UCM
Vedecko/umelecko-pedagogická charakteristika osoby
Meno:
PhDr. Peter Murár, PhD.
Email:
peter.murar@ucm.sk
Homepage:
http://
Fakulta/Univerzita:
FMK UCM - Fakulta masmediálnej komunikácie UCM
Pracovisko:
KMARK - Katedra marketingovej komunikácie

I. - Základné údaje

I.1 - Priezvisko
Murár
I.2 - Meno
Peter
I.3 - Tituly
PhDr., PhD.
I.4 - Rok narodenia
1978
I.5 - Názov pracoviska
Fakulta masmediálnej komunikácie
I.6 - Adresa pracoviska
Námestie Jozefa Herdu 2, 914 42 Horné Srnie
I.7 - Pracovné zaradenie
docent
I.8 - E-mailová adresa
peter.murar@ucm.sk
I.9 - Hyperlink na záznam osoby v Registri zamestnancov vysokých škôl
https://www.portalvs.sk/regzam/detail/14297
I.10 - Názov študijného odboru, v ktorom osoba pôsobí na vysokej škole
mediálne a komunikačné štúdiá
I.11 - ORCID iD
https://orcid.org/my-orcid?orcid=0000-0002-9496-4374

II. - Vysokoškolské vzdelanie a ďalší kvalifikačný rast

II.1 - Vysokoškolské vzdelanie prvého stupňa
II.a - Názov vysokej školy alebo inštitúcie
Univerzita sv. Cyrila a Metoda
II.c - Odbor a program
masmediálne štúdiá
II.2 - Vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa
II.a - Názov vysokej školy alebo inštitúcie
Univerzita sv. Cyrila a Metoda
II.b - Rok
2002
II.c - Odbor a program
masmediálne štúdiá
II.3 - Vysokoškolské vzdelanie tretieho stupňa
II.a - Názov vysokej školy alebo inštitúcie
Univerzita sv. Cyrila a Metoda
II.b - Rok
2013
II.c - Odbor a program
masmediálne štúdiá
II.4 - Titul docent
II.5 - Titul profesor
II.6 - Titul DrSc.

III. - Súčasné a predchádzajúce zamestnania

III.a - Zamestnanie-pracovné zaradenie III.b - Inštitúcia III.c - Časové vymedzenie
prodekan Univerzita sv. Cyrila a Metoda 2002 - dodnes
správca sociálnych médií Websupport 2010-2012
Manažér online projektov Slovenský skauting 9.2005-1.2010
UX dizajnér freelancer 2013-2019

IV. - Rozvoj pedagogických, odborných, jazykových, digitálnych a iných zručností

IV.a - Popis aktivity, názov kurzu (ak išlo o kurz), iné IV.b - Názov inštitúcie IV.c - Rok
Project Based Learning, 4 fázy projektovej výučby: Analýza, Koncepcia, Verifikácia, Argumentácia Talentway, Bratislava 2019
Design Thinking Tools, Metódy: Who? What? How? Why?, Persona, Brainstorming, Brainwriting, Letter to Grandma, Prototyping Talentway, Brartislava 2019
Creative Skills for Innovation: Design Thinking Grow with Google Slovensko 2020
Online kurz: Google Workspace Seduo 2020
Neuromarketing a jeho využitie vo vede, výskume a výučbe Method Lab 2021
Školenie k prístupnosti webových sídel pre vývojárov Ministerstvo investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie SR 2021
Microsoft PowerApps Virtual IT Academy 2021
Design Thinking Kick off workshop FMK UCM x Studio Kiuub 2022
Pokročilé funkcie MS Teams FMK UCM 2022
Marketing Rulezz 2022 PS: Digital, MarketerBiz 2022
Certifikát ECDL 4.0 Univerzita sv. Cyrila a Metoda 2008
Kurs online copywritingu a paní pro web H1, Praha 2012
Design Thinking Tools a Partneri z praxe Talentway, Brartislava 2/2019
Design Thinking Tools, Metódy: Who? What? How? Why? Brainstorming, Ishikava, Describe Your Idea Talentway, Brartislava 6/2019
G Suite: Online výučba cez Google Meet FMK UCM 3/2020
Školenie Power Apps - Moja prvá appka UcimeSaOnline.sk 1/2022
Design Thinking Workshopy: Segmentárcia, Mapovanie zák. cesty, Kvalitatívny výskum, Interpretácia dát, Ideácia Adam Brocka (ex Cube Studio) 9-12/2022
Hovor ako TED – kurz prezentačných zručností Talentway, Brartislava 2023

