Meno:
|
Mgr. Peter Krajčovič, PhD. | |
Email:
|
peter.krajcovic@ucm.sk | |
Homepage:
|
http:// | |
Fakulta/Univerzita:
|
FMK UCM
-
Fakulta masmediálnej komunikácie UCM
|
|
Pracovisko:
|
KMARK
-
Katedra marketingovej komunikácie
|
III.a - Zamestnanie-pracovné zaradenie | III.b - Inštitúcia | III.c - Časové vymedzenie |
---|---|---|
funkčné miesto docent | Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave | 2021 - súčasnosť |
odborný asistent | Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave | 2016 - 2021 |
IV.a - Popis aktivity, názov kurzu (ak išlo o kurz), iné | IV.b - Názov inštitúcie | IV.c - Rok |
---|---|---|
WordPress - tvorba web stranok | JASPIS | 2012 |
Legislatíva pre novinárov | PRINCIPIUM | 2013 |
Kurz "New Generation of Founders" | Grow with Google Slovensko | 2020 |
G Suite: Online výučba cez Google Meet | Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave | 2020 |
Neuromarketing a jeho využitie vo vede, výskume a výučbe | Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave | 2021 |
Vzdelávací program FUTUR:ED: Kvantitatívne metódy: rôzne techniky štatistického spracovania dát a ich interpretácia | Žilinská univerzita v Žiline, Civitta a Scheidt & Bachmann | 2021 |
Digital Rulezz 2021 | PS: Digital, MarketerBiz | 2021 |
Prvky interaktivity v online výučbe: nástroje Kahoot, Mentimeter, Google Jamboard | Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave | 2021 |
Course - How to write and structure your academic article for publication - MODULE 1: Know when are you ready to write | Charlesworth Author Services | 2021 |
Course - How to write and structure your academic article for publication - MODULE 2: Select an appropriate journal | Charlesworth Author Services | 2021 |
Course - How to write and structure your academic article for publication - MODULE 3: Understand the structure of an academic paper | Charlesworth Author Services | 2021 |
Course - How to write and structure your academic article for publication - MODULE 4: Prepare to write your academic paper | Charlesworth Author Services | 2021 |
Course - Research and Publication Ethics: MODULE 1: Conducting Ethical Research | Charlesworth Author Services | 2021 |
Course - Research and Publication Ethics: MODULE 2: Understanding Ethical Publishing | Charlesworth Author Services | 2021 |
Course - Research and Publication Ethics: MODULE 3: Avoiding Plagiarism | Charlesworth Author Services | 2021 |
Course - How to write and structure your academic article for publication - MODULE 5: Conduct a Literature Review | Charlesworth Author Services | 2021 |
Course - Research and Publication Ethics: MODULE 4: Authorship and Contributions | Charlesworth Author Services | 2021 |
Course - How to write and structure your academic article for publication - MODULE 6: Choose great titles and write strong abstracts | Charlesworth Author Services | 2021 |
Course - Research and Publication Ethics: MODULE 5: Conflicts of Intersts and Intellectual Property | Charlesworth Author Services | 2021 |
Course - How to write and structure your academic article for publication - MODULE 7: Write a strong theoretical framework section | Charlesworth Author Services | 2021 |
Course - How to write and structure your academic article for publication - MODULE 8: Write a strong method section | Charlesworth Author Services | 2021 |
Course - How to write and structure your academic article for publication - MODULE 9: Write a strong results and discussion section | Charlesworth Author Services | 2021 |
Course - How to write and structure your academic article for publication - MODULE 10: Enhance your paper with visuals | Charlesworth Author Services | 2021 |
Course - How to write and structure your academic article for publication - MODULE 11: Know when your article is ready for submission | Charlesworth Author Services | 2021 |
Course - How to write and structure your academic article for publication - MODULE 12: Understand the peer rieview process | Charlesworth Author Services | 2021 |
Course - How to write and structure your academic article for publication - MODULE 13: Navigate the revise and resubmit process | Charlesworth Author Services | 2021 |
