UCM
Vedecko/umelecko-pedagogická charakteristika osoby
Meno:
PhDr. Sandra Kotlebová, PhD.
Email:
sandra.kotlebova@ucm.sk
Homepage:
http://
Fakulta/Univerzita:
FSV UCM - Fakulta sociálnych vied UCM
Pracovisko:
KPV - Katedra politických vied

I. - Základné údaje

I.1 - Priezvisko
KOTLEBOVÁ
I.2 - Meno
Sandra
I.3 - Tituly
PhDr., Mgr., Ph.D.
I.4 - Rok narodenia
1976
I.5 - Názov pracoviska
Filozofická fakulta UCM v Trnave
I.6 - Adresa pracoviska
TRNAVA, Bučianska 4
I.7 - Pracovné zaradenie
odborný asistent
I.8 - E-mailová adresa
sandra.kotlebova@ucm.sk
I.9 - Hyperlink na záznam osoby v Registri zamestnancov vysokých škôl
https://www.portalvs.sk/regzam/detail/8954
I.10 - Názov študijného odboru, v ktorom osoba pôsobí na vysokej škole
Politické vedy, Verejná správa, Sociálne služby a poradenstvo
I.11 - ORCID iD
0000-0001-8211-3081

II. - Vysokoškolské vzdelanie a ďalší kvalifikačný rast

II.1 - Vysokoškolské vzdelanie prvého stupňa
II.2 - Vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa
II.a - Názov vysokej školy alebo inštitúcie
Univerzita Komenského v Bratislave - Filozofická fakulta
II.b - Rok
2000
II.c - Odbor a program
Moderná neslovanská filológia - anglický jazyk a literatúra, španielsky jazyk a literatúra
II.3 - Vysokoškolské vzdelanie tretieho stupňa
II.a - Názov vysokej školy alebo inštitúcie
Karlova univerzita v Prahe, ČR
II.b - Rok
2016
II.c - Odbor a program
Vysokoškolská pedagogika
II.4 - Titul docent
II.5 - Titul profesor
II.6 - Titul DrSc.

III. - Súčasné a predchádzajúce zamestnania

III.a - Zamestnanie-pracovné zaradenie III.b - Inštitúcia III.c - Časové vymedzenie
odborný asistent UCM v Trnave - Fakulta sociálnych vied 2016 - súčasnosť
riaditeľka Trnavská univerzita v Trnave- Centrum ďalšieho vzdelávania 2013 - 2016
odborný asistent UCM v Trnave - Filozofická fakulta 2007 - 2013
odborný asistent Paneurópska vysoká škola v Bratislave, SR 2014-2020
odborný asistent Vysoká škola verejných a medzinárodných vzťahov, Praha, 4eská republika, Vzdelávací a konzultačný inštitút v Bratislave, SR 2016-2017
odborný asistent Fakulta sociálnej práce, Trnavská univerzita v Trnave, SR 2011 - 2016
odborný asistent Inštitút fyzioterapie, balneológie a liečebnej rehabilitácie, UCM, Trnava, SR 2007 - 2013
učiteľka anglického a španielskeho jazyka Gymnázium Jána Hollého v Trnave, SR 2001 - 2003

IV. - Rozvoj pedagogických, odborných, jazykových, digitálnych a iných zručností

IV.a - Popis aktivity, názov kurzu (ak išlo o kurz), iné IV.b - Názov inštitúcie IV.c - Rok
rigorózna skúška UCM v Trnave - Filozofická fakulta 2012
certifikovaný kouč Business Coaching College, Bratislava 2019
kurz vysokoškolskej pedagogiky Univerita Karlova v Prahe, ČR - Pedagogická fakulta 2013
metodické, odborné, jazykové a digitálne kurzy a školenia, certifikácia trénere mäkkých zručností (soft-skills) Learn&Lead Innovation 2023

