Meno:
|
Ing. Lenka Mikle, PhD. | |
Email:
|
lenka.mikle@ucm.sk | |
Homepage:
|
http:// | |
Fakulta/Univerzita:
|
IM UCM
-
Inštitút manažmentu
|
|
Pracovisko:
|
KMTH
-
Katedra manažmentu turizmu a hotelierstva
|
III.a - Zamestnanie-pracovné zaradenie | III.b - Inštitúcia | III.c - Časové vymedzenie |
---|---|---|
Odborný asistent | Inštitút manažmentu UCM v Trnave | 9/2021 - do súčasnosti |
IV.a - Popis aktivity, názov kurzu (ak išlo o kurz), iné | IV.b - Názov inštitúcie | IV.c - Rok |
---|---|---|
Školenie k programu Adobe Photoshop | Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave | 11/2021 |
Rozvoj profesijných kompetencií vysokoškolského učiteľa | Filozofická fakulta UCM v Trnave | 5/2023 |
Umelá inteligencia a akademické prostredie | Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave | 3/2023 |
V.1.a - Názov profilového predmetu | V.1.b - Študijný program | V.1.c - Stupeň | V.1.d - Študijný odbor |
---|---|---|---|
Základy manažmentu | Manažment v turizme a hotelierstve | I. | Ekonómia a manažment |
Podnikanie v malých a stredných podnikoch | Manažment v turizme a hotelierstve | I. | Ekonómia a manažment |
Inovačný manažment v turizme a hotelierstve | Manažment v turizme a hotelierstve | I. | Ekonómia a manažment |
Základy štatistiky | Manažment v turizme a hotelierstve | I. | Ekonómia a manažment |
V.5.a - Názov predmetu | V.5.b - Študijný program | V.5.c - Stupeň | V.5.d - Študijný odbor |
---|---|---|---|
Semestrálny projekt II. | Manažment v turizme a hotelierstve | I. | Ekonómia a manažment |
Semestrálny projekt III. | Manažment v turizme a hotelierstve | I. | Ekonómia a manažment |
Semestrálny projekt IV. | Manažment v turizme a hotelierstve | I. | Ekonómia a manažment |
Finančný manažment | Etnológia a mimoeurópske štúdiá | II. | Historické vedy |
Černá, J., Stacho, Z. & Mikle, L. Dynamic Transformation of Tourism. Częstochowa: Managers of Quality and Production Association, 2021. ISBN 978-83-63978-94-5
Šefránek, R., Mikle, L. 2022. Digital Transformation in HR: Review. In Littera Scripta
Joniaková, Z. Blštáková, J., Mikle, L. 2022. Remuneration of Employees as a Tool of Strategic Management of Human Resources.
Sochanič, V., Mikle, L. 2020. Kultúra v startupe a jej vplyv na atraktivitu pracovného miesta. In Ekonomika a manažment: vedecký časopis Fakulty podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava: Fakulta podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave. ISSN 2454-1028, roč. 17, č. 2, s. 53-61
Joniaková, Z., Mikle, L., Blštáková, J., Ali Taha, V. Vývoj a trendy v odmeňovaní zamestnancov. In REFLEXIE Kompendium teórie a praxe podnikania [online]. Ružomberok: VERBUM - vydavateľstvo Katolíckej univerzity v Ružomberku, 2022, 06 (2), s.90-102. ISSN 2730-020X.
Mišúnová, Hudáková, I., Mišún, J., Mikle, L. Knowledge Base on Small Starting Companies, their Success and Failures. Proceedings of the International Scientific Correspondence Conference EAEP 2022.
Černá, J., Stacho, Z. & Mikle, L. Dynamic Transformation of Tourism. Częstochowa: Managers of Quality and Production Association, 2021. ISBN 978-83-63978-94-5
Šefránek, R., Mikle, L. 2022. Digital Transformation in HR: Review. In Littera Scripta
Joniaková, Z. Blštáková, J., Mikle, L. 2022. Remuneration of Employees as a Tool of Strategic Management of Human Resources.
Sochanič, V., Mikle, L. 2020. Kultúra v startupe a jej vplyv na atraktivitu pracovného miesta. In Ekonomika a manažment: vedecký časopis Fakulty podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava: Fakulta podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave. ISSN 2454-1028, roč. 17, č. 2, s. 53-61
Mikle, L. 2019. Možnosti združovania spoločnosti svetovej úrovne so startup podnikom. In Aktuálne trendy v manažmente: recenzovaný zborník vedeckých prác. - České Budějovice: Vysoká škola evropských a regionálních studií VŠERS. ISBN 978-80-7556-058-2, s. 80-87
Šefránek, R., Mikle, L. Development of CSR and Diversity Trends in Companies: Review. Journal of Human Resource Management.
Mikle, L., Mišún, J., Mišúnová, Hudáková, I. Identifying the significance of the Impact of the Canvas Business Model on Startups Performance Indicators. Ad Alta: Journal of Interdisciplinary Research
Mikle, L. [100%]. Startups and Reasons for Their Failure. In: Current Problems of the Corporate Sector 2020. International Scientifictor 2020: 17th International Scientific Conference. – Paris: Édition Diffusion Presse Sciences, 2020. s. 1-6, ISSN 2261-2424
[o1] Bolat, H. B., Yaşlı, F., & Temur, G. T. (2021, August). Risk Analysis for the Tech Startup Projects with Fuzzy Logic. In International Conference on Intelligent and Fuzzy Systems (pp. 671-679). Springer, Cham.
VEGA 1/0631/19 Metamorfózy startupov na ceste za podnikateľským úspechom - účasť
VEGA 1/0432/22 Čo ovplyvňuje volatilitu kryptomien v období pandémie?
313011ASN4 Riešenie spoločenských ohrození v dôsledku pandémie ochorenia COVID-19
FPPV-37-2023 Inovačný manažment hotelov v historických objektoch
V4 The digital map of pilgrimage sites of the V4 countries
VII.a - Aktivita, funkcia | VII.b - Názov inštitúcie, grémia | VII.c - Časové vymedzenia pôsobenia |
---|---|---|
Koordinátorka medzinárodných vzťahov | Inštitút manažmentu UCM v Trnave | 10/2023 - súčasnosť |
VIII.a - Názov inštitúcie | VIII.b - Sídlo inštitúcie | VIII.c - Obdobie trvania pôsobenia/pobytu (uviesť dátum odkedy dokedy trval pobyt) | VIII.d - Mobilitná schéma, pracovný kontrakt, iné (popísať) |
---|---|---|---|
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějoviciach | Okružná 10, 370 01 České Budějovice | 03.07.2022 - 09.07.2022 |
Aktívna účasť na podujatí Gaudeamus Bratislava, Nitra - propagácia IM UCM v Trnave