UCM
Vedecko/umelecko-pedagogická charakteristika osoby
Meno:
Mgr. Tomáš Farkaš, PhD.
Email:
tomas.farkas@ucm.sk
Homepage:
http://
Fakulta/Univerzita:
FMK UCM - Fakulta masmediálnej komunikácie UCM
Pracovisko:
KDH - Katedra digitálnych hier

I. - Základné údaje

I.1 - Priezvisko
Farkaš
I.2 - Meno
Tomáš
I.3 - Tituly
Mgr. PhD.
I.4 - Rok narodenia
1983
I.5 - Názov pracoviska
Fakulta masmediálnej komunikácie
I.6 - Adresa pracoviska
J. Herdu 2, 917 01, Trnava
I.7 - Pracovné zaradenie
odborný asistent
I.8 - E-mailová adresa
tomas.farkas@ucm.sk
I.9 - Hyperlink na záznam osoby v Registri zamestnancov vysokých škôl
https://www.portalvs.sk/regzam/detail/14427
I.10 - Názov študijného odboru, v ktorom osoba pôsobí na vysokej škole
Mediálne a komunikačné štúdiá
I.11 - ORCID iD
0000-0003-1686-4711

II. - Vysokoškolské vzdelanie a ďalší kvalifikačný rast

II.1 - Vysokoškolské vzdelanie prvého stupňa
II.a - Názov vysokej školy alebo inštitúcie
UCM FMK Trnava
II.b - Rok
2005
II.c - Odbor a program
masmediálne štúdiá_masmediálna komunikácia
II.2 - Vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa
II.a - Názov vysokej školy alebo inštitúcie
UCM FMK Trnava
II.b - Rok
2007
II.c - Odbor a program
masmediálne štúdiá_masmediálna komunikácia
II.3 - Vysokoškolské vzdelanie tretieho stupňa
II.a - Názov vysokej školy alebo inštitúcie
UCM FMK Trnava
II.b - Rok
2015
II.c - Odbor a program
masmediálne štúdiá_masmediálna komunikácia
II.4 - Titul docent
II.5 - Titul profesor
II.6 - Titul DrSc.

III. - Súčasné a predchádzajúce zamestnania

III.a - Zamestnanie-pracovné zaradenie III.b - Inštitúcia III.c - Časové vymedzenie
odborný asistent UCM FMK Trnava 2008 - súčasnosť
učiteľ SSUŠAT Bratislava 2010 - 2011
redaktor TASR Bratislava 2007-2008

IV. - Rozvoj pedagogických, odborných, jazykových, digitálnych a iných zručností

IV.a - Popis aktivity, názov kurzu (ak išlo o kurz), iné IV.b - Názov inštitúcie IV.c - Rok
Game audio: Sound & Music Implementation using Wwise UDEMY 2020
Game music Composition UDEMY 2020
Ultimate Sound Design Complete: Mastering Sound Design UDEMY 2020
Blender 3D Modelling Blender Guru 2021
FMOD Sound Implementation for Unreal Engine 4 FMOD 2021
FMOD For Game Audio UDEMY 2023

V. - Prehľad aktivít v rámci pedagogického pôsobenia na vysokej škole

V.1 - Prehľad zabezpečovaných profilových študijných predmetov v aktuálnom akademickom roku podľa študijných programov
V.2 - Prehľad o zodpovednosti za uskutočňovanie, rozvoj a zabezpečenie kvality študijného programu alebo jeho časti na vysokej škole v aktuálnom akademickom roku
V.3 - Prehľad o zodpovednosti za rozvoj a kvalitu odboru habilitačného konania a inauguračného konania v aktuálnom akademickom roku
V.4 - Prehľad vedených záverečných prác
V.4.1 - Počet aktuálne vedených prác
V.4.a - Bakalárske (prvý stupeň)
5
V.4.b - Diplomové (druhý stupeň)
7
V.4.c - Dizertačné (tretí stupeň)
V.4.2 - Počet obhájených prác
V.4.a - Bakalárske (prvý stupeň)
83
V.4.b - Diplomové (druhý stupeň)
38
V.4.c - Dizertačné (tretí stupeň)
V.5 - Prehľad zabezpečovaných ostatných študijných predmetov podľa študijných programov v aktuálnom akademickom roku
V.5.a - Názov predmetu V.5.b - Študijný program V.5.c - Stupeň V.5.d - Študijný odbor
Zvukový dizajn hier I., II. Teória digitálnych hier 2. stupeň mediálne a komunikačné štúdiá
Autorské praktikum zvuk I., II. Teória digitálnych hier 1. stupeň mediálne a komunikačné štúdiá
Autorské praktikum zvuk III., IV. Teória digitálnych hier 1. stupeň mediálne a komunikačné štúdiá
Autorské praktikum zvuk I., II. Masmediálna komunikácia 1. stupeň mediálne a komunikačné štúdiá