V. - Prehľad aktivít v rámci pedagogického pôsobenia na vysokej škole

V.1 - Prehľad zabezpečovaných profilových študijných predmetov v aktuálnom akademickom roku podľa študijných programov
V.2 - Prehľad o zodpovednosti za uskutočňovanie, rozvoj a zabezpečenie kvality študijného programu alebo jeho časti na vysokej škole v aktuálnom akademickom roku
V.3 - Prehľad o zodpovednosti za rozvoj a kvalitu odboru habilitačného konania a inauguračného konania v aktuálnom akademickom roku
V.4 - Prehľad vedených záverečných prác
V.4.1 - Počet aktuálne vedených prác
V.4.a - Bakalárske (prvý stupeň)
V.4.b - Diplomové (druhý stupeň)
V.4.c - Dizertačné (tretí stupeň)
V.4.2 - Počet obhájených prác
V.4.a - Bakalárske (prvý stupeň)
10
V.4.b - Diplomové (druhý stupeň)
V.4.c - Dizertačné (tretí stupeň)
V.5 - Prehľad zabezpečovaných ostatných študijných predmetov podľa študijných programov v aktuálnom akademickom roku
V.5.a - Názov predmetu V.5.b - Študijný program V.5.c - Stupeň V.5.d - Študijný odbor
Anglický jazyk European Studies and Politics I. Political Sciences
Foreign Language - English language Social Services and Counsellig I. Social Work

VI. - Prehľad výsledkov tvorivej činnosti

VI.1 - Prehľad výstupov tvorivej činnosti a ohlasov na výstupy tvorivej činnosti
VI.1.1 - Počet výstupov tvorivej činnosti
VI.1.a - Celkovo
14
VI.1.b - Za posledných šesť rokov
7
VI.1.2 - Počet výstupov tvorivej činnosti registrovaných v databázach Web of Science alebo Scopus
VI.1.a - Celkovo
VI.1.b - Za posledných šesť rokov
VI.1.3 - Počet ohlasov na výstupy tvorivej činnosti
VI.1.a - Celkovo
VI.1.b - Za posledných šesť rokov
VI.1.4 - Počet ohlasov registrovaných v databázach Web of Science alebo Scopus na výstupy tvorivej činnosti
VI.1.a - Celkovo
VI.1.b - Za posledných šesť rokov
VI.1.5 - Počet pozvaných prednášok na medzinárodnej a národnej úrovni
VI.1.a - Celkovo
VI.1.b - Za posledných šesť rokov
VI.2 - Najvýznamnejšie výstupy tvorivej činnosti


English-medium instruction and education accountability [print, electronic] = O povyšenii otvetstvennosti vuza v organizacii obučenija studentov na anglijskom jazyke / Edita Poórová, Sandra Kotlebová, 2023. - Kategória do roku 2021 ADE. DOI DOI 10.17748/2686–9969–2023–6–3-180-196.

In: Pedagogika: istorija, perspektivy = Pedagogy: history, prospects = Pedagogy: history, prospects, Roč. 6, č. 3 (2023), s. 180-196 [print, online].


Rola vysokoškolského učiteľa vo výučbe odborného cudzieho kazyka / Sandra Kotlebová, 2012.

In: Pedagogica actualis III. : roly vysokoškolského učiteľa v procese vzdelávania / editor: Ján Danek ; recenzenti: Ctibor Határ, Viliam Končál. - 1. vyd. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2012. - ISBN 978-80-8105-373-3, S. 61-66.



Psychologické aspekty výučbového štýlu VŠ učiteľa odbornej angličtiny [print] / Sandra Kotlebová, 2014.

In: Pedagogický výzkum spojnice mezi teorií a praxí : sborník anotací : sborník anotací / Jana Poláchová Vašťatková, Pavla Vyhnálková. - 1. vyd. - Olomouc : Univerzita Palackého v Olomouci, 2014. - ISBN 978-80-86768-91-5, s. 58-59 [print].


Výučbové štýly vysokoškolských učiteľov ESP / Sandra Kotlebová, 2012.

In: Humanistic foreign language teaching and learning I : innovative methods and approaches : conference proceedings / editors: Andrea Billíková, Jana Harťanská, Mária Kiššová. - Nitra : Filozofická fakulta, UKF Nitra, 2012. - ISBN 978-80-558-0154-4, S. 160-167 [CD-ROM].

Vágnosť v kontexte vyučovania ESP = Vagueness in the context of ESP teaching / Sandra Kotlebová, 2010.

In: Perspektívy výučby cudzích jazykov pre 21. storočie : zborník príspevkov z odborného seminára / editor Helena Zárubová. - Trnava : Fakulta prírodných vied UCM v Trnave, 2010. - ISBN 978-80-8105-219-4, S. 40-49.

