Meno:
|
Ing. Tomáš Fašiang, PhD. | |
Email:
|
tomas.fasiang@ucm.sk | |
Homepage:
|
http:// | |
Fakulta/Univerzita:
|
FMK UCM
-
Fakulta masmediálnej komunikácie UCM
|
|
Pracovisko:
|
KMARK
-
Katedra marketingovej komunikácie
|
III.a - Zamestnanie-pracovné zaradenie | III.b - Inštitúcia | III.c - Časové vymedzenie |
---|---|---|
Vysokoškolský pedagóg/ odborný asistent | Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave | 10/2012 - súčasnosť |
IV.a - Popis aktivity, názov kurzu (ak išlo o kurz), iné | IV.b - Názov inštitúcie | IV.c - Rok |
---|---|---|
Statistical analysis in practice | ACREA CR, s.r.o. Prague | 2013 |
Design thinking - Google | 2020 | |
G Suite: Online výučba cez Google Meet | FMK UCM | 2020 |
Creative Skills for Innovation | Google Slovensko | 2020 |
Neuromarketing a jeho využitie vo vede, výskume a výučbe - Method Lab | FMK UCM | 2021 |
Workshopy k tvorbe stratégie značky s Pavlom Minárom | FMK UCM | 05/2023 |
V.1.a - Názov profilového predmetu | V.1.b - Študijný program | V.1.c - Stupeň | V.1.d - Študijný odbor |
---|---|---|---|
Diplomový seminár I. | Marketingová komunikácia | 2. stupeň | |
Všeobecná ekonomická teória | Marketingová komunikácia | 1. stupeň | |
Ekonomika a podnikanie | Marketingová komunikácia | 1. stupeň | |
Základy ekonómie | Media relations | 1. stupeň | |
Marketingová informatika | Marketingová komunikácia | 1. stupeň |
V1 Vedecký výstup publikačnej činnosti ako celok – monografia, kritická pramenná edícia, kritický komentovaný preklad, kartografické dielo, katalóg umeleckých diel, editovaná kniha, zborník Retail Marketing Communication and the Consumer Behaviour of Selected Generations / Alena Kusá, Tomáš Fašiang, Daniela Kollárová. - 1. vyd. - Oxford : Peter Lang, 2022. - 192 s. [9,64AH]. - ISBN 978-1-80079-855-7.
ADM ECO-ECO Recycling Models and Application of their Principles into the Circular Economy / Alena Kusá ... [et al.], 2020.
In: Acta Polytechnica Hungarica. - ISSN 1785-8860, Roč. 17, č. 9 (2020), s. 85-107.
AAB Komunikačné stratégie maloobchodu / Tomáš Fašiang ; recenzenti: Jozef Matúš, Jozef Sablik. - 1. vyd. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, Fakulta masmediálnej komunikácie, 2012. - 117 s. – ISBN 978-80-8105-466-2.
AAB Úloha marketingovej komunikácie v oblasti procesu tvorby hodnoty zákazníka v maloobchode / Alena Kusá,
Tomáš Fašiang, Petra Grešková ; recenzenti: Jarmila Šalgovičová, Dagmar Hrašková, Ladislav Mura. - 1. vyd. -
Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, Fakulta masmediálnej komunikácie, 2017. - 210 s. - ISBN
978-80-8105-906-3.
ADF Vzťah vybraných ekonomických ukazovateľov k vývoju mediálnych výdavkov v segmente nešpecializovaného
maloobchodu = Connection of chosen economical indicators with development of medial expenses in non
specified retail segment / Tomáš Fašiang, 2012. - Indexované vo WoS CC. In: Communication Today. - ISSN
1338-130X, Roč. 3, č. 1 (2012), s. 85-96.
AFC How is the Daily Shopping behaviour of Consumer Goods Influenced by Gender / Alena Kusá, Tomáš Fašiang,
Petra Grešková, 2016. In: ICASSR 2015 : 3rd International Conference on Applied Social Science Research :
May 22-23, 2015 Beijing, China / edited by: Li Chen. - Paris : Atlantis Press, 2016. - (Advances in Intelligent
Systems Research, ISSN 1951-6851 ; vol. 105). - ISBN 978-94-6252-148-3, S. 249-252 [online].
AAB Úloha marketingovej komunikácie v oblasti procesu tvorby hodnoty zákazníka v maloobchode / Alena Kusá,
Tomáš Fašiang, Petra Grešková ; recenzenti: Jarmila Šalgovičová, Dagmar Hrašková, Ladislav Mura. - 1. vyd. -
Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, Fakulta masmediálnej komunikácie, 2017. - 210 s. - ISBN
978-80-8105-906-3.
ADN Using heuristic methods in the process of retail shops placement in the context of marketing communication
effect maximisation / Tomáš Fašiang, Pavel Gežík, 2017. In: Communication Today. - ISSN 1338-130X, Vol. 8, no. 2 (2017), pp. 42-57.