Course - How to write and structure your academic article for publication - MODULE 14: Increase your chances for publication | Charlesworth Author Services | 2021 |
Course - How to write and structure your academic article for publication - MODULE 15: Increase visibility and track your impact | Charlesworth Author Services | 2021 |
Design Thinking Kick off workshop | FMK UCM x Studio Kiuub | 2022 |
Inovácie v oblasti digitálneho vzdelávania mládeže | Európsky Dialóg, Civic Association | 2022 |
Pokročilé funkcie MS Teams | Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave | 2022 |
Rozvoj profesijných kompetencií vysokoškolského učiteľa | UCM | 2022 |
Rozvoj profesijných kompetencií vysokoškolského učiteľa | UCM | 2023 |
EDMO Training on the InVID-WeVerify verification toolbox | The European Digital Media Observatory (EDMO) | 2023 |
EDMO Training on “An introduction to DISARM Framework on disinformation tactics, techniques and procedures” | The European Digital Media Observatory (EDMO) | 2023 |
Inclusive Media Literacy: Engaging the Elderly Across the Visegrad Region | Transitions | 2024 |
EDMO Training on The Information Laundromat | European Digital Media Observatory (EDMO) | 2024 |
Critical Social Marketing Symposium | European Social Marketing Association | 2024 |
Google AI Essentials | 2024 |
V.1.a - Názov profilového predmetu | V.1.b - Študijný program | V.1.c - Stupeň | V.1.d - Študijný odbor |
---|---|---|---|
Mediálny marketing | Media relations | 1. stupeň | Mediálne a komunikačné štúdiá |
Vzťahy s médiami I, II | Media relations | 1. stupeň | Mediálne a komunikačné štúdiá |
Digitálne médiá | Aplikované mediálne štúdiá | 1. stupeň | Mediálne a komunikačné štúdiá |
Nové trendy vo výskume médií a informácií | Aplikované mediálne štúdiá | 2. stupeň | Mediálne a komunikačné štúdiá |
Digitálny marketing I., II. | Marketingová komunikácia | 1. stupeň | Mediálne a komunikačné štúdiá |
Online marketing I., II., | Marketingová komunikácia | 2. stupeň | Mediálne a komunikačné štúdiá |
Ekonomika pozornosti publika | Aplikované mediálne štúdiá | 2. stupeň | Mediálne a komunikačné štúdiá |
Stratégie ekonomiky pozornosti digitálnych médií | Mediálne a informačné kompetencie | 3. stupeň | Mediálne a komunikačné štúdiá |
V.2.a - Názov študijného programu | V.2.b - Stupeň | V.2.c - Študijný odbor |
---|---|---|
Aplikované mediálne štúdiá | 1. stupeň | Mediálne a komunikačné štúdiá |
Aplikované mediálne štúdiá | 2. stupeň | Mediálne a komunikačné štúdiá |
Mediálne a informačné kompetencie | 3. stupeň | Mediálne a komunikačné štúdiá |
V.5.a - Názov predmetu | V.5.b - Študijný program | V.5.c - Stupeň | V.5.d - Študijný odbor |
---|---|---|---|
Systém a organizácia práce v mediálnej agentúre | Marketingová komunikácia | 1. stupeň | Mediálne a komunikačné štúdiá |
Kabinetné praktikum PR I., II., III., IV. | Marketingová komunikácia, Masmediálna komunikácia | 1. stupeň | Mediálne a komunikačné štúdiá |
Ateliér PR I., II., III., IV. | Marketingová komunikácia, Masmediálna komunikácia | 2. stupeň | Mediálne a komunikačné štúdiá |
Mediálny marketing | Marketingová komunikácia | 1. stupeň | Mediálne a komunikačné štúdiá |
Psychologické a etické aspekty reklamy | Marketingová komunikácia | 1. stupeň | Mediálne a komunikačné štúdiá |
V1 (AAA)
Čábyová, Ľ., & Krajčovič, P. (2020). The role of SoLoMo marketing and media in the communication of eco-innovations (1st ed.). Budapešť: Wolters Kluwer. 176 p. ISBN 978-963-295-952-8 (online).
V3 (ADM)
Čábyová, Ľ., Krajčovič, P., Švecová, M., Radošinská, J., Brník, A., & Mináriková, J. (2024). Legal and Ethical Regulation in Slovakia and Its Relation to Deliberative Communication. Media and Communication, 12, pp. 1-19. https://doi.org/10.17645/mac.7257
V2 (ABB)
Panasenko, N. I., & al. (2020). COVID-19 as a media-cum-language event: Cognitive, communicative, and cross-cultural aspects. Lege Artis: Language yesterday, today, tomorrow, 5(2), pp. 122-210. ISSN 2453-8035.
V3 (ADN)
Krajčovič, P. (2015). Strategies in media planning. Communication Today, 6(2), pp. 21-30. ISSN 1338-130X.
