UCM
Vedecko/umelecko-pedagogická charakteristika osoby
Meno:
PhDr. Jaroslava Gburová, PhD.
Email:
jaroslava.gburova@ucm.sk
Homepage:
http://
Fakulta/Univerzita:
IM UCM - Inštitút manažmentu
Pracovisko:
KMTH - Katedra manažmentu turizmu a hotelierstva

I. - Základné údaje

I.1 - Priezvisko
Gburová
I.2 - Meno
Jaroslava
I.3 - Tituly
PhDr., PhD.
I.4 - Rok narodenia
1983
I.5 - Názov pracoviska
Inštitút manažmentu
I.6 - Adresa pracoviska
Hajdóczyho 1, 917 01 Trnava
I.7 - Pracovné zaradenie
funkčné miesto docent
I.8 - E-mailová adresa
jaroslava.gburova@ucm.sk
I.9 - Hyperlink na záznam osoby v Registri zamestnancov vysokých škôl
https://www.portalvs.sk/regzam/detail/6208
I.10 - Názov študijného odboru, v ktorom osoba pôsobí na vysokej škole
Ekonómia a manažment
I.11 - ORCID iD
0000-0002-7953-7059

II. - Vysokoškolské vzdelanie a ďalší kvalifikačný rast

II.1 - Vysokoškolské vzdelanie prvého stupňa
II.2 - Vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa
II.a - Názov vysokej školy alebo inštitúcie
Fakulta manažmentu, Prešovská univerzita v Prešove
II.b - Rok
2007
II.c - Odbor a program
Ekonomika a manažment podniku
II.3 - Vysokoškolské vzdelanie tretieho stupňa
II.a - Názov vysokej školy alebo inštitúcie
Fakulta manažmentu, Prešovská univerzita v Prešove
II.b - Rok
2011
II.c - Odbor a program
Manažment
II.4 - Titul docent
II.5 - Titul profesor
II.6 - Titul DrSc.

III. - Súčasné a predchádzajúce zamestnania

III.a - Zamestnanie-pracovné zaradenie III.b - Inštitúcia III.c - Časové vymedzenie
Funkčné miesto docent Inštitút manažmentu, UCM v Trnave 03/2023 – trvá
Odborný asistent Fakulta manažmentu, Prešovská univerzita v Prešove 10/2011 – 06/2021
Vysokoškolský pedagóg Vysoká škola ekonómie a manažmentu verejnej správy v Bratislave 02/2013 – 05/2013

IV. - Rozvoj pedagogických, odborných, jazykových, digitálnych a iných zručností

V. - Prehľad aktivít v rámci pedagogického pôsobenia na vysokej škole

V.1 - Prehľad zabezpečovaných profilových študijných predmetov v aktuálnom akademickom roku podľa študijných programov
V.1.a - Názov profilového predmetu V.1.b - Študijný program V.1.c - Stupeň V.1.d - Študijný odbor
Interkultúrny manažment Manažment v turizme a hotelierstve I. Ekonómia a manažment
Manažment ľudských zdrojov Manažment v turizme a hotelierstve I. Ekonómia a manažment
Inovačný manažment v turizme a hotelierstve Manažment v turizme a hotelierstve I. Ekonómia a manažment
V.2 - Prehľad o zodpovednosti za uskutočňovanie, rozvoj a zabezpečenie kvality študijného programu alebo jeho časti na vysokej škole v aktuálnom akademickom roku
V.2.a - Názov študijného programu V.2.b - Stupeň V.2.c - Študijný odbor
Manažment v turizme a hotelierstve I. Ekonómia a manažment
V.3 - Prehľad o zodpovednosti za rozvoj a kvalitu odboru habilitačného konania a inauguračného konania v aktuálnom akademickom roku
V.4 - Prehľad vedených záverečných prác
V.4.1 - Počet aktuálne vedených prác
V.4.a - Bakalárske (prvý stupeň)
5
V.4.b - Diplomové (druhý stupeň)
V.4.c - Dizertačné (tretí stupeň)
V.4.2 - Počet obhájených prác
V.4.a - Bakalárske (prvý stupeň)
59
V.4.b - Diplomové (druhý stupeň)
52
V.4.c - Dizertačné (tretí stupeň)
V.5 - Prehľad zabezpečovaných ostatných študijných predmetov podľa študijných programov v aktuálnom akademickom roku
V.5.a - Názov predmetu V.5.b - Študijný program V.5.c - Stupeň V.5.d - Študijný odbor
Manažment rizík Manažment v turizme a hotelierstve I. Ekonómia a manažment
Organizačná kultúra Manažment v turizme a hotelierstve I. Ekonómia a manažment
II.