V. - Prehľad aktivít v rámci pedagogického pôsobenia na vysokej škole

V.1 - Prehľad zabezpečovaných profilových študijných predmetov v aktuálnom akademickom roku podľa študijných programov
V.1.a - Názov profilového predmetu V.1.b - Študijný program V.1.c - Stupeň V.1.d - Študijný odbor
Online marketing I. Marketingová komunikácia 2. stupeň Mediálne a komunikačné štúdiá
Online marketing II. Marketingová komunikácia 2. stupeň Mediálne a komunikačné štúdiá
V.2 - Prehľad o zodpovednosti za uskutočňovanie, rozvoj a zabezpečenie kvality študijného programu alebo jeho časti na vysokej škole v aktuálnom akademickom roku
V.3 - Prehľad o zodpovednosti za rozvoj a kvalitu odboru habilitačného konania a inauguračného konania v aktuálnom akademickom roku
V.4 - Prehľad vedených záverečných prác
V.4.1 - Počet aktuálne vedených prác
V.4.a - Bakalárske (prvý stupeň)
5
V.4.b - Diplomové (druhý stupeň)
6
V.4.c - Dizertačné (tretí stupeň)
0
V.4.2 - Počet obhájených prác
V.4.a - Bakalárske (prvý stupeň)
71
V.4.b - Diplomové (druhý stupeň)
89
V.4.c - Dizertačné (tretí stupeň)
0
V.5 - Prehľad zabezpečovaných ostatných študijných predmetov podľa študijných programov v aktuálnom akademickom roku
V.5.a - Názov predmetu V.5.b - Študijný program V.5.c - Stupeň V.5.d - Študijný odbor
Základy UX Marketingová komunikácia 2. stupeň Mediálne a komunikačné štúdiá

VI. - Prehľad výsledkov tvorivej činnosti

VI.1 - Prehľad výstupov tvorivej činnosti a ohlasov na výstupy tvorivej činnosti
VI.1.1 - Počet výstupov tvorivej činnosti
VI.1.a - Celkovo
53
VI.1.b - Za posledných šesť rokov
15
VI.1.2 - Počet výstupov tvorivej činnosti registrovaných v databázach Web of Science alebo Scopus
VI.1.a - Celkovo
9
VI.1.b - Za posledných šesť rokov
3
VI.1.3 - Počet ohlasov na výstupy tvorivej činnosti
VI.1.a - Celkovo
65
VI.1.b - Za posledných šesť rokov
11
VI.1.4 - Počet ohlasov registrovaných v databázach Web of Science alebo Scopus na výstupy tvorivej činnosti
VI.1.a - Celkovo
7
VI.1.b - Za posledných šesť rokov
2
VI.1.5 - Počet pozvaných prednášok na medzinárodnej a národnej úrovni
VI.1.a - Celkovo
1
VI.1.b - Za posledných šesť rokov
0
VI.2 - Najvýznamnejšie výstupy tvorivej činnosti

Murár, P. (2015). Edmodo as a Gamification Platform: Review and Plans. In R. Munkvold & L. Kolas (Eds.), Proceedings of The 9th European Conference on Games Based Learning ECGBL 2015 (str. 800-803). Reading: Academic Conferences and Publishing International. ISBN 978-1-910810-58-3. ISSN 2049-0933.

Murár, P., Kubovics, M. (2023). Using AI to Create Content Designed for Marketing Communications. In F. Moreira & S. Jayantilal (Eds.), Proceedings of the 18th European Conference on Innovation and Entrepreneurship (pp. 660-668). Reading: Academic Conferences International Limited. https://doi.org/10.34190/ecie.18.1.1638

Murár, P. (2021). Methods of planning, researching and evaluating websites. Wolters Kluwer Hungary. ISBN 978-963-295-978-8.

