UCM
Vedecko/umelecko-pedagogická charakteristika osoby
Meno:
PhDr. Kristína Melušová, PhD.
Email:
melusova1@ucm.sk
Homepage:
http://
Fakulta/Univerzita:
IM UCM - Inštitút manažmentu
Pracovisko:
KMTH - Katedra manažmentu turizmu a hotelierstva

I. - Základné údaje

I.1 - Priezvisko
Melušová
I.2 - Meno
Kristína
I.3 - Tituly
PhDr., PhD.
I.4 - Rok narodenia
1993
I.5 - Názov pracoviska
Inštitút manažmentu
I.6 - Adresa pracoviska
V Jame 3, 917 01 Trnava
I.7 - Pracovné zaradenie
Odborná asistentka
I.8 - E-mailová adresa
kristina.melusova@ucm.sk
I.9 - Hyperlink na záznam osoby v Registri zamestnancov vysokých škôl
https://www.portalvs.sk/regzam/detail/75161?do=filterForm-submit&surname=melu%C5%A1ov%C3%A1&employment_state=yes&filter=Vyh%C4%BEada%C5%A5
I.10 - Názov študijného odboru, v ktorom osoba pôsobí na vysokej škole
Ekonómia a manažment
I.11 - ORCID iD
0009-0007-1704-5896

II. - Vysokoškolské vzdelanie a ďalší kvalifikačný rast

II.1 - Vysokoškolské vzdelanie prvého stupňa
II.a - Názov vysokej školy alebo inštitúcie
Fakulta sociálnych vied, Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave
II.b - Rok
2016
II.c - Odbor a program
Verejná politika a verejná správa / Verejná správa
II.2 - Vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa
II.a - Názov vysokej školy alebo inštitúcie
Fakulta sociálnych vied, Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave
II.b - Rok
2018
II.c - Odbor a program
Verejná politika a verejná správa / Verejná správa
II.3 - Vysokoškolské vzdelanie tretieho stupňa
II.a - Názov vysokej školy alebo inštitúcie
Fakulta sociálnych vied, Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave
II.b - Rok
2022
II.c - Odbor a program
Politické vedy / Verejná politika a verejná správa
II.4 - Titul docent
II.5 - Titul profesor
II.6 - Titul DrSc.

III. - Súčasné a predchádzajúce zamestnania

III.a - Zamestnanie-pracovné zaradenie III.b - Inštitúcia III.c - Časové vymedzenie
Referent pre stratégiu, dáta a participáciu, Odbor stratégie Mesto Hlohovec 1.9.2021-trvá
Odborná asistentka IM UCM v Trnave 17.2.2025-trvá

IV. - Rozvoj pedagogických, odborných, jazykových, digitálnych a iných zručností

IV.a - Popis aktivity, názov kurzu (ak išlo o kurz), iné IV.b - Názov inštitúcie IV.c - Rok
Doplňujúce pedagogické štúdium Filozofická fakulta, UCM v Trnave 2019

V. - Prehľad aktivít v rámci pedagogického pôsobenia na vysokej škole

V.1 - Prehľad zabezpečovaných profilových študijných predmetov v aktuálnom akademickom roku podľa študijných programov
V.1.a - Názov profilového predmetu V.1.b - Študijný program V.1.c - Stupeň V.1.d - Študijný odbor
Inovačný manažment v turizme a hotelierstve Manažment v turizme a hotelierstve I. ekonómia a manažment
V.2 - Prehľad o zodpovednosti za uskutočňovanie, rozvoj a zabezpečenie kvality študijného programu alebo jeho časti na vysokej škole v aktuálnom akademickom roku
V.3 - Prehľad o zodpovednosti za rozvoj a kvalitu odboru habilitačného konania a inauguračného konania v aktuálnom akademickom roku
V.4 - Prehľad vedených záverečných prác
V.4.1 - Počet aktuálne vedených prác
V.4.a - Bakalárske (prvý stupeň)
10
V.4.b - Diplomové (druhý stupeň)
0
V.4.c - Dizertačné (tretí stupeň)
0
V.4.2 - Počet obhájených prác
V.4.a - Bakalárske (prvý stupeň)
2
V.4.b - Diplomové (druhý stupeň)
0
V.4.c - Dizertačné (tretí stupeň)
0
V.5 - Prehľad zabezpečovaných ostatných študijných predmetov podľa študijných programov v aktuálnom akademickom roku
V.5.a - Názov predmetu V.5.b - Študijný program V.5.c - Stupeň V.5.d - Študijný odbor
Balneológia a zdravotný turizmus Manažment v turizme a hotelierstve I. ekonómia a manažment
Manažment verejných politík Manažment v turizme a hotelierstve I. ekonómia a manažment
Podnikanie v malých a stredných podnikoch Manažment v turizme a hotelierstve I. ekonómia a manažment

