International Scientific Conference / edited by Tomáš Klieštik. - Žilina : Žilinská univerzita v Žiline, 2021. - (SHS Web of Conferences, ISSN 2261-2424 ; 92), s. 1-9 [online].

AFC Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách

Social responsibility of the company and its impact on the reputation and the employers brand / Jana Charvát Janechová, Natália Augustínová, 2021. DOI DOI 10.7441/dokbat.2021.11.

In: DOKBAT 2021 : 17th Annual International Bata Conference for Ph.D. Students and Young Researchers / edited by Michael Fafílek. - 1. vyd. - Zlin : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2021. - ISBN 978-80-7678-025-5. DOI DOI 10.7441/dokbat.2021, s. 130-138 [online].

V3 VEDECKÝ VÝSTUP PUBLIKAČNEJ ČINNOSTI Z ČASOPISU – ABSTRAKT, ČLÁNOK, ABSTRAKT Z PODUJATIA, POSTER Z PODUJATIA, ČLÁNOK Z PODUJATIA

Position of Corporate Social Responsibility in a Corporate Design / Natália Nagyová, Jaroslav Bednárik, 2022. In: ejmap : European Journal of Media, Art & Photography. - ISSN 1339-4940, Roč. 10, č. 2 (2022), s. 110-119.


VI.3 - Najvýznamnejšie výstupy tvorivej činnosti za ostatných šesť rokov

ADN Vedecké práce v domácich časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo SCOPUS

Texture and Pattern in Corporate Design / Jaroslav Bednárik, Natália Augustínová, 2021.

In: ejmap : European Journal of Media, Art & Photography. - ISSN 1339-4940, Roč. 9, č. 1 (2021), s. 112-121.

AFC Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách

Socially Responsible Marketing as an Educational and Communication Tool of Modern Business in the Context of the Circular Economy / Natália Augustínová, Jaroslav Bednárik, 2020. - Príspevok je indexovaný v Scopus. DOI DOI 10.34190/EIE.20.184.

In: Proceedings of the 15th European Conference on Innovation and Entrepreneurship / edited by Alessandro De Nisco. - Reading : Academic Conferences and Publishing International, 2020. - ISBN 978-1-912764-67-9. - ISSN 2049-1050, s. 723-731.

AFD Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách

Communication of Global Aspects of Corporate Social Responsibility in the Circular Economy / Jaroslav Bednárik, Natália Augustínová, 2021. DOI DOI 10.1051/shsconf/202119206002.

In: Globalization and its socio-economic consequences : 20th International Scientific Conference : 20th International Scientific Conference / edited by Tomáš Klieštik. - Žilina : Žilinská univerzita v Žiline, 2021. - (SHS Web of Conferences, ISSN 2261-2424 ; 92), s. 1-9 [online].

AFC Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách

Social responsibility of the company and its impact on the reputation and the employers brand / Jana Charvát Janechová, Natália Augustínová, 2021. DOI DOI 10.7441/dokbat.2021.11.

In: DOKBAT 2021 : 17th Annual International Bata Conference for Ph.D. Students and Young Researchers / edited by Michael Fafílek. - 1. vyd. - Zlin : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2021. - ISBN 978-80-7678-025-5. DOI DOI 10.7441/dokbat.2021, s. 130-138 [online].

V3 VEDECKÝ VÝSTUP PUBLIKAČNEJ ČINNOSTI Z ČASOPISU – ABSTRAKT, ČLÁNOK, ABSTRAKT Z PODUJATIA, POSTER Z PODUJATIA, ČLÁNOK Z PODUJATIA

Position of Corporate Social Responsibility in a Corporate Design / Natália Nagyová, Jaroslav Bednárik, 2022. In: ejmap : European Journal of Media, Art & Photography. - ISSN 1339-4940, Roč. 10, č. 2 (2022), s. 110-119.


VI.4 - Najvýznamnejšie ohlasy na výstupy tvorivej činnosti

ADN Vedecké práce v domácich časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo SCOPUS

Texture and Pattern in Corporate Design / Jaroslav Bednárik, Natália Augustínová, 2021.

In: ejmap : European Journal of Media, Art & Photography. - ISSN 1339-4940, Roč. 9, č. 1 (2021), s. 112-121.

Ohlasy:

2021  [2] GALERA MATÚŠOVÁ, J. Logo as the Greatest Symbol of Brand. In: ejmap. 2021. 9(2), s. 126-133. ISSN 1339-4940. WoS

AFD Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách

Communication of Global Aspects of Corporate Social Responsibility in the Circular Economy / Jaroslav Bednárik, Natália Augustínová, 2021. DOI DOI 10.1051/shsconf/202119206002.