VI.3 - Najvýznamnejšie výstupy tvorivej činnosti za ostatných šesť rokov



Anglicko-slovenský / slovensko- anglický prekladový slovník pre študijné odbory sociálnych vied [print] / Edita Poórová, Sandra Kotlebová. - 1. vyd. - Trnava : Fakulta sociálnych vied, 2023. - Kategória do roku 2021 ACB. - 221 s. [print]. - ISBN 978-80-572-0247-9.

Anglický jazyk pre verejnú správu [electronic] / Sandra Kotlebová, Edita Poórová, 2020.

In: Online vzdelávanie vo verejnej správe v čase pandémie / Peter Horváth ; recenzenti: Martin Daško, Patrik Gabura. - 1. vyd. - Trnava : Fakulta sociálnych vied, 2020. - ISBN 978-80-572-0091-8, s. 62-70 [online, CD-ROM].


Význam pedagogiky pre súčasného vysokoškolského učiteľa [print] / Sandra Kotlebová, Edita Poórová, 2020.

In: Pedagogica actualis XI. : spoločnosť a výchova : spoločnosť a výchova / editorky: Mariana Sirotová, Veronika Michvocíková ; recenzenti: Ladislav Lenovský, Martina Žáková. - 1. vyd. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2020. - ISBN 978-80-572-0045-1, s. 225-229 [print].

Distance education at the university during the Covid 19 pandemic: reflection of teachers and students [electronic] = Distancionnoe obrazovanie v universitete vo vremia pandemii Kovid 19: razmyšlenia prepodavatelej i studentov / Sandra Kotlebová, Edita Poórová, 2022. DOI DOI 10.17748/2219-6048-2022-14-3-4.

In: Historical and Social-Educational Ideas = Istoričeskaja i sociaľno-obrazovateľnaja mysl = Историческая и социально-образовательная мысль = Istoričeskaja i sociaľno-obrazovateľnaja mysl. - ISSN 2075-9908, Roč. 14, č. 3-4 (2022), s. 107-121 [print, online].

Theory of instant and delayed gratification in teaching ESP to students of psychology [electronic] / Sandra Kotlebová, 2019.

In: Magija INNO: Intergrativnye tendencii v lingvistike i lingvodidaktike. 2 : The Magic of Innovation: Integrative Trends in Linguistics and Foreign Language Teaching : The Magic of Innovation: Integrative Trends in Linguistics and Foreign Language Teaching. 1 / recenzenty: E.M. Pozdnjakova, E.B. Jastrebova. - 1. vyd. - Moskva : Moskovský štátny inštitút medzinárodných vzťahov, 2019. - ISBN 978-5-9228-2156-8, s. 178-182 [online].

VI.4 - Najvýznamnejšie ohlasy na výstupy tvorivej činnosti
VI.5 - Účasť na riešení (vedení) najvýznamnejších vedeckých projektov alebo umeleckých projektov za posledných šesť rokov

VII. - Prehľad aktivít v organizovaní vysokoškolského vzdelávania a tvorivých činností

VII.a - Aktivita, funkcia VII.b - Názov inštitúcie, grémia VII.c - Časové vymedzenia pôsobenia
Konferencia: Jazyková kompetencia ako súčasť celoživotného vzdelávania UCM v Trnave - Fakulta sociálnych vied 2019. 2020
Konferencia - vysokoškolská pedagogika UCM v Trnave - Fakulta sociálnych vied 2020
certifikácia trénera mäkkých zručností v programe Erasmus+ Learn&Lead Innovation júl-august 2023
kouč Business Coaching College 2019

VIII. - Prehľad zahraničných mobilít a pôsobenia so zameraním na vzdelávanie a tvorivú činnosť v študijnom odbore

VIII.a - Názov inštitúcie VIII.b - Sídlo inštitúcie VIII.c - Obdobie trvania pôsobenia/pobytu (uviesť dátum odkedy dokedy trval pobyt) VIII.d - Mobilitná schéma, pracovný kontrakt, iné (popísať)
BUCHAREST UNIVERSITY OF ECONOMIC STUDIES, The Faculty of International Business and Economics,The Department of Modern Languages and Business Communication of ASE Ionescu Dumitru Building (Tache) 11 Tache Ionescu, 1st District 010351 Bucharest 9 - 13 October 2023 International Research and Training Week for Academia: New academic, communication and research competences for the digital age

IX. - Iné relevantné skutočnosti

Dátum poslednej aktualizácie
2024-02-24