Meno:
|
Mgr. Vladimíra Jurišová, PhD. | |
Email:
|
vladimira.jurisova@ucm.sk | |
Homepage:
|
http:// | |
Fakulta/Univerzita:
|
FMK UCM
-
Fakulta masmediálnej komunikácie UCM
|
|
Pracovisko:
|
KMARK
-
Katedra marketingovej komunikácie
|
III.a - Zamestnanie-pracovné zaradenie | III.b - Inštitúcia | III.c - Časové vymedzenie |
---|---|---|
Vysokoškolský pedagóg / Odborný asistent | Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave | 10/2011 - súčasnosť |
Poverená vedúca Katedry marketingovej komunikácie | Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave | 01/2019 - 04/2019 |
Vedúca Katedry marketingovej komunikácie | Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave | 04/2019 - súčasnosť |
IV.a - Popis aktivity, názov kurzu (ak išlo o kurz), iné | IV.b - Názov inštitúcie | IV.c - Rok |
---|---|---|
Španielsky jazyk | Akadémia vzdelávania v Trnave | 2003 |
Francúzsky jazyk | Francúzsky Inštitút v Bratislave | 2007-2010 |
Project Based Learning | Talentway Academy | 05/2019 |
Design Thinking Tools: Who? What? How? Why?, Persona, Brainstorming, Brainwriting, Letter to Grandma, Prototyping | Talentway Academy | 06/2019 |
Design Thinking Tools: Who? What? How? Why? Brainstorming, Ishikava, Describe Your Idea | Talentway Academy | 02/2020 |
Slido for Education: Powering two way interaction during virtual classes | Slido | 03/2020 |
G Suite: Online výučba cez Google Meet | FMK UCM | 03/2020 |
Creative Skills for Innovation: Design Thinking | Grow with Google Slovakia | 09/2011, 11/2019 |
Štatistické metódy vo výskume | FMK UCM | 11/2020 |
Projektový manažment: Pertov a Ganttov diagram | FMK UCM | 11/2020 |
Excel | FMK UCM | 11/2020 |
Interaktívne prvky v online výučbe: Kahoot, Mentimeter, Google Jamboard | FMK UCM | 02/2021 |
Digital Rulezz 2021 | PS: Digital, MarketerBiz | 03/2021 |
Neuromarketing a jeho využtie vo vede, výskume a výučbe | MethodLab, FMK UCM | 09/2021 |
Marketing Rulezz 2021 | PS: Digital, MarketerBiz | 11/2021 |
Projektová výučba a projektové riadenie | Ostravská univerzita | 04/2022 |
Design Thinking Kick off workshop | Kiuub Studio | 04/2022 |
Pokročilé funkcie MS Teams | FMK UCM | 09/2022 |
Marketing Rulezz 2022 | PS: Digital, MarketerBiz | 09/2022 |
Design Thinking Workshopy: Segmentárcia, Mapovanie zákazníckej cesty, Kvalitatívny výskum, Interpretácia dát, Ideácia a prototypovanie | Adam Brocka - Service Designer, Švung | 10/2022 - 12/2022 |
Marketing Rulezz – All about Tik Tok | PS: Digital, MarketerBiz | 12/2022 |
Hodnotenie študentov v rámci VŠ predmetov – Ako rozvíjať soft skills u študentov? | Academic Business Centrum | 12/2022 |
PS: Digital Breakfast - AI Edition | PS: Digital | 02/2023 |
PS: Digital Breakfast - Meme Edition | PS: Digital | 03/2023 |
Workshopy: Tvorba stratégie značky | Inspiration Minar | 04-05/2023 |
Hovor ako TED - workshop prezentačných zručností | Lektor: Šárka Patkošová / Ekonomická univerzita | 12/2023 |
Workshop: 7+ - jednoduchý návod, ako sa naučiť pozerať na kreativitu v reklame | Lektor: Peter Kačenka, Creative Director, Wiktor Leo Burnett | 02/2024 |
Workshop: Využívanie kreatívnych patternov v reklame | Lektor: Peter Kačenka, Creative Director, Wiktor Leo Burnett | 02/2024 |
Workshop: Leadership in Education | Lektor: Arnie Aniel, Shinawatra University, Bangkok, Thajsko | 04/2024 |
Design Thinking Course | Univeridad de Navarra, Pamplona, Španielsko | 06/2024 |
Kvalitatívna a kvantitatívna obsahová analýza | FMK UCM | 06/2024 |
Design Thinking Course | FMK UCM | 09/2024 |
