Meno:
|
Ing. Tomáš Fašiang, PhD., MSc. | |
Email:
|
tomas.fasiang@ucm.sk | |
Homepage:
|
http:// | |
Fakulta/Univerzita:
|
FMK UCM
-
Fakulta masmediálnej komunikácie UCM
|
|
Pracovisko:
|
KMARK
-
Katedra marketingovej komunikácie
|
III.a - Zamestnanie-pracovné zaradenie | III.b - Inštitúcia | III.c - Časové vymedzenie |
---|---|---|
Vysokoškolský pedagóg/ odborný asistent | Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave | 10/2012 - 04/2023 |
Vysokoškolský pedagóg/univerzitný docent | Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave | 05/2023 - súčasnosť |
IV.a - Popis aktivity, názov kurzu (ak išlo o kurz), iné | IV.b - Názov inštitúcie | IV.c - Rok |
---|---|---|
Statistical analysis in practice | ACREA CR, s.r.o. Prague | 2013 |
Design thinking - Google | 2020 | |
G Suite: Online výučba cez Google Meet | FMK UCM | 2020 |
Creative Skills for Innovation | Google Slovensko | 2020 |
Neuromarketing a jeho využitie vo vede, výskume a výučbe - Method Lab | FMK UCM | 2021 |
Workshopy k tvorbe stratégie značky s Pavlom Minárom | FMK UCM | 05/2023 |
Staff Training Week | SpainBcn-Programs | 2025 |
V.1.a - Názov profilového predmetu | V.1.b - Študijný program | V.1.c - Stupeň | V.1.d - Študijný odbor |
---|---|---|---|
Diplomový seminár I. | Marketingová komunikácia | 2. stupeň | |
Všeobecná ekonomická teória | Marketingová komunikácia | 1. stupeň | |
Ekonomika a podnikanie | Marketingová komunikácia | 1. stupeň | |
Základy ekonómie | Media relations | 1. stupeň | |
Marketingová informatika | Marketingová komunikácia | 1. stupeň | |
Spotrebiteľské správanie | Marketingová komunikácia | 1. stupeň |
Beyond data: Strategically leveraging consumer metrics and market signals of business prosperity in the context of marketing communications / Tomáš Fašiang, Pavel Gežík, 2024. - Kategória do roku 2021 ADN. DOI 10.34135/communicationtoday.2024.Vol.15.No.1.7. In: Communication Today. - ISSN 1338-130X, Roč. 15, č. 1 (2024), s. 98-114.
Výskum spotrebiteľského správania / Tomáš Fašiang, Patrícia Beličková, 2023. - Kategória do roku 2021 ACD. In: Spotrebiteľ a spotrebiteľské správanie / editori: Alena Kusá, Dáša Franić ; recenzenti: Erika Loučanová, Margaréta Nadányiová. - 1. vyd. - Bratislava : Letra Edu, 2023. - ISBN 978-80-69021-07-5, s. 121-143 [print].
Retail Marketing Communication and the Consumer Behaviour of Selected Generations / Alena Kusá, Tomáš Fašiang, Daniela Kollárová. - 1. vyd. - Oxford : Peter Lang, 2022. - Publikácia je indexovaná v databáze Scopus. Kategória do roku 2021 AAA. - 192 s. [9,64AH]. - ISBN 978-1-80079-855-7.
Úloha marketingovej komunikácie v oblasti procesu tvorby hodnoty zákazníka v maloobchode / Alena Kusá, Tomáš Fašiang, Petra Grešková ; recenzenti: Jarmila Šalgovičová, Dagmar Hrašková, Ladislav Mura. - 1. vyd. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, Fakulta masmediálnej komunikácie, 2017. - 210 s. - ISBN 978-80-8105-906-3.
Using heuristic methods in the process of retail shops placement in the context of marketing communication effect maximisation / Tomáš Fašiang, Pavel Gežík, 2017. In: Communication Today. - ISSN 1338-130X, Vol. 8, no. 2 (2017), pp. 42-57.
ECO-ECO Recycling Models and Application of their Principles into the Circular Economy / Alena Kusá ... [et al.], 2020. In: Acta Polytechnica Hungarica. - ISSN 1785-8860, Roč. 17, č. 9 (2020), s. 85-107.
Beyond data: Strategically leveraging consumer metrics and market signals of business prosperity in the context of marketing communications / Tomáš Fašiang, Pavel Gežík, 2024. - Kategória do roku 2021 ADN. DOI 10.34135/communicationtoday.2024.Vol.15.No.1.7. In: Communication Today. - ISSN 1338-130X, Roč. 15, č. 1 (2024), s. 98-114.
Retail Marketing Communication and the Consumer Behaviour of Selected Generations / Alena Kusá, Tomáš Fašiang, Daniela Kollárová. - 1. vyd. - Oxford : Peter Lang, 2022. - Publikácia je indexovaná v databáze Scopus. Kategória do roku 2021 AAA. - 192 s. [9,64AH]. - ISBN 978-1-80079-855-7.
ECO-ECO Recycling Models and Application of their Principles into the Circular Economy / Alena Kusá ... [et al.], 2020. In: Acta Polytechnica Hungarica. - ISSN 1785-8860, Roč. 17, č. 9 (2020), s. 85-107.
