Meno:
|
PhDr. Peter Murár, PhD. | |
Email:
|
peter.murar@ucm.sk | |
Homepage:
|
http:// | |
Fakulta/Univerzita:
|
FMK UCM
-
Fakulta masmediálnej komunikácie UCM
|
|
Pracovisko:
|
KMARK
-
Katedra marketingovej komunikácie
|
III.a - Zamestnanie-pracovné zaradenie | III.b - Inštitúcia | III.c - Časové vymedzenie |
---|---|---|
prodekan | Univerzita sv. Cyrila a Metoda | 2002 - dodnes |
správca sociálnych médií | Websupport | 2010-2012 |
Manažér online projektov | Slovenský skauting | 9.2005-1.2010 |
UX dizajnér | freelancer | 2013-2019 |
IV.a - Popis aktivity, názov kurzu (ak išlo o kurz), iné | IV.b - Názov inštitúcie | IV.c - Rok |
---|---|---|
Project Based Learning, 4 fázy projektovej výučby: Analýza, Koncepcia, Verifikácia, Argumentácia | Talentway, Bratislava | 2019 |
Design Thinking Tools, Metódy: Who? What? How? Why?, Persona, Brainstorming, Brainwriting, Letter to Grandma, Prototyping | Talentway, Brartislava | 2019 |
Creative Skills for Innovation: Design Thinking | Grow with Google Slovensko | 2020 |
Online kurz: Google Workspace | Seduo | 2020 |
Neuromarketing a jeho využitie vo vede, výskume a výučbe | Method Lab | 2021 |
Školenie k prístupnosti webových sídel pre vývojárov | Ministerstvo investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie SR | 2021 |
Microsoft PowerApps | Virtual IT Academy | 2021 |
Design Thinking Kick off workshop | FMK UCM x Studio Kiuub | 2022 |
Pokročilé funkcie MS Teams | FMK UCM | 2022 |
Marketing Rulezz 2022 | PS: Digital, MarketerBiz | 2022 |
Certifikát ECDL 4.0 | Univerzita sv. Cyrila a Metoda | 2008 |
Kurs online copywritingu a paní pro web | H1, Praha | 2012 |
Design Thinking Tools a Partneri z praxe | Talentway, Brartislava | 2/2019 |
Design Thinking Tools, Metódy: Who? What? How? Why? Brainstorming, Ishikava, Describe Your Idea | Talentway, Brartislava | 6/2019 |
G Suite: Online výučba cez Google Meet | FMK UCM | 3/2020 |
Školenie Power Apps - Moja prvá appka | UcimeSaOnline.sk | 1/2022 |
Design Thinking Workshopy: Segmentárcia, Mapovanie zák. cesty, Kvalitatívny výskum, Interpretácia dát, Ideácia | Adam Brocka (ex Cube Studio) | 9-12/2022 |
Hovor ako TED – kurz prezentačných zručností | Talentway, Brartislava | 2023 |
V.1.a - Názov profilového predmetu | V.1.b - Študijný program | V.1.c - Stupeň | V.1.d - Študijný odbor |
---|---|---|---|
Online marketing I. | Marketingová komunikácia | 2. stupeň | Mediálne a komunikačné štúdiá |
Online marketing II. | Marketingová komunikácia | 2. stupeň | Mediálne a komunikačné štúdiá |
V.5.a - Názov predmetu | V.5.b - Študijný program | V.5.c - Stupeň | V.5.d - Študijný odbor |
---|---|---|---|
Základy UX | Marketingová komunikácia | 2. stupeň | Mediálne a komunikačné štúdiá |
Murár, P. (2015). Edmodo as a Gamification Platform: Review and Plans. In R. Munkvold & L. Kolas (Eds.), Proceedings of The 9th European Conference on Games Based Learning ECGBL 2015 (str. 800-803). Reading: Academic Conferences and Publishing International. ISBN 978-1-910810-58-3. ISSN 2049-0933.
Murár, P., Kubovics, M. (2023). Using AI to Create Content Designed for Marketing Communications. In F. Moreira & S. Jayantilal (Eds.), Proceedings of the 18th European Conference on Innovation and Entrepreneurship (pp. 660-668). Reading: Academic Conferences International Limited. https://doi.org/10.34190/ecie.18.1.1638
Murár, P. (2021). Methods of planning, researching and evaluating websites. Wolters Kluwer Hungary. ISBN 978-963-295-978-8.
Murár, P., & Kubovics, M. (2022). Activation of the Groundswell in the Segment of Bicycle Manufacturers. In I. Lupa-Wójcik, M. Czyzewska (Eds.), Proceedings of the 9th European Conference on Social Media: A Virtual Conference hosted by Pedagogical University of Krakow Poland 12-13 May 2022 (pp. 146-155). Academic Conferences International Limited. ISBN 978-1-914587-30-6. ISSN 2055-7213.
Murár, P., & Piatrov, I. (2022). Digitálny marketing. Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave. ISBN 978-80-572-0295-0.
Murár, P., & Kubovics, M. (2022). Activation of the Groundswell in the Segment of Bicycle Manufacturers. In I. Lupa-Wójcik, M. Czyzewska (Eds.), Proceedings of the 9th European Conference on Social Media: A Virtual Conference hosted by Pedagogical University of Krakow Poland 12-13 May 2022 (pp. 146-155). Academic Conferences International Limited. ISBN 978-1-914587-30-6. ISSN 2055-7213.
Murár, P., & Piatrov, I. (2022). Digitálny marketing. Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave. ISBN 978-80-572-0295-0.
Murár, P., Kubovics, M. (2023). Using AI to Create Content Designed for Marketing Communications. In F. Moreira & S. Jayantilal (Eds.), Proceedings of the 18th European Conference on Innovation and Entrepreneurship (pp. 660-668). Reading: Academic Conferences International Limited. https://doi.org/10.34190/ecie.18.1.1638
Murár, P. (2018). Slovak Catholic media on Facebook: Are they following recent trends?. In S. Magál, D. Mendelová, D. Petranová, N. Apostolescu (Eds.), ESRARC 2018: 10th European Symposium on Religious Art, Restoration & Conservation: Proceedings book (pp. 207-210). Kermes. ISBN 978-88-942064-8-7.
Murár, P. (2021). Methods of planning, researching and evaluating websites. Wolters Kluwer Hungary. ISBN 978-963-295-978-8.
Mihálik, J., Garaj, M., & Bardovič, J. (2022). Social Media and Political Communication of Youth Political Organisations in Slovakia, Czechia and European Level: A Cross-Case Analysis. Social Sciences Basel, 11(2), Article 69. ISSN 2076-0760. WoS.
Citovaný zdroj:
Murár, P. (2011). Komunálne voľby 2010 v prostredí sociálnych médií, 2(1), 95-111. ISSN 1338-130X.
Petránová, D., & Rybanský, R. (2017). Key Changes in Higher Education. In International Conference on Advanced Education and Management Science AEMS 2017 (s. 24). Lancaster: DEStech. ISBN 978-1-60595-438-7.
Citovaný zdroj:
Murár, P. (2015). University Courses as Goods: How to Optimize Portal Information Architecture Using Faceted Search. Communication Today, 6(1), 25-36. ISSN 1338-130X.
Klubal, L., Kostolányová, K., & Gybas, V. (2018). Gamification in LMS Courses. ICTE Journal, 7(2), 46-50.
Citovaný zdroj:
Murár, P. (2015). Edmodo as a Gamification Platform: Review and Plans. In R. Munkvold & L. Kolas (Eds.), Proceedings of The 9th European Conference on Games Based Learning ECGBL 2015 (str. 800-803). Reading: Academic Conferences and Publishing International. ISBN 978-1-910810-58-3. ISSN 2049-0933.
Kyška, R. (2014). K vybraným aspektom metodológie prieskumu sociálnych médií z pohľadu politických vied. Communication Today, 5(2), 73-78.
Citovaný zdroj:
Murár, P. (2013). Sociálne médiá ako platforma zapájania komunity do tvorby mediálneho obsahu. In D. Petranová, J. Matúš, & Ľ. Čábyová (Eds.), Zväčšenina: médiá ako komodita - Megatrendy a médiá 2013 (str. 196-205). Trnava: Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave. ISBN 978-80-8105-479-2.
Sanchez Perez, M. D. M., & Galera Masegosa, A. (2020). Gamification as a Teaching Resource for English-Medium Instruction and Multilingual Education at University. In Recent Tools for Computer- and Mobile-Assisted Foreign Language Learning (str. 248-265). Hershey: IGI Global. ISBN 9781799810995.
Citovaný zdroj:
Murár, P. (2015). Edmodo as a Gamification Platform: Review and Plans. In R. Munkvold & L. Kolas (Eds.), Proceedings of The 9th European Conference on Games Based Learning ECGBL 2015 (str. 800-803). Reading: Academic Conferences and Publishing International. ISBN 978-1-910810-58-3. ISSN 2049-0933.
ERASMUS+ KA 220: vedúci medzinárodného projektu Design Thinking as a method of soft skills and digital skills development in higher education to increase employability (2023 - 2025)
VEGA 1/0458/21 - spoluriešiteľ vedeckého projektu Manažment konceptu "spodnej vlny" zo strany podnikateľských subjektov pri propagácii environmentálne vhodných produktov v čase technologickej interferencie. Vedúci projektu: PhDr. Adam Madleňák, PhD., MBA (2021 - 2023)
VEGA č. 1/0708/18 - spoluriešiteľ vedeckého projektu Aspekty využívania koncepcie SoLoMo marketingu na zvýšenie povedomia o ekoinováciách (2018) vedúca projektu: prof. Ing. Anna Zaušková, PhD. (2018 - 2020)
VII.a - Aktivita, funkcia | VII.b - Názov inštitúcie, grémia | VII.c - Časové vymedzenia pôsobenia |
---|---|---|
Členstvo v organizačnom a programovom výbore konferencie | Marketing Identity, FMK UCM | 2020 - súčasnosť |
Členstvo v zahraničnej profesijnej organizácii | Česká marketingová společnost | 2019 - 2020 |
Členstvo v zahraničnej profesijnej organizácii | Klub učitelů marketingu | 2020 - súčasnosť |
Členstvo v zahraničnej profesijnej organizácii | POPAI Central Europe | 2020 - súčasnosť |
Členstvo v komisii pre štátne skúšky | FMK UCM | 2020 - súčasnosť |
Organizátor marketingových hackathonov a digital challenge | FMK UCM | 2019 - súčasnosť |
Koordinátor spolupráce s reklamnou agentúrou Wiktor Leo Burnett | FMK UCM x Wiktor Leo Burnett | 2017 - 2021 |
Člen Rady pre študijný program marketingová komunikácia | FMK UCM | 2021 - súčasnosť |
Členstvo v komisii pre štátne skúšky | FMK UCM | 2020 - súčasnosť |
Člen a zahraničnej profesijnej organizácii | European Social Marketing Association | 2022 - súčasnosť |
VIII.a - Názov inštitúcie | VIII.b - Sídlo inštitúcie | VIII.c - Obdobie trvania pôsobenia/pobytu (uviesť dátum odkedy dokedy trval pobyt) | VIII.d - Mobilitná schéma, pracovný kontrakt, iné (popísať) |
---|---|---|---|
Maria Curie-Sklodowska University, Faculty of Political Science | Plac Marii Curie-Skłodowskiej 5 20-031 Lublin, Poland | 28. 4.-1.5.2015 | Erasmus+ |
University of Lucian Blaga | Bulevardul Victoriei 8-10, Sibiu 550024, Rumunsko | 8. – 12. 5. 2017 | Erasmus+ |
Alanya University | Cikcilli District, Saraybeleni Street No:7, Alanya, Turkey | 8. – 12. 5. 2023 | Erasmus+ |
Cena rektora UCM 2020
Cena dekanky FMK UCM, Granátové jablko 2016