VI. - Prehľad výsledkov tvorivej činnosti

VI.1 - Prehľad výstupov tvorivej činnosti a ohlasov na výstupy tvorivej činnosti
VI.1.1 - Počet výstupov tvorivej činnosti
VI.1.a - Celkovo
22
VI.1.b - Za posledných šesť rokov
16
VI.1.2 - Počet výstupov tvorivej činnosti registrovaných v databázach Web of Science alebo Scopus
VI.1.a - Celkovo
6
VI.1.b - Za posledných šesť rokov
VI.1.3 - Počet ohlasov na výstupy tvorivej činnosti
VI.1.a - Celkovo
6
VI.1.b - Za posledných šesť rokov
6
VI.1.4 - Počet ohlasov registrovaných v databázach Web of Science alebo Scopus na výstupy tvorivej činnosti
VI.1.a - Celkovo
VI.1.b - Za posledných šesť rokov
VI.1.5 - Počet pozvaných prednášok na medzinárodnej a národnej úrovni
VI.1.a - Celkovo
VI.1.b - Za posledných šesť rokov
VI.2 - Najvýznamnejšie výstupy tvorivej činnosti

ACB Vysokoškolské učebnice vydané v domácich vydavateľstváchPredtým, ako nahráte svoj prvý zvuk / Farkaš, Tomáš [Autor, 100%] ; 1. vydanie – Trnava (Slovensko) : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2021. 227 s. – ISBN 978-80-8105-905-6

P1 FARKAŠ, T., KABÁT, M.: Audiovizuálne aspekty digitálnych hier. Trnava : FMK UCM, 2022. ISBN 978-80-572-0270-7.

V2 FARKAŠ, T.: (Approaching) the Sound Of The Metaverse (Searching Unique Sonic Elements of the Metaverse and Defining the Sound Identity). In PROSTINÁKOVÁ HOSSOVÁ, M., GRACA, M., SOLÍK, M. (eds.): Marketing and Media Identity 2022: Metaverse is the New Universe. Trnava : FMK UCM, 2022, s. 27-37. ISBN 978-80-572-0297-4. ISSN 2729-7527.

AFD Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciáchNew games criticism / Tomáš Farkaš, 2017. - Príspevok je indexovaný v databáze Web of Science Core Collection.In: Marketing Identity : Online rules - part I. : Conference Proceedings from International Scientific Conference 7th - 8th November 2017 Congress Hall of the Slovak Academy of Sciences, Smolenice, Slovak Republic / editors: Dana Petranová, Rudolf Rybanský, Dáša Mendelová. - 1. vyd. - Trnava : Faculty of Mass Media Communication, University of Ss. Cyril and Methodius in Trnava, 2017. - ISBN 978-80-8105-917-9. - ISSN 1339-5726, S. 321-333.

AFD Throughout the ocean of free sound (on sound design, free resources, sound libraries, and creativity) / Farkaš, Tomáš [Autor, 100%] ; Megatrends and Media 2019 [16.04.2019-17.04.2019, Smolenice, Slovensko]. – [recenzované]. – WOS CCIn: Megatrends and Media [elektronický dokument] : Digital Universe / Bučková, Zuzana [Zostavovateľ, editor] ; Rusňáková, Lenka [Zostavovateľ, editor] ; Solík, Martin [Zostavovateľ, editor]. – 1. vyd. – Trnava (Slovensko) : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave. Fakulta masmediálnej komunikácie, 2019. – ISBN (elektronické) 978-80-572-0015-4, s. 354-365 [online]Počet všetkých autorov: 1

VI.3 - Najvýznamnejšie výstupy tvorivej činnosti za ostatných šesť rokov

ACB Predtým, ako nahráte svoj prvý zvuk / Farkaš, Tomáš [Autor, 100%] ; 1. vydanie – Trnava (Slovensko) : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2021. 227 s. – ISBN 978-80-8105-905-6

AFD Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciáchNew games criticism / Tomáš Farkaš, 2017. - Príspevok je indexovaný v databáze Web of Science Core Collection.In: Marketing Identity : Online rules - part I. : Conference Proceedings from International Scientific Conference 7th - 8th November 2017 Congress Hall of the Slovak Academy of Sciences, Smolenice, Slovak Republic / editors: Dana Petranová, Rudolf Rybanský, Dáša Mendelová. - 1. vyd. - Trnava : Faculty of Mass Media Communication, University of Ss. Cyril and Methodius in Trnava, 2017. - ISBN 978-80-8105-917-9. - ISSN 1339-5726, S. 321-333.