V.1.a - Názov profilového predmetu | V.1.b - Študijný program | V.1.c - Stupeň | V.1.d - Študijný odbor |
---|---|---|---|
Psychologické a etické aspekty reklamy | Marketingová komunikácia | 1. stupeň | Mediálne a komunikačné štúdiá |
V.5.a - Názov predmetu | V.5.b - Študijný program | V.5.c - Stupeň | V.5.d - Študijný odbor |
---|---|---|---|
Teória a tvorba Corporate Identity | Marketingová komunikácia | 2. stupeň | Mediálne a komunikačné štúdiá |
Event marketing | Marketingová komunikácia | 2. stupeň | Mediálne a komunikačné štúdiá |
Kabinet kreativity I., II., III., IV. | Marketingová komunikácia | 1. + 2. stupeň | Mediálne a komunikačné štúdiá |
V3 Vedecký výstup publikačnej činnosti z časopisu – abstrakt, článok, abstrakt z podujatia, poster z podujatia, článok z podujatia
The impact of brand-voice integration and artificial intelligence on social media marketing / Peter Murár, Michal Kubovics, Vladimíra Jurišová, 2024. - Kategória do roku 2021 ADF. DOI 10.34135/communicationtoday.2024.Vol.15.No.1.4.
In: Communication Today. - ISSN 1338-130X, Roč. 15, č. 1 (2024), s. 50-63.
V3 Vedecký výstup publikačnej činnosti z časopisu – abstrakt, článok, abstrakt z podujatia, poster z podujatia, článok z podujatia
Slogans in English and Slovak advertisements: stylistic aspect / Halyna Stashko, Ľudmila Čábyová, Vladimíra Jurišová, 2022.
In: Lege Artis : Language yesterday, today, tomorrow. - ISSN 2453-8035, Roč. 7, č. 3 (2022), s. 76-115 [online].
V2 Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka – kapitola, príspevok, abstrakt, abstrakt z podujatia, poster z podujatia, príspevok z podujatia
Design Thinking Driven Innovations in Organisations as a result of the Groundswell Effect / Vladimíra Jurišová, Igor Piatrov, 2023. - Kategória do roku 2021 AFC. Príspevok je indexovaný v Scopus.
In: Proceedings of the 18th European Conference on Innovation and Entrepreneurship. 1. part.. 1 : part. / Edited by Fernando Moreira and Shital Jayantilal. - 1. vyd. - Reading : Academic Conferences International Limited, 2023. - ISBN 978-1-914587-82-5. - ISSN 2049-1050, s. 425-434 [online].
V2 Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka – kapitola, príspevok, abstrakt, abstrakt z podujatia, poster z podujatia, príspevok z podujatia
Community Management on Facebook: How to Solve Problems with Negative Reactions and Comments from Groundswell? / Vladimíra Jurišová, Igor Piatrov, 2022.
In: Proceedings of the 9th European Conference on Social Media : A Virtual Conference hosted by Pedagogical University of Krakow Poland 12-13 May 2022 / ed. Iwona Lupa-Wójcik, Marta Czyzewska. - 1. vyd. - Reading : Academic Conferences International Limited, 2022. - ISBN 978-1-914587-30-6. - ISSN 2055-7213, s. 74-81. Príspevok je indexovaný v databáze Scopus.
AFC Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
Building Brand Identity on Instagram / Vladimíra Jurišová, 2020. In: Proceeding of the 7th European Conference on Social Media ESCM 2020 / edited by Christos Karpasitis, Christiana Varda. - Reading : Academic Conferences and Publishing International, 2020. - ISBN 978-1-912764-63-1. - ISSN 2055-7213, s. 119-126. Príspevok je indexovaný v databáze Scopus.
V3 Vedecký výstup publikačnej činnosti z časopisu – abstrakt, článok, abstrakt z podujatia, poster z podujatia, článok z podujatia
The impact of brand-voice integration and artificial intelligence on social media marketing / Peter Murár, Michal Kubovics, Vladimíra Jurišová, 2024. - Kategória do roku 2021 ADF. DOI 10.34135/communicationtoday.2024.Vol.15.No.1.4.