VI. - Prehľad výsledkov tvorivej činnosti

VI.1 - Prehľad výstupov tvorivej činnosti a ohlasov na výstupy tvorivej činnosti
VI.1.1 - Počet výstupov tvorivej činnosti
VI.1.a - Celkovo
302
VI.1.b - Za posledných šesť rokov
94
VI.1.2 - Počet výstupov tvorivej činnosti registrovaných v databázach Web of Science alebo Scopus
VI.1.a - Celkovo
43
VI.1.b - Za posledných šesť rokov
17
VI.1.3 - Počet ohlasov na výstupy tvorivej činnosti
VI.1.a - Celkovo
204
VI.1.b - Za posledných šesť rokov
62
VI.1.4 - Počet ohlasov registrovaných v databázach Web of Science alebo Scopus na výstupy tvorivej činnosti
VI.1.a - Celkovo
55
VI.1.b - Za posledných šesť rokov
28
VI.1.5 - Počet pozvaných prednášok na medzinárodnej a národnej úrovni
VI.1.a - Celkovo
VI.1.b - Za posledných šesť rokov
VI.2 - Najvýznamnejšie výstupy tvorivej činnosti

AAB: Marketingové cenové stratégie pobočiek maloobchodných reťazcov v regióne severovýchodného Slovenska. Jaroslava Gburová. 1. vyd. Prešov: Bookman, 2011. 153 s. ISBN 978-80-89568-05-5.

ADM: Price and discounts as dominant factors of a marketing mix acting on the purchasing decision of a Slovak consumer. Radovan Bacik, Jaroslava Gburova, Branko Mikula. In: Journal of Applied Economic Sciences. ISSN 2393-5162. ISSN 1843-6110. - Roč. 13, č. 3 (2018), s. 655-662.

ADM: Quality management system as a non-financial indicator in tourism enterprises. Tünde Dzurov Vargová, Peter Gallo, Daniela Matušíková, Milena Švedová, Jaroslava Gburová. In: Quality - Access to Success: journal of management systems. ISSN 1582-2559. ISSN 2668-4861. Roč. 21, č. 176 (2020), s. 69-73.

ADM: Product policy and neuromarketing in the context of Slovak consumer. Tatiana Pethö, Róbert Štefko, Jaroslava Gburová. In: Journal of marketing research and case studies. ISSN 2165-7009. Roč. 2021 (2021), s. 1-7.

ADM: Political marketing: impact of public relations on the change in voter behavior of consumers (voters). Radovan Bačík, Beáta Gavurová, Jaroslava Gburová. In: Marketing and Management of Innovations. ISSN 2227-6718. ISSN 2218-4511. č. 2 (2021), s. 40-48.

VI.3 - Najvýznamnejšie výstupy tvorivej činnosti za ostatných šesť rokov

ADM: Product policy and neuromarketing in the context of Slovak consumer. Tatiana Pethö, Róbert Štefko, Jaroslava Gburová. In: Journal of marketing research and case studies [elektronický dokument]. ISSN 2165-7009. Roč. 2021 (2021), s. 1-7.