AFD Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciáchThin lines between science and gaming: on the edge between being a player and a researcher / Tomáš Farkaš, 2020.In: Megatrends and Media : On the Edge : Conference Proceedings from the International Scientific Conference : On the Edge : Conference Proceedings from the International Scientific Conference / editors: Zuzana Kvetanová, Martin Solík. - 1. vyd. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie, 2020. - ISBN 978-80-572-0062-8. - ISSN 2729-7403, s. 520-528.

ADF Farkaš, Tomáš (100%): Binaural and Ambisonic Sound as the Future Standard of Digital Games. Trnava. In: Acta Ludologica, Vol. 1, No. 2, December 2018. Trnava : FMK UCM, 2018. s. 34 – 46. ISSN 2585-8599

V2 FARKAŠ, T.: (Approaching) the Sound Of The Metaverse (Searching Unique Sonic Elements of the Metaverse and Defining the Sound Identity). In PROSTINÁKOVÁ HOSSOVÁ, M., GRACA, M., SOLÍK, M. (eds.): Marketing and Media Identity 2022: Metaverse is the New Universe. Trnava : FMK UCM, 2022, s. 27-37. ISBN 978-80-572-0297-4. ISSN 2729-7527.

VI.4 - Najvýznamnejšie ohlasy na výstupy tvorivej činnosti

ADF Vedecké práce v ostatných domácich časopisoch

Binaural and Ambisonic Sound as the Future Standard of Digital Games / Tomáš Farkaš, 2018.

In: Acta Ludologica. - ISSN 2585-8599, Roč. 1, č. 2 (2018), s. 34-46.


BOSTAN, B. : Games and Narrative: Theory and Practice, ISBN 978-3-030-81538-7, článok BOSTAN, B. - SENYER, S. : Narrative as a Game User Experience Dimension: An Experimental Study, pp 231-246, 2021. Department of Game Design, Bahcesehir University, Instanbul, Turkey

FARKAŠ, T., ŠURINOVÁ, L.: Fenomenológia zvuku a hudby v horore. In Communication Today, 2012, Vol. 3, No. 1, p. 30-47. ISSN 1338-130X


2022 [01] RADOŠINSKÁ, J., RUSŇÁKOVÁ, L., TOČENÁ, Z. Biographical Drama Becoming a Blockbuster: The Case Study of Bohemian Rhapsody. In: European Journal of Media, Art and Photography. 2022, roč. 10, č. 1, s. 98-107. WoS

AFD Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách"How interactive?" is music in video games just a film music in disguise? / Tomáš Farkaš, 2015. - Príspevok je indexovaný v databáze Web of Science.In: Marketing Identity : Digital Life - part I. : Conference Proceedings from International Scientific Conference 10th - 11th November 2015, Congress Hall of the Slovak Academy of Science Smolenice, Slovak Republic / editors: Ľudmila Čábyová, Dana Petranová. - 1. vyd. - Trnava : Faculty of Mass Media Communication, University of Ss. Cyril and Methodius in Trnava, 2015. - ISBN 978-80-8105-779-3. - ISSN 1339-5726, S. 438-449.


CAPSTICK, HANNAH: Sonic Scope: New Approaches to Audiovisual Culture • Fashioning the Immersive Fallacy at Five Nights at Freddy’s: A New Approach to Music, Sound, and Their Relationship to the Immersive Process in Moving Image Media

https://www.sonicscope.org/pub/qulejggo/release/1?readingCollection=d8acd7ed

ADF Vedecké práce v ostatných domácich časopisoch

Binaural and Ambisonic Sound as the Future Standard of Digital Games / Tomáš Farkaš, 2018.

In: Acta Ludologica. - ISSN 2585-8599, Roč. 1, č. 2 (2018), s. 34-46.


FERDING, R. E. : Effect and influence of ambisonic audio in viewing 360 video, Journal of virtual worlds research, 2020

https://par.nsf.gov/servlets/purl/10274524 + https://par.nsf.gov/biblio/10274524

ADF Vedecké práce v ostatných domácich časopisoch

Binaural and Ambisonic Sound as the Future Standard of Digital Games / Tomáš Farkaš, 2018.