In: Globalization and its socio-economic consequences : 20th International Scientific Conference : 20th International Scientific Conference / edited by Tomáš Klieštik. - Žilina : Žilinská univerzita v Žiline, 2021. - (SHS Web of Conferences, ISSN 2261-2424 ; 92), s. 1-9 [online].

Ohlasy:

2021  [01] KUSÁ, A., et al. Testing of Standardized Advertising Slogans Within the Marketing Communication of Sustainable and Local Foods in Order to Reveal Consumer Preferences. In: Frontiers in Sustainable Food Systems. 2021, roč. 5, č. júl, s. 1-9. ISSN 2571-581X. WoS, Scopus

AFD Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách

Communication of Global Aspects of Corporate Social Responsibility in the Circular Economy / Jaroslav Bednárik, Natália Augustínová, 2021. DOI DOI 10.1051/shsconf/202119206002.

In: Globalization and its socio-economic consequences : 20th International Scientific Conference : 20th International Scientific Conference / edited by Tomáš Klieštik. - Žilina : Žilinská univerzita v Žiline, 2021. - (SHS Web of Conferences, ISSN 2261-2424 ; 92), s. 1-9 [online].

Ohlasy:

2021  [3] KRAJČOVIČ, P. Možnosti využitia dát zo sociálnych sietí pri manažmente spodnej vlny v rámci marketingovej komunikácie ekoinovácií. In: Sociální dilema 2021. Nové přístupy k managementu znalostí a ochraně na internetu [textový dokument (print)] : recenzovaný sborník příspěvků interdisciplinární mezinárodní vědecké konference konané dne 5. 11. 2021 v Brně. Brno: Právní institut, 2021, s. 278-284. ISBN 978-80-908357-0-2.

VI.5 - Účasť na riešení (vedení) najvýznamnejších vedeckých projektov alebo umeleckých projektov za posledných šesť rokov

ERASMUS+ K220 - 2022-1-SK01-KA220-HED-000087258 - spoluriešiteľka medzinárodného projektu Podpora kreativity a kreatívneho myslenia v oblasti vzdelávania marketingovej komunikácie. Vedúci projektu: Mgr. Matej Martovič, PhD. (2022 - 2024)


VEGA 1/0458/21 - spoluriešiteľka vedeckého projektu Manažment konceptu "spodnej vlny" zo strany podnikateľských subjektov pri propagácii environmentálne vhodných produktov v čase technologickej interferencie. Vedúci projektu: PhDr. Adam Madleňák, PhD., MBA (2020 - 2022)

VEGA - spoluriešiteľka vedeckého projektu Aspekty marketingovej komunikácie v manažérskych procesoch kruhovej ekonomiky Vedúci projektu: doc. Ing. Rudolf Rybanský, CSc.


FPPV- Grafický dizajn pre marketingovú prax. Vedúci projektu : Mgr. Natália Nagyová, PhD. (2023)

VII. - Prehľad aktivít v organizovaní vysokoškolského vzdelávania a tvorivých činností

VII.a - Aktivita, funkcia VII.b - Názov inštitúcie, grémia VII.c - Časové vymedzenia pôsobenia
Členstvo v organizačnom a programovom výbore medzinárodnej vedeckej konferencie Marketing Identity, FMK UCM 2019 - 2021
Členstvo v zahraničnej profesijnej organizácii ČMS 2019- súčasnosť
Členstvo v zahraničnej profesijnej organizácii POPAI Central Europe 2019- súčasnosť
Členstvo v zahraničnej profesijnej organizácii Klub učitelú marketingu 2019 - súčasnosť
Členstvo v organizačnom tíme Súťaž KEMP x FMK UCM 2020
Členstvo v organizačnom a programovom výbore konferencie QUO VADIS 2020
Členka tímu zodpovedného za implementáciu novej vizuálnej identity UCM UCM 2021 - súčasnosť
Členstvo v organizačnom a programovom výbore medzinárodnej vedeckej konferencie Marketing & Media Identity, FMK UCM 2022 - súčasnosť
Členka komisií pre štátne skúšky FMK UCM 2023 - súčasnosť

VIII. - Prehľad zahraničných mobilít a pôsobenia so zameraním na vzdelávanie a tvorivú činnosť v študijnom odbore

VIII.a - Názov inštitúcie VIII.b - Sídlo inštitúcie VIII.c - Obdobie trvania pôsobenia/pobytu (uviesť dátum odkedy dokedy trval pobyt) VIII.d - Mobilitná schéma, pracovný kontrakt, iné (popísať)
University of Economics in Katowice 1 Maja 50, 40-287 Katowice, Poľsko 1.2.2022 - 28.2.2022 Ceepus

IX. - Iné relevantné skutočnosti

Dátum poslednej aktualizácie
2023-06-09