Meno:
|
Mgr. Marián Hosťovecký, PhD. | |
Email:
|
marian.hostovecky@ucm.sk | |
Homepage:
|
http:\\ | |
Fakulta/Univerzita:
|
FPV UCM
-
Fakulta prírodných vied UCM
|
|
Pracovisko:
|
UPTI
-
Ústav počítačových technológií a informatiky
|
III.a - Zamestnanie-pracovné zaradenie | III.b - Inštitúcia | III.c - Časové vymedzenie |
---|---|---|
odborný asistent | Univerzita Sv. Cyrila a Metoda v Trnave, Fakulta prírodných vied, Katedra aplikovanej informatiky | 2014- trvá |
odborný asistent | Trnavská univerzita v Trnave, Katedra matematiky a informatiky | 2008-2014 |
IV.a - Popis aktivity, názov kurzu (ak išlo o kurz), iné | IV.b - Názov inštitúcie | IV.c - Rok |
---|---|---|
Kurz: Využívanie AI vo vzdelávaní | FPV UCM | 2024 |
drony v praxi - mapovanie krajiny- SPU | účasť: Agrokomplex 2024 |
V.1.a - Názov profilového predmetu | V.1.b - Študijný program | V.1.c - Stupeň | V.1.d - Študijný odbor |
---|---|---|---|
Operačné systémy | aplikovaná informatika | bakalársky | informatika |
Multimediálne systémy | aplikovaná informatika | bakalársky | informatika |
Diaľkový prieskum Zeme | Ochrana a obnova životného prostredia | bakalársky | ochrana a obnova životného prostredia |
Geografické informačné systémy | aplikovaná informatika | magisterský | informatika |
Systémy virtuálnej a zmiešanej reality | aplikovaná informatika | bakalársky | informatika |
V.5.a - Názov predmetu | V.5.b - Študijný program | V.5.c - Stupeň | V.5.d - Študijný odbor |
---|---|---|---|
Diaľkový prieskum Zeme | ochrana a obnova životného prostredia | 1. stupeň Bc. | |
DPŠ didaktika informatiky | DPŠ | ||
DPŠ Didaktika odborných technických predmetov | DPŠ |
Spectral analysis of electroencephalographic data in serious games / Babušiak, Branko [Autor, 30%] ; Hosťovecký, Marián [Korešpondenčný autor, 35%] ; Šmondrk, Maroš [Autor, 20%] ; Huraj, Ladislav [Autor, 15%]. – DOI 10.3390/app11062480. – WOS CC ; SCO ; In: Applied sciences [elektronický dokument] . – Bazilej (Švajčiarsko) : Multidisciplinary Digital Publishing Institute. – ISSN (online) 2076-3417. – Roč. 11, č. 6 (2021), s. [1-20]
Skin Conductivity Responses to Images of War and Sports in Men and Women: An Evolutionary Perspective. Hosťovecký, Marián & Riegert, Jan & Pazda, Adam & Prokop, Pavol. (2022). Adaptive Human Behavior and Physiology. 8. 10.1007/s40750-022-00186-8.
Serious Games in University Education of Future Teachers [textový dokument (print)] [elektronický dokument] [monografia (do 2021)] / Sirotová, Mariana [Autor, 38.5%] ; Michvocíková, Veronika [Autor, 34.5%] ; Hosťovecký, Marián [Autor, 27%]. – 1. vyd. – Berlin (Nemecko) : Peter Lang, 2021. – 213 s. [tlačená forma] [online]. – (Erziehungskonzeptionen und Praxis ; Volume 85). – [recenzované]. – ISBN 978-3-631-84579-0. – ISBN (elektronické) 978-3-631-84832-6. – ISSN 0723-7464
Hostovecky, M. (2022). Serious game designed as a support tool for lexicology. XLinguae, 15(3), 3–14. https://doi.org/10.18355/xl.2022.15.03.01
Host’ovecky, M., Salgovic, I., & Viragh, R. (2018). Serious Game in Science Education: How we can Develop Mathematical Education. 2018 16th International Conference on Emerging eLearning Technologies and Applications (ICETA), 191–196.