ADM: Quality management system as a non-financial indicator in tourism enterprises. Tünde Dzurov Vargová, Peter Gallo, Daniela Matušíková, Milena Švedová, Jaroslava Gburová. In: Quality - Access to Success : journal of management systems. ISSN 1582-2559. ISSN 2668-4861. Roč. 21, č. 176 (2020), s. 69-73.

ADM: Product policy and neuromarketing in the context of Slovak consumer. Tatiana Pethö, Róbert Štefko, Jaroslava Gburová. In: Journal of marketing research and case studies [elektronický dokument]. ISSN 2165-7009. Roč. 2021 (2021), s. 1-7.

ADM: Political marketing: impact of public relations on the change in voter behavior of consumers (voters). Radovan Bačík, Beáta Gavurová, Jaroslava Gburová. In: Marketing and Management of Innovations. ISSN 2227-6718. ISSN 2218-4511. č. 2 (2021), s. 40-48.

AFC: Classical and modern forms of marketing communication in selected services/ Jaroslava Gburová, Radovan Bačík. In: Vision 2025: education excellence and management of innovations through sustainable economic competitive advantage: proceedings of the 34th international business information management association conference / Khalid S. Soliman. Norristown: International business information management association, 2019. ISBN 978-0-9998551-3-3. s. 7971-7977.

VI.4 - Najvýznamnejšie ohlasy na výstupy tvorivej činnosti

Perception of tourist destination brand. Jaroslava Gburova, Daniela Matusikova, Eva Benkova. In: Ekonomičnyj časopys - XXI = Economic annals - XXI. ISSN 1728-6220. No. 5-6 (2015), s. 20-23.


Ohlasy:

2017 [1] ŠTEFKO, R., BAČÍK, R., FEDORKO, R. 2017. City marketing and its impact on income sources of the local government. In Polish journal of management studies, ISSN 2081-7452. 2017, vol. 15, no. 1, s. 253.

2019 [1] ZEGLEN, P., STEC, M., BERWINSKA-MALAJOWICZ, A. 2019. Tourist function development in EU countries: measurement and statistical evaluation. In Acta Turistica, ISSN 0353-4316. 2019, vol. 31, no. 2, s. 149.

Marketing pricing strategy as part of competitive advantage retailers. Radovan Bačík, Róbert Štefko, Jaroslava Gburová. In: Journal of applied economic sciences. ISSN 1843-6110. Vol. 9, no. 3 (2014), s. 602-607.


Ohlasy:

2016 [1] POLLAK, F., DORCAK, P. 2016. The effective use of facebook by small and medium-sized enterprises operating in Slovakia. In Trziste, ISSN 0353-4790. 2016, vol. 28, no. 1, s. 79-91.

2018 [1] MITRÍKOVÁ, J., MATUŠÍKOVÁ, D., KAŠČÁKOVÁ, Z. et al. 2018. Customer shopping behaviour in chosen vienna shopping centres. In Innovation management and education excellence through vision 2020. [Norristown] : IBIMA, 2018, s. 1240-1250. ISBN 978-099985510-2.

Tourism as important regional development factor: (on the example of the chosen region in Slovak republic). Jaroslava Gburová, Daniela Matusikova. In: Ekonomičnyj časopys XXI = Economic annals - XXI. ISSN 1728-6220. No. 9-10 (2014), s. 102-105.


Ohlasy:

2015 [1] POPOVIC, Z., RONDOVIC, B. 2015. Online presence quality assessment in tourism companies of developing countries (Montenegro case study). In Ekonomičnyj časopys - XXI=Economic annals - XXI, ISSN 1728-6220. 2015, č. 5-6, s. 73.

2017  [1] KOVALOV, B., BURLAKOVA, I., VORONENKO, V. 2017. Evaluation of tourism competitiveness of Ukraine`s regions. In Journal of environmental management and tourism, ISSN 2068-7729. 2017, vol. 8, no. 2, s. 460-466.