In: Communication Today. - ISSN 1338-130X, Roč. 15, č. 1 (2024), s. 50-63.
V3 Vedecký výstup publikačnej činnosti z časopisu – abstrakt, článok, abstrakt z podujatia, poster z podujatia, článok z podujatia
Slogans in English and Slovak advertisements: stylistic aspect / Halyna Stashko, Ľudmila Čábyová, Vladimíra Jurišová, 2022.
In: Lege Artis : Language yesterday, today, tomorrow. - ISSN 2453-8035, Roč. 7, č. 3 (2022), s. 76-115 [online].
V2 Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka – kapitola, príspevok, abstrakt, abstrakt z podujatia, poster z podujatia, príspevok z podujatia
Design Thinking Driven Innovations in Organisations as a result of the Groundswell Effect / Vladimíra Jurišová, Igor Piatrov, 2023. - Kategória do roku 2021 AFC. Príspevok je indexovaný v Scopus.
In: Proceedings of the 18th European Conference on Innovation and Entrepreneurship. 1. part.. 1 : part. / Edited by Fernando Moreira and Shital Jayantilal. - 1. vyd. - Reading : Academic Conferences International Limited, 2023. - ISBN 978-1-914587-82-5. - ISSN 2049-1050, s. 425-434 [online].
V2 Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka – kapitola, príspevok, abstrakt, abstrakt z podujatia, poster z podujatia, príspevok z podujatia
Community Management on Facebook: How to Solve Problems with Negative Reactions and Comments from Groundswell? / Vladimíra Jurišová, Igor Piatrov, 2022.
In: Proceedings of the 9th European Conference on Social Media : A Virtual Conference hosted by Pedagogical University of Krakow Poland 12-13 May 2022 / ed. Iwona Lupa-Wójcik, Marta Czyzewska. - 1. vyd. - Reading : Academic Conferences International Limited, 2022. - ISBN 978-1-914587-30-6. - ISSN 2055-7213, s. 74-81. Príspevok je indexovaný v databáze Scopus.
AFC Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
Building Brand Identity on Instagram / Vladimíra Jurišová, 2020. In: Proceeding of the 7th European Conference on Social Media ESCM 2020 / edited by Christos Karpasitis, Christiana Varda. - Reading : Academic Conferences and Publishing International, 2020. - ISBN 978-1-912764-63-1. - ISSN 2055-7213, s. 119-126. Príspevok je indexovaný v databáze Scopus.
AFC Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
Building Brand Identity on Instagram / Vladimíra Jurišová, 2020. In: Proceeding of the 7th European Conference on Social Media ESCM 2020 / edited by Christos Karpasitis, Christiana Varda. - Reading : Academic Conferences and Publishing International, 2020. - ISBN 978-1-912764-63-1. - ISSN 2055-7213, s. 119-126. Príspevok je indexovaný v databáze Scopus.
Ohlasy:
2023 [02] BONALS DAIMIEL, G., MARTÍNEZ-ESTRELLA, E.C., SUÁREZ-CARBALLO, F. Iconos culturales de Argentina, Espana y México. El fenómeno mainstream en redes sociales. In: Palabra Clave. 2023, 26(3), s. 1-27. ISSN 2027-534X.
2022 [02] MURÁR, P., PIATROV, I. Digitálny marketing. Trnava: FMK UCM, 2022. ISBN 978-80-572-0295-0. s. 239.
2022 [02] PIATROV, I. Potenciál sociálnej siete Instagram v kontexte ovplyvňovania pro-environmentálneho spotrebiteľského správania. In: Sociálne médiá a marketingová komunikácia: eko-evolúcia alebo eko-revolúcia? [textový dokument (print)] : zborník vedeckých prác k projektu Vedeckej grantovej agentúry Ministerstva školstva, vedy, výskumu a športu Slovenskej republiky a Slovenskej akadémie vied (VEGA, č. 1/0458/21) s názvom Manažment konceptu "spodnej vlny" zo strany podnikateľských subjektov pri propagácii environmentálne vhodných produktov v čase technologickej interferencie. – Praha (Česko) : NOL - Nakladatelství odborné literatury, 2022. – ISBN 978-80-907764-9-4, s. 157 [tlačená forma]
2021 [3] KUBOVICS, M., ZAUŠKOVÁ, A., ŠČEPKOVÁ, S. Možnosti vizualizácie dát získaných y aktivity spodnej vlny v digitálnom prostredí. In: Sociální dilema 2021. Brno: Právní institut, 2021, s. 196-209. ISBN 978-80-908357-0-2.
