Meno:
|
PhDr. Sabína Gáliková - Tolnaiová, PhD. | |
Email:
|
sabina.galikova.tolnaiova@ucm.sk | |
Homepage:
|
http:// | |
Fakulta/Univerzita:
|
FMK UCM
-
Fakulta masmediálnej komunikácie UCM
|
|
Pracovisko:
|
KMASK
-
Katedra masmediálnej komunikácie
|
III.a - Zamestnanie-pracovné zaradenie | III.b - Inštitúcia | III.c - Časové vymedzenie |
---|---|---|
doktorand, asistent | Filozofická fakulta TU v Trnave | 1997-2002 |
asistent | Filozofická fakulta UKF v Nitre | 2002-2003 |
odborný asistent | FMK UCM v Trnave | 2002-2010 |
odborný asistent | Filozofická fakulta UKF v Nitre | 2010-2015 |
odborný asistent | FMK UCM v Trnave | od 2015 doteraz |
docent | FMK UCM v Trnave | od 2022 |
IV.a - Popis aktivity, názov kurzu (ak išlo o kurz), iné | IV.b - Názov inštitúcie | IV.c - Rok |
---|---|---|
Rigorózne konanie - odbor etika | FF UKF v Nitre | 2012 |
Kurz anglického jazyka | VAGES Nitra | 2015-2018 |
Školenie - "Google"Creative" | FMK UCM | 2020 |
Školenie - "Excel" | FMK UCM | 2020 |
Školenie -"Adobe Acrobat" | FMK UCM | 2020 |
Školenie - "Google" | FMK UCM | 2020 |
Školenie "Design Thinking" | Google Slovakia | 2020 |
Školenie/webinár Projektová výuka a projektové řízení - INTERREG V-A / SK-CZ 14-20 | FF OU v Ostrave | 2022 |
Soft Skills Standard System: framework for soft skills training and evaluation in online environment | ABC-Academic Business Centrum Bratislava | 2022 |
webinár / Profil výskumníka - vedecký vplyv a komunikácia | CVTI | 2023 |
V.1.a - Názov profilového predmetu | V.1.b - Študijný program | V.1.c - Stupeň | V.1.d - Študijný odbor |
---|---|---|---|
etika v mediálnej komunikácii | aplikované mediálne štúdiá | prvý | mediálne a komunikačné štúdiá |
etika médií | masmediálna komunikácia | prvý | mediálne a komunikačné štúdiá |
základy filozofie v kultúrno-mediálnom kontexte | aplikované mediálne štúdiá | prvý | mediálne a komunikačné štúdiá |
teória mediálnej komunikácie | vzťahy s médiami | prvý | mediálne a komunikačné štúdiá |
V.2.a - Názov študijného programu | V.2.b - Stupeň | V.2.c - Študijný odbor |
---|---|---|
vzťahy s médiami | prvý | mediálne a komunikačné štúdiá |
V.5.a - Názov predmetu | V.5.b - Študijný program | V.5.c - Stupeň | V.5.d - Študijný odbor |
---|---|---|---|
diplomový seminár I. | masmediálna komunikácia | druhý | mediálne a komunikačné štúdiá |
diplomový seminár I. | teória digitálnych hier | druhý | mediálne a komunikačné štúdiá |
diplomový seminár II | masmediálna komunikácia | druhý | mediálne a komunikačné štúdiá |
AEC Vedecké práce v zahraničných recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
Cyberspace as a New Existential Dimension of Man / Slavomír Gálik, Sabína Gáliková Tolnaiová, 2020. DOI 10.5772/intechopen.88156.
In: Cyberspace / edited by Evon Abu-Taieh, Abdelkrim El Mouatasim, Issam H. Al Hadid. - 1. vyd. - Londýn : IntechOpen, 2020. - ISBN 978-1-78985-857-0, s. 13-25 [1,16 AH].
ADN Vedecké práce v domácich časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo SCOPUS
Media and truth in the perspective of the practice and life form of the modern "Homo medialis" / Sabína Gáliková Tolnaiová, 2019.
In: Communication Today. - ISSN 1338-130X, Roč. 10, č. 1 (2019), s. 4-19.
Cyberspace as a New Living World and Its Axiological Contexts / Sabína Gáliková Tolnaiová, Slavomír Gálik, 2020. DOI DOI 10.5772/intechopen.91907.