V3 (ADN)
Krajčovič, P. (2019). Use of media to raise awareness of eco-innovations. Communication Today, 10(2), pp. 120-131. ISSN 1338-130X.
AAA (V1) ČÁBYOVÁ, Ľ. - KRAJČOVIČ, P.: The role of SoLoMo marketing and media in the communication of eco-innovations. Budapešť : Wolters Kluwer, 2020. 176 s. ISBN 978-963-295-952-8 .
ABB (V2) PANASENKO, N. I. et al.: COVID-19 as a media-cum-language event: cognitive, communicative, and cross-cultural aspects. In Lege Artis: Language yesterday, today, tomorrow, vol. 5, no. 2, 2020, pp. 122-210. ISSN 2453-8035.
ADN (V3) PANASENKO, N. I. - KRAJČOVIČ, P. - STASHKO, H.: Hard news revisited: A case study of various approaches to an incident at a primary school as reflected in the media. In Communication Today, vol. 12, no. 1, 2021, pp. 112-128. ISSN 1338-130X.
ADN (V3) ČÁBYOVÁ, Ľ. - KRAJČOVIČ, P. - PAVELEKOVÁ, J.: Digital Literacy and Readership of E-Books in Slovakia. In International Journal of Media and Information Literacy, vol 5, no. 1, 2020, pp. 3-14. ISSN 2500-106X.
ADN (V3) KRAJČOVIČ, P.: Use of media to raise awareness of eco-innovations. In Communication Today, vol. 10, no. 2, 2019, pp. 120-131. ISSN 1338-130X.
2021 [02] PITOŇÁKOVÁ, S.: Úvod so štúdia mediálnych produktov. Žilina: EDIS, 2021. ISBN 978-80-554-1834-6. s. 13, 143.
2021 [2] JANKELOVÁ, N., et al. Vodcovské zručnosti v komunálnej politike. In: Politické vedy. 2021, 24(1), s. 181-201. WoS
2021 [2] SPÁLOVÁ, L., MIKULÁŠ, P., PÚCHOVSKÁ, O. Attitudes towards different influencer categories - exploration of Generation Z. In: Communication Today. 2021, 12(1), s. 44-59. WoS, Scopus
2021 [2] LUKÁČ, M., et al. The interaction between the marketing communications audit and visitors in Museum facilities. In: Communication today. 2021, 12(1), s. 80-95. WoS
2024 [01] LAUK, E., BERGLEZ, P. Can Media Enhance Deliberative Democracy? Exploring Media Monitoring Capabilities in 14 EU - Countries. In: Media and Communication. 2024, 12, art. no. 7888. ISSN 2183-2439. Scopus
Ohlasy:
2020 [1] KUSÁ, A., ZAUŠKOVÁ, A., ČÁBYOVÁ, Ľ. Effect of marketing communication on consumer preferences and purchasing decisions. In: Ad Alta. 2020, 10(1), pp. 150-155. WoS
2019 [3] ANTAL, Z., GYULAVÁRI, T. Factors affecting the implementation and performance of public service communication. In: Curentul Juridic. 2019, 22(1), s. 57-71.
2019 [1] GAŽICOVÁ, Alexandra. Themes in the main newscast of commercial and public media in Slovakia with regard to religious reflection. In: ESRARC 2019. Torino: Kermes, 2019, s. 278. ISBN 978-88-32029-11-6. WoS
2019 [3] PANDIYAN PILLAI, A. Nuances of Media Planning in New media Age. In: Application of gaming in New Media Marketing. IGI Global, 2019, pp. 151-170. ISBN 9781522560647.
2018 [3] STELLA TONYE, W. Cyber Forensic and Data Collection Challenges in Nigeria. In: Global Journal of Computer Science and Technology: G Interdisciplinary. 2018, 18(3). ISSN 0975-4350.
2021 [02] ONIŠČENKO, N.A. Rozvitok eptonimičnich oznak u nimeckovnich (na materiali tematičnoi COVID-19). In: Visnik CHNU imeni V.N. Karazina. Serija: Inozemna filologija. 2021, 93, s. 22-30.
2021 [3] MARINA, O.S.. Muľtimodaľne konstrujuvannja Covid-19 v anglomovnomu medijnomu i poetičnomu diskursach. In: Odeski dialogi kuľtur: tvorčisť, ljudina, mova & Ritorika medijnogo diskursu. Odesa: Odeska nacionaľna muzična akademija imeni A.V. Neždanovoi, 2021, s. 78-79.
