UCM
Vedecko/umelecko-pedagogická charakteristika osoby
Meno:
Mgr. Pavol Minár, PhD.
Email:
pavol.minar@ucm.sk
Homepage:
http://
Fakulta/Univerzita:
FMK UCM - Fakulta masmediálnej komunikácie UCM
Pracovisko:
KMARK - Katedra marketingovej komunikácie

I. - Základné údaje

I.1 - Priezvisko
Minár
I.2 - Meno
Pavol
I.3 - Tituly
Mgr., PhD.
I.4 - Rok narodenia
1969
I.5 - Názov pracoviska
Univerzita Sv. Cyrila a Metoda v Trnave, Fakulta masmediálnej komunikácie, Katedra marketingovej komunikácie
I.6 - Adresa pracoviska
Námestie Jozefa Herdu 2, 917 01 Trnava
I.7 - Pracovné zaradenie
Odborný asistent
I.8 - E-mailová adresa
pavol.minar@ucm.sk
I.9 - Hyperlink na záznam osoby v Registri zamestnancov vysokých škôl
https://www.portalvs.sk/regzam/detail/31335
I.10 - Názov študijného odboru, v ktorom osoba pôsobí na vysokej škole
Mediálne a komunikačné štúdiá
I.11 - ORCID iD

II. - Vysokoškolské vzdelanie a ďalší kvalifikačný rast

II.1 - Vysokoškolské vzdelanie prvého stupňa
II.2 - Vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa
II.a - Názov vysokej školy alebo inštitúcie
Univerzita Komenského v Bratislave, Filozofická fakulta
II.b - Rok
1994
II.c - Odbor a program
ŠO Estetika ŠP slovenský jazyk a literatúra
II.3 - Vysokoškolské vzdelanie tretieho stupňa
II.a - Názov vysokej školy alebo inštitúcie
Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave
II.b - Rok
2019
II.c - Odbor a program
ŠO mediálne a komunikačné štúdiá ŠP marketingová komunikácia
II.4 - Titul docent
II.5 - Titul profesor
II.6 - Titul DrSc.

III. - Súčasné a predchádzajúce zamestnania

III.a - Zamestnanie-pracovné zaradenie III.b - Inštitúcia III.c - Časové vymedzenie
Market Analyst Market Analyst 1997 - 1998
Strategy Director Publicis Knut 1998 - 2001
Head of Strategy Istropolitana Ogilvy 2001 - 2017
Board Member Zaraguza Prague 2017 - 2018
Founder & CEO Inspirations Minar / Business Inspirations, s.r.o. 2018 - súčasnosť
Vysokoškolský pedagóg / Odborný asistent Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave 2019 - súčasnosť

IV. - Rozvoj pedagogických, odborných, jazykových, digitálnych a iných zručností

IV.a - Popis aktivity, názov kurzu (ak išlo o kurz), iné IV.b - Názov inštitúcie IV.c - Rok
Neuromarketing a jeho využitie vo vede, výskume a výučbe Method Lab, FMK UCM 09/2021
Pokročilé funkcie MS Teams FMK UCM 09/2022

V. - Prehľad aktivít v rámci pedagogického pôsobenia na vysokej škole

V.1 - Prehľad zabezpečovaných profilových študijných predmetov v aktuálnom akademickom roku podľa študijných programov
V.1.a - Názov profilového predmetu V.1.b - Študijný program V.1.c - Stupeň V.1.d - Študijný odbor
Budovanie značky I. Marketingová komunikácia 2. stupeň Mediálne a komunikačné štúdiá
Budovanie značky II. Marketingová komunikácia 2. stupeň Mediálne a komunikačné štúdiá
V.2 - Prehľad o zodpovednosti za uskutočňovanie, rozvoj a zabezpečenie kvality študijného programu alebo jeho časti na vysokej škole v aktuálnom akademickom roku
V.3 - Prehľad o zodpovednosti za rozvoj a kvalitu odboru habilitačného konania a inauguračného konania v aktuálnom akademickom roku
V.4 - Prehľad vedených záverečných prác
V.4.1 - Počet aktuálne vedených prác
V.4.a - Bakalárske (prvý stupeň)
1
V.4.b - Diplomové (druhý stupeň)
2
V.4.c - Dizertačné (tretí stupeň)
V.4.2 - Počet obhájených prác
V.4.a - Bakalárske (prvý stupeň)
27
V.4.b - Diplomové (druhý stupeň)
6
V.4.c - Dizertačné (tretí stupeň)
V.5 - Prehľad zabezpečovaných ostatných študijných predmetov podľa študijných programov v aktuálnom akademickom roku
V.5.a - Názov predmetu V.5.b - Študijný program V.5.c - Stupeň V.5.d - Študijný odbor
Dejiny reklamy I. Marketingová komunikácia 1. stupeň Mediálne a komunikačné štúdiá
Dejiny reklamy II. Marketingová komunikácia 1. stupeň Mediálne a komunikačné štúdiá