In: Cyberspace / edited by Evon Abu-Taieh, Abdelkrim El Mouatasim, Issam H. Al Hadid. - 1. vyd. - Londýn : IntechOpen, 2020. - ISBN 978-1-78985-857-0, s. 39-51 [1,26 AH].
ADM Vedecké práce v zahraničných časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo SCOPUS
Transformation of education and training system in the context of digital information and communication technology in sociocultural perspective and its axiological and ethical dimension / Sabína Gáliková Tolnaiová, 2020. In: European Journal of Transformation Studies. - ISSN 2298-0997, Roč. 8, č. 2 (2020), s. 89-105.
ADN Vedecké práce v domácich časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo SCOPUS
On Perspectives Of Teacher Training And Understanding Of Their Digital Competencies As Determinants Of Digital Education / Sabína Gáliková Tolnaiová, 2021. In: Media Literacy and Academic Research. - ISSN 2585-8726, Roč. 4, č. 1 (2021), s. 118-133.
AEC Vedecké práce v zahraničných recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
Cyberspace as a New Existential Dimension of Man / Slavomír Gálik, Sabína Gáliková Tolnaiová, 2020. DOI 10.5772/intechopen.88156.
In: Cyberspace / edited by Evon Abu-Taieh, Abdelkrim El Mouatasim, Issam H. Al Hadid. - 1. vyd. - Londýn : IntechOpen, 2020. - ISBN 978-1-78985-857-0, s. 13-25 [1,16 AH].
ADN Vedecké práce v domácich časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo SCOPUS
Media and truth in the perspective of the practice and life form of the modern "Homo medialis" / Sabína Gáliková Tolnaiová, 2019.
In: Communication Today. - ISSN 1338-130X, Roč. 10, č. 1 (2019), s. 4-19.
AEC Vedecké práce v zahraničných recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
Cyberspace as a New Living World and Its Axiological Contexts / Sabína Gáliková Tolnaiová, Slavomír Gálik, 2020. DOI DOI 10.5772/intechopen.91907.
In: Cyberspace / edited by Evon Abu-Taieh, Abdelkrim El Mouatasim, Issam H. Al Hadid. - 1. vyd. - Londýn : IntechOpen, 2020. - ISBN 978-1-78985-857-0, s. 39-51 [1,26 AH].
ADM Vedecké práce v zahraničných časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo SCOPUS
Transformation of education and training system in the context of digital information and communication technology in sociocultural perspective and its axiological and ethical dimension / Sabína Gáliková Tolnaiová, 2020. In: European Journal of Transformation Studies. - ISSN 2298-0997, Roč. 8, č. 2 (2020), s. 89-105.
ADN Vedecké práce v domácich časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo SCOPUS
On Perspectives Of Teacher Training And Understanding Of Their Digital Competencies As Determinants Of Digital Education / Sabína Gáliková Tolnaiová, 2021. In: Media Literacy and Academic Research. - ISSN 2585-8726, Roč. 4, č. 1 (2021), s. 118-133.
AEC Vedecké práce v zahraničných recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
Cyberspace as a New Existential Dimension of Man / Slavomír Gálik, Sabína Gáliková Tolnaiová, 2020. DOI 10.5772/intechopen.88156.
In: Cyberspace / edited by Evon Abu-Taieh, Abdelkrim El Mouatasim, Issam H. Al Hadid. - 1. vyd. - Londýn : IntechOpen, 2020. - ISBN 978-1-78985-857-0, s. 13-25 [1,16 AH].
2024 [02] MURPHY-MORGAN, C.; COOPER, C.E. Parapsychology and Cyberpsychology. In: Australian Journal of Parapsychology. 2024, 24(1), s. 17-37. ISSN 1445-2308.
2024 [02] PRAVDOVÁ, H.; HUDÍKOVÁ, Z.; MACÁK, M. Digitalisation as the Tsunami of a New Civilization: Industries, Digital Games, Players. Praha: Wolters Kluwer, 2024. ISBN 978-80-286-0082-2. s. 248.
2024 [02] STEINGARTNER, W; GALINEC, D. National cybersecurity strategy action plan for cyber resilience: qualitative data and achievements. In: Smart Ethics in the Digital World. Logrono: Universidad de la Rioja, 2024, s. 233-236. ISBN 978-84-09-58160-3.