In: Acta Ludologica. - ISSN 2585-8599, Roč. 1, č. 2 (2018), s. 34-46.


NOROWI, N. M. - AZMAN, H. - WAHAT. N. W. A. : Apple Swipe: A Mobile Game Apps for Visually Impaired Users Using Binaural Sounds. Asian CHI Symposium 2021, May 2021, Pages 196-201. ISBN 978-1-4503-8203-8

https://dl.acm.org/doi/abs/10.1145/3429360.3468209

ADF Vedecké práce v ostatných domácich časopisoch

Binaural and Ambisonic Sound as the Future Standard of Digital Games / Tomáš Farkaš, 2018.

In: Acta Ludologica. - ISSN 2585-8599, Roč. 1, č. 2 (2018), s. 34-46.


BERGSTEN, P. - KIHAN, M. : Spatialisation of Binaural Audio With Head Tracking in First-Person Computer Games.Department of Computer and Systems Sciences, Stockholm University, s. 1, 2023

https://www.diva-portal.org/smash/record.jsf?pid=diva2%3A1784453&dswid=9672 / https://www.diva-portal.org/smash/get/diva2:1784453/FULLTEXT01.pdf

ADF Vedecké práce v ostatných domácich časopisoch

Binaural and Ambisonic Sound as the Future Standard of Digital Games / Tomáš Farkaš, 2018.

In: Acta Ludologica. - ISSN 2585-8599, Roč. 1, č. 2 (2018), s. 34-46.


FERDING, R. - KOSKO, K. W. - GANDOLFI, E. : The Use of Ambisonic Audio to Improve Presence, Focus, and Noticing While Viewing 360 Video. In: Journal of Virtual Worlds Research, Assembled 2020, December 2020, Volume 13 No. 2-3, ISSN: 1941-8477

https://doi.org/10.4101/jvwr.v13i2-3.7422

ADF Vedecké práce v ostatných domácich časopisoch

Binaural and Ambisonic Sound as the Future Standard of Digital Games / Tomáš Farkaš, 2018.

In: Acta Ludologica. - ISSN 2585-8599, Roč. 1, č. 2 (2018), s. 34-46.


GOMES, C. : Componha uma música jogando: Uma versão do jogo Chrome T-Rex a partir de trilha sonora cultural personalizada. In: JEDI (JOGOS & EQUIDADE, DIVERSIDADE E INCLUSÃO) - ARTIGOS CURTOS - SIMPÓSIO BRASILEIRO DE JOGOS E ENTRETENIMENTO DIGITAL (SBGAMES), 21. , 2022, Natal/RN. Anais [...]. Porto Alegre: Sociedade Brasileira de Computação, 2022 . p. 1432-1439.


DOI: https://doi.org/10.5753/sbgames_estendido.2022.226807


AFD „Being Digital with My Daughter: A Continual Search for Positive Effects of Digital Games“ / Tomáš Farkaš, 2021. In: Megatrends and Media : Home Officetainment. Conference Proceedings from International Scientific Conference held on 21st April 2021, Trnava. Editors : Monika Prostináková Hossová, Jana Radošinská, Martin Solík. Trnava : Faculty of Mass Media Communication, University of Ss. Cyril and Methodius in Trnava, 2021. – ISBN 978-80-572-0183-0


Mago, Z., Wojciechowski, Łukasz P., Balážiková, M., & Shelton, A. J. (2023). Learning by Playing. A Case Study of the Education in Photography by Digital Games. Journal of Education Culture and Society14(1), 465–479. https://doi.org/10.15503/jecs2023.1.465.479


VI.5 - Účasť na riešení (vedení) najvýznamnejších vedeckých projektov alebo umeleckých projektov za posledných šesť rokov

KEGA 010UCM-4/2018Materiálno-didaktická podpora výučby mediálnej výchovy prostredníctvom školiaceho mediálneho strediska na FMK UCM v Trnave. Spoluriešiteľ. Projekt je zameraný na komplexnú materiálno-didaktickú podporu výučby mediálnej výchovy na slovenských základných a stredných školách prostredníctvom aktivít zriadeného školiacehomediálneho strediska na FMK UCM. V rámci náplne činnosti strediska budú organizované vzdelávacie kurzy (exkurzie) pre žiakov ťažiskovo zamerané na reflexívno-produktívne učenie sa o médiách, bude vytvorená a prevádzkovaná interaktívna multimediálna učebná platforma so sériou lekcií (e-learnigovým kurzom) pre žiakov z mediálnej výchovy. Platforma bude zároveň poskytovať metodickú podporu učiteľom v danej oblasti prostredníctvom on-line dostupnej metodickej príručky.