2021 [2] HROTEKOVÁ, M., LANČARIČ, P., BOJO, P. 1920 vs 2020 English neologisms: A case study of contrastive semantics. In: Lege artis. 2021, 6(2), pp. 33-68. ISSN 2453-8035. WoS
2022 (01) SYNO, V., et al. Distance Learning of a Foreign Language: a Comparative Analysis of Modern Platforms and Online Services. In REVISTA ROMANEASCA PENTRU EDUCATIE MULTIDIMENSIONALA, roč. 14, č. 2 (2022), s. 461-478. ISSN 2066-7329, ISSN (online) 2067-9270.
2022 (01) BONDARENKO, I. - NIKOLAIENKO, V. LIKE A BAD DREAM: NAVIGATING NARRATIVE SPACES OF PANDEMIC-THEMED DREAM REPORTS. In LEGE ARTIS-LANGUAGE YESTERDAY TODAY TOMORROW, roč. 7, č. 1 (2022), s. 2-32. ISSN 2453-8035.
2021 [2] KUBOVICS, M., ZAUŠKOVÁ, A., ŠČEPKOVÁ, S. Perception of data from the ecological activities of companies using innovative communication tools. In: Communication Today. 2021, 12(2), s. 84-99. WoS
2021 [2] MOROZOVA, O., PANKEVYCH, O. REGAINING CONTROL OVER NATURE OR LEARNING TO LIVE IN HARMONY WITH IT: MEDIA FRAMING OF ENVIRONMENTAL ISSUES AMIDST THE CORONAVIRUS PANDEMIC. In: Communication Today. 2021, roč. 12, č. 2, s. 168-178. WoS
2021 [2] SPÁLOVÁ, L., MIKULÁŠ, P., PÚCHOVSKÁ, O. Attitudes towards different influencer categories - exploration of Generation Z. In: Communication Today. 2021, 12(1), s. 44-59. WoS, Scopus
2020 [2] ČÁBYOVÁ, Ľ., et al. Visual Identity of Universities: Logo as a visual symbol of university. In: Ejmap. 2020, 8(1), s. 96-105. ISSN 1339-4940. WoS
Horizont 2020
Critical Exploration of Media Related Risks and Opportunities Horizont for Deliberative Communication: Development Scenarios of the European Media Landscape MEDIADELCOM
Doba riešenia: 2021 – 2024
CEF-TC-2020-2
Central European Digital Media Observatory (CEDMO)
Doba riešenia: 2021 – 2024
VEGA 1/0458/21
Manažment konceptu "spodnej vlny" zo strany podnikateľských subjektov pri propagácii environmentálne vhodných produktov v čase technologickej interferencie.
Doba riešenia: 2021 – 2023
Operačný program Integrovaná infraštruktúra
Riešenie spoločenských ohrození v dôsledku pandémie ochorenia COVID-19
Doba riešenia: 2020 – 2023
VEGA 1/0708/18
Aspekty využívanie koncepcie SoLoMo marketingu na zvýšenie povedomia o ekoinováciách
Doba riešenia: 2018 – 2020
APVV-22-0469
Cestovná mapa digitálnej platformy zabezpečujúcej AI (Artificial Intelligence) automatizáciu rozhodovacích procesov v oblasti komunikačnej stratégie
Doba riešenia projektu: 2023 - 2027
VEGA 1/0304/2
Vplyv a hodnota digitalizácie inovácií marketingovej komunikácie produktov pre generácie ekologických používateľov
Doba riešenia projektu: 2024 - 2026
VII.a - Aktivita, funkcia | VII.b - Názov inštitúcie, grémia | VII.c - Časové vymedzenia pôsobenia |
---|---|---|
Člen asociácie | Slovenský syndikát novinárov | 2011 - 2016 |
Člen | Klub učitelů marketingu | 2019 - súčasnosť |
Členstvo v komisiách na štátne skúšky | Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave | 2019 - súčasnosť |
Člen organizačného výboru medzinárodnej konferencie | Medzinárodná vedecká konferencia Megatrends and Media | 2019 - 2021 |
Člen organizačného výboru medzinárodnej konferencie | Medzinárodná vedecká konferencia Marketing Identity | 2019 - 2021 |
Člen redakcie vedeckého časopisu | Vedecký časopis Communication Today (indexovaný vo Web of Science a Scopus) | 2020 - súčasnosť |