Murár, P., & Kubovics, M. (2022). Activation of the Groundswell in the Segment of Bicycle Manufacturers. In I. Lupa-Wójcik, M. Czyzewska (Eds.), Proceedings of the 9th European Conference on Social Media: A Virtual Conference hosted by Pedagogical University of Krakow Poland 12-13 May 2022 (pp. 146-155). Academic Conferences International Limited. ISBN 978-1-914587-30-6. ISSN 2055-7213.

Murár, P., & Piatrov, I. (2022). Digitálny marketing. Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave. ISBN 978-80-572-0295-0.

VI.3 - Najvýznamnejšie výstupy tvorivej činnosti za ostatných šesť rokov

Murár, P., & Kubovics, M. (2022). Activation of the Groundswell in the Segment of Bicycle Manufacturers. In I. Lupa-Wójcik, M. Czyzewska (Eds.), Proceedings of the 9th European Conference on Social Media: A Virtual Conference hosted by Pedagogical University of Krakow Poland 12-13 May 2022 (pp. 146-155). Academic Conferences International Limited. ISBN 978-1-914587-30-6. ISSN 2055-7213.

Murár, P., & Piatrov, I. (2022). Digitálny marketing. Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave. ISBN 978-80-572-0295-0.

Murár, P., Kubovics, M. (2023). Using AI to Create Content Designed for Marketing Communications. In F. Moreira & S. Jayantilal (Eds.), Proceedings of the 18th European Conference on Innovation and Entrepreneurship (pp. 660-668). Reading: Academic Conferences International Limited. https://doi.org/10.34190/ecie.18.1.1638

Murár, P. (2018). Slovak Catholic media on Facebook: Are they following recent trends?. In S. Magál, D. Mendelová, D. Petranová, N. Apostolescu (Eds.), ESRARC 2018: 10th European Symposium on Religious Art, Restoration & Conservation: Proceedings book (pp. 207-210). Kermes. ISBN 978-88-942064-8-7.

Murár, P. (2021). Methods of planning, researching and evaluating websites. Wolters Kluwer Hungary. ISBN 978-963-295-978-8.

VI.4 - Najvýznamnejšie ohlasy na výstupy tvorivej činnosti

Mihálik, J., Garaj, M., & Bardovič, J. (2022). Social Media and Political Communication of Youth Political Organisations in Slovakia, Czechia and European Level: A Cross-Case Analysis. Social Sciences Basel, 11(2), Article 69. ISSN 2076-0760. WoS.


Citovaný zdroj:

Murár, P. (2011). Komunálne voľby 2010 v prostredí sociálnych médií, 2(1), 95-111. ISSN 1338-130X.

Petránová, D., & Rybanský, R. (2017). Key Changes in Higher Education. In International Conference on Advanced Education and Management Science AEMS 2017 (s. 24). Lancaster: DEStech. ISBN 978-1-60595-438-7.


Citovaný zdroj:

Murár, P. (2015). University Courses as Goods: How to Optimize Portal Information Architecture Using Faceted Search. Communication Today, 6(1), 25-36. ISSN 1338-130X.

Klubal, L., Kostolányová, K., & Gybas, V. (2018). Gamification in LMS Courses. ICTE Journal, 7(2), 46-50.


Citovaný zdroj:

Murár, P. (2015). Edmodo as a Gamification Platform: Review and Plans. In R. Munkvold & L. Kolas (Eds.), Proceedings of The 9th European Conference on Games Based Learning ECGBL 2015 (str. 800-803). Reading: Academic Conferences and Publishing International. ISBN 978-1-910810-58-3. ISSN 2049-0933.

Kyška, R. (2014). K vybraným aspektom metodológie prieskumu sociálnych médií z pohľadu politických vied. Communication Today, 5(2), 73-78.


Citovaný zdroj:

Murár, P. (2013). Sociálne médiá ako platforma zapájania komunity do tvorby mediálneho obsahu. In D. Petranová, J. Matúš, & Ľ. Čábyová (Eds.), Zväčšenina: médiá ako komodita - Megatrendy a médiá 2013 (str. 196-205). Trnava: Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave. ISBN 978-80-8105-479-2.