KEGA 023UCM-4/2020 Rozvoj digitálnoherných štúdií a dizajnu. Spoluriešiteľ. Cieľom projektu je na základe sumarizácie a syntézy dostupnej odbornej literatúry k jednotlivým oblastiam digitálnoherných štúdií (t j. herná teória, herný dizajn, psychologické a sociologické aspekty hier, marketing digitálnych hier) determinovať vhodnú obsahovú štruktúru a následne vytvoriť učebné materiály pre odbor teória digitálnych hier podporené interaktívnym vzdelávacím portálom encyklopedického charakteru. Projekt je zameraný na rozvoj digitálnoherných štúdií a dizajnu v slovenskom vysokoškolskom prostredí.

KEGA 027UCM-4/2024

Implementácia edukačných digitálnych hier do vzdelávacieho procesu na základných školách. Hlavný riešiteľ. Cieľ: Hlavným cieľom tohto projektu je tvorba metodologických príručiek, ktoré by sa využívali v rámci vzdelávacieho procesu. Kľúčovým okruhom záujmu je oblasť edukačných digitálnych hier, teda hier špecificky tvorených aj na to, aby boli využívané v rámci konkrétnych predmetov (dejepis, matematika, biológia, geografia..). Projekt sa bude svojou náplňou zameriavať primárne na základné školy. Cieľovou skupinou, na ktorú sa bude obsah tohto konceptu zameriavať, budú pedagógovia. Tvorba príručiek je iba jednou súčasťou tohto projektu. Zámerom je taktiež tvorba profesionálnych vzdelávacích workshopov pre pedagógov. Ich náplňou nebude iba práca s danými príručkami či návod na to, ako takéto materiály využiť v rámci vzdelávacieho procesu, ale aj snaha rozšíriť všeobecnejšie povedomie o digitálnych hrách z odborného hľadiska. To okrem iného zahŕňa schopnosť vedieť hry na dostatočnej odbornej úrovni analyzovať z hľadiska ich spracovania, herných mechaník, príbehu, grafickej či auditívnej stránky a podobne. Zámerom bude taktiež zvyšovanie hernej, resp. digitálnej gramotnosti, nakoľko aj hry, ktoré nie sú primárne vytvárané so zámerom edukovať, majú často vzdelávací potenciál. V počiatočnej fáze bude jedným z cieľov aj uskutočnenie výskumu, výsledkom ktorého by malo byť vyhodnotenie toho, akým spôsobom a na akej úrovni sa na Slovensku využívajú edukačné digitálne hry na školách v súčasnosti, ako je takáto výučba implementovaná, akým spôsobom je nastavené hodnotenie a aké výsledky takýto prístup prináša. Na základe tohto výskumu budú následne špecifickejšie prispôsobené nasledujúce fázy projektu. Jedným z čiastkových cieľov tohto projektu bude aj vytvorenie návrhu metodologického postupu, ktorý by bol aplikovateľný na základných školách v rámci štandardného vzdelávacieho procesu.


PROJEKT JE MOMENTÁLNE V DRUHOM ŠTÁDIU HODNOTIACEHO PROCESU (v prvom prešiel úspešne)

Tvorba a lektorovanie projektu, ktorý je súčasťou projektu "Na každej škole záleží" organizovaný Komenského inštitútom. Spolupráca so ŠUP Svidník. Cieľom projektu je niekoľko celodenných workshopov, zameraných na zvukovú tvorbu. Výsledkom je zostavenie celého vyučovacieho programu, zameraného na audio-vizuálnu tvorbu. Hlavné zámery projektu:1. Skvalitnenie praktického vzdelávania žiakov Reklamnej tvorby ŠUP Svidník v oblasti zvukovej tvorby a jeho sprístupnenie ostatným žiakom školy v rámci krúžkovej činnostiMedia-Clubu pri ŠUP Svidník. 2. Pozdvihnutie povedomia širokej verejnosti o umeleckom potenciáli v regióne prostredníctvom podcastov vytvorených žiakmi ŠUP Svidník