2021 [3] MURÁR, P. Instagram ako nástroj podporujúci sociálnu interakciu a komunikáciu v rámci konceptu spodná vlna. In: Sociální dilema 2021. Brno: Právní institut, 2021, s. 111-119. ISBN 978-80-908357-0-2.
2021 [4] ŠKRIPCOVÁ, Lucia. Sociálne médiá a používateľ knižnice v roku 2021. In: Knižnica. 2021, 22(4), s. 14-19.
2021 [2] BEDNÁRIK, J., AUGUSTÍNOVÁ, N. Texture and Pattern in Corporate Design. In: Ejmap. 2021, 9(1), s. 112-121. ISSN 1339-4940. WoS
AFC Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
Komunikácia značky v online prostredí = Marketing communication of brand in the online environment / Vladimíra Jurišová, 2017.
In: MMK 2017 : Mezinárodní Masarykova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky : recenzovaný sborník příspěvků mezinárodní vědecké konference. Ročník VIII. - Hradec Králové : Magnanimitas, 2017. - ISBN 978-80-87952-22-1, S. 208-214 [CD-ROM].
AFC JURIŠOVÁ, V.: Komunikácia značky v online prostredí. In: Sborník příspěvků Mezinárodní Masarykovy konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky MMK 2017, vol. VIII. Hradec Králové : Magnanimitas, 2017, s. 208 – 214. ISBN 978-80-87952-22-1.
Ohlasy:
2020 [3] ČÁBYOVÁ, Ľ., KRAJČOVIČ, P. The role of SoLoMo marketing and media in the communication of eco-innovations. Budapešť: Wolters Kluwer, 2020. ISBN 978-963-295-952-8. s. 161.
2020 [1] VANKO, M., ZAUŠKOVÁ, A. Increasing Millennials' Awareness of Environmental Problems on Social Networking Sites. In: Proceedings of the 7th European Conference on Social Media ECSM 2020. Reading: ACPI, 2020, s. 321. ISBN 978-1-912764-63-1. Scopus
2019 [4] REZNÍČKOVÁ, M., ZAUŠKOVÁ, A. SoLoMo marketing ako nástroj pre podporu eko-inovácií v podnikateľskom prostredí. In: Výskumné štúdie a analýzy súvisiace s uplatnením komunikačných aktivít prezentujúcich environmentálne inovácie prostredníctvom konceptu SoLoMo [CD-ROM]. Trnava: FMK UCM, 2019, s. 15. ISBN 978-80-572-0037-6.
2019 [1] REZNÍČKOVÁ, M., ZAUŠKOVÁ, A. Solomo marketing in the eco-innovations of business entities. In: Proceedings of the European Conference on Innovation and Entrepreneurship, ECIE. 2019, 2, pp. 878-886. Scopus
2018 [2] ZAUŠKOVÁ, A., REZNÍČKOVÁ, M. Eco-innovative communication activities of Slovak business entities. In: Marketing Identity: Digital Mirrors - part I. Trnava: FMK UCM, 2018, s. 211, 217. ISBN 978-80-8105-984-1. WoS
2018 [2] ZAUŠKOVÁ, A., REZNÍČKOVÁ, M. SoLoMo, marketing dream or reality? In: Megatrends and media: Reality and Media Bubbles. Trnava: FMK UCM, 2018, s. 585. ISBN 978-80-8105-952-0. WoS
AFC Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
Using copywriting, language, and customized font in creation of visual and communication brand identity / Vladimíra Jurišová, 2019.
In: Creative strategy / strategy of creativity : trends in creative marketing communication / editors: Dušan Pavlů, Petr Majerik. - Praha : Professional Publishing, Vysoká škola kreativní komunikace, 2019. - ISBN 978-80-88260-38-7, s. 52-58. Príspevok je indexovaný v databáze Web of Science Core Collection.