VI. - Prehľad výsledkov tvorivej činnosti

VI.1 - Prehľad výstupov tvorivej činnosti a ohlasov na výstupy tvorivej činnosti
VI.1.1 - Počet výstupov tvorivej činnosti
VI.1.a - Celkovo
17
VI.1.b - Za posledných šesť rokov
17
VI.1.2 - Počet výstupov tvorivej činnosti registrovaných v databázach Web of Science alebo Scopus
VI.1.a - Celkovo
3
VI.1.b - Za posledných šesť rokov
3
VI.1.3 - Počet ohlasov na výstupy tvorivej činnosti
VI.1.a - Celkovo
4
VI.1.b - Za posledných šesť rokov
4
VI.1.4 - Počet ohlasov registrovaných v databázach Web of Science alebo Scopus na výstupy tvorivej činnosti
VI.1.a - Celkovo
3
VI.1.b - Za posledných šesť rokov
3
VI.1.5 - Počet pozvaných prednášok na medzinárodnej a národnej úrovni
VI.1.a - Celkovo
0
VI.1.b - Za posledných šesť rokov
0
VI.2 - Najvýznamnejšie výstupy tvorivej činnosti

AFD Marketing management of the area in the context of visit rate development of tourist information centers in Slovakia / Kristína Hoghová, In: Marketing identity : COVID-2.0 : conference proceedings from the international scientific conference : COVID-2.0 : conference proceedings from the international scientific conference / editors: Zuzana Kvetanová, Zuzana Bezáková, Adam Madleňák. - 1. vyd. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie 2020. - ISBN 978-80-572-0107-6 (online). - ISSN 2729-7527 (online).

ADN Brand Marketing of Regional Products - A Potential Strategic Management Tool in Regional Development / Ivana Butoracová Šindleryová, Kristína Hoghová, 2020, In: Communication Today. - ISSN 1338-130X, Roč. 11, č. 1 (2020), s. 164-185 [print, online].

AFD (Dis)Advantages of Tourism in the Conditions of Self-Government and Ways of its Effective Promotion [electronic] / Kristína Hoghová, 2019. In: Megatrends and Media : Digital Universe : Digital Universe / editors: Zuzana Bučková, Lenka Rusňáková, Martin Solík. - 1. vyd. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie, 2019. - ISBN 978-80-572-0015-4 (online), s. 531-556 [online].

AFC Internal communication in the institutions of territorial self-governing / Kristína Hoghová, Ivana Butoracová Šindleryová, 2019. - Príspevok indexovaný vo WoS CC. In: Public Economics and Administration 2019 : proceedings of the 13th International Scientific Conference Public Economics and Administration 2019 / Ivana Vaňková. - 1. vyd. - Ostrava : Vysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava, 2019. - ISBN 978-80-248-4356-8. - ISSN 1805-9104, s. 138-148 [print].

AFC The use of public relations to promoting the cultural heritage of selected Slovak region [print] / Kristína Hoghová, 2019. In: Political and economic unrest in the contemporary era : proceedings of the 6th Academos conference 2019 : proceedings of the 6th Academos conference 2019 / Andrei Taranu, Valentin Nicolescu, Magdalena Albulescu. - 1. vyd. - Bologna : Filodiritto Publisher, 2019. - ISBN 978-88-85813-41-0, s. 86-94.

VI.3 - Najvýznamnejšie výstupy tvorivej činnosti za ostatných šesť rokov

AFD Marketing management of the area in the context of visit rate development of tourist information centers in Slovakia / Kristína Hoghová, In: Marketing identity : COVID-2.0 : conference proceedings from the international scientific conference : COVID-2.0 : conference proceedings from the international scientific conference / editors: Zuzana Kvetanová, Zuzana Bezáková, Adam Madleňák. - 1. vyd. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie 2020. - ISBN 978-80-572-0107-6 (online). - ISSN 2729-7527 (online

ADN Brand Marketing of Regional Products - A Potential Strategic Management Tool in Regional Development / Ivana Butoracová Šindleryová, Kristína Hoghová, 2020, In: Communication Today. - ISSN 1338-130X, Roč. 11, č. 1 (2020), s. 164-185 [print, online].

ADN Brand Marketing of Regional Products - A Potential Strategic Management Tool in Regional Development / Ivana Butoracová Šindleryová, Kristína Hoghová, 2020, In: Communication Today. - ISSN 1338-130X, Roč. 11, č. 1 (2020), s. 164-185 [print, online].

AFC Internal communication in the institutions of territorial self-governing / Kristína Hoghová, Ivana Butoracová Šindleryová, 2019. - Príspevok indexovaný vo WoS CC. In: Public Economics and Administration 2019 : proceedings of the 13th International Scientific Conference Public Economics and Administration 2019 / Ivana Vaňková. - 1. vyd. - Ostrava : Vysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava, 2019. - ISBN 978-80-248-4356-8. - ISSN 1805-9104, s. 138-148 [print].