V1 Vedecký výstup publikačnej činnosti ako celok – monografia, kritická pramenná edícia, kritický komentovaný preklad, kartografické dielo, katalóg umeleckých diel, editovaná kniha, zborník Retail Marketing Communication and the Consumer Behaviour of Selected Generations / Alena Kusá, Tomáš Fašiang, Daniela Kollárová. - 1. vyd. - Oxford : Peter Lang, 2022. - 192 s. [9,64AH]. - ISBN 978-1-80079-855-7.
ADM ECO-ECO Recycling Models and Application of their Principles into the Circular Economy / Alena Kusá ... [et al.], 2020.
In: Acta Polytechnica Hungarica. - ISSN 1785-8860, Roč. 17, č. 9 (2020), s. 85-107.
ADM Vedecké práce v zahraničných časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo SCOPUS
Sunday christian significance and the saints days shopping behaviour / Ľudmila Čábyová ... [et al.], 2014.
In: European Journal of Science and Theology. - ISSN 1841-0464, Vol. 10, no. 1 (2014), pp. 43-54..
AAB Vedecké monografie vydané v domácich vydavateľstvách
Komunikačné stratégie maloobchodu / Tomáš Fašiang ; recenzenti: Jozef Matúš, Jozef Sablik. - 1. vyd. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, Fakulta masmediálnej komunikácie, 2012. - 117 s. - ISBN 978-80-8105-466-2.
AFD Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
Significance of retail gravity models / Tomáš Fašiang, 2015. - Príspevok je indexovaný v databáze WoS. Abstrakt príspevku je uverejnený v zborníku Globalizácia a jej sociálno-ekonomické dôsledky ´15. Žilina: EDIS, 2015, s. 33. ISBN 978-80-554-1102-6.
In: Globalization and Its Socio-Economic Consequences : 15th International Scientific Conference : Proceedings / edited by Tomas Kliestik ; reviewed by Tomas Kliestik, Anna Krizanova. - Zilina : ZU - University of Zilina, 2015. - ISBN 978-80-8154-145-2, S. 129-134.
ADF Vedecké práce v ostatných domácich časopisoch
Vzťah vybraných ekonomických ukazovateľov k vývoju mediálnych výdavkov v segmente nešpecializovaného maloobchodu = Connection of chosen economical indicators with development of medial expenses in non specified retail segment / Tomáš Fašiang, 2012. - Indexované vo WoS CC.
In: Communication Today. - ISSN 1338-130X, Roč. 3, č. 1 (2012), s. 85-96.
ADM ECO-ECO Recycling Models and Application of their Principles into the Circular Economy / Alena Kusá ... [et al.], 2020.
In: Acta Polytechnica Hungarica. - ISSN 1785-8860, Roč. 17, č. 9 (2020), s. 85-107.
VEGA 1/0606/21 - Zmena preferencii v nákupnom správaní spotrebiteľov v kontexte dynamiky vývoja nástrojov marketingovej
komunikácie, doba riešenia 2021 – 2023, vedúci projektu
APVV-22-0469 - Cestovná mapa digitálnej platformy zabezpečujúcej AI automatizáciu rozhodovacích procesov v oblasti komunikačnej stratégie 2023 - 2027
VEGA 1/0078/18 - Aspekty marketingovej komunikácie v manažérskych procesoch kruhovej ekonomiky, doba riešenia 2018-2020, spoluriešiteľ projektu
VEGA 1/0283/15 - Aspekty marketingovej komunikácie v oblasti procesu tvorby hodnoty zákazníka na trhu B2C v kontexte s maximalizáciou trhového podielu v nákupnom spáde maloobchodu., doba riešenia 2015 -2017, zástupca vedúceho projektu
VII.a - Aktivita, funkcia | VII.b - Názov inštitúcie, grémia | VII.c - Časové vymedzenia pôsobenia |
---|---|---|
Člen odborových a profesných organizácií | Česká marketingová společnost (ČMS), z.s. | 2020 - súčasnosť |
Člen odborových a profesných organizácií | POPAI CENTRAL EUROPE | 2020 - súčasnosť |
Člen odborových a profesných organizácií | Klub učitelů marketingu | 2019 - súčasnosť |
Člen štátnicovej komisie | FMK UCM | 2012 - súčasnosť |
Člen Akademického senátu FMK UCM | FMK UCM | 2018 - súčasnosť |
Predseda finančno-legislatívnej komisie Akademického senátu FMK UCM | FMK UCM | 2018 - súčasnosť |
VIII.a - Názov inštitúcie | VIII.b - Sídlo inštitúcie | VIII.c - Obdobie trvania pôsobenia/pobytu (uviesť dátum odkedy dokedy trval pobyt) | VIII.d - Mobilitná schéma, pracovný kontrakt, iné (popísať) |
---|---|---|---|
Vysoká škola finanční a správní | Estonská 500 101 00 Prague 10 | 21. 3. - 25. 3. 2022 | Erasmus+, lucie.ektilahova@vsfs.cz, +420 210 088 819 |
Posudzovanie zahraničných výstupov pre Communication Today (ISSN1338-130X)