Ohlasy:
2020 [2] ČÁBYOVÁ, Ľ., et al. Visual Identity of Universities: Logo as a visual symbol of university. In: Ejmap. 2020, 8(1), s. 96-105. ISSN 1339-4940. WoS.
AFD Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
The fundamental role of design and visual communication at the time of the COVID-19 pandemic / Vladimíra Jurišová, 2020.
In: Marketing Identity COVID-2.0 : conference proceedings from the annual international scientific conference - 1. vyd. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie, 2020. - ISBN 978-80-572-0107-6 (online). - ISSN 2729-7527 (online), s. 226-232 [online]. Príspevok je indexovaný v databáze Web of Science Core Collection.
Ohlasy:
2021 [3] KUBOVICS, M., ZAUŠKOVÁ, A., ŠČEPKOVÁ, S. Možnosti vizualizácie dát získaných y aktivity spodnej vlny v digitálnom prostredí. In: Sociální dilema 2021. Brno: Právní institut, 2021, s. 196-209. ISBN 978-80-908357-0-2.
AFC Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
Affiliate marketing in the context of online marketing / Vladimíra Jurišová, 2013. - Popis urobený: 8. 7. 2013.
In: Review of Applied Socio-Economic Research. - ISSN 2247-6172, Roč. 5, č. 1 (2013), [6 s.] [online].
Ohlasy:
2018 [3] MINCULETE, G., OLAR, P. Approaches to the modern concept of digital marketing. In: International Conference Knowledge-based organization. 2018, 24(2), s. 63-69.
2018 [2] MIKLENCICOVA, Renata. Global perception of the use of eco-products in the internet space. In: Globalization and its socio-economic consequences. Žilina: ŽU, 2018, s. 2249. ISBN 978-80-8154-249-7. WoS
2015 [2] MIKLENČIČOVÁ, Renata. Internet purchasing. In: Globalization and its socio-economic consequences. Žilina: ŽU, 2015, s. 427-432. ISBN 978-80-8154-145-2. WoS
2013 [2] KLEMENTIS, Martin. Význam farieb pri kvalite user experience vo webdizajne. In MMK 2013 [CD-ROM]. Hradec Králové : Magnanimitas, 2013. s. 461. ISBN 978-80-87952-00-9.
2013 [4] KOLLÁROVÁ, Daniela. Marketing a spoločnosť II. Trnava : UCM, 2013. ISBN 978-80-8105-506-5. s. 131.
2022-1-SK01-KA220-HED-000089101 (ERASMUS+ KA 220) - spoluriešiteľka a zástupkyňa vedúceho medzinárodného projektu Design Thinking as a method of soft skills and digital skills development in higher education to increase employability. Vedúci projektu: PhDr. Peter Murár, PhD. (2023 - 2026)
KEGA 021UCM-4/2024 - vedúca vedeckého projektu Vytvorenie interaktívneho multimediálneho študijného materiálu pre študijný program marketingová komunikácia (2024 - 2026)
VEGA 1/0334/24 - spoluriešiteľka vedeckého projektu Význam interakčných väzieb ovplyvňujúcich nákupný rozhodovací proces vybraného spotrebiteľského segmentu v kontexte identifikácie kľúčových komunikačných a výkonnostných metrík B2C trhu. Vedúca projektu: doc. PhDr. Daniela Kollárová, PhD. (2024 - 2026)
IROP: Kreatívne centrum - adaptácia priestorov UCM FMK pre účely vytvorenia kreatívneho centra (2022 - 2023)
VEGA 1/0458/21 - spoluriešiteľka vedeckého projektu Manažment konceptu "spodnej vlny" zo strany podnikateľských subjektov pri propagácii environmentálne vhodných produktov v čase technologickej interferencie. Vedúci projektu: PhDr. Adam Madleňák, PhD., MBA (2021 - 2023)
VII.a - Aktivita, funkcia | VII.b - Názov inštitúcie, grémia | VII.c - Časové vymedzenia pôsobenia |
---|---|---|
Hlavná organizátorka a koordinátorka vedeckého podujatia Týždeň vedy a techniky | Týždeň vedy a techniky, FMK UCM | 2009 - súčasnosť |