2024 [01] THANGAVEL, K., et al. Artificial Intelligence for Trusted Autonomous Satellite Operations. In: Progress in Aerospace Sciences. 2024, 144, s. 1-36. Scopus
2023 [01] GULEVATAYA, A.N., PENNER, R.V. Language of Existential Experience of a Person in the Digital Age. In: Galactica Media-Journal of Media Studies - Galaktika Media-Zhurnal Media Issledovanij. 2023, 5(1), pp. 179-195. WoS
2023 [02] FUN, J.W.X. Cyberoperations and sovereignty in international law. In: Singapore Law Journal (Lexicon). 2023, 3,s. 105-129.
2022 [01] ARIZON-PERETZ, R., HADAR, I., LURIA, G. The Importance of Security Is in the Eye of the Beholder: Cultural, Organizational, and Personal Factors Affecting the Implementation of Security by Design. In: IEEE Transactions on Software Engineering. 2022, 48(11), pp. 4433-4446. WoS
2022 [02] WONG, J.T. AI-based Cybersecurity: A solution to the emerging cybercrimes threat. 2022. DOI: 10.13140/RG.2.2.35407.15524.
2022 [02] THANGAVEL, K., et al. Understanding and investigating adversary threats and countermeasures in the context of space cybersecurity. In: IEEE/AIAA 41st Digital Avionics System Conference (DASC). 2022, pp. 1-10.
2022 [02] CIGDEM, U. Dijital Donusum Surecinde Metaverse Olgusunu Jean Baudrillard'in Simulasyon Kurami Cercevesinde Degerlendirmek. In: Alfyon Kocatepe University Journal of Social Sciences. 2022, 24(3), s. 1156-1175.
2022 [01] Task-based Autoethnographic Pedagogical Approach: a phenomenological inquiry into online learning of Critical Food Studies courses / Vijayaraghavan, Arya Parakkate [Autor, 50%] ; Chattaraj, Dishari [Autor, 50%]. – DOI 10.1007/s12564-022-09809-x. – WOS CC In: ASIA PACIFIC EDUCATION REVIEW. – ISSN 1598-1037. – ISSN (online) 1876-407X. – 2022. WoS
2022 [02] HOWARD, T.D., da CRUZ, J.A. Like the Sea, So Cyberspace. In: Journal of Advanced Military Studies. 2022, 13(2), s. 142-152.
2022 [02] POPOVENIUC, Bogdan. Personal and moral identity in the 4th space. In: Filozofia i nauka. 2022, 10, s. 184.
2021 [2] VRABEC, N., ODZIOMKOVA, J. Self-presentation as a Component of Personal Identity in Cyberspace. In: Ejmap. 2021, 9(1), pp. 86-96. WoS
2021 [3] McGREGOR, S.L.T., GIBBS, P. Being in the Hidden Third: Insights into Transdisciplinary Ontology. In: Conducting Transdisciplinary Research. ATLAS Publishing, 2021, s. 189. ISBN 978-0-9998733-2-8.
2021 [1] CHATTARAJ, D., VIJAYARAGHAVAN, A.P. The mobility paradigm in higher education: a phenomenological study on the shift in learning space. In: SMART LEARNING ENVIRONMENTS. 2021, roč. 8, č. 1. WoS
2021 [1] ABU-ULBEH, W., et al. Cyberstalking Victimization Model Using Criminological Theory: A Systematic Literature Review, Taxonomies, Applications, Tools, and Validations. In: Electronics. 2021, 10, 1670. WoS, Scopus
2021 [3] TURP GOLBASI, B. Gelecegin Teknolojilerini Yonetmek icin Gerceklestirilen Teknolojik Yeniliklerin incelenmesi. In: 6th International Management and Social Sciences Conference. Proceeding Book. 2021, s. 76-87. ISBN 978-605-65197-9-6.
2020 [2] FEDOROV, A., MIKHALEVA, G. Current trends in Media and Information Literacy in Research and Scientific Publications of the early 21st century. In: International Journal of Media and Information Literacy. 2020, 5(2), pp. 153-163. ISSN 2500-106X. Scopus
ADN Vedecké práce v domácich časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo SCOPUS
Media and truth in the perspective of the practice and life form of the modern "Homo medialis" / Sabína Gáliková Tolnaiová, 2019.