AFC The use of public relations to promoting the cultural heritage of selected Slovak region [print] / Kristína Hoghová, 2019. In: Political and economic unrest in the contemporary era : proceedings of the 6th Academos conference 2019 : proceedings of the 6th Academos conference 2019 / Andrei Taranu, Valentin Nicolescu, Magdalena Albulescu. - 1. vyd. - Bologna : Filodiritto Publisher, 2019. - ISBN 978-88-85813-41-0, s. 86- 94

VI.4 - Najvýznamnejšie ohlasy na výstupy tvorivej činnosti

Brand Marketing of Regional Products - A Potential Strategic Management Tool in Regional Development / Ivana Butoracová Šindleryová, Kristína Hoghová, 2020. In: Communication Today. - ISSN 1338-130X, Roč. 11, č. 1 (2020), s. 164-185 [print, online].

Ohlasy:

2022

[01] STOKLASA, M., MATUŠINSKÁ, K. Consumer Perception of Regional Brands in Czechia in 2021. In: Scientific Papers of the University of Pardubice [textový dokument (print)] [elektronický dokument] : Series D. – Pardubice (Česko) : Univerzita Pardubice. – ISSN 1211-555X. – ISSN (online) 1804-8048. – Roč. 30, č. 1 (2022), art. no. 1359 [tlačená forma] [online] Scopus.

[02] PAUNOVIC, I., OBERMAYER, N., KOVARI, E. Online branding strategies of family SME wineries: a Hungarian-German comparative study. In: Journal of Family Business Management. – ISSN 20436238. – ISSN (online) 20436246. – Roč. 12, č. 3 (2022), s. 450-467. Scopus.

[03] DARÁZS, T., ŠALGOVIČOVÁ, J. Impact of the corona crisis on marketing communication focused on tourism. In: Communication Today [textový dokument (print)] [elektronický dokument] . – Trnava (Slovensko) : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave. Fakulta masmediálnej komunikácie. – ISSN 1338- 130X. – Roč. 12, č. 1 (2021), s. 148-160 [tlačená forma] [online] Scopus

The use of public relations to promoting the cultural heritage of selected Slovak region [print] / Kristína Hoghová, 2019. In: Political and economic unrest in the contemporary era : proceedings of the 6th Academos conference 2019 : proceedings of the 6th Academos conference 2019 / Andrei Taranu, Valentin Nicolescu, Magdalena Albulescu. - 1. vyd. - Bologna : Filodiritto Publisher, 2019. - ISBN 978-88-85813-41-0, s. 86- 94.

Ohlasy:

2019

[01] BUTORACOVÁ ŠINDLERYOVÁ, I., HALMO, M. The use of marketing tools in the management of public institutions in relations to the personality of the manager. In Marketing Identity [elektronický dokument] : Offline Is the New Online : Conference Proceedings from the International Scientific Conference. Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave. Fakulta masmediálnej komunikácie, 2019, s. 1020. ISBN 978-80-572-0038-3.

VI.5 - Účasť na riešení (vedení) najvýznamnejších vedeckých projektov alebo umeleckých projektov za posledných šesť rokov

VEGA 1/0720/19|13: Inovačné stratégie v regionálnej politike so zameraním na rozvoj kultúrnych inštitúcií

FPVV 29-2019: Marketingové riadenie územia ako predpoklad regionálneho rozvoja a budovania konkurencieschopnosti

VII. - Prehľad aktivít v organizovaní vysokoškolského vzdelávania a tvorivých činností

VII.a - Aktivita, funkcia VII.b - Názov inštitúcie, grémia VII.c - Časové vymedzenia pôsobenia
Členka Edičnej rady UCM v Trnave 2025-trvá

VIII. - Prehľad zahraničných mobilít a pôsobenia so zameraním na vzdelávanie a tvorivú činnosť v študijnom odbore

VIII.a - Názov inštitúcie VIII.b - Sídlo inštitúcie VIII.c - Obdobie trvania pôsobenia/pobytu (uviesť dátum odkedy dokedy trval pobyt) VIII.d - Mobilitná schéma, pracovný kontrakt, iné (popísať)
ICT Pro, s. r. o. Sochorova 3209/38, 616 00 Brno 29.9.2025 - 03.10.2025 Cieľom mobility je absolvovanie kurzu zameraného na zlepšenie mäkkých zručností v oblasti efektívnej komunikácie, riadenia a riešenia konfliktov, oboznámenie sa s asertívnym správaním, získanie zručností v oblasti verejnej prezentácie a vystupovania. Cieľom je tiež prehĺbenie zručnosti v používaní techník priamej komunikácie na zvládanie konfliktných situácií v pracovnom prostredí a v osobnom živote.

IX. - Iné relevantné skutočnosti

Dátum poslednej aktualizácie
2025-09-24