Simulation reverse models for assessing the economic viability of retail service management processes / Tomáš Fašiang, Pavel Gežík, 2023. - Kategória do roku 2021 AFD. Príspevok je indexovaný vo WoS CC. DOI DOI 10.34135/mmidentity-2023-07. In: Marketing Identity : AI - The Future of Today : AI - The Future of Today / editors: Monika Prostináková Hossová, Matej Martovič, Martin Solík. - 1. vyd. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2023. - ISBN 978-80-572-0415-2 (online). - ISSN 2729-7527 (online), s. 80-87 [online].
Ekonómia : základ pre strategické myslenie marketéra / Jaroslav Bednárik, Tomáš Fašiang, Denisa Jánošová ; recenzenti: Elena Kašťáková, Róbert Štefko. - 1. vyd. - Bratislava : Letra Edu, 2024. - Kategória do roku 2021 ACB. - 239 s. [print]. - ISBN 978-80-69021-09-9.
Aplikácia štatistických metód v primárnom výskume / Tomáš Fašiang ; recenzenti: Pavel Gežík, Václav Kupec. - 1. vyd. - Bratislava : Letra Edu, 2023. - Kategória do roku 2021 ACB. - 117 s. [print, online]. - ISBN 978-80-974443-8-9.
Retail Marketing Communication and the Consumer Behaviour of Selected Generations / Alena Kusá, Tomáš Fašiang, Daniela Kollárová. - 1. vyd. - Oxford : Peter Lang, 2022. - Kategória do roku 2021 AAA. Publikácia je indexovaná v databáze Scopus. - 192 s. [9,64AH]. - ISBN 978-1-80079-855-7.
ECO-ECO Recycling Models and Application of their Principles into the Circular Economy / Alena Kusá ... [et al.], 2020. In: Acta Polytechnica Hungarica. - ISSN 1785-8860, Roč. 17, č. 9 (2020), s. 85-107.
Beyond data: Strategically leveraging consumer metrics and market signals of business prosperity in the context of marketing communications / Tomáš Fašiang, Pavel Gežík, 2024. - Kategória do roku 2021 ADN. DOI 10.34135/communicationtoday.2024.Vol.15.No.1.7. In: Communication Today. - ISSN 1338-130X, Roč. 15, č. 1 (2024), s. 98-114.
Vzťah vybraných ekonomických ukazovateľov k vývoju mediálnych výdavkov v segmente nešpecializovaného maloobchodu = Connection of chosen economical indicators with development of medial expenses in non specified retail segment / Tomáš Fašiang, 2012. - Indexované vo WoS CC. In: Communication Today. - ISSN 1338-130X, Roč. 3, č. 1 (2012), s. 85-96.
Sunday christian significance and the saints days shopping behaviour / Ľudmila Čábyová ... [et al.], 2014. In: European Journal of Science and Theology. - ISSN 1841-0464, Vol. 10, no. 1 (2014), pp. 43-54.
APVV-22-0469 - Cestovná mapa digitálnej platformy zabezpečujúcej AI (Artificial Intelligence) automatizáciu rozhodovacích procesov v oblasti komunikačnej stratégie.
VEGA 1/0606/21 - Zmena preferencii v nákupnom správaní spotrebiteľov v kontexte dynamiky vývoja nástrojov marketingovej
komunikácie, doba riešenia 2021 – 2023, vedúci projektu
VEGA 1/0334/24 - Význam interakčných väzieb ovplyvňujúcich nákupný rozhodovací proces vybraného spotrebiteľského segmentu v kontexte identifikácie kľúčových komunikačných a výkonnostných metrík B2C trhu
VII.a - Aktivita, funkcia | VII.b - Názov inštitúcie, grémia | VII.c - Časové vymedzenia pôsobenia |
---|---|---|
Člen odborových a profesných organizácií | Česká marketingová společnost (ČMS), z.s. | 2020 - súčasnosť |
Člen odborových a profesných organizácií | POPAI CENTRAL EUROPE | 2020 - súčasnosť |
Člen odborových a profesných organizácií | Klub učitelů marketingu | 2019 - súčasnosť |
Člen štátnicovej komisie | FMK UCM | 2012 - súčasnosť |
Člen Akademického senátu FMK UCM | FMK UCM | 2018 - súčasnosť |
Predseda finančno-legislatívnej komisie Akademického senátu FMK UCM | FMK UCM | 2018 - súčasnosť |
Člen Akademického senátu UCM | UCM | 2025 - súčasnosť |
VIII.a - Názov inštitúcie | VIII.b - Sídlo inštitúcie | VIII.c - Obdobie trvania pôsobenia/pobytu (uviesť dátum odkedy dokedy trval pobyt) | VIII.d - Mobilitná schéma, pracovný kontrakt, iné (popísať) |
---|---|---|---|
Vysoká škola finanční a správní | Estonská 500 101 00 Prague 10 | 21. 3. - 25. 3. 2022 | Erasmus+, lucie.ektilahova@vsfs.cz, +420 210 088 819 |
Posudzovanie zahraničných výstupov pre Communication Today (ISSN1338-130X).
Posudzovanie projektov VEGA.