In: Communication Today. - ISSN 1338-130X, Roč. 10, č. 1 (2019), s. 4-19. WoS, Scopus
2024 [01] Challenges for Teaching Journalism: Self-Perception of Media Competencies in Chilean University Teachers / Díaz, Nairbis Sibrian; González, Paulina Loreto Maureira; Betanzo, Claudia Ximena Reyes; Lazcano-Peña, Daniela; Alfaro, Amaranta; Zúñiga, Vanessa. DOI 10.12804/revistas.urosario.edu.co/disertaciones/a.14248. In: Anuario Electronico de Estudios en Comunicacion Social Disertaciones. ISSN 18569536. – Roč. 18, č. 1 (2024). Scopus
2023 [02] SIBRIAN, N., MAUREIRA, P. Disciriminación de género en la autopercepción de competencias mediáticas. In: INCOM IX Congreso 2023.
2023 [01] SAHA, R., KAYAL, S., RAGHUVANSHI, L. Promotional Tool of Indian Academics Through Social Media nad Its Implication on Users. In: Media Education-Mediaobrazovanie. 2023,2, pp. 317-328. WoS
2023 [01] KOVTUNENKO, I., et al. Contextual Variability of Responsive Utterances in Blog Interaction Compared to Face-to-Face Communication. In: Media Education (Mediaobrazovanie). 2023, 19(1), pp. 51-60. ISSN 1994-4195. WoS
2023 [01] SAHA, R., KAYAL, S., RAGHUVANSHI, L. Promotional Tool of Indian Academics Through Social Media. In: Media Eduaction (Mediaobrazovanie). 2023, 19(2), s. 317-328. ISSN 1994-4160. WoS
2023 [01] JUKIĆ, D. Beyond brand image: a neuromarketing perspective. In: Communication Today. 2023, 14(1). Scopus
2022 Petrova, O,, Belyakova, I. SCHOOL COMMUNITIES ON VKONTAKTE AS PART OF THE MEDIA LEARNING ENVIRONMENT: TEACHERS' MEDIA COMPETENCES In: Media education. Медиаобразование, 2022, 18 (3), p. 471-480
2022 [01] ORBAN, K., PITONAKOVA, S. Cultural Heritage as a Mass Medium. In: Ejmap. 2022, 10(2), pp. 70-78. WoS
2022 [01] KAČINOVÁ, V., SÁDABA CHALEZQUER, Ch. Conceptualization of media competence as an "augmented competence". In: Revista Latina de Communicación Social. 2022, 80, s. 21-38. ISSN 1138-5820. Scopus
2021 [01] SPÁLOVÁ, L., MIKULÁŠ, P., PÚCHOVSKÁ, O. Attitudes towards different influencer categories - exploration of Generation Z. In: Communication Today. 2021, 12(1), s. 44-59. WoS, Scopus
2021 [1] LOZOVITSKAYA, A., et al. Discourse of the Development of Students Media Literacy with Reference to Meta-subject Connections as a Platform for New Didactics: Semantic, Technological, Social Implementation Space. In: Media Education (Mediaobrazovanie). 2021, č. 4, s. 664-674. ISSN 1994-4160. WoS
2021 [1] MIKHALEVA, G. Creating University Students Civic-minded Culture by Analyzing Russian Feature Films. In: MEDIA EDUCATION-MEDIAOBRAZOVANIE. 2021, č. 4, s. 675-683. ISSN 1994-4160. WoS
2021 [2] SÁMELOVÁ, A. The paradigmatic change in the media-mediated communication after the onset of online media technologies. In: Communication Today. 2021, 12(2), s. 21-30. WoS, Scopus
2021 [2] PRAVDOVÁ, H., HUDÍKOVÁ, Z. Correlations of culture, game principles and media productions. In: Communication Today. 2021, 12(2), s. 4-19. WoS, Scopus
2021 [2] GÁLIK, S. [Recenzia] Mathematics and Beauty. In: Ejmap. 2021, 9(2), s. 134-137. ISSN 1339-4940. WoS2021 [2] GRITSAI, L. The Usage of Educational Media Resources for the Development of the Personality of Children in a Family: the Analysis of Parental Opinions. In: Media Eduaction (Mediaobrazovanie). 2021, 17(3), pp. 460-468. ISSN 2729-8132. WoS
2021 [2] PANASENKO, N., KRAJČOVIČ, P., STASHKO, H. Hard news revisited: A case study of various approaches to an incident at a primary school as reflected in the media. In: Communication Today. 2021, 12(1), s. 112-128. WoS, Scopus
2021 [2] TKÁČOVÁ, H., et al. "Media Invasion" Against Islam in the Context of the Slovak Republic. In: Media Literacy and Academic Research. 2021, 4(1), s. 165-177. WoS
2020 [2] PRIHODKO, A., PRAVDOVÁ, H., HUDÍKOVÁ, Z. Evaluation of Brexit phenomenon in Slovak and English media texts. In: Lege artis. 2020, 5(2), pp. 211-262. ISSN 2453-8035. WoS
2020 [3] ČÁBYOVÁ, Ľ., KRAJČOVIČ, P. The role of SoLoMo marketing and media in the communication of eco-innovations. Budapešť: Wolters Kluwer, 2020. ISBN 978-963-295-952-8. s. 164.
