Meno:
|
Mgr. Sláva Gracová, PhD. | |
Email:
|
slava.gracova@ucm.sk | |
Homepage:
|
http:// | |
Fakulta/Univerzita:
|
FMK UCM
-
Fakulta masmediálnej komunikácie UCM
|
|
Pracovisko:
|
KMEDV
-
Katedra mediálnej výchovy
|
III.a - Zamestnanie-pracovné zaradenie | III.b - Inštitúcia | III.c - Časové vymedzenie |
---|---|---|
Vysokoškolská pedagoička/odborná asistentka | Fakulta masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda v Trnave | 1.9.2015 - súčasnosť |
IV.a - Popis aktivity, názov kurzu (ak išlo o kurz), iné | IV.b - Názov inštitúcie | IV.c - Rok |
---|---|---|
Design Thinking/New Generation of Founders | Grow with Google programme | 2020 |
V.5.a - Názov predmetu | V.5.b - Študijný program | V.5.c - Stupeň | V.5.d - Študijný odbor |
---|---|---|---|
Manažment a marketing mediálnych projektov | Aplikované mediálne štúdiá | Druhý | Mediálne a komunikačné štúdiá |
Audiovizuálna tvorba | Aplikované mediálne štúdiá | Prvý | Mediálne a komunikačné štúdiá |
Filmová a televízna tvorba pre deti a mládež | Aplikované mediálne štúdiá | Prvý | Mediálne a komunikačné štúdiá |
Elektronické médiá | Aplikované mediálne štúdiá | Prvý | Mediálne a komunikačné štúdiá |
ADM 001 BRNÍK, Andrej, Sláva GRACOVÁ a Martin GRACA. Public opinion on unified TV content rating system. AD ALTA. Roč. 11, č. 1 (2021), s. 42-49. ISSN 1804-7890
ADN 001 GRACOVÁ, Sláva, Ľubica BÔTOŠOVÁ, Martin GRACA a Andrej BRNÍK. Comparison Of Television Broadcasting For Children And Youth In A Public Broadcaster In The Slovak And Czech Republic During The Covid-19 Pandemic. Media Literacy and Academic Research. Roč. 3, č. 2 (2020), s. 48-61. ISSN 2585-8726
AFC 002 GRACOVÁ, Sláva. The Catholic press distributed by street-selling in Slovakia. In: ESRARC 2019: 11th European Symposium on Religious Art, Restoration & Conservation : Proceedings Book. María Luisa Vázquez de Ágredos-Pascual, Iulian Rusu, Claudia Pelosi. Torino: Kermes, 2019, s. 280-282. ISBN 978-88-32029-11-6.
ACB 001 GRACOVÁ, Sláva, Andrej BRNÍK, Martin GRACA a Ján PRONER. Základy audiovizuálnej tvorby. 1. vyd. Trnava: Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2018. 124 s. ISBN 978-80-8105-914-8.
AFC 003 PANASENKO, Nataliya Ivanovna, Slavomír MAGÁL a Sláva MAZÁKOVÁ. Creative Approach to Teaching English as a Foreign Language. In: Creative Education: Advances in Education Sciences. edited by Bin Zhang. Singapore: Singapore Management and Sports Science Institute, 2015, S. 48-53. ISBN 978-981-09-4799-6
ADM 001 BRNÍK, Andrej, Sláva GRACOVÁ a Martin GRACA. Public opinion on unified TV content rating system. AD ALTA. Roč. 11, č. 1 (2021), s. 42-49. ISSN 1804-7890
ADN 001 GRACOVÁ, Sláva, Ľubica BÔTOŠOVÁ, Martin GRACA a Andrej BRNÍK. Comparison Of Television Broadcasting For Children And Youth In A Public Broadcaster In The Slovak And Czech Republic During The Covid-19 Pandemic. Media Literacy and Academic Research. Roč. 3, č. 2 (2020), s. 48-61. ISSN 2585-8726
AFC 002 GRACOVÁ, Sláva. The Catholic press distributed by street-selling in Slovakia. In: ESRARC 2019: 11th European Symposium on Religious Art, Restoration & Conservation : Proceedings Book. María Luisa Vázquez de Ágredos-Pascual, Iulian Rusu, Claudia Pelosi. Torino: Kermes, 2019, s. 280-282. ISBN 978-88-32029-11-6.
ACB 001 GRACOVÁ, Sláva, Andrej BRNÍK, Martin GRACA a Ján PRONER. Základy audiovizuálnej tvorby. 1. vyd. Trnava: Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2018. 124 s. ISBN 978-80-8105-914-8.
AFC 001 GRACOVÁ, Sláva. Fotografia ako prostriedok prezentácie regiónu = Photography as a means of presentation for the region. In: Communication Towards the Prosperity of the Slovakia-Ukraine Cross-Border Region (COPESU): Conference Proceedings from International Scientific Conference 7th April 2017 Uzhhorod National University Ukraine. editor: Svetlana Pakhomova. Uzhhorod: Uzhhorod National University, 2017, S. 63-71. ISBN 978-617-7333-36-3.
ACB 001 GRACOVÁ, Sláva, Andrej BRNÍK, Martin GRACA a Ján PRONER. Základy audiovizuálnej tvorby. 1. vyd. Trnava: Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2018. 124 s. ISBN 978-80-8105-914-8.