Člen asociácie | Česká marketingová společnosť | 2020 - súčasnosť |
Člen asociácie | POPAI Central Europe | 2021 - súčasnosť |
Člen Rady pre študijný program vzťahy s médiami na Fakulte masmediálnej komunikácie UCM v Trnave | Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave | 2021 - súčasnosť |
Člen asociácie | European Social Marketing Association | 2022 |
Člen organizačného výboru medzinárodnej konferencie | Marketing & Media Identity | 2022 |
Pozvaná prednáška | Belgorod State University, Ulitsa Pobedy, 85, Belgorod, Belgorod Oblast, Rusko, 308015 | 16.3.2021 |
Pozvaná prednáška | Chita Transbaikal University, Ulitsa Aleksandro-Zavodskaya, д. 30, Chita, Zabaykalsky Krai, Rusko, 672039 | 22. 2. 2021 |
Pozvaná prednáška | University of Malaya, Faculty of Arts & Social Sciences, 50603 Kuala Lumpur | 22. 4. 2021 |
Člen Odborovej komisie pre doktorandské štúdium FMK UCM v Trnave | Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave | 2023 - 2027 |
VIII.a - Názov inštitúcie | VIII.b - Sídlo inštitúcie | VIII.c - Obdobie trvania pôsobenia/pobytu (uviesť dátum odkedy dokedy trval pobyt) | VIII.d - Mobilitná schéma, pracovný kontrakt, iné (popísať) |
---|---|---|---|
Univerzita Tomáše Bati | Nám. T. G. Masaryka 5555, 760 01 Zlín, Česká republika | 1. 4. - 30. 4. 2016 | CEEPUS |
Czestochowa University of Technology, Faculty of Management/Department of Production Engineering and Safety | Dąbrowskiego 69, 42-201 Częstochowa, Poľsko | 21. 5. - 28. 5. 2021 | Erasmus+ |
Business and Technology University, Georgia | 82 Ilia Chavchavadze Avenue, Tbilisi, Gruzínsko | 30. 11. 2021 | International Teaching Week 2021 |
Vysoká škola finanční a správní | Estonská 500, 101 00 Praha, Česká republika | 25. - 29. 4. 2022 | ERASMUS+ |
Vedenie Kabinetu PR, ktorý zabezpečuje komunikáciu s médiami, vydávanie tlačových správ, návrh a tvorbu PR stratégií pre fakultné podujatia, budovanie dobrých vzťahov s verejnosťou a médiami a vytváranie pozitívneho imidžu fakulty prostredníctvom pozitívnej publicity.
Medzi výsledky práce Kabinetu PR patrí:
V období od 1. 1. 2019 do 31. 12. 2019 bolo odoslaných 30 tlačových správ. Celkový počet mediálnych výstupov za toto obdobie predstavuje 192 príspevkov. Mediálny dopad týchto príspevkov predstavuje celkovo 132,65 GRP. Celková hodnota mediálnych aktivít dosiahla 83 230 eur.
V období od 1. 1. 2020 do 31. 12. 2020 bolo odoslaných 23 tlačových správ. Celkový počet mediálnych výstupov za toto obdobie predstavuje 462 príspevkov. Mediálny dopad týchto príspevkov predstavuje celkovo 725,21 GRP. Celková hodnota mediálnych aktivít dosiahla 1 096 980 eur.
Za obdobie 1. 1. 2021 do 31. 12. 2021 bolo odoslaných 18 tlačových správ (vrátane tlačových materiálov). Celkový počet mediálnych výstupov za toto obdobie predstavuje 333 príspevkov. Mediálny dopad týchto príspevkov predstavuje celkovo 495,25 GRP. Celková hodnota mediálnych aktivít dosiahla 434 140 eur.
Celkový počet mediálnych výstupov za obdobie 1. 1. – 31. 12. 2022 predstavuje 325 príspevkov. Mediálny dopad týchto príspevkov predstavuje celkovo 454,45 GRP. Celková hodnota mediálnych aktivít dosiahla 720 800,22 eur.
Celkový počet mediálnych výstupov za obdobie 1. 1. – 31. 12. 2023 predstavuje 312 článkov. Mediálny dopad týchto príspevkov predstavuje celkovo 573,77 GRP.Celková hodnota mediálnych výstupov dosiahla 1 003 709,172 eur.