Členstvo v organizačnom a programovom výbore medzinárodnej vedeckej konferencie | Nové trendy v marketingu, FMK UCM | 2009 - 2012 |
Členstvo v organizačnom a programovom výbore medzinárodnej vedeckej konferencie | Marketing Identity, FMK UCM | 2013 - 2021 |
Členstvo v zahraničnej profesijnej organizácii | ČMS | 2019 - súčasnosť |
Členstvo v zahraničnej profesijnej organizácii | Klub učitelů marketingu | 2019 - súčasnosť |
Členstvo v zahraničnej profesijnej organizácii | POPAI Central Europe | 2019 - súčasnosť |
Členstvo v Akademickom senáte FMK / tajomník | FMK UCM | 2018 - súčasnosť |
Koordinátorka spolupráce a organizátorka pravidelných eventov v oblasti online marketingu | Grow with Google x FMK UCM | 2017 - súčasnosť |
Členka komisií pre štátne skúšky | FMK UCM v Trnave | 2011 - súčasnosť |
Členka edičnej rady medzinárodného vedeckého časpisu Central European Journal of Labour Law and Personell Management | Central European Journal of Labour Law and Personell Management | 2020 - súčasnosť |
Členka hodnotiacej komisie | Súťaž KEMP x FMK UCM | 2022 |
Koordinátorka tímu zodpovedného za implementáciu vizuálnej identity UCM | UCM | 2019 - súčasnosť |
Členka Rady pre študijný program marketingová komunikácia | FMK UCM | 2021 - súčasnosť |
Členstvo v domácej profesijnej organizácii | Slovenská asociácia sociálnej antropológie | 2021 - súčasnosť |
Členstvo v zahraničnej profesijnej organizácii | European Social Marketing Association | 2021 - súčasnosť |
Členstvo v organizačnom a programovom výbore medzinárodnej vedeckej konferencie | Marketing & Media Identity | 2022 - súčasnosť |
Členstvo vo vedeckom výbore medzinárodnej vedeckej konferencie | Marketing & Media Identity | 2022 - súčasnosť |
Členstvo v Akademickom senáte FMK / tajomíčka a podpredsedníčka AS FMK za zamestnaneckú časť | FMK UCM | 2022 - súčasnosť |
CEO & Managing Director Kabinetu kreativity - marketingovej agentúry na FMK UCM | FMK UCM | 2022 - súčasnosť |
Členka Vedeckej rady vydavateľstva Wolters Kluwer pre oblasť marketingu a marketingovej komunikácie | Wolters Kluwer | 2023 - súčasnosť |
Členka Arbitrážnej komisie Rady pre reklamu | Rada pre reklamu | 2023 - súčasnosť |
Členka organizačného výboru medzinárodnej vedeckej konferencie International Symposium on Communication, Information and Society - Current Dynamics in Communication | Turecko | 2024 |
Mentor Judges - International Creativity and Innovation Award / ICIA 2024 | King Mongkut's University of Technology Thonburi, Bangkok, Thajsko | 26.4. - 28.4.2024 |
Členka súťažnej poroty v dizajnovej súťaži návrhov na vizuálnu identitu mesta Skalica | Mesto Skalica | 14.2.2025 |
VIII.a - Názov inštitúcie | VIII.b - Sídlo inštitúcie | VIII.c - Obdobie trvania pôsobenia/pobytu (uviesť dátum odkedy dokedy trval pobyt) | VIII.d - Mobilitná schéma, pracovný kontrakt, iné (popísať) |
---|---|---|---|
Univerzita Jana Amose Komenského | Praha, Česká republika | 02/2011 - 05/2011 | Erasmus |
Pedagogical University of Cracow | Krakow, Poľsko | 22.5.2017 - 25.5.2017 | Erasmus+ |
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek | Osijek, Chorvátsko | 11.6.2018 - 14.6.2018 | Erasmus+ |
University of Malaya | Kuala Lumpur, Malajzia | 2.6.2022 - 13.6.2022 | Erasmus+ KA 171 |
Alanya University | Alanya, Turecko | 8.5.2023 - 12.5.2023 | Erasmus+ |
Shinawatra University | Pathum Thani, Bangkok, Thajsko | 22.4. - 1.5.2024 | Erasmus+ KA 131 |
Institution of SpainBcn-Barcelona | Gran Canaria, Kanárske ostrovy | 23.9. - 27.9.2024 | Erasmus+ KA 131 |