Sanchez Perez, M. D. M., & Galera Masegosa, A. (2020). Gamification as a Teaching Resource for English-Medium Instruction and Multilingual Education at University. In Recent Tools for Computer- and Mobile-Assisted Foreign Language Learning (str. 248-265). Hershey: IGI Global. ISBN 9781799810995.


Citovaný zdroj:

Murár, P. (2015). Edmodo as a Gamification Platform: Review and Plans. In R. Munkvold & L. Kolas (Eds.), Proceedings of The 9th European Conference on Games Based Learning ECGBL 2015 (str. 800-803). Reading: Academic Conferences and Publishing International. ISBN 978-1-910810-58-3. ISSN 2049-0933.

VI.5 - Účasť na riešení (vedení) najvýznamnejších vedeckých projektov alebo umeleckých projektov za posledných šesť rokov

ERASMUS+ KA 220: vedúci medzinárodného projektu Design Thinking as a method of soft skills and digital skills development in higher education to increase employability (2023 - 2025)


VEGA 1/0458/21 - spoluriešiteľ vedeckého projektu Manažment konceptu "spodnej vlny" zo strany podnikateľských subjektov pri propagácii environmentálne vhodných produktov v čase technologickej interferencie. Vedúci projektu: PhDr. Adam Madleňák, PhD., MBA (2021 - 2023)

VEGA č. 1/0708/18 - spoluriešiteľ vedeckého projektu Aspekty využívania koncepcie SoLoMo marketingu na zvýšenie povedomia o ekoinováciách (2018) vedúca projektu: prof. Ing. Anna Zaušková, PhD. (2018 - 2020)

VII. - Prehľad aktivít v organizovaní vysokoškolského vzdelávania a tvorivých činností

VII.a - Aktivita, funkcia VII.b - Názov inštitúcie, grémia VII.c - Časové vymedzenia pôsobenia
Členstvo v organizačnom a programovom výbore konferencie Marketing Identity, FMK UCM 2020 - súčasnosť
Členstvo v zahraničnej profesijnej organizácii Česká marketingová společnost 2019 - 2020
Členstvo v zahraničnej profesijnej organizácii Klub učitelů marketingu 2020 - súčasnosť
Členstvo v zahraničnej profesijnej organizácii POPAI Central Europe 2020 - súčasnosť
Členstvo v komisii pre štátne skúšky FMK UCM 2020 - súčasnosť
Organizátor marketingových hackathonov a digital challenge FMK UCM 2019 - súčasnosť
Koordinátor spolupráce s reklamnou agentúrou Wiktor Leo Burnett FMK UCM x Wiktor Leo Burnett 2017 - 2021
Člen Rady pre študijný program marketingová komunikácia FMK UCM 2021 - súčasnosť
Členstvo v komisii pre štátne skúšky FMK UCM 2020 - súčasnosť
Člen a zahraničnej profesijnej organizácii European Social Marketing Association 2022 - súčasnosť

VIII. - Prehľad zahraničných mobilít a pôsobenia so zameraním na vzdelávanie a tvorivú činnosť v študijnom odbore

VIII.a - Názov inštitúcie VIII.b - Sídlo inštitúcie VIII.c - Obdobie trvania pôsobenia/pobytu (uviesť dátum odkedy dokedy trval pobyt) VIII.d - Mobilitná schéma, pracovný kontrakt, iné (popísať)
Maria Curie-Sklodowska University, Faculty of Political Science Plac Marii Curie-Skłodowskiej 5 20-031 Lublin, Poland 28. 4.-1.5.2015 Erasmus+
University of Lucian Blaga Bulevardul Victoriei 8-10, Sibiu 550024, Rumunsko 8. – 12. 5. 2017 Erasmus+
Alanya University Cikcilli District, Saraybeleni Street No:7, Alanya, Turkey 8. – 12. 5. 2023 Erasmus+

IX. - Iné relevantné skutočnosti

IX.a - Ak je to podstatné, uvádzajú sa iné aktivity súvisiace s vysokoškolským vzdelávaním alebo s tvorivou činnosťou

Cena rektora UCM 2020

Cena dekanky FMK UCM, Granátové jablko 2016

Dátum poslednej aktualizácie
2023-03-25