VI. - Prehľad výsledkov tvorivej činnosti

VI.1 - Prehľad výstupov tvorivej činnosti a ohlasov na výstupy tvorivej činnosti
VI.1.1 - Počet výstupov tvorivej činnosti
VI.1.a - Celkovo
9
VI.1.b - Za posledných šesť rokov
9
VI.1.2 - Počet výstupov tvorivej činnosti registrovaných v databázach Web of Science alebo Scopus
VI.1.a - Celkovo
4
VI.1.b - Za posledných šesť rokov
4
VI.1.3 - Počet ohlasov na výstupy tvorivej činnosti
VI.1.a - Celkovo
5
VI.1.b - Za posledných šesť rokov
5
VI.1.4 - Počet ohlasov registrovaných v databázach Web of Science alebo Scopus na výstupy tvorivej činnosti
VI.1.a - Celkovo
4
VI.1.b - Za posledných šesť rokov
4
VI.1.5 - Počet pozvaných prednášok na medzinárodnej a národnej úrovni
VI.1.a - Celkovo
7
VI.1.b - Za posledných šesť rokov
7
VI.2 - Najvýznamnejšie výstupy tvorivej činnosti

ADN Vedecké práce v domácich časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo SCOPUSGoodvertising as a paradigmatic change in contemporary advertising and corporate strategy / Pavol Minár, 2016. In: Communication Today. - ISSN 1338-130X, Vol. 7, no. 2 (2016), pp. 5-17.

ADM Vedecké práce v zahraničných časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo SCOPUSAbundance vs. deficit in contemporary advertising / Pavol Minár, 2016. In: European Journal of Science and Theology. - ISSN 1841-0464, Vol. 12, no. 5 (2016), pp. 237-248.

AFD Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciáchWhere did brands make mistakes? The biggest failures of well-known brands in 2017 and 2018 / Pavol Minár, 2018. - Príspevok je indexovaný v databáze Web of Science Core Collection. In: Megatrends and Media : Reality and Media Bubbles : Conference Proceedings from the International Scientific Conference / editors: Martin Solík, Rudolf Rybanský. - 1. vyd. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2018. - ISBN 978-80-8105-952-0. - ISSN 2453-6474, S. 464-488.

AFD Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciáchThe era of segmented marketing and polyphonic brand identity: The Tatra Banka rytmus finance academy campaign. A case study / Pavol Minár, 2015. - Príspevok je indexovaný v databáze Web of Science. In: Marketing Identity : Digital Life - part I. : Conference Proceedings from International Scientific Conference 10th - 11th November 2015, Congress Hall of the Slovak Academy of Science Smolenice, Slovak Republic / editors: Ľudmila Čábyová, Dana Petranová. - 1. vyd. - Trnava : Faculty of Mass Media Communication, University of Ss. Cyril and Methodius in Trnava, 2015. - ISBN 978-80-8105-779-3. - ISSN 1339-5726, S. 208-228.

AFD Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciáchIncumbent vs. newcomer different strategies for the current disruptive changes / Pavol Minár, 2017. In: Marketing Identity : Online rules - part II. : Conference Proceedings from International Scientific Conference 7th-8th November 2017 Congress Hall of the Slovak Academy of Science Smolenice, Slovak Republic / editors: Dana Petranová, Ľudmila Čábyová, Zuzana Bezáková. - 1. vyd. - Trnava : Faculty of Mass Media Communication, University of Ss. Cyril and Methodius in Trnava, 2017. - ISBN 978-80-8105-918-6. - ISSN 1339-5726, S. 358-373.

VI.3 - Najvýznamnejšie výstupy tvorivej činnosti za ostatných šesť rokov

AFD Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciáchWhere did brands make mistakes? The biggest failures of well-known brands in 2017 and 2018 / Pavol Minár, 2018. - Príspevok je indexovaný v databáze Web of Science Core Collection. In: Megatrends and Media : Reality and Media Bubbles : Conference Proceedings from the International Scientific Conference / editors: Martin Solík, Rudolf Rybanský. - 1. vyd. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2018. - ISBN 978-80-8105-952-0. - ISSN 2453-6474, S. 464-488.

AFD Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciáchWhere did brands make mistakes? The biggest failures of well-known brands in 2017 and 2018 / Pavol Minár, 2018. - Príspevok je indexovaný v databáze Web of Science Core Collection. In: Megatrends and Media : Reality and Media Bubbles : Conference Proceedings from the International Scientific Conference / editors: Martin Solík, Rudolf Rybanský. - 1. vyd. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2018. - ISBN 978-80-8105-952-0. - ISSN 2453-6474, S. 464-488.

AFD Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciáchIncumbent vs. newcomer different strategies for the current disruptive changes / Pavol Minár, 2017. In: Marketing Identity : Online rules - part II. : Conference Proceedings from International Scientific Conference 7th-8th November 2017 Congress Hall of the Slovak Academy of Science Smolenice, Slovak Republic / editors: Dana Petranová, Ľudmila Čábyová, Zuzana Bezáková. - 1. vyd. - Trnava : Faculty of Mass Media Communication, University of Ss. Cyril and Methodius in Trnava, 2017. - ISBN 978-80-8105-918-6. - ISSN 1339-5726, S. 358-373.

VI.4 - Najvýznamnejšie ohlasy na výstupy tvorivej činnosti

ADN Vedecké práce v domácich časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo SCOPUS

Goodvertising as a paradigmatic change in contemporary advertising and corporate strategy / Pavol Minár, 2016. In: Communication Today. - ISSN 1338-130X, Vol. 7, no. 2 (2016), pp. 5-17.


2018 [2] MENDELOVÁ, Dáša. The birth of American advertising. In: Communication Today. 2018, 9(2), pp. 4-19. ISSN 1338-130X. WoS

ADM Vedecké práce v zahraničných časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo SCOPUS

Abundance vs. deficit in contemporary advertising / Pavol Minár, 2016. In: European Journal of Science and Theology. - ISSN 1841-0464, Vol. 12, no. 5 (2016), pp. 237-248.


2017 [1] KAČÁNIOVÁ, M., VARGOVÁ, V. Electroencephalography as a tool of advertising research in the context of MAC model. In: European Journal of Science and Theology. 2017, vol. 13, no. 6, pp. 145-155. ISSN 1841-0464. Scopus

2017 [1] KAČÁNIOVÁ, M., VARGOVÁ, V. Electroencephalography as a tool of advertising research in the context of MAC model. In: European Journal of Science and Theology. 2017, vol. 13, no. 6, pp. 145-155. ISSN 1841-0464. Scopus


2018 [2] MENDELOVÁ, Dáša. The birth of American advertising. In: Communication Today. 2018, 9(2), pp. 4-19. ISSN 1338-130X. WoS


AFD Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách

Incumbent vs. newcomer different strategies for the current disruptive changes / Pavol Minár, 2017. In: Marketing Identity : Online rules - part II. : Conference Proceedings from International Scientific Conference 7th-8th November 2017 Congress Hall of the Slovak Academy of Science Smolenice, Slovak Republic / editors: Dana Petranová, Ľudmila Čábyová, Zuzana Bezáková. - 1. vyd. - Trnava : Faculty of Mass Media Communication, University of Ss. Cyril and Methodius in Trnava, 2017. - ISBN 978-80-8105-918-6. - ISSN 1339-5726, S. 358-373.


2018 [2] MENDELOVÁ, Dáša. The birth of American advertising. In: Communication Today. 2018, 9(2), pp. 4-19. ISSN 1338-130X. WoS

GII Rôzne publikácie a dokumenty, ktoré nemožno zaradiť do žiadnej z predchádzajúcich kategórií

Je tu doba produktová. Ľudia sú náročnejší a kritickejší k tomu, čo kupujú [elektronický zdroj] / Pavol Minár, 2015. - [2] s. - Online dokument.


2016 [4] KUSÁ, A., GREŠKOVÁ, P., PIATROV, I. Ako vnímajú hodnotu značky spotrebitelia v segmente generácie Y. In: Podniková ekonomika a manažment [online]. 2016, č. 2, s. 73 [2017-04-21]. ISSN 1336-5878. Dostupné na: http://ke.uniza.sk/el-casopis/


2015 [2] GREŠKOVÁ, Petra. The impact of digital technologies on consumer behaviour of generation Y - "retro" trend. In: Marketing Identity: Digital Life - part II. Trnava: FMK UCM, 2015, s. 73, 79. ISBN 978-80-8105-780-9. WoS


VI.5 - Účasť na riešení (vedení) najvýznamnejších vedeckých projektov alebo umeleckých projektov za posledných šesť rokov

VII. - Prehľad aktivít v organizovaní vysokoškolského vzdelávania a tvorivých činností

VII.a - Aktivita, funkcia VII.b - Názov inštitúcie, grémia VII.c - Časové vymedzenia pôsobenia
Lektor a vedenie kurzu: Ako budovať značku? Digitálna univerzita 2019 - 2021
Lektor a vedenie vzdelávacieho kurzu pre marketérov: Marketing Gym Inspiration Minar 2020 - súčasnosť
Lektor a vedenie kurzu: Dejiny reklamy Creative Academy Bratislava, Praha 2017 - 2018
Člen poroty Sexistický kix 2018 - 2019
Člen poroty EFFIE Slovakia 2020
Členstvo v zahraničnej profesijnej organizácii ČMS 2019 - súčasnosť
Členstvo v zahraničnej profesijnej organizácii Klub učitelů marketingu 2019 - súčasnosť
Členstvo v zahraničnej profesijnej organizácii POPAI Central Europe 2020 - súčasnosť
Členstvo v komisii pre štátne skúšky FMK UCM v Trnave 2019 - súčasnosť

VIII. - Prehľad zahraničných mobilít a pôsobenia so zameraním na vzdelávanie a tvorivú činnosť v študijnom odbore

VIII.a - Názov inštitúcie VIII.b - Sídlo inštitúcie VIII.c - Obdobie trvania pôsobenia/pobytu (uviesť dátum odkedy dokedy trval pobyt) VIII.d - Mobilitná schéma, pracovný kontrakt, iné (popísať)
Zemědělská univerzita, Katedra marketingu Praha, Česká republika Letný semester 2019 Erasmus+

IX. - Iné relevantné skutočnosti

Dátum poslednej aktualizácie
2023-01-22