VII. - Prehľad aktivít v organizovaní vysokoškolského vzdelávania a tvorivých činností

VII.a - Aktivita, funkcia VII.b - Názov inštitúcie, grémia VII.c - Časové vymedzenia pôsobenia
člen štátnicovej komisie UCM FMK každý rok
Implementácia edukačných digitálnych hier do vzdelávacieho procesu na základných školách UCM FMK podaný projekt KEGA - hlavný riešiteľ
Zvukové workshopy Kultúrne centrum Malý Berlín Trnava 2018 - súčasnosť
Recenzia vedeckého článku The Ludic Impact of Horror Games on the Body: Until Dawn, Amnesia: The Dark Descent, and Alien: Isolation zahraničný časopis Hungarian Journal of English and American Studies november 2022
Hlavný zvukový dizajnér, momentálne pracujúci na dvoch digitálnych hrách Blind Octopus Studio 2022 - súčasnosť
Prednáška - Zvukový dizajn teoreticky aj prakticky Comics Salon 2023 30. 9. 2023

VIII. - Prehľad zahraničných mobilít a pôsobenia so zameraním na vzdelávanie a tvorivú činnosť v študijnom odbore

VIII.a - Názov inštitúcie VIII.b - Sídlo inštitúcie VIII.c - Obdobie trvania pôsobenia/pobytu (uviesť dátum odkedy dokedy trval pobyt) VIII.d - Mobilitná schéma, pracovný kontrakt, iné (popísať)
University of Applied Science Baltazar Zapresić Ul. Vladimira Novaka 23, 10290, Zaprešić, Chorvátsko 29. 05. 2023 - 02. 06. 2023 pedagogická mobilita

IX. - Iné relevantné skutočnosti

IX.a - Ak je to podstatné, uvádzajú sa iné aktivity súvisiace s vysokoškolským vzdelávaním alebo s tvorivou činnosťou

Erasmus + KA2 The acquisition of 21st century skills through the production of digital games - člen teamu, písanie projektu

Workshop Digi Youth - interaktívny vzdelávací seminár pre pracovníkov s mládežou a učiteľov zameraný na inovácie v oblasti digitálneho vzdelávania mládeže (26. 5. 2022)

Kompletný zvukový dizajn pre digitálnu hru Via Memories od Blind Octopus Studio - prototyp hry je možné nájsť na Google Play, na rok 2024 je plánované oficiálne vydanie

Zvukový dizajn pre ďalších 5 digitálnych hier od štúdia Tater Games (2023)

Od začiatku roka 2022 pracuje ako externý redaktor pre portál Vĺčatá.sk, zaoberajúci sa edukatívnymi hrami pre deti.


Odborný lektor v rámci Game Jam Trnava/Slovakia (sekcia zvukový dizajn)


WORKSHOP v rámci končiaceho projektu KEGA Materiálno-didaktická podpora výučby mediálnej výchovy prostredníctvom školiaceho mediálneho strediska na FMK UCM, marec 2021

WORKSHOP s názvom základy práce v DAW (Digital Audio Workstation) 1 - Malý Berlín, Trnava, 17. 10. 2020

WORKSHOP s názvom základy práce v DAW (Digital Audio Workstation) 2 - Malý Berlín, Trnava, 21. 11. 2020

WORKSHOP s názvom Ako zabaviť a vzdelať deti pomocou zvuku, Malý Berlín, Trnava, 30. 5. 2020

Hudobný koncert vlastnej autorskej hudby pod pseudonymom Cloudsform, Malý Berlín, Trnava, 7. 5. 2020

WORKSHOP s názvom O zvuku inak: Hlas okolo nás, Malý Berlín, Trnava, 16. 3. 2019

WORKSHOP s názvom O zvuku inak: Dizajn zvukových efektov, Malý Berlín, Trnava, 4. 5. 2019

WORKSHOP s názvom Všetko je beat, Malý Berlín, Trnava, 27. 9. 2018

WORKSHOP s názvom Všetko je melódia, Malý Berlín, Trnava, 27. 10. 2018

WORKSHOP s názvom Základy samplovania, Malý Berlín, Trnava, 17. 11. 2018


Neustále vzdelávanie sa v používaní rôznych softvérov (zvukový dizajn, implementácia do herných enginov, 3D modelovanie), príprava ďalšej knihy. V súčasnosti sa dokončuje kniha zameraná ná vývoj herného zvuku, hudby a grafiky.


Od roku 2019 tvorba online zvukových tutoriálov pre študentov na YouTube kanáli Sound_Lab_fmk

Dátum poslednej aktualizácie
2023-11-05