Bassano, C., Chessa, M., & Solari, F. (2022). Visualization and interaction technologies in serious and exergames for cognitive assessment and training: A survey on available solutions and their validation. IEEE Access: Practical Innovations, Open Solutions, 10, 104295–104312. https://doi.org/10.1109/access.2022.3210562
Alario-Hoyos, C. (2022). Special issue on advanced technologies in lifelong learning. Applied Sciences (Basel, Switzerland), 12(15), 7817. https://doi.org/10.3390/app12157817
Esteban, A. J. (2024). Theories, principles, and game elements that support Digital Game-Based Language Learning (DGBLL): A systematic review. International Journal of Learning Teaching and Educational Research, 23(3), 1–22. https://doi.org/10.26803/ijlter.23.3.1
Kampik, M., Fice, M., Pilśniak, A., Bodzek, K., & Piaskowy, A. (2023). An analysis of energy consumption in small- and medium-sized buildings. Energies, 16(3), 1536. https://doi.org/10.3390/en16031536
Li, S., Liu, W., Wu, R., & Li, J. (2023). An adaptive attack model to network controllability. Reliability Engineering & System Safety, 235(109252), 109252. https://doi.org/10.1016/j.ress.2023.109252
Návrh a vývoj protoypu určeného na meranie elektrodermálnej aktivity (EDA) a overenie jeho účinnosti na vybranej aplikácii
KEGA (2022) - zástupca zodpovedného riešiteľa
BIN SGS 02_2021_002 - Univerzita podporujúca inteligentné aktívne starnutie (University Enhancing the Smart Active Aging)
NORSKE GRANTY - riešiteľ
PL01-KA220-HED-000088359 - Budúcnosť je v aplikovanej umelej inteligencii - The Future is in Applied Artificial Intelligence (FAAI) - riešiteľ
015UCM-4/2018 Pedagogická prax vysokoškolských študentov s podporou virtuálnej dimenzie
KEGA (2022) - zodpovedný riešiteľ spolupracujúceho pracoviska
VII.a - Aktivita, funkcia | VII.b - Názov inštitúcie, grémia | VII.c - Časové vymedzenia pôsobenia |
---|---|---|
člen redakačnej rady časopisu JAMSI | UPTI FPV UCM v Trnave | 2016 - trvá |
oponent APVV projektov | APVV | 2016 - trvá |
reviewer Computers&Education | Elsevier Ltd | |
posudzovateľ projektov KEGA | KEGA | 2015 - trvá |
VIII.a - Názov inštitúcie | VIII.b - Sídlo inštitúcie | VIII.c - Obdobie trvania pôsobenia/pobytu (uviesť dátum odkedy dokedy trval pobyt) | VIII.d - Mobilitná schéma, pracovný kontrakt, iné (popísať) |
---|---|---|---|
Slezská univerzita v Opavě | Opava | 17.06.2024-21.06.2024 | Erasmus+, ludek.cienciala@fpf.slu.cz |
Kristiania University of Applied Sciences | Oslo, Norway | 17.03.2024 - 22.03.2024 | účasť riešiteľov projektu s cieľom stanovenia vedecko-výskumných úloh projektu Nórske granty |
The University of Monte Negro | Podgorica, Monte Negro | 14.05.2023 - 19.05.2023 | účasť riešiteľov projektu s cieľom stanovenia vedecko-výskumných úloh projektu COAST |
Open University of Applied Sciences OAM | Oulu, Finland | 09.04.2018 - 13.04.2018 | Erasmus+ |
Česká zemědělská univerzita v Praze | Praha | 2019 | Erasmus+, huckoj@pef.czu.cz |
Slezská univerzita v Opavě | Opava | 2022 | Erasmus+ |