AEC Vedecké práce v zahraničných recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
Cyberspace as a New Living World and Its Axiological Contexts / Sabína Gáliková Tolnaiová, Slavomír Gálik, 2020. DOI 10.5772/intechopen.91907.
In: Cyberspace / edited by Evon Abu-Taieh, Abdelkrim El Mouatasim, Issam H. Al Hadid. - 1. vyd. - Londýn : IntechOpen, 2020. - ISBN 978-1-78985-857-0, s. 39-51 [1,26 AH].
2024 [02] CHELYSHEVA, Irina. The Sociocultural Context and the Main Developing Stages of Family Education in Russian Feature Films. In: Media Education (Mediaobrazovanie). 2024, 20(2), s. 195-205. ISSN 1994-4195. WoS
2024 [02] PETROVA, O.; BELYAKOVA, I. Messaging Apps in Teacher-Parent Digital Communication. In: Media Education (Mediaobrazovanie). 2024, 20(2), s. 261-271. ISSN 1994-4195.WoS
2023 [01] Li, Jianmo, Adnan, Hamedi M. Abdullah, Fadli Between Social Media Use and Health Information-seeking Behaviour During COVID-19 Among Chinese Students / Li, Jianmo [Autor] ; Adnan, Hamedi M. [Autor] ; Abdullah, Fadli [Autor]. – DOI 10.13187/me.2023.4.531. – WOS CC In: MEDIA EDUCATION-MEDIAOBRAZOVANIE. – ISSN 1994-4160. – ISSN (online) 1994-4195. – č. 4 (2023), s. 531-538. WoS
2023 [01] Lomteva, Elena, Demidov, Alexey Features of Preparation of Students of the Secondary Vocational Education System in the Direction of Screen Arts / Lomteva, Elena [Autor] ; Demidov, Alexey [Autor]. – DOI 10.13187/me.2023.4.549. – WOS CC In: MEDIA EDUCATION-MEDIAOBRAZOVANIE. – ISSN 1994-4160. – ISSN (online) 1994-4195. – č. 4 (2023), s. 549-560. WoS
2022 [02] SANJAY KUMAR, Kori. Attribution of Online Delinquencies Impacting Mental Health on Indian Teenagers: Cyberspace Acculturation Lag Theory and Mitigation Strategies. In: IJCRT. 2022, 10(10), s. 749-761. ISSN 2320-2882.
2021 [3] FERRATI, A. Politics and Mass Communication: Rethinking the Interplay of Global Media and Democracy in Post Arab-Spring Morocco. In: ESJ Humanities. 2021, 17(36), s. 116-127. ISSN 1857-7881.
2021 [1] ABU-ULBEH, W., et al. Cyberstalking Victimization Model Using Criminological Theory: A Systematic Literature Review, Taxonomies, Applications, Tools, and Validations. In: Electronics. 2021, 10, 1670. WoS, Scopus
2021 [02] Cyberspace and freedom of expression in post-coup Myanmar. s. 46.
2020 [1] MODRZEJEWSKI, A. Truth in the pandemic and post-pandemic reality. Moral and political consideration. In: European Journal of Trnasformation Studies. 2020, 8, suppl. 1, pp. 221-237. WoS
2020 [2] MURYUKINA, E., VOYCHENKO, V. Generalized Theoretical Model of School Media Education of the Period of "Perestroika" (1984-1991) in the Soviet Russia. In: Media Education (Mediaobrazovanie). 2020, 60(3), pp. 498-506. ISSN 1994-4160. WoS
ADM Vedecké práce v zahraničných časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo SCOPUS
Transformation of education and training system in the context of digital information and communication technology in sociocultural perspective and its axiological and ethical dimension / Sabína Gáliková Tolnaiová, 2020. In: European Journal of Transformation Studies. - ISSN 2298-0997, Roč. 8, č. 2 (2020), s. 89-105.
2024 [02] SHARMA, L. et al. Digital Media Literacy Education And Social Development: A Study On The Need Of Digital Media Literacy Education Among The School Students Of Tonk District Of Rajasthan State In India. In: Educational Administration: Theory and Practice. 2024, 30(2), s. 908-920. ISSN 2148-2403.