OHLASY:
2019 VIŠŇOVSKÝ, J., et al. Relevision news as an information source and its perception in Slovakia. In: Communication Today. 2019, 10(1), pp. 41-60. WoS
ADN 001 GRACOVÁ, Sláva, Ľubica BÔTOŠOVÁ, Martin GRACA a Andrej BRNÍK. Comparison Of Television Broadcasting For Children And Youth In A Public Broadcaster In The Slovak And Czech Republic During The Covid-19 Pandemic. Media Literacy and Academic Research. Roč. 3, č. 2 (2020), s. 48-61. ISSN 2585-8726
OHLASY:
2021KUPEC, M., JAKUBÍKOVÁ, D., KUPEC, V. Web Personalization and Artificial Intelligence as Tools for Marketing Communications. In: Media Literacy and Academic Research. 2021, 4(2), s. 100-118. ISSN 2585-8726. WoS
AFD 004 GRACOVÁ, Sláva. Influenceri a ich obľúbenosť na Slovensku a vo svete = Influencers and their popularity in Slovakia and in the world. In: Megatrendy a médiá 2018: Realita a mediálne bubliny. editori zborníka: Zuzana Bučková, Lenka Rusňáková, Rudolf Rybanský, Martin Solík. Trnava: Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2018, S. 249-257. ISBN 978-80-8105-953-7.
OHLASY:
2020 GRACA, Martin. Rate of use of social network in Catholic media in Slovakia. In: European Journal of Science and Theology. 2020, 16(1), pp. 113-118. WoS
AFD 004 GRACOVÁ, Sláva. Influenceri a ich obľúbenosť na Slovensku a vo svete = Influencers and their popularity in Slovakia and in the world. In: Megatrendy a médiá 2018: Realita a mediálne bubliny. editori zborníka: Zuzana Bučková, Lenka Rusňáková, Rudolf Rybanský, Martin Solík. Trnava: Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2018, S. 249-257. ISBN 978-80-8105-953-7.
OHLASY:
2019 GRACA, Martin. Catholic media in Slovakia and their audience on social networks. In: ESRARC 2019. Torino: Kermes, 2019, s. 288. ISBN 978-88-32029-11-6. WoS
ACB 001 ČERNÁ, Jana, Ľudmila ČÁBYOVÁ, Jakub PTAČIN a Sláva MAZÁKOVÁ. Marketing vzdelávacích inštitúcií: vysokoškolská učebnica. 1. vyd. Trnava: Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, Fakulta masmediálnej komunikácie, 2015. 150 s. [7,55 AH]. ISBN 978-80-8105-752-6.
OHLASY:
2019 KUBOVICS, M., KABÁT, M. Mobile applications within the possibilities of using principles for marketing in communications in educational institutions. In: Marketing Identity: Offline Is the New Online. Trnava: FMK UCM, 2019, s. 884. ISBN 978-80-572-0038-3. WoS
Nórske granty – Komunikáciou k prosperite Slovensko – Ukrajinského prihraničného regiónu (COPESU) (2015-2017)
KEGA - Materiálno-didaktická podpora výučby mediálnej výchovy prostredníctvom školiaceho mediálneho strediska na FMK UCM v Trnave (2018-2020)
KEGA – Implementácia inovatívnych vzdelávacích postupov v odbornej príprave budúcich novinárov so zameraním na spoluprácu s mediálnou praxou (2020-2021)
Interreg – Digitalizácia a inovácia vzdelávania v diagnostike pohybového systému (2021-2023)
VIII.a - Názov inštitúcie | VIII.b - Sídlo inštitúcie | VIII.c - Obdobie trvania pôsobenia/pobytu (uviesť dátum odkedy dokedy trval pobyt) | VIII.d - Mobilitná schéma, pracovný kontrakt, iné (popísať) |
---|---|---|---|
Univerzita Luciana Blaga | Sibiu, Rumunsko | 02.03.2015-01.04.2015 | CEEPUS+, freemover |
Vysoká škola finanční a právni | Praha, Česká republika, 2022 | február 2022 | Erasmus+ |
Každoročná organizácia Detskej univerzity UCM v rámci dňa Fakulty masmediálnej komunikácie,
účasť na Veľtrhu vysokých škôl 2016 - 2018,
podujatie Kam na vysokú 2017-2019,
Detská mediálna škola - spoluorganizátor,
Člen organizačného tímu Dňa otvorených dverí FMK od roku 2016 - 2021,
Člen organizačného tímu Dňa otvorených dverí UCM 2016,
Člen organizačného tímu FMK DAY 2017-2020,
Člen organizačného tímu Welcome day 2017-202,
FPPV - Vývoj a tvorba metodických materiálov pre praktickú časť výučby v predmete Audiovizuálna tvorba. Reg. číslo projektu: FPPV- 24 -2017, Doba riešenia projektu: 1 rok,
Vedúci projektu: Mgr. Sláva Gracová, PhD., Zástupca vedúceho projektu: Mgr. Andrej Brník, PhD., Členovia riešiteľského kolektívu: Mgr. Sláva Gracová, PhD., Mgr. Andrej Brník, PhD., Mgr. Martin Graca, PhD., Mgr. Ján Proner.