The effectiveness of advertising in relation to the personality of the costumer /Zuzana Birknerová, Radovan Bačík, Jaroslava Gburová. In: Journal of finance and economics. ISSN 2328-7276. Vol. 1, no. 2 (2013), online, s. 17-21.


Ohlasy:

2016  [1] BHARDWAJ, S., ATREY, P.K., SAINI, M.K. et al. 2016. Personality assessment using multiple online social networks. In Multimedia tools and applications, ISSN 1380-7501. 2016, vol. 75, no. 21, s. 13237-13269.

2017  [1] THILAKARATNE, M., WEERASINGHE, R., PERERA, S. 2017. Knowledge-driven approach to predict personality traits by leveraging social media data. In IEEE/WIC/ACM International conference on web intelligence. Danvers: IEEE, 2017, s. 288-295. ISBN 978-150904470-2.

Pricing policy and marketing strategies as a part of competitive advantage of retails stores in the Slovak / Gburová J., Štefko R., Bačík R. In: Polish journal of management studies. ISSN 2081-7452. Vol. 8 (2013), online, s. 73-81.


Ohlasy:

2020  [1] SYROMYATNIKOV, D., DOLGOVA, M., DEMIN, S. 2020. Transfer pricing in emerging markets. In Montenegrin journal of economics, ISSN 1800-5845. 2020, vol. 16, no. 2, s. 217.

VI.5 - Účasť na riešení (vedení) najvýznamnejších vedeckých projektov alebo umeleckých projektov za posledných šesť rokov

FPPV-37-2023 Inovačný manažment hotelov v historických objektoch – vedúci projektu.

1/0694/20 – VEGA: Výskum v oblasti relačného marketingu – percepcia aspektov elektronickej komercie a jej dopady na nákupné správanie a preferencie spotrebiteľa – spoluriešiteľ.

012PU-4/2020 – KEGA: Obchodné správanie – vytvorenie predmetu a učebnice pre neekonomické študijné programy – spoluriešiteľ.

1/0609/19 – VEGA: Výskum problematiky rozvoja elektronickej a mobilnej komercie v aspekte vplyvu moderných technológií a mobilných komunikačných platforiem na nákupné správanie a preferencie spotrebiteľov – spoluriešiteľ.

1/0789/17 – VEGA: Výskum dominantných marketingových postupov a významných charakteristík spotrebiteľského správania pri využívaní mobilných komunikačných platforiem pre účely elektronickej komercie – spoluriešiteľ.

VII. - Prehľad aktivít v organizovaní vysokoškolského vzdelávania a tvorivých činností

VII.a - Aktivita, funkcia VII.b - Názov inštitúcie, grémia VII.c - Časové vymedzenia pôsobenia
zástupca riaditeľa IM UCM Inštitút manažmentu UCM v Trnave 2023 - trvá
koordinátor kvality a akreditácie IM UCM Inštitút manažmentu UCM v Trnave 2024 - trvá

VIII. - Prehľad zahraničných mobilít a pôsobenia so zameraním na vzdelávanie a tvorivú činnosť v študijnom odbore

VIII.a - Názov inštitúcie VIII.b - Sídlo inštitúcie VIII.c - Obdobie trvania pôsobenia/pobytu (uviesť dátum odkedy dokedy trval pobyt) VIII.d - Mobilitná schéma, pracovný kontrakt, iné (popísať)
Vysoká škola PRIGO Havířov Vítězslava Nezvala 801/1, 736 01 Havířov, ČR 31.07.2023 – 04.08.2023 Erasmus+

IX. - Iné relevantné skutočnosti

IX.a - Ak je to podstatné, uvádzajú sa iné aktivity súvisiace s vysokoškolským vzdelávaním alebo s tvorivou činnosťou

Recenzent/člen programového výboru konferencií IBIMA registrovaných v databáze Web of Science

Dátum poslednej aktualizácie
2025-05-15