Meno:
|
Mgr. Alexandra Rysuľová, PhD. | |
Email:
|
rysulova1@ucm.sk | |
Homepage:
|
http:// | |
Fakulta/Univerzita:
|
FMK UCM
-
Fakulta masmediálnej komunikácie UCM
|
|
Pracovisko:
|
KDH
-
Katedra digitálnych hier
|
III.a - Zamestnanie-pracovné zaradenie | III.b - Inštitúcia | III.c - Časové vymedzenie |
---|---|---|
Vysokoškolský pedagóg / Odborný asistent | Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave | 9/2021 - súčasnosť |
IV.a - Popis aktivity, názov kurzu (ak išlo o kurz), iné | IV.b - Názov inštitúcie | IV.c - Rok |
---|---|---|
Photoshop | Samouk | od 2015 |
Projekt LoGaSET, vzdelávanie seniorov pri práci so smartfónmi / LoGaSET project, education of seniors at working with smartphones | Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave / Faculty of Mass Media Communication UCM in Trnava | 2018 |
Learn to Coach | Pixel Federation (Martina Gallová) / Leaf (Viera Lasáková) | 2021 |
Certifikát ESOL - C1 Anglický jazyk | Language Cert | 2021 |
Lektorka seniorov v oblasti digitálnych zručností | Učiaca sa Trnava | 2021 |
Interaktívny vzdelávací seminár pre pracovníkov s mládežou a učiteľov zameraný na inovácie v oblasti digitálneho vzdelávania mládeže | Digi Youth | 2022 |
Začíname s fundraisingom | Česká spořitelna, České centrum fundraisingu | 2022 |
V.5.a - Názov predmetu | V.5.b - Študijný program | V.5.c - Stupeň | V.5.d - Študijný odbor |
---|---|---|---|
Mediálna Informatika / Media Informatics | Masmediálna komunikácia / Mass Media Communication | I. | Mediálne a komunikačné štúdiá/Media and Communication Studies |
Prípadové štúdie I. / Case Studies I. | Vzťahy s médiami / Media Relations | I. | Mediálne a komunikačné štúdiá/Media and Communication Studies |
Prípadové štúdie II. / Case Studies II. | Vzťahy s médiami / Media Relations | I. | Mediálne a komunikačné štúdiá/Media and Communication Studies |
Herné siete I. / Gaming Networks I. | Teória digitálnych hier / Theory of Digital Games | II. | Mediálne a komunikačné štúdiá/Media and Communication Studies |
Herné siete II. / Gaming Networks II. | Teória digitálnych hier / Theory of Digital Games | II. | Mediálne a komunikačné štúdiá/Media and Communication Studies |
Výskum médií a počítačových hier | Teória digitálnych hier / Theory of Digital Games | II. | Mediálne a komunikačné štúdiá/Media and Communication Studies |
ADN Vedecké práce v domácich časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo SCOPUS
Image of a PR Manager / Oľga Škvareninová, Alexandra Alföldiová, 2018.
In: Media Literacy and Academic Research. - ISSN 2585-8726, Roč. 1, č. 1 (2018), s. 63-74.
AFD Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
Ecocommunity in the virtual world second life / Anna Zaušková, Alexandra Alföldiová, 2018. - Príspevok je indexovaný v databáze Web of Science Core Collection.
AFC Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
Virtual Reality Games and Environmental Awareness / Michal Kabát, Alexandra Alföldiová, 2019. - Príspevok je indexovaný v databáze Scopus a WoS CC.
In: The Proceedings of the 13th International Conference on Game Based Learning ECGBL 2019 / edited by Lars Elbaek, Gunver Majgaard, Andrea Valente. - Reading : Academic Conferences and Publishing International, 2019. - ISBN 978-1-912764-38-9. - ISSN 2049-0992, s. 363-370.
AFD Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
How the COVID-19 pandemic has affected the virtual economy in second life / Alexandra Alföldiová, Andrej Trnka, 2020. - Príspevok je indexovaný v databáze WoS CC.
AFD Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
Game jams as a source of creativity in promoting eco-innovations / Zdenko Mago, Michal Kabát, Alexandra Alföldiová, 2019. - Príspevok je indexovaný v databáze WoS Core Collection.
ADN Vedecké práce v domácich časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo SCOPUS
Image of a PR Manager / Oľga Škvareninová, Alexandra Alföldiová, 2018.
In: Media Literacy and Academic Research. - ISSN 2585-8726, Roč. 1, č. 1 (2018), s. 63-74.
AFD Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
Ecocommunity in the virtual world second life / Anna Zaušková, Alexandra Alföldiová, 2018. - Príspevok je indexovaný v databáze Web of Science Core Collection.
In: Marketing Identity : Digital Mirrors - part I. : Digital Mirrors - part I. / editors: Ľudmila Čábyová, Rudolf Rybanský, Zuzana Bezáková. - 1. vyd. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2018. - ISBN 978-80-8105-984-1. - ISSN 1339-5726, s. 220-229.
AFC Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
Virtual Reality Games and Environmental Awareness / Michal Kabát, Alexandra Alföldiová, 2019. - Príspevok je indexovaný v databáze Scopus a WoS CC.
In: The Proceedings of the 13th International Conference on Game Based Learning ECGBL 2019 / edited by Lars Elbaek, Gunver Majgaard, Andrea Valente. - Reading : Academic Conferences and Publishing International, 2019. - ISBN 978-1-912764-38-9. - ISSN 2049-0992, s. 363-370.
AFD Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
How the COVID-19 pandemic has affected the virtual economy in second life / Alexandra Alföldiová, Andrej Trnka, 2020. - Príspevok je indexovaný v databáze WoS CC.
AFD Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
Game jams as a source of creativity in promoting eco-innovations / Zdenko Mago, Michal Kabát, Alexandra Alföldiová, 2019. - Príspevok je indexovaný v databáze WoS Core Collection.
AFC Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
Virtual Reality Games and Environmental Awareness / Michal Kabát, Alexandra Alföldiová, 2019. - Príspevok je indexovaný v databáze Scopus a WoS CC.
In: The Proceedings of the 13th International Conference on Game Based Learning ECGBL 2019 / edited by Lars Elbaek, Gunver Majgaard, Andrea Valente. - Reading : Academic Conferences and Publishing International, 2019. - ISBN 978-1-912764-38-9. - ISSN 2049-0992, s. 363-370.
OHLASY:
2019 [4] MAGO, Z., ŠIMONOVIČOVÁ, N. Inovácie v oblasti propagácie zalesňovania a ochrany stromov s využitím SoLoMo herného dizajnu. In: Výskumné štúdie a analýzy súvisiace s uplatnením komunikačných aktivít prezentujúcich environmentálne inovácie prostredníctvom konceptu SoLoMo [CD-ROM]. Trnava: FMK UCM, 2019, s. 133. ISBN 978-80-572-0037-6.
VEGA 1/0708/18: Aspekty využívanie koncepcie SoLoMo marketingu na zvýšenie povedomia o ekoinováciách. Doba riešenia: 2018 – 2020. Vedúca projektu: prof. Ing. Anna Zaušková, PhD. - účasť : riešiteľ projektu
KEGA 023UCM-4/2020: Rozvoj digitálnoherných štúdií a dizajnu. Doba riešenia: 2020 – 2022. Vedúci projektu: Mgr. Zdenko Mago, PhD. - účasť : riešiteľ projektu
Projekt FPPV-23-2020 s názvom Virtuálna Fakulta masmediálnej komunikácie v Second Life. Doba riešenia: 2020. Vedúca projektu: Mgr. Alexandra Alföldiová (Rysuľová)
V4: Increasing Digital Competencies - The Growth of Education in Society. Doba riešenia: 2020 - 2021. Vedúci projektu: Mgr. Peter Krajčovič, PhD. - účasť : riešiteľ projektu
Kreatívne centrum 302031ACX4 - adaptácia priestorov UCM FMK pre účely vytvorenia kreatívneho centra. 2021 - 2023. - Účasť: riešiteľ projektu
VII.a - Aktivita, funkcia | VII.b - Názov inštitúcie, grémia | VII.c - Časové vymedzenia pôsobenia |
---|---|---|
Člen organizačného výboru medzinárodnej konferencie / Member of Organising Committee of International Conference | Medzinárodná vedecká konferencia Megatrends and Media / International scientific conference Megatrends and Media | 2019 - 2021 |
Lektorka | LogaSET - vzdelávanie seniorov v oblasti smartfónov | 2018 |
Organizátorka | Herný festival UniCon | 2020 - súčasnosť |
Organizátorka | Týždeň vedy a techniky | 2020 - súčasnosť |
Členka organizačného výboru konferencie / Member of Organising Committee of International Conference | Vedecká konferencia Quo Vadis Massmedia, Quo Vadis Marketing / Scientific conference Quo Vadis Massmedia, Quo Vadis Marketing | 2019-2020 |
Tajomníčka katedry | Katedra digitálnych hier | 2020 - súčasnosť |
Člen komisie študentskej vedeckej odbornej a umeleckej konferencie | Fakulta masmediálnej komunikácie | 2022 |
VIII.a - Názov inštitúcie | VIII.b - Sídlo inštitúcie | VIII.c - Obdobie trvania pôsobenia/pobytu (uviesť dátum odkedy dokedy trval pobyt) | VIII.d - Mobilitná schéma, pracovný kontrakt, iné (popísať) |
---|---|---|---|
Charles University in Prague | Smetanovo nábř. 6, 110 00 Staré Město - Praha, Česká republika | 2021 - 1 mesiac | Ceepus |
Recenzentka abstraktov pre medzinárodnú vedeckú konferencie Central and Eastern European Game Studies 2023
Recenzentka výstupov pre časopis Acta Ludologica (ISSN 2585-8599)
Aplikačný výstup školenej DP práce Lukáša Grašúra postúpil na svetový Game Jam + v Brazílii a získal ocenenie dekanky.
Stakeholder mesta Trnava v rámci projektu Intensify - Interreg Europe Project
Vzdelávanie pedagógov GAM v programe Photoshop
Vystúpenie na medzinárodnej konferencii ECGBL 2019 v Odense / Dánsko - Virtual Reality Games and Environmental Awareness
Získané ocenenia – Cena dekanky FMK za vynikajúce výsledky v štúdiu na vysokej škole (2016)
V rámci vedeckej činnosti sa Alexandra Rysuľová venuje viacerým témam, primárne inováciám v prostredí digitálnych hier a virtuálnych svetov so zreteľom na vzdelávanie. Ako lektorka bola zapojená do medzinárodného projektu LoGaSET, ktorý vzdelával seniorov v oblasti dotykových telefónov a mobilných aplikácií. Vytvorila virtuálnu verziu Fakulty masmediálnej komunikácie vo virtuálnom prostredí Second Life, ktorú využíva v rámci dištančnej výučby a prezentáciu práce a aktivít študentov.
Momentálne pôsobí ako tajomníčka Katedry digitálnych hier a koordinátorka štúdia pre vybrané skupiny študijného programu teória digitálnych hier. Na FMK bola členkou organizačného výboru konferencií Quo Vadis 2020, Megatrendy a Médiá a podieľala sa na organizovaní a Welcome Day, Týždňa vedy a techniky a festivalu Unicon.