2022 [01] BYUNDYUGOVA, T.; BABIKOVA, A.; KORNIENKO, E. Development of Educational Motivation of Adults with the Help of Visual Technologies. In: International Journal of Media and Information Literacy. 2022, 7(1), s. 28-37. Scopus
2022 [02] ARISHINA, E.S., et al. Modelo de desarrollo de potential axiologico y su implementacion en el entorno educativo digital de una universidad técnica. In: Revista de Investigaciones Universidad del Quindio. 2022, 34(S3). ISSN 1794-631X.
2022 [02] HAKTANIR, E., et al. A State of the Art Literature Review on Digital Transformation. In: Intelligent Systems in Digital Transformation: Theory and Applications. Cham: Springer, 2022, s. 3-31. ISBN 978-3-031-16598-6.
2021 [1] BYUNDYUGOVA, T., BABIKOVA, A., KORNIENKO, E. Analysis of the Use of Visualization in Teaching Subjects of Different Ages. In: International Journal of Media and Information Literacy. 2021, roč. 6, č. 2, s. 274-282. ISSN 2500-106X. Scopus
2021 [2] CHELYSHEVA, I. The Essence and Character of Student Youth Interethnic Tolerance Development Based on Material of Social Internet Networks. In: Media Education (Mediaobrazovanie). 2021, 17(3), pp. 426-434. ISSN 2729-8132. WoS
ADN Vedecké práce v domácich časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo SCOPUS
On Perspectives Of Teacher Training And Understanding Of Their Digital Competencies As Determinants Of Digital Education / Sabína Gáliková Tolnaiová, 2021. In: Media Literacy and Academic Research. - ISSN 2585-8726, Roč. 4, č. 1 (2021), s. 118-133.
2024 [02] PETROVA, O.; BELYAKOVA, I. Messaging Apps in Teacher-Parent Digital Communication. In: Media Education (Mediaobrazovanie). 2024, 20(2), s. 261-271. ISSN 1994-4195. WoS
2023 [01] BYUNDYUGOVA, T., BABIKOVA, A., KORNIENKO, E. Visualization in the Context of Motivation Development Within the Framework of Corporate Training. In: International Journal of Media and Information Literacy. 2023, 8(1), pp. 4-13. ISSN 2500-106X. Scopus
2023 [01] VRABEC, N., et al. Non-formal education focused on the development of critical thinking and media literacy: the role and activities of key stakeholders in Slovakia. In: Journal of education culture and society [elektronický dokument] . – Vroclav (Poľsko) : Fundacja Pro Scientia Publica. – ISSN 2081-1640. – Roč. 14, č. 1 (2023), s. 493-502. WoS, Scopus
2022 [01] LAIA, A., et al. Training management model to improve the competence of counselling guidance teachers. In: Cypriot Journal of Educational Sciences. 2022, 17(12), pp. 4437-4450. Scopus
2022 [01] Schoolchildren's Family Values Formation in Russian National Cinematograph Works: Media Education Aspect / Chelysheva, Irina [Autor]. – [recenzované]. – DOI 10.13187/me.2022.3.342. – WOS CC In: Media Education (Mediaobrazovanie) [textový dokument (print)] [elektronický dokument] . – Bratislava (Slovensko) : Academic Publishing House Researcher. – ISSN (online) 2729-8132. – ISSN (zrušené) 1994-4195. – ISSN (zrušené) 1994-4160. – Roč. 18, č. 3 (2022), s. 342-348. WoS
2022 [01] MURYUKINA, E., GORBATKOVA, O. Media Educational Technologies in Teaching Schoolchildren and Students in the Age of Digital Transformation. In: MEDIA EDUCATION-MEDIAOBRAZOVANIE. – ISSN 1994-4160. – ISSN (online) 1994-4195. – č. 4 (2022), s. 617-623. WoS
2022 [01] Fichnová, K. Mago, Z. of the Higher Education in Digital Games by Slovak High School Students / Fichnová, Katarína [Autor, 45%] ; Mago, Zdenko [Autor, 35%] ; Lenghart, Patrik [Autor, 20%]. – [recenzované]. – WOS CC In: Media Literacy and Academic Research. – ISSN 2585-8726. – ISSN (online) 2585-9188. – Roč. 5, č. 2 (2022), s. 95-109. WoS
2022 [02] GAINAU, M.B., LABOBAR, K., YOM, A. The Effectiveness of the Discussion Method in Elementary School: A Case in Jayapura District- Indonesia. In: The International Journal of Social Sciences World. 2022, roč. 4, č. 1, s. 181-185. ISSN 2690-5167.
2022 [02] ZAKARIA, B.N.A., et al. Politeness Strategies Employed in Communication with Santri and Ustadz in an Islamic Boarding School in Indonesia. In: Al-Hijr: Journal of Adulearn World. 2022, 1(2), s. 80-88.
2022 [02] SAZONOVA, Y. Inventions in Media Education with the Use of the Innovative Technologies (with the Example of Teaching the discipline "History of Journalism"). In: Media Literacy and Academic Research. 2022, 5(1), s. 192-215. WoS
2021 [1] CHELYSHEVA, I., MIKHALEVA, G. Methodology, Technology and Practice of Organizing Media Education Seminars and Workshops for Teachers on Promoting Interethnic Tolerance in the University Student Community. In: International Journal of Media and Information Literacy. 2021, roč. 6, č. 2, s. 283-298. ISSN 2500-106X. Scopus
2021 [2] SMEYUKHA, V., SHAPOVALOVA, E., ARMASH, V. Media Consumption and Media Literacy of Residents of the Republic of Crimea in the Context of Information Confrontation. In: Media Education (Mediaobrazovanie). 2021, 17(3), pp. 544-552. ISSN 2729-8132. WoS
APVV (bilaterálne) SK-BG-23-0001: Médiá, sociálne hodnoty a dezinformácie v 21. storočí. Doba riešenia: 2024-2026.
HORIZON 2020 - Research and Innovation Framework Programme - „Critical Exploration of Media Related Risks and Opportunities for Deliberative Communication: Development Scenarios of the European Media Landscape“. Účasť/riešiteľ. Doba riešenia: 2021 – 2024.
Dostupné na: https://www.mediadelcom.eu/
UCM projekt: 313011ASN4. Riešenie spoločenských ohrození v dôsledku pandémie ochorenia COVID-19. Účasť/riešiteľ. Doba riešenia: 2020 – 2023.
Dostupné na: https://www.ucm.sk/sk/projekt-covid-19/
VII.a - Aktivita, funkcia | VII.b - Názov inštitúcie, grémia | VII.c - Časové vymedzenia pôsobenia |
---|---|---|
Členka domácej vedeckej spoločnosti | Slovenské filozofické združenie pri SAV (SFZ pri SAV) | 1998- |
Členka Výboru SFZ pri SAV | Slovenské filozofické združenie pri SAV (SFZ pri SAV) | 1998-2000; 2000-2002; 2014-2017; 2017-2020 |
Členka medzinárodnej spoločnosti | Central European Philosophy of Education Society | 2010- |
Členka zahraničnej vedeckej spoločnosti | Polish Communication Association | 2019- |
Členka redakčnej rady domáceho vedeckého časopisu (WoS, Scopus) | Communication Today | 2018- |
Členka - recenzentka zahraničného vedeckého časopisu (WoS) | European Journal of Transformation Studies | 2015- |
Recenzentka domáceho vedeckého časopisu | Acta Ludologica | 2019- |
Posudzovateľka v grantových schémach | KEGA, VEGA | 2014- |
Členka konferenčných výborov (vedeckých, oragnizačných...) | SFZ pri SAV, FMK UCM v Trnave; PeTU v Trnave; PeF UHK v Hradci Králové; | 2014- |
Členka štátnicových komisií pre bc. a mgr. štúdium | FMK UCM (+ na predchádzajúcich pracoviskách) | od 2015 (+2010) |
členka medzinárodnej vedeckej organizácie | ALFAMED | 2024- |
Recenzentka zahraničného vedeckého časopisu | Lumina | 2025- |
VIII.a - Názov inštitúcie | VIII.b - Sídlo inštitúcie | VIII.c - Obdobie trvania pôsobenia/pobytu (uviesť dátum odkedy dokedy trval pobyt) | VIII.d - Mobilitná schéma, pracovný kontrakt, iné (popísať) |
---|---|---|---|
Pedagogická fakulta, UHK | Hradec Králové, ČR | 26. 4. 2021 - 30. 4. 2021 | Erasmus +; Teaching mobility |
Faculty of Journalism, University of St. K. Ohridski | Sofia, Bulharsko | 14. 9. 2022 - 16. 9. 2022 | Erasmus +; Training mobility |
Faculty of Journalism, University of St. K. Ohridski | Sofia, Bulharsko | 13. 9. 2022 - 17. 9. 2022 | pracovné stretnutie k H 2020 / MEDIADELCOM |
Medzinárodné/zahraničné konferencie:
Aktívna účasť na zahraničnej vedeckej konferencii: VII Miedzynarodove Forum Etyczne „Współczesne oblicza zła“ 27-29. 6. 2012, Poľsko, Kraków, Instytut Filozofii i Socjologii, Uniwersytet Pedagogiczny; s príspevkom Antropological Forms of Evil in the Electronic Media;
Aktívna účasť na zahraničnej vedeckej konferencii: VIII Miedzynarodove Forum Etyczne „Wspólczesne oblicza dobra“ 23-25. 06. 2014, Poľsko, Kraków, Instytut Filozofii i Socjologii, Uniwersytet Pedagogiczny; s príspevkom To the Problem about “the Goodness of Communication”;
Aktívna účasť na medzinárodnej vedeckej konferencii ICASSR 2015: 3rd International Conference on Applied Social Science Research: 22-23, May 2015, Beijing, China; s príspevkom On the Question of Erudition in a Modern Knowledge Society.
Aktívna účasť na 4. medzinárodnej multidisciplinárnej konferencii: SGEM 2017, Albena, 24–30, August 2017; s príspevkom New Media and their Humanizing Effect in Ethical Perspective;
Aktívna spoluúčasť na medzinárodnej konferencii: Bulharsko, Sofia 2022: The Jubilee International Scientific Conference of the Faculty of Journalism and Mass Communication of Sofia University "St. Kliment Ohridski”, on 27th – 28th October, 2022;.
Spoluúčasť na svetovej (medzinárodnej) konferencii: Canada, Toronto 2023: ICA (International Communication Association) Conference, the 73rd Annual Conference, 25-29 May;
Aktívna účasť na medzinárodnej konferencii: Ukrajina, Ľvov 2023: International Scientific and Practical Conference "Problems of Journalism Education and Practice: Ukrainian and International Experience. 27 - 28 September 2023;
Aktívna účasť na medzinárodnej konferencii: Bulharsko, Sofia 2024: The Jubilee International Scientific Conference of the Faculty of Journalism and Mass Communication of Sofia University "St. Kliment Ohridski”, "Media, and Education in the Paradigm of New Technologies and Artificial Intelligence“ October 24th - 25th, 2024;.
Aktívna účasť - pozvaná prednáška - na medzinárodnej konferencii: Bulharsko, Sofia 2024: International Scientific Conference of the Faculty of Journalism and Mass Communication of Sofia University "St. Kliment Ohridski”, "Communication in Times of Global Crises" November 28th and 29th, 2024;.
Ďalšie riešené projekty:
VEGA č. 1/0453/03 Dejiny a aktuálne otázky filozofického personalizmu. Doba riešenia: 2003 – 2005.
VEGA č. 1/0452/08 Filozoficko-antropologické východiská pedagogického myslenia v európskej tradícii a kultúre. Doba riešenia: 2008 - 2010.
VEGA č. 1/0110/11 Teoretické východiská európskeho pedagogického myslenia (prechod od moderny k postmoderne po súčasnosť). Doba riešenia: 2011 – 2013.
VEGA č. 1/0399/11 Možnosti a nebezpečenstvá internetovej mediálnej komunikácie. Doba riešenia: 2011 – 2013.
VEGA č. 1/0284/14 Kyberpriestor ako nová existenciálna dimenzia človeka. Doba riešenia: 2014 – 2016.
VEGA č. 1/0318/16 Problémy tela a telesnosti v kontexte súčasnej slovenskej kultúry. Doba riešenia: 2016-2018.
KEGA č. 010UCM-4/2018 Materiálovo-didaktická podpora vyučovania mediálnej výchovy prostredníctvom mediálneho centra FMK UCM. Doba riešenia: 2018-2020.
Členstvo vo výboroch / radách (vedecký, výkonný, organizačný...) domácich i medzinárodných konferencií organizovaných
SFZ pri SAV (2014-2017; 2017-2020)
FMK UCM
.Quo Vadis, ŠVOUK;
v spolupráci s PeF UHK v Hradci Králové (ERIS21. 28.6.2021)
v spolupráci s PeF TU v Trnave (Náboženstvo v kyberpriestore 28.9. 2023)