Meno:
|
Mgr. Pavol Minár, PhD. | |
Email:
|
pavol.minar@ucm.sk | |
Homepage:
|
http:// | |
Fakulta/Univerzita:
|
FMK UCM
-
Fakulta masmediálnej komunikácie UCM
|
|
Pracovisko:
|
KMARK
-
Katedra marketingovej komunikácie
|
III.a - Zamestnanie-pracovné zaradenie | III.b - Inštitúcia | III.c - Časové vymedzenie |
---|---|---|
Market Analyst | Market Analyst | 1997 - 1998 |
Strategy Director | Publicis Knut | 1998 - 2001 |
Head of Strategy | Istropolitana Ogilvy | 2001 - 2017 |
Board Member | Zaraguza Prague | 2017 - 2018 |
Founder & CEO | Inspirations Minar / Business Inspirations, s.r.o. | 2018 - súčasnosť |
Vysokoškolský pedagóg / Odborný asistent | Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave | 2019 - súčasnosť |
IV.a - Popis aktivity, názov kurzu (ak išlo o kurz), iné | IV.b - Názov inštitúcie | IV.c - Rok |
---|---|---|
Neuromarketing a jeho využitie vo vede, výskume a výučbe | Method Lab, FMK UCM | 09/2021 |
Pokročilé funkcie MS Teams | FMK UCM | 09/2022 |
V.1.a - Názov profilového predmetu | V.1.b - Študijný program | V.1.c - Stupeň | V.1.d - Študijný odbor |
---|---|---|---|
Budovanie značky I. | Marketingová komunikácia | 2. stupeň | Mediálne a komunikačné štúdiá |
Budovanie značky II. | Marketingová komunikácia | 2. stupeň | Mediálne a komunikačné štúdiá |
V.5.a - Názov predmetu | V.5.b - Študijný program | V.5.c - Stupeň | V.5.d - Študijný odbor |
---|---|---|---|
Dejiny reklamy I. | Marketingová komunikácia | 1. stupeň | Mediálne a komunikačné štúdiá |
Dejiny reklamy II. | Marketingová komunikácia | 1. stupeň | Mediálne a komunikačné štúdiá |
ADN Vedecké práce v domácich časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo SCOPUSGoodvertising as a paradigmatic change in contemporary advertising and corporate strategy / Pavol Minár, 2016. In: Communication Today. - ISSN 1338-130X, Vol. 7, no. 2 (2016), pp. 5-17.
ADM Vedecké práce v zahraničných časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo SCOPUSAbundance vs. deficit in contemporary advertising / Pavol Minár, 2016. In: European Journal of Science and Theology. - ISSN 1841-0464, Vol. 12, no. 5 (2016), pp. 237-248.
AFD Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciáchWhere did brands make mistakes? The biggest failures of well-known brands in 2017 and 2018 / Pavol Minár, 2018. - Príspevok je indexovaný v databáze Web of Science Core Collection. In: Megatrends and Media : Reality and Media Bubbles : Conference Proceedings from the International Scientific Conference / editors: Martin Solík, Rudolf Rybanský. - 1. vyd. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2018. - ISBN 978-80-8105-952-0. - ISSN 2453-6474, S. 464-488.
AFD Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciáchThe era of segmented marketing and polyphonic brand identity: The Tatra Banka rytmus finance academy campaign. A case study / Pavol Minár, 2015. - Príspevok je indexovaný v databáze Web of Science. In: Marketing Identity : Digital Life - part I. : Conference Proceedings from International Scientific Conference 10th - 11th November 2015, Congress Hall of the Slovak Academy of Science Smolenice, Slovak Republic / editors: Ľudmila Čábyová, Dana Petranová. - 1. vyd. - Trnava : Faculty of Mass Media Communication, University of Ss. Cyril and Methodius in Trnava, 2015. - ISBN 978-80-8105-779-3. - ISSN 1339-5726, S. 208-228.
AFD Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciáchIncumbent vs. newcomer different strategies for the current disruptive changes / Pavol Minár, 2017. In: Marketing Identity : Online rules - part II. : Conference Proceedings from International Scientific Conference 7th-8th November 2017 Congress Hall of the Slovak Academy of Science Smolenice, Slovak Republic / editors: Dana Petranová, Ľudmila Čábyová, Zuzana Bezáková. - 1. vyd. - Trnava : Faculty of Mass Media Communication, University of Ss. Cyril and Methodius in Trnava, 2017. - ISBN 978-80-8105-918-6. - ISSN 1339-5726, S. 358-373.
AFD Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciáchWhere did brands make mistakes? The biggest failures of well-known brands in 2017 and 2018 / Pavol Minár, 2018. - Príspevok je indexovaný v databáze Web of Science Core Collection. In: Megatrends and Media : Reality and Media Bubbles : Conference Proceedings from the International Scientific Conference / editors: Martin Solík, Rudolf Rybanský. - 1. vyd. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2018. - ISBN 978-80-8105-952-0. - ISSN 2453-6474, S. 464-488.
AFD Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciáchWhere did brands make mistakes? The biggest failures of well-known brands in 2017 and 2018 / Pavol Minár, 2018. - Príspevok je indexovaný v databáze Web of Science Core Collection. In: Megatrends and Media : Reality and Media Bubbles : Conference Proceedings from the International Scientific Conference / editors: Martin Solík, Rudolf Rybanský. - 1. vyd. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2018. - ISBN 978-80-8105-952-0. - ISSN 2453-6474, S. 464-488.
AFD Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciáchIncumbent vs. newcomer different strategies for the current disruptive changes / Pavol Minár, 2017. In: Marketing Identity : Online rules - part II. : Conference Proceedings from International Scientific Conference 7th-8th November 2017 Congress Hall of the Slovak Academy of Science Smolenice, Slovak Republic / editors: Dana Petranová, Ľudmila Čábyová, Zuzana Bezáková. - 1. vyd. - Trnava : Faculty of Mass Media Communication, University of Ss. Cyril and Methodius in Trnava, 2017. - ISBN 978-80-8105-918-6. - ISSN 1339-5726, S. 358-373.
ADN Vedecké práce v domácich časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo SCOPUS
Goodvertising as a paradigmatic change in contemporary advertising and corporate strategy / Pavol Minár, 2016. In: Communication Today. - ISSN 1338-130X, Vol. 7, no. 2 (2016), pp. 5-17.
2018 [2] MENDELOVÁ, Dáša. The birth of American advertising. In: Communication Today. 2018, 9(2), pp. 4-19. ISSN 1338-130X. WoS
ADM Vedecké práce v zahraničných časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo SCOPUS
Abundance vs. deficit in contemporary advertising / Pavol Minár, 2016. In: European Journal of Science and Theology. - ISSN 1841-0464, Vol. 12, no. 5 (2016), pp. 237-248.
2017 [1] KAČÁNIOVÁ, M., VARGOVÁ, V. Electroencephalography as a tool of advertising research in the context of MAC model. In: European Journal of Science and Theology. 2017, vol. 13, no. 6, pp. 145-155. ISSN 1841-0464. Scopus
2017 [1] KAČÁNIOVÁ, M., VARGOVÁ, V. Electroencephalography as a tool of advertising research in the context of MAC model. In: European Journal of Science and Theology. 2017, vol. 13, no. 6, pp. 145-155. ISSN 1841-0464. Scopus
2018 [2] MENDELOVÁ, Dáša. The birth of American advertising. In: Communication Today. 2018, 9(2), pp. 4-19. ISSN 1338-130X. WoS
AFD Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
Incumbent vs. newcomer different strategies for the current disruptive changes / Pavol Minár, 2017. In: Marketing Identity : Online rules - part II. : Conference Proceedings from International Scientific Conference 7th-8th November 2017 Congress Hall of the Slovak Academy of Science Smolenice, Slovak Republic / editors: Dana Petranová, Ľudmila Čábyová, Zuzana Bezáková. - 1. vyd. - Trnava : Faculty of Mass Media Communication, University of Ss. Cyril and Methodius in Trnava, 2017. - ISBN 978-80-8105-918-6. - ISSN 1339-5726, S. 358-373.
2018 [2] MENDELOVÁ, Dáša. The birth of American advertising. In: Communication Today. 2018, 9(2), pp. 4-19. ISSN 1338-130X. WoS
GII Rôzne publikácie a dokumenty, ktoré nemožno zaradiť do žiadnej z predchádzajúcich kategórií
Je tu doba produktová. Ľudia sú náročnejší a kritickejší k tomu, čo kupujú [elektronický zdroj] / Pavol Minár, 2015. - [2] s. - Online dokument.
2016 [4] KUSÁ, A., GREŠKOVÁ, P., PIATROV, I. Ako vnímajú hodnotu značky spotrebitelia v segmente generácie Y. In: Podniková ekonomika a manažment [online]. 2016, č. 2, s. 73 [2017-04-21]. ISSN 1336-5878. Dostupné na: http://ke.uniza.sk/el-casopis/
2015 [2] GREŠKOVÁ, Petra. The impact of digital technologies on consumer behaviour of generation Y - "retro" trend. In: Marketing Identity: Digital Life - part II. Trnava: FMK UCM, 2015, s. 73, 79. ISBN 978-80-8105-780-9. WoS
VII.a - Aktivita, funkcia | VII.b - Názov inštitúcie, grémia | VII.c - Časové vymedzenia pôsobenia |
---|---|---|
Lektor a vedenie kurzu: Ako budovať značku? | Digitálna univerzita | 2019 - 2021 |
Lektor a vedenie vzdelávacieho kurzu pre marketérov: Marketing Gym | Inspiration Minar | 2020 - súčasnosť |
Lektor a vedenie kurzu: Dejiny reklamy | Creative Academy Bratislava, Praha | 2017 - 2018 |
Člen poroty | Sexistický kix | 2018 - 2019 |
Člen poroty | EFFIE Slovakia | 2020 |
Členstvo v zahraničnej profesijnej organizácii | ČMS | 2019 - súčasnosť |
Členstvo v zahraničnej profesijnej organizácii | Klub učitelů marketingu | 2019 - súčasnosť |
Členstvo v zahraničnej profesijnej organizácii | POPAI Central Europe | 2020 - súčasnosť |
Členstvo v komisii pre štátne skúšky | FMK UCM v Trnave | 2019 - súčasnosť |
VIII.a - Názov inštitúcie | VIII.b - Sídlo inštitúcie | VIII.c - Obdobie trvania pôsobenia/pobytu (uviesť dátum odkedy dokedy trval pobyt) | VIII.d - Mobilitná schéma, pracovný kontrakt, iné (popísať) |
---|---|---|---|
Zemědělská univerzita, Katedra marketingu | Praha, Česká republika | Letný semester 